Hirdetés
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- Szörnyű dolognak nevezte a CHIPS-törvényt az USA elnöke
- A beágyazott rendszerek területére is jön az új EPYC generáció
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Az FCC jelentése árulkodik a Switch 2-ről
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
Van valakinek arra ötlete, hogy mi van akkor, ha (legalább) 5 izzó randomnak látszó helyeken nem ég? (Jobb-első index és tompított, bal-hátsó index, jobb hátsó tompított, bal első helyzetjelző. Mindegyik sima izzó, semmi extra.) Pár könnyen hozzáférhetőt megnéztem, és nincsenek kiégve. Elvileg biztosíték nem lehet gond, ugye? (Az csak xenonhoz van.)
Seat Altea XL 2011.
-
Reggie0
félisten
válasz
grizlisandor #192189 üzenetére
Nem minden auto 10+ eves es nem minden auto az utcan all. De mivel az oregedes exponencialis folyamat(e^-x), ezert elobb utobb kb. egyezni fog a ket szin
[ Szerkesztve ]
-
-
Tegnap voltam honosításon, felhívták az alábbi repedt szientre a figyelmem (a jobb oldali párja is):
Hol lehet cikkszámot találni? Nagyon el vagyok most veszve VW szerelő ügyben, tudok olyan szervizet ahova csak olajcsere-futóműállítás-gumiszervizbe vinném a kocsit, tudok olyan helyet ahova egy fél-egy milliós autót nyugodt szívvel elvinnék, de ezt már nem, de hogy hova vigyem ezzel a Passatot és hova vigyem majd 2000 kilométer múlva 120-nál olaj, váltóolaj, haldex olaj cserére, teljesen vakon vagyok. -
bul07
nagyúr
válasz
grizlisandor #192189 üzenetére
Én nem értek hozzá de nem ezért szokták a festés után az egész kocsit felpolírozni
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz
grizlisandor #192184 üzenetére
En meg nem lattam olyat, hogy tanksapka alapjan eltalaljak a szint. Amelyiknek a tanksapka kell a szinkod helyett az valoszinuleg kokler.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #192182 üzenetére
Jo hogy megosztotta a VIN-t, eppen ilyen autot akartam ikresiteni.
-
iceQ!
addikt
válasz
grizlisandor #192184 üzenetére
Rendben
Odébb van még, szeptemberben lesz egy kis karosszéria, akkora kell,csak időben kezdem az infó gyűjtést.
-
iceQ!
addikt
válasz
macilaci78 #192182 üzenetére
Én autóm
Pár elem lesz fújva, ezért kell a szín.
-
Szada85
aktív tag
válasz
Doki16 #192179 üzenetére
Ilyennel esetleg találkozott már valaki?
Olajcserén voltam (Leon 5F, ATU szerviz), pici fejetlenség volt, a szerelö elfelejtette visszaállítani az intervallumot, ott a helyszínen nem néztem rá (mindig megcsinálták gond nélkül), csak napokkal késöbb írta ki, hogy 1000km van hátra, mondom dafuq?
Ekkor megcsináltam magam a "müszerfalas-gombos-módszer"-es intervallum resetet, viszont nem 20000km-re ugrott vissza, hanem csak 5000km-re, mint hátralevö táv a következö olajcseréig. (Szokásos LM olaj ment bele, bontatlan kannából, ott álltam a csere alatt végig.)
OBDElevennel még nem mentem neki, az lesz a következö, plusz elteszem az infót, hogy innentöl szerviz után még ezt is csekkolnom kell, ha biztosra akarok menni..
-
vzsryl
nagyúr
Superb mk2 facelift 2.0 CRTDI
A gyári olajcsere periódus 15k km lenne, 11k km után cseréltem. Leszaladt 4k km-t a verda, és kidobta a műszerfalon, hogy oil change. Elvittem a szerelőmhöz, kiütötte. Most azt írja ki, hogy “inspection in 15 days”
Ez arra figyelmeztet, hogy nézzek rá az olajszintre 15 napon belül? -
Asbee
veterán
válasz
lsebestyen #191683 üzenetére
Egy bő 500 km-t belepakoltam szépen finoman. Ég és föld. Nincs hideg indítás után a benzinszag, kisimult az alapjárat teljesen, nincs semmi rángás remegés, szinte nem is érezni jár a motor, majdnem ráindítottam 2x is.
elindulni is könnyebb vele sokkal. Olajfogyi egyelőre semmi, pedig 5w-30 ment bele. Igaz még bejáratás. Fogyi is jobb kicsit. Nem bánom egy percig sem megcsináltattam.
-
-
3L1T3
addikt
7 személyes Skoda Kodiaq utolsó ülései kivehetőek vagy csak lehajthatóak?
-
nVIPER
senior tag
válasz
Zsolt802 #192120 üzenetére
Nálam ugyanez a gond, ciripel/sír az ATE hátsó betét + tárcsa, akkor is szokta néha, ha nem fékezek
. Pedig fel lett géppel csiszolva a kerékagy, a csúszkák, pasztázva van stb. 1000km van a tárcsábam kb, a kocsiban 80eKM. A gyárija TEXTAR volt, lehet azt kellett volna vennem...
-
-
Dr. Oid
aktív tag
válasz
bitpork #192170 üzenetére
Köszi! Ez nem csak navi térképek meg adó logók meg ilyenek?
Szerk: gyenge a németem, de mintha azt írna, hogy firmware az keine. Tulkeppen azért gondoltam frissitesre, mert CarPlay gondjaim vannak: ha hívnak, és felveszem, hol hallanak, hol nem. Bluetoothon minden jó…
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Oid
aktív tag
Sziasztok,
Azt honnan tudom meg, hogy egy Octavia, vagyis a benne levő fejegység szoftverebol mi a legfrissebb? -
-
Kiskokó
veterán
válasz
Reggie0 #192162 üzenetére
Jó is lenne, 4 éve nem voltam rendesen nyaralni. Csak ilyen másfél,2 napra maximum.
Idén végre lesz egy 4 napos Balaton legalább.Gyorsan olvasva az utolsó részt így értettem : " ...megy és ebből 50-60k-t visszateker minden műszakinál" A kolléga....
Bonyolult mondat volt, nem értek Medvéül na
Norbi : Miii ezz meg kii ezz?
(csak engem húz fel, hogy ma már mindenki IS, "INFLUJENSZER "a neten?)
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz
Reggie0 #192159 üzenetére
Jaaaaaaaaaaaa óóóó ezt benéztem!!!!!! Ilyen ez ha melóból 2 telefon, árajánlat, áruátvétel, vevők közepette ebéd Nélkül fórumozok
Akkor puszilom a kollégát.
(ha látja olyan ember, törölhető a #192158, Sorry!!)De akkor már hozok én is példát rá, egyik haverom rengeteget megy. ÉVI 80K-t megy a kocsival nem 2 évente
De ezt írtam is itt nemrég, hogy 400e km felett adta el a Polo-t 5 évesen, persze nyomott áron. 1hét múlva 160e Km-el árulták másfél M-val drágábban....[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz
macilaci78 #192153 üzenetére
Kollégádnak üzenem, hogy bassza szájon magát! Patkány.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
macilaci78 #192153 üzenetére
és a kormányt meg a váltógombot is bevonja egy réteg celofánnal, meg az olajat is ledobja okosban 20 ezrenként otthon, és csak a műszaki szerinti márkaszerviz látogatásokra megy be szervizbe... lehet fokozni, és vannak csodák
-
-FreaK-
veterán
válasz
macilaci78 #192151 üzenetére
Oksa, én is olyasmire gondoltam, esetleg tulaj váltás történt és az új tulaj már többet ment vele. Viszont így akkor biztosra lehet menni, hogy nem visszatekert ugye? vagy ki lehet ezt is játszani valahogy?
-
macilaci78
nagyúr
-
-FreaK-
veterán
válasz
macilaci78 #192148 üzenetére
-
macilaci78
nagyúr
válasz
f4lcon #192147 üzenetére
Az a ventilátor fordulatszámát állítja. A 4. fokozat "ami a csövön kifér" állás. Ha döglött a hangja és nemigazán jön a levegő, akkor valószínűleg a ventilátor döglődik és a klímának semmi baja.
1-3 állásban azért csendesebb, mert akkor a ventilátor is lassabban jár. PWM szabályzás rulez. Ha döglik a ventilátor, akkor lehet, a szabályzás sem zavar sok vizet. -
B6 Passat, egyik napról a másikra megdöglött a (manuális) klíma: bekapcsol, de az állások között nincs érdemi különbség, kivétel a negyedik fokozat, amikor elég döglött hangja van, hangosabb is mint a többi állás, de több levegő úgy sem jön.
mennyire zsebbe nyúlós a sztori, és mennyire időigényes? -
-
-
L1ZRRR
senior tag
Start-stopos aksival rendelkező autóban cserélt már valaki?
Ha ugyan azt megrendelem mint ami jelenleg is mondjuk benne van, akkor nem kell tanítgatni ugye? csak simán saru le- saru fel.
-
zsolez76
tag
2008 Octavia 1. Most vettem az autót. Elöl van 4 hangszóró,hátul nincs. Raknék hátra is de nem találom a kábeleit. Gondolom bele van sodorva a kötegbe. Bal oldalt láttam,mintha 2 barna lenne rövidebb a kötegben,jobbról nem látom melyik lenne az. Van Aki esetleg tudja milyen színűek a két hátsó hangszóró kábelek?
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz
Saccco #192140 üzenetére
Höhö kijön oldalra. (5:14)
-
Saccco
nagyúr
2005 Octavia 2
Párásodik a szélvédő, csereltettem a pollenszűrőt, de még mindig. Festem az ördögöt a falra, legutóbb, amikor ilyet láttam cserélni kellett a fűtőradiátort, igaz az egy Vento volt. Sokáig egyáltalán nem látszott, hogy fogyna a hűtőfolyadék.
Jól gondolom, hogy műszerfal kivétel nélkül nem megy?
Ha már ki kell szedni, akkor viszont a klíma hűtőjét is cserélném, hátha annak is baja van, nem megy a klíma, elmegy a gáz. -
yodamester10
őstag
válasz
Doki16 #192137 üzenetére
Használd sokat,de hidd el hogy összesen 5 liter olaj van a Golf váltójában nem 9
Gondolj bele hova menne bele 9 liter olaj mikor egyben van a villanymotorral.Pont olyan képem nincs ami visszaadná a méretet.Láng-nál szoktam vásárolni mert ott van ismerős,alvázszám alapján 5 liter váltóolaj kell bele,viszont lehet a Passatba több de szerintem nem sokkal.A második képen a stabrúd miatt le kellett bontani az egész bölcsőt.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz
yodamester10 #192130 üzenetére
Na jó de mi van a maradék 4 literrel ami benne marad. Amúgy majd az idő megmondja, hogy melyik a jobb. Annyit tudok egyelőre, hogy baromi sima lett a váltás. Volt olyan aki elment erre az atmosasra mert nagyon rangatott már neki minden váltás után. Miután megvolt a csere teljesen eltűnt. Nem téríteni akarok. Én semmiben sem hiszek igazán, csak az idő lesz ezeknek a megmondhatoja.
-
iziboy
tag
Sziasztok!
Adott egy 2004-es VW Polo 9n gyári közpönti zárral és riasztóval. Reggelre a távirányítóval nem lehetett nyitni de zárni lehet vele, így nem gondolom, hogy elemet kellene cserélni, a visszajelző lámpa is villog a kulcson.
Valaki találkozott már hasonlóval? -
MunezXBK
nagyúr
válasz
lsebestyen #192128 üzenetére
Sírok.
-
Anaconda
tag
Sziasztok!
Elnézést, egy kicsit off lesz. Van egy RCD330-am, amit kb. 2 éve vettem újonnan. Desay 187B és Carplay-t, mirrorlinket tud. Telefont váltottam és csak az Android auto az opció. Ha hasonló cípőben vagy csak pont fordítva, akkor kérlek jelentkezz privát üzenetben és cseréljük el őket. -
szika87
aktív tag
Sziasztok!
Nemrég cseréltem fékbetétet+tárcsát előre (mindkettő ATE) és nyikorognak, borzasztó idegesítő. Ami érdekesség hogy csak akkor nyikorog, ha finoman fékezek, tehát ha csak negyedik/félig nyomom be a pedált, ha kicsit erősebben akkor megszűnik. Ötletek mi lehet? Vártam hogy bekopjanak mert kaptam ilyen infókat de ennek lassan már egy hónapja és kb 800km is ment bele, mivel azóta volt egy nyaralás is.
A6 4f 2005[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz
Zsolt802 #192117 üzenetére
Szia,
Én egy Octavian és egy Megane-on cseréltettem náluk szélvédőt, az akció keretein belül, meg voltam velük elégedve. A Skodán már több mint egy éve bent van, gondolom azalatt kijött volna bármi gond. Azt amit fotóztál (szerintem szimplán szélvédő keret a neve
)pedig cserélik, de ha biztosra szeretnél menni hívd fel őket, nagyon készségesek.
[ Szerkesztve ]
-
Zsolt802
csendes tag
-
-FreaK-
veterán
válasz
Szada85 #192021 üzenetére
Köszi a segítséget!
Hétvégén csináltam egy Carvertical lekérdezést az autóra (tudom nem éri meg..), a km futás rendben van, az első pár évben alig mentek vele. Volt egy sérülésre a jobb első kerékjárati íven, amit 1500-3000EUR-ra becsültek, persze nyilván az erős túlzás.
#192019 Tin
Igen, az gyanús, de úgy tűnik hogy rendben van. Viszont gondolom hogy az első pár évben sokat lehetett rövid távon használva (én is így fogom), ami kokszosodáshoz vezethet, ezt majd az átvizsgáltatás során megpróbálom megnézetni.Ehhez kapcsolódóan kérdés: hova érdemes vinnem átnézetni az autót?
Van a közelben:
- két VW márkaszerviz: gondolom jó drágán dolgozhatnak, de itt értenek hozzá talán a legjobban?
- Magyar Autóklub szerviz
- PostaautóFelhívtam nemrég az eladót, azt mondta hogy a bal első kanyarkövető fényszóróval van valami gond, holnap viszi VW szervizbe.
-
Doki16
addikt
-
válasz
Doki16 #192111 üzenetére
Én is ezt ajánlottam mindenkinek. Majd beszéltem Mágus2-vel aki váltós felújítóval beszélt. Azt mondja hogy a mágnesszelepek és kapcsolók olyan nyomás terhelést kapnak a mosás alatt amilyet normál használat mellett soha és ez okozhat gondot. Ő javasolta a kettő frissítést inkább.
-
semetka
őstag
válasz
grizlisandor #192101 üzenetére
Köszi a segítséget.
-
Doki16
addikt
válasz
bitpork #192108 üzenetére
Miért nem szabad? Az a baj, hogy ritka mint a fehér holló aki egyáltalán GTE-t be mer vállalni.
A másik, meg, hogy 5 liter megy bele de 9 liter körül van a teljes töltet. Egyszerűen kb 3-4 liter nem folyik le belőle sehogyan sem a váltó sajátosságai miatt. A hely ahol voltam már jó pár DSG-t csinált és eddig nem volt probléma. Én már a sokadik GTE voltam és jobb tőle a váltás az biztos. De jövő majd megmondja#192104 focvis: Motul saját, 12 liter kellett hozzá. Bízom a sok előttem lévő ügyfélben Van aki már a másodikat csináltatta velük, mert olyan gyorsan belement a 60k km.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Kiskokó #192103 üzenetére
Józan paraszti ésszel is felfogható, hogy a környezetvédelmi előírások legalább annyit rontanak itt, mint amennyit segítenek ott. De ugye hivatalos adatokból is tudják a kedves döntéshozók, hogy egyáltalán nem csökken a károsanyag kibocsátás. Azt gondolná az ember, hogy emiatt fognak valamit változtatni, de semmi. Tiszta majomparádé az egész.
[ Szerkesztve ]
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz
SzilagyiTibi #192106 üzenetére
Én B5 Passat kombit hajtok 116 LE dízellel, nincs rá panaszom.
Van olyan vélemény is, hogy ez így egy élhetetlen szar, mert pályán nem lehet kivágni a belső sávba 10-ról a 170-nel közeledők elé, vagy forgalmas országúton a 100-zal haladó sort előzgetni, de nekem erre nincs is igényem.Öcsémnek 1.6 CR TDI Jetta van, amit észre vettem, hogy a műszerfal jelzései alapján hamar engedi elváltani és alacsonyan tartani a motor fordulatszámát. Azért az adott sebességfokozatban az 1500 rpm legyen meg.
-
SzilagyiTibi
csendes tag
Sziasztok! Egy Golf VI mozgatásához mennyire elég a 110LE-s 2 literes CR TDI motor? Illetve mire érdemes külön odafigyelni ennél a konstrukciónál? Segítségeteket előre is köszönöm!
-
Sikeresen megjártuk Montengerót és ahhoz képest, hogy 4 személy (felnőtt) és tele csomagtartóval voltunk megpakolva elég jól evette az RS. Többre számítottam az alapján, amennyit eddig be-be szippantott.
Mondjuk nem is nyomtam neki, visszafelé úton fix 153-as tempomattal jöttem és odafelé meg változó volt, de olyan 143-147 között pályán.
Szvsz szerintem nagyon jó kis eredmény:
-
Kiskokó
veterán
válasz
vzsryl #192093 üzenetére
Én is a rövid csere mellet vagyok 10-15ezer Maximum amit elmegyek egy olajjal (De általában az 1év előbb letelik
)
De ezek szerint nem tudod a valós okát a 30K-s csereperiódusnak.Ha gyárilag ők csak 30K-t várnak el olajcserére, az felére csökkenti az adózandó pénzt amit a fele annyi olaj után kell előre fizetne környezet terhelési/szennyezési adóból kocsinként.
Nem érné meg nekik a 2x250Euroból adódó +100Euro haszon se
Az jóval jóval több 100Eur lenne, mint amit pluszba a szervizben behoznának.
Ez 100%-osan pénzügyi döntés, és tisztában vannak vele, hogy a 30K-s olajcsere szó szerint MEGÖLI a motort!
Erre rájöttek már amúgy és az új (pár éves) kocsikban (legalább is prémiumnál tuti), olajminőség érzékelő van a motorban és az jelez mikor kell cserélni, így egy fokkal jobb a helyzet talán.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Én pont most pénteken (júl23) cseréltem olajat a Passatban. Gyerek játék kicserélni annyira egyszerű helyen vannak a dolgok és megvoltam 16k Ft-ból. És nem vackokat használok hozzá. Castrolnak már van olyan VAG olaja ami hybridhez is való. Az olajszűrő meg MANN volt. Megvolt szombaton a váltóolajcsere is. Motul géppel teljesen át lett mosva. Nagyon szépen vált a DSG, semmit nem lehet érezni belőle.
-
grizlisandor
veterán
válasz
semetka #192098 üzenetére
Elvileg az utángyártott vezérlésszettek is erősítettek, de a TFSI Hungary fb csoportban csak a gyárit szokták emlegetni láncos vezérlésnél. Nézz szét ott a csoportban, biztos segítenek. Okoskerékkel együtt cseréltesd szerintem, ha már szét lesz bontva! Sokan abba a hibába esnek, hogy jól van az még, bírni fogja és rá pár hónapra lehet megint megbontani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest