- Videós, mozgóképes topik
- Gaming notebook topik
- Androidos tablet topic
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
Mélygarázs nem csak akkor gyilkos ha megáll közben az emelkedőn?
Értem ez alatt ha tartja a 15-20 tempót felfelé akkor nem annyira semennyire nem bántja( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
meszike91
senior tag
Sziasztok! Van egy VW polo-m (9n) 2007-es 1.4-es bezines.
Nemrég vettem. Most van benne 191 ezer km, 105-nél volt benne vezérlés cserélve. A szerviz ahova vittem az cserélné a komplett hűtést is, elvileg szivárog a hűtő víz. A hűtés meg a vezérlés csere volna együtt 270 ezer forint. Ez reális ár szerintetek? Indokolt lehet a teljes hűtést cserélni?
du, du hast, du hast mich
-
grizlisandor
veterán
-
tibbike01
őstag
-
bul07
nagyúr
Jó de ha már gurul vagy 15-20-al akkor is csúsztatja?
Én sima váltós kocsival se állok meg a lejtőn (Már ha nem üt be valami)
Lent kivárom vagy direkt lassan közelítem meg hogy feltudjak menni legalább a tetejéig[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
őstag
válasz grizlisandor #213105 üzenetére
Köszönöm, ebben egy csomó új infó volt nekem.
-
szilchi
őstag
Szép napot!
Hátsó féktárcsa+betét csere lesz a 2-s Octavia kombimnál (FL utáni,2010-es).Tárcsa levétele nélkül mértem 255 m-t átmérőre.De nem volt 100% pontos mérés.Viszont látom hogy van 253,255,256,257,260 mm átmérőjű.Jó lesz nekem a 255-ös vagy vegyem le a tárcsát és mm pontosra mérjem meg az átmérőt?u.i:hátul van kopásjelző?Vagy ez is-is és meg kellene nézni?
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Zsolt_16
tag
érdekes ez a dsg téma nagyon megoszlanak a vélemények róla
golf plus 2011
180 000 kmnél már eléggé gatya volt a 7 sebességes dsg (elvileg száraz) idén júliusban brt 850 volt a felújítás (ebben már az új kuplung is benne van)
emelkedő esetében én azt tapasztaltam hogy mire rájön h nem alapjáraton kéne magát felszenvedni kb megteszel vagy 150-200 m-t mire visszapakolja a sebességet
2 hónapja van meg a kocsi egyenlőre szeretem a dsg-t valószínűleg az első szervízes körig így is lesz -
válasz dellfanboy #213092 üzenetére
A passatom 8.3-mal ment átlagban. Automata 2.5 tdi első kerekes. Vagy melyik autóra gondoltál?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
vlevi
nagyúr
válasz Zsolt_16 #213116 üzenetére
"mire rájön h nem alapjáraton kéne magát felszenvedni kb megteszel vagy 150-200 m-t mire visszapakolja a sebességet"
Ez sajnos általában az összes automatára igaz, kisebb-nagyobb eltérésekkel.
Aztán, mire visszavált, addigra még 5 méter, és felértél a dombra, akkor meg, hogy megszűnik a terhelés, felvált 2-t -
CharlieDrop
veterán
Srácok!
Audi C7 témában ki a legjobb? Kit kérdezhetnék kicsit privátban? Egy állapotot kellene véleményezni, elsőre képekről. Köszi
Motorkód CLAANem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Kiskokó
veterán
Helló mindenki!
Egy kis segítségért jöttem
Az alany : A7 3.0 BTDI 320Le
A hiba pedig :
9561-B1.2. Nox Jeladó
P229E 00(237) - Elektromos hiba - Mil BE- IgazolvaEzt a hibát dobja az autó, régebben már volt hasonló hiba de nem ugyan ez (az 229F -valószínűtlen jel hiba volt és az magától megjavult kb 1 éve volt )
Két kérdésem lenne, lehet e a nox szenzort tisztítani? Mivel elektromos hibát ír, így akkor lehet nem is a szenzor a hibás hanem az elektronikája?
2- Honnan tudom kideríteni, hogy ez a hiba melyik nox szenzorra utal, és az pontosan hol is található a kocsiban? Annyit tudok hogy 2 van egy elől a motortérben a turbó előtt/után vhol, 1 pedig hátul a kipufogónál.Remélem tudtok segíteni.
Ha van konkrét ajánlat a hiba megoldásra, szívesen fogadom.Köszönöm előre is
Helló| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #213122 üzenetére
Hello
Azzal van igen. Azt írja amit írsz, csak ez magyar.
-B1. (gondolom ez a bank) 2. Nox Jeladóa 2. Nox jeladó az melyik? Elől vagy hátul ?
Ha B1 az utas oldal ??
Én úgy tudtam elől meg hátul van, akkor ebben 3 van ?Bitpork :
Mármint csak a szenszor részt elektronika nélkül? Láttam én is, lógtak ki a vezetékek belőle. Az full gyári ?
Tudsz esetleg linket küldeni ?Nekem elektromos hibát ír, nem lehet hogy egyben rossz ?
Láttam amúgy takarítós videót is..Köszi nektek, gyors volt.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Zsolt_16
tag
van fényszórómosó a kocsiba viszont hagyományos izzós a rendszer ezt átlehet alakítani xeonra? Vagy olyan költséggel járna hogy inkább engedjem el
-
Primary92
senior tag
Sziasztok!
A 4x4 CFHC Skodámban elköszönt az EGR.
Mi nyírja ki?
Az elmúlt 2 hétben megszaporodtak a rövid utak, összefüggésben lehet vele?
Elvileg ~3 éve cserélte az előző tulaj (vagy nem).Azt javasolták, hogy írassam ki, de nem lenne tiszta a lekiismeretem, pláne nem 2 kicsi gyerekkel.
Érdemes több szervizből árat bekérni a cserére? -
imyourfriend
őstag
válasz Zsolt_16 #213129 üzenetére
Összességében 800ezer - 1 millió költség szerelési díjjal együtt, ebből lejön a lökhárító + lámpamosó de szintúgy meg kell venni a két lámpatestet hozzá, kábelezésen nem tudom mi változik halogénhez képest (nálam xenon van, nem a led csíkokkal felszerelt változat ott van egy-egy trafó mindkét oldalt. Ami extra az a szintező ez a hátsó tengelyen van + nem tudom mi szabályozza a kanyarkövetést, már ha kanyarkövetőn kívül létezik másfajta xenon.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz JSandor #213132 üzenetére
Atmegy siman. Dpf palastjat/hovedojet fenthagyjak igy ranezesre nem derul ki a turpissag. Illetve karosanyag kibocsatast neznek ugyan de a kormot nem tudjak merni, igy siman atmegy ledugozott egr-el es herelt dpf-el. Ha kiirja nincs hiabkod/chcengine sem, minimalis a lebukas veszelye igazabol.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #213120 üzenetére
Fb 4G/C7 csoportok? Nekem úgy tűnt, kb ez a legkevésbé nyűgös V6 a típusban, ilyennel volt is nálunk pont egy ember géppel dolgozni és abban is volt már méter bőven.
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #213136 üzenetére
Ja, nem vennék, hanem helyreállításról lenne szó
Szerintem kár lenne érte, de hátha értő szemek másképp látják.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
diegho
nagyúr
Valamelyik illetékes kivenne az összefoglalóból így 3 hónappal az autó eladása után?
-
MunezXBK
nagyúr
Szombaton érkezem, január 6-ig otthon leszek. Akit érint, az már tudja is.
-
Tomsy07
csendes tag
Sziasztok,
találkozott már valaki P1031-es (levegő rendszer) hibával?
2.0 FSI (2004 Audi A3 8P) motornál jött elő.
Világít a check engine lámpa:
- alapjáraton az autó remegve jár
- fordulaton elmúlik a remegés, de sokkal gyengébben megy, mint a hiba előttCseréltem már az 037 906 283-as cikkszámú átkapcsoló szelepet. A műanyag forgatótengely nincs eltörve, kézzel elmozgatható, csukódik és nyit.
Tud valaki javaslatot, hogy merre tovább?
-
válasz F_Zolee #213142 üzenetére
A munkatársad kérdezd meg hogy tisztában van-e az üzemeltetési költségekkel. Nézzen tárcsát , lengőkarokat, egr-t , dpf-t hogy miéyen árban van és ha ok, csak akkor engedjen a szívének. És bár nem engem kérdeztél, de mindkettő okés. A 3.0 a legkiforrottabb és az olcsóbban üzemeltethető - a 4.2 nagyon állat de mindenből kettő van benne: motorvezérlő , turbó miegymás.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz F_Zolee #213142 üzenetére
Ha nem számít a zseton, akkor a V8 TDI, de itt számolni kell azzal, hogy mindenből is dupla adag van. Minden hengersornak vannak saját szenzorai, mintha két 4 hengeres motorod lenne. 2 motorvezérlő, 2 DPF, 2 lambda, 4 hőmérséklet szenzor csak a kipufogóban, 2 turbó, 8 injektor....
Élményben is más mint a V6 meg fenntartási költségekben is. Ez nem kényes autó, csak pénz kell hozzá, meg nem szabad leharcoltat venni. Szeretni is kell.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest