Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Philips LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali médialejátszót?
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsmartin
újonc
Sziasztok!
Kérlek Titeket osszátok meg a tapasztalataitokat. Ajándéknak meg szeretném lepni a barátomat egy GPS_TV_Bluetooth_DVD_-stb fejegységgel és annak beszerelésével. Van-e ötlet milyet érdemes, hol és mennyiért. Octavia II 2009-es.Köszönettel a segítségért!
-
m3tr0
őstag
válasz
VR6-Fan #9792 üzenetére
Nekem meg nincs is...
Még a végén végső elkeseredésemben veszek egy BMW-t...
Láttam egy E30-at 1 millióért...az tetszett nagyon....
Ez csak vicc vót. Bár ha lenne annyi pénzem meggondolnám.
Akkor is egy VR6 kéne leginkább. egyszer lenne egy ilyenem OMFG!!!Joker vigyorral közlekednék mindenhol
-
rob210
nagyúr
Na urak nagyon jó a helyzet.
Az autó megy visszakaptam a jó fajta dadogás mentes "jól" gyorsuló kiegyensúlyozott autómat.
A hiba a következő volt.
Hengerfej tömítés csere közben a karburátor leszerelésekor a hátsó vákuumszelep elcsavarodott a szigetelő gumihoz hozzáérve.
De mire erre rájöttünk az nem volt egyszerű.
Na mindegy alapjárat beállítva, benzinszint beállítva most végre meg vagyok elégedve a kocsival. -
MPowerPH
félisten
válasz
tibi666 #9784 üzenetére
Mi a gond a Passat -tal?
Motorja annyira nem rossz, bár tény erősebb motorok vannak ebben a szegmensben. De abszolút fullos, szép bőrbelső, és tényleg van benne minden ínycsiklandó dolog.
Nekem se jön be az auto váltó, de a DSG -ről sok jót mondanak.Diesel autót amúgy is csak automatával vennék, márpedig most azokat nézek. A triptroniccal az volt a baj, hogy bizony elég lassan reagál, és elgondolkozik még S üzemmódban is. Manuállal gyorsabban megcsinálom a visszaváltást....Jah, és felfelé is elég lassúnak tűnt nekem, bár lehet az a probléma, hogy manuálhoz vagyok szokva, amivel olyan sebességgel kapcsolgatok, amilyennel csak akarok.
A quattro Audi meg csak automatával van, ritka a manuál. És ha manuálos, akkor általában null felszerelt. -
prmcsk
addikt
válasz
MPowerPH #9783 üzenetére
tomcsi23 Nekem megéri leugrani, mert közelebb vagyok oda...
tibi666 Kéretik nem fikázni a passatot !
7. éve nyúzok egyet és mindenki csak olyan keveset költsön autóra, mint én...
Fékszerkezet tisztításon, betétcserén, felső első lengőkarok és vezérlés cserélgetésen kívül nem kellett ráköltenem. Persze úgy volt mindig "occó" és jó is, hogy mindent magam csinálok rajta. Még az is lehet, hogy a következő autóm nem A6 lesz, hanem egy jóval fiatalabb passat, persze az én kritériumaimnak megfelelően...És egy lényegesre mindig odafigyeltem ! Automatát soha ! Függetlenül, hogy ki a gyártó, mert arra mehet ing-gatya...Te se automatát vegyél.
-
tibi666
senior tag
válasz
MPowerPH #9783 üzenetére
a bmw váltója az e39-ben kétféle. vagy zf, az jó német cucc, vagy gm. gm-et pakoltak az összes dízelbe (talán az 525tds-be nem, de az újabbakba, 30d-be, 25d-be biztosanI). na az azért annyira nem jó. tanul, szépen vált, de könnyen elnyírja a nagy nyomaték, ha chippelve van.
-
tibi666
senior tag
válasz
MPowerPH #9783 üzenetére
évjárat-rendszám páros nem stimmel.
azért ennyire nem kéne engedni az igényekből, hogy egy passzát is jó legyen.nem rossz az a tiptronic, a lábaddal tudod kontrollálni, hogy miként váltson. csak egy kicsit kell tanulni, aztán hozzászokik a stílusodhoz. az automata nem azért automata, mert kitalálja a gondolataid, hanem csak elvégzi helyetted a váltást. kuplungolni és finoman váltani is meg kellett tanulni, nem? az automatát is meg kell. csak sokkal kevesebb időbe telik.
-
MPowerPH
félisten
Erről vélemény?
Jónak néz ki.
Mentem a héten Audival... brutális, kényelmes, gyönyörű. Csak az auto váltója kukázni való.Nagy rakás szar az a triptronic.
A BMW váltója még az E39 -ben is magasan jobb mint az a szar.
-
prmcsk
addikt
-
kisza25
félisten
köszönöm a választ
igazából, már túl vagyok rajta, csak sokaltam 43k volt
és kiváncsi voltam menyit írtok,
26 a műszaki+zöldkártya+11 az olaj+szűrő csere 6 a gumizás
és állításuk szerint 10k-t elengedtek és nem skoda szerviz volt -
kisza25
félisten
sziasztok, szerintetek egy műszaki+zöldkártya+olaj+olajszűrő csere+téligumi átrakás felniről felnire+szerelés(centír, súlyozás)mennyibe fájna egy Skoda Fábiánál kb?
-
dragonfx
veterán
haver akar autót.
kitételek, max. 1 milla max. 8éves, min 100 ló. audi vw csak. -
#00809728
törölt tag
Ha valakinek kell komoly ill gyengébb teljesitményü AC az kérem nekem irjon PRIVIT.
-
prmcsk
addikt
Mivel sosem volt benyás Golf II.-őm csak tippelek, hogy abban is úszós/tüszelepes üzemanyag szintszabályzás van. Ha igen, akkor a tűszelepet cseréld ki, mert kopásból adódóan, ragadhat. Az AC és a tank közötti összekötés (tömlő, vagy bilincsek) is szívhat időszakosan "falsot".
-
rob210
nagyúr
Hát gyerekek ma nagyon megsz.ptam a kocsival.
Fehér út Kerepesi út kereszteződésénél szépen lesett a fordulat és leállt a kocsi.
Indítom beindul adok egy kis gázt és 2000ig felpörög utánna lefullad.
Na mondom frankó.
Villogó ki.Mindenki dudál mutogat, tudnám miért nekik még sose robbant le a kocsija?
Én már rengeteg autóst kerültem ki mutogatás nélkül, no és ami kihaló félben van rengeteg autósnál álltam már meg, hogy segíthetek-e.
Na de ez nem ide tartozik.Még jó hogy volt nállam szerszámkészlet, mert anyámhoz mentem volna egy két dolgot megcsinálni.
Gyertya kicsavar szikra van gyujtáselosztó fedél lepattint száraz, azért megtörölgettem.
Na mondom akkor a rosszabbik helyzet van.
Áttoltam az autót az Ár.ád elé kitettem a háremszegetNa mondom ezt barátom megszívtad.
Szakadó esőben karburátor tisztítás.
Csövek le karburátor le szét kifújkáltam, összeraktam indult használtam mentem ma vele vagy 70 kilómétert és semmi baja.
De hogy mi lehetett nem tudom, mert komolyabb koszt nem láttam benne illetve kijönni belőlle.
De hogy megfáztam az tuti.Most lehet hogy összeszereléskor bekerült valami kosz ami most okozott gondot?
Mert a mutatvány az volt, hogy autó leáll benzin összecsorog indítható majd alapjárat ledadog és lefullad, ha meg gáztadtam azonnal lefulladt.
Mint ha nem tudott volna rendesen beáramlani a benzin és ha gáztnyomtam felpörgött elfogyott leállt.
Ha meg alapjáraton hagytam akkor is leállt csak lassabban, mert ugye kevesebb benzint fogyasztott.Kéne egy alapos kompresszoros takarítás?
Benzinszűrő tiszta nem rég volt cserélve.
-
m3tr0
őstag
Na. Elvitték az autót.
Bár nem olyan embernek sikerült eladni, akinek szívesen adtam..(találjátok ki mire gondolok)
Remélem nem lesz vele semmi gond és elégedett lesz.
Azért majd később rácsörgök,hogy minden rendben volt-e vele. -
VR6-Fan
veterán
azt hogy hasznos vagy nem hasznos dolog szerintem senki nem vitatja.
csak kérdés hogy egy adott tipusnál ahol az ABS még egy kiforratlan hiba forrás meg éri e beszerelni?
viszont ha nőveled a fék átmérőjét akkor kitudod tolni a blokkolást, no meg persze ehhez kell olyan gumi ami meg tapad.
de csúszós úton leginkább a nagyobb féktáv-gyengébb fékezés segít a legjobban.
-
m3tr0
őstag
válasz
VR6-Fan #9757 üzenetére
Amúgy csak azért kérdeztem, mert tegnap esőben mentem..és 40 -ről fékeztem egy lejtőn lefelé..és meglepődve tapasztaltam, hogy hiába tekerem a kormányt nem fordul az autó...mivel egyből blokkoltak a kerekek...nagyon furcsállottam.
Sem a sebesség nem volt nagy, sem a fékezés nagysága nem volt nagyobb az átlagosnál.
Bár szerintem, a fékeim lesznek a ludasak...
Egyből arra gondoltam, hogy lehet jó lenne egy ABS-szel szerelt autót venni. -
VR6-Fan
veterán
hát eredetileg 4900 ért hírdeti lemezfelnin a csóka, az 1 347 500ft + regadó az még durván 200k
gyári G2-es ABS- ha nem akarod a fél életed a szerelőnél tölteni akkor ne akad, egy embert ismerek akinek műkődik jól (ráadásul PL-es motor van az övében..), de ő picit nagy képű ha az autójáról van szó, amúgy mindenki más dobálta ki a kocsiból.
-
prmcsk
addikt
"Na képzeld el kiderült, hogy el volt állítva a gyujtásom". Én megmondtam...
-
-
Kickass
őstag
válasz
DeadMeat #9741 üzenetére
azt inkabb magamba toltom
meg nincs a nevemen az auto, addig nem is csinalhatok vele semmit
majd ha sikerul talalni faternak Octavia-t, az meg lehet 1-2 honap
elektromos ablak ugyben koszonom a valaszokat (aktualis ugyis csak februar kornyeken lesz, a hifivel egyutt), meg a koszontest, kepet is dobok majd fel nem mintha egy full alap Fabia nagy szam lenne, bar teny h szep, a maga kis 45k km-vel ami egy 6,5 eves autonal nem rossz
-
DeadMeat
nagyúr
-
DeadMeat
nagyúr
-
kisza25
félisten
válasz
Kickass #9731 üzenetére
sokszor a beszerelés drágább, mint a cucc pl. rakattam be utólag tempomatot(tulajdonképpen csak a bajuszkapcsolót cserélik) és majd 10-15 ezret felszámolnának a cserére
én is inkább haverral rakattam be(nem bántam meg, nagyon jó dolog, mostantól csak tempomatos autót veszek
)Haver rakatott be utólag elektromos ablakot, nincs vele gond, ha nem zavar, az ajtón lévő tekerő helye, csak le van takarva
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #9725 üzenetére
na meg miért kell egy autóban 130 után vezérműtengelyt cserélni.iylne süket duma hogyha már szétszedték azt nem kell.ez kb rárak 200e.t a költségekre.örültség.
na meg a vezérműlánc??..130e után?? bmw.kbe jol tudom 300e után mondják....
kétes nagyon eza kocsi...ilyen motorgeneráln átesett példány nem kéne.plánemiért is nincs szervízkönyve??.elég gyanus gyilkolták..vagy 2x ennyi van benne. -
Kickass
őstag
na ugy tűnik csatlakozok a clubhoz egy 1.2-es kis Fabiaval, fatertól veszem az autót, 6éve van nálunk, uj vásárlás, meg lesz ám az új autó feeling ha 'átveszem'
faternak meg jönni fog valszeg egy Octavia, hát ez van Skodás népség vagyunk lassan 20 éve kezdtük egy piros 105-elés ha már itt vagyok megkérdezem, utolag beszerelhető elektromos ablakemelővel van vkinek tapasztalata? elég olcsóért dobálják gondolom beszerelni se drága, sőt azt még ismerős lehet meg is csinálja nekem a 2 szép szememért
-
MPowerPH
félisten
válasz
DeadMeat #9726 üzenetére
Kamu bizony. Feszítők is cserélve lettek, bár akk nem tudom mi a lényege a feszítőnek. Ködös, de a tulajjal kellene találkozni, ez csak össze-vissza makogott.
tomcsi23: Ennél igen, de van másik. Max. nem lesz bézs bőrbelső... de ha találok egy magyarországit, akkor nem lehet probléma.
-
MPowerPH
félisten
Közben felhívtam ezt. Hát, magánszemély árulja, jó lenne megkeresni, nem így kereskedőn keresztül venni. Neki is és nekem is.
Németből lett 2 évesen behozva, láncok azért lettek cserélve mert megnyúltak. És ha már meg lett bontva, kicseréltetett mindent benne. Szervízkönyv nincs az autóhoz, ez szomorú.
134k km van benne, az még nem is lenne sok. Csak megeshet, hogy meg kell szoroznom 2 -vel.Mert akkor miért adná el, ha ilyen jó állapotban van.
-
MPowerPH
félisten
válasz
fekeandras #9715 üzenetére
Áh, ez nagyon elkeserítő.
Ez a híres 4motion?
Pfú, elég gáz. Igen, egy quattro -nak egy ilyen kis tócsa gyerekjáték lenne, még csak nem is erőlködne.
De nem véletlen, hogy ha 4x4, akkor mindenkinek egyből a quattro jut eszébe.Én azt szeretem ha fütyül a turbo. Ismerősömnek volt volt régen egy vectra 2.0 turboja, módosított motorral. Néha elkértük páválni a városban, voltunk vagy 19 évesek se.
És imádtam "cittegtetni" a turbot. És ott is az volt, poti felcsavar, padlógáz 3. -ban 90 -nél. Kellett kis idő, mire felépült a nyomás, de utána mint az állat elkezdett húzni. És 140 -ig kapart az első kerék, a motor meg dadogott. Szórakozni jó volt, állandó autónak nem kellett volna.
-
tibi666
senior tag
egyébként ha már itt mindenféle turbós autókról beszélünk, én azt imádom, mikor nem tölt a turbó. mármint nem a lomhaságot, hanem azt, amikor lepadlózom, lassan elkezd emelkedni a fordulatszám, majd mikor felépül a nyomás, akkor elszabadul a pokol.
-
fekeandras
őstag
válasz
IRON STORM #9716 üzenetére
Az az 5hengeres dízel brutális, hogy mit ki nem bír. Nem csoda, hogy abból raknak át audi 2.2T 20v "versenyautókba" motor alkatrészeket.(pl. főtengely)
-
IRON STORM
őstag
válasz
fekeandras #9712 üzenetére
Erre azt szoktam mondani hogy francia rom. Csak a TDi...
-
fekeandras
őstag
válasz
MPowerPH #9697 üzenetére
A 4Motion alapból elég buta. Az ESP sem segít sokat. Annyit tud, hogy első és hátsó tengely közt osztogatja a nyomatékot ahogy éppen jónak látja. Diffizár nélkül kb semmi értelme. Csak feleslegesen növeli a fogyasztást a súlytöbblet. Szégyen...
Ilyen helyekről egy Quattro vagy egy X-Drive hajtás erölködés nélkül pillanatok alatt kijön ez meg mindkét videón látszik, hogy erőlködve küzd meg egy kis sáros pocsojával meg egy kis hóval is.
mod: visszaolvastam és azthiszem félreértettem a hsz-ed. De már benthagyom, legalább látszik, hogy fikázom én a vw-t is ha van miért.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dragonfx #9713 üzenetére
hányszor fogod a hozza nem értésed és a levegőben lógó ismereteid el ismerni?
neked is javaslom menjél egy kört egy nyers autóval, vagy viszlek egy kőrt, bár nem nagy szám az enyém, de legalább meg tudod milyen egy könnyű relatíve erős autó.
arról meg szerintem nem tehet a VW hogy a BMW fanok szerint a BMW nem tud dizelt gyártani.
másik itt azért van pár emberke aki a müszaki dolgok terén nálad egy picit nagyobb tapasztalattal rendelkezik, ami nekik egy egységes egészet alkot az neked lehet hogy hihetetlen informáciok sokasága, erről szintén nem ők tehetnek, szerintem.
fekeandras:nem hiszem hogy ő terepen akarná használni, neki inkább az lenne a fontos hogy a kanyarokban a helyén maradjon a segge
-
fekeandras
őstag
válasz
IRON STORM #9708 üzenetére
,,Jelenleg 700e km-t futott megbontás nélkül"
450.000 kilométernél volt egy motorgenerál a tgk-n + azóta belement 700.000 km. És minden működik. Sógorom 97-es Jumpreja meg esik szét pedig alig megy vele.
-
rob210
nagyúr
Na megérkeztem.
Az autó remek lett.
A váltó nagyon szépen csendesen veszi a sebességeket.
A motor szépen csendesen duruzsol.
A víz egyenlőre nem fogyott el ne kiabáljam.
Remélem újabb 237.000.- kilóméter van benne. -
MPowerPH
félisten
Nah, kipróbáltam egy ilyen A4 -est, 2006 -os. 2.5TDi volt, ugyan úgy avant. Ismerős szólt, hogy van egy. Elmentem, megnéztem. Piszok kényelmes, kézre áll minden. Nem zörög, elég masszív autó. Ezzel a diesellel elég lomha volt szegény, Mondeo 2.2 TDCi -vel megkerülném 3x. De nagyon egyben van az autó, navi piszok jó. Nem bőrös volt, de plüssben se csúnya. Csak ez is fránya fekete volt belül, tiszta depis lesz az ember egy ilyenben.
Lehet audi lesz, most nagyon bejön. Igaz E39 -et még mindig nem übereli, de lehet csak azért mert azt már megszoktam. Jó, alig van hely az autóban, nem is vennék csak avantot. -
IRON STORM
őstag
válasz
fekeandras #9706 üzenetére
Itt nálunk Dunaújba Sharan TDi 850.000 km, viszont a 4-ik adagoló van rajta
-
fekeandras
őstag
válasz
DeadMeat #9704 üzenetére
Tüzépes csávónak Volkswagen LT-je van. Anno a kilencvenes évek elején a munkahelyére céges autónak vették később mikor lecserélték egy újabbra megvásárolta ő. Jelenleg 700e km-t futott megbontás nélkül. Akkor miről is beszélünk? De az 1.5 és 1.6D kamrás szívódízeleket sem kell különösebben félteni. Fél millió minimum benne van azokban a motorokban is.
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
fekeandras #9703 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Trollok komolyan
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Erste... bank???
- Horgász topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest