Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
attrax
aktív tag
válasz
matarese82 #20583 üzenetére
Nem akarok hülyeséget mondani de nekem is rendszeresen bejelzett a MIL a következő hibával
2 sensor illetve exhaust gas recirculation flow is low vagy ilyesmi.Kiszedtem szépen az EGR-t kipucoltam(vastagon le volt rakódva a korom benne)ami meggátolta a mozgásban.Azóta nem jött elő a hiba(2 hónapja)
-
Babetta-X
senior tag
válasz
zoo8800 #20591 üzenetére
Nem tudok ilyen esetről, olyanról viszont tudok, hogy a hibalámpát kigyújtotta, és utána már sorozatosan ezt játszotta.( Ez volt végülis a kérdés lényege) Sőt olyanról is tudok, hogy átépítettek egy ilyen katalizátort nem monitor szondás autóba és minden jó volt utána.
-
AMD Power
titán
Most reggel. Bedugom a kulcsot , indítózok... Azt valamiért le akartam venni gyújtás. Nem fordul a kulcs vissza balra!
Csak úgy tudom leállítani ha még egy picit jobbra húzom a kulcsot és utána mind a vaj úgy megy vissza balra... szenzációs. Nincs olyan hónap ,hogy valamit ne menjen tönkre ebben az autóban.
-
zoo8800
veterán
válasz
matarese82 #20581 üzenetére
Csak úgy kiváncsiságból, mi történt a kocsival, hogy cserélni kellett a katalizátort?
-
matarese82
csendes tag
válasz
Babetta-X #20579 üzenetére
A katalizátor már nekem is eszembe jutott, mivel kb. egy éve lett cserélve, és egy utángyártott került a gépezetbe.
Kérdeztem a szakikat, hogy az lehet-e a gond, de azt mondták, hogy nem számít utángyártott-e.
Egyébként most hogy mondod, a múltkor úgy jöttünk hazafele, hogy eléggé hagytam felpörögni a motort, mielőtt 5-ösbe raktam és akkor rögtön bedobta a hibát, tehát gondolom én a magas fordulatszám miatt... -
Babetta-X
senior tag
válasz
matarese82 #20575 üzenetére
Esetleg a katalizátor haldoklása? Ha jól tudom ebben már két Lambda szonda van, az egyik a katalizátor előtt a másik a katalizátor után. Ezt a kettő jelet figyeli az ECU, és a második túlzottan hasonlít az elsőre, vagyis nem megfelelő a károsanyag kibocsájtás, akkor bevillan a lámpa. Namármost nagyobb sebességnél, magasabb fordulaton lehet, hogy a gyengébb katalizátor nem tud annyira megbirkózni a dolgokkal.
Vagy az is lehet, hogy szimplán a szonda adta be az unalmast. Sebesség helyett inkább a fordulatszám mérőt figyelném, hogy milyen fordulaton gyújtja ki a lámpát. -
Babetta-X
senior tag
válasz
AMD Power #20577 üzenetére
Hátsónál nem kell félned a futómű állítástól. Annak a cseréje rendkívül egyszerű, de ha otthon akarsz nekiállni vigyázz a fékdob leszedésével, mert ha erőszakoskodsz könnyen hazavághatod a munkahengert vele.
Könnyen meg tudod állapítani, ha felemeled a hátulját és elkezded pörgetni a kereket, ha tök csönd van valamit tuti kell hallanod, vagy felgyorsítasz, kiteszed üresben és úgy meghallgatod. -
tomcsi23
veterán
válasz
matarese82 #20575 üzenetére
Na, akkor az nem igazán részecskeszűrős.
-
Babetta-X
senior tag
válasz
matarese82 #20571 üzenetére
Benzines vagy dízel modellről van szó?
-
tomcsi23
veterán
válasz
matarese82 #20571 üzenetére
Nem vagyok annyira otthon dízel témában, de mintha pont városban jönne elő (a többieknek). Megoldás: néha ki kell kormolni rendesen.
A rádiót a kóddal kinyitod, az oké. Az ablak, ill. komfortos zárás-nyitás nem biztos, hogy elmegy, ha igen, akkor azt csak valami "szakival" tudod megcsináltatni, manuális megoldást nem ismerek. Laptopot rádug, aztán beállítja, amit kell.
-
matarese82
csendes tag
válasz
tomcsi23 #20570 üzenetére
, jaja, szerviz azt mondja, hogy lehet csak rossz levegőt (túl meleget) szív be a rendszer, vagy üzemanyag (Shell, Agip, OMW, MOL már kipipálva).
Csak elég kellemetlen, nem tudom, hogy én még mit tudnék vele kezdeni, hogy ne jöjjön elő a hiba.
Ami még érdekes, hogy városban soha, mindig csak akkor találkozom ezzel a hibával, ha 90-110 körül megyek vele.Egyébként a rádióhoz a kódom megvan, azt elvileg vissza tudom állítani, az ablakfelhúzási problémát, hogy tudom visszaprogramozni belépje, hogy tuggya...?
-
tomcsi23
veterán
válasz
matarese82 #20568 üzenetére
Hali!
Csak nem részecskeszűrős?
Akksi; aha, kb azok áll(hat)nak fenn - komfortfunkciók.
-
matarese82
csendes tag
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, VW Golf V-s, 2005-s autóm van, és a kipufogó-rendszeri hiba visszajelzője 2 havonta bevillan. Szakszerviz nézte, nem találnak hibát, de csak bevillan újra az a fránya lámpa.
A kérdésem az lenne, hogy az aksi leszedésével el lehet tüntetni ezeket a hibákat?
Mert akkor nem hurcolnám állandóan szervizbe...
Esetleg az aksi leszedése okoz valami problémát (elfelejti az ablak felhúzást, esetleg a rádiót?, újra kell programozni...)?köszi
m
-
AMD Power
titán
Milyen árban van egy kerékagycsapágy a gépemhez?
-
válasz
FoBCRaistlin #20561 üzenetére
6,5: felni szélessége colban (ha itt van betű, akkor az is profilra utal)
16: felni peremátmérője colban
H2: felni vállkialakítására utaló betűkód (mindkét oldalt peremvédős, legtöbb felni ilyen)asszem
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20561 üzenetére
Nemtom, de nekem is H2 a vége.
-
FoBCRaistlin
őstag
A felnin a 6,5x16h2 az mit jelent?
a 6,5 az a szélesség gondolom colban, a 16 az átmérő gondolom, de mi a h2? -
Ck.
addikt
Az a baj, hogy lehet tényleg kihúzná simán tavaszig, vagy tovább is, de benne van a pakliban az is, hogy nem. Egy szíjszakadás, meg amiket az csinál, az valóban nem olcsó mulatság.
VR6-Fan:
Nem arról van szó, hogy nem bírom fenntartani, csak gondoltam akkor tavasszal kerek 230-nál megcsináltatok egy komplett nagyszervizt, addig meg úgyis keveset mennék. De ha már ennyien mondjátok, akkor inkább jövő héten lecseréltetem és nyugodtan alszom.dízelracer:
Ez még az adagolós TDI, egy kicsit barátiabb árak vannak, mint PD-nél. -
AMD Power
titán
Most viszont el kezdett tényleg búgni az autóban! Hátulról jön... 60km/h kezdi el a zenélést.
Ck. Az a baj ,hogy a szíj az nem játék. Tényleg nem olcsó a vezérléscsere. De ha az elszakad akkor akár 2-300e Ft kárt is tud csinálni.
-
t1
veterán
Most mire ez a nagy para? A következő félévben évben mennyit mész a kocsival, hogy ennyire fontosak a cserék? Mert 5 év alatt 30.000km az mégis havi 500km ami nem sok. Ha 9000 km van az olajba még elmegy 1000-2000km-t baja nem lesz(én mondjuk 8000kmenként cserélem a Swiftbe az olajat mert olcsó (1 olaj csere 5500ft Castrol10W40). A szíj cserével is így lennék ha nem megyek havi 5.000km-t a következő hónapokban tuti nem cserélném.
-
Manitou
veterán
válasz
dízelracer #20540 üzenetére
Azon én is
Nem is tartom elképzelhetetlennek.......
-
Ck.
addikt
Még egy kérdés:
A 2.5 TDI Ódimon 2006. októberében volt a legutóbbi vezérlés csere, nem volt sose őrült módjára hajtva, egyik ismerősöm használta, második autóként. Szerintetek mindenképp csináltassam meg még most novemberben a vezérlés cserét rajta, vagy ráér tavaszig is, nyugodtan eljárhatok így vele?
Nem 2 fillér a dolog, karácsony előtt lenne máshol is helye a pénznek. Szervizben azt mondták, hogy a vezérlésnél semmi előjele nincs egy szíjszakadásnak, se hang, se más, szemrevételezéssel nem lehet megállapítani az állapotát, mert a gumi belülről attól el lehet öregedve. Szerintük minél hamarabb kellene, lehet kibírja még 2 évig is így, de lehet, hogy 2 hónapot se...nem tudni 5 év alatt milyen állapotú a szíj.
Mit tanácsoltok?
-
Balupapa
senior tag
válasz
dízelracer #20540 üzenetére
Szted pont az fog kimaradni?
E85-t is "megoldották"
ki fogom iratn a hátso ablakra kis betükkel, hogy Orbán te hazug
láttam már ilyet -
AMD Power
titán
válasz
FoBCRaistlin #20526 üzenetére
Forgalmiban mennyi van írva?
-
rob210
nagyúr
válasz
makaveli666 #20534 üzenetére
Akkor ezt javaslom megnézni.
Ha a 4 kimenetből csak 2-ben van tüske akkor értelemszerűen csak elöl hajt meg hangszórókat.
Ha 4 tüske van akkor elől - hátul van meghajtás. -
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20529 üzenetére
Forgalmi szerint mennyi? Mert itt kb egyezik.
Kacat az van mindenhol, a méréskor még egy 5 kilós rizs is volt a hátam mögött.
(gy.k.: nem egy szem rizs volt 5 kiló.).
-
k.
őstag
válasz
makaveli666 #20524 üzenetére
Szerintem tudom az okot.
A gyári BETA fejegység 2 hangszórót támogat-azaz 4et, 2 magas, és a 2 sima-
Ha hátulra is bekötöttek hangfalat, az sok volt neki, és ezért nem szól.
Itt van egy 2003as polo katalógus, külön kiemelve, hogy a beta csak az első "4" hangszórót támogatja, a hátsó hangfalak csak a Gamma típusú fejegységgel működnek. Nem az a gond, hogy nemgyári a hangszóró, hanem az, hogy sok neki. -
cafat
aktív tag
Sziasztok! Mennyit érhet egy garnitúra 14"-os lemezfelni 175/65-ös Fulda nyári gumikkal 6mm-es profilmélységgel? DOT szám: 0507 Osztókör: 5×100. Tavaszra alufelniket szeretnék és azért érdekelne mennyiért lehetne eladni őket.
-
Ck.
addikt
Tud-e vki abban segíteni, hogy az Audik önellenőrzó tesztjében az egyes piktogramok mit jelölnek?
Konkrétan 2 ikon az amit nem ismerek: az egyik az karikában lévő 'km' felirat, a másik pedig majdnem ugyanez, egy karikában lévő 'km2' felirat.
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20526 üzenetére
A "kis" Luigi.
Csomagod nem volt? -
FoBCRaistlin
őstag
Itthon vagyok, elhoztam fater melóból, mondom neki tud-e valakit akinek van nagy mérlege.
Erre persze ismerem a méhtelepest.
odamentem rágurultam.
1260KG +-5ok pupig van tankolva. Nélkülem természetesen.
-
rob210
nagyúr
válasz
makaveli666 #20524 üzenetére
Több esetben is kötöttem már be hangszórókat hangfalakat mély ládákat, kondikat, szóval nem ismeretlen számomra az autó hi-fi rendszer.
A "szakszervizben" azt fogják mondani, ami miatt be fogod vinni hozzájuk.
Nem azt, hogy ez meg az és így meg úgy old meg. -
makaveli666
senior tag
-
rob210
nagyúr
válasz
makaveli666 #20519 üzenetére
A fogalmazásoddal semmi baj, de amit írsz az egy ritka nagy marhaság.
Olyan nincs, hogy gyári hangszóró érzékelő egyetlen kocsiban sem.
Ha van egy fejegységed akármilyen és arra rákötsz 2-4-6-8 hangszórót akkor az szólni fog.Ha kicseréled a hangszórókat és tönkrevágod a fejegységet egy rövidzárral vagy valami más ügyes trükkel akkor nem fog szólni, de akkor soha többet semmivel nem fog szólni.
Ha kiszedtétek a gyári hangszórót betettétek az újakat és azok nem szóltak, akkor ott más volt a baj. (sarukról a gyári lakkozást pl. nem szedtétek le vagy mit tudom én)
Egy biztos nyugodtan cserélhetsz fejegységet, hangszórót bár mit, csak ha gyári cucc akkor a fejegység kódját tudd hozzá!!!
-
V.Stryker
nagyúr
Jó reggelt.
Van itt valakinek Fabiája? A szivargyújtó aljaz ugye a kéziféknél van, de valahol a középkonzolnál kéne legyen egy a gps-nek, telefonnak. Hogy oldottátok meg kulturáltan?
-
Manitou
veterán
válasz
rob210 #20500 üzenetére
Velem is volt egy matizos eset nyáron
Lámpánál állunk, kocsi tele. Mellettünk egy matizos figura. Zöldre vált a lámpa, matizos látom, hogy mintha kezdene elmenni
Ööö, többiek a kocsiban döbbenten néznek ( hát nehogymár egy matizos lenyomjon wtf fej bejátszott mindenkinél
) Igaz én óvatosba indultam 2000-nél elváltottam, meg kis 1,4-nek azért már megérződik a többletsúly ha tele van. Aztán csak sikerült lenyomni
Aztán azóta is azt emlegetik munkatársak, hogy a matizt alig bírtuk letolni
Munkatársamnak meg városban volt egy szituja. Áll a lámpánál, egyszer csak érez egy kis lökést az autón. Belenéz a visszapillantóba aztán egy mama ül a hátsó ülésen
Hátulról belekoccant egy daeweo ticos néni
Kiszállt hátrament, aztán csak annyit mondot szegény, hogy , pedig én annyira nyomtam a féket
Egy 5 méteres kocsit hogy picsbe nem vesz észre
Igaz hátulról nem látszik a hossza
-
makaveli666
senior tag
Esetleg valaki tudja-e, hogy:
Apumnak van egy 2005 ös polo ja, nekem egy 99 es golf 4 em... Szeretném, a poloból a gyári autos rádió-t áttenni a golfba. A kérdés az, hogy ez működni fog-e az én 4 es golfomba, mivel amikor apám kicserélte a hangfalakat a poloba onnantól kezdve nem szólalt meg a lejátszó, tehát gondolom csak gyári hangfalakkal szereti. A golf ba gyári van, csak a rádió fogja-e ezt tudni?
remélem érthetően fogalmaztam -
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #20517 üzenetére
targa volt.
-
rob210
nagyúr
Nem sértesz meg mert a korszerűségről szó sem volt.
Tisztában vagyok vele hogy a 8szelep az 8 szelep.
De azzal is tisztában vagyok miért ezt vettem.
Mert a hibalehetőség a "nullával" egyenlő.
Ettől még erősebb jobban gyorsul és ugyanannyit fogyaszt mint a matíz??????
Szerintem ez a vicces.De nem írok többet mert ez nem az a topik.
Nem akarok többet offolni. -
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #20508 üzenetére
Figyeled, hogy a válságban jött még egy porsche is?!
Rob: mehet a matrinya.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #20508 üzenetére
-
rob210
nagyúr
válasz
tomcsi23 #20505 üzenetére
A fronthajtású Matiz eleven, 796 köbcentis, háromhengeres motorjának teljesítménye 38 kW/51 LE. Ötfokozatú sebességváltó segítségével 17.0 másodperc alatt gyorsítja százra a Matizt, és 142 km/órás csúcssebességet tesz lehetové. Derék menetteljesítményei ellenére nagyon takarékos a kicsike, a mindössze 800 kilós Daewoo -6.1 liter benzint fogyaszt 100 kilométeren (MVEG kombinált ciklus). 38 literes tankjával több mint 600 kilométert tehet meg. A motor teljesíti az Euro 3 határértékeket.
Na ez a durva amit kiemeltem nekem ugyan ennyit eszik az 1.4 es ha csak benzint teszek bele.
Ez a durva takarékos 800-as?????
Hülyék ezek.Röhögni fogsz de azon gondolkoztam, hogy valóban gyártok egy matricát, miszerint
Renault tudod ebben motor van, nem úgy mint a Matizodban. -
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20506 üzenetére
Hát ja, nagyobb tempónál jobban érvényesül az a nagy test.
Majdnem egy szinten vagy a matizzal.
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20501 üzenetére
"Ötfokozatú sebességváltó segítségével 17.0 másodperc alatt gyorsítja százra a Matizt, és 142 km/órás csúcssebességet tesz lehetové. Derék menetteljesítményei ellenére nagyon takarékos a kicsike" Katt
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #20499 üzenetére
Kemény ez a Luigi.
Megy azért az a 226 lovas mondeo is, anno képbe került, csak aztán nem lett belőle semmi.rob: tényleg, még mondtad is, hogy a matizosok a Te mumusaid.
Ki kéne rakni valami anti-matizos matricát hátra.
-
rob210
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #20501 üzenetére
Aki elfér benne annak aláírom, hogy jó az a klímás trabant, de egy felnőtt férfinak autó kell, nem matíz.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Milyen autót vegyek?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest