Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsole84
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #210783 üzenetére
Szerintem nagyon nem szép, olyan mint egy új Laguna 🙄
-
norrberth
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #210783 üzenetére
Nekem a 4 es Golf után jó lenne azért
-
vzsryl
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #210783 üzenetére
Kicsit szokni kell az orrát, de legalább meg lehet különböztetni a B8-tól. Ez utóbbi azért kapott annak idején rengeteg negatív kritikát, mert borzasztóan hasonlított a B7-esre.
Egyébként nagyon örülök, hogy végre megvan a B9, mert így egyre közelebb a Superb mk4. Az sokkal érdekesebb verda lesz számomra. Gondolom 25M-ért el is lehet hozni majd egy plugint a szalonból. -
tibbike01
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #210783 üzenetére
A hátulja egész pofás. A belseje meg pont olyan, mint az új golf-leon-oktávnak. Nekem bejön. Előre mutató.
Az üdvözítő, hogy már alapszereltség a dsg (a manual már old-school 2023 végén) és nem erőltetik az elektromos motort. Dízel motorral is kapható lesz. -
Morris
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #210783 üzenetére
Nagyon nem szép
-
kisfurko
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #210783 üzenetére
Az a műszerfal... A Polomban szebb van. Döbbenet.
Szépen haladnak a jellegtelenség felé, olyan lassan, mint egy Toyota. -
Új B9 Passat
Annyira nem lett szép szerintem: -
válasz
focvis #157390 üzenetére
Na, az aktuális GTI-ben is elkezdett szivárogni a termosztátház. Nagyon happy vagyok.
Lekopogom, 3 év alatt nem kért pénzt, csak rutin karbantartást. (Most lesz 8 éves, 114 ezer km.)
A nyáron után kellett töltenem 0,5 - 1 dl hűtőfolyadékot, tegnap vittem ki folyadékcserére és jeleztem, hogy néha pár csepp nedvességet látni a motortérben. A szerelő hívott délelőtt, hogy igen, a termosztát könnyezik.
Gyári termosztát, vízpumpa, fogasszíj magyar áfával 490 €. Megrendeltem, hurrá!Jó kérdés, hogy kell-e még mellé +1 tömítés... kiderül ha itt van.
-
-
válasz
norrberth #210777 üzenetére
Hát, ez lett, a szerelő is ezt ajánlotta meg neten is ezt olvasgattam.
A csere munkadíja viszont meglepően kevés volt. Jónak tűnik amúgy.
Sok videót láttam még a váltóoldali tartóbak hibájáról, lehet ha még tapasztalok rezonanciát annak is nekiállok.Sajnos ezek meg még egy pár kiadás most anyagilag nagyon leoffoltak, nagyon szűkös lesz a külföldre költözésre (kaució, bútorvásárlás, stb).
-
-
norrberth
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #210771 üzenetére
Motortartóbak, váltótartóbakból csak gyárit.
Ez azért fontos, mert így megmarad a gyári komfort érzete.
Utángyártott bakkal, sokkal több rezonancia bejön az utastérbe. -
válasz
T0mBd1gg3R #210771 üzenetére
Mindenből a legjobbat vetted, rendben van így.
-
válasz
imyourfriend #210773 üzenetére
Tudom, nyilván van valamennyi pénzük azon is.
-
-
imyourfriend
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #210771 üzenetére
féktárcsára most néztem rá autodoc-ról 52 egy pár ATE 24.0125-0158.1, szerelési árak egész korrektek.
-
tibbike01
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #210771 üzenetére
A szerelési árak tök korrektek. Hol csinálták? A szűrő árak pedig Kauffernél biztosan olcsóbbak lettek volna, mint a filetrabcnél.
-
Kééész a kocsi.
A motortartóbak cserétől sokkal jobbnak érződik a kocsi, alig érzek rezgést a kormányon, eddig volt bőven. Majd még a bemelegedett állapotot 130-nál meg kell nézni, de sem az útviszonyok nem voltak megfelelőek, sem az ugyebár vadiúj elsőfék miatt nem akartam, mert nem akarom elfékezni őket bejáratás előtt.
A legelső utcasarkon meglepett, mennyire csúszik a betét a bevont tárcsán.
Ate sima tárcsa és ceramic betét került bele.
Így alakultak az árak, nyilván van némi pénze az alkatrészeken is, a munkadíj nem sok:2 rear tartóbak-gumipogácsa Lemförder 21200
tartóbak (rúd) Lemförder 14200
tartóbakcsere munkadíj 12000
2 ATE 24.0125-0158.1 féktárcsa 64600
ATE Ceramic 13.0470-7184.2 fékbetét 42600
fék munkadíj 16000
Fékfolyadék csere ATE (anyag+munka) 10000
Összesen 180600Emellett multhéten a termosztátcsere gyárira munkadíjjal 65000
Illetve az olaj, olajszűrő, gázolajszűrő csere ezúttal levegőszűrő nélkül 39310:
4x1l VW LongLife III FE (GS55545M2)0W-30 14000Ft filterabc
MAHLE ORIGINAL OX388D oil filter 2460Ft filterabc
VASCO FILTERS X127 active carbon pollenfilter 2890Ft filterabc
BOSCH F026402809 fuel filter 7960Ft filterabc
Munkadíj 12000
A pollenszűrő nem lett kicserélve, majd ősz végefele bedobom az újat.A májusi EGR csere Pierburggal 245 volt
Ezzel összesen 530 lett idén a kocsira költve, hát ennyi idő után már végülis érthető.
-
norrberth
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #210769 üzenetére
Hehehe 🤣🤣🤣
-
-
norrberth
addikt
🤣🤣
-
salesman
őstag
Urak! Adott 2000-es évjáratú A6.Nem találom az autó rádió kódját tartalmazó kis füzetet. Valakinek valami ötlete? Boldizsár utcában már voltam. Köszi!
-
-
qantum
senior tag
-
Na jól rendbe lesz téve az autó, megvolt multhéten a termosztátcsere olajcserével, ma a billenésgátló csere, még ott van, holnap ATE tárcsa+ ATE ceramic betétek, fékfolyadék.
Hirtelen ráment idén egy pár százezer, multkor EGR 240, ehhez képest az elmult 2,5 év költségmentes volt, dehát előbb utóbb Melák éhes, Melák enni akar
Remélem a rázás megszűnik, de ha nem, akkor elsőnek visszarakatom a gyári programot, és a váltóra is, lehet ez a szorítóerő-növelés sem tesz neki jót. De a régi csalós ecu FW és a váltási pontok maradnak mindenképp.
Van pár apróság amire a világ összes pénzét el lehetne költeni:
- vezetőajtóban a hangszóró kábelét cserélni kéne, ha teljesen kinyitom nem szól és hibakódot is dob
- pohártartót sikerült eltörnöm, 100 euró az új kompletten nem csak a törött rész, és a fél könyöklőt le kell bontani hozzá
- jobb oldali B oszlop egyik takarólemezén van egy repedés, találtam asszem Lett- vagy Litvániában szinteén 100€ nagyságrendben ilyen csokibarnát
- A csomagtérroló egyik határolója szintén törött, már megvan az új de nem merek nekiállni leszedegetni a csomagtér műanyag burkolóelemeit, mert a patentek csak úgy törnének -
realist
őstag
Alany 2018-as Octavia 3 DSG RS245, ma ablakot lehúzva és kormányt alátekerve tolattam, ekkor furcsa - nem túl hangos - reccsenés szerű hangokat hallottam. Próbáltam kitapasztalni és egyáltalán nem értem.
Nagyjából ezt szűrtem le:
- mindegy, hogy teljesen alá van szedve a kormány vagy nincs.
- állóhelyből elindulok lassan körbe-körbe tolatva/vagy akár előre is akkor pár méter után 1-2x érkezik ez a műanyag reccsenő-roppanó hang (kb 1-2 sec van a kettő között) majd többet nem hallom amíg meg nem állok (foroghatok akár több teljes kört is). Utána elindulok és ismét jelentkezik.
- váltáshoz biztosan; úthibához úgy érzékeltem nem kötődik
- nem ránt, rezeg a kaszni, lassul vagy bármi egyéb ami a viselkedését érintené; csak hang
- egyenesben is mintha hallottam volna (halkabban), de egyrészt nem általános. Másrészt max lassan gurulva hallom (gázadás nélkül is)
- valahol elöl/alul hallatszikMindig is baromira zavartak a hangok
Van valakinek ötlete mi lehet ez? (gondolom nem a váltó vagy a VAQ)
kösz!
-
-
imyourfriend
őstag
Holnap minden igaz ki lesz cserélve a főfékhenger, TRW kerül be ATE helyett. Érdemes felújítani a gyárit? Eladni nem szeretném de később lehet visszakerül majd, megkérik az új gyári alkatrész árát 160 pénz.
-
-
ngaba
aktív tag
Van valamelyik új VAG SUV-ban 2.0 TSI manuális váltóval?
-
norrberth
addikt
Menő [link]
-
user12
őstag
válasz
molnarpeter #210752 üzenetére
Feltétlenül megnézem a topicot!
Köszönöm szépen mindenkinek! -
válasz
molnarpeter #210746 üzenetére
Woow meg Huuh és Köszönet
Amúgy érdekes tapasztalat eddig a T-roc. Magabiztosabban parkolok-forgolodok vele, jobban átlátom a környezetet, meg előre is jobban kilátok, mint a jettából& oldaltávolságokat könnyebb felmérni (szvsz a magasabb üléspozíció miatt - Jettaban nem tudom túl magasra húzni, mert akkor meg elol a tetőkárpit alkotja a látóterem felét, a fejtető meg hozzáér a tetőkárpithoz).
Nem tudom, nem lesz-e ebből később crossover v legalább valamennyire magasabb építésű autó vétel, mert, hiába ronda, hiába sistereg a szél, azért a helyzetértékelés-kilátás sokat kompenzál használhatóságban
-
vlevi
nagyúr
Nnnnaa, visszatérnek a gombok. Hurrá.
[link]
Kár, hogy ilyenem kb sose lesz. -
Asbee
veterán
válasz
Motion_Blur #210750 üzenetére
Miért 5w-40 amikor 504.00 az elsődleges olaja?
-
imyourfriend
őstag
RNS fejegységgel annyira nem vagyok képbe, megoldható azért a frissítés néhány kérdéses/nehézkes verzió van.. persze a tapasztalat számít, nem agysebész dolog. Angol oldalról szerencsére jól állok, de amúgy van Magyar nyelv alapból mivel olyat küldött Briskoda-n az illető (pab567). Érdekes kint nem megy a garasoskodás, nem nézik azt hol tudnának lehúzni meg hogy tudna 5 percen belül meggazdagodni rajtad az ember.. emlékszem mikor Viberen írtam az illetőnek ki küldte a fájlt, valamiért nem tudtam egyből elküldeni a pénzt őt nem zavarta elküldte a fájlokat és megbízott abban hogy odaér a pénz. No ez a nem mind1, itthon meg megy a 40-60-80ezer forintos aktiválás mint a keselyűk odaírnak 5-en egy post alá.
-
Asbee
veterán
válasz
molnarpeter #210746 üzenetére
3 ajtósból is jó az első. Nekem az volt Jettában.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Paxker315 #210745 üzenetére
Első ülés az bármelyik nem 3 ajtós platform társból jó lesz bele. Galape bontót ajánlom, kifejezetten Golf és társaival foglalkoznak, hátha tudnak valami jót ajánlani, akár szettben, hogy ne legyen kárpit eltérés... Vagy hasonló formájút, amire át tudod húzni a mostani szövetet, vagy valami
PQ35 platform cars
Audi A3 Mk2 (8P)
Audi TT Mk2 (8J)[1]
Audi Q3 Mk1 (8U)
SEAT León Mk2 (1P)
SEAT Toledo Mk3 (5P)
SEAT Altea (5P)
Škoda Octavia Mk2 (1Z)
Škoda Yeti (5L)
Volkswagen Touran (1T)
Volkswagen Caddy Mk3 (2K)
Volkswagen Golf Mk5 (1K)
Volkswagen Golf Mk6 (5K)
Volkswagen Jetta Mk5 (1K)
Volkswagen Scirocco Mk3 (13)
Volkswagen Jetta Mk6 (1K)
Volkswagen Beetle (A5) (16)
Volkswagen Eos (1F)
[link] -
Oh. Létezik olyan ülés (vezetőülés) Jetta MkVI-hoz, aminek a háttámla dőlésszöge fokozatmentesen állítható? Mert ami van, az csak diszkrét-adott pozíciókat tud, a számomra jó beállítás meg pont "két ricni közé esne".
Erre is most jöttem rá, hogy most kölcsönautóval (Troc) mászkálok, és ott pont sikerült nagyon kényelmesre állítani, pedig csak ennyi az eltérés: egyiknél (Troc) fokozatmentesen állítható a háttámla dőlése, másiknál meg csak előre megszabott pozíciókba
GolfVI ülések jók ehhez? V mit érdemes keresnem?
-
user12
őstag
Sziasztok
Néztem volna az összefoglalóban lévő jóváhagyott olaj keresőt, de sajnos nem működik az oldal.
Mivel lassan esedékes az olajcsere, a 2012-es Seat Ibiza 1.4 (nem tsi) modellhez mit javasoltok?
Tavaly Castrol ment bele, 5W, de már nem emlékszem, hogy 5-10-15.
Tavaly a szervizben ajánlották a Texaco-t is, de maradtam a Castrol mellett, akkor többen ezt javasolták.Köszönöm előre is.
-
-
-
qantum
senior tag
Sziasztok!
Ülésfoglaltságjelző szőnyeg hibája volt már valakinek, mit lehet csinálni (azon kívül, hogy veszek 80e-ért) ?
-
#214
aktív tag
válasz
imyourfriend #210732 üzenetére
Még nagyon korai szériás MIB1 RNS510-en próbáltam volna firmware-t, térképet frissíteni, illetve magyarítani, de pár napnyi Google-zés után feladtam. Magyar nyelvet hozzá publikus helyről lehetetlen volt szerezni. A firmware olyan régi volt, hogy a legújabb verzióra csak 2 lépésben lehetett volna frissíteni, és ez kellett volna a térkép frissítéshez is. Ráadásul az még csak DVD-s frissítést támogatott, egy nagyon primitív (és akkor már 10+ éves) olvasófejjel, így a téglázás esélye is teljesen benne volt.
Az általad említetthez hasonló áron vállalta volna az egészet környékbeli szaki, végül nem jutottam el hozzá, de így inkább rábíztam volna.
-
Colinka
tag
Sziasztok!
Lenne egy 2017-es Skoda octavia, 1.6 cr 116le manual DDYA motorkóddal. Elmúlt 2 hétben jelentkeztek problémák a hűtéssel.
Először egy regenerálás közben fordult elő hogy ki kellett kapcsolnom a klímát menet közben mert amikor elkezdett regenerálni elkezdett a víz hőfok mutató felfelé kúszni, klíma kikapcs, regenerálás lement gond nélkül klíma vissza és happy volt minden újra. A következő eset autópálya 3 személy megpakolva klíma hegymenet 140-nél kezdett felkúszni ismét a hőfokmérő ( olaj 120 fokos volt) visszaálltam 120-ra klíma mellett ismét beállt 90-re, vagy ha 140-nél klíma kikapcs ismét jó volt a hőfok. Tegnap pályán ismét előjött a próbléma,( bár 37 fok volt kint) klíma 130-140 60 km után ismét elkezdett felkúszni a hőfokmérő, sebesség csökkenése esetén ismét jó volt. (Az érdekesség hogy klíma nélkül jelentősen nagyobb sebességnél se jött elő a melegedés "német autopálya tempónál" )
Tisztába vagyok vele hogy senki se távgyógyító itt, de esetleges véleményekre kíváncsi lennék merre érdemes elindulni.
Vízpumpa (elektromos) vezérléssel cserélve 30.000 Km-el ezelőtt, G12 fagyálló amiből egy csepp se fogyott.Klíma hatásfoka nagy melegben nem a legjobb ( 7-8 fok körül fújj be) de változó valamikor piszkosul hűt, valamikor kicsit kevésnek érzem.
3 próblémát olvastam elsősorban, termosztát, hőfokmérő gomba, illetve a a két hűtő közötti rész takarítását.
Merre kezdem a hiba detektálását? Diagnosztikám van, megpróbálok élőadatokat nézni majd.
Ami még feltűnt hogy amikor pl elkezd felmenni a vízhőfok mérőn a mutató és padlózom szépen kuszik felfelé a mutató, de ha ilyenkor elveszem a gázt teljesen relatív pár másodperc alatt újra beáll 90-re.
Colinka
-
molnarpeter
nagyúr
-
bul07
nagyúr
válasz
BullKoxa #210731 üzenetére
Kövesd végig a vezetéket, hogy van e valahol beljebb még egy csatlakozó, ha van nézd meg hogy nincs e matricája a vezetéknek vagy bármi amin szám van, és arra a számra rákeresni és ha az megvenni és kicserélni
Ha nincs csatlakozó és egyszer csak belefut egy kábel korbácsba, és a kábel korbácsot kellene bontani és végig behúzni a vezetéket az nem kis idő megcsinálni -
imyourfriend
őstag
válasz
focvis #210730 üzenetére
Két patch az egész, az egyik normál patch ami stabil valid de elfogadja a módosítást. A másik patch pedig direkt autóra szól, picit beleuntam hogy 40ezerért csinálgatják a 10 perces munkát. Megtanulható, meg nem eredeti szoftverrel csinálják hanem interneten van egy oldal ahol generálják a kódot hozzá.
[link] briskoda ingyen adnak legújabb stabil firmwaret, itthon gondolom ez is fizetős.
-
válasz
imyourfriend #210729 üzenetére
Hogy működik? Kapsz egy kódot, majd azt beírod valahol? Hol?
-
-
válasz
T0mBd1gg3R #210723 üzenetére
Ja igen, gyorsabban hangosabb. Mintha jobb hátulról hallanám, de nem biztos. Olyan búgó hang. Mint amikor a gumival erősebb tapadású szakaszra megyek.
-
válasz
T0mBd1gg3R #210691 üzenetére
Ez a motorféknél jelentkező búgás mi lehet? Nem lehet hogy továbbra is a motortartó bak, és már elengedi olyan szögekbe is, hogy valami megfeszül tőle?
-
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok! Kérdezni szeretném mekkora meló kicserélni a kopásjelző vezetéket, ami a motortérbe megy be. A villa ha jól írom kikoptatta a vezetékeket ( 2 kék kábel, és a villához ér ami tartaná az egészet ) és a kocsi jelzi hogy kopott a fékbetét , pedig nagyon nem azok !
2010 Octavia 1.4 TSI CAXA, kombi. A jelölés feletti részre gondolok.
saját fotó nincsen, már bánom, hogy nem csináltam. -
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
vw passat b5.5 2001 diesel 1.9
Amenyiben a Hűtőfolydék szabályozó szelep meghibásodik akkor az autó hogyan reagál?
Milyen hibát okozhat?
Járó motornál fütyülő hangot ad ki.
Valószínűleg átszakdt a membrán. A szelepet még vezérli de később ha teljesen átszakad megszakadhat a vezérlése. -
norrberth
addikt
[link] 🤤👌
-
imyourfriend
őstag
[link]
most gurult ki a szalonból a W123, 88LE
-
kisfurko
senior tag
válasz
yodamester10 #210712 üzenetére
Itt egy kis kalkulátor. Régebben csak a lóerő számított, most már a szén-dioxid kibocsátás is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ngaba #210710 üzenetére
Kellően földműves példa, de traktorokban majdnem mindben van [óra], amihez csak egy csövet kell odavinni és mutat. Nálad ott kéne egy elosztó idom még, ahol most a nyomás gomba van, úgy egyszerre menne mindkettő. Műszerfalon rögzítés, illetve az oda vezetés jó kérdés, van belőlük elektromos is ha az könnyebben megoldható, csak akkor feszültség ingadozás miatt csalhat. Lehet egyszerűbb először a jeladó csere igazából... Csak azért gondoltam erre, mert látszana, hogy valós-e a figyelmeztetés, mechanika vagy elektromosság oldalon érdekes folytatni.
-
ngaba
aktív tag
válasz
molnarpeter #210709 üzenetére
Köszönöm a valaszt. Nálam nem voltak cserélve. (Az előző tulajnál nem tudom, de nála is előjött a dolog, és nála is ritkán.) Az logikusan hangzik, amit írsz, én nem értek ennyire hozzá (azt sem tudtam, hogy megoldható pontosan mérni az olajnyomást), mostanában esedékes az olajcsere, az itteni tippeket összegyűjtve megyek a szerelőhöz.
Az ilyen egzaktul nem reprodukálható hibák a legrosszabbak, nem hibáztatom a szerelőket. A szerelőnél nem jön elő. Csinálnak valamit (mondjuk valamit kipucolnak), egy darabig azt hiszem, hogy jó, aztán másfél hónap múlva besípol. Az előző autómnak, a pug306-nak is volt egy ilyen hibája: Néha nem nagyon akart beindulni, amikor nemrég lett leállítva (és valahol a hideg és az üzemmeleg között volt a hőfok). Szerelőknél persze mindig pöccre indult, néha csináltak valamit, amit gondoltak, ha forszíroztam a dolgot, pl. lambda-szonda-csere, de a hiba nem múlt el. Persze nem gyakran jött elő. Úgy adtam el, hogy mondtam, hogy nem tudok vele mit csinálni, ha nagyon köszörül, akkor hagyják lehűlni, és utána simán indul.
-
-
ngaba
aktív tag
Sziasztok!
Szerintem ezt már kérdeztem 1-2 éve, és azóta sem oldódott meg a probléma:
Adott egy Seat Altea XL 1.6 CRTDI (CAYC), aminél néha bejelez az alacsony olajnyomás lámpa (3 sípolással), aztán elalszik. Látszólag minden OK, olajszint rendben, a motorral nincs általam észlelhető gond, a szerelők nem tudnak rá mit mondani, reprodukálni is nehéz. De talán jellemzően akkor jön elő, ha gázelvétellel lassítok (pl. 60-as táblánál), és viszonylag alacsonyra, 1500 körülire esik a fordulatszám. (Legelőször a Mátrában jött elő, és azt hittem, hogy ahhoz is köze van, hogy hogy dől az autó, de nyílegyenesen menve az Alföldön is be tud sípolni.)
Van, hogy hónapokig nem jön elő, de olyan is, hogy egy Szeged-Kaposvár úton négyszer. Most már meg sem állok ilyenkor.
Van valakinek ötlete? Köszönöm. Olajpumpa szívókosara volt pucolva két olajcserével ezelőtt.
-
Henry1990
tag
"Itt nem csak a Tüv ami veszélyes, vannak kiépített állomásai a rendőrségnek, és ha valami böki a csőrüket, akkor oda rendelnek egy vizsgálatra. Ennek nyilván kevesebb az esélye, ha nincs porig ültetve, tuning elemekkel telepakolva az autód, de a 0% felett vagyunk, és a büntetés legjobb tudomásom szerint baromira sok…
1.szakasz vége
tehát inkább megéri rendesen csinálni. Ismerősömet kiírt EGR, és kinelezett Katalizátor miatt 6000€-ra büntették, és kivonták az autót a forgalomból. Addíg nem tudta vissza jelenteni, amíg nem vett új katalizátort, és íratta vissza az EGR-t"
Itt az ominózus szöveg, ami a vita tárgyát képezi, jelen esetben 2 szakaszra bontva.
Az első részben leírtam a rendőrségi kontrollt nagy vonalakban, és hozzá tettem, hogy ott baromira drága, ha valamit találnak.
A második szakaszban Írtam egy példát, ami nagyjából reflektálja talán, hogy milyen súlyos büntetéseket szabnak, és az egyik ismerősömmel történt, tehát valid információval tudok szolgálni, nem a sarki pék mondta...
Ennél szájbarágósabban nem tudom tényleg elmagyarázni, igazából magam sem tudom, minek szenvedek ezzel egyáltalán... -
Henry1990
tag
válasz
MunezXBK #210704 üzenetére
sajnos nem vagy képes szétválasztani 2 dolgot, amit 1 szövegben olvastál. erről nem tehetek.. itt nincs mit nyerni, próbálom elmagyarázni neked a dolgot, de jelenleg tartok tőle hogy tornádóval szemben is egyszerűbb pisálni. Kevés vagyok, hogy megértessek veled bármit. A mai napig nem értem, hogy neked a co2-zés, csak azért mert katalizátor, és Chip tuning 1 bejegyzésben szerepel... honnan jött, miután világosan leírtam mindent. ettől többet nem tehetek érted. sajnálom... komolyan...
-
Henry1990
tag
válasz
MunezXBK #210700 üzenetére
Tehát az bassza a csőröd, hogy egy Katalizátor miatt megbüntetett ember példáját hoztam fel a Chiptuningos témában? Vagy azt nem akarod elfogadni, hogy ugyan ezeken a rendőrségi ellenörző pontokon ( ahol a katalizátor miatt is megbüntették az ismerősömet), ha behívnak téged a TT-vel, akkor megkapod a magadét te is? Nem kívánom senkinek... de komolyan nem értem, hogy mit nem értesz? Nem, nincs köze a Chip-nek a CO2-höz, a kutya nem beszélt róla.... arról van szó, hogy a nem bejegyzett módosítások, ami lehet a vezérlőtől kezdve az ültetésen át bármi... na azért elkenik a szád. Nem tudok ettől világosabban fogalmazni már. Nem, valóban nem vagyok ide valósi... dehát ilyen környezetbe valahogy nem is illek bele...
-
zsole84
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen videókártyát?
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AliExpress tapasztalatok
- Egér probléma
- Gyúrósok ide!
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest