- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brumi˘
addikt
válasz netguru10 #121882 üzenetére
Szerintem ez amit szeretnél nem egyszerű, legalább is a lent is menjen és 260 ló is legyen. De egy 230 környéke kivitelezhető viszonylag könnyen. És akkor a blokkba nem is kell nyúlni. Aztán lehet, hogy egy nagyobb tengellyel és egy 1756-tal megoldható, odáig még nem jutott a mi projektünk. Aztán ha tovább megyünk még ott vannak a nagyobb csúcsok, nagyobb turbó (de nagyobb turbót már nem nagyon forgatsz meg érdemben alul). Amennyire én tudom a gyári pd belső (asz, arl, avf, awx, bpx) bírja 300 lóig.
-
veterán
válasz netguru10 #121913 üzenetére
Köszi, családi autónak van tartva, némi tartalékkal. Jól megcsinált ASZ lenyomja, keress rá itt arra, hogy Luigi.
Csak 5 ajtóst árulnak Mo-n, ettől függetlenül is azt választottam volna. Régebben volt 2, ill. 3 ajtós autóm, ha magam használom, akkor is praktikus a hátsó ajtó. BTW: GTD-t meg csak kombiban tudsz Mo-n vásárolni.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz netguru10 #121913 üzenetére
Kinek mi, nekem 3 ajtós sosem kéne.
-Parkolásnál még több helyet foglal a nyitott ajtó.
-Nem vagyok hajlékony, alig érem el az övet 3ajtósba hátranyúlva.
-Hátul sokkal rosszabb takarítani.(Már aki rendesen takarít autót, nekem senki se ül hátul, de havonta 1x akkor is ki van)
-Csomagtartót ritkán használom, inkább első ülés mögé pakolok, akkor nem repül el semmi.
Ezt pedig a legkényelmesebben a hátsó ajtón keresztül lehet.-Csak az első 2 lehúzható ablakkal nem lehet úgy kiszellőztetni pl. felforrósodott autót.
Vagy menet közben lehúzni átellenben a 2 ablakot, mert úgy jár a legjobban a levegő huzat nélkül.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
kk831228
addikt
válasz netguru10 #121926 üzenetére
Helyedbe inkább Passatot építgetnék, igaz kicsit nehezebb, de alapból jobb minden, szigetel3s, fékek, futómű stb...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Lacess
tag
válasz netguru10 #121985 üzenetére
Nos ez elég hosszú lesz...
Történt két éve télen mikor kint melóztam a sógoréknál, hogy egy kolléga éjszaka úgy gondolta hogy Ő pedig most megy, Hatalmas hóvihar, méteres hó, 80-100km/h-s szél. (aki látott már osztrák telet 2000m magasan annak nem kell bemutatni)
Egy másik kollégával egymás mögött parkoltunk, Ő pedig a hátsókerekes járgánnyal nem nagyon bírt. Meg is húzta mindkét autót. Hátsó sárvédőív, lökhárító sarka kapott, semmi komoly, főleg esztétika.
Másnap felfedeztük, elismerte, hívta a biztosítóját etc.
A feladatunk: Menjünk egy általunk választott szervizbe, szemle majd javítás.
El is kezdtük a dolgot a kollégával akinek szintén kapott az autója. Legközelebbi VW szervizbe elmentünk (neki egy Fabiaja van, nekem ugye egy Bora kombi), nagy, gyönyörű szalon, minden szép és jó, mondták hogy vállalják. A kocsikat ott kellett hagyni mert a biztosítós nem ért oda időben minket meg várt a munka. Másnap mentünk vissza a kocsikért. Itt kezdődött a buli. Az autókat lemosták hogy meg lehessen nézni, automata mosóban, -15-ben, majd a szemle után kirakták a parkolóba éjszakára, behúzott kézifékkel.
Másnap mentem a kocsiért, volt vagy fél óra mire sikerült egy ajtót annyira szabaddá tenni hogy kinyissam. Szó szerint jégpáncél borította. Meglett, sietnem kellett vissza a melóba, hát a hegynek felfelé kiderült hogy bizony kézifék is befog, de nincs mit tenni vissza kell mennem.
Másnap szabadnap, irány vissza hogy a kézifék bizony nem oké, és nagyon nem oké hogy a két hónapos tárcsa és betét most nekem szarrá égett. Szerviz vezető válasza: muszály kéziféket behúzni álló autón, ez alap. Azt hittem menten beszarok.
Jah oké, akkor most muszály lesz megcsinálni is. Megcsinálták, elmentem.
Egy hétre rá hívtak hogy ekkor és akkor kellene menni a javításra, kb. 3nap és kész. Rendben, kocsik mennek, három nap múlva telefon: kész, mehetünk érte.
Így is tettünk. A kocsik készek is voltak. A javítás még mondjuk elfogadható is volt. Indítanék, akksi lemerülve. Ez meg hogy? Máskor 2hetet is állt a -20ban és mégis elindult, most 3nap után meg sem makkan. Mindegy, hoztak egy bikázót és beindították. Nem volt szép a nézésem...
Ezzel a ronda nézéssel akkor már körbenéztem a kocsit is alaposabban. Hát az antennám is hiányzik, vagyis csak a 95%-a mert a többi bele van törve a talpba. Ismét hívom az embert. "Hopsz, hát ez bizony letört" Nemmondod baszod. Akkor vissza a műhelybe, néhány óra alatt sikerült is a betört csonkot kiszedni a talpból, majd kaptam egy új antennát.Most ezek a dologok apróságnak tűnhetnek, de nem azok. Aki próbált már pl. jégbáncélból autót kiszabadítani mert mennie kell az tudja. Azt hittem az ajtókédert is sikerül letépnem. A többiről nem is beszélve...
Látták rajtam hogy nem vagyok elégedett, mentek is a sűrű bocsánatkérések a végén, de akkor már csak el akartam húzni onnan a francba. Nagyon tele volt a tököm. Flegmák is voltak nem kicsit, pedig én próbáltam végig korrekt maradni.
A kollégámat meg is keresték telefonon az osztrák VW-től, hogy elégedett-e az adott szervizzel és hogy mik a tapasztalatai. Hát Ő el is mondta szépen, hogy micsoda alapvető szakértelem lengi körül az adott "pékséget".Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
FoLey-v
addikt
válasz netguru10 #122186 üzenetére
Majd ha nyerek lottón akkor arra lefogom cserélni,megigérem neked.
Vidéki létemre most erre telt és ennyiért kell másra is lóvé. Elkell passzolnom a nyári 185/60 R14-es gumi szettet is.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Wiz Khalifa
addikt
-
Jojo5
őstag
válasz netguru10 #122325 üzenetére
olvasd el kérlek a kérdésem...
A kérdés úgy szólt, hogy PL. a linkelt a4 B6-ban van-e DPF vagy anélkül teljesíti-e az EU4-es szabványt...?
A B7 1.9PD-ben van DPF, de pl az újabb 2010-2009 körüli mk2es Superb DPF nélkül megugorja az EU4-et...
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
K Norbi
addikt
válasz netguru10 #122512 üzenetére
Bizony, és ha nem működik a mosó meg a szintező, megy a saller a rendőrtől.
Autópályán büntettek meg xenon miatt ismerőst.
Mondjuk jól teszik! Én a forgalmit is elvenném, és nem is adnám vissza, mert kiégetik az ember szemét.
Utálom az összes ilyet!! Főleg aki szabadtükrösbe teszi[ Szerkesztve ]
-
-
Primary92
senior tag
-
FoLey-v
addikt
válasz netguru10 #122536 üzenetére
Amikor az autó meg lett véve tavaly április 6-án akkor utána lettek kicserélve és átnézetve,fékpofák,gyertyák stb. az olaj is bele lett öntve,de nem én öntöttem bele,hanem apám(addig dolgoztam másnap,mert az autó éjjel lett hozatva haza Kecskemétről és megkértem) és nem vette az olajat,hanem itthon volt kéznél(mert neki Daewoo Lanos-a van és szokott tartalékolni). Most én fogom beleönteni és azért kértem itten a segítséget és nem pedig egy kioktatást.
Gondolom te sem így kezdted friss jogsival és első autódal segítség nélkül. Segítséget kérni nem szégyen,ebből is tanulhat az ember.[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
FoLey-v
addikt
válasz netguru10 #122550 üzenetére
Ment a válasz!
Morris Akkor 4l-et fogok venni meg a gyári szervoolajat.
mazacar Majd kiderül,most vettem üres füzetet és jegyezni fogom az adatokat,de nekem az autósbolt eladó mondta,hogy nem kell aggódnom,mert 1.4-es motorknál mindig is így szokott lenni,hogy eszi az olajat(szerintem nem igaz).
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •