Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
netguru10
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #122196 üzenetére
Szia.
Mind a két elgondolás kivitelezhető.
A meglévő tükör talpára kell átrakni azt az elgondolást,amelyiket jobban szeretné a bátyád. (kell hozzá némi kézügyesség)
Az indexesnél csak az irányjelzőnek kell a plusz szálat vinni oda.
Az elektromos behajtósnál már más a helyzet...ott már egy plusz relé is kell,meg a konfort elektronikát is hozzá kell tanítani. (a relé pontos számát nem tudom,hogy milyen kell,de biztos vannak itt olyan kollégák,akik ezt megmondják majd) -
Wiz Khalifa
veterán
Sziasztok!
Bátyámnak van egy 2003-as Skoda Octavia 1-es verdája. Ami a modernebb kinézettel bír.
Az lenne a kérdése hogy felrakható-e rá az a visszapillantó tükör ami a Skoda SuperB-be van az a fajta amibe az index benne van.
Illetve ha az nem is oldható meg akkor az megoldható-e hogy beletenni azt a motoros szerkezetet valahogy a mostani tükörbe hogy ha lezárja a kocsit akkor a tükröket behajlítja magának.
-
-
Killer01
őstag
Nah, Turánomon is megvolt a komplett első fékcsere (tárcsák+betétek), nem olcsó mulatság...többet nem fékezek, ott rohadjon meg az összes csalingáló biciklis+gyalogos
-
netguru10
aktív tag
válasz
lsebestyen #122184 üzenetére
Na oda biztos,hogy nincs behúzva gyárilag.
De mint mondtam,én inkább egy szolidabb mélyládát tennék be hátra.
Vagy az elsőket valami minőségire cserélni egy erősítőről hajtva.FoLey-v Félre értesz,nem feltétlen olyanra gondoltam. De mondjuk egy 205/55R16 az már alap szerintem.
-
FoLey-v
addikt
Jogos kifogom cserélni.
netguru10 Ballonos gumi?
Nekem nincs problémám vele a kanyarokkal,nem 120-al repesztek az éles kanyarban ha erre gondolsz.
Tudom,hogy te ezt várod el tőlem,most nekem ez tökéletes számomra.
-
FoLey-v
addikt
Azt hiszem,hogy megérte számomra(valakinek meg nem) a felni vásárlás+gumi. A felni ára összesen 35k körül volt. A Michelin Energy Saver 185/70 r14-es(kössetek bele a méretben,nekem ez jó lesz). Igen használtak voltak nem tudok engedni magamból,örülök,hogy szép állapotban kaptam meg,jó nagyjából. Majd ki lesz cserélve a kupak meg helyrefogom pofózni.
[kép]
[kép]
[kép] -
netguru10
aktív tag
válasz
lsebestyen #122177 üzenetére
A rádiót kikapod és máris látod,hogy mi a helyzet. (vagy az egyik hátsó ajtó kárpitot lekapod)
De szerintem felesleges a hátsó ajtóba is tenni,inkább egy mélyládát a csomiba. -
netguru10
aktív tag
válasz
molnarpeter #122176 üzenetére
És az árakkal sincs elszállva,mint némely hasonló "zugbontós"
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok! 2004-es BFQ motorkodos Skoda Octaviaba csak elől van 4 hangszóró gyarilag. Vajon hatulra be van kabelezve a hangszoroig? Hol nezelodjek majd?
-
tresh
veterán
válasz
zsolt19900 #122171 üzenetére
-
zsolt19900
őstag
kérnék egy kis segítséget, úgy látszik elő jött egy probléma a golf3-al, napfénytetős és jött az eső és úgy látszik beázok a tető, jól gondolom, hogy első körben a vízelvezetőjére nézzek rá, hogy el van e tömődve? ha az esetleg tiszta akkor mit lehet tenni? gumikédert kellene kicserélni? vagy látni fogok én rajta bármi jelet, hogy hol ázhat be, hol jöhet be a víz?
+ még lenne az az infó hozzá, hogy akitől véve lett azt mondta, hogy valami rúd el van törve és ki sem lehet nyitni a tetőablakot, mire gondolhatott? mert akkor először azzal kell foglalkozzak
-
netguru10
aktív tag
Ez már tiszta tragikomédia kezd lenni lassan...
Ezzel többet fogyaszt,azzal kevesebbet...de most komolyan!...
Ha ennyire spórolni akartok,akkor járjatok gyalog,vagy biciklivel és nem kell a fogyasztás miatt parázni és még a környezetet sem szennyezitek.
Persze értem én,hogy ez nem amerika,vagy az arab emirátus ahol "bagóért" árulják a naftát,de akkor is.
Egyébként,meg teljesen láb függő,hogy mennyit kajál a szekér. -
i-sti
senior tag
Fogyasztásos témához.
Mivel kell felfújni az abroncsokat, hogy kevesebbet fogyasszon a verda?
Olvastam pár cikket, hogy nitrogént ajánlanak. Ezzel kevesebb lesz a nyomásingadozás, ami nem feltétlenül jó, ha abból indulunk ki, hogy magasabb nyomáson talán kisebb a gumi súrlódása, ami fogyasztás csökkenéshez vezet!Érvek? Ellenérvek?
(nem akarok ismét háborút indítani
)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bmwsan #122157 üzenetére
100 ezer km-enként nem sértődik meg a váltó a friss olaj miatt
Hűtőfolyadékot is ledobatnám, G12 (Glicosam ALU rózsaszín). Szervó lötty ügyében valamikor Mágus 10 évet említett, akkor arra nem lesz már gondod, gyárit érdemes ebből és váltóolajból is venni, hogy érzésre minden jó maradjon (kapcsolás, hidegen-melegen jól vegye a sebességeket, stb). -
Kiskokó
veterán
Egyáltalán nem áll szándékomba arcoskodni
Gépelni meg bevallom sose tudtam, írásban sose figyelek pontosan mindenre.. gépírást is tanultam 2 évig.. de a fele elmaradt ezért néha össze vissza ütök mindent.
Facebookon azért én is elhűlök amikor a muszáj-t vagy ilyen alapvető dolgokat képtelenek leírni helyesen az gáz, de hogy most én elütésből kihagyok egy betűt vagy valami nem igazán hat meg -
bmwsan
senior tag
válasz
Saccco #122152 üzenetére
Megmerem kockáztatni a 270-280 környékét, egész patika belül, nincs megkopva, nincs újra borozve.
(#122154) molnarpeter: manuális váltó van benne, majd alánézek, hogy látszik-e a nyoma váltóolaj cserének, de ha nem akkor nem piszkálnám addig, amíg szépen jár.
Rozsda nincs rajta sehol, körben gyári fényezés, csak csomagtérajtó volt mókolva, de szépen futnak a vonalak, így normálisan megcsinálták. A többi meg majd kiderül.Amit így elso körben cseréltetni fogok az a komplett vezérlés, motorolaj, szervó és fék folyadék, légszuro, üzemanyagszuro, olajszuro, pollenszuro. A fékek jók.
Elméletileg holnap lehet menni érte aztán majd dobok képet róla. -
Kiskokó
veterán
Télleg bocs már ha valakit ez mélyen érintett... én ilyen vagyok sajnos élőben is. A véleményem megmondom kerek perec keményen és ki is tartok mellette addig amíg ÉP ÉSZ érvekkel esetleg nem tudnak meggyőzni ( ez ritkán sikerült általában nem lenézően de a végén mindig kiderül hogy én vagyok a tájékozottab , okosabb stb stb)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bmwsan #122148 üzenetére
Hacsak nincs igazolt szervizmúlt, alaposan átnézetném olyannal, aki látott már néhány jó és rossz PD motort
Első sárvédő fülke felől alul+küszöb tud rozsdásodni, évente érdemes kimosni a dobbetét mögött a piszkot. Az ív tetején is kialakulhat rozsda, itt a szivacs aljából kell levágni egy centit, ha még ép. Váltóban esetleg nem árthat olajcsere a biztonság kedvéért. Csomagtérajtó is tud rozsdásodni, érdemes hamar megfogni, illetve alaposan átnézni ilyen ügyben (bár az olaszoknál ritkábban rozsdásodnak az autók). Galvanizált karosszéria, szóval amíg nincs törve, nem nagyon rohad -
Gergello
addikt
A 140 lovas 2.0 tdi motorhoz tartozó 6 sebességes dsg váltó mennyire problémás konstrukció ?
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
úgy néz ki bovül a család egy 2003-as 1.9PDTDi 131 lovas Borával. Sedan,6-od manuál, fekete, Highline, 16-os alufelgen, olaszból jött.
Kultúrált külso és belso 212e km...
Tapasztalatok, tanácsok a kocsival kapcsolatban. Mire kényes, mire igényes, mire érdemes figyelni?
Elore is köszönöm!
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Egy 2 dines MFD 1 rádiót ki lehet szedni ezzel?
-
Kiskokó
veterán
válasz
Morris #122142 üzenetére
Ez tök szép és jó amit leírsz csak egy baj van vele! NEM IGAZ!
Itt Decizésekről van szó ami elhiszem hogy egy évben talán még számottevő összeg is tud lenni.
Normális embernek tartom magam és hidd el nem szórom a pénzt.
De amit te mondasz az nem igaz.
Te gondolom az az ember vagy mint aki bejön hozzánk az üzletbe Kapcsolót keresni a házba és amikor megkérdezzük milyet szeretne akkor természetesen röhögve "a legjobbat a legolcsóbban" és természetesen a normál izzó(eco halogén) 250Ftért is "Ooooolyaann dráágaa???' de 1000ftért a cigit szívja naponta dobozszámra, meg a világ legnagyobb kijelzőjű kínai telefon a kezében mert azé az kell mert menő!!Na az ilyen ember hiába gondolod úgy, nem normális. Tudod van olyan hogy ár/érték arány stb stb..
Attól hogy valaki ár/érték arányban mást fizet ki mint mondjuk te az nem azt jelenti hogy a pénztárcája ellensége és pazarló életmódot él!Viszont az sem normális aki mindig a lehető legolcsóbban akar mindent és abból is a legjobbat. (na ők azok akik a végén drágábban jönnek ki a spórolásuk miatt mint ha elsőre megvették volna a kicsid drágábbat (NEM a legdrágábbat) ) (példa piacos olcsó LED reflektor- nálunk 1000ftal többe került 3590- vett a piacon 3-at mind meghalt 2 hónap alatt aztán jött hozzánk.. szóval akkor mennyit spórolt? 3000ezret? jaa neemm
)
(abba ne menjünk bele hogy sajnos ez sokszor az ember saját hibáján kívüli rossz anyagi helyzete határozza meg)
De ez akkor sem mentség mert érdekes módon ismerek olyan embert aki tisztában van az anyagi helyzetével nem ellensége a pénztárcájának... de tudja azt hogy ha például bejön hozzánk akkor azt mondja hogy nem baj ha valami rosszabb minőségű de ő csak annyi pénzt szán rá...(ahhoz meg már megint nem szólok semmit .., hogy ha neked egy 2.5milliós 10 Éves Audi egy átlag feletti árú autó akkor inkább ezt az egész hozzászólásom el se olvasd mert nem egy világban élünk...
amikor saját szememmel látom hogy a NAGY VÁLSÁGBAN az emberek sorra veszik az új 3-4-5 Milliós Ford, VW, Renault vagy bármilyen autót...)Illetve zárómondat ként. Sajnálom ha neked ez bicskanyitogató. Ez egy Nyílt fórum. Ez az én Egyéni saját véleményem és amikor eszembe jut akkor leírom. Nem "fasszopózok" le senkit nem irányul sértésként más felé ez csak az én véleményem ebből kifolyólag én sem várom és tűröm el ha valaki nem véleményt mond hanem szándékosan ellenem irányuló beszólást intéz.
Felőlem mindig is béke volt és lesz én szívesen meghallgatom más véleményét arról már nem tehetek hogy nem fogadjátok el ha az enyém más.Sőt személyesen is szívesen diskurálok bárkivel bármiről. Találkozón is ott voltam..
Golfvariant : tényleg ne vedd fel
tudom hogy nálad végképp nem ez volt a helyzet mert asszem te csak azt kérdezted bejáratódás után eszik e kevesebbet a kocsi. csak erről jutott eszembe.
De amúgy ez jó kérdés maga mint tény engem is érdekel hogy egy motor másképp fogyaszt-e az első ezer km-eken mint később -
Kiskokó
veterán
válasz
golfvariant #122139 üzenetére
Ahogy érzed
Én nem veszek fel semmit főleg nem neten keresztül. Csak megosztottam az én nézőpontom erről a témáról... ennyi
Felőlem úgy sértődsz meg vagy azt hagysz rám amit akarsz úgy se te mondod meg
A lényeg nem a számokon volt, hanem azon hogy ha az ember Saját kocsival akar járni és megvesz egy autót aminek fogyasztása tudomásában van, innentől fogva nálam már nem opció az hogy "hogy eszik kevesebbet" majd az autó téma.
Focvis : igen a 10l azért az erősen város. Pályán inkább 8,5-9L de ez is haladósba. de amúgy Tempomat 140-el kihoztam belőle 7,4-et is már.
-
Morris
veterán
válasz
Kiskokó #122127 üzenetére
Tudod Kiskokó, a normális ember úgy gondolkodik, hogy minél erősebb motoros autója legyen a lehető legkevesebb fogyasztással.
Az, hogy téged ez nem érdekel, egy dolog.
A normális ember nem ellensége a pénztárcájának. Nem ez az első ilyen meglátásod már.
Értem én, hogy jó módban élsz, van pénzed, vagy egy fullos, átlag feletti árú és minőségű autód (amit nem mellékesen röhögve fenn tudsz tartani) és nem érdekel a tankolási költség, de vannak még olyan emberek akiknek fontos a nem-pazarló életmód.
Bocs, de a bicska nyílik a zsebemben az ilyen hozzászólásoktól.
Peace. -
válasz
golfvariant #122139 üzenetére
Szerintem nem bántásként írta
csak felhozott egy példát, hogy sokan meglepődnek azon, ha 10 litert benyakal egy összkerékhajtású 3 literes dízel.
Ami mondjuk tényleg nem kevés egy dízeltől, gondolom sok benne a városi menet. Anno volt nekem Vectra 3.0 V6 dízel, azzal 8-8,5 literrel jártam - főleg pályán, komoly tempóval.
Szerk: 1940 kg ez az A6-os, komoly önsúly.
-
golfvariant
aktív tag
válasz
Kiskokó #122122 üzenetére
Egyrész én direkt nem benzintemetőt akartam venni... Másrészt, nem panaszkodtam a fogyasztásra, egy szóval nem mondtam hogy sokat eszik... Csak egy szimpla kérdés volt amit feltettem, szerettem volna tisztázni az ismerősökől hallottakat...
Ne vedd magadra, de én meg birom az olyan embereket, akik egyből savazzák a másikat, ha az kicsit másként gondolkozik mint ő."értem már kik azok amikor úgy csodálkozik rá ha valakinek 3000ccm-es motor van az autójában mint aki éppen most gyilkolt le egy családot!..."
Tőlem 10km-en is ehet az autód 30litert is, ha neked az tetszik és birod tankolni akkor hajrá. Meghagyom neked, hogy ítélkezz mások felett...
-
zsolt19900
őstag
nos úgy esett, hogy kedvesem kapott écsapjától egy 1z motorkódos 3as golfot
1994es a lelkem
kérdésem az lenne, hogy milyen olajat vegyek bele? mert az első dolog egyike lesz az olajcsere rajta -
válasz
golfvariant #122120 üzenetére
Hát ez valóban nagyon jó fogyasztás, az előző G6 1.4 TSI-mnél nem vezettem a fogyasztást, olyan 7-7,5 közé lőném. Országúton tudott 5-5,5-öt 100 km/h körüli tempóval.
A mostani 9,17, de ez kívánja a taposást.
-
-
Kiskokó
veterán
válasz
i-sti #122124 üzenetére
Hát jólvan mindenki egyéni dolga..
. de hogy valaki még a 6,5 nél is húzza a száját...
értem már kik azok amikor úgy csodálkozik rá ha valakinek 3000ccm-es motor van az autójában mint aki éppen most gyilkolt le egy családot!...én szó nélkül tankolom a 10L-es fogyit de összetenném a két kezem 8L átlagért nem hogy 6,5 ért... és még az is "picit sok" hát öcsém járjatok vonattal/busszal...
Béke ne vedd fel csak én igy látom
ui : A6 4F 3.0 TDI szárazon 1940Kg.
-
netguru10
aktív tag
válasz
Kiskokó #122122 üzenetére
+1
Egy chippelés,nem feltétlen a nagyobb teljesítmény kisajtolásról szól,hanem inkább optimalizálásról. Így részben csökkenhet a fogyasztás,némi többlet lóerő fejében.
De az az 5,7-5,8l/100Km-es fogyinál már én sem reménykednék kedvezőbbnél,hiszen egy relatív kis köbcentis motorról beszélünk,egy effektív nagy bódéval. (persze,ha csak egyedül használnád csomagok nélkül,akkor talán pár decit javulna a helyzet.) -
Kiskokó
veterán
válasz
golfvariant #122120 üzenetére
Ne vedd magadra de mástól is máskor is hallani ilyen kérdéseket amit felteszel hogy "ettől" vagy attól vagy ezután vagy azután Kevesebb lesz e a fogyasztása a kocsinak...
jelen esetbe bejáratás után.Na mármost kérem szépen egy 5.8L fogyasztó autónál... hoooogy a mocskos picsábba jut valakinek ez eszébe és hogy gondolkozik rajta hogy kevesebbet fog e fogyasztani...
mert hogy az én 10-11L es fogyimnnál talán az agyam sarkában gondoltam arra hogy ha ÚJ légtömegmérőt kap a kocsi talán kevesebbet fog enni... az még talán elmegy... de 5-6 Lnél ilyenen gondolkozni eszembe nem jutna... de hát mindenki más és más csak most eszembejutott...
Haverom apja is A6 2.0 TDI-t azért csippelte meg hogy kevesebbet egyen... és baszzki 5.6 helyett eljár neki 5.2-vel.. 240ezer KM.esen...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
golfvariant #122116 üzenetére
Ezeket már bejáratják a gyárban nagyrészt (pár percig járatják üresen egy próbapadon). Az első 1000 km-en még óvatosan toljad aztán mehet ami a csövön kifér. A gyári bejáratás miatt nem nagyon kerül már fémreszelék az olajba de ha előbb lecseréled azzal biztos, hogy nem ártasz a technikának.
-
-
i-sti
senior tag
válasz
golfvariant #122116 üzenetére
Amúgy milyen autóról van szó? Pár kép esetleg?
-
brumi1024
veterán
válasz
golfvariant #122116 üzenetére
Elvileg csökken, gyakorlatilag nálam ahogy járatódott be, egyre kevésbé volt tojás a gázpedál alatt.
-
válasz
golfvariant #122116 üzenetére
Csak a motorolajat cseréld (a turbót is a motorolaj keni).
Bejáratás után egy picit csökkeni fog a fogyasztás, pár deciliterre gondolj. Amúgy mennyit fogyaszt? -
golfvariant
aktív tag
válasz
Magnum_ #122115 üzenetére
Még csak 1300km körül tartok, de hallottam már 1000-10000km között mindent, amellett hogy felesleges elvinni, mert ezek már nem kopnak annyit mint a régiek
Nagyon nem értek hozzá, ilyenkor elég a motor olajat cserélni, vagy máshol is kell (pl váltó esetleg turbó)?Másik kérdés: Az mennyire urban legend, hogy a bejáratás után kevesebbet fog fogyasztani az autó?
-
válasz
golfvariant #122111 üzenetére
A magam részéről a 15 ezres intervallumban hiszek (ez részben tényleg hit kérdése).
Tegnap volt egy jó cikk a totalcaron. [link]Korábban az első 3000 km körül szoktam kérni egy plusz cserét, most 15 ezernél vittem el.
-
tomcsi23
veterán
válasz
golfvariant #122111 üzenetére
Bár már nem így mondják a szervizben, de azért egy 1500-2000 környékén megejtenék egy elsőt, utána meg 10-12e környékére belőném a cseréket. Ha sok a városozás, hideg menet, mehet 8-10e után is. Szvsz.
-
golfvariant
aktív tag
Új autó esetén hány km után illik olajat cserélni? Gondolom hamarabb mint az előirt periodus, mégis csak most kopik össze a motor
-
roberto211
őstag
Sziasztok...
Golf3 1.4benzinnél a gyertyának a nyitómérete hanyas? Megtudjátok mondani? Mert 3 napja szenvedek egy beleragadt gyeryaval es sehogy sem akar kijönni(ha van ötletetek azt is megköszönöm) ezért most valami óriás kulcsot beakarok szerezni h valahogy kirángassam belőle a gyertyákat
-
joci2000
senior tag
Sziasztok
Azt szeretném megkérdezni, hogy találkozott már valaki klón vcds kábellel, ami mk2-es octaiva-val (1Z) működőképes?
Illetve miért a VCDS kábel az ami itt leginkább elterjedt? A klón VAS 5054a miért nem? Oké, jóval drágább (60usd alatt), de gyári program van hozzá, magyar nyelvvel, illetve mindegyik VAG kocsit tudja kezelni és flash-elni is tud. Bármilyen Win-en elfut, BT-n keresztül is megy, van használati utasítás és segítő magyarázó funkciói is vannak.
Én DIY párti vagyok és igen szeretném tudni, hogy mi zaljik a kocsiban, hogy ne az jöjjön le, hogy nah a szervízben már megint csak le akarnak húzni. Egy ilyen diagnosztikai interfész sokat segíthet ezen, ha tudom, vagy legalább utána tudok keresni neten mi lehet a baj. Esetleg magam is meg tudom csinálni, és nem kell egyből szervízbe szaladni, ha kisebb a baj. A tudás hatalom mondhatni, de jól el van rejtve a nagyközönség elől.
Sokat nézegettem utána melyik lenne a kedvezőbb számomra, de igazából olvasva itt a forum beszélgetéseket, a VCDS jött le, hogy az a nyerő itt többeknek. De van megfelelő support hozzá? Azért nem hozzáértően igencsak el lehet állítani a kocsit egy ilyen kábellel. Klón kábelt feltételezve a gyártói(Ross-Tech) support lényegében szóba se jöhet, max amit a honlapján közzé tett és a google ki tud adni magából. Youtube esetleg. Van esetleg valami infó arról, hogy mit és hogy lehet VCDS-el akár beállítani? pl egy leírás, hogy akkor a VAG kocsik így működnek, és ez a VCDS- progi ezeket tudja, konkrétan egy funkció leírás, útmutató? Nézegettem a VCDS progi config állományait, ami az egyes hw-ek kódolása és adaptation funkcióit írja le, Az tökre világos. De a kódolt állományok kapcsán már nem lehet előrébb jutni. Engem speciel az adaptation beállítások érdekelnének, de erről nem találtam konkrét listát, hogy x vezérlő, y verziója ilyen és olyan funkciókat tud, ezt és azt lehet beállítani rajta.
Amilyen érdekességet találtam, hogy: autóban be van kapcsolva menetközben a központi zár. Kiszálsz a központi zár nyitása nélkül (ajtó kart 2x meghúzva, kulcsot kiveszed(automatice kulcskivevő nyitás nincs aktiválva), mész hátra a csomagtartót nyitni a távirányító középső gombjával, majd lecsukod, erre a központi zár automatice visszazár mindent a kocsin, a vezető oldali ajtót is. Ezt ha járó motorral teszed és nem ül bent senki (pl csomagtérbe kell valamit betenni, te meg csak kinyitod a járó motornál a kulccsal a hátulját, majd kiszálsz segíteni bepakolni) konkrétan járó motorral kizárod magad a kocsiból, amint végeztetek a bepakolással. Szerencsére még nem történt ilyen velem, de nagyon meglepődtem az első ilyenen, amikor visszazárt (kulcs szerencsére nálam volt ekkor és nem járt a motor).
VAS részről pedig a programban van az útmutató is lényegében. "Guided diagnostic" formájában. OK, kérdés mennyire van ez funkciót tekintve teljes mértékben prezentálva a felhasználónak?
És akkor egy kis reklám, amiket neten találtam és érdekes lehet más számára is:
Carista: Androidos app, ami ELM327-es BT adapterrel (ha nem valami 2.0-ás hamisítvány) képes némi LONG és SHORT coding-ot és némi adaptation beállítást változtatni a gépjárműn menüvezérelten. Ezt próbáltam is, működött. Viszont lehetnek benne bug-ok, mert találtam olyan funkciót benne, ami nem pont úgy írta ahogy a kocsi épp működik. Szóval vigyázni kell vele.
Találtam még az obdeleven applikációt, ami szintén androidos kódolást és adatpation beállítást tud módosítani, de saját adapter szükséges hozzá és előfizetés, így aztán ezt nem próbáltam, de érdekesnek tűnik. Bár VCDS-t birtokolva... Talán mobilisabb lehetne.. VCDS még nincs mobil ketyerére, ami tud is beállításokat módosítani?
A VAS megoldás megy mobil ketyerén, hála a windózós tableteknek.
-
brumi1024
veterán
válasz
Khaosz55 #122099 üzenetére
Nem kételkedés nélkül, de a kevés cikk egyike, ahol legalább részben megpróbálnak utánajárni a(z akár) 30k-s periódus miértjének. Én tartózkodom az olyan kijelentésektől, hogy csak a 15k jó, azért ez ennél mélyebb dolog.
Nálunk amúgy gyári intervallumon vannak az autók (márkaszervizbe is csak akkor viszem, ha muszáj, akkor se szívesen), eddig nem nagyon hallottunk róluk panaszt a későbbi tulajoktól.
Új hozzászólás Aktív témák
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Battlefield 6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óvodások homokozója
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen videókártyát?
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 3 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest