Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balupapa
senior tag
M1esen vannak előre telepített trafik? mennyire szoktak ott mérni? Pénteken lesz egy Bp-Bécs-Bp táv
szerk:google: hohó de még mennyi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #23594 üzenetére
El van tömődve a szívókosár meg a kisméretű olajjáratok.. 2 lehetőség van.
1. Olajkádat leveszed, és kitisztítod a szívókosarat, majd a pumpa megoldja a többit..
2. fél liter fékfolyadékot beleöntesz az olajhoz. 10percig járaotd és kicseréled az olajat, majd örülsz(Gyula is), hogy nem kellett megbontani a motort.Sokat állhatott a motor amit beszerzett.
-
van részecske szűrőd? nem a kiégetés ment éppen? mondjuk ez akkor is extra sok fogyasztás. Nálunk akkor szerepelt le az agip, amikor vizezet benzint kaptunk. szerencsére csak robi kapa kapott belőle. kannában szépen külön vált a két anyag... Persze lehet csak egy kút kezelő lopta és cserélte és egyedi eset.
nálam csak shell, sose volt még gond. főleg teszkós shell. -
VR6-Fan
veterán
válasz
tomcsi23 #23586 üzenetére
haverom /Gyula/ akart egy 1,8-as GTI motort 8v digifant...
bekerült kész lett a kábel stb stb, kisakkozzuk a gyujtást hogy röffenjen röffen, aha nézzem gecire nem jön fel az olaj a fejbe, leállít, gondolkod... indit még mindig nem...
fasza kis telefonálgatás, nincs helyén az maga az elosztó, jó helyére tesz faszán kalappol már a nút, röffent még mindig nincs olaj, jó akkor gondolkod, karter nincs kedv leszedni, olaj szűrő leszed kézzel teker, jó ott már van olaj szűrő vissza alsó gomba ki ott is nyomja kézzel tekerve a pumpát, jó felső gombánál is ugyan ez, jó akkor gyujtás vissza össze rakk röffent ima, és lassan fel ért az olaj, el meg melegít, tökék elkussolnak, üzemmeleg motor, huzogatjuk a gázt eddig nem kezdett el kopogni, de mi az isten tökért nem húzta fel az olajat másodszorra azóta se tudjuk.200e körül van a motorba...
méterben nem mérhető mennyit ment olaj nélkülamég járt olaj nélkül a csapágyak annyi olajat kaptak amennyit feltudod húzni a karterból...
-
Ck.
addikt
válasz
Templomegere #23587 üzenetére
Igen, én is úgy gondolom, hogy vhogy így számol. Ettől függetlenül továbbra is érthetetlen számomra, hogy mi történt, 90 km alatt 11 liter gázolaj az nagyon durva, főleg, hogy az csak országút volt szinte. Végig egyenletes tempó volt, vagy tényleg tróger volt az üzemanyag, vagy megbolondult az úszó.
Mindenesetre nagy hibát nem követek el azzal, hogy soha többé shell.Amúgy tényleg 2wd, de automata. 7-7.5 literrel eljárok vegyesben, nagyon tiprom akkor 8.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Templomegere #23589 üzenetére
Az nem létezik, olajnyomás nélkül max 10 km-t megy el. Az elégtelen nyomás, az más, mert akkor van olajnyomás, csak alacsony.
-
Templomegere
senior tag
Audi ? szerintem mindegyik úgy kalkulál hogy figyeli a sebességet az üzemanyag szintet és az átlagfogyasztást .
Nekem ha akarom a teli tankra kiír 300km-t ha akarom akkor meg 900-at . Csak kezelés függő a dolog . és ez egy 1997-es audi .
7.5 átlag ? de akkor 2wd és kézi váltó .
-
VR6-Fan
veterán
ezt a torkos f@szopást amit műveltünk.
viszont soha rosszabb motort mint a régi 1,8-as gti-t olaj nyomás nélkül nem lett csapágyas
-
Morris
veterán
-
attrax
aktív tag
Sziasztok,ha valakinek van egy jó tippje még mindig érdekel: Lehetőleg VW diesel 200k-ig
-
tomcsi23
veterán
válasz
Mágus2 #23574 üzenetére
Itt sincs varázspöcök, de azért kössz az infót.
Rob: oksi, a shelles brigáddal egyetértek, ám a nyál (amennyit használtam) az nem volt rossz. Persze, másképp közelítjük meg a témát, kinek melyik benya a "jó". Meg mást is tankolunk (bár néhány éve ment offos kocsiba a sima 95-ös, az is jól viselkedett).
-
14adam
addikt
Én az Agip-ot rühellem. Nem megy tőle úgy az autó mint mondjuk a mol-os benzinnel. Viszont a molnál meg többet tudok mindig pár literrel tankolni mint amekkora a tank
-
rob210
nagyúr
válasz
tomcsi23 #23573 üzenetére
Ezt azért írtam mert ebből egyértelműen lejön, hogy valami turpisság van a tankolásnál.
Etanolból nem iszik 1.6 literrel többet.
Tehát ott nem annyit tankol az ember mint amennyit a kút mutat.
Hogy tudnék én a 60-literes tankba 68 litert tankolni, úgy hogy legalább 10 liter volt benne?
(Shell egy utálatos lehúzós banda és akkor még ott van a személyzet is. Akiknek ki van adva az erőszakos bunkó viselkedés)
No SHELL -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tomcsi23 #23573 üzenetére
Ha már szétoffoltuk a topicot, megjegyezném a margóra:
A varázspöcök nyomkodása benzines autóknál nagyon nem ajánlott, mivel ilyenkor megtankolják az aktív szenes tartálykát a motortérben, ami hazavághatja az egész üzemanyagrendszert.
Dieselben mindegy, ott nincsenek ilyen firmányosan-furmányos találmányok.
-
tomcsi23
veterán
válasz
rob210 #23567 üzenetére
Ő..., na most nem arról volt szó, hogy simlis volt a shel tankolás, vagy mekkora is a tank kapacitása, stb
Az, hogy kinek melyik nyál jön be, más kérdés. Tapasztalat, szimpátia, miegymás. Viszont ettől még előbbire nincs bizonyíték szvsz.
Fuel savet még nem tankoltam, nem is nagyon tervezem. -
cafat
aktív tag
Sziasztok! Mi a véleményetek erről az alufelniről+gumiról? Megér ennyit? Skoda Fabia 1.2 HTP-re menne majd. Elbírja még a motor ezt a méretet vagy túl nagy?
-
rob210
nagyúr
válasz
tomcsi23 #23555 üzenetére
Nekem van bizonyítékom.
Én régen sokat tesztelgettem melyik benzinnel mennyit megy el a golf.
A fogyasztáscsökkentő használatával is meg anélkül is.El kell mondjam a Lukoil + fogyasztás csökkentő páros nyert.
De ez most a Renaultnál is így van.
1.1 literrel kevesebbet eszik a többi kúthoz képest, de ami megdöbbentő volt.Lehet ez mondjuk azért van mert nem ferrárival járok, hiszen a Shell ahhoz fejleszt
1.6 literrel kevesebbet eszik a luki benzinéből mint a shelléből.
Ezt hosszú távú mérésekkel tapasztaltam ki.
Városban és vegyes használatban de autópályán is ez jött ki.Ami lássuk be elég siralmas érték a shell számomra elmehet a p.csába.
Az én autóm nem szereti nagyon nem.Ennek ellenére hallottam már a fordítottjáról is, hogy valakinek meg a Shell jött be.
Ezt szerintem ki kell tapasztalni, hogy melyik motorhoz melyik passzol.Szóval engem nem győzött meg a fuel save
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez egy kicsit bonyolultabb. Mindet a sebességmérő befolyásol ami a váltóba van csavarozva. Ha az rossz jelet ad, akkor megbolondul az üzemanyag szintmérő meg a computer.
Ezek az üzemanyagmérő úszó jelek korrigálva vannak az ECU által, h nagyobb gázadásra ne mozduljon meg a mutató, mint a régebbi autókban. -
Ck.
addikt
Nagyon furcsálom én is a dolgot, de tényleg nem lehet bizonyítani anélkül, hogy nem teliből telibe tankoltam volna. Viszont az is érdekes, hogy az úszó mitől akadhatott volna ki egyik pillanatról a másikra?
Jó lenne azt is tudni, hogy az Audik computere mi alapján számolja az átlagfogyasztást, a megtehető km-t, és a szintjelző az úszó helyzete alapján fekszik-e ki, vagy összefüggésben van a mért átlagfogyasztással és a megtehető km-ekkel?Amúgy nem 80-nál evett 7.5-öt.
Hanem az össz fogyasztás várásozással együtt szokott annyi lenni (2.5 TDI V6).
-
Ck.
addikt
válasz
tomcsi23 #23543 üzenetére
Igazából még ez is megfordult a fejemben, na nem azért, hogy védjem a shellt...
A szintjelző amikor elkezdett kifeküdni, folyamatosan csökkent a computer szerinti megtehető km-ek száma, amikor begurultam a kútra, akkor már csak 10 km-t írt és csontra ki volt feküdve. Viszont amikor átkapcsoltam az átlagfogyasztásra, ott 7.3-at írt, ami teljesen normális.
De ha a szintjelző lett volna megbolondulva, akkor egyik pillanatról a másikra mitől javult meg attól, hogy újra tankoltam?
Kicsit értetlenül állok a dolog előtt... -
AMD Power
titán
válasz
Morris #23545 üzenetére
Kipróbáltam. Elkezdtem szépen lassan fújni őket egymás után.... Sajnos sok helyre nem értem oda rendesen hiába van kis cső a szilikon végén... vártam vártam semmi... 1x hirtelen abbamaradt. Haza jöttem a kocsival és mér megint sípolt.
Fújtam megint oda azokra a helyekre ahova előtte is de csinálta tovább.
-
Morris
veterán
válasz
AMD Power #23542 üzenetére
jó drága lesz.
Ha nagyon zavar cseréld, de előtte próbáld ki a szilikont. lehet, hogy ezzel megoldódik ideiglenesen.
Addig nem kell vele foglalkozni, amíg nem szakad a szíj(úgyse okoz nagy galibát - legfeljebb nem tölti az akksit meg nem megy a klíma, de addig úgyis kibírja a vas amíg viszed a szerelőhöz)
-
AMD Power
titán
Gyengült az uniós autópiac januárban
Továbbra a Volkswagen konszern a legnagyobb autógyártó Európában, amely a tavalyihoz képest 1,6 százalékkal több autót, valamivel több mint 240 ezer járművet forgalmazott. A SEAT-ot leszámítva minden márkájuk növekedett.
Szegény SEAT a mostohagyerek.
-
AMD Power
titán
Szerintem én a vezérlés cserénél ezt a szíjat is cseréltetem.
Itt a szilikonos fújásnál amúgy se a szíj a lényeg hanem azok a görgök/csapágyak amikre fogom fújni a cuccot.
-
Morris
veterán
-
Ck.
addikt
Tegnap tankoltam a kagylósoknál 5 rugóért dizlit, ugyanannál a kútnál, ugyanannál az oszlopnál ahol szoktam.
A szokásos utamra mentem, szinte üres országút, kicsi csöndes falvak, városok átutazóban, semmi dugó, laza 80-as tempó, ennyi üzemanyag általában 150-160 km-re szokott elég lenni ilyenkor télen.
Ennek ellenére tegnap 90 km országút alatt felzabálta mind az 5 rugóért tankolt gázolajat. Csontig kifeküdt a mutató, szerencsére épp ott volt a közelben egy mol kút, ott megtankoltam, azóta mentem már 200 km-t, visszaállt a normál szokásos fogyasztás, semmi probléma.Mi a franc történhetett? Mi a fene volt abban az üzemanyagban? Egy biztos, a drága shell nálam itt írta le magát végleg.
-
AMD Power
titán
Itt egy jó cikk a motorolajokkal kapcsolatosan.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Balupapa #23518 üzenetére
Koncertre készülnek a lovak.
Olaj témára: egyik mond valamit, másik megcáfolja, harmadik megint mond valamit. Ez a helyzet más fórumokon is (nesze b+
). Ami fontos, a gyári előírásokat teljesítse szvsz, ja meg hogy az adott olaj is ajánlva legyen az adott kocsihoz. Mindenki próbálgasson, hogy megtapasztalja a különbséget.
-
Balupapa
senior tag
nekem is ad néha fura hangot a szíjak felől
2-3masodpercenként ilyen ccc-ccc-----------ccc-ccc -
rob210
nagyúr
válasz
AMD Power #23510 üzenetére
Fogj egy jó hosszú csavarhúzót.
Tedd rá a füled a nyelére miután a fejét a generátorodhoz hozzászorítod.
Szerintem a generátorod ad ki ilyen hangot nekem legalábbis az adta ki ezt a süvítő hangot a golfban.
Ami ahogy nézem a géped nem sokban tér el ettőlA másik a vízpumpa lehet, de azt ha cseréltél vezérlést kizárnám.
A meghallgatása viszont ugyan így megoldható.Ha jutottál valamire jelezd.
Ha nem akkor legalább két fontos dolgot kizártunk.
Akkor marad a szíjfeszítő görgő.Legalábbis szerintem.
-
Morris
veterán
Valvoline Synpower 5W-40.
Nagyon szép motorhang és eddig nagyon frankó!szerk: A hang szerintem csapágy lesz! Mégpedig valamelyik a hosszbordásszíj görgői közül. Vagy régi a szíj. ez az én tippem
-
AMD Power
titán
Tessék itt egy felvétel arról a hülye hangról ami add az autó üzem melegen.
-
tomcsi23
veterán
válasz
rob210 #23500 üzenetére
Érdekes, hogy a xado két olajat ajánl a verdához, 0W-30 SL/CF és 0W-40 SL/CF. Egyik drágább, mint a másik.
LOL, most nézem, hogy ez csak 4 lityi, ehhez még kell egy plusz.
Most szemezek a Motullal is, ott ez: SPECIFIC VW 504.00 - 507.00 5W-30. Hát ez némileg olcsóbb.
Majd tavasszal lesz aktuális, szal annyira nem para.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest