Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #22199 üzenetére
Eddig csupa rosszat hallottam PD TDI motorokról, de a saját tapasztalataim mások.
Az 1.9es 8 szelepes PD TDI-k szinte elpusztithatatlanok. Tudom mert van egy pár az ismerőseim körében. Még nem fordult elő, h PD elem cserére szorult volna. Jó kis gépek ezek, csak kevesen értenek hozzá. Az első ami eszükbejut a szerelőknek az a PD elem cseréje, pedig a legritkább esetben az a ludas, sokszor csak a hiba következményeit orvosolják, az okát nem szüntetik meg...Ez nem mondható le a 2.0TDI PD ről, akár a 103 akár a 125Kw-os verziót nézem. Na az a aVW szégyene. 200 000km után meghal, de akkor rendesen. Ha valakit érdekel a téma, szivesen kifejtem bővebben.
-
#00809728
törölt tag
válasz
Mágus2 #22196 üzenetére
Ez igy ilyen formában megint hűlyeség.
Mi űzemanyaglabor vagyunk nagytól kicsitől is rendelünk.
Lényeg a tartályok takarítása és nem az ,hogy melyik a legnagyobb mint a "pénisz" esetében.
Láttam olyan kutat shell ami 20évvel ezelőtt volt kitakarítva.5évente kötelező.Tény és való a gyártó is elszurta anno a dolgot a pd-i mociknál.
pd
maga az elemek 3-6mikron furattal vannak ellátva.Kérdezd meg bármelyik szerellőt vagy aki árul űzemanyagszűrőt azok hány mikronosak.
Segittek 15alatt egyik sincs.Van Angliában egy gyártó igaz 2* annyi a szűrő mint a gyári de azok 4mikrnoig kiszűrnek mindent.
-
Balupapa
senior tag
válasz
rob210 #22191 üzenetére
január eddig nagyon takarákos nekemeddig havi 2xer kellet tele tankolnom, de most legutoljára december 29.én kattant a pisztoly és még félig van
ilyen még sose volt.
mondjuk csak itt a közelben haverok-konditerem-bnő bermuda háromszögében mozgok, meg néha suli a vizsgák miatt, ami messze van (campona)
jó lenne ezután is 3 hétre kitolni az 1 tank idejétaz ország legolcsóbb dízel kuta itt van tőlem párszáz méterre, mennyire lehet ez kockázatos? volt már hogy itt tankoltam....
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Templomegere #22182 üzenetére
Érd-Campona-Lurdy-Érd 50-60km 10l
-
Balupapa
senior tag
válasz
Templomegere #22182 üzenetére
abbol =600km-t megyek
lassan de biztosan
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Templomegere #22182 üzenetére
Milyen kocsi képes erre?
-
AMD Power
titán
válasz
Templomegere #22182 üzenetére
Ezt mivel érted el? Egy tigrissel?
-
zoo8800
veterán
válasz
Templomegere #22182 üzenetére
2 gázpedál van abban a kocsiban?
-
#00809728
törölt tag
válasz
Templomegere #22182 üzenetére
Hogyne tudnánk!
-
válasz
dízelracer #22179 üzenetére
1.4 benzines ibiszkusz
már a 6,5 literes fogyival is elégedett voltam. egyébként próbálok minél többször csak akkor elindulni autóval, ha csak hosszú útra megyek. ezzel is lecsökkentve a hidegen üzemeltetési órák számát. valamint képes vagyok lakott területen kívül 60-al menni, ha már látom, hogy lejtő fog következni
emelkedőn feleslegesen nem gyorsitok.
városban is bekapcsolom a tempomatot, illetve fék nélkül próbálok "vitorlázni"
remélem nyáron ez a fogyasztás még javulni fog! -
újabb fogyasztási csúcsot mértem: 5,9
5,5 fél a következő cél. -
dízelracer
őstag
válasz
Mágus2 #22172 üzenetére
Ez az Octavia nekem nagyon gyanús. 140-150ig egész jól megy aztán drasztikusan kifogy az erőből. Elég alacsony az átlépő sebessége. 320le/550Nm-t írnak a videónál de szerintem olyan 220-230le lehet keréken, több biztos nem. Azt a Porsche-t ha rendesen elrúgod rajtba ennek a skodának ad vagy 25-30métert 1/4-en. És még lehet, hogy keveset is mondtam.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #22173 üzenetére
320PS@550Nm még jó hogy bólogat.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
VR6-Fan #22171 üzenetére
Picit nehezebb, de erősebb is egy 15/20lóval.
Pont érdekes kis menet lenne. Persze csak nyáron, mert most 3.ban is elforog ESP-vel is.
Leon 1,8T vs 1,9PDMágus2:Lol, még 3ban is nyikkant. Egy ültetés viszont nem ártana neki. Bólogatott össze vissza.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
FoBCRaistlin #22170 üzenetére
pedig közel egy súlyba vagytok..
-
VR6-Fan
veterán
válasz
FoBCRaistlin #22163 üzenetére
nagyon elkell verni ahhoz hogy ilyenekre vetemedjen
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #22163 üzenetére
Hehe, másnak nem tudsz csippet csak kályhához, nekem meg ajánlgatod?
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #22161 üzenetére
Ja, és van egy ilyen verziód is, vagy mit akartál ezzel jelezni?
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #22158 üzenetére
Hogymi
-
rob210
nagyúr
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
saguaro #22157 üzenetére
Ha kell, akad ott csigás benga is valami mekkmester vezeti
Én már nem merek nyilatkozni, mert lehet ráállnék egy padra, aztán lenne sírás (mármint nekem) Kollár chipes... a szabi 165/400at mond elvileg. Gyakorlatban simán lehet gyengébb.
tomcsi: 180=> 210ló, 235=> 330 mókus
-
saguaro
tag
válasz
FoBCRaistlin #22155 üzenetére
Szívó benga, meg csigás kályha lehet, hogy pont akad....
Luigi hány lóerő most? Meg hány Nm? -
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #22155 üzenetére
Itt most elég szép az idő, nem jársz erre?
saguaro: itt szerintem mindenféle akad. Még tán szívó kályha is.
-
-
saguaro
tag
válasz
FoBCRaistlin #22152 üzenetére
Na igen, az még tudna csúnya meglepiket okozni.
Kíváncsi volnék, az alfám ellen mit megy a kis Luigi.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Templomegere #22147 üzenetére
abból a zöldből amit linkeltem
megint buzizott az alapjárat, de az remélem csak a fruti miatt, meg vna már kopva az alapjárati csavarom kéne rá hilti szallag...
-
Babetta-X
senior tag
Ma reggel kellemetlen meglepetés ért, a ventillátor, bár hangra működött, fújási teljesítményre és szagra is inkább a kutyafinghoz hasonlított.
Napközben volt egy szabad negyedórám, felpattintottam a motorháztetőt, ránézzek a dolgok mikéntjére, erre a tejfölöspohár anyagú vízelvezető a pollenszűrő felett el van repedve, belenéztem és amit a pollenszűrőnél láttam az maga volt a rémségek cirkusza, tavaly cseréltem vadi újra, most úgy nézett ki mint egy min 10 éves szétpenészedett saras trutyis valami.
Gyorsan ki is szereltem, ideiglenes megoldásként egy harisnyát szereltem fel, délután pedig szereztem új pollenszűrőt, majd szétszedtem mindent kiporszívóztam, kipucoltam, kikapartam az összes dzsuvát, mosószerrel elmostam minden műanyagot, aztán elő a meleg ragasztóval, kerestem erősítésnek kis műanyagdarabokat, eljátszadoztam vele, szóval végül pöpec lett, de ráment jópár óra, remélem így már nem fog több meglepetés érni
Hiába az "öreg autón" mindig szerelni kell valamit... -
saguaro
tag
válasz
FoBCRaistlin #22142 üzenetére
2.8 V6?
Megy, mint a huzat.
-
VR6-Fan
veterán
ajtó mögé gyári folia, makula ajtó kéder és küszöb apróért beszerezve
alapjárat gond is javítva.
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #22142 üzenetére
Hehe, V6 FSI-vel már találkoztam. Jól elhúzott az esőben a 4motion, kevés volt a nyári minta hozzá.
Balupapa: ne viccelj már, szerintem kiröhögi Luigi.
-
Balupapa
senior tag
válasz
FoBCRaistlin #22142 üzenetére
csak a v6 tdi 180hpnak lenne esélye
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #22140 üzenetére
Mi volt az alapprobléma, megint lenyomtak?
-
Balupapa
senior tag
válasz
FoBCRaistlin #22138 üzenetére
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #22135 üzenetére
Az biztos, s még akkor benne sem ülsz.
-
Balupapa
senior tag
válasz
FoBCRaistlin #22135 üzenetére
tegyél bele vmilyen könnyed 1.2 12V-t
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #22130 üzenetére
Jah, hát a használtautón sokszor az ajtók számát se tudják eltalálni, nemhogy a súlyt.
Bár, itt van egy, 1300 alatti súllyal.
A forgalmiban szereplő súly, meg szerintem felszereltségtől is függ.
-
válasz
Morris #22129 üzenetére
hát a forgalmiban nem a valós adatokat szokták beirni a súlyhoz, hanem a gyár által előre megadottat tipus szerint.
az hogy én kérek bele extrákat és attól kicsit nehezebb lesz, az senkit nem érdekel.
gondolom van egy kaszninak a gyártó által kidolgozott és kiadott 2-3 specifikációja és amelyikbe belefér a megrendelt autó azon adatok alapján lesz a forgalmi papir kitöltve.de még az is lehet hogy csak az ajtók száma valamint a kabrion-nem kabrió jelleng számit
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
tomcsi23 #22128 üzenetére
Az enyém segge már tuti, mivel le lett mérve.
Használtautón néztem meg jó pár példányt.
1300-1350 között voltak írva a súlyok.Morris: Ott már azért nekem gyanús lenne, hogy valamelyik forgalmi el van írva.
vicces: Lehet benne valami, bár az enyém súlyát egész jól eltalálták. (már ha üzemanyag nélküli súlyt veszik)
-
Morris
veterán
válasz
FoBCRaistlin #22127 üzenetére
Az én golfom (1.4 16V AHW 2001) több mint 100 kilóval nehezebb mint apukám ugyanilyen paraméterekkel rendelkező autója. Annyiban tér el, hogy az övé egy évvel idősebb és nincs benne elektromos ablakemelő.
Az én vasam 1197kg, az övé 1080. forgalmi szerint. (pedig még a motorkód is - minden - ugyanaz) -
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #22127 üzenetére
Milyen számokat láttál, na meg hol?
-
FoBCRaistlin
őstag
Egy Passat IV 1,9PD, kevesebb mint 100 kilóval több csak mint a sz@ros Ibizám?! wtf
-
Morris
veterán
válasz
Templomegere #22123 üzenetére
én vótam
-
Babetta-X
senior tag
válasz
Templomegere #22123 üzenetére
Jó ennyi idővel nem tudok versenyezni, ez igaz
A többiről nincs tapasztalatom, szóval abba nem tudok beleszólni, boschból szíjakon kívül max gyertyákat szereltem be, de azokkal sem volt gond. Manapság meg már szinte minden made in china, én már inkább nem is nézem honnan jött, hanem azt nézem, hogy jó legyen. ( Sajnos sok más utángyártott alkatrésznél fordul elő probléma, de gondolom ezt neked nem kell elmagyaráznom)
Szíjakból viszont tényleg feltettem már jópárat, de én semmi olyat nem vettem még észre rajta, ami miatt azt mondanám, hogy ez szar.
Gatest csak utánad írták, a conti, dayco pedig tényleg jó, de én nem feltétlen mondanám, hogy egyik sokkal jobb mint a másik. -
Templomegere
senior tag
válasz
Babetta-X #22122 üzenetére
én csak 25 éve szerelgetem a roncsokat , igaz volt időszak amikor csak hobbi szinten űztem . Hogy túl is licitáljalak
,én nem sok hanem rengeteg szíjat szereltem már be, fel stb .
de nem akarom leszűkíteni csak a szíjjakra , befecs fúvókái, izzítógyertyái stb mind sokkal gyengébb minőség mint régen .
: INDIA ? TÖRÖK ? KINA ? hát mik ezek ????
olyat hogy made in GERMANY bosch -ból már nem nagyon találsz .
amúgy írtam én gates szíjat ?????
conti , dayco
-
Babetta-X
senior tag
válasz
Templomegere #22117 üzenetére
Kissé alaptalannak érzem ezt a kijelentést, én már sok bosch szíjat feltettem, és nem nagyon volt velük gond, vagyis inkább azt mondom, nem több mint egy Gatessal.
-
14adam
addikt
akkor majd esetleg előbb lesznek lecserélve aztán majd valami másikat veszek
-
14adam
addikt
válasz
Templomegere #22117 üzenetére
nálam eddig bevált ez a márka. mint szíjjak esetén és gépek esetén is
-
Templomegere
senior tag
-
14adam
addikt
Pár alkatrész megint jött tegnap a kis Gulfihoz
Babetta-X jóvóltából -
AMD Power
titán
-
Kickass
őstag
válasz
FoBCRaistlin #22106 üzenetére
ezért ő a wrc versenyző és nem te
-
AMD Power
titán
válasz
FoBCRaistlin #22105 üzenetére
És állítólag a portfolio.hu szerint 20Ft lett volna a reális....
-
FoBCRaistlin
őstag
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
Templomegere #22104 üzenetére
fincsiiii, meglesz itt az 500 elég hamar. Főleg mivel én vpowert tolok a torkába
-
Templomegere
senior tag
válasz
Templomegere #22102 üzenetére
-
VR6-Fan
veterán
ha esetleg kell valami valakinek akinek kettese van:
• Első-hátsó lök köddel gyári! 52e
• Víz váju takaró (sérült) 6e
• Balos-jobbos münyag küszöb (beltéri) 1,5e/db
• G60 belső (ajtó kárpitok trék) 40e
• GL ívek+díszléc garn gyári 12e
• Komplett centrál (gyári, levegős 3 ajtó) 15e
• Komplett szervo 26
• Géptető (pici horpaszok, lakk hibával) 7e
• Komplett szürke plüs belső (szőnyeg kalaptartó tartó is, kalaptartó nincs) 36e
• Ajtók (vízvetők+emelő) 17e/pár
• Csomi ajtó (igény esetén üveggel) 7e
• Jobbos+balos ajándék sárvédő 6e
• Komplett bodé lecsavarozható elemekkel üresen 58e (OAK grün)
• Csupasz bodé 24e
• Facelift előtti fűthető villany tükör+kapcsoló (köteg nincs) 18e
• Facelift utáni fűthető villany tükör+kapcsoló (köteg nincs) 18e
• Zár szett+gyujti kapcsóló 1 gyári kulccsal 13e
• Villanyablak köteg+kapcsóló+box 24e• Golf 1 fényszóró mosós első lökhárító (műanyag, rendszám tábla tartóval)+nagytartály+motor, ajándék hátsó lökössel 35e
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 10100F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest