Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz
Morris #74993 üzenetére
ki szeretném cserélni ezt a diófabeütéses retket
Tudok adni korrekt VTN technológiával dolgozó kontaktot, olyan mintát, olyan színt csinál, amit szeretnél, másikat ezért ne vegyél...
Ablaktörlőből favorit a nexus monosoon, nézzetek utána, 1K/db, és nagyon nagyon jó. Multiplán fent volt kb egy évig, hibátlanul tette a dolgát, ezzel vitték el.
-
degec
senior tag
válasz
focvis #74888 üzenetére
te, tökéletesen gyári bosch ahogy kinéz a végei mások de nagyon jól töröl nagyon feszesen fekszik fel, tényleg nagyon ott van..! ha 1 évet kibír már akkor megérte. a gumi pedig igen jónak tűnik nem vékony nem túl puha.. szóval 10/10!és nem repül le 190 nél sem!
közepét kipattintod, bepattintod a rövid nyomos végű adaptert és pusszan is a helyére ! hátra nem fogsz kapni 28 centist abból nem létezik Bosoko, abból valeo vagy Bosch marad..hajrá !
-
-
Ck.
addikt
válasz
bitpork #74978 üzenetére
Jipi-jupi az úgy fasza lenne, ha van nekik akkor dobj légyszi egy privit és utána intézzük a részleteket.
Amúgy még mindig ott az a kis tócsa a kocsi alatt, tuti folyik vhol pár hete, de nem csökken a szint.
Se a motorolaj, se a szervo. Váltó olaj nem lehet, mert nem ott csöpög, és a szine/állaga sem stimmel.
Én már gázolajra gyanakszok, de ahhoz meg túl sötétbarna és sűrű.
Megőrülök. -
Morris
veterán
válasz
bitpork #74991 üzenetére
Vásárhely még vállalható távolságra is van tőlem. Az jó!
Elérhetőséget kérhetek (akár privátban)
Megkérdezném a komát van e B5.5-be középkonzolja (ki szeretném cserélni ezt a diófabeütéses retket. nagyon nem tetszik...)
Ha jól tudom, akkor sima B5-ös passat középkonzolja nem csereszvatos az 5.5-tel. -
-
Morris
veterán
válasz
bitpork #74983 üzenetére
bitpork, neked tényleg vannak bontós kontaktjaid?
Ha igen, akkor valszeg engem is érdekelne egy-két dolog.
A képek folyamatban. Ma csináltam kb 15-öt mobillal (a rendes gépet elfelejtettem feltölteni) és hát olyan is lett az eredmény. Mind kuka.
Holnap megyek ismét fotózkodni. Remélem azok normálisan fognak sikerülni. -
widi
tag
Sziasztok!
94-es 2.3as benzines Audi 80 üzemanyagpumpának honnan lehet meg tudni, mekkora nyomást kell hogy csináljon? -
-
FET-MEN
veterán
Napot
-
-
Ck.
addikt
válasz
bitpork #74974 üzenetére
Uram, megtennél egy szivesseget?
Kellene nekem egy alsó motor burkolat , mondtad h vannak bontós kontaktjaid.
AKN motor kód és automata. Ez 2 részből áll a váltó miatt, nekem csak a motor felőli kellene.
A kézi valtósoknál úgy tudom egybe van az egész.
Rá tudnál kérdezni van-e? -
Graphics
Jómunkásember
Verné nyakon az anyját, aki kitalálta a VDO-t a B4-es Audikba....
-
-
válasz
viperabácsi #74971 üzenetére
Ilyen taxik mellett nem tartanék kocsit
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
bitpork #74967 üzenetére
chips volt, 210le/3xx nm-t igértek
Dr.Zoo: na majd rászánom magam, amugy is szerintem bátyám is zaklatni fogja egyszer csak kész lesz a gruppe H-s motor, kugelfischerrel 278le-t tudod főtengelyen, 2.0 16V szívó
de a takarékosság jegyében kap egy Weber Alpha kit-et, azt kéne majd megírni, de hacsak 240le lesz az se baj, csak ne 70-80l/h fogyija legyen
jah igen bement debrecenbe vagy hol volt akkor az ABT írtakpapírt stb molyoltak vele ki küldték az ecu-t meg mi egymás, pontosan már én se tudom.
szvsz csiga annyira nem érdekel, a meleg oldali labirint gyűrű néha így is átenged, bár nem vészesen, meg 15-20e ért lehet kukázni ilyen turbot...
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
VR6-Fan #74965 üzenetére
És 1000 € lerakott érte a tulaj????
Az a cool....
Sajna van olyan író bogár is, aki ha azt mondod neki, hogy menjen a szekér, akkor ő megírja faszán. Annyira, hogy a csigád szeme, a fülén folyjon ki.........lásd Kollár Szabi bácsi.....
Egyébként a kukac tudja, de neki is írja vki, vagy ő magának krehácsolja? Írj neki egy privit!
-
válasz
Dr.Zoo #74960 üzenetére
Na jó azt írták hogy ők mondják meg mit lehet belőle kihozni, gondolom a lementéskor nem csak az ECU progit szedik le hanem a hibatárolót is olvassák meg miegymás, uh lehet 2 LE + 20Nm pluszt ajánlanának
(#74965) VR6-Fan Akkor az még lehetett optimalizáció. Volt már emserős aki a subi wri-t elvitte beállíttatni és kevesebb ló lett. Viszont sokkal kevesebbet evett utána a gép és mégis harapós maradt.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
bitpork #74959 üzenetére
Jaaaaa, kérem szépen, ez az, amit az átlag magyar sírva kiröhög.... 1000euro egy írásért??
Annyiért itt kocsit vesznek, akkor nem szóltam, ó Malacúr!! (abba azért belefér egy icipici biztosítás is, ha valami mégis megmakkan egy éven belül, a biztosító felköhögi.... Szerintem ) -
válasz
Dr.Zoo #74958 üzenetére
A németeket nem érdekli ha 10+ éves ismeretlen. Kérdeztem tőlük emilen, a magyarokat kihagyva h ha arra járok megcsinálják-e. Aszonták ott a magyar partner oda vigyem be, ott felnyomják obdre, mindent letőtenek, az megy nekik náczihonba elemzésre és mondják mit tudnak kihozni belőle a garancia mellé - meg sem kérdezték hogy milyen előéletű a kocsi. Igaz az ára sem 40 pénz mint amit emlegettél régen, hanem 1000€
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Dr.Zoo #74944 üzenetére
A korabeli automatak hallodasanak is pontosan tokelettesen jo jelei vannak, ha elkezd doglodni, legalabbis a multiknal tuti.
Amugy benzines chipsbe ki a nagy netes spiler?
Masik teny az adott valtonak utana kell kerdezni a gyartonal, ott kerek perec megkapod h mekkora max nyomatekot bir el
-
-
Ck.
addikt
válasz
Dr.Zoo #74950 üzenetére
Sajnálom azért hogy befürödtél anno az automatával. Számomra a sok éves kézizés után az autózás egy teljesen új fogalma nyílt meg, nekem már ez adja az élményt, nem a kuplungos padlógáz.
Kaptam én már a kollegáktól emiatt rendesen, h szégyent hozok a férfi társadalomra. -
-
Dr.Zoo
őstag
Így-így. Gondolom az automata is röhögve elbír 8-10%-ot, de a legtöbben nem merik elvàllalni, mert fogalma nincs a tulajnak, hogy ki, mit, és főleg mikor csináltatott rajta..
Sajna annó hülye voltam, mert beleugrottam egy automata 1997 - es fullos passatba. 400e ben állt meg a kutya közönséges 4 sebesség plusz lock-upos ótómata felújítása, a 700e érő autón.
Szerencsémre, egy szutyukis TK-ra törte, a biztosító meg kifizette. -
Ck.
addikt
válasz
Dr.Zoo #74948 üzenetére
Persze, ez nem általános, de az még nem jelenti azt, h ótomatát nem lehet/nem ajánlott csipszelni. Mindössze több körültekintést igényel és nem szabad annyira kihegyezni, mint egy kézit. Ezeket betartva az olaj - és szűrő cserével, valamint az ésszerű használattal együtt, örök élet + 1 nap.
Feltéve ha az előző gazdáról is ugyanez elmondható. Sajnos ez a ritkább. -
Dr.Zoo
őstag
-
freaghill
őstag
válasz
zsolt19900 #74941 üzenetére
Én is az vagyok (baranyai). 2 hét múlva megyek chippeshez. Ha gondolod kipróbálhatod előtte és utána is.
-
Dr.Zoo
őstag
Automata váltót nehezebb úgy megírni, hogy fogalma nincs a futott előéletről, és a szervízről.
A kettőstömegűnél jelentkeznek bizonyos jelek, hogy ha írás után halódik a szerkezet. (ami lehet hogy még a gyárinál sehol sem volt... ) a kéziváltó TAPASZTALATOM szerint sokkal többet kibír, mint egy elhanyagolt automata. Volt automatám is, és újíttam is fel, tudom miről beszélek.
Mica sem isten, de azért pár hiba szervízelésen már ő is túlvan, nem véletlenül megy vele egy kört írás előtt, és írás után.(sajna a legtöbb user, mint ahogy énis, a használtautó piacról veszi a szekeret. TE tudod 1000%osan, hogy ki mit csinált a szekereden?)
Tomcsi: mindjárt meglesem. De úgytudom, igen.
-
Ck.
addikt
válasz
Dr.Zoo #74939 üzenetére
Mivel jobb egy kuplungos, kettőstömegű kézit csipszelni, mint egy automatát, ésszerű keretek között? Mi számít ismeretlen előéletnek? A gazdának kell tisztában lenni a váltó allapotával, vagy a Micarnak? Honnan máshonnan tudná meg az autó előéletét, ha nem a gazdájától?
Nem értem mi ez h ismeretlen előéletű autót nem vállalnak. Minden az ami nem az övék elvileg, nem? -
-
TaaT
nagyúr
Újabb Égszer® a láthatáron [link]
-
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
zsolt19900 #74932 üzenetére
Akkor Tesvérem qrvára meg fogsz lepődni, ha egy értő kéz megírja rendesen a paripa motorvezérlő egységét.
Sajnos mint minden szakmában, itt is vannak pékek, cukrászok, és nőgyógyászok, akiknek nem kellene ezzel foglalkozniuk, de van pár lelkes arc, aki nagyon sok jól megírt optimalizáláson van túl. Ha van 5 perced, és BP. környéki vagy, viszlek egy karikát a megírt PD vel.... Gyárilag 132 német mén, ebből írt nekem Micar 150 nyiha körülire, ami nem szar 1380 kiló mellé.
Ettől rugalmasabb lesz a kocsid, nem rákketyírrrr fokozatba kapcsol, de sokkal élhetőbb lesz! Ha ésszel használod, fél liter - is jelentkezik minden megtett 100 km-en!
Hogy élsz-e a lehetőséggel, miszerint viszlek a paszullyal, nos ez csak rajtad múlik...
És itt a hangsúly az értő kézen van, mert tényleg sok a kókler, akiknek inkább fagyit kéne árulniuk....a dobozokat felejtsd el, már leírtam, hogy egy (kínából) filléres ellenállással verik át a motorvezérlőt.... Keress rá a racing bazáron, van fent millió, mert aki rájött a turpira, szabadulna tőle... Szerintem
-
válasz
zsolt19900 #74934 üzenetére
OCTnek van nem dobozos része is. Én a dobozt hanyagolnám, de olyat is lehet hallani hogy 101 LE 2 150 LE pasast évek óta megy vele. Számomra a kókány kategória egy gyárilag nem oda való eszközt belehegeszteni
-
-
válasz
zsolt19900 #74932 üzenetére
Felesleges szvsz. A normális tuner lementi a gyári programot mielőtt mókol és ingyen visszatölti szükség esetén.
-
zsolt19900
őstag
válasz
bitpork #74929 üzenetére
igazából annyi lenne a lényeg, amit itt mondtak: kicsit rugalmasabb legyen az autó aztán jónapot
a csiptuningban nem is hiszek "csodák" nincsenek, hogy rádugok valamit a kábelre az ecu elé mögé aztán attól megtáltosodik a vas
amúgy, az rossz gondolat, hogy pl. ha találok valahol egy bontott ecut, akkor megfogom megveszem és azt átíratom és beleteszem? így lesz egy normál és egy programozott ecum is
-
-
KaiotEch
nagyúr
válasz
bitpork #74925 üzenetére
Te kismágus vagy
Audista ugyan úgy a szerelő, akinél most voltunk, mi is Bosch-ra tippelünk, de azt mondta vegyünk NGK-t (
), merthogy a Bosch-t nagyon sokan gyártják és más-más minőség.
(#74931) bitpork: 40k? Nekem 16k-ba megáll. Sőt ha apróról veszem, akkor meg 10 alatt.
-
válasz
zsolt19900 #74928 üzenetére
Ez a szándéktól függ elsősorban. Az optimalizáció nem jelent feltétlen teljesítmény növekedést. A köztudatba bekerült csiptuning meg nem jelent kevesebb fogyasztást.
-
zsolt19900
őstag
nagyon-nagyon kérdésképpen:
ilyesmi "rákötik a számítógépre a dolgokat és átírják az ecut" dolog a fogyasztáson nagyot dob, vagy inkább optimalizálja rugalmasabbá teszi a kocsikát? szóval nem mondom, hogy ne növekedjen a fogyasztás, de olyan eget rengetően nem emeli meg, egy optimális ecu átírás?
gondolok én arra, amit mondtatok, hogy 30-40ezredes és akkor előcsalogatnak ezt azt még a motorból, szóval optimalizálják ezekre a körülményekre
-
-
KaiotEch
nagyúr
Mágus izzítógyertyából melyik márkát ajánlod Te(Audi A4 B7)?
-
Dr.Zoo
őstag
Nem tud valaki a környezetében occsó bontót? VW Polo 1.4 2001 AUD hoz kellene balos (vezető ülés) ülés. Jóáron.
Pest megye előnyben, vagy BPEsetleg ha van otthon elfekvőben, akkor se fogd vissza magad
-
Rick4
félisten
Na én is így sejtem, akkor lehet marad a 215/55R16-os gyári, van rajta egy normális Dunlop szett a gyári felnikkel, amivel semmi bajom, csak gondoltam cserélem. Mivel amúgy sem határon autózok (mármint tapadáshatáron) így a komfort előrébb való, maradnak.
Ck.
Ja, amúgy a gázos Punto kicsi volt, főleg, hogy belevertem havi 6-7 ezer km-t, plusz nem csak autózás volt, hanem egyszer egyszer még pluszban egy két órát is ültem benne, és a testméreteimmel nem harmonizált, nemrég adtam el, másfél év garázsban állás után, totál felújítva, rendbe szedve. 2 éve vettem a CNG-s Multiplát, ami használat és vezetés közben sokkal vállalhatóbb, mint előtte elsétálva a külsejéből gondol az ember, de nem érdekelt mások mit mondanak, gondolnak, tudtam, hogy én is ott álltam a vétel előtt, viszont a fiatos minőség, és a sűrű alkatrészcsere annyira nem jött be, és a többiek sztorijait ismerve egyáltalán nem egyedi eset voltam, így ezt is felújítottam elől- hátul, mindent megcsináltattam, eladtam, jött az Alhambra. Majd látjuk, hogy hogy válik be, egyelőre tetszik az összeszedettség, és a németes minőség, aztán egy év múlva kiderül, hogy mi a valóság. -
-
Rick4
félisten
válasz
Balupapa #74915 üzenetére
A Multipla egy nagyon jó autó volt, Te is csak azért vicceskedsz ezzel, mert még soha nem ültél benne.
Minden jó volt, csak a kézi váltás nem jött be, plusz azért van egy- két fiatos sajátosság (2 év alatt pl sok szerelő közeli ismeretsége, autósboltosok haveri társasága, mindenféle vásárlói kedvezmény, bontósok akár már kulcsot is adnak ha kell, hogy éjszaka is legyen alkatrész) na jó ez csak vicc, nem volt annyira gáz, a probléma onnan indult, hogy én szeretem ha minden autóm rendben van, ez is rendben volt, nyilván így sok pénzben is volt, meguntam, elvitték, kellett mást vennem.
Tükrök? Ebben is motoros- behajtós, és még a külsők is fényre sötétedős, alapból sárgásak, annyira nem bejövős, de fent van és teszi a dolgát, nem látok semmi különlegeset. És mint ahogy évekkel ezelőtt írtam, egy másik fórumban a Multiplával kapcsolatban valaki javasolta valakinek, hogy ha behajtja a tükröt, kevesebbet eszik az autója. Akkor sem én állítottam- javasoltam, pusztán leírtam, a megfelelő szövegkörnyezetbe helyezve a kulcsszavakat.
Remélem aki akkor nem értette, mára eljutott oda, hogy nincsenek értelmezési problémái.Viccet félretéve. 18-as felni 225/45R18-as gumikkal, vagy 17-es felni 225/45R17-es gumikkal a jobb választás? Leginkább arra gondolok, hogy a jelenlegi gyári felnin lévő 215/55R16-os gumikhoz képest mennyire romolna egyikkel- másikkal a komfort, egyenesfutás, zaj, vagy ezekből elvesztve valamennyit, mit nyerhetek velük? A gyári felniket megtartanám a téli gumikhoz.
-
Coyot
őstag
Urak!
Passat b5.5 1.9 pdtdi-hez jo lesz a b5 1.6 benzin kiegyenlito tartaly kupakja? Szeretnek egy probat tenni de nem vagyok biztos benn hogy csereszavatos-e.
-
Graphics
Jómunkásember
Na újabb fogós kérdés.
B4-es 80-as TDI
Kilométeróra csoport hiba - napi és össz-számláló nem megy. 12 éve állíólag, nálam fél éve van, rákerestem típushiba. Kicseréltem a kis fogaskereket újra.
Összerak, kipróbál nem megy. Van valakinek erre tipp?
-
Ace owner
addikt
Egy babakék gördeszka, imádom
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Milyen autót vegyek?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Keresünk dokkolókat
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 16GB 512GB 1 év garancia
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 1000GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest