Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ShakesVezér
csendes tag
Sziasztok.
Valakinek lenne tippje hogy mi lehet a probléma az autóval? V golf
Lezárás után fél-egy perccel mikor hogy, elkezd sípolni éles hangon és az indexek villognak.
10-ből 8X ezt csinálja,ajtókat ellenőríztem mind lezár,csomagtartó is lezár.
Ablakok fel vannak húzva,világítás nincs rajta.
Próbáltam üresben és sebességben is.Előre is köszönöm a segítő válaszokat.
-
grizlisandor
veterán
válasz
Vérboci #183694 üzenetére
Nincs semmi okosba, ha olajcserét akarok az autómon, igenis csinálják meg rajta. Off topik márkájú garanciális autós ismerősök közül, kb. mindenki a gyári előírás felénél lecserélteti az olajat a jól bejáratott szerelővel gyári szűrővel.
(#183697) molnarpeter:
Múltkor pont volt Novothnál szó a tsi láncos vezérlésekről, bedobtam a topikba is.
Ha hosszabb időre tervez az ember az autóval, akkor lehet érdemesebb lenne "fejlesztett" vezérlést. -
Tin
veterán
válasz
laabom #183693 üzenetére
Én itt Németországban megkérdeztem a kb 300 km-es kocsiról a hivatalos szervizt amikor téli gumit vettem rá, és hülyének néztek, hogy miért akarom cserélni előbb. De kedvesek voltak, megnézték a gépben alvázszám szerint, és mondták, hogy akkor vigyem ha a kocsi szól, azaz kb 30e km vagy 2 év.
Csak hát ugye az ember vigyázna a vasra, de "okosba" meg nem szívesen oldanám meg egy garis autón. -
Vérboci
addikt
válasz
Eagl3 #183691 üzenetére
a 400ezer forint annak fényében húsbavágó, hogy pl. egy fiat stilo-n a vezérléscsere ennek ugye tizedéből megvan, illetve a 9-10 éves autó árához képest kis túlzással majdhogynem gazdasági totálkár egy ilyen akció.
Az meg, hogy nekem 7 éves a kocsim és a második lánccsere jön, megint nem a 9 évente egyszer dolgot mutatja. Pedig őszintén mondom, elég megkímélt a szekerünk és minden jót megkap. Gond se volt vele soha. Szóval a kocsit szeretem, soha ilyen jó autónk nem volt (illetve de, egy 1.2 Fiat Punto ELX), de a 400ezres szervizeket nem.Hol van a totalcar cikkben emlegetett "bűnbánó készlet", amit okoskerékkel együtt 80ezerért dobálnak?
-
laabom
tag
Nem, tudom hogy ne resetelnék. Pont azért kérdeztem de ha szólok nekik akkor biztos resetelik. Igen nekem is még közel 20e km-t ír ki. Mindegy várok még vele aztán majd utánakérdezek a márkaszerviznél maximum.
Qru: Rendben akkor megvárom a 15e km-t és utána meglátom.
Köszi azért mindenkinek a segítséget.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz
Eagl3 #183691 üzenetére
150-et szerintem is elmehet a gyári lánccal, de nyilván használatfüggő. Nálunk a családban CAXC A3-ban 150-nél lett a komplett vezérlés cserélve, ott már hidegindításkor erősen lánchangja volt. A vezérléssel az olajszívattyú is módosított lánckereket kapott új lánccal. Utóbbival elvileg többet forog, ezáltal nagyobb a szállítási volumen. 157-nél volt diózva, ami a képek alapján má ráfért, de igazából nem volt trágédia, és használat során sem volt ég és föld a különbség utána. Leginkább hidegen simult ki az alapjárat. Turbó, magasnyomású szivattyú, befecskendezők egyelőre tartják magukat, de mindenből kapja is a legjobbat, meg azért ésszel van használva.
Ezt figyelembe véve én kifejezetten szeretem ezt a motort. Jól autózható, egész dinamikus és takarékos motor. (A3/Golf méretben nézve)
-
Eagl3
veterán
válasz
Vérboci #183687 üzenetére
Értem én, hogy gyenge pontja ezeknek az autóknak a lánc, de én úgy gondolom, hogy ez a láncos TSI kérdés szerintem nagyon túl van lihegve.
Nekem 2012-es 1.4 TSI CAXA Jetta-ban 68.000km-van. Tegyük fel, láncot kell cserélni mondjuk egy év múlva 80.000km-nél. Akkor a 9 éves autóra kellett költeni (most szándékosan nagyobb összeget írok) mondjuk 400.000Ft-ot a vezérléscserére, amivel megint elmegy 9 évet.
És ez elég pesszimista becslés, mert a legtöbb 1.4 CAXA 130-150 ezer kilométert is elmegy a gyári lánccal.Itt inkább a sok kókler szerelővel van a probléma, mert per pillanat én sem tudom, hogyha holnap elkezd csörömpölni a lánc, akkor hova menjek.
A fentieket az 1.4 TSI CAXA-ra írtam, a turbós kompresszoros 170 lovas verziót azért valóban nem erőltetném.
-
Doki16
addikt
válasz
Vérboci #183687 üzenetére
Volt belőle szíjas is, nem? Én azt keresném. Bár ahogy nézem 2011 körüli példányok vannak csak az meg mind láncos lesz. Az a baj, hogy a többi 1.4tsi meg twincharger, nagyobb a rizikó. 1.8 meg 2.0 nincs jó hírrel még annyira se. Persze mindenből van kivétel, de még a CAXA a legjobb talán. Amúgy simán egy 2.0 dízel 140 lovas, nem olyan sokat futott CFFB-t vennék ha nem csak város.
-
beci
őstag
Sziasztok.
2013-2015 kozotti Passatok kozul melyik benzinest erdemes megvenni? -
ßrainiac
addikt
válasz
FoBCRaistlin #183577 üzenetére
Szobbe a p*csamat akkor
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
laabom #183674 üzenetére
Márkaker reseteli a számlálót, akármikor cseréled. Akár naponta is cserélheted csak egyrészt a pénzed égeted másrészt feleslegesen terheled a környezetet. Pesze a másik véglet a fix 30 ezres olajcsereperiódus... de erre találták ki a rugalmas intervallumot. Ha maximalista vagy és enm bízol a rugalmas ciklusban akkor is mehet 15k/1év intervallum.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Motion_Blur #183680 üzenetére
P155A nem a hibakód, csak a kritérium, alsó határértéket nem érte el...a hibakód egy sorral feljebb van, és a példámban látni, hogy a turbó nyomás, de bármi lehet, ha nem írod le a hibakódot. Szóval nem a kódot írtad, hanem a kritériumot, ami vonatkozhat többmindenre. Mi a hibakód?
11417 - Boost Pressure Regulation
P155A 00 [237] - Lower Limit not Reached
Az aláhúzott kód érdekel, abban van a lényeg. -
Tin
veterán
válasz
laabom #183674 üzenetére
Ha olajat cserélnek, miért ne resetelnék? De amúgy még talán a YouTube-on is van video, hogy kell resetelni. Én is dilemmában vagyok, 12e km, de 28e-t mond még mindig a kocsi, mert amúgy 90% városon kívüli és pályás használat. A márkaszerviz hülyének fog nézni, de mivel már csak 2/3 nivónál van az olaj, erősen gondolkozom a cserén. Persze jó lenne tudni, mennyi lesz. Mert az tuti, hogy itt a márkaszerviz tolla vastagon fog fogni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
focvis #183679 üzenetére
Köszi!
Igen, csak attól félek hogy ha emiatt más is tönkrement, azt már maximum perelhetem.
Check engine-t még soha nem dobott a gép... attól tartok h valami szétment.
Több helyről is megerősítettek hogy wastegate szelep csere után frissíteni kellett volna az ECU-t. Ezt biztosan nem tették meg, mert direkt rákérdeztem. Én nem is értem bazze, 30 éves cég és amióta az eszemet tudom Skoda szalon és márkaszervíz.
És majd én mondogatom neki google keresések alapján hogy mit kéne csinálni...
(#183677) grizlisandor: próbálkozom hetek óta, eddig sikertelenül.. mondjuk így hogy két márkszervízes javítás is történt, most oda vagyok kötve a gari miatt
-
válasz
Motion_Blur #183673 üzenetére
A márkaszerviz 2 év garanciát vállal a gyári alkatrészre, ha elk.rták, akkor cserélik legalább.
Amúgy sajnálom, segíteni sajnos nem tudok.
-
grizlisandor
veterán
válasz
Motion_Blur #183673 üzenetére
TFSI Club Hungary FB csoportban szerintem hamarabb találsz hozzá szerelőt.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
F_Zolee #183675 üzenetére
Az a durva hogy ha beírom, a keresőbe hogy P155A VW, akkor egyből wastegate találatok vannak! És ugye nekem az a csere volt előtte..
Wastegate csere után ECU frissítés, vagy valami SW kalibrációt nem kellett volna? Mert ezek csak kicserélték szerintem és nem csináltak semmi mást. Csak azt nem értem hogy után pár napig hogy működhetett jól az autó?
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Motion_Blur #183673 üzenetére
Legjobb az egészben, hogy a hiba megszünését nem is ellenőrzik? Autószerelőnek kellett volna mennem...
-
laabom
tag
Most nézem, hogy nekem is már külön írja a km értékeket. Eddig az olajcsere intervallum nem volt ott.
Nem akarom feltétlen 10 ezrenként cseréltetni. De megóvni azért szeretném a motort.
bul07: Saját autó és igen legalább 7-8 évre tervezek. Tudom, hogy meghálálja. De azt sem akarom hogy elviszem mondjuk 12 ezernél és utána 4 ezer km múlva kiírja, hogy ismét olajcsere mert ilyenkor nem resetelik le a rendszerét.
Köszönöm azért a segítséget
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #182984 üzenetére
Ma elhoztam a szervízből az autót trafó és gyújtókábelek cseréje után, próbaút, első terhelésnél érzetem hogy nincs erő, aztán check engine! Hang alapján mintha apró darabokat hagynék el az autó alatt... megáll, leállít, újraindít, P155A hibakód ismét, és check engine állandó! Visszavittem a szervízbe, holnap nézik meg de most már nincs semmi bizodalmam bennük. Mi az isten ez szerintetek? Elk/rhatták az wategate szelep cseréjét úgy hogy az hazavágta a tutbót? Mondom, olyan mintha nem is kapcsolna. Egy bizonyos fordulat fölött erőtlen az autó, a fordulatszámmérő vánszorog.
Továbbra is keresek Fejér megyében jó szerelőt, mert a márkaszerívz úgy látszik ennyit ért hozzá..
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
laabom #183669 üzenetére
Meg tudod nézni a gépjármű menüben, nálam külön ír egy km értéket az inspekcióra és külön egyet az olajcserére (amelyik előbb teljesül akkor kell menni). A BC szigorúan felügyeli a használati körülményeket (hány hidegindítás van, az olaj hányszor éri el az üzemi hőfokot) és ebből kalkulálja ki az olaj milyen gyorsan degradálódik. Előbb szvsz felesleges cserélni de ha megnyugtat akkor lehet előbb is, ártani nem ártasz vele.
Ezt a 10 ezrenként cserélj olajat ott érdemes tartani ahol még nem elemzi a BC a használatot és nem longlife olaj megy a kocsiba.
-
-
laabom
tag
Sziasztok!
Hamarosan közeledek a 10k km-hez (T-Cross). Kérdésem az lenne, hogy 10k körül cseréltessek olajat? Gondolom nem érdemes megvárni amikor a fedélzeti jelzi az olajcserét.
Viszont ha lecseréltetem akkor a fedélzeti rendszerén kitörlik ami számolja ezt a csereperiódust? Nehogy nekem 2k km után jelezze, hogy szerviz esedékes megint.Hogy működik ez a Vw-nél?
Kösz a segítséget
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #183661 üzenetére
Itt Európában soha. USA-ban viszont van normális mérési metódus ami hozható értéket ad.
Viszont az szép, hogy az elődje a Passat kisebb/könnyebb és gyengébb volt mégis többet evett (igaz az csak 6 gangos volt ez meg 7). -
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #183658 üzenetére
A gyári 5,1 helyett 7,9 szóval a gázolajat is szereti nem csak a vizet.
-
Qru
MODERÁTOR
Vízállás jelentés: max fölé töltöttem ahogy a márkaker javasolta, most megint lement a szint, max és min között félúton van. Korán örültem, hogy megállni látszott a vízfogyás.
-
Edween
őstag
Üdv mindenkinek!
Szeretném kérdezni, hogy az olaj betöltő sapka mellett található gumigyűrünek tudja e valaki a cikk számát, sajnos az enyémet a németek nem tették vissza és zavar, hogy nincs a helyén.Köszönöm előre is!
[kép] -
VGYke
addikt
válasz
molnarpeter #183653 üzenetére
-
VGYke
addikt
válasz
molnarpeter #183650 üzenetére
Lacess, molnarpeter: Köszönöm! Tehát minden SOS! Kértem alkatrész árakra ajánlatot egyik barátomtól is aki alkatrész boltban dolgozik. Melyik cuccnál lenne fontos a "gyári"?
-
Lacess
tag
válasz
VGYke #183649 üzenetére
Ami hibákat felsoroltál, azok teljesen "normálisak", korból/használatból fakadnak. Szerintem semmi "extra".
Fék - nem is kérdés, a legfontosabb egy autón, normális hogy elkopik és cserélni kell
Porvédő - érdemes mihamarabb, mivel a lengéscsillapító is tönkre mehet a bejutó kosztól
Szilent - rendellenesen fog kopni a gumi, rossz úttartás, etc.
Rugó - kicsit korainak tartom a rugótörést, de ha már ez van akkor párban érdemes cserélni
Turbónál tömítés - apróság, megesik, filléres tétel, érdemes cserélniAz ajánlaton a többi tétel nagy részben csavar és segédanyag a fentiekhez kapcsolódóan.
Azt ne feledd, hogy ezek márkaszervizes árak, gyári alkatrésszel. Amennyiben nem ragaszkodsz a márkaszervizhez és a gyári alkatrészhez, akkor egy kisebb műhely ezeket a feléből, de inkább kevesebből megoldja. Minőségi alkatrésszel. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
VGYke #183649 üzenetére
Keresnék egy maszek helyet, egyrészt több szem többet lát, másrészt az árak is barátságosabbak lesznek. Assistance meg úgyis ketyeg gondolom, szervizkönyv folytonos, nincs semmi látnivaló...
Ezek közül a lengéscsillapító porvédő lenne sürgős szerintem, de magad is tudod ellenőrizni, a kerék mögött látszik. Ha lyukas és kilátszik a króm lengéscsillapító szár, akkor a piszok ki tudja koptatni a tömítést illetve szárat, végül lengéscsillapító csere az eredmény. De azért a fék, futómű további tételek sem olyanok, amiket érdemes sokáig halasztani, tömítés pedig a szivárgás mértékétől függ igazából - ha tömítetlen a levegő rendszer, akkor túlórázik a turbó, több a koksz, stb.
-
VGYke
addikt
Sziasztok! Tudna valaki segíteni?
Ma elvittem a használtan vett VW 1.4TSI Jettámat egy hivatalos VW szervizbe, ahol a szokásos olajcsere, stb és pecsételésen túl, állapot felmérést is végeztek.
Az állapot felmérés eredményét szóban is elmondták, aminek a felét sem értettem, és a szükséges javításokra árajánlatot is adtak.
Arra szeretném kérni a hozzáértőket, nézzék már meg a javítási ajánlatot, hogy kiderüljön számomra, mi a hiba az autón és mi a sürgős javítás.
Amit értek mint hiba:
* Fékbetétek cseréje: sürgős előbb utóbb, ez egyértelmű
* Egyik hátsó rúgó alja törött, párban cserélendő: - sürgős lehet?
* Lengéscsillapító porvédő csere: amit nem értek: 2-4 db és ez sürgős?
* Első kerék alsó lengőkar szilent csere: - sürgős lehet?
* Turbónál valamelyik "O" gyűrű.Van olyan javítás a lenti ajánlaton amit nem soroltam fel, tehát nem értem / tudom mi az?
Tudtok segíteni, mert ez a 300eFt javítási költség egy kicsit mellbe dobott?
Ajánlat fektetett PDF-ben, és képként:
Minden segítséget köszönök! -
papg79
tag
válasz
bitpork #183574 üzenetére
Ma, ahogy bejött a hűvösebb idő, erősebb lett a motor beremegése, bizonyos időközönként. nem a bakok lesznek, mert, ha a kuplungot kinyomom, abbamarad, és kisimul az alapjárat. Sajnos úgy néz ki, hogy a kettőstömegű kezdi a végét járni
. Csak az a fura, hogy mikor meleg volt, akkor nem is lehetett érezni.
-
laabom
tag
válasz
yodamester10 #183646 üzenetére
Rendben. Köszönöm szépen.
-
-
válasz
kleinguru #183621 üzenetére
(#183627) Doki16 : A rendszer szoft sajnos a HDD-n van, így az SSD nagyban segít az indulásnál.
...két generáció készült belőle, az évjáratokat nem vágom annyira, de az az RNS-510 aminek a jobb felső két gombja közül az egyiken csillag van, az az újabb.
Ezek már SSD-vel vannak szerelve, és ami a legfontosabb, h LED-es háttérvilágítású a kijelzője. Így sokkal hamarabb "indul". A képe is határozottabb. -
válasz
molnarpeter #183637 üzenetére
600-1000€ annyit tutira nem ér
-
laabom
tag
Sziasztok!
Vw márkaszerviz-ek közül az alábbi háromról van valakinek véleménye?
Spirit auto
Auto Carma
Csermely és társa (ez a legtávolabbi)Gondolom hasonló árakon dolgoznak de kiszolgálás és megbízhatóság terén melyik lenne ajánlott akinek van tapasztalata?
Köszönöm előre is a segítséget!
-
tomcat78
őstag
válasz
kleinguru #183635 üzenetére
[link]
Én valahol itt nézelődnék. Mármint kategóriában. Van alatta is azért, fölötte meg pláne. Mármint árban.
Ezekhez lehet kapni autó típus specifikus csatlakozókat, kormányra is kötheted, fütyül, tapsol... És nincs szívás a frissítéssel pl. Gyakorlatilag kb mindent tudnak, ami egy autóban elvárható. Ha nincsenek nagy igényeid hangban, igazából a terméktámogatás miatt akkor sem biztos, hogy érdemes a kínai noname cuccokat megvenni. Azt neked kell eldöntened, hogy ér e ennyit, hogy megkíméld magad a játszadozástól. -
Doki16
addikt
válasz
yodamester10 #183633 üzenetére
Feláras extra volt a kék féknyereg. Találtam extra listát még korábban és ott látszik benne
(#183631) kleinguru: Mindent lehet otthon, csak sok utánaolvasás kell. És legyen kéznél egy VCDS, mert könnyen tud törölni funkciókat egy rossz update. Amúgy egy próbát megér ha van egy SSD-d, az is lehet találsz valakit VCDS csoportban aki megcsinálja neked. Én egyszer csináltam SW frissítést RNS510-en, de többet biztos soha. Jól el is ment rajta pár dolog és heteket olvasgattam utána külföldi fórumokon mire meglett amit akartam.
-
válasz
tomcat78 #183632 üzenetére
A mostani kihangosítás minősége nekem megfelel, rosszabbat nem szeretnék. Nem tudták megígérni. Hang szempontjából botfülem van, ne legyen nagyon rossz, egy bizonyos szint után ha nincs referencia, akkor nem érzékelem a különbséget.
Mennyibe kerül egy normális fejegység
Hajlandó lettem volna cserélni az CarPlay miatt, de mikor kiderült az ára és hogy a gyári kihangosító sem megy vele és még nem is vezeték-nélküli, akkor elengedtem a dolgot -
válasz
yodamester10 #183633 üzenetére
-
yodamester10
őstag
válasz
gyenesmartin #183601 üzenetére
Na igen az a sok zongoralakk eléggáz.
bulikavagyok
Úgy tudom a piros a GTI színe nem feláras mert az enyém kék gyárilag. -
tomcat78
őstag
válasz
kleinguru #183631 üzenetére
Beépített kihangosítót nem tudtad volna használni?
Ez nem csak a mikrofonra igaz maximum?? Merthogy a hangszórók adják a hangot.Mikrofont meg azért a normális fejekhez adnak is. A többit meg a kékfog intézi...
Amúgy nem mellesleg egy normális hanggal is megáldott fejet nem biztos, hogy 80 körül keresgélnék. Persze extra szolgáltatásoktól függően.... -
válasz
Doki16 #183627 üzenetére
Tehát akkor nem fog gyorsabban bootolni a rendszere
Van ide(pata)-m2 sed átalakító 2K-ért m2sata ssd 10 K max, firmware update otthoni módszerekkel mehet vajon?
Igazából nem használom most sem semmire, csak a kihangosító integrációt szeretem, továbbá a tolatókamera képét jeleníti meg.
Gondolkodtam egy olyan fejegységben, ami tudja a carplayt, de ott a beépített kihangosító nem tudtam volna használni, csak a fejegység sajátját. Ráadásul 80+K is volt.
-
silver10
aktív tag
Jó barátom vett egy németo.-ból behozott 2013 Seat Alhambrát. Csak a kezelési útmutatóban látunk telefonos beállítási opciót. A kijelző menüjében nem találtuk meg. Akkor nagy eséllyel nincs benne Bluetoothos kapcsolódási lehetőség? Ha így van lehet ezt okosítani?
-
-
Sziasztok!
Írtam korábban, hogy az RNS510 fejegységem irgalmatlan lassan ad tolatókamera képet, ha sokáig áll a kocsi. Konkrétan kitolatok vele és elindulok előre, de még (ilyenkor ugye már) nincs kép.
Olvastam, hogy lehet bele tenni SSD-t. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalat
-
akooos
veterán
válasz
yodamester10 #183599 üzenetére
Nem tetszenek az új golfok, de ezt azért bevállalnám. Piros féknyereg félrement, szerintem lesz kék
-
Kiskokó
veterán
válasz
Vérboci #183607 üzenetére
Bocsi ne vedd magadra kérlek! DE őszintén... Ki vesz A1-et ?
Én imádom az Audit de 4-es szám alatt nem ülnék bele semmibe ...(bár még itt is van kivétel mert Q5 ha fizetnének se kéne vagy A5 (első gen))
Lehet az RSQ3 akkor se...
Egyszerűen az alsó kategóriás Audik belsején annyira látszik hogy olcsósított hogy fúú...
Semmin nem lepődnék meg tuti közel nem olyan minőségbe gyártanak le egy ilyet mint egy A6-ot.
A5-öt se értettem amíg nem jelent meg az új.
Egy 2015 körüli A5 belseje ugyanolyan régi mint a 2006-os A6-omé volt... hogy én 6-8 millióért hót ziher, hogy nem vennék meg egy 5 éves fullos DE régi belsős A5-öt... amikor annyi pénzért már van új A7 ami hasonló forma pl.
na de mind1 ezek csak az én gondolataimBitpork : Az A6-on gyári az ablaktörlőmechanika
pedig már 15 éves lesz
-
oliwire
őstag
Ilyen Jettákat már érdemes nézni? [link]
-
Vérboci
addikt
válasz
bitpork #183611 üzenetére
a kasztnin nem érezni semmit. néha van alapjáraton erősebb remegés, de általában semmi.
most meghallgattam a nyeknyekket nyitott motorháztetővel és ez nagyon a motor szemből nézve jobb oldalán hallatszik, szóval ebből baj lesz...az ablaktörlő most egész jól megy. de ha a zsírhoz szét kell szedni, akkor az már nem az én asztalom, nyúlhat a zsebébe a cég. de ha a kettőstömegű is cserés, akkor nem az ablaktörlő miatt fognak szerintem aggódni
-
-
Vérboci
addikt
válasz
macilaci78 #183608 üzenetére
oké... de az is befolyik oda ahova kell (mármint a zsír), ha csak innen fentről, szétszedés nélkül fújogatom?
-
Vérboci
addikt
válasz
bitpork #183606 üzenetére
különösebb hangja nincs...
azért aggaszt a dolog, mert egy évvel ezelőtt lett már javítva a mechanika, akkor meg is állt az egész, valami eltörött benne. de akkor nem törölt lassan. akadozott kettőt, aztán úgymaradt.
most járattam egy kicsit, meg ahová bontás nélkül rálátni fújtam félt flakon wd40-et, valamit gyorsult, és a fokozatok között is van különbség, de érezni, hogy nem az igazi...
szóval egy évet bír egy ilyen mechanika... jól van. akkor tényleg nem hiába mondom, hogy ez az a1 a legszarabb autó ami valaha alattam volt.más: ha leállítás után meg olyat hallok a motor felől, hogy nyekk-nyekk-nyekk, akkor az kettőstömegű lesz igaz?
-
-
-
Vérboci
addikt
Jó reggelt,
Audi A1 (2013) első ablaktörlő minden állásban ("viharfokozatban" is) szinte ugyanabban a lassú tempóban mozog csak. Mosózni, vagy gyenge esőben éppen megfelelő, de ősszel ez karcsú lesz. Ez utalhat valamilyen elektromos hibára (relé, biztosíték, mittudoménmi), vagy a mechanika döglődik / szorul ? -
vargalex
félisten
Sziasztok!
Skoda Superb 1 (3U4) csomagtartó gázrugóból (teleszkóp) van valami ajánlott típus? Rákeresve 1500-8500 Ft-ig bármi van...
-
válasz
yodamester10 #183599 üzenetére
A piros féknyereg szinte biztos, h feláras (az Audinál legalábbis a legtöbb esetben az).
A kipufogó "imitáció" az elmúlt 10 év legnagyobb vicce az autóiparból. Simán felrakják az európai S6/S7-re is. Soha nem fogom megérteni.
A fizikai gombok hiányáról is írtam már korábban, nagyon buta irány szerintem is.
Viszont külsőleg ez az első nyolcas Golf ami tetszik. -
gyenesmartin
őstag
válasz
yodamester10 #183599 üzenetére
Egyáltalán van jó tulajdonsága az új Golfnak?
Nincsenek gombok, helyettük fényes fekete touch felületek. Kesztyűtartóból, ajtók aljából hiányzik a szövet berakás, amitől biztos, hogy minden fog zörögni, ha odaraksz valamit. Műszerfal egy kis lcd kijelző, körülötte fekete zongorolakkal. Középkonzolon a pohártartókról elhagyták a redőnyt. Kormány alól hiányzik a kis tárolórekesz, kezelő panelnál ha rámész a home-ra, nem mindig az jön be, lassú akad stb...
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Milyen autót vegyek?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest