- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolko74
tag
válasz zsolt1129 #148042 üzenetére
Mennyi km. van benne? Nekem is ez a motorom van, sajnos elég gyenge eresztés. 150e.-nél volt hengerfej felújítás, és gyűrűsor cserém mert ette az olajat. A 4. henger (jobb szélső) gyertyája volt folyamatosan fekete olajos. Ott volt a hiba, a gyűrűk be voltak égve a dugattyúba. Kompresszió mérést kellene csinálni, valami hozzáértő szerelővel...
[ Szerkesztve ]
-
zolko74
tag
válasz zsolt1129 #148049 üzenetére
A check engine hibalámpa bármitől világíthat. Pl. gyertyakábel, amit már 3x cseréltem, vagy hibás injektor, amit most kell cserélnem. Ezek csak példák, ez egy mai viszonylatban faék egyszerű motor. Vidd el normális szerelőhöz! Az enyémben 250e. van, motorgeneral óta 0.5l kell rátölteni 10.000 km alatt 10w-40-ből.
[ Szerkesztve ]
-
zolko74
tag
Polo 1.2 12v autóhoz rendelnem kellene egy ELM327 hibakód olvasót. Annyi féle van, hogy döntésképtelenné váltam... Melyiket ajánlanátok? És V1.5 vagy V2.1 legyen?
-
zolko74
tag
válasz molnarpeter #150528 üzenetére
Köszönöm!
Most derült ki, hogy STFT és LTFT befecskendezési értékeket kellene látnom. -
zolko74
tag
válasz zsolt19900 #151728 üzenetére
Azok a szénkefék nyilván már kopottak. De meg kelle nézni a generátor tengelyen a csúszógyűrűt is. Lehet elég csak felszabályozni, vagy ha nem akkor cserélni.
-
zolko74
tag
ELM327-nél az teljesen normális viselkedés, hogy két ugyanolyan fabiából az egyikkel csatlakozik, a két évvel öregebbet meg nem látja? Még a motorkód is azonos...
-
zolko74
tag
TRW elektromos szervóba gyári olajat illik rakni (G004000M2) vagy jó bele valami swag vagy febi?
-
zolko74
tag
Sziasztok!
Döglődik az octaviámban (2007 1.6 BSE motorkód) az egyik benzin injektor. Vennék hozzá egy bontottat, de nem tudom a gyári számát. Hol tudnám megnézni a neten, hogy milyen van benne?
-
zolko74
tag
Octavia 1.6 benzin BSE motorkód P0340 vezérműtengely helyzet érzékelő hibát hoz. Ahogy kitörlöm, egyből visszaírja. Csere? Csak gyári vagy valami utángyártott is megteszi?
-
zolko74
tag
Tanácstalan vagyok!
VW 1.6 BSE motornál mi okozhatja, hogy mindig csak a 4-es henger gyertyakábele megy tönkre? Azért mert ez a legrövidebb? Már 3x cseréltem, eddig a bosch bírta a legtovább. Vegyek új trafót? -
zolko74
tag
-
zolko74
tag
Sziasztok!
Kuplungszettet kell vennem egy 2005-ös 1.2 AZQ motorkódú autóba.
Mit érdemes venni? -
zolko74
tag
A Fábiámba 12 évet és 296.000 km-t bírt ki a gyári külső féltengely gumiharang...
Melyik márkát válasszam?
Ezeket találtam: Febi, Spidan, Triscan, SKF, Löbro
Köszönöm! -
zolko74
tag
300 ezer van a kis Fábiámban. Váltóolaj cserén gondolkodom, de a szerelők azt mondják hogy élettartam olaj van benne ezért nem kell cserélni. (Fabia 1.2 BME motorkód)
-
zolko74
tag
Sziasztok!
Skoda Octavia 2012 1.6 CRTDI CAYC motorkódnál ki lehet vcds-el véglegesen kapcsolni a start-stop rendszert? -
zolko74
tag
válasz molnarpeter #173286 üzenetére
Köszönöm!
-
zolko74
tag
Bemutatták az új Octavia-t
-
zolko74
tag
-
zolko74
tag
Engem is rábeszéltek a MANN benzinszűrőre, mert az legalább nem kínai. Hazamentem és megnézegettem közelebbről és made in china van ráírva...
Az én skodámon gyárilag UFI volt. -
zolko74
tag
válasz gzbotii #176642 üzenetére
Nekem kettő is van, mert az egyik az kisteherautó, abban 315 ezer van. Olajcsere 15ezer helyett 10ezrenként. (Aral 10w-40) Két olajcsere között 2 decit zabál... De mondjuk én újan vettem őket. Autópályát nem bírja mert 130-nál 4500-at forog és az hamar megöli. A klíma bekapcsolása után harmatgyenge menetdinamika jellemzi.
-
zolko74
tag
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni, hátha más is járt már hasonló cipőben. Van egy 2004 Fabia 1.2 AZQ motoros autó, ami fogta magát és a műszercsoporton a mutatók fel-le mozogtak, minden világított mint a karácsonyfán, alapjárat nem volt. Az elektromos trafót, gyertyát cserélt, kicsit jobb lett, majd ezután nem indult be többet. Kapott ugyanolyan gyári számú műszercsoportot átklónozva. Továbbra sem indul az autó...
-
zolko74
tag
Sziasztok!
Ma az Octaviám Valeo generátorában kefêt kellett cserélnem mert elkopott. Lassan a csúszógyűrű is cserés lesz. Azóta alapjáraton 14v, fordulaton meg 15v a töltés. Felkapcsolt tompítottnál a lámpák fénye egyfolytában remeg, ahogy a fordulatszám változik. A beavatkozás előtt 13,7v ment a töltés. Mi lehet a kínja? Diódasor? Vagy feszültség szabályzó? -
zolko74
tag
Skoda Superb 1 millió kilométerrel [link]