Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
-
tresh
veterán
válasz
Morris #127595 üzenetére
Mókolni kell! van sok hasonló mint a linkelt FIS kiegészítő. Majd ha lesz időm az ünnepek alatt utána nézek mik vannak még megfizethető áron. Illetve volt már egy srác FB-n láttam hogy elkezdett ilyen modult gyártani, majd megpróbálok vele is beszélni.
(#127597) Kiskokó: Hát lehet velem van a baj de engem hidegen hagy a Tesla. Ahogy az összes elektromos csoda.. szép meg jó eredmény hogy eljutottak idáig. De ettől még igen csak erős korlátok közé van a user szorítva. Hybrid rendszernek több értelmét látom. De ettől még mindig úgy vagyok vele, hogy aki beül mondjuk egy "régi" 911-be utána valami ilyen csodába és az utóbbi fogja meg az homokos
-
Acheron
őstag
válasz
Kiskokó #127590 üzenetére
Ezt szomorúan hallom. Az olajfogyásról már olvastam, de ott azt írták, ez a 2011 előttieket érinti, no meg motorgenerálról sem esett szó. 10000 km alatt 1 - 2 liter még beleférne, de az 1/1000 az meredek (még ha nem is mind ilyen, amilyen szerencsés én vagyok, tuti kikapnám). Van esetleg olyan évjárat, ahol ez már nem jellemző? (én csak 1.8, 2.0 vonalon gondolkodom)
De ha ennyire nem ajánlott, akkor inkább nem reckírozok, erre az évtizedre már elhasználtam a szopóroller motorokra szánt keretet...
(#127586) molnarpeter: A Jetta annyira nem jön be formailag - a Passat szerintem szebb, persze ez szubjektív. Nem ismerem ezt a hibrid technikát sem. 7 gangos automatákkal vannak szerelve, de hogy ez sima automata vagy dsg, és ha az utóbbi, akkor olajos vagy "száraz" - sok kérdést vetne fel. Utánaolvasok kicsit.
(#127596) richie900812: No igen, ott van még az Ecoboost, mint viszonylag nagyobb teljesítményű motor. Volvokat és Fordokat is szereltek vele, de eddig alig találtam infót róluk.
Mindenkinek köszönöm az infókat! (persze ha van még, jöhet)
-
Sz.Riki88
csendes tag
Érdekesség képp gondoltam megosztom veletek. Evo tuningos haver 2.5 5henger quattro audija, épített k14 turbó, saybor 0.26 csúcsok, ezen kívül széria. 15 percet foglalkoztam a programmal egyenlőre, alul fogva mert letekerte a kuplungot, fent pedig nincs befejezve. Vitt egy evo-t padra, aztán feltette a tankot is, hogy hol tartunk
[moderálva]
[ Módosította: Qru ]
-
tresh
veterán
válasz
tomcsi23 #127589 üzenetére
Na ja. Végre van értelmes műszer egység is a kocsiba. Mostaniakba már csak egy led re futja hogy jelezze ha bemelegedett a vízhőfok..
(#127588) Brumi˘: B5.5 paszulyokba sokkal több opció van mfa-ra és mokolásra. + Ezerszer értelmesebb mint a 99-ig gyártottak. Ez a FIS cucc vált be sokaknak, mondjuk némi aranyporért meg is kapod.
(#127591) kk831228: Rögtön eladnám a g*cibe és vennék egy paraszt S4 4.2 V8 aztán a többit eltankolnám.
[link]
-
Kiskokó
veterán
válasz
Acheron #127583 üzenetére
Hát sajnos és szánalomra méltó módon a VW konszern benzines motorja nagyon rosszak!
Megkívánják a jobb benzint mert hibát dobálhat. Eszi az olajat... de én hallottam már 1L/1000km fogyásról is.
Én 1-2 éven belül gondoltam cserélni a 3.0 TDI-t (2006) egy 3.0 TFSI -re cserélni (2012-től)
De a szerelőm minden alkalommal lebeszél róla. Az is eszi az olajat, azt mondja 100ezer km-ként motor generál, gyűrűzés, dugattyúk..., folyik az olaj belőlük...Bár az újabb 3.0TDI-től sem vagyok elragadtatva már...
nem értem én már ezt... ahogy fejlődik a technika ugy lesz egyre szarabb meg szarabb minőségű minden?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Acheron #127585 üzenetére
Kicsit off: a hibrid vonal jutott eszembe a Toyotáról, mobile.de-n rákeresve Jetta Hybrid (1.4 TSI-vel) is készült, illetve Golf GTE €25k-tól van. Nem is javasolni akarom őket, mert nem ismerem a technikát, csupán újdonság a sima hybrid létezése, GTE-t már volt szerencsém élőben megpillantani.
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Ebben a topikban még új vagyok, és egyelőre érdeklődöm a gyártó iránt - még nem volt VW érdekeltségű autóm. A "Milyen autót vegyek" topikban már kaptam pár jó észrevételt itteni fórumozóktól, amit ez úton is köszönök!
Korábbi verdám sajnálatos meghibásodása és - úgymond - elhalálozása miatt új járművet kell néznem magamnak - és mivel a viszonylag nagyobb autókat kedvelem, most képbe kerültek a Passat -ok is.
A topikot a keresővel átfésülve és átolvasva viszont kicsit vakarom a fejem. Most kifejezetten benzines motorral keresek autót, de a megszokott TD feeling miatt turbóval(2.4 D5 Volvo, 2.2 D-CAT Avensis). Tudom, hogy a VW főleg dízelben erős, de ez egy fix pont, most benzines turbo motort keresek. Nyilván - főleg a korábbi autó motorikus megmakkanása után valami viszonylag stabil konstrukcióra vágyom, nagy meglepetések nélkül. A VW motorjai közül az 1.8, de leginkább a 211 lovas 2.0 TSI lehet számomra érdekes, ha beleférnek ezekbe az elvárásokba.
A topikot átfutva úgy látom, hogy a TSI -vel, kapcsolatban vannak fenntartások. Az egyik ezek közül az olaj fogyasztás. Ez nyilván nem túl jó, de egy komplett motorcseréhez képest talán vállalható, ha más gond nem társul ehhez. Kb 4 misit szánnék a vételre - ennek megfelelően 2010 - 12 közötti autókat nézek (nincs sok) Ezekben mennyire vállalhatók - a fentiek szerint - a TSI motorok? Mire kellene számítanom ha ilyen vásárlására adnám a fejem?
Egy másik neuralgikus pont a DSG lesz - de azt talán később kérdezem meg - ha a motor alapján egyáltalán van értelme menni a következő kérdésre...
Köszönöm előre is a segítséget! -
Magnum_
nagyúr
-
XP NINJA
őstag
Sziasztok! Egy ismerősöm keres magának autót, ebben kérném segitségeteket. Egy 2002 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia-ból szállna ki.
Dinamikus a vezetési szokása, de nem ragaszkodik a dizelhez. A Ford 130le, és lejjebb nem adna. Méretre egy hasonló autó kellene, vagy magasabb. 5 év körüli kéne max 2.5Millióért. Sajnos csak automata váltó játszik, és alacsony szervizigény. Otthoni szerelgetésre nincs lehetősége. Ti mit ajánlanátok a konszernből?
Köszönjük!
-
tresh
veterán
válasz
Mágus2 #127561 üzenetére
Ja ja gondoltam hogy beteszem csak a kijelző köré nem raknék, az valahogy nem tetszik
Köszi a linket
Amúgy ha lesz energiám és időm akkor lehet kap egy kábelköteg cserét az autó. Csak meg kéne még nézem hogy az AFN vezérlő és az AVG azon kívül hogy (odb-ről írható) miben más még. Amúgy a6 c5 digit órás km/h óra csoport is frankón ment a kocsival csak rinyált az ESP hiánya végett állandóan. Jut eszembe FIS control-al szerelt gépsárkány volt már a kezeid között ?
-
lenko
aktív tag
válasz
Magnum_ #127562 üzenetére
Nekem szervízkönyv alapján 30e km volt a gyertyákban, kicseréltem, mert mindig cserélem ennyi után.
Utána megadta magát az egyik ceruza trafó kb. 10-15km után. Gondolom volt összefüggés közte/vagy nem..., kihánytam mind az 5-t belőle, vettem újat, így maradt 4 tartalékba... -
do3om
addikt
Tegnap este mágussal kicsit növeltük a Kassai szmogot, DPF égetés programmal.
Lassan ki kell találnunk mi legyen ha eljön az idő. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lord_devil #127552 üzenetére
Meg kell mérni a nyugalmi áramfelvételét a kocsinak.
-
norrberth
addikt
válasz
lord_devil #127552 üzenetére
utólagosan beszerelt kódos, GPS re gyanakszol az szívná?
Mondjuk sokat merül ez biztos, vagy gyári hibás az akku vagy szívja valami. A töltés rendben van?
-
lord_devil
tag
Akksinak mennyit szabad merülnie 24 óra alatt? Az enyém leállítás után 2 órával mért 12.7V-ról 24 óra múlva 12.45V-ra merült (3 hetes gyári VW akku), ezt elég gyorsnak találom. Előfordul, hogy 4-5 napot is áll.
Az autó B8 és van benne egy utólagosan beszerelt kódos, GPS-es indításgátló. Most úgy gondolom ki kellene szereltetnem...
(Az előző akkuval 1 évig szívtam. Márkaszervízben megmérték és mindig elzavartak, hogy jó az... hidegben alig forgatta, MMI szerint 10%-os volt. Nem szeretnék az újjal is hamarosan így járni.) -
kaszaking
tag
Mágus és a többiek!
Audi A4 '96-os ADP motorkód 1.6 motorhoz mennyi a gyári csereperiódus üzemanyagszűrőre és gyertyákra?
-
#70041600
törölt tag
válasz
Mágus2 #127547 üzenetére
Igenis Mr. VAG, így mondta a szaki is pontosan.
Sajnos a szörcsögés mellett megmaradt az 1300-1400-as fordulaton jelentkező vibrációs remegés is, amiért ezek szerint ismét csak a kompresszor haldoklása a felelős. Merthogy ez állandóan műxik, tekeri a szíj, vagymi.
üdv! -
Magnum_
nagyúr
válasz
Mágus2 #127547 üzenetére
Persze.
De amugy, ahogy irtam, szivesen tokolok vele, de ez mar nem pollenszuro, izzocsere szitu.
De ugye, miutan irtal, mar szervizt kerestem. Pont tegnap irtam a masik topikba, hogy akit ajanlott haver, hudefasza gyerek, azt inkabb offoltam. Azt mondta, hogy nem latott meg ilyen motort, de csak megoldja. Namost inkabb akkor ez hagyjuk, mielott a kezeben marad a pipakabel.
Kapok ajandekba egy automosast. De azt hiszem, inkabb nem kerem
Azert majd irok, hogy sikerult, mindenesetre az irasos ajanlatuk korrekt, tartalmazza, hogy vallaljak a garanciat, stb.Ja es.mindjart erkeznek a nyari gumikkal, hazhoz hozzak, mondjuk erre nem szamitottam, mert haver intezte kedvesseggel
Tomcsi: valami longlife. Holnap csekkolom. Nem banom, ha gyari.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
#70041600 #127541 üzenetére
A kettes oktáviáknál ezeket a hangokat többnyire a klíma okozza. Ez volt az első modell, ami állandóan hajtott kompresszort kapott. Nem mágnes kuplungos és nem kikapcsolható, amíg jár a motor, dolgozik a kompresszor. Ezért tud fura hangokat produkálni alapjáraton is. A szörcsögés általában a kevés médium okozozta alacsonyabb rendszernyomás miatt van, nálad a kompresszor miatt alacsonyabb a rendszernyomás.
Saint Övék a felelősség, tiéd a számla, tiszta munka. Szerintem mindenki foglalkozzon azzal, amit tanult, vagy tanulja meg, amivel foglalkozni akar. Esetedben sok tanulásra, tapasztalatra és szerszámra lenne szükség, nem kifizetődő. Meg milyen rossz világ van, ha már az ügyvédek is autót akarnak szerelni.
Én kicsi korom óta szerelek, még ha mást is tanultam. Ezt a fajta tapasztalatot nem lehet behozni egy-két gyorstalpaló videóval. A videók addig jók, míg minden úgy megy a Te autódon is csere közben. Az első problémánál kevés lesz a videó ahhoz, hogy meg tudd oldani.
-
MPowerPH
félisten
Lenne itt ketto auto...
Ez tetszik, mert keves a futasa, ami talan elony ezeknel a motoroknal, viszont szerintem gyengus.
Viszont itt van egy nekem valo, igaz sokkal tobb merfoldel.
Furcsa kicsit, hogy a kormany es az ulesek manualis allitasuak, viszont a ledes fenyszoro nagy loket, mert az mindent meger. Itt milyen szamot kerjek el, amivel letudom csekkolni a neten a gyari felszereltseget?
-
i-sti
senior tag
válasz
#70041600 #127541 üzenetére
Ezt szintén Mágus írta pár hozzászólással lentebb.
"Még a klímát elviszem hozzájuk, cseréljék le benne a cuccot. 2 évente ajánlják, az autó elmúlt 4 éves és még a sajátja van benne. Elvileg nem beszélnek hülyeséget, mert a hűtőközegbe van keverve az olaj, ami keni a kompresszort."
Szóval ha ez igaz és neked 11 év után eredeti cucc van benne akkor a kompresszor csoda, hogy eddig nem sült le.
-
#70041600
törölt tag
válasz
Mágus2 #127466 üzenetére
Visszajelzés Mágusnak:
Még1x köszönöm a tippet!
A klímás azt mondta, hogy a kompresszor a halálán van, állítólag ez a fajta eleve egy vacak széria volt (2005), valami tengelyt tartó karom, vagy bütyök, vagy mittomén eltört, 3-ból 2, és egyetlen 1 tartja az egészet. Vagy nemtom.
Érdekesség viszont, hogy 11 év után a rendszerből csupán 5% közeg hiányzik, szivárgás sehol.
Úgyhogy kompresszor és hűtő radiátor csere.
üdv! -
SUPREME7
őstag
válasz
SUPREME7 #127451 üzenetére
Nem akarom elkiabálni, de úgy tűnik elég csúnyán át akart verni a villanyos koma, elmentem a máyköl által ajánlott szerelőhöz, kimérte a szekeret, és a töltés tökéletes, ellenben az akksi cellazárlat tüneteit mutatja úgyhogy holnap csere.
Véleményetek szerint Bosch S3 vagy Varta Black Dynamic? Vagy mindegy?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #127538 üzenetére
A hidrotőkék mikor voltak cserélve? Vezérműtengely milyen?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #127536 üzenetére
Már többször kitárgyaltuk, 40- es a jobb bele.
-
zsolt19900
őstag
Mági: pdbe akkor 5w30 vagy w40et vegyek? tegyek
eddig 30as ment bele, te mondtad a 40est, gondoltam rákérdezek akkor, mivel most pont aktuális
-
i-sti
senior tag
A mosodába ahova járok a tulajnak van egy Cayenne S kiskocsija.
Az ő állítása szerint 5L V8 benzin.
Meglestem most wikin ott nem létezik ilyen motor csak 4,5L és 4,8L.
Nem mondott volna igazat vagy a wiki nem teljes?
[Porsche_Cayenne#Engines]] -
mazacar
tag
válasz
atos19881101 #127528 üzenetére
Bár az enyém 15 éves és óvom amennyire lehet...haver pont egy hónapja köszönt be hozzám is..:/
Tábla kicsit hajlott, illetve a tartó törött..majd ha jön a meleg kiegyengetem addig nem szeretnék hozzá nyúlni..
Ja és persze övén semmi nem látszik... -
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
AsusBoy #127511 üzenetére
Nem tankolok nálatok ha nem muszáj. Elég nagy a tank, hogy oda-vissza megjárjam azt az országot tankolás nélkül.
Viperator A kis sunyi.
Nyáron egy rendes helyre vittem a gumikat átrakatni, ahol nitrogénnel töltik, és kerékagyra egyensúlyoznak, nem csak középfuratra... Mindegy miért vittem oda, átnézték az egész autót. Megnézték a folyadék szinteket, a fékfolyadék forráspontját, fékeket, futóművet, akksit, egyszóval rendesen átnézték és visszaadták, hogy az autó rendben van.
Végig láttam az ablakból a műveletet, csak nevettem rajtuk, keresték maguknak a melót. Még a klímát elviszem hozzájuk, cseréljék le benne a cuccot. 2 évente ajánlják, az autó elmúlt 4 éves és még a sajátja van benne. Elvileg nem beszélnek hülyeséget, mert a hűtőközegbe van keverve az olaj, ami keni a kompresszort.
-
AsusBoy
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Viperator #127507 üzenetére
Az már régen rossz, ha neked kell megmondanod a szerelőnek, hogy mi a baja, vagy eleve tudnod kell, nehogy átverjen. Ez nem jó irány. Ennyi erővel mindegy ha meg is javítod. Akkor biztosan meg lesz csinálva.
Első körben olyan helyre vidd, ahol tudnak élő adatot olvasni és értelmezni is a látottakat. Főleg menet közben lambda értéket, és tudnak CO kibocsájtást is mérni.(NKH mobil állomás lenne az igazi, ők el is veszik a forgalmit, ha mgsem lenne meg a hiba
)
SAjnos a felsoroltak mindegyike okozhatja a magas CO értéket. A pékek nem szaroznak, kicserélnek mindent, aztán közte volt a rossz is, csak bírjad fizetni. A két lambda annyira nem vészes árban van, de ha a katalizátort is kicserélik, az már elég komoly tétel együtt.
-
Nem az a lényeg, hogy valami tönkrebaszódott, hanem az a lényeg, hogy ne legyen valami átverés (mert nem a régi szerelőmhöz viszem a kocsit, hanem egy másikhoz. A régi külföldön van...)
Na jól van, nem kérdezek inkább semmit.... ha már valaki nagyon szeret szórakozni másokon...
-
válasz
Mágus2 #127503 üzenetére
Köszönöm a rendkívüli tájékoztatást! (mivel nem vagyok autószerelő, csak szeretnék tudni, hogy mik is lehetnek a hibalehetőségek....) Na majd a szerelőnél ki fog derülni! Egyébként a motor nem kopott, a gyertyákat és a trafókat tavaly áprilisban cseréltettem. (azért mert az egyik trafó tönkrement)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Viperator #127496 üzenetére
Hmm.
A kristálygömböm bemattult a napon. Majd kipolíroztatom.
Vettél egy drága lambdát 4 éve és elvárod, hogy innen a gép mögül megállapísa valaki, hogy miért magas a CO érték? Van egy néhány lehetséges oka.
1. szar a 4 éve cserélt szonda.
2. a másik szonda szar, amit ezzel együtt kellett volna cserélned 4 éve.
3. a katalizátort tönkrebaszta a két szonda, mivel a másodikat nem cserélted 4 éve.
4. a katalizátort tönkrebaszta, hogy lyukas flexicsővel mászkáltál.
5. a katalizátor tönkre baszódott a használattól.A felsorolás a teljesség igénye nélkül, ezen kívül a szar gyertyák, eltömődött benzin, levegő szűrők, tömítetlenség a szívósoron vagy tömítetlenség a kipifogórendszerben is okozhat ilyet, no meg a kopott motor is.
Mi volt a kérdés?
AsusBoy Tankolj, amit akarsz, előbb utóbb úgy is tönkrebassza az egész motort, mert mit sem ér az OMV oldala ha a csávók vizezk a nyálat.
Oda járok csak tankolni ahol a rendszere szúrópróba szerű ellenőrzéseken is átmentek.
Neked messze lenne az a hely.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest