Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
baluka6
aktív tag
Sziasztok
Autóvásárlással kapcsoltban egyre jobban szemezek az Octavia 2 facelift változatával és Golf 6 kombival. Árban 2M környékén 2010-es évjárattól keresnék, az autó használata pedig teljesen vegyes. Évente kb 25.000km-t megyünk, de hétköznap többnyire 1-5 km-es távokat, hétvégén hosszúkat.
Milyen motorral szerelt autót érdemes keresnem?
Egyenlőre az az 1.4 Tsi 122Le-vel szemezek, esetleg az 1.6 Cr Tdi mennyire bírná ezt a fajta felhasználást?
Az autót kb 5 évre tervezzük.
Köszi -
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #172487 üzenetére
Nemsokára, asszem 2000-nél már figyelmeztet.
-
BigBlackDog
veterán
2018-as Leonban az olajcserérével/kötelező szervizzel kapcsolatos figyelmezetetés mennyivel korábban szokott megjelenni az intervallum végéhez képest? Menü szerint még 2200 km van...
-
Doki16
addikt
válasz
akooos #172452 üzenetére
Azt vedd amire rá vagy kattanva, mert soha sem leszel elégedett egy kompromisszumos autóval
De amúgy a Passat GTE is elég fickós, nem marad le olyan sokkal a Skodától. [link]. Lesz belőle, mert gyártják a mai napig. Elöregedve részt meg nem értem. A legrégebbi is belőle 2015-ös. Ahogy kijön az új modell valószínűleg a régebbi ára lejjebb megy, legalábbis remélem mert én is GTE-t akarok venni majd
-
Csabadi
tag
-
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #172482 üzenetére
Ez -gondolom- ilyen. Már akartam is említeni, hogy egyre kevesebbszer látni téged itt, kezdem összerakni miért...
Viccet félre téve: Őszintén remélem, hogy "megy a bolt" és bejönnek/jöttek a számítások!" Vannak garázsban tartott ritka és szép példányok, de inkább kivételnek számítanak." - A jóbarát paszulya valami ilyesmi, tényleg rendben van, most a legnagyobb baja az a semmitérő bajonettes rögzítő a dobbetétben alul, ami összefogja a tálcát a betéttel. Eltörtek azok a sz@rok, most kerestem meg a cikkszámot hogy kicseréljük mindet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Lacess #172481 üzenetére
Mindent és mindenért is ami több, mint 10 éves.
Ha bejösz a műhelybe egyszer, majd szemléltetem. Minden is a kezemben tud maradni, persze akaratlanul. Ezek az autók bomlanak már lábon is, de ha valamit csinálni kell rajtuk akkor még a környéken 3 másik dolgot is észrevesz az ember. Vannak garázsban tartott ritka és szép példányok, de inkább kivételnek számítanak. Törött és leszakadt csavarból az elmúlt 3 hónapban gyűjtöttem 40 kilót...szóval igen, égjenek csak.
-
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #172479 üzenetére
Már ezért is felgyújtanád? Mindent is? Mindenért is?
Miből gondolod, hogy a barátomé kleklekle? (amúgy az, avf)Amúgy jó lehet az a VR5, nekem bejön az 5henger. Főleg ha C4 S4-ben van, sorban...
Itt a környéken meg egyre többet látok egy VR6 B5-öt, rendes USA piacos. Kicsit le van puffanva de még menthető. -
Lacess
tag
Urak!
Jóbarátom Passat B5.5-je az alany. Elég szépen megállt a víz az akksi alatt, lassan-lassan elszivárgott de nem volt az igazi.
Kivettük az akksi alatti elvezetőből a gumit, illetve a dewander alattin valami kábel ment át, a peremén. Azt csak feljebb húztuk a kábelen, nem akartuk szétcincálni.
Ezek után levegővel mindent alaposan átfújtunk, meg egy pár liter vizet bele borítottunk próbaképp (nem az utastérbe). Ki is folyt szépen.
Van még más teendő az adott típusnál a problémák megelőzése érdekében?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Csabadi #172476 üzenetére
Tudsz angolul? Air recirculation Mit jelent? Feleslegesen kérded, hogy hol van. Ha tudod, hogy hol van a belső külső-keringetés váltó redőny, akkor az oldalán megtalálod a mozgató motort is, ha meg nem tudod, ne nyúlj hozzá inkább. Elárulom, teljesen a pollenszűrő alatt van a redőny, de a másik oldalról, a műszerfal alatt. Akarsz képet a szétbombázott A4-ről?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Csabadi #172471 üzenetére
A mászerfal alatt.
(#172469)4455
Nem lehet ebből megmondani, akkor lehetne, ha az ABS és a főfékhenger között is meg lett volna engedve a cső, mikor befog és akkor is felengedett volna, akkor biztosan a fő fékhenger a ludas.mokus1:
Van benne limiter, de amúgy ki az az elmebeteg aki 200-al akar menni egy rapiddal és miért? -
mokus1
addikt
Sziasztok,
2014es 1.6 dejzel rapid. Létezik hogy gyárilag limit vsn benne? Múltkor kiprobaltam mit megy és 197nel síkon és lefelé is megálljt. Ez valami gyári korlát? -
4455
friss újonc
válasz
Mágus2 #172468 üzenetére
Hmm, Igazság szerint mielőtt, bármi is lett volna csinálva a fékkel, akkor kezdte. Onnan indult az egész felújítás. De igen miután ki lettek cserélve a dolgok, légtelenítve lett.
Ohh értem. Egyszer ki lett engedve egy kicsit olaj a keréknél, akkor elengedett a fék, hogy ne fogjon be. Innen már lehet gyanítani, hogy az ABS és a kerék között marad meg a nyomás, és nem a fő fékhenger és ABS között. Javíts ki a tévedek.
Köszönöm.
-
4455
friss újonc
Értem, nem ESP-s. Az lehetséges fő fékhenger hiba, hogyha csak az egyik féknél tartja ott a nyomást a 4-ből ?
-
-
4455
friss újonc
Hello,
Audi A4 B5 1.9 pd tdi 85kW Avant. 2000
Segítségeteket szeretném kérni a következő probléma kapcsán:
Nemrégiben, egy nagyobb fékezés után a jobb első fék beragadt ABS bekapcsolt. Otthagytam az autót, másnap reggel mire érte mentünk, már nem volt beragadva. Ki lett cserélve minden fékbetét és féktárcsa is (már úgy is tervben volt), plusz a két féknyereg is fel lett újítva. Kipróbáltam újra, kis fékezéseknél nem volt gond, viszont, amikor annyira nyomtam a féket, hogy az ABS ismét aktiválódjon, akkor megint beragadt. A fék munkahenger könnyen mozgott. Mentem vele befogott fékkel pár száz métert, majd hirtelen kiengedett. Kipróbáltam azt is, hogy álló helyzetben benyomtam a féket járó motornál, amennyire csak tudtam, de ilyenkor nem ragad be. Most ki lett még cserélve a gumi fékcső is. De még mindig nem jó.
Mi lehet a következő lépés ? Esetleg tud valaki küldeni rajzot, az ABS kialakításáról működéséről ?
Köszi előre is.
-
Flowtation
őstag
válasz
Flowtation #172069 üzenetére
Sziasztok!
#2001 Cordoba 1.4 MPI a sokszor említett kódról fogalmam sincs.
Azóta most oldódott meg a generátor problémám. Most már jó, bár csak ma este hoztam haza, holnap ezzel megyek melóba, bátraké a szerencse.
Azonban további kérdéseim is lennének:
1. Indításkor eléggé alacsony az alapjárat, sokszor le is áll, mintha terhelné valami (akkor volt ilyen amíg az indítással együtt bekapcsolt a rádió és a klíma+ventilátor is, azóta ezt megoldottam). Viszont most is így van, 2x-3x kell indítani. Ilyenkor hidegen kissé rángat is. Minek a tünetei lehetnek ezek?
2. Van 4 új gyertyám, kicserélném őket. Annyi csak a kérdésem, hogy ezek cseréje még az egyszerűbb munka, azaz lehúzom a pipát, gyertya ki-be, aztán pipa vissza?Előre is köszönöm a válaszokat.
-
Csabadi
tag
válasz
Mágus2 #172457 üzenetére
Szia, tudnál segíteni audi A4 b7 2007,fűtes gond van. Ilyen hiba van ami nem törölhető. 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Néztem neten de nem találom, viszont volt még egy de az törölhető volt és nem is jött vissza. 00716 Air Recirculation Flap Positioning Motor (V113)Meg annyi hogy mozgattam géppel a motorokat de mindegyik nyekergőssen ment. Ha volna ötleted, köszi -
Jazz
veterán
válasz
molnarpeter #172455 üzenetére
Bp
-
Jazz
veterán
Sziasztok,
a szakik segítségét szeretném kérni egy nehéz ügyben, aminek nem sikerült a végére járni sok-sok műhely ellenére sem.
Adatok:
Seat Leon 1M 1.6 16V Sport, 2005, BCB kód.
Volt cserélve: gyertya (gyári bosch), üa. szűrő. üa szivattyú motor, vezérműszíj, vízpumpa, görgők, EGR szelep (gyári-gyári-ra), vákuumcső/hüvely, légszűrő, olaj, szűrő, stb.
- olajat egyáltalán nem eszi
- üa. fogyasztás tökéletes
1. Kezdetben vala a probléma, hogy indítás után 500-as fordulatra áll be, safety üzemmódban ketyeg (nem reagál a gázadásra) majd "megtalálja magát" felugrik a fordulatszám normál alapjáratra, és megy a motor. Ezt úgy kell elkézpelni hogy nehezen indul, sokáig kell indítózni, 500 ok, majd füstölve nagy nehezen rángatva megtalálja magát. Hidegen jobb egy kicsit a helyzet. Túző forró napon kinn hagyva, indítva, alig akar elindulni.
2. A vezérlés csere, majd fojtószelep tisztítás után 500-as jelenség ritkán jön elő ellenben nagyon magas lett a hideg és meleg alapjárat (1600/1100). Továbbá haladás közben üresbe rakva (vagy kuplungolva) elkezd az alapjárati fodulat ingázni 1600 és 2200 között, egészen amíg meg nem állok az autóval, akkor stabilizálódik (minimálisan ingázik a "magas" alapjáratin 1100 +/-20-on) .
3. Ezen felül EGR szelepet hibát ír ki (holott teljesen új).
4. Volt p0106 és p0170-es hibakód is, de ezek maguktól eltűntek. P0170 akkor jött elő, amikor leesett visszaváltásnál a fordulat 900-ra, EPC kivillant, safety üzemmód 1100-on (alap), gázadásra nem reagált. Leállítás, várakozás, újraindítás, és ment a motor, de EPC még világított, majd az is eltűnt. Másnap reggel minden engine check hiba eltűnt.Na most lehet hogy fojtó nem lett betanítva tisztítás után.
EGR-t is bekéne tanítani, de azt meg nem látja.
Nagyobb gázadásra csörög a motor, ez volt már korábban is az 500-as jelenség előtt, és nem változott semmilyen csere ellenére sem.Tudtok ajánlani valami jó VW specialistát? Illetve bármilyen ötletnek örülnék.
Köszi!
-
akooos
veterán
válasz
Doki16 #172449 üzenetére
Köszi a linkeket, nagyon tetszik ez a Passat (Golf is, de az "kicsi" lenne az 5-ös Golf után
)
Jövő évben szeretnénk valamikor autót venni majd, eddig ugye a V60 PHEV volt a kiszemelt, de most a másik felem nagyon rákattant az Octavia kombira (2.0 TFSI RS). Próbálom győzködni, hogy egy pluginnal jobban járnánk, a B8 Passat pedig gyönyörű autó. Kérdés, hogy lesz-e jövőre olyan Passat amit megérné megvenni, nem lesz-e "elöregedve". Na meg hogyan fog alakulni az ára -
JHONNY 79
aktív tag
H 15-ös izzóból tudtok ajánlani emelt, vagy fehéres-kékes fényüt?
-
Üdv
Audi A3 8L 2000 1.9 TDi
Bal fényszórót cserélnék. (a gyári halogén, nem projektoros) Lököst le kell venni, hogy tudjam cserélni vagy nem?
-
Doki16
addikt
válasz
akooos #172448 üzenetére
Passat GTE. Én nem mértem, de mások megtették. [link] 180-ig 24,4sec. Természetesen van ettől sokkal erősebb kocsi. De nekem az Auris és az Outlander után is hiperugrás
YT gyorsulós videó. Csak zárójelben hozzáteszem, hogy az Outlander PHEV mind a 210 lóerejével (benzin+2db elektromos motor) gyorsul úgy, mint a Passat csak villannyal.Viszont amit észrevettem, hogy sima hibridben viszonylag hangtalan a motor. GTE módban meg valamit átkapcsol, mert brutál jó hangja lesz a kis négyhengeresnek
-
-
dj79
senior tag
válasz
Doki16 #172411 üzenetére
Update: tegnap este volt alkalmam kerülni egyet család nélkül, bizony elgurult a gyógyszerem
.
Eléggé megváltozott a motor karakterisztikája: jóval nagyobbat tol kétezres fordulattól, illetve sokkal könnyebben pörög fel. Pedig csak annyi történt, hogy könnyebben lélegzik a technika, de érzetre jónéhány extra lovat megtaláltam a ménesben. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Lacess #172442 üzenetére
Sérült, azért is cseréltem egy jobb állapotúra. Ráadásul élek a gyanúval, hogy gyárilag bordó színről kékre fújva.
A sérülés: egy vonóhorog került a hátsó kerék és a lökös közé, előre menetben pedig kifordult a lökös. Vissza lett rakva, de csálán állt, a hátsó lámpa alatt a saroknál volt egy ceruzavastag rés, illetve a fém nyúlványok közül is görbült el. A csere nem volt épp plug and play, de nem kellett tákolni sem a kocsin, sem a cserelökösön semmit, a gyári csavarok fogják.A hirdetéshez nyilván kell pár jó minőségű fotó, van vele egy kis dolog.
-
Lacess
tag
válasz
macilaci78 #172440 üzenetére
Tedd fel ingyen elvihetőként, ha használható alkatrész akkor ne kerüljön már szemétre.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
macilaci78 #172440 üzenetére
Ingyen elvihető verzió jó ötlet, támogatom, akkor nem vész kárba
Műanyag ládát, vödröt mi is több darabban tudjuk csak kidobni, de inkább ez, mint rakosgatni. Mondjuk előbbi újrahasznosítása megoldott lenne, de ahhoz sajna kicsi a készlet, hogy megérje elvinni egy gyártóhoz, aki adna x öreg rekesz helyett egy újat.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
molnarpeter #172430 üzenetére
Úgy mondta a telefonban a koma, hogy az lom, szóval lomtalanításig várok vele jövő őszig.
Még lehet, fb csoportban meghirdetem ingyen elvihető termékként.
Vagy felavatom a dekopír fűrészt és minden héten kidobok egy 20 centis szeletet. -
nrvn
csendes tag
Sziasztok
Kis segítséget vagy ötletet szeretnék kérni.
Adott egy 2013-as Seat Ibiza ST 1.4 benzines autó 97e km-rel. A hiba amit produkál - furcsa módon nem mindig - mikor beindítom az autót, a kesztyűtartó felől furcsa kopogó zaj hallatszik, mintha belülről ütné egy kis manó
Nyitottam már ki a kesztyűtartót kopogós közben de a zaj továbbra is fennállt.
A legtöbb esetben ha elindulok az autóval a kopogás is abba marad.
Tovabbi furcsaság, hogy ezt a kopogó hangot mikor leparkolok, behúzom a kéziféket is szokta produkálni!
Ha a motort le állítom a kopogó hang is abba marad illetve ha lámpánál állok pl meg ott sose jön elő a zaj!Köszönöm előre is ha valakinek van rá valami ötlete
-
válasz
salesman #172434 üzenetére
basszus elfelejtettem!
Miért nem szólsz rám?! Nem vagyok cukorból... Mindjárt megnézem írja-e az asszony
MOD
ETKA nem ír gyártót erre- de van teljes lista Aftermarket számokkal.
Én INA mellé tenném a pipát (Osztrák oldalon is sokan árulják) - de a Bosch a leg rizikómentesebb. A Ruville is gyári beszállítótitle number manufacturer
Timing Belt 078109119C AUDI
Timing Belt 078109119C VW
Timing Belt 078109119G AUDI
Timing Belt 078109119G VW
Timing Belt 078109119H AUDI
Timing Belt 078109119H SKODA
Timing Belt 078109119H VW
Timing Belt 078109119J AUDI
Timing Belt 078109119J VW
Timing Belt 078903137H VW
Timing Belt 1777701 LEMFÖRDER
Timing Belt 19606 FEBI BILSTEIN
Timing Belt 1987949456 BOSCH
Timing Belt 253AHP30 HUTCHINSON
Timing Belt 4382V FLENNOR
Timing Belt 5360243000 INA
Timing Belt 5493XS GATES
Timing Belt 70253 FAI AutoParts
Timing Belt 9456 BOSCH
Timing Belt CT920 CONTITECH
Timing Belt MTB462 MOPROD
Timing Belt 536024310 INA
Timing Belt 94835 DAYCO
Timing Belt FTB3670 FIRST LINE
Timing Belt G1468H VEYANCE
Timing Belt QTB547 QUINTON HAZELL
Timing Belt TB556 AE
Timing Belt VTB677 MOTAQUIP
Timing Belt ZRK1229 OPTIBELT
Timing Belt 30919606 SWAG
Timing Belt 555426 RUVILLE
Timing Belt 9XR376817621 HELLA
Timing Belt QTB547 JP GROUP
Timing Belt G1468H GOODYEAR -
-
grizlisandor
veterán
válasz
strike-force #172413 üzenetére
Kérdezzetek meg több helyet nyugodtan, mint a többiek tanácsolják.
Tavaly körbejártam a témát, Békéscsaba VW/Skoda/Seat vs Debrecen Seat árakat(mind2 márkaszerviz).
nettó 11500 HUF vs 7250 HUF óradíj... -
molnarpeter
nagyúr
válasz
macilaci78 #172427 üzenetére
Törve(/fűrészelve) a lökhárítót kisebb darabokra kuka? Nem tudom, szabad-e azt a konkrét anyagot kidobni, csak egy ötlet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #172427 üzenetére
Bontós átveszi (igaz lehet csak pénzért).
-
válasz
macilaci78 #172427 üzenetére
Vidéken a hulladékosok nem ilyenek: ma vittem egy kanapét és ott volt egy nissan juke első lökös a halom tetején.
-
-
válasz
macilaci78 #172418 üzenetére
Néztem én is a Látni és Látszani kampányt. Ami nekem rendkívül gyanús, hogy 2 hete úgy volt, hogy 9 nap múlva indul ÉS 5-6 szerviz volt csak a listán. Most 7 nap múlva indul és néhány szervizzel több van. Az az érzésem, hogy nem akartak összejönni a szervizek és csak tologatják az időpontot.
Múlt héten elmentem az Autóklubba (Budaörsi út), 2000 Ft a fényszóróállítás. 15 perc.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
molnarpeter #172419 üzenetére
Tehát lámpa nélkül menjek a kocsival vidékre?Látom már, lehet postázni is.
MunezXBK: -
MunezXBK
nagyúr
válasz
macilaci78 #172418 üzenetére
Fényszórót bármelyik vizsgaállomáson beállítják.
-
Zizmand
aktív tag
válasz
molnarpeter #172419 üzenetére
+1
[link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
macilaci78 #172418 üzenetére
Foncsor: kapd szét, aztán Gyömrő.
-
macilaci78
nagyúr
Kb 2 hete linkelte valaki a Látni és Látszani kampányt a bestbuy topikban.
Egy hét múlva indul a kampány és nem akarom elhinni, hogy nincs budapesti szerviz, aki részt venne benne. Újbudáról Székesfehérváron van a legközelebbi szerviz. WTF?
Megéri ezzel foglalkozni amúgy? Ki lett cserélve a tompított Osram Nightbreaker-re, most már tisztán látszik, hogy lefelé hord a tompított a B5 Passat-on, pedig a fényszóró magasságállító működik. A foncsor is matt, a búrát másfél éve políroztattam, még mindig összehasonlíthatatlanul jobb, mint polírozás előtt volt.
A távolsági fényszóróra nincs panaszom.Foncsor felújításra, fényszóróbeállításra tudtok ajánlani szakit? Újbuda Központtól legyen könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is, ha nem lehet megvárni a javítást.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
grizlisandor #172412 üzenetére
A sérült hamar lejött, aztán egy év külföld... Párszor próbáltam szétkapni amit küldtél, de nem akartam eltörni, aztán csak nekiduráltam magam. Nagyon jól összerakták, nehéz eset
Feltenni már gyors volt, kis pillanatragasztó, és kész.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
strike-force #172413 üzenetére
Olajat lehet vinni sok helyre, csak a megfelelő gyártói előírást kell tudja, árukeresőn érdemes körülnézni. Környékbeli szervizeket mind érdemes felhívni.
-
Doki16
addikt
válasz
strike-force #172413 üzenetére
Jól gondolkodsz, kérni kell több szerviztől is ajánlatot. Nagy különbség nem lesz, de hátha olcsóbban megússza az ember. Amúgy egy 2 évvel ezelőtt a Skodában nekem is ennyi volt egy Passat B7-nél a sima olajcsere.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
strike-force #172413 üzenetére
Ha fővárosi vagy megpróbálhatsz 1-2 közelebbi vidéki szalontól árajánlatot kérni de sokkal olcsóbbra ne számíts. Tudják, hogy a gari miatt muszáj oda vinned...
-
Sziasztok,
Családi 2018-as Tiguan TDI+ DSG, tavaly október átvétel. Megjött az első ajánlat a márkaszervíztől az olajcserére. 80 ezer HUF, fater egyből dobott is egy hátast. (Tudom-tudom, aki majmot vesz..)
Viszont felmerült, hogy miként lehetne a szervíz árán faragni, hogy a garancia is megmaradjon?
Én első körben azt mondtam, hogy kérjen be ajánlatot SEAT, Skoda szervíztől is, hátha olcsóbb lesz...
Esetleg egyéb ötlet? Ahol mondjuk saját olajat lehet vinni? Olcsóbb az óradíj, de nem független?
Köszi előre is. -
grizlisandor
veterán
válasz
molnarpeter #172402 üzenetére
Nem sietted el! -
molnarpeter
nagyúr
Hajónapló: új hűtő (Van Wezel), új kormány gömbfejek (TRW), nameg soron kívül egy előrehozott olajcsere (Purflux+Mogul) sajnos karterrel együtt
(Loro)
Végre, hogy megint az országban tartózkodom, eljutottam az övcsat műanyag burkolat cseréhez is - külön köszönet grizlisandornak az alapanyagért
Hónapban valamikor még egy műszaki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 32GB 1000GB 15.6 új akksi 1év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest