Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- Apple asztali gépek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz
1stVikman #134293 üzenetére
nekem volt benn Mannol VW normát tudó olaj, semmi panasz nem volt, de megugrott a fizum, így már nem spórolok ezen, megy bele a Castrol, elvégre a 710-es alkatrészre is az van gravírozva :-)))
Szerintem nem kell longlife olaj, ha úgyis cseréled.Olajszűrőből a legjobbat nézted ki, az a gyári is, minimális külső különbséggel, de rajta van a gyári szűrőn is az a cikkszám, tehát OK!
Légszűrőm is Mann, pollenszűrőm is, de a Filtron is jó, bár Mági egyszer írta, hogy egy tüdőnk van, legyen a pollen is Mann.Én cserélnék benzinszűrőt is (szintén Mannra cseréltem január végén).
Olajleeresztő csavart ne feledd!
-
-
1stVikman
senior tag
válasz
Mágus2 #134033 üzenetére
Mágus2 és Saint!
Köszi az olajtanácsot, szerintem 5W30 lesz az áldozat, de kicsit megkeveredtem a Mannol sokféle cucca között. Ezeket néztem:
Energy Combi LL 5W30
OEM VW Audi Skoda 5W30
Energy 5W30
Eneos Hyper 5W30
Total Quartz Ineo LL
A 4 literes kiszerelés elég kell legyen és az OEM felé húz a szívem, de a többi bár drágább, jobb is?
Long life olaj is mehet bele, vagy érdemes? (Persze a csere ettől függetlenül maradna a szokásos intervallumú.)Szűrőkből:
Filtron K1313 - utastérszűrő
Mann W 712/94 -olajszűrő
Mann C15 008 - levegőszűrőEzek megfelelőek lehetnek?
Benzinszűrőt is cserélni kell?Autó Skoda Fabia II 1.2 TSi, 77kW, CZBZ
Segítséget előre is köszi, üdv: Vikman
Off: Update-eltem a fotókat a sajátomról néhány belső képpel: BOX, Mega
-
-
-
mmdms
addikt
Pár napja elég rendesen meg kellett kínálnom a fékeket, szembe sütött a nap és későn vettem észre a pirosat, pár méter híján majdnem felkenődtem egy vonatra. Azóta ~80-50 közti tartományba ráz a kormány fékezésnél, elég erőteljesen. 130-ról beletaposva semmi gond, 50 alatt épphogy csak a féket nyaldosva periodikus vagy hogy mondjam a fékerő. Hullámosodhatott a tárcsa? Házilag ez kideríthető? Ha igen az javítható? (augusztusban cseréltettem betétekkel együtt, nemigazán szeretném még1x) passat b5
zsozso17: fékolajszintre nézzél rá
ezek szerint balra bátrabb vagy! -
zsozso17
tag
Sziasztok! Polo4-en olyan problémám lenne, hogy a kézifék lámpa háromszor felvillan együtt három sípolàssal. Akkor amikor balra kanyarodok kicsit tempósabban. Segítséget előre is köszönöm.
-
-
norrberth
addikt
Nekem csak 1 kérdésem lenne!!
Vettünk pénteken egy Golf VII-et
Bitpork ilyenkor hol van??(#134278) I-sty Tegnap láttam egy olyan Audi A6 ot az a mindenem.
-
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Vettünk pénteken egy Golf VII-et, VW márkaszerviz, 2019-ig garis egy tulaja volt. Minden szép és jó, de ma kimentem vele pályára és 120 km/h felett remeg a kocsi. A kormányon is érezni egy picit, de inkább az ülésbe feltűnő. Érdemes elvinni gumishoz centírozásra, vagy menjek rögtön márkaszervizbe? Bridgestone nyári gumik 2016 38. heti, szerintem túl sok km nem lehet bennük. -
i-sti
senior tag
Ott, a műanyag körül nem gond hogy ha be megy a víz, sár, por, hó, sólé stb?
Nem kellene ott lennie valaminek?A sárvédőíven az a fekete csík miért van ott? Volt ott valamikor esetleg egy ragasztószalag féleség ami nem engedte, hogy amit felver a kerék ne az elemet karcolja össze?
Vettem a LIDL-ből erős szigetelő szalagot. Nem kellene oda ragasszak?
A 15-ös alkatrész körüli részről beszélek, de úgy látom van más is erre célra (talán), a 18-as személyében.
18 - stone chip guard, not for this model
-
norrberth
addikt
válasz
zsoleszkai #134274 üzenetére
FAG Mágus ajánlásával.
-
kk831228
addikt
válasz
zsoleszkai #134274 üzenetére
Skf, Fag... De ki tudja a swag mennyit megy el, ès feleannyiba kerül...
-
zsoleszkai
tag
Sziasztok!
Egyenesben és bal kanyarban búg az autó orrából "valami", jobb kanyarban teljesen elhallgat,olyan 60fölött szokott észrevehetően megjönni a hangja. Ez a jelenség 99%-hogy a jobb kerékcsapágy megadta magát,igaz? (G4 1.9pd AJM 6gang manuál) Illetve melyik márka amit érdemes belerakni? Én SKF és Febi márkákat néztem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #134271 üzenetére
Ha azzal mozognak, akkor a jellel lesz valami, de szerintem nem fognak mozogni, és az az óracsoport halálat jelzi. Octavia 1 fl előtti-ben gyakori hiba volt, hogy egy ic hiányos hűtése miatt nem dolgozta fel a jelet az óracsoport. Egyet javítottam, azóta is megy.
Morris: mérd meg az olajnyomást, az a biztos.
-
Morris
veterán
G4 1.4 AHW 2001
Motorféknél 1500 és 2000 fordulaton kivillan az olajnyomás lámpácska és világít folyamatosan (+ sípol). Ha az alá esik a fordulat akkor eltűnik, minden ok. Csakúgy 2000 fölött is minden rendben.
Valakinek van valami ötlete, mi a gyík van vele? -
-
Brumi˘
addikt
Urak, szeretnék egy kis segítséget kérni. Egy '95-ös A4 műszerfala rakoncátlankodik. A hibajelenség, hogy fordulatszámmérő és a sebesség mérő órák nem mennek, vízhőfok és üzemanyagszint igen. Gyujtás ráadásától kezdődően a sebbességmérő óra elkezd remegni 0km/h környékén és ezt fojtatja amíg le nem veszem a gyujtást. Instrumentsbe benézve VCDS-sel, minden jónak tűnik, nincs hibakód, fordulatszám és sebességjel is megvannak. Mi lehet a baja? (Output testet nem csináltam, nub vagyok nem jutott eszembe)
-
-
diablo1984
veterán
-
#89874944
törölt tag
válasz
bitpork #134261 üzenetére
német az autó, nem hinném hogy pancsoltat raktak ott bele.
meg talán volt is pénze tankolni...de lehet nem tudta, hogy nem szabad kevés nyállal menni.
De nekem nem tűnik logikusnak, hogy a pumpa lenne. Akkor hidegen miért jó? Vagy amikor megy, akkor miért nem áll le? Bemelegszik a motor és akkor is nagyon jól húz. Én azt gondolnám, hogy ha egy pumpa rossz, akkor ez mindig keveset szállít. Sokkal logikusabbnak tűnik az injektor hiba. -
válasz
molnarpeter #134262 üzenetére
Lett volna, igen
-
válasz
#89874944 #134251 üzenetére
Végül minden lehet. Azt azért érdemes végiggondolni h ha pl nekem a fél millió km-s autómban megy a pumpa, akkor mi miatt lehet az ami ott? Kevés nyállal használták és az elégtelen hűtés miatt megfáradt? Esetleg pancsolt nyál volt?
Nekem is van olyan h a sokadik rövid távú indításra nagyon nehezen ment, de megmértük az indítófeszt és hát 10V körülre v alá is beesik néha. -
válasz
tomcsi23 #134259 üzenetére
Én nem éreztem különösebben gyengének, hárman ültünk benne.
A kerekek horzsoltak.
Elöl buzinagy fék van rajta, az OK volt.
Meg ugye mikor levettük az olajbetöltő kupakját, akkor nagyon egyenetlenül járt, szinte 3 hengerezett.
Utastér koszos.
Bal hátsó sárvédő javítva. Bal oldali ajtón 20 forintos méretű hólyag.
Motortérben is volt vmi olajszivárgás. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #134252 üzenetére
Good luck. A can-bus rendszer nem díjazza az utólagos dolgokat. ha van tolató szenzor, akkor pláne. A cseh fórumokon van egy pár ember, aki azt hitte, egyedül felcuppantja, beköti valamelyik hátsó lámpára és menni fog. No, ez nem jó terv.
F_Zolee:Sose hallottam róla.
Van egy csomó jónevű, bevált márka. Mi értelme ezen pörögni? Ami jó volt bele legutóbb, most is jó lesz.
-
Nem értem, Tomcsi23 miért nem ír ma este semmit ide...
Más.
Az S3 nem volt annyira rossz, ha 250 ezer km-rel hirdetik, azt is elhiszem. A 2 ajtóról hámlott a lakk, a csomifedél frissen horpadt a 4 karikánál. Az utastér elfogadható, bőrök nem vészesen kopottasak; viszont a szőnyeg és a hangszigetelés lyukas volt a sarkad alatt. Hátsó fékek kuka. -
F_Zolee
nagyúr
Midland olajról tudsz valamit Mágus? Azon kívül, hogy létezik.
Én azt hallottam jobb, mint a többi alap márka. Csak hogy újra olaj téma legyen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #134248 üzenetére
-
dond
csendes tag
Sziasztok!
Lenne tippetek hol tudnék Bp-n holnap (szombaton) ilyen 1K4 839 167 zárdugót vételezni, mert most vettem észre, hogy szétcseszték a záram, sőt az autóban is jártakde legalább még megvan.. Köszi!
-
diablo1984
veterán
valaki tud egy jó kis videót az octavia 2-es facelift kombi lökös levételéhez? Jól gondolom, hogy lámpák ki, ottani patentok ki, hátsó íveknél csavarok ki, alul csavarok ki és már le is "esik" a hátsó lökös?
-
FrankMonzano
őstag
válasz
Mágus2 #134246 üzenetére
Asszem fél éve lett cserélve a váltó olaj, de előtte is szar volt már. Hát a szerelő szerint jó helyen, szerintem feljebb, inkább terhelésre jön elő, pl egy nagy lejtőn való elindulás vagy tolatás, akkor érezni h nagyon kis helyen fog, fent. Veszi amúgy a hátramenetet, de kb úgy mint a többit. Nem rosszabb, de nem is jobb.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FrankMonzano #134241 üzenetére
Mennyi olaj van a váltóban? Hol fog a kuplung? Hátramenetet veszi?
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #134243 üzenetére
Nagyon szèp!!
Na akkor szerintem elèg lesz lakapni azt a házat, ha azt mondták nem nagy cucc..
Majd kiderül... Csak attòl a csapágytòl fèlek picit...
Jelentkezem ha tudom már valamit!!
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #134149 üzenetére
Na megnèztem az olajfolyást a vàltònàl ès mèg mindig olyan mint ha a fèltengely mögül folyna...
Jövöhèten leveszem lehet valamelyik nap a fèltengelyt ès mögènèzek... Nem tudom, hogy ha annàl a szimeringnèl folyik, elèg - e ha az a házat leveszem, ès hogy kijön- e a tengely... Van ott egy csapágy is ha minden igaz, lehet az ment ki ês azèrt nyomta szèt a szimeringet. Vagy lehet jobbik esetbe csak tènyleg ennyit bìrt...
-
FrankMonzano
őstag
Üdv az uraknak. Hidegen jó, melegen már f*s a váltó, nehezen veszi a fokozatokat, főleg az egyes-kettest. Az egyik szerelő azt mondja kuplung, a másik azt mondja váltó. Most akkor mi az igazság?
Golf 4 1.6 16v bcb 2004
-
freaghill
őstag
-
Keef_Lee
senior tag
válasz
Mágus2 #134237 üzenetére
Ok. Megpróbálom valami aknára bekönyörögni magam.
10 évében elengedte a mennyezeti kárpitot is néhány helyen. Én azt tudtam megállapítani a szakértelmemmel.
Meg néha beriaszt, amikor elindulnék vele. Ezt is most kezdte néhány hónapja.
Meg ez a hűtővíz.
Meg izzítógyertyák csere.
Meg esedékes olajcsere, meg majd jön a vizsga.
Lassan erre keresek.A riasztóra valaki azt mondta, hogy lehet mikrokapcsoló a zárnál. Ezt ki lehet silabizálni valahogy?
-
Keef_Lee
senior tag
jetta 2007 xbe moci 1,9 diesel
50e km-el korábban volt vezérlés és vízpumpacsere
Egész rendesen kell pótolni a hűtőfolyadékot (kb. 10e. alatt 1-1,5 L)
Létezik valami olyan padlós diagnosztika, amivel magamfajta eCCerű is meg tudja állapítani, hogy mi okozza? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
focvis #134231 üzenetére
Ha komolyan érdekel az autó, megnézem , hogy ez mennyire normális, de ha nem akarod megvenni, nem fogom keresni.
Lényegében ha a PCV direktben a szívósorba van kötve, akkor normális, mert ezzel a többlet levegővel nem számol, amit akkor kap, ha kinyitod az olajbetöltőt. 2.0TFSI-nél pl így van, és normális.
-
-
Urak,
A Kecskével megnéztük az S3-at. A kilométerhez (352) képest egész egyben van. Ha járó motornál levesszük az olajbetöltő sapkát, akkor egyenetlenül jár a motor. Ennek mi az oka vajon?Köszönöm
-
Mágus2
Közösségépítő
-
válasz
tresh #134215 üzenetére
Nyoma nem volt, de ez volt a tipp. Előző két nap folyamat zuhogott, és közben volt vagy 30+ C°a Balcsin. Oszt elállt, indítottam és mentem 1 km-t mielőtt felvette a Mihály nevet a keresztségben. Az akkori szerelőm szerint a pára az elöregedett tömítések miatt volt a baja.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
#89874944 #134207 üzenetére
Kifejezetten CR-tdi-re szakosodott műhely kell, ahol van nekik egy magasnyomású pumpa, amit villanymotorral hajtanak, és egy közös nyomócső, amibe bekötik az injektorokat és meghajtják, mintha a motorban lennének. Nézik a befecskendezési mennyiséget, képet, és természetesen, hogy mennyire tömítenek leállítás után. Miután leállítják, nem szabad csöpögni egyik porlasztónak sem, ha csöpög, az következő indításnál megakasztja a motort, mert ugye a folyadék összenyomhatatlan, extrém esetben a hajtókart is elgörbítheti.
-
tresh
veterán
válasz
Mágus2 #134201 üzenetére
Hát igen ezt én se értem soha.. igaz nem ecu de pont a múltkor csináltam egy audi concert 2 fejegységet emberünk ki akarta kódolni olyan jól sikerült hogy a rádió se kép se hang + az eeprom chip is megsérült meg a panel is. Mázlim volt hogy az új chip lábait szálanként vissza tudtam kötni és újra életet lehelni bele..
-
#89874944
törölt tag
válasz
Mágus2 #134189 üzenetére
Ez egy 2006-os Q7 lenne
Tulaj szerint az Ecu az oka, hogy néha nem indul... Nem én akarom saját kezűleg cserélni. Azért kérdeztem ,hogy egyáltalán érdemes-e rajta gondolkodni. Ha valóban csak ennyi a baja.
Azt mondta, hidegen indul, de ha megy vele és melegen leállítja, akkor utána már nem indul be.
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 16GB 512GB 1 év garancia
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- Keresünk dokkolókat
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest