Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
buci30 #174998 üzenetére
Ezeknek a kocsiknak van néhány tipikusan drágán javítható gondjuk, ezekre fel vagy készülve? Futómű, szervó, központi zár, ablakemelők, klíma...
Ezek nem fiatal autók, mindig lesz vele valami. A golfomon is mindig bedöglik valami, de legalább én megoldom magamnak. Erre akarnak figyelmeztetni, csak talán nem megfelelő megközelítéssel. ;)
A személyes véleményem, hogy ne vegyél ilyet. ;) Családi autónak egy 1.6mpi octavia jobb valasztás egy ilyen audihoz képest, szerintem.
-
1stVikman
senior tag
válasz
molnarpeter #174993 üzenetére
Az szerintem tavasszal lesz, nem akarom, hogy valami eltörjön.
Viszont fabian nem láttam megközelíthetőséget úgy, mint a második linken a golfon. Nem lesz egyszerű megcsinálni otthon az biztos.Rob210
Menetjavító és szegecsanya ami eszembe jutott. Nyilván az otthon is kivitelezhető és legegyszerűbb megoldás érdekelne, pláne, hogy unokaöcsém fogja csinálni (vagy szerviz) , mert én csak hazaugrottam az ünnepekre. -
buci30
addikt
válasz
F_Zolee #174996 üzenetére
Hátsó ajtónál van kb 3cm de igen az lesz az első.
Persze tudom jóból írtátok, nekem őszintén fel se tűnt az ablaktörlő 😂 de az 1-2 ezer forintos dolog. De azért is dobtam ide, hogy ennyi minden helyre lett hozva rajta. Az abs volt még rossz de megvan az abs kocka azt most csinálják ünnepek után meg. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
1stVikman #174990 üzenetére
Belülre volt hegeszve anya. Az leszakadt. le kell bontani a D oszlop belső borítását meg a csomagtartó belsejének azt az oldalát és teleszkópos magnessel felhelyezni egy anyát. Ha nem fer oda semmi, kell csinálni egy segedfuratot belülről és onnan betenni egy anyát. Anno a favoriton befért a kezem, de itt nincs annyi hely.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
buci30 #174995 üzenetére
Csupán már a szemmel látható dolgokat emeltem ki feltételezve, hogy lesz ott még "meglepetés". De ha ismerősé akkor biztos ki tudod faggatni mélyrehatóbban, mint amit leírt. Rozsda képződményt meg minél előbb orvosolni kell, mert kívülről hiába tűnik kicsinek az belülről már gázabb.
-
1stVikman
senior tag
válasz
diablo1984 #174991 üzenetére
Olyan, mintha a lemezre lett volna hegesztve vagy préselve.
De mikor kicsavartam, hallottam, hogy valami beesett.
Másik felét inkább nem szedtem szét, hogy milyen. -
1stVikman
senior tag
Sziasztok srácok!
Anyum kocsijával van egy kis gond.
Skoda fabia 2 kombi , 2011, 1.2 TSI, 77kW, cbzb.
Mikrokapcsolót cseréltem a csomagtartó ajtó zárban, de észrevettem, hogy a teleszkóp tartója lötyög.
Már volt ilyen, akkor csak meghúztam, de most meg akartam nézni, hogy miért lazul fel, és kicsavartam. Viszont vagy leszakadt vagy nem tudom mi lett a belső anyával, mert hallottam beesni a kasztniba.
Mondom sebaj, lebontom a műanyagot és benyúlva hátulról teszek másikat, de nem lehet odajutni.
Szakszerviz tud valamit csinálni vagy karosszéria lakatos?
Esetleg ilyesmi menetjavító?
Csavar méretét nem tudom, talán M6-os.Mit lehet ezzel kezdeni?
-
BigBlackDog
veterán
1.0 TSi-t használ valaki? Megfigyeltem két esetben is, hogy valami furcsa nyikorgás-sípolás hallatszik fél-egy másodperc erejéig. Egyrészt hidegindítás után 4-5 másodperccel szoktam hallani, illetve akkor szokott még lenni, ha pont akkor sikerült elvennem a gáz, miután éppen felvált egy fokozatot a DSG dombnak felfelé. Lehetséges, hogy üzemszerű hangok lennének ezek?
-
yodamester10
őstag
Kösz mindenkinek,holnap nekiugrok
-
válasz
CharlieDrop #174983 üzenetére
Nem. A 0000-as a retket se szedi le; ezért kell 000 vagy 00.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
yodamester10 #174973 üzenetére
Én ilyen polírpasztával + mikroszálas ronggyal szoktam.
-
Zizmand
aktív tag
válasz
CharlieDrop #174983 üzenetére
Nem, én ezüst mütyűröket szoktam tisztítani acélgyapjúval, szép felületet ad.
-
válasz
yodamester10 #174973 üzenetére
-
TraktoristaT
újonc
válasz
MunezXBK #174970 üzenetére
Mifelénk még mindig festik a szakembert meg autó festőnek hívják. Itt is van úgy hogy a frissen festett autót pasztával meg egy halom "rongyal" fényezni kell de ott már megb@szta a fünf az ötöt.
A képen lévő A4-nek a ködlámpa alat látszik, hogy jutott az ezüstből a lökhárító legaljára is.
De ha körbeméri és egyenletesen rendesen meg van csinálva nincs alatta sehol félcenti "vakolat" akkor nincs gond. -
yodamester10
őstag
Érdeklődnék ki mivel szokta tisztítani a chrom kipufogó véget?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
TraktoristaT #174969 üzenetére
A falat festik, autót fényeznek.
Miből vagy honnan vetted, hogy frissen van fényezve?
-
válasz
buci30 #174964 üzenetére
Ott volt a szmájli, ne vedd komolyan. Csak arra akartam utalni hogy nálam tatásabban senki sem vezet itt és mégis nagy motoros autóim voltak és vannak mert száguldozás nélkül is belekényszerítik az embert olyan helyzetekbe ahol más megoldás nincs csak tapodni a pedáltot.
-
buci30
addikt
válasz
bitpork #174962 üzenetére
Nem személyeskedés volt véletlen se viccnek szántam 😊
Mindig van kivétel akinek nagyobb van 😁De értem és azért érdekel más véleménye, de el is döntöttem kb de azért érdekel
De úgy is mindenki saját tapasztalat alapján dönt azért mentem el kipróbálni én is.
S mindenki más az igénye. Mint a nőknek is kinek mekkora motor/f@arok felel meg 😂😂CharlieDrop:
A Seat is 2001es -
-
buci30
addikt
válasz
Mágus2 #174951 üzenetére
Ez mondjuk igaz, hogy az előzési sebesség kb ott van ha 90 a megengedett.
De én most tényleg saját tapasztalatból írtam, mivel ez miatt mentem el megnézni és foglalozni.
Jobb és erősebb mint a Seat ezt tenyleg állítom. Sok helyen olvastam, hogy alap motoros volt anno stb.
De ahogy írták is kulturált közlekedésre kell gyerekkel stbSose érdekelt ez a kinek jobb a kocsija vagy erősebb... f@rok méregetés.
Tény a mai fiatalok többsége ezt nyomja az utakon ebből van a sok baleset mert nem bírnak magukkal.De most itt normális közlekedésre a seat is jó, de annál erősebbet szerettem volna és Audi márka volt a kiszemelt. A3 néztem még de az A4 azért férfiasabb mint kombi.
1.9 ha jól tudom az dízel kisebb fogyasztás valaki azt mondta, de városba viszont jobban eszik de ott nagyobb a meghibásodási lehetőség is turbó stb
Plusz ahogy írtam ha jól tudom a dízel azért jobban eszik városba, és én 80% városba használom tehát max 50km/h 😊
Nyáron Balaton,Pest autópálya... De leginkább városon belül arra meg az 1.6 elég kell legyen. Okés erősebb egy 1,9 vagy 2es motor de kb nem használnám ki amennyivel többet eszik.
Ami heti több alkalom az kettő város között van az egy 30km táv ott ha van előzés akkor szoktam a seatot szidni, hogy kettő kocsi max ha szembe aznap nem jön semmi akkor kezdem el 😂
Meg mondjuk pecs állatkert ott van olyan emelkedő ahol azért a seat szenved.Tehát ez nálam kulturált közlekedésre kell, és azért így előrelépés motor erőben a seathoz képest én úgy vettem észre amikor kipróbáltam.
De gondolom ez mindenkinek saját igénye.Anno a Volvo v50 is írtam 1.6 volt ez a tömeg stb és szépen lehetet haladni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
newmoonlight #174762 üzenetére
Milyen magas vagy és mennyit utazol a hátsó ülésen?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Reggie0 #174954 üzenetére
A 4. henger valószínűleg már becsöpög. Elviheted pados mérésre, de azt fogják mondani, hogy mind kuka. Nem lehúzásból mondják, ezek a CR injektorok kb. 50 000km-ig tudják a gyári értékeket. Utána bármilyen pados mérésen meghasalnak. Ha ilyen melegben nem járt egyenletesen, akkor valamelyik komolyan kezd elhalálozni.
-
Reggie0
félisten
válasz
Mágus2 #174947 üzenetére
6 fok volt, raadasul garazsban allt, szerintem nem igazan izzitott, gombnyomasra azonnal forgatta.
Igen, uzemmelegen keszult.
Emlekszel regebben panaszkodtam inditasnal csorgesre es gyanakodtam a lancra. Ezzel kapcsolatban talaltam egy korabbi doksit "TPI 2012744/6" miszerint ha az injektor szivarog, akkor hasonlo jelenseget tud okozni.
Injektorokat le lehet ellenorizni valami tesztpadon?
-
Asbee
veterán
Én az 1,6 os Jettával is azt tapasztalom, hogy azért megkell vele fontolni az előzéseket. Nem mondom extra lomhának, lehet azért vele haladni, de a helyén kell kezelni. Viszont megvagyok vele elégedve teljesen. Olajat úgy néz ki nem eszi szinte egyáltalán. Nagyrészt város 4-5 km, 2 hetente naponta 25 km országút város mellett fogyaszt 8 litert, ami meg is lepett, pozitívan.
2 dolgot kell még megnézetnem, alacsony hangerőn bal első hangszóró nem mindig szól, főleg ha szar az út, valami kontaktos, meg alapjáraton klíma nélkül picit rángat 1-1-et a motor.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
buci30 #174949 üzenetére
A 0-100 csak egy adat, semmit nem mond a motor rugalmasságáról. 80-120, 70-120 az érdrkes, azt használod előzéseknél. Ebben az 1.6 A4 nagyon gyengus egy kis motoros modern turbóssal szemben. Egy 1.2tsi octavia is veri, pedig az is alap motor. Mai viszonylatban szerintem kevés, mondom ezt úgy, hogy nekem van egy G4 ezzel a motorral, városi használatra. ;)
Ezek a motorok elmennek legalább 400 000km-t megbontás nélkül, ha rendesen szervizelték. Ha ettől hamarabb kifekszik akkor elhanyagolták vagy lerúgták.
-
buci30
addikt
válasz
Mágus2 #174944 üzenetére
Ezen már túl vagyok mert többen írták, hogy erősebbet vegyek így voltam próba úton pár napja direkt .
Őszintén a saját tapasztalatom az, hogy a seathoz képest nem mondanám, hogy lomha (seat az volt az tuti) pedig 3an ültünk benne.
Csak ha azt nézem seat 17s 100 Audi 11s volt 100on.
Nem mondom, hogy feltépte az aszfaltot persze 😂 és én is ültem már durva gépbe ami 4s volt 100on de az nem ez az árkategória. De a lényeg itt az volt nekem őszintén a váltás oka, hogy előzésnél erősebb legyen stb így a seathoz képest hasonlítom csak, és annál erősebb az tuti biztos.
S igen arra kell, hogy a-b vigyen. Külföldre nem járok és autópálya is minimális.Szerk. Régebben volt egy Volvo v50 momentum az is kb ez az "erő" volt és megfelelő volt nekem.
Így elvileg meg is nyugtattam magam próba út alkalmával, hogy erősebb. Az tény van erősebb mindegyiknél van...😊
F_Zolee:
Ez a kormány csak mint ötlet jött de ennyi is volt.
Azt írtam igen arra kell csak, hogy a-b tehát jó lesz ez szerintem, és azért ez még is Audi nem Seat 🙈😂 -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Reggie0 #174946 üzenetére
Nekem akkor csinált 1x ilyet, mikor -5 fokban lementem diaggal valamit megnézni, gyujtást ráadtam, lefutott a teljes scan, utána indítóztam. A scan ideje alatt kihűltek az izzítók, meg a hengerfej, kvázi izzítás nélkül indítottam. Akkor rázkódott, dadogott kb fel percig. Mivel izzítás hibád nincs, izzít egyáltalán?
A kiegyenlítési értekek üzemmeleg motorról lettek mérve?
-
Reggie0
félisten
válasz
Mágus2 #174944 üzenetére
Magus, erre tudsz valamit mondani?
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]Pont 24-en este, 2 nap allas utan, ugy indult a motor, mintha ki akart volna esni, nagyon razott, de mint meg soha, szerintem kimaradt egy utem. Gazadasra is, csak nott a fordulatszam, gyorsan le is allitottam. Meg 3 inditasi proba (hosszabb szunetekkel kozottuk)kellett, mig egyenletesen jarva indult el, utana ugyan ugy viselkedett, mint barmikor maskor.. Semmilyen hibakod sincs.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
buci30 #174943 üzenetére
Többe lenne ez a mutatvány, mint amennyit az A4 ér. ;) Ahogy írják, a mutikormány csak gyàri fejet kezel, az adapter meg nem minden rádióval megy.
Eleve nem vennék 1.6 benzines A4-et, motorfelújítás után meg pláne nem. Arra, meg amire kell, higy majd a motorerő... ebben olyan nincs. 1400kgra 100 ló meg valami 160nm halovány. 1.8T 150 paci már úgy-ahogy mozgatja.Vagy a 110 lovas adagolós tdi. Ezek alatt pont olyan lomha, mint a mostani 1.0 seat. Egy alap motoros autót akarsz egy masik alap motorosra cserélni. Semmi értelme. Ebbenn a bódeban volt 2.5tdi, 2.7 biturbó benzin, 2.8V6... Azok a motorok, nem az 1.6. ;)
-
buci30
addikt
Akkor ez már most sejtem sokba lenne. Ennyit azért nem ér azt hittem egyszerű dolog ez mint laikus így ennyi is volt, köszönöm 😊
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
buci30 #174937 üzenetére
Gyári multikormány csak a gyári fejegységet tudja vezérelni alapból, ha be is építik neked valahol. Aztán jön még egy adapter, ha egyáltalán kapható, amivel tudod vezérelni a saját utólagos rádiódat, nem minden rádió támogatja úgy tudom. Nem tudom ők foglalkoznak-e a típussal, de biztos nem az elsőt csinálnák, és nem sufniban.
-
buci30
addikt
válasz
grizlisandor #174936 üzenetére
Meg nincs meg és nem ment el még.
Január elején veszem meg, és majd utána adom el a seat mert abból a zene megy át ebbe... Meg nem szeretnék kocsi nélkül lenni.😆MunezXBK:?
Hát ez nekem sokat nem mond, őszintén semmit nem értek hozzá 🙃
-
buci30
addikt
válasz
molnarpeter #174933 üzenetére
Pont azért kérdezem, hogy milyet kell keresnem vagy hogyan mi szerint amin minden működik (légzsák meg a fejegyseg irányítása)? Vagy ez nagyon necces? 🙈
Szerk.:
Vagy Te kocsira gondolsz hogy olyat?
Ebbe amit én veszek abba régi kormány van, ami nem multi azért jött ez az ötlet.De a zene irányítás miatt gondoltam végülis.
Vagy amit utólag teszek kormányra valami Bluetooth okosság is jó lenne, ha kompatibilis lenne és nem csúnya.Ezt szeretném cserélni ha megoldható nem értek hozzá.
-
buci30
addikt
Boldog karácsonyt mindenkinek 🎄
Ha szeretnék a leendő 2000-es Audi A4 B5 1.6-ba egy multi kormányt akkor bármilyen Audi kormány jó vagy van aminek passzolni kell stb?
Plusz a fejegyseg egy Kenwood kmm bt 305 lesz benne tehát azzal kompatibilis legyen. -
válasz
TraktoristaT #174926 üzenetére
Azt hiszem ennyiért nem gyárit, csak valami utángyártottat kapsz, ami valljuk be őszintén nem egy életbiztosítás.
-
Killer01
őstag
-
Csabadi
tag
Sziasztok Skoda octavia 1 első ajtó kédergumi(ami a karosszérián van) jobb és bal oldali ugyan az vagy külömbözik? Köszi... Kellemes ünnepeket....
EZ lenne a cikkszáma 1u4 867 365 D viszont csak E végű táláltam, jó lehet az is? -
TraktoristaT
újonc
válasz
molnarpeter #174924 üzenetére
Erdély ország közepe. Itt nagyon rosszak a tapasztalatok a kipucolt DPF-ekel
nem tartanak max egy évet vagy csak 30000Km inkán akkor ujjat. T5-re az euro4 100000ft zsiruj kerámia betétes az euro5 meg 170000ft .
-
válasz
molnarpeter #174924 üzenetére
Peti! Beleolvastál mostanság az oldalukba??
Van egy érdekes cikk:
"A dízelek tisztítják a város levegőjét" -
molnarpeter
nagyúr
válasz
TraktoristaT #174919 üzenetére
Dpfcleaner.hu például tudja tisztítani korrektül, helyileg merre?
-
dj79
senior tag
válasz
TraktoristaT #174922 üzenetére
Ha jól rémlik, ennél a motornál -0,5 és +0,5 a korrekciós határérték, de majd a dízeltudorok megerősítik vagy cáfolják
-
válasz
TraktoristaT #174919 üzenetére
Nah ezért kell az általánosnál speciálisabb diag. Még az androidos kékfogas DPF olvasók is több infót adnak a phórumba rakott képek alapján.
Ha a 66g valós és nem változik csak felfelé akkor lassacskán a dpf csere jön. De ez önmagában még nem elégséges. -
dj79
senior tag
válasz
TraktoristaT #174919 üzenetére
Százalék lesz az a 66. Ha valós érték, nagy baja nincsen így a leírás alapján, ahogy ránéztem a neten, van még a dpf-ben élet/km bőven. Vcds infókkal többre mennénk.
-
válasz
TraktoristaT #174915 üzenetére
Szia!
A 66 az kalkulált vagy valós? Ezért nem szeretem a különböző programokat mert mind más szövegezésű -
dj79
senior tag
válasz
TraktoristaT #174915 üzenetére
-
TraktoristaT
újonc
Jó napot.
Kellemes Ünnepeket minden tisztelt fórumozónak.
Kérdésem a következő lenne:
VW Transporter T5 (75kw) 1.9 PD TDI, BRS motor DPF-es euro4 2007-es jelenleg 324850km.
A WOW 500.8 a következőket olvasta ki:
Korrekció lapjáraton: 1(-0.28) 2(0,16) 3(-0.05) 4(0.26)
Korrekció 2200 f/p: 1(0.25) 2(-0,42) 3(-0.25) 4(0,35)
fogyasztás alapjáraton 0,6l/ha
DPF különbözet nyomás 0.0 alapjáraton 10.2 2200 fordulaton.
DPF terhelés 0% alapjáraton 12% 2200 fordulaton
DPF szén tartalom 66
(itt megjegyzem hogy ez a 66-os érték hónapok óta állandó míg a többi DPF érték az váltózó)
Ezek után mire kell felkészülni? -
kk831228
addikt
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!!
-
DJ. Ru$y
nagyúr
Kellemes Ünnepeket minden VAG-osnak és VAG szeretőnek!
-
FYI:
A GPF-el (benzin részecskeszűrő) rendelkező 2.0 TSI DNU motorkódú motorokban már nincs kettős befecskendezés mint a GPF nélküliekben. Maradt a DI, azaz a közvetlen befecskendezés.
DNUA - 272 LE Skoda Superb
DNUE - 300 LE VW Golf R, Seat Leon Cupra, Ateca Cupra, Audi S3A többi GPF-el rendelkező TSI motorról nem tudok nyilatkozni, de ezeknél sajnos így van
Meglátjuk mennyit bírnak kokszosodás nélkül a szelepszárak.
-
diablo1984
veterán
válasz
thefreeman #174910 üzenetére
Katalizátor hatásfoka rossz. nekem az itthoni alap mol-os 95östől is előbb-utóbb előjön, de érdekes, hogy az extrával már fél tanknál járok és semmi hibakód nem jön vele(ugyanez van az asszony astrájával, az is dobálja a lambda hibát, bár egy ideje az is nyugszik)!
A rövidtávos használat is tud ilyen lambda hibát hozni, bár én gyerektranszportra és munkába járni használom a verdát télen szinte csak, semmi hosszú táv, de extrával (kopp-kopp) nincs baja!
Lehet összeesküvés elmélet, de beszarás, hogy az alap dízelt és alap benzint semmi sem kívánja, csak a hiba jön velük! -
thefreeman
aktív tag
válasz
Attix82 #174909 üzenetére
Faterom mindig úgy használja az autót hogy pár száz kilométerenként tele tankolja. Az autóval csak kb 2-300km-t megy havonta. Nálunk (Románia) már régóta E10 a 95. Kérdésem, hogy jelentkezhet hibakód a benzin megromlása miatt? A check engine elég gyakran világít, néha magától elalszik néha töröljük. Lamba szondát szokott írni, de az volt ellenőrizve és nincs baja.
-
Attix82
addikt
E10 használata.
Audi
Minden benzinmotor rendben, kivéve az alábbiakat:
– Audi A2 1.6 FSI (2003-2005)
– Audi A3 1.6 FSI (2004)
– Audi A3 2.0 FSI (2004)
– Audi A4 2.0 FSI (2003-2004)
– Gyári állóhelyzeti fűtéssel felszerelt Audi A4 szedánok (2001-2008). A fűtési szezonban nem használható E10.
– Gyári állóhelyzeti fűtéssel felszerelt Audi A4 Avant kombik (2002-2008). A fűtési szezonban nem használható E10.Volkswagen
Néhány első generációs FSI motor kivételével minden motor alkalmas az E10 fogyasztására.
Problémás típusok:
– Lupo 1.4 (77 kW) (2000.08. – 2003.11. közötti gyártás)
– Polo 1.4 FSI (63 kW) (2002.02. – 2006.06. közötti gyártás)
– Golf IV 1.6 FSI (81 kW) (2001.11. – 2004.05. közötti gyártás)
– Golf IV Variant 1.6 FSI (81 kW) (2001.10. – 2006.10. közötti gyártás)
– Bora 1.6 FSI (81 kW) (2001.10. – 2005.09. közötti gyártás)
– Bora Variant 1.6 FSI (81 kW) (2001.10. – 2005.09. közötti gyártás)
– Golf V 1.4 FSI (66 kW) (2003.11. – 2004.11. közötti gyártás)
– Golf V 1.6 FSI (85 kW) (2003.08. – 2004.05. közötti gyártás)
– Golf V 2.0 FSI (110 kW) (2004.01. – 2004.05. közötti gyártás)
– Touran 1.6 FSI (85 kW) (2002.11. – 2004.05. közötti gyártás)
– Touran 2.0 FSI (110 kW) (2003.10. – 2004.05. közötti gyártás) -
Reggie0
félisten
Boldog Karacsonyt mindenkinek!
-
daniel2121
őstag
Sziasztok
Kellemes Ünnepeket minden fórumtársnak.
Kérdésem lenne vsn egy Golf plus 2011-es Style felszereltséggel ami nem navis. Most jó áron tudnék venni egy rns 310 fejegységet. Mennyire bonyolult beüzemelni a navis fejegységet. -
Boldog Karácsonyt!
-
Boldog Karácsonyt!
-
BigBlackDog
veterán
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok én is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Akció! Gigabyte Vision Z590 D Wi-Fi Alaplap! LGA 1200!
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 32GB 1000GB 15.6 új akksi 1év garancia
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- Bezámítás! Lenovo Thinkpad T14 Gen 5 üzleti - Ultra 7 165U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest