Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
attrax
aktív tag
Sziasztok,
más fórumokra is írtam a hibát.Hátha itt van vkinek hasonló élménye:
Polo 1.4 16V 9N3 38eKm
Alapjárat alacsony 600 1/min(bár az is volt mindig)Ám gázadásra fullad,megtorpan.Néha le is áll.
Idegesítő.1000 ford felett megy vígan,hibátlanul.
Minden okosságot szivesen veszek.Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
válasz DeadMeat #5549 üzenetére
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat de nem az sajnos.Torok+folytószelep tiszta(miután kipucoltam) lampda szonda jó(mert kikötöttem és u.a.),gáz-stepmotor jó,gyertyákat néztem de nekem jónak tűnnek.Igaz nem mértem hézagot(megnézem mégegyszer)Diagnosztikai kütyü nem lát hibát.
Ha van egyéb infó contakt me.Bár asszem nem tudom elkerülni a beméréses szervíz dolgot.[ Szerkesztve ]
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
válasz DeadMeat #5551 üzenetére
1.Én nemtudom hol van a benzinszűrő.AC?????
2.jellemzően nem alapjáraton fullad le(mert az beáll 600-ra)hanem kis gázfröccsre hörög és rángatkb 1000-1200-ig.
Cimbim átjött és azt modja cseréljek gyertyát.Sztem nemkéne 38000-nél de holnap veszek 1 készletet.Ártani nemhasznál.A trafókat meg megpróbálom kimérni.
Ami érdekes ötlet:A vezérszíj kopás.Ha fellágyult,kopott akkor talán nyúlhat annyit hogy elmenjen az előgyújtás nem?
Gondoltam kormosodásra ,mert valóban rövid távokat megyek de most kipörgettem a tóig és vissza.Hiba u.a.
Holnap még rakok bele injektortisztítót meg 100-as benyát.[ Szerkesztve ]
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
Hát nemtudom.Kiszedtem megint és beállítottam 0,95-re a házagot.Sztem jók.Megnéztem milyen a tipusa.Lehet hogy veszek egy készletet.Most tettem bele injektortisztítót.Pár napig tesztelem.Egyébként érdekes,olyan mintha nem mindig csinálná.Ill.hol kevésbé hol jobban.
[ Szerkesztve ]
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
válasz DeadMeat #5582 üzenetére
BKY A benne lévő gyertya számát most nemtudom ,mert a kocsiban hagytam a papirt.Valami 7EF 2R asszem de autósboltban azt mondták hogy a Bosch sem a régi,mert törökök gyártják.
NGK-t ajánlottak de azt inkább Japánokba nem?
VR6-Fan:Azthittem az csak a dízelekben van mint EGR szelep...[ Szerkesztve ]
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
válasz DeadMeat #5591 üzenetére
Kösz,hogy foglalkoztál vele.Ma kigyulladt a MIL lámpám.Holnap megint rádugjuk a diagot.A múlkor ugyan lehúztam a lampdaszondát próbából és 2 hibakód lett belőle de érdekes módon csak a másnap reggeli induláskor.Az egyik a szondára utalt ami jogos a másik meg valami előmelegítő akármi low szinten van.Kiváncsi leszek mi a hiba.
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
Urak!
van vkinek tapasztalata PDTDI golf/borákról,mert ezt kívánok venni...Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
válasz #00809728 #5646 üzenetére
Szó se lehet piszkált motorúról.Ngem csak gyári állapotú és kintről jövő autó érdekel,mert a magyarok szarnak az autójukra és 90%-ban munkára használják,kitapossák a belét a szegény vasnak,mókolják a odot,utángyártott alk.részek, meg ilyenek.Mivel gyakran járok németbe soxor megdöbbenek hogy 2-es golfok gyári állapotban vannak.Tehát többnyire vigyáznak rá.Volt svájcból hozoztt autóm.Nos amit kinéztem az is német.A PD-k igényesebb autók ami a szervízt illeti de nekem nem is versenyre kell.(na jó csak néha )
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
A vajaszsömle se rossz extra.Az én (új) kocsimban a jobb első torony mögött egy félbehajtott csiszolópapír volt.Ez jelenthet vmit?
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
Nos az én polomnak is ez volt a baja+ az ,hogy gázadásra fulladt.Jól el is adtam a gépet!
Na nem csak ezért.
Egy okos ember ezt magyarázta:Az alapjáratért felelős léptetőmotorban egy szenzor van ami optimális szögbe állítja a fojtószelepet,tehát a beállított mondjuk 650 1/n-re.Ha a fojtószelep mozgásába,utjába kerül vmi akkor korrigál tehát rányit a szelepre,hogy biztosítsa az értéket.
Azonban ha kitisztítod a szelepet,torkot akkor még rosszabb lehet a helyzet,mert vissza már nem tud állni.A nagyobb szögbe nyitott szelephez viszont több üzemanyag kell és ha nincs elég akkor fullad.Tehát komputeres beállítás, utánállítás kell![ Szerkesztve ]
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
válasz DeadMeat #5724 üzenetére
Megmondom én nektek mit csináltak:
A futóművet ugye belőtték de a kormánykerék küllői nem áltak szimetrikusan tehát 1-2 foggal el kellett fordítani.Ehez viszont le kell emelni a kormányt.Arra azonban fel van fogatva a légzsák(tudom,mert én is csináltam)Azt viszont szigorúan kikapcsolt gyújtásnál szabad széthúzni,mert különben a kompi letárolja hibát.Nem kell légzsákot cserélni csak diaggal ki kell resetelni a hibajelzést.Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
válasz #00809728 #5727 üzenetére
Most mit nem értesz?
Lepadkáznak egy jobbost aztán már nem is áll középen a kormány.Minél koreaibb egy kocsi
annál hamarabb.Aztán nyilván lehet korrigálni futót mindent.Elég néhány mm csavarodás a futóműnél máris húz jobbra/balra.A kormánnyal nyilván korrigálod a félrehúzást.Ez van.Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
Hogy én mennyire utálom hogy nincs egy ilyenmagyar oldal vagy angol.Miért pont az oroszok?K*vajó cuccok vannak itt.
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
válasz #00809728 #5786 üzenetére
Hát embere válogatja.Nem lehet vitázni erről.Én családos vagyok (sok éve)és soha nem éreztem,hogy a családom rabolja az időmet.Pl van egy ismerős csaj aki egy tünemény.Több cimbimnek mondtam hogy keressék meg de egyszerűen lusták!!! És ez ma a trend.Inkább autók,motorok,piázás,k*vázás.Hát ezt én nem vágom.
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
válasz VR6-Fan #5862 üzenetére
Pffff, hát tényleg ezért felkapnia vizet???!!! A honda olyan világautó lenne akkor nem lenne annyi eladó...Mellesleg infantilis dolog ráhúzni egy bármilyen márkára hogy az übertuti/romszar.Esete válogatja.Mellesleg nekem a 6. VW-m van és nem is kell más,mert a "fauvé filling" urambocsá' belülről fakad és ezt kevés egyéb mondhatja el.De nem fikáznám le a ferdeszemű technikát sem,mert jók habár- engedtessék meg- rém unalmas konstrukciók de ez csak privát vélemény...
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
Nekem meg sok éves tapasztalatom és a 8.autóm,hogy minden autóvásárlás lutri.
Van olyan autó amit meguntak(de jó) vagy éppen nem felelt meg az őstulajnak ill.megöregedett.Nem birom a hitrelt,kell a pénz.De ez ritka mint a fehér zorró.
Inkább:Szar,sokat zabál,eszi az olajat,rengeteg hiba van vele,és sokat futott(de azt jól megoldjuk)ill.öreg és rozsdás(csak azt meg jól kigletteltük,dukkóztuk)és eladom a pi*ába ezt a sz*art.Ez a valóság.
1.én is így adtam el 2 kocsimat is(igaz felfedtem a hibát és ezért olcsóbban is kelt el)
2.És így is vettem.Szerelő ismerősöm hiába volt top,a hibák később jöttek elő.
Tehát a kiszemelt technika vagy olcsó és rossz.Vagy drága és rossz.Olcsó és finom na az meg a kávé.
3.vagy balek vagyok és nincs szerencsém.
Mondjuk volt egy 2-es GTD-m ami hibátlan volt 5 évig.Na ilyen autóm se lesz többé...Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
válasz #00809728 #5879 üzenetére
Na az én páromnak is volt Matiza.Utálta mint a sz*rt. Szalonból vettük.Vesztettünk 3 év alatt 1 gurigát. El is ment a háztól 3 évesen.Pedig gyönyörű piros vas volt klímával+sok extra.Végül is nem volt baja(kivéve szélvédőcsere)de 36kkm-után se akart menni.És baromi kényelmetlen volt az én 90kilómnak.Na most meg toyotája van amit meg én utálok.Elfuserált rizs..ööö izé.
Ja Seat: Cimbim Ibizája szinte a kezdetektől nyeli az olajat (3 éves)szervíz meg csak a fejét vakargatja.[ Szerkesztve ]
Unterschreiben
-
-
attrax
aktív tag
Most jövök talján honból. F*sz kivan,hogy ott mennyi R32 röpköd!
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
A régi mondás szerint a gyenge telep az amatőr fricskája.És én mindig beleesek
Nem is hinnétek mi mindent okoz egy autónál is...[ Szerkesztve ]
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
Hú én mindenkit óvnék az ópl-től...Ismerősi/szervizes körből indulok ki.Rendesen lehordják szerte-szana és ez a szörcsögő hang minden G astrából.fúj!
Unterschreiben
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen