Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
zsolt19900
őstag
no megkezdtem a vezérlés cserét, az lenne a kérdésem felétek, hogy az első motortarto bak eléggé foszlik és valahogy teljesen más képet mutat attól az állapottól amit én itt ott néztem videóban, konkrétan azt a vasat amiben megy a cooler levegője egy az egyben le tudom venni és így kvázi semmi sem tartana a motort elölről, ezt persze nem tettem meg, de számomra ez furcsa mert neten ahogy láttam motort alabakolnak meg minden és csak azután cserélik.
Gondolom akkor ez csere.... majd este teszek fel képeketha jól láttam a gyári bontott a tuti? ahogy mondtátok szinte egybehangzóan?
Videót isegprobalok készíteni a jelenségről, amit furcsallok de majd meglatjuk -
oszy
veterán
Ezeken felül, most ki lett cserélve az üzemanyagszivíttyú (bontott), ami ugyanúgy kb. 10 mp-ig zúg, nem pedig 2-3 mp-ig ahogy kellene.
Plusz még a folytószelep lett kitakarítva, de csak a helyén. Nem lett levéve. Aztán elvileg alaphelyzetbe lett állítva. Viszont most meg 1100 az alapjárat. Ekkor eljöttem a szerelőtől inkább. Az képen láttott hiibakód ki lett törölve. Hazaérve parkolás közben ismét EPC és Check lámpa.
-
RocknRoller
aktív tag
szia,
sikerült rá megoldást találni? Az enyémből is ilyen jön, csak nekem V-ös van 1.6 FSI.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #133783 üzenetére
Nem kell feltétlen pálya, város is jó 3.-ban 60. Vagy közút 5.-ben 90. 2000-2500 között van az ideális fordulat. 3000nél biztosan lekapcsol, azt nem ajánlom. Egyenletes haladás a legjobb
Az a két hét meg kérdés, hogy mennyi km.
kaszaking: meg kell melegíteni, másképp nem jön ki. Bármivel locsolod, a menethez nem jut be.
-
kaszaking
tag
Mágus!
Lambdaszonda ha be van szorulva meg sem mozdul akkor milyen megoldás van még a kiszedésére a lánghegesztővel való melegítésen kívül? Valószínűleg még a gyári van benne ami 21 éves.
Csavarlazító nem segített. Rozsdaoldó? -
Mágus2
Közösségépítő
-
-
-
Danex
addikt
Ne felejtsétek a tavasz jöttével a kipufogócsapágyakat is ellenőrizni , a sok téli hidegindítástól beállhattak!!!
-
@Porky: faziskésésben vagyok; én magamra ismertem a tegnapi hsz-edben.
A héten megfordult már a fejemben, hogy felgyújtom az OFF-ot; mindjárt megyek teletankolni. BTW a prémium GO szebb lánggal ég?
-
Pubszon
veterán
Nem sokára olaj csere lesz a kocsin, cseréltetem a szűrőket is (benzin, levegő, pollen és ugye olaj).
Miket érdemes még kitakaríttatni?
Pillangószelep, fojtószelep stb, nem értek hozzá.
AKL 1.6-os motor. -
Jó reggelt!!
Igen, a bringa közelített egy jobb használt VW árához, 13-ban 2,8 mill volt, sajna ma már messze nem ér ennyit. Ha, van kérdés szívesen csevegek róla priviben.Más, tegnap ismét regenerált a CC. Két héttel ezelőtt is csinálta (nem sűrű ez egy kicsit?) Most nem állítottam le, a garázsba történő beállás előtt kezdte én meg szépen kivártam.
A fordulat nem nagyon emelkedett meg, mert éppen az ezres alatt volt. Amit viszont megfigyeltem, h rohadt büdös lett és nagy forróság a garázsban. (többet nem állok be, amíg ezt csinálja) A kipufogóm is annyira forró lett, h megfogni alig bírtam. Közel fél óráig nyomta a paszuly, én ezt is sokallom. Szerintetek?
Azt is kérdezném, h mi a jele annak, ha befejezte? Mert én akkor állítottam le amikor coolerek elcsendesedtek, viszont a fordulat még nem állt vissza alapjáratra, a hőtermelés is megállt már akkor.Mindenkinek kellemes bolondozást a mai napra!!
-
Srácok! Ez itt nem egy adok veszek topik. Arra ott a HA. PMben kérjétek az infókat.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
sirszevenap #133763 üzenetére
Meg nagyibb off: Akkor konkretan minden poszt (es nem csak a kepkeszites) eseten felmerulhet a kegyeletsertes buntetojogi tenyallasa
Amugy melyik varos?
-
-
flpuovd
csendes tag
Sziasztok,
Gyakran szoktam olvasni a fórumot, viszont most sajnos írnom is kell, mert egy kis segítségre szorulnék.
Van egy 2009-es passatom, 2.0 crtdi motorral, cbab a motorkód, 210.000km-el.
A probléma a következő:
50-60km/h fölött egy "morgó" hangot hallok elölről. Ha gyorsabban megyek, a hang erősödik. Más rendellenességet nem vettem észre, gyorsulás, fogyasztás, váltás, kanyarodás, fékezés, minden tökéletes. Ha országúton megyek mondjuk 90-el (nyílván), és elengedem a gázpedált, a morgás ugyan úgy megvan egészen addig míg nem lassul le 50km/h alá az autó.
Elvittem most futóműbeállításra, valamint a kerekeket is átnézettem, de a morgás ugyanúgy megmaradt.
Ha számít, a gumim nyári Goodyear EfficientGrip Performance, 2016-os gyártású dot szám alapján, 95% állapotban van kb.
Kerékcsere után az első utamon nem vettem észre ezt a morgó hangot, ami elég hangos, észrevehető, és amilyen szinten fülelek mindig az autóban minden neszre, biztosan meghallottam volna.
Esetleg valakinek valami ötlet? Kerékcsapágyra gondoltam, de egyenes úton is morog, valamint a futóműszervizes nem vett rajta észre semmi rendellenességet.
Előre is nagyon köszönöm, és bocsi a hosszú hozzászólásért, de gondoltam leírok mindent -
gzbotii
nagyúr
Ha már BT-s ODB2 ketyerek: tudnatok ajánlani egy jót, el 10€-ig, ami alap dolgokra elég (kódot kiolvasni)
Golf 4-hez kellene. -
Pubszon
veterán
válasz
Speeedfire #133746 üzenetére
A torque nem tudott csatlakozni, de golf 6 és 2003-as Pólóval is jó volt. Honda civicel is.
-
-
Pubszon
veterán
válasz
Speeedfire #133743 üzenetére
És ez jó vajon 98-as Golf 4-hez? Mert a BT-os telóval nem ment, régi a kocsi hozzá, újabb kocsikkal jó.
-
Pubszon
veterán
A eBay-en kapható olcsó BT-os OBD olvasó jó laptoppal hibát kiolvasni?
Konkrétan ez. -
sirszevenap
addikt
Egyébként ha valaki használ Apple CarPlay-t, tapasztalatokat szívesen fogadok. Nekem nagyon bejön, aztán gondolkozom benne!
-
Gyula84
veterán
hali
lehúzkodtam a biztiket a kocsiban majd vissza és mikor gyújtást adtam rá megjelent az esp visszajelző. Vcds ezt dobta hibának 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 így még mehetek a kocsival?
-
-
i-sti
senior tag
válasz
bitpork #133735 üzenetére
Neten találtam egy pdf-et a szerint csináltam.
Más: VCDS kiolvass egy hibát, amit ha törölsz akkor az első MMI indításnál vissza jön. De ennyi. Nem multiplikálódik, nem látszik a GUI-on, semmi. Csak VCDS szól, hogy a firmware nem oké.
Erre gondolsz, hogy ezt is megkellene csinálni. -
-
válasz
CharlieDrop #133732 üzenetére
Hát-hát. Jómagam kevesebbet pörgök háton. Kő? Akkó irány
Valóban hasonlóan gondolkodunk, minimális különbséggel. Csak én nem akarom racionális magyarázat mögé tenni
Vállalom h milyen bolond vagyok ezen a téren.
A külföldi vásárlást meg preferálom az itthonival szemben. Ott magánszemélytől megvéve nagyobb eséllyel kapja az ember azt amit lát és tapasztal.(#133731) I-sty Örülj neki azt még tudod frissíteni. A 3g és + már igen csak idegesítő tud lenni
-
CharlieDrop
veterán
válasz
bitpork #133730 üzenetére
Persze arra hivatkozok
De nem 0 költségvetésű, kis pénzű, soha el nem romló autót akarok, de nem is úgy megyek bele, hogy mindenből a legdrágábbat és leszarom öntöm bele a pénzt
Sokakat már az a szó, hogy Multitronik is elriaszt, mert elromlik és akkor meg kell csinálni.
Felfogom ésszel, hogy ha valami elromlik, akkor az csere
Volt TC-n egy ilyen nepperűzős cikk, hogy elkezdte az autója szívatni, mert előjöttek a hibák és féktárcsát meg betétet kellene cserélnie és így akkor inkább venne másik autót
na ez is egy szint, nálam nem az
Kár ezen vitázni, tulképpen
Kb. ugyanazt mondjuk csak másképpen
És jelenleg nem biztos, hogy külföldről vennék autót
-
válasz
CharlieDrop #133728 üzenetére
Látod? Most magad is a pénztárcádra hivatkozol. Aki valóban mindent megad a kocsinak, nem is gondol bele. Mi, itt kicsiny és jelentéktelen hazánkban ezt nem tehetjük meg. Ennyi. Semmi szégyellni való nincs ebben, de kár tagadni.
Én - sokakkal ellentétben - elmondhatom h szerelemből veszek ótót. És amilyen hülyeségekre kényszerít a sok érzelem, fizetek is mint a katonatiszt amíg erőmből telikKülönben én átléptem a 7 számjegyes határt vele. Igaz ebben volt olyan tétel is ami csak nekem kellett, pl gyári újabb navi meg ilyenek.
-
i-sti
senior tag
válasz
CharlieDrop #133728 üzenetére
-
CharlieDrop
veterán
válasz
bitpork #133724 üzenetére
2,5 év, mondjuk nem a fél autó, csak a szükségesek. Ahogy írtam, ha ezt olcsósítani akarta volna valaki, akkor megáll 100-ból
És persze, ha valaki meg úgy áll hozzá, akkor ezeket a dolgokat a duplájáért cseréli.Allradot nem kell bemutatni, de nem vagyok saját pénztárcám ellensége.
(#133725) I-sty
erre csak egy sztori. Az előbb említett BMW-t Csontinál vettem, mindeni fogta a fejét, hogy úr isten, honnan vetted, mennyit kell rákölteni.
Való igaz, hogy olcsóbb volt azoknál, amikre azt mondták, na ezt vedd meg, de amit én cseréltem ki rajta, azt tudtam hogy új, vagy felújított és nem bemondásra volt olyan. 3 nap alatt adtam el, mert az első aki megnézte meg is vette annyival volt jobb állapotban azoknál, amit addig nézett...
Szóval lehet így is és úgy is autót venni -
i-sti
senior tag
válasz
CharlieDrop #133722 üzenetére
8000 euróból B8? automatát?
Nekünk a kézi váltós, 1x zónás klíma, még hátul sincs légbefúvó, nem combtámaszosak az ülések, nincs roló az ablakokon, sima 16" felnik, kb 2x ennyi volt.
Még a pótkereket is kispórolták ennyi pénzért. -
válasz
CharlieDrop #133722 üzenetére
Hallod, nem akarod megtudni h az első allroadomra mennyit költöttem tankolás nélkül, mert előtör belőled az a bizonyos genetikai összesítés és sírva elbujdokolsz
Mennyi idő alatt költötted rá a 600-t és mi volt benne?
-
tresh
veterán
válasz
CharlieDrop #133722 üzenetére
Itt jellemzően autóbuzik vannak, tehát akinek nem inge nem veszi magára.. az átlagnak tankolni is fáj nem hogy költeni az autóra..
-
CharlieDrop
veterán
válasz
bitpork #133721 üzenetére
Elhatárolódok ettől. az előző BMW-re 600 ezret toltam rá, és még lehetett volna, de az irreális szerintem, ha meg valaki így gondolkodik, hogy "reális ár", akkor leszarta volna és max 100-ból megállt volna.
(#133720) I-sty
Akkor azt mondod, hogy 2,5-3-ból ne is akarjak ilyet venni?(#133723) tresh
Oké, rendben -
válasz
tresh #133717 üzenetére
Én is pont így vagyok. Tanulgatok csipegetek, saját szaron játszom
(#133718) Piwi: "ez alapján akkor én is skót vagyok?
" Barátom! Te magyarnak születtél, genetikai állományod valahol a skót-zsidó-székely-tóth szintjén mozog alapból
Én még diagra sem használom itthon a vcds-t hiába van meg, kivárom a szerelőt. Ennyi. Enni nincs péz, de a tankban és szerelőre mindig telik
(#133719) CharlieDrop : lehet keresni a magyarázatokat, de a tény az tény: először a legtöbb magyar -még nálam is előfordul néha- otthon és az okos (vagy ahogyan az idegeimen játszva a magyar kocka hívja "reális ár"-ú) megoldást keres. Ez spúrság. Náciban bajod van? Begurulsz a szgszervizbe és kapsz 2 szenon izzót beszerelve 300€-t. Ennyi.
-
i-sti
senior tag
válasz
CharlieDrop #133719 üzenetére
Mi Nurnberg/Nuremberg-ből "vettük".
Az illető ezzel foglalkozik. Kint volt, saját pénzéből leelőlegezte a verdát.
Haza jött, oda adtunk neki több mint 4,5 millió jmf-et, euróban. Semmi papír vagy valami.Megvette, haza hozta, átvettünk, egy gyors próba kör -> minden rendben az autóval.
Adta az adás vételit, 300 eurót lealkudott azt vissza is adta nekünk.Majd mondta, hogy 500 euró az ő díja. Üzemanyag, kaja, matricák stb.
-
CharlieDrop
veterán
-
tresh
veterán
válasz
bitpork #133715 üzenetére
Szerinted miért akarja mindenki tudni mi hogyan működik és akar magának vcds-t?
Szerintem 5 év aktív használat után talán már lesz sejtése mi hogyan működik. De hiába tudja kezelni ha a fizikai részét nem érti. Pl egy ABS kocka hiba kód törléssel még nem fog meggyógyulni , bár itthon a pékeknél minden lehetséges
Nekem pl van vcds-em de csak ott piszkálom ahol tudom is mit csinálok kb 1%
Viszont arra hasznos hogy segítsen a kontrollba. ETKA-m is van de az csak felb*ssz hogy nincsenek normális elektromos kapcsolások és így kénytelen vagyok más megoldást keresni. Szóval az hogy tájékozódik az nem baj meg ha vannak ilyen cuccai de ha komolyabb gondja lesz úgy is szakihoz kell menni.
Gyula84: csomagtér zárba>> mikrokapcsoló?
-
Gyula84
veterán
üdv
Audi A4 B6 Avant 2002es (2.5TDI AYM) hol a csomagtartó világítás kapcsoló vagy érzékelő?
hiába keresem nem találom
-
-
i-sti
senior tag
válasz
CharlieDrop #133711 üzenetére
Én sem tudok németül de vannak erre szakosodott emberek.
-
sirszevenap
addikt
válasz
Kiskokó #133710 üzenetére
Tényleg... ne haragudj, nem olvastam vissza!
Ejnye sirszevenap
Jogos egyébként tényleg.
Jó, akkor hanyagolva lesznek ezek a kocsik úgy érzem! Pedig milyen szép lett volna ha igaz. De most jut eszembe, ezért nem vettem én sem A6-ot!
Na jóóó, nem vagyok még képbe úgy látom.
-
válasz
sirszevenap #133705 üzenetére
Bármi hozzányúlás szagú, drága. Nekem Teddy legnagyobb baja egy még felderítetlen olajfolyás, és egy jeladó amiről nem tudjuk hogy jeladó-e. A váltó nagyobb kockázatot jelent ha automata ennyi idősen.
Magus2 a csörgő láncról, a turbókókadásról, a befecskendező cseréről beszél. De meg kell nézni megvétel előtt, és ezek többsége elkerülhető vagy elodázható akár több éves távlatokban is. -
Kiskokó
veterán
válasz
sirszevenap #133709 üzenetére
Helló. próbálj meg keresni a topicban HSZ-eket
Nekem ilyen van. Jó pár dolgot leírtam már ide is. De dobj egy privátot és másnak is írtam már 3.0 TDI vel kapcsolatban jó hosszú üziket, majd be copy-pastezom ha szükséges azután hogy elmondom a lényeget
Ami :
Az autóra szánt összeg mellett Minimum 500ezer Ft legyen pluszba.
Porlasztók 300ezer körül van de ki lehet méretni vásárlás előtt..
Szívósorok : 100-150ezer /db
Váltó : 400ezerez nagyon röviden tömören.
De kb 2 oldallal ezelőtt írtam le hogy egy "sima" karbantartásra is most 200ezer körül fogok költeni.Üdv
-
tresh
veterán
válasz
sirszevenap #133705 üzenetére
Az a 300k lehet bőven több is nem kell aggódni, nem dísznek veszik a németek se az autóikat
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
sirszevenap #133705 üzenetére
Kell.
-
i-sti
senior tag
válasz
CharlieDrop #133704 üzenetére
@sir7up: Ha jól tévedek Kiskokónak is olyan van.
-
sirszevenap
addikt
-
i-sti
senior tag
válasz
CharlieDrop #133701 üzenetére
B8 2.0 TDI CAHA 170 lóval nem elég?
Kevesebb mint 9 másodperc alatt van százon.Vagy ott van a szintén E5-os 130 kw 2.0 TDI: CGLC
Ez már körtébb, közel 8 másodperc alatt van százon.
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Anime filmek és sorozatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest