Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
válasz
golfvariant #129390 üzenetére
Most, ha tulleszek a vezerles-szijfeszitok-kuplung-atiras bulin, lecserelem az olajat, akkor szerintem nem lesz benne tobb mind 6000. De nekem most nem a megfeleo olaj van benne.
-
norrberth
addikt
válasz
tresh #129392 üzenetére
Ezt kifogom próbálni azért [link] Jobb lesz e a hangja, fogja e csipegetni.
Ha nem válik be következő évbe visszatérek a 10W 40 re, persze csak Mobil 1.
Mert a Castrolba már senki nem hisz.Az ismerősök is lehúzzák.
(#129393) KisApám Én kicsit vastagabbat tennék bele 5W-40
-
KisApám
addikt
Skoda Octavia (I) Tour-ba (1.6, 102 LE) 5W30-at kell töltögetnem. Remélem jól teszem, mondják.
11 éves múlt, van benne 102 000 km. No problemo. -
Magnum_
nagyúr
válasz
golfvariant #129390 üzenetére
Most igen.
-
atika88
senior tag
Srácok!
Sikerült belecsavarni 10 000 km-et 10 hónap alatt (kb 50-50% városba és autópályán) a 2010-es GOLF 6 1.4tsi 160Le alá...kopkop köszöni szépen jól van, panasz nincs, nincs melege nyáron, télen se köhög.
Fogyasztásban, úgy hogy gyakorlatilag nyomom Neki (ahogy illik és szabad) egyszerűen nem ment még 7.2 fölé a fogyasztás (18 colos felnikkel!). Most télen 6.8at produkál (16os felnik).Nagy megmondom ember nem vagyok, de elégedett azt hiszem lehetek az adatokkal nemde?!
Kb 10 hónapja ezt terveztem/vártam Tőle. Szülinapra, így hogy hálás volt kap is hátra normális ledes lámpabúrákatAz olajat ette is amennyit szabad is, cserére érett már 10ezernél? vagy várjam meg a 15ezret szerintetek? (úgy felén van az olajszint). Eddig Shell 5W30at tettek bele kollégák, ez lenni jó Neki?
-
válasz
Mágus2 #129386 üzenetére
NEEEEEEEM!!! Így már határozottan kijelenthetem, h ami én hallok az cooler hang. Hogy tudnám ezt felvenni neked??? Ha hallanád Te is ezt mondanád. Ebben amit küldtél, azt hallom amit akkor "csinál" a kocsi, ha nyomkodom a gombokat, h hova fújja a luftot. Szignifikáns a különbség a két zaj között. Valahogy megpróbálom ezt Neked prezentálni. Annyiból viszont örülök, és köszönöm, mert ez csak megerősített!
-
válasz
Mágus2 #129374 üzenetére
Köszönöm szépen! Azt hiszem kiszedni nem lesz gond. Viszont ha az tényleg nem a rádió ventije, és igazad van, én biz' Isten kezdeményezem a Vatikánban a szentté avatásod!!
Szívesen megmutatnám, de talán 1x míg ilyen xar idő van meglátogatlak, h Te magad is halld. Azt hiszem, egy cooler hangot felismerek, bár ha öregszik az ember hajlamos bolondságokat, hallani, csinálni. Leállításkor egy pillanatra intezívebb is. Ha leállítom a kocsit, és kuka csend(nek kellene lennie, ha nem zúgna az a valami) van, akkor tisztán kivehető ez a hang. Megvárom a tavaszt, mert ebben a zergeb@...ó hidegben nem szerencsés a műa elemeket sokkolni. Közben a venti mérete is megvan: 40x40x20-as. Addig van időm tudományosan kutaxkodni és keresni egy ultra szájlent pörgőt. Remélem nem kell kiutaznom a Szent Atyához ügyedben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #129380 üzenetére
Van ott is O gyűrű, de nem szokott segíteni a cseréje.
A problémát az egész szelepfedél cseréje szokta megoldani, mivel abban van az olaj elválasztó szelep. Elvileg semmi olajat nem lenne szabad köpnie ott, ha az a szelep rendesen működik. Meg sem nézd mennyibe kerül, mert majdnem 200 euró, ha csak annyi a baja, hogy ott könnyezik, akkor úgy hagynám.
Apósomat idézve: ott bassza meg a kúrvaélet.
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #129378 üzenetére
Szagolgatta a szerelő. Szerinte motorolaj. A színe is fekete... A váltóban meg piros van ha jól tudom.
A váltószerelőre vagyok kissé mérges, mert mikor le volt szedve, akkor direkt kértem telefonon, hogy lessék már meg a szimeringet. Akkor 10 perc lett volna cserélni. így meg jöhet le megint a váltó.
Még valami. A turbónál pedig ahol a kartergáz cső is becsatlakozik, ott folyat. Ott nincs semmi tömítés? Mert mindenhol máshol cseréltem már O gyűrűt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #129377 üzenetére
Most már csak az a kérdés, hogy váltó vagy motor olaj folyik ott.
Szokott-nem szokott... ez nem szokás kérdése, hanem elhasználódásé. Láttam már olyat, ami eresztett ott.
gzbotii Ha szerencséd van, ennyitől nem lesz semmi baja. Hosszútávon valamit szétkoptat benne. A turbóval kezdi, az már amúgy is kezd ilyenkorra fáradni.
K Norbi A tiéd is egy turbó diesel a 90-es évek technikájával?
Kezdesz olyanokat kérdezni, mint a fejed.
-
atos19881101
senior tag
Mit szóltok. Lehetséges, hogy a főtengely szimering folyat? Ma ki akartuk cserélni a féltengely szimeringet, amit 10eFt-ért vettem (rohadjon meg, egy darab gumi
), és akkor néztük, hogy a motor és a váltó összetételénél is olajos. Letakarítottuk, mentem vele egy karikát, és úgy néz ki, hogy a főtengelytől jön. Mágus szokott ez folyatni?
Komolyan megőrjít már ez az állandó olajfolyás. PD sajátosság?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Mágus2 #129373 üzenetére
Most igy hirtelen Motul 8100 X-cess, 5W40 nezem ki, ha jol latom teljesiti az 505 00 normat
...es csak 1700Ft dragabb mint a most benne levo Total olaj -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
gzbotii #129367 üzenetére
Miért tettél 5w 30-at egy olyan motorba, ami nem erre volt tervezve?
Azt fogod elérni, hogy ledarálod a híresen ellenálló vezérműtengelyt. Ezekben a motorokban fél millió km-t is elmegy egy tengely, ha csak valami olajmágus el nem kezdi a legjobb olajat adni neki. 5w 40-kell neki, ha sokáig akarod használni. Bár felőlem mindenki azt tölt bele, amit akar. Mellesleg a PD halála is az 5w 30...
-
gzbotii
nagyúr
Urak,
1.9 TDI 81 kW motornál, úgymond mennyi a normális mennyiségű olajfogyasztás?
Október 4.-en volt olaj cserélve, Total Quartz Ineo MC3, 5w30 került bele. Azóta belement 4600 km. Ekkora a nivopalcan a max szint alatt egy mm volt az olaj.
Most a felénél van.
Ez normális meg? Lehet a higabb olaj miatt?Azt tudom, h a turbonal egy minimálisat fúj ki, szerelő szerint az nem vészes meg.
-
Magnum_
nagyúr
Mágus!
Ha már le lesz szedve a kerék (meg a fék) szombaton, nagyon gondolkodom, hogy kicseréltetem az ékszíjat meg a feszítő görgőt.
Szíjból Contitech jó?
Feszítőből INA, vagy mehet Rueville is? (ma reggel is hallottam a nyisszantást indításnál, igaz, 2mp volt, de hát 5,5 éves ékszíjról beszélünk)
Köszönömps.: a tankban most nincs sok, így még nem gyújtanám fel
Tomcsi: jaaaa, ez üzemanyag adalék, sorry, más fesztiválon voltam
igen, az tuti összekeni focvis vele a bézs mokaszint
-
válasz
Mágus2 #129326 üzenetére
Azt tudom, hogy 1 liter GO-hoz 1 ml VIF kell. Van valami tipped az adagolásra, pl. injekciós fecskendő, Te hogy csinálod? Köszi!
Amúgy most sokkal kevésbé kormos a kipu; vagy a hétvégi út vagy a most a tankban lévő Spuri hatásosnak bizonyult. Az olajszintet azért nézem, egyelpre minden OK, kb. 600 km telt el az olajcsere óta.
-
Faby
senior tag
válasz
Morris #129353 üzenetére
Nem, csak egy sima on/off nyomógomb.
(#129354) Mágus2:
Csak a két első ablak kapcsolói vannak (ott is csak a vezetőé automata, és azis csak lefelé), meg a hátsókat tiltó nyomógomb. De az is relét vezérelhet, mert leállitás után újra ráadva a gyújtást, már nincs tiltva.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #129303 üzenetére
Szerintem az nem ventillátor, hanem valamelyik csappanytú állító állandóan morog. Elég általános probléma B6-nál. Ha nem hiszed, vedd ki a rádiót, és meglátod. A keretet alul a klíma panelnál meghúzod, szépen kijön, alaltta 4 csavar tartja a rádiót. Akkor legalább ellenőrzöd a rádió hűtését is.
Faby Ha csak on-off kapcsoló van hátul a lámpán, akkor nem tudja az ajtó nyitásra világítást, mert nincs összeköttetésben a komfort elektornikával. Régi octaviamon volt ilyen, a két oldalon hátul, mindig bekapcsolva felejtettem.
Elől nincs is kezelőszerve a hátsó ablakoknak?
-
Faby
senior tag
Szerk: Mivel elég hosszú lett, a két kérdésemet kiemeltem.
Sziasztok!
Viszonylag régen olvasgatom a PH fórumait, ide mégis csak most találtam.
Több ideillő autót használtam (Toledo II, Octavia II 2008 és 2010), használok most is, szóval mentettem is a kedvencek közé.
Előre is elnézést, ha olyan témát feszegetek, ami már volt, a ~129 ezer hozzászólásból biztos, csakhát keresővel nem sok mindent találtam.
Most egy 2013-as Seat Toledo IV-et hajtok (2013. április, 1,6 dízel, CAYV motorkód, 77 kW, kézi váltó), amellett, hogy látszik rajta, hogy olcsó (olcsón gyártható) modell (erre később még visszatérek), alapvetően elégedett vagyok vele.
De szeretnék megoldást találni a két számomra legbosszantóbb hibájára, kreténségére.
Az egyik, hogy az utastér hátsó világítása nagyjából független mindentől. Van egy külön kapcsolója, de nincs semmi kapcsolata az elülső utastér világítással, ajtónyitással. Nem tudom, így kellene-e működnie, de most úgy van, hogy kikapcsolt állapotban semmire nem kapcsol be (ez valahol logikus), viszont felkapcsolt állapotban nem alszik el együtt az első utastéri világítással pl gyújtás ráadásakor. Hogy lehetne azt elérni, hogy ugyanúgy működjön, kvázi szinkronban az elülsővel? Tehát a zár nyitásakor/ajtó nyitásakor felkapcsoljon, gyújtás ráadásakor elaludjon, leállítás után, a kulcs kihúzásával felkapcsoljon, záráskor kikapcsoljon. Lehet ezzel egyáltalán valamit kezdeni?A másik, és talán ez a fájóbb, hogy ugyan 4 db elektromos ablakkal van szerelve, de a hátsókat nem tudom elölről a szokásos helyről vezérelni! Létezik valami bevált módosítás, akár konszernen belülről más típusból, akár későbbi generációból (úgy tudom, azokban már változtattak ezen), akár Skoda Rapidból, ami rendesen beépíthető, és összehozható az ablakok vezérlésével?
És hogy miért mondom, hogy olcsó autó? Ugyan a Style felszereltség elég sok mindent tartalmaz, de nagyon nehezen barátkozok meg (leginkább sehogy) a kulcsos tanksapka és nem zárható tankajtó kombinációval (nincs is meg már a „beépített” jégkaparó) vagy az első üléstámla állítójával, és nagyon hiányoznak olyan, korábbi autókban meglévő dolgok, mint az aszférikus vezetőoldali tükör, a műszerfal fényerőállitása, hátsó ülés osztott ülőlapja. Vagy pl az ablaktörlők szerviz állása, amik elindulás után sem állnak vissza lenti alaphelyzetbe, hanem ott maradnak fent (Octavia II –nél egy bizonyos idő után maguktól visszaállnak elindulás után). De akár említhetném, hogy az MFD eléggé fapados a már említett Octavia II-vel összehasonlítva.
Ugyanakkor van egy viszonylag korrekt (legalábbis szól ) bluetoothos fejegység, USB és Aux bemenettel, multikormány hangvezérléssel, jó nagy belsőtér és csomagtartó, ISOfix rögzítési lehetőség, 6 légzsák, ESP, HHC stb. Ezek fényében méginkább nem értem a korábbiakat, nem is beszélve a 3 fejes tolatóradarról. -
iMarcus
csendes tag
Sziasztok!
VW Polo 6N2 16V tulajdonos vagyok és egy olyan problémám lenne, hogy befagynak az első ajtók zárjai. A hátsók meglepő módon nem (na jó amikor nagyon hideg volt akkor abból is az egyik oldal befagyott, másik szerintem a bokornak köszönhetően nem), de az elsők a kritikusak.
Reggelente benyomok a zárba jégoldót, meg a kilincsnél is próbálok bejuttatni valamennyit, majd bemászok hátulról és ameddigre odaérek az adott helyre már nyílik, de kicsit már unom a mászást, meg kellemetlen amikor valaki szeretne beszállni.WD40-et próbáltam bejuttatni a kilincsnél, zárnál, nyitott állapotban az oldalán, de nem igazán vált be, gondolom szét kéne szedni, hogy a problémás részt rendesen le tudjam kezelni.
Esetleg erre van bármi tipp/trükk/megoldás, vagy egész egyszerűen zárcsere?
-
KisApám
addikt
Sziasztok!
A 2005-ös Skoda Octavia I (TOUR, 102 LE, BFQ) ferdehátú hátsó ablaktörlő karja megzakkant, illetve eltűnt az a kis műanyag kupak, ami a csavar felett van (ahol az ablaktörlő motorra rögzítjük).
Gondoltam veszek egy új ablaktörlő kart a kupakkal. Röhejes volt, hogy azért a kicsi műanyag (kb. 3x5 cm) kupakért 5000 Ft-ot kérnek el (Mentes és Társa, gondolom a gyári eredeti ennyibe kerül). No a rablást nem szeretem.
Van valaki aki tud valahol olcsóbban, bontottat is?
Köszönöm! -
ToMmY_hun
senior tag
Audi a4 b5-nél szívott már valaki a távirányítós kulccsal? Véletlenszerűen működik illetve nem működik. A szervizkönyv kulcs újraprogramozást írt megoldási javaslatnak, de nem segített. Elemek újak, kulcs elektronika gyári. Valaki tapasztalt hasonlót?
Hiba:
2 Faults Found:
00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00956 - Key 2
09-00 - Adaptation Limit Surpassed -
st6969
őstag
Üdv,
Skoda Octavia családi kombi vásárlásán gondolkodom. Évente kb. 15ekm-t megyek (max. 20e), 70/30% város/autópálya. Korát tekintve 5-6 éves körüli autóra gondoltam. Milyen motorral lenne érdemes szerintetek ezek alapján? Jó lenne automata, kivéve ha valami miatt nem javasoljátok. Természetesen szeretnék minél kevesebbet szervizbe járni
Anyagilag kb. mennyit kellene rászánnom? Egyelőre még csak tájékozódom. Köszönöm -
Kiskokó
veterán
Üdv
Hátha érdekel valakit egy kis Quattro móka. egy kis rész meg van örökítve.
[link] -
i-sti
senior tag
VW Polo 6R.
Valakinek van tapasztalata ezzel az autóval ezekkel a motorokkal?
CBZA, CBZB, CBZCGolf/Jetta/Octi már túl nagy. Szinte ott vannak mint az A4. Két majdnem azonos belméretű autónak pedig nincs sok értelme.
Polo relatív könnyű és gondolom az 1,2 8V nem is ehet sokat. -
-
Az olajos (vagy nem is tudom minek nevezzem) és a féktárcsás kép, mindent visz.
Szörnyű ezeket látni. Elképesztő tulajok vannak. -
válasz
Viperator #129334 üzenetére
Mostani tankoláskor tettem bele Spurit, de annyi halandzsát írnak össze a honlapjukon - telis-tele helyesírási hibával - hogy nehéz hinni benne.
1. Ez a VIF literre számítva egy árban van vele,
2. Máginak hiszek,
3. Vannak összehasonlító tesztek róla,
4. a cseh halandzsát pedig nem értem.@Lacess: ...vagy csak lapít. jó eséllyel.
@tomcsi: csak a magyar halandzsát értem; én a puccos gázolajat szeretném kiváltani vele. Ez a benyás magyarul: [link]
-
Lacess
tag
Sziasztok!
Jó rég jártam erre...
Egy ideje megint olyan helyen van az autó amit nem szeret... Még karácsony tájékán hatalmas eső volt, ekkor be is ázott rendesen. Ajtópanel-tömítés természetesen. Persze másnap már meg is jöttek a kemény hidegek és vele a hó is. Azóta esett vagy 2méter meg persze nappal -10körül, éjjel -20-25 környéke...
Nos ez a víz így -természetes módon- bele is fagyott a padlókárpitba a két első lábtérben, még nincs ötletem az eltávolítására ilyen időben...
A kérdés ehhez kapcsolódóan: Be lehet szerezni valahonnan azt a "hurkaszerű" tömítést ami az ajtópanelnél van? Tudomásom szerint a VW nem bocsájt áruba szerelési anyagokat. Vagy tévedek?
Mágus! Esetleg nincs abban a jó kis alkatrészkereskedésben ott feléd, ahol a vákuumcsöveket is kapni?
Nem szeretném egyszerűen szilikonnal vagy valami más tömítőpasztával kinyomni, rendesen meg kellene csinálni.Amúgy rendszeresen olvasok ám itt sunyiban, amit így megjegyeznék:
focvis eladta a GTI-t: dislike
bitpork még mindig sehol, vagy csak lapít: dislike
Jah és kötelező termosztátcserét mindenkinek!! (nekem segített...) -
Magnum_
nagyúr
válasz
golfvariant #129318 üzenetére
SZERINTEM normalis.
Nekem is tobb vagy egy literrel lazan.(Bar lehet, hogy termosztat csere kene. Vagy csak leszivni a tankbol a nyalat es tudjuk mit tenni...)
-
freaghill
őstag
válasz
golfvariant #129318 üzenetére
Szia!
Nem, ez már sajnos nagyon sok. Ez nincs a normál határok között.
Kérlek cseréld le a 710-es alkatrészt.Üdv,
cs -
i-sti
senior tag
válasz
golfvariant #129318 üzenetére
Persze, hogy normális.
Nekem is kb 1.5 L nagyobb mint a dízel mint a benzines fogyasztása. -
Richard!
addikt
válasz
golfvariant #129318 üzenetére
Üdv!
Igen, normális.
-
golfvariant
aktív tag
Sziasztok!
A korábbi fogyasztási adataim (nyárihoz képest) 5,4-5,8-ról a mostani 6,84 lett. Normális, hogy télen ennyivel nő a fogyasztás? Téli gumi, hideg? Főként 100km-es utakon használom, de előfordulnak pár km-es kitérők is... 1.4 TSI
-
AsusBoy
senior tag
válasz
molnarpeter #129314 üzenetére
Tatabánya? Szombathely?
-
AsusBoy
senior tag
válasz
gzbotii #129312 üzenetére
Én is îgy vagyok a termosztáttal.
Behr márkájú termosztátot ajánlottak. Amit meg is kaptam és a dobozára Mahle van îrva.
Elmeletileg nagyobb százalékban megvette a mahle a behr reszvenyeit es mar Mahle néven megy a termék.Cseh gyárban gyártották és a cég neve Mahle - Behr.
Szoval valoszinu a minoseg ugyan az csak a név változott
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok.
Rendeltem a napokban egy INA hosszbordás szíjfeszítőt, ami INA dobozban érkezett, de rajta sehol sem írja, hogy INA...csak azt, hogy Lietens. Akkor hogy is van ez?
Neten keresgéltem, a kettőt együtt emlegetik. -
válasz
Mágus2 #129304 üzenetére
..háá mikor mennyi, most majdnem tele. De, most tényleg komolyan! Olvasgatok itt más fórumokat is és más is panaszkodik erre a "bugos"
fejegységre. Az a gáz, h ha ki van kapcsolva akkor is csinálja. Se navi, se rádió, és ennek ellenére megy az a xar.
Ha, tudnám a méretét a ventinek talán rendelnék is egy komolyabb darabot (pl. Papst), de így először szét kell szednem, rendelni, majd újra szét, vagy addig megyünk 510-es nélkül. Neked nincs az 510-ről rajzod??
-
Hi Mágus2!!
Sajnos továbbra is hallatszik a "ventilátor" hang a kocsi belsejében. Gyanítom, h a 510-es coolere lehet, de nem esküdnék meg rá. Ez 1értelmű, h nem valamelyik levegő terelő mozgató motor beragadása. Talán az is volt, de megmozgattam, kapcsolgattam egy kicsit minden felé, és az műxik rendesen. Ez a hang akkor is van ha az RNS-510 nincs bekapcsolva. Van valami ötleted??
valami hasonló dologról lehet esetleg szó:
http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=84315THX!!
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Anime filmek és sorozatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Új MSI Katana 15 Gamer FHD IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest