- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen egeret válasszak?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Reggie0
félisten
válasz Ehnaton88 #151670 üzenetére
Ha csalos dizel volt, akkor szoftverfrissitesre es gyengebb motorra keszulj
Nem eletveszelyes a cseret kihagynod, ha kikapcsolod az auxiliary heater-t a menuben es sosem kapcsolod be.
Visszahivasrol mi alapjan ertesitettek? Itthon helyeztek eloszor forgalomba es elso tulaj vagy?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #155676 üzenetére
2-3 évente cserélni kell a töltetet az olaj miatt... Mit keresett benne a 6 éves gyári töltet? Csak akkor járnak az emberek klímáshoz, ha már baj van? A klíma is igényel kabantartást, nem csak annyi, hogy véente kétszer pollenszűrőt cserél az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Ehnaton88 #155989 üzenetére
Ha már nem a csalószoft van rajta és tényleg ilyen sok a város akkor a 300km az sajnos "normális". A VAG DPF-el meg tudod nézni az Oil ash tartalmat is, csak ahhoz a teljes verziós kell. Így néz ki, ez a sajátom: [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #155989 üzenetére
Az enyém is ezt csinálja mostanában. Benne hagy 5g körül, és 20%-ról indul. Amíg nem rosszabbodik, nem foglalkoznék vele. 181000km-re 0,11 oil ash van nekem benne. Legutóbb 344km volt benne, mikor elkezdte, de 500perc fölött, számolja azt is, mennyi időt járt a motor regen óta.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Ehnaton88 #161032 üzenetére
Ebből is látszik, hogy nem szabad megcsinálni a frissítést. Nekem a 2.0 TDi ennyit elment a csalószofttal két regen között. És gyakorlatilag csak városban használtam.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz Ehnaton88 #161034 üzenetére
Nem legális visszaállítani a régi szoftverre. Add el az autót és nézz egy másik példányt. Lehetőleg benzinest ha sokat mész városban. Ilyen felhasználás mellett meg fogja magát adni valami az EGR/DPF duóból
Ha rendesen nagy távokra használtam a kocsit akkor megvolt a 7-800 km két regeneráció között. De átlagban ez az 5-600 megvolt mindig. Most azt nézzük a csalószoft nélkül kb háromszor gyorsabban használódik el a kocsi. Durva amit a VW művelt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Ehnaton88 #161037 üzenetére
Annyiért már majdnem meg is csipszelik.
Jobban is fog menni, meg motornak is jobb, az más kérdés, h több lesz a károsanyag kibocsátás.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #161254 üzenetére
Sok város, hideg motorral járkálás, rövid távok negatívan hatnak a dpf töltődésre, de nálad lesz valami más is. Injektor vagy turbó probléma, ami miatt gyorsan megtelik pályán is.
Csabadi: zöröghet a nyelestengely csapágy is, de a lendkerék is. Mindkettő elhallgat, ha benyomod a kuplungot.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz Ehnaton88 #161784 üzenetére
Nekem a bevizsgálást szegedi bosch szerviz mondta ennyire. Lehet hogy tényleg megcsinálták neked is, de nekem ez nagyon olcsónak tűnik és hát csak egy napot ott kellett volna ott hagyni ha azonnal kijönnek csak a befecsik .
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz Ehnaton88 #161805 üzenetére
Mennyit locsoltál már bele eddig? Nagyon sajnálom, hogy így megjártad a DPF-el. És ez csak egy közül.
Hülyén és márka fanatikusan hangzik amit mondok, de azóta vagyok nyugodt és kisimult amióta offos japán kocsim vanA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Ehnaton88 #161986 üzenetére
Ha előkerül a pálinka is akkor végre használhatom az aknán túl a motor kiemelő csigát is
Off: Voltam kipróbálni az új corollát, de csk az 1.6 benzinessel, és úgy döntöttem, ha a város megeszik nálam 2dpf-et 1 kuplungot meg egy EGR-t akkor is megtartom[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #163241 üzenetére
Vártam, hogy lesz valami konkrét megoldása a dolognak, de nekem nem úgy tűnik, hogy a végére értél volna a szívásnak.
Lehet, neked megoldásnak számít a szűrő kivétele, de azt hittem megjavítják. Valami miatt több kormot képez a motor, mint amennyi tervezve volt. Dízel autónál az elégtelenül elégetett üzemanyag mellékterméke a korom. Sok gázolaj és kevés levegő. Valami tt nem OK, de ugye ha kiveszik a szűrőt, onnantól mind1. Szerintem fog kormolni padlógázon, mert a hiba ettől megmarad, csak már nem lesz ott a DPF, ami megfogja a kormot.
Vagy lehet hogy tényleg maga a szűrő a gond és nem telik meg korommal, csak megolvad a belseje és több fojtást generál, mint amivel számoltak. Ez akkor derülne ki, ha szétvágnák.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #163247 üzenetére
Melóban vagyok és mellette még a műhelyt is rendezem, szóval elkéstél ezzel. Az a 100km város mennyi hidegindítást jelent és milyen fordulaton használod városban?
Wiz Khalifa Megoldható otthon is, de 17mm imbusz kulcs kell a cseréhez, cső és tölcsér a feltöltéshez.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #163251 üzenetére
Minden cső száraz a motortérben? Egy füst gépre kellene kötni a turbó és a szívósor közötti csövet, vagy legalább egy nyomás tesztet csinálni 1 baron legalább 10 percig. Abból kiderül, ha ereszt valahol. Ha van valahol egy kis lyuk, az magyarázná a jelenséget.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Linux - haladóknak
- PlayStation 5
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Android játékok topikja
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...