Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
Sracok, kesz a kocsi.
Ha megegyeztem volna a biztositoval, anyagilag jobbam jarokde persze nem tudhattam, mi van a lemezek alatt.
-
kk831228
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #123572 üzenetére
Én valami több mint 4 hengeresre gondoltam. Nem nézem le a 4 hengeres gépeket, még mielőtt itt valaki megsértődne, csak a hangjuk szebb a több mint 4 hengereseknek, nem mellékesen többet is bírnak.
Ha sok pénzem lenne, akkor nem dízelt kezdenék el reszelni. Ebben viszont van fantázia.
-
FoLey-v
addikt
Valaki kipróbálta már ezt az autó akkumulatár töltőt? Most lett véve csak kíváncsi vagyok a véleményetekre.
-
lenko
aktív tag
válasz
i-sti #123589 üzenetére
Vannak motororok amikben több potenciál van stb. Viszont én nem hiszem, hogy ez a 80ló+sok nm növekmény jó hatással lenne a dolgokra. Akinek ilyen többlet kell, és úgy is évente kell majd 100-200-300k értékben cserélni legalább valamit, miért nem veszi meg nagyobb motorral?
-
i-sti
senior tag
válasz
CharlieDrop #123586 üzenetére
Nem véletlenül fizetnek annyi mérnőköt németföldön.
Ha x lóra van kiadva és A km-re.
Akkor x*2 ló elfog menni A/2 km-t. Szerintem! -
Sz.Riki88
csendes tag
válasz
i-sti #123585 üzenetére
Ezeket pont nem kell összehasonlítani mondjuk egy golf3-al. Széria állapotban sem megy el fele annyit. Mégegyszer hangsúlyozom, ez úgy lett írva, hogy ami kifér a csövön, nem érdekli ha szétesik valami. Így azt gondolom turbó, injektor, kuplung ami hamarabb elfárad, hogy mennyivel előbb az erősen használat függő. 280ló és 600nm körül viszont állítólag meglepően sokáig bírja. A programon is sok múlik, nem mindegy hogy a 700nm 1800on van vagy 2400on, stb, stb.
-
kozicsd
tag
Sziasztok!
Tulajdonosa lettem egy 2009-es 2.0 CR Passatnak. Az autót átnézettük, és mivel elég jó áron kínálta az eladó, így meg is vettük. Új fékeket, vezérlést, olajat kapott. Egy főleg volkswagenekkel, audival foglalkozó szerelő ismerősöm végezte el ezeket a műveleteket.
Említettem neki, hogy nézzük már meg az olajpumpánál a hatszögletű tengelyt, mert sokat olvastam róla hogy elkopik. Szerintem itt már cserélték, mert jelenleg 210.000 van az órában, de mi kopást nem láttunk rajta.
A kérdésem az lenne, hogy ha esetleg szükség lenne ilyen tengelyre, honnan tudom beszerezni? Google a barátom tudom, de magyar oldalakon én nem találkoztam ilyennel. Valamint kell e még pluszba valamit cserélni?
Előre is köszönöm a segítséget! -
CharlieDrop
veterán
válasz
i-sti #123585 üzenetére
simán elmegy... közben lesz 1 turbócseréd, és ha nagyon vacak üzemanyagot tankolsz, akkor injektorok is...
Hogy mennyivel hamarabb azért nagyon sok mindentől függ, de szerintem hardy-t cserélni fog évenként és ha a kuplungot nem erősítette/cserélte azt is, ha meg rugdalja nagyon, akkor a gumit is zabálni fogja...
ha rendesen karban van tartva, akkor túl nagy baj nem lesz, de mondjuk bírjon fele annyit a turbó, mint normál esetben...
-
i-sti
senior tag
válasz
CharlieDrop #123584 üzenetére
Az a hamarabb mennyi?
Nem értem miért csipszelik az emberek a verdákat ha azok mondjuk 5 évet képesek komolyabb hardware csere nélkül működni.
Ismerősöm Golf 3 Variant kb 700,000km-ben van.
Nem vagyok biztos, hogy az a 325D el fog ennyit menni.
De javítsatok ki ha tévedek. -
TaaT
nagyúr
válasz
freaghill #123422 üzenetére
Sport rugó (nem ültető) és valami keményített gátló.
A Supersport fix ültető szett (-35mm) már bőven haza vágta a komfortot, de ha kerülgettem az úthibákat szódával elment. Ami nagyon tetszett benne az a kevés bólintás [link], visszarakva a gyárit az volt a legfurcsább hogy fékezek vagy gyorsítok és a kocsi akkorát bólint (na jó inkább csak fékezéskor
) mint egy ház.
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz
brumi1024 #123573 üzenetére
Na igen nem mindegy
Most hívott egy barátom, Brumi kollégável és egy profi haverunkkal megírtuk neki hónapokkal ezelőtt a Bmw 325D-jét, 2011, 3000ccm 1 turbó csak butított 205 lóra. Írás után konkrétan remegett kezünk lábunk a kocsiban, dpf benne, nulla füst. Na szóval most elmentek leméretni: 304ló - 725nm
330-340 lovas Lance Evo-t leüti bármilyen helyzetben. Szardiesel
-
brumi1024
veterán
-
freaghill
őstag
-
VR6-Fan
veterán
válasz
lenko #123554 üzenetére
Érd felé is szoktál mászkálni?
eldro trafó lett volna a tuti
Mági:multkor egy "dirty diesel" feliratos nagyon kormolós vento is ezt hitte
baszki még fékeztem is és 3.-ba volt amikor ő másodikba le rúgta a parkettát én meg csak lassan léptem a gázt, 100m alatt 50-et kapott.... -
norrberth
addikt
Álomszép!!! [link]
-
Kiskokó
veterán
Mind kiderült 2-3 évvel ezelőtt a légtömegmérőm volt a rossz amit mérve megállapítottunk.
Azt kicseréltem vagy másfél éve azóta jó is volt "nagyjából" mert akkor ment ilyen 7,3 körül.
De most megint van valami gebasz mert megint lassult..
Nem 0-100as videókkal akarok diagnosztikát mivel másik 2 videón "log" van...
Most beszéltem egy sráccal győrből. ugyan ilyen A6 ugyanúgy ABT - 20-as felni neki fent. 7.2-őt mért.
-
-v-
addikt
válasz
Kiskokó #123557 üzenetére
3-4 éve ilyen a kocsi
Nem akarok beleokoskodni, majd valaki aki ért is hozzá hozzászól, de ha tényleg valami gixer lenne, nem hiszem el hogy 3-4 év alatt az akkor ne szart volna be végleg, és ne kellett volna kicseréltetni .. ha elkezd egy EGR - vagy tökömudja mik vannak ott - szarakodni (vagy bármi más ami a teljesítményt befolyásolhatja), az elmenne utána még 3-4 évet gond nélkül
Hát kétlem .. őszintén szólva ha 3-4 év alatt nem jöttél rá, meg nem derült ki, akkor jó eséllyel nem is fog
a) szard le b) add el a francba vegyél valamit amivel elégedett vagy. Most őszintén, ilyen 0-100as videókkal szeretnéd diagnosztizálni hogy mi a baj?
Vagy miért nem viszed el akkor egy fékpadra, felrakják és kiderül mennyi az annyi .. utána meg lehet abból látni, most megvannak-e a lovak vagy nem. Ha akarnád 2 hét alatt kiderítenéd, lehet nem kell ehhez 3-4 év
-
Kiskokó
veterán
Hát a hangsúly azon van hogy valami nem Oké... az hogy ezt gyorsulgatással lehet kideriteni... eddig még az volt a bajod hogy 2-3 év alatt nem jöttem rá? ..
Videók alapján úgy néz ki hogy rajta a Chip :STipikus lusta szerelő duma a "jólvan ez igy" meg a "nem gyorsulgatásra van tervezve"
Tök mind1 mire van tervezve... a tények meg az adatok azok adatok! Azt tudnia kell és kész.. sose értettem ezt a féle hozzá állás. EZZEL szemben mint írtam nekem se olyan "fontos" ez mert 3-4 éve ilyen a kocsi... de mostmár nagyon kezd zavarni hogy mi a francért van ez.... 2Tonna súly ide vagy oda..
vagy ott a gyári ABT papírHát bazd.. ha megveszek egy Autót ami tud X-et akkor ha gyorsulgatásra van ha nem arra ,nem fogok megelégedni Y-al...
-
lenko
aktív tag
válasz
kk831228 #123550 üzenetére
Hát igen minap összetaláloztam egy ilyen mercivel, rendesen torzult az ember feje mögöttem, hogy nem bírt megelőzni. Persze, csak 1-1be elmenne picivel, de a forgalom nekem kedvezett. Ha ez neki mercisként megalázó vegyen 400cdi-t.
Szerk.
Ja, és az ember 40-45-el közelkedik állandóan Nagytétényben. Kielőztem 60-al, és vérszemet kapott, mintha ezekre várna szerencsétlen, de most nem jött össze. -
-v-
addikt
válasz
Kiskokó #123511 üzenetére
Hát nem tom, kb. úgy kell annak mennie, itt is 8.2s-t írnak, egy 1.4 tsi kikerüli
[link] (2002 kg
)
Amúgy mit lehet csinálni 7.4s-es 0-100-zal amit a 8s-essel nem
Szerintem azt az autót mindenre tervezte a gyár, csak gyorsulgatni nem
ha meg úgy érzed valami baja van, add be egy fullos átvizsgálásra meg diagnosztikára, és gondolom kiderül, nem? Én se értem ezt a rugózást.
-
lenko
aktív tag
válasz
tomcsi23 #123547 üzenetére
A meglepő az, nemrég cseréltem gyertyát, és 10-15km-re rá másnap az 1ik trafó meg is adta magát.
4hengerrel mentem még vagy 10km-t. 1500 fordulat felett észre se lehetett venni, hogy nem megy 1 henger.(Úgy értem nem rázott vagy zakatolt).
Ki is hánytam belőle az összes trafót max kedvezménnyel cask 8e/db volt az NGK. Ha van valami akkor a megmaradt régi jó tartaléknak. Gyertyát én meg 40e után már lecserélem. -
tomcsi23
veterán
válasz
lenko #123544 üzenetére
A váltóolajjal meg abszolút nem is szoktak foglalkozni. Persze az első csere 10év/100e km környékén lenne ajánlott, az meg viszonylag sok idő egy új autónál.
Gyertyára viszont elő van írva 60e km vagy 4 év, azt azért kellett volna.
Sőt anno még sikerült kiharcolni egy garanciális gyújtótrafó cserét 7 évesen, 97e km-rel. -
lenko
aktív tag
válasz
tomcsi23 #123543 üzenetére
Írtam, hogy nincs megadva, amit nem is értek, a szűrőt kivéve a bemenő ágán folyt ki a benzines apró szemcsés fekete cucc. Szervízkönyves, de az átlag user be is tartja ami ida van írva, még szerencse, hogy nekem "csak" 20e-t mentek 2événte a longlife olajjal, és nem 30at. Továbbá 1x cseréltek gyertyát, és a szűrőket az előírtak szerint 12 év és 138e km után, aztán jónapot.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Mágus2 #123541 üzenetére
bízom benne, hogy annyit elmegy odafigyelés mellett, amennyit el kell mennie nálam.
de hangsúlyozom, hogy magamnak nem választanék ilyen motort, de apám tényleg agyonkímélte, mindig megkapott mindent, semmilyen baja nem volt még 5 év alatt, én ugyanúgy vigyázok és figyelek oda rá, aztán majd meglátjuk.ha - persze ne legyen így - előbb kell mennie, akkor előbb fog, de a terv egyébként még 5év vele.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Mágus2 #123539 üzenetére
jó ez, sőt, az apámé volt, az ismert előéletnél is ismertebb, több szempontból is nagyobb értékkel bír ez számomra, mint más, főleg egy hahu-ról lőtt valamivel szemben.
Az 1.6B meg a saját döntésem volt, teljesen ésszerűen fenntartható, megbízható autó volt 15évesen is. és használtam volna még sokáig, ha családon belülről nem érkezik egy ténylegesen új állapotban tartott, megkímélt másik autó, a fent tárgyalt CBZB.
Ha a motorerőre gondolsz (vagy adott esetben annak hiányára, akkor arra azt tudom mondani, hogy a teljesítmény bőven elegendő)természetesen a CBZB gyengeségeire oda fogok figyelni, oda is figyelek, a tanácsokat köszönöm
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Mágus2 #123535 üzenetére
Ezt nem vettem be, de -megelozendo a problemat- le fogjak szepen irni, hogy nem javasoljak a cseret. Ezt megbeszeltem veluk, hogy irasban adjak. Elmeletileg holnap ezt is at kell vennem.
Persze, mondtam hallom a csorgest, raneznek.
Magi, persze, ajanlott. Ertelek. Maga a vezerles csere sem olcso markaszervizben (3-400k, az aftermarket vezerles szett meg 40k a webshopokban), valami alternativ helyen kellene megoldanom, nem markaszervizben, de egyelore lovesem sincs, hol tudnak kicserelni nem pék modra.
Focvis: kiraly!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Magnum_ #123522 üzenetére
VW méltányossági alapon helytáll
Jó duma. De ha bevetted, magadra vess.
Azt említetted nekik, hogy csörög?
Majd benyújtják a számlát és széttárt karokkal elmesélik, hogy már nem garanciás az autó. És kifizetik neked a munka felét.
Csak hogy értsed, nincs hivatalos csere intervallum, ha erre hivatkoztál akkor nem csoda hogy nem cserélik.
Az ajánlott intervallum, amiről beszélünk. És ha van valami hangja a láncnak, akkor azonnal csere, függetlenül attól hogy mennyit ment. Nézz utána mennyibe kerül egy hengerfej, majd meglátod, hogy nem olcsó. -
Magnum_
nagyúr
válasz
tomcsi23 #123527 üzenetére
En meg benzinszurot is szoktam, mert nem akkora tetel, holott -azt mondjak - minden olajcserenel felesleges.
Focvis: koszi! Egyebkent raneznek arra is, hogy rendben van-e, direkt megkertem a szervizt. De az olajcseret csak osszel csinaltatom meg (igy is 10k km-en belul leszek)
-
kenny123
addikt
Tomcsi23 : Még a légszűrőre. Elhiheted hogy nem erősködtem, hogy tegye vissza a régit.
Kivette a helyéről, picit fintorgott, nem nagyon értette. Megnézte a szervízkönyvet, párezer km-el ezelött volt cserélve aztán mondta hogy totál felesleges most cserélni mert tényleg olyan mint az új.
(#123514) Fr3eWar : Persze, magánszervíz. Évekig vittek elötte egy hivatalos VW szervízt Kanizsán, aztán megszűnt(?) vagy nemtom, elmentek maszekba.
-
Magnum_
nagyúr
Srácok, az miért van, hogy a szakszerviz azt mondta, hogy NEM kell láncot cserélni (vezérlést) 2011-es 1.2TSI CBZB-s autón?
És ha gond lenne, majd a VW méltányossági alapon helytáll. Akkor azon nem kell hatvanezrenként cserélni? -
Fr3eWar
őstag
válasz
kenny123 #123513 üzenetére
Hivatalos vagy magánszervíz volt?
A hivatalosok általában horror áron mérik az olajat, meg az alkatrészeket, mivel a munkaidejük kötött, így minden műveletnek megvan a norma ideje, azon nem lehet nyerészkedni.
Csak érdekesség képp, tavaly kértem ajánlatot a Golfunk első olajcseréjére (most múlt 1éves) meg a passatunra is, abban viszont DSG olajat kellett cserélni. Végül persze nem náluk csináltattam 200-ért, hanem a Doni motorsnál kb 70K-ért a DSG olajcserét.
Közben volt egy első lengőkar hátsó szilent cserém is (pogácsa), Brill ajánlat 100K (20k.val levettek a bevizsgálásért, de mondták, hogy azt visszafizetik, ha náluk csináltatom..) Doniéknál 27K-ból megvolt a mutatvány (alkatrész+munkadíj) de azért vicc, hogy kecskemétről a "drága" pestre járok autótszereltetni. De nem igazán bízok a helyi szakemberekben, a márkaszervíz pedig horror.
Tessék nyammogni
-
Kiskokó
veterán
válasz
VR6-Fan #123492 üzenetére
Na csao, megelőztem a kérésed és pont csináltam, amit tudtam...
hát én már végképp nem értem, jónak tünik de mégse az.. most mérve vagy 8 sec a 0-100...
LOG ot is vettem fel...
2400 körül van a töltőnyomás...A váltó 2 éve teljesen felújítva... csomó minden cserélve.
Most az EGR re gondoltunk még hátha...Videok
neméétem.. gombaaa..légtömeg is jónak tünik.
Érdekesség... Váltó elektronikában is mértem nyomatékot ott 440nm volt a max (chip szerint 550nm)
a motorelektronikában mérve meg 580nm körül is mutatott :STavaly még a régebbi videón is jobbat ment... 7.4 körül
Most lesem a fojtoszeleps értékkel mi a pálya ?? nem nyilik ki teljesen ???
O
-
-
kenny123
addikt
Üzemanyagszűrő, pollenszűrő, olajszűrő, olajcsere, 4 gyujtógyertya kb, 70ezer. Nagyon levettek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Milyen autót vegyek?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Xiaomi 11T Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Dell P2419H / P2419HC Full HD LED IPS 24" LCD monitorok
- Gamer Notebook! Lenovo Ideapad Gaming3! I7 10750H / GTX 1650Ti / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest