- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- ASUS ROG Ally
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #168840 üzenetére
Nincs vákuum, ami mozgassa a turbó geometriát vagy szakadt a turbó cső valahol a turbó és a szívósor között, vagy lyukas az intercooler. Kevés a turbó nyomás, ami azt jelenti, hogy szökik valahol, nem épül fel elég hamar regulációs gondok miatt, vagy rossz a turbó esetleg a vákuum dob a turbón. Ezeken végigszaladva meg lesz a hiba. Első körben meg kell nézni, beindítás után behúzza-e a turbón a vákuumdobba a kart.
[link] Ezt kellene látni közvetlenül beindítás után, hogy behúzza a kart és úgy is marad. A videó első 10 másodperce érdekes számodra. Utána teszteli géppel, ezért az emelet fordulat és a ki-be kapcsolgatott vákuum.
Itt látszik a helyes működés[link] Ahogy emelkedik a fordulat, visszavesz a lapátok nyitásából, hogy csökkenjen a turbó nyomás. Alapjáraton teljesen kinyitja a lapátokat.
c00per:2,25Liter. 3 litel akkor megy bele, ha szétszedted a váltót és szárazon összerakod.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #168850 üzenetére
Vákuumdobba ha nem húzza be akkor mi van?
Akkor megvan a hiba, már csak az okát kell megkeresni. Lehet gyenge vákuum, rossz N75 szelep, szakadt vákuum cső, és rossz vákuum membrán a turbón lévő dobban. Egy kézi vákuumszivattyúval 2 perc alatt megvan a hiba oka.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #169078 üzenetére
Ha nem kisbaltával veszed ki az elemet, akkor működni fog utána is. Volt, akinek ezután tanítani kellett a távirányítót, én akkor találkoztam ezzel, ha sokáig le volt merülve az elem, vagy kivették több órára, sima elemcsere után működnie kell, ha előtte működött. Érdemes az elemet megmérni előtte, mert láttam már gyenge új elemet. 3V legyen meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #169227 üzenetére
Mindent ír a vezérlő, mi a kérdés?
Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) Túl sokáig ment a központizár vákuum pumpája, idő limit miatt lelőtte a vezérlő, mielőtt elfüstölne. Valahol ereszt a vákuum rendszer, ha azt mondod, néha megy néha nem, kinyitod az ajtót, bezárad és megy, akkor szerinted hol a lyuk a csövön, hol lehet megtörve? Kicsit kell csak hozzá gondolkodni.
Alarm triggered by Interior Monitoring BEzártál valakit vagy valamit a kocsiba, ez légy szokott lenni, vagy állat. Emberekes soha ne zárj be.
00956 - Key 2
09-00 - Adaptation Limit Surpassed Ez nem szorul magyarázatra szerintem. Valaki kulcsot akart tanítani, de nem sikerült neki.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #169357 üzenetére
Szerviz. Gondlom most nem megy a távirányító. A szakember sem fog másat csinálni, csak mechanikusan kinyitja a zárat kívülről egy álkulccsal. A központi zár vezérlője maga a konfort elektronika. Első körben a biztosítékát kell megnézni. Ha az jó, akkor szerviz. Ha kiment a biztosíték, akkor is, mert valahol zárlat van, amit jobb, ha szakember keres meg.
Hogy lehet úgy élni egy autóval, hogy egy mechanikus szárad sincs, csak a távirányító? Miért csinálják ezt az emberek? Remélem amúgy is csak egy kulcs van hozzá, az a biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #170041 üzenetére
Van hozzá diag, meg minden?
Lehet diag nélkül is, ha elfogadja a kulcsot. Megynomod a távirányitón a nyitó gombot, ráadod a gyujást, leveszed a gyujtást és megint megnyomod a nyitó gombot. Ha dudál egyet onnantól működik az a távirányító. Mindegyik kulcssal el kell játszani, max 4 kulcsot enged tanítani. Ha ez nem működne, leírom a diagos módszert is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #170055 üzenetére
VCDS? 46-os vezérlő, Adaptation 00 csoport kitörli az összes tanult távirányítót, 01 csoport alatt lehet feltanítani, mindegyik kulcs legyen nálad. Ahágy kulcs van, olyan számot kell megadni a 01-es csoportban, miután a do it-ra kattintasz, mindegyik kulcson meg kell nyomni egy gombot, első kulcson 1x, másodikon 2x, harmadikon 3x... max 4 kulcsot lehet feltanítani. Ha ez alapján sem fog menni, keress szakembert, ne berheld otthon.
Jól fel lett kódolva az új vezérlő?
-
i-sti
senior tag
válasz iceQ! #170932 üzenetére
Itt a Caddyben ~14 ezer volt az olajszűrőben.
Sajnos mikor kiszedtük láttuk, hogy szét volt esve az anyaga a papírnak.
Megroggyant az anyag, szerintem ez a legpontosabb kifejezés erre.
Szerintem simán átengedte a szűretlen olajat. Nem is volt beakadva a felső kupakba amiben benne kellett volna legyen.
Szerelő szerint MANN szűrőt rakott bele (vagyis mikor volt előző cserén ezt állította), most Purflux szűrőt raktam bele én.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Doki16
addikt
válasz iceQ! #170934 üzenetére
Igen gáz. Gondolj csak bele, a friss olaj állandóan keresztül megy egy régi "koszos" szűrőn. Szerintem ez így nincs rendben. Egy métert nem mennék vele amíg nincs benne új szűrő. Ez egyébként felül van a motortérben és azért lehet olajkifolyás nélkül cserélni utólag is?
Amúgy nyugodtan cserélhetsz benne egy olajat, az ártani nem fog. Legalább átmostad a rendszert egy friss olajjal[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
AllTheBest
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #171084 üzenetére
Log kell. 03,10,11es csoport 1500-4300 padlón 4.ben.
HA felújított a turbó, valszeg a geo karját rosszul rakták össze, el szokták felejteni, hogy kell neki 1mm előfeszítés. Több felújított turbó volt a kezemben, amit még a beszerelés előtt állítani kellett emiatt, mert rosszul rakták össze. Ha így van, túlfúj rögtön alacsony fordultattól. Ehhez kell a log, abból megmondom, ha ez a baja.
A hideg turbónál ha megfogod a GEO mozgató karját és lóg, akkor tuto rossz, feszülnie kell.
Ez a tengely feszül, mikor leállítod, ki kell hogy akadjon az alsó véglláson és kézzel nehezen húhzató csak fel.
[ Szerkesztve ]
-
válasz iceQ! #171133 üzenetére
Komolyan?!
Ezt direkt csinálod vagy tényleg nem érted mire ment a válasz - mert az oké hogy nem arra lett nyomva a válasz gomb amit végül tartalmazott a hsz-m, de na.
Először egy tirádát akartam írni hogy Mágus2 nem azt kérdezte tőled hogy van-e valami hiba a turbónál hanem hogy csinálj egy log-ot az általa adott csoportokról. Amit meg lehet csinálni tört verzióval is (nekem is az van), így ha nem tudod hogyan csináld inkább azt mondd neki , mert így csak felesleges kört futtatod- az hogy nincs vákuum az eddig is gyanítható volt. De utána hogy már válaszolt neked inkább kitöröltem.
És elolvastam hogy szerinted Mágus2 volt az egyetlen aki leírta h nincs csereperiódus a láncnak. Na erre raktam be a linket. De ha ennyire negligálod a segítséget akkor rendben van.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html