- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Hirdetés
-
Rekordmagasba lökte az AMD-t az EPYC és a Ryzen
ph Az asztali és a szerverpiacon még sosem mértek ilyen magas piaci részesedést a kisebbik processzorgyártónak.
-
AI-képes, kamerás fülhallgatóval kísérletezne a Meta
it A jelentések szerint újra viselhető eszközzel próbálkozna a Meta, ezúttal AI-alapon.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22199 üzenetére
Eddig csupa rosszat hallottam PD TDI motorokról, de a saját tapasztalataim mások.
Az 1.9es 8 szelepes PD TDI-k szinte elpusztithatatlanok. Tudom mert van egy pár az ismerőseim körében. Még nem fordult elő, h PD elem cserére szorult volna. Jó kis gépek ezek, csak kevesen értenek hozzá. Az első ami eszükbejut a szerelőknek az a PD elem cseréje, pedig a legritkább esetben az a ludas, sokszor csak a hiba következményeit orvosolják, az okát nem szüntetik meg...Ez nem mondható le a 2.0TDI PD ről, akár a 103 akár a 125Kw-os verziót nézem. Na az a aVW szégyene. 200 000km után meghal, de akkor rendesen. Ha valakit érdekel a téma, szivesen kifejtem bővebben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen