Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz
tibi666 #10198 üzenetére
Ha te azt mondod, hogy a micheline jobb mint a bridgstone.
Akkor a környékemen lévő gumisokat mind lelövetem veled.
4 helyen voltam és azt mondták ez a legjobb választás.
Nekem fontos a biztonság, hiszen egy 2 éves manó ül mögöttem az esetek 78%-ban.Egyszóval értsd meg, ha baromkodni megy az ember akkor a lánctalp is megcsúszik.
Ha meg normális odafigyelve megyek akokr nagyon is jó gumijaim vannak.
Nem akartam ebből vitát, csak te rögtön azzal jöttél szarok a gumijaim.
Pedig nem azok.
Tele voltak friss hóval ami beletapadt.
(nem véletlen)
Ezek után meg a te gumijaid is csúsznak.
Sőt szerintem a te autód egyáltalán nem ment volna egy centit se.Azért azt szögezzük le, hogy télen hóban a hátsókerék nem álldás.
Aki kicsit is foglalkozik az autókkal és vezetett már ilyet is olyat is, az tudja, hogy télen igenis jobb az elsőkerekes autó. -
VR6-Fan
veterán
válasz
tibi666 #10193 üzenetére
talpú gumi cipővel te is megcsúszol letaposott hóban vagy nem?
no meg lehet hogy neked 4.-ben 40-nél forog 1200-öt a kocsid és ˇ2000 körül van a nyomaték csúcs.
neki lehet forog 3000-et és 3500-nál van a nyomaték csúcs.
michellen egy túl árazott "szar" (legalább is a nyárijait veszem alapul), annyi pénzért kapni sokkal jobb gumikat, persze a szempontjaink valószínűleg eltérnek.
-
rob210
nagyúr
válasz
tomcsi23 #10187 üzenetére
Hát én ha 4-esben odaléptem még akkor is csak azt vettem észre hogy már 4ezren pörög a motor de csak 40-el megyek
És ilyenkor ha nyomtam egy satuféket akkor nagyon jól lehetett szánkózni.
DE a legjobb az a kézifékes kanyar volt, k.rva nagy élmény.
Tavaly is próbálgattam.
Akkor is azt mondták hogy hülye vadállat vagyok.
Pedig szerintem ilyenkor lehet megtapasztalni, hogy valójában mit kell csinálni ha el kezd csúszni az autó.
Meg azt is hogy mit nem szabad.
Na de mindegy. -
VR6-Fan
veterán
hát a kasztnik nagyon főleg a face lift (~80) elöttiek, mert az semmien komoly korrozió védelmet (pl cink fürdő) nem kapott, van olyan ismerősőm ahol nem a lengőkart tartotta a karaosszéria hanem a lengőkar a padló lemezt
de ha bele futsz egybe ahol kevesebb mint a kasztni 50% kell cserélni akkor jó nagyon elég jól megy a nyomatékos 1,8-as 8V-vel (volt egy 1,6-al is face lift előtt, de annak szar az olajzása a 3.as hajtókar csapágynál (nem azt jelenti hogy 10e km-ként szét megy, de felújítás után 100e-vel lehet megint csapágyat cserélni), 2le a két motor közti difi..), a rohadás mellett még egy nagy hibája van az 1-esnek elég költséges féket-futoművet alá rakni.
ill úgy féket ahogy mi csinálunk rá más nem csinál itthon (nem ilyen olyan köz darabbal, meg heggesztgetett G-szemmel...).
és puritánabb mint a kettes.
hát 420 ért még mindig fent van a nagy lökis fekete, igaz az PL-es.
nálunk minden eladó, csak fizessék ki az árát, főleg miután bekerült a nagyobb fék
ill azért van baja, tűz falnál lenne mit lakatolni még, meg meg kell lassan kuplungozni, ill olyan amilyen ezen kívül.
-
mokus1
addikt
válasz
fekeandras #10150 üzenetére
Csak a blokk.Holnap meglesem a kódot
De amúgy olaszországban műkődött a kocsi és onnan lett átiratva magyarra.Szóval magyar.
-
m3tr0
őstag
válasz
VR6-Fan #10178 üzenetére
Az offba helyezett kérdésedet én is feltettem már magamban...de eddig nem jöttem rá.
Mondjuk csodálkoztam volna,ha pont neki ne lett volna valami szakvéleménye erről.
Továbbá azon is csodálkoztam volna, ha nem említi meg ,hogy mennyire szereti most az autóját,mert az sokkal jobb mint minden más mer' azza' sose nincsen semmi gond se..stb. -
rob210
nagyúr
Gyerekek isteni volt ez a havazás.
Kimentem anyámékhoz egy kicsit rallizni.
Állat a kézifékes kanyarokat dobálni hóban.
kitör a hátulja ellenkormányzás és már mehet is megint az alászedés és a kézifék.
Nagyon éleztem az állatkodást -
VR6-Fan
veterán
válasz
dragonfx #10174 üzenetére
az olaj fogyasztást is magyarázza a rossz gyújtás és a kopott tengelyek?
lehet lambda szonda/légtömegmérő/benzin nyomás/elkoxolodás/szar gyújtás, az hogy miért nem pörög ki terhelésen, ebből a gyújtást ki is zárhatod mert akkor üresben se pörögne ki.
lambda szonda-légtömegmérő magas fogyasztást is eredményezne.
de most őszintén mi a pöcsért okoskodsz ha lövésed sincs arról amiről beszélsz, az elmondások alapján életben nem vagy ilyen okoskodó, akkor itt mi a f@szért kell?
de tudok 2 olyan autót mondani ezzel a motorral a környezetemből amivel semmi gond sincs, érdekes nem
?
meg egy adott példából messzemenő konzekvenciát levonni
siti:benzinszűrő mikor lett cserélve?
-
dragonfx
veterán
válasz
fekeandras #10176 üzenetére
hát sírhatsz is mert neked is ez lesz
...adjak zsepit??de csak tesco value van egyre híresebb leszek
siti>>na igen a mükődés közben lehet gond.gyujtás még mindig ott van.
-
-
rob210
nagyúr
Hát az enyém 19éves és el ne kiabáljam, volt vele elég bajom mostanában.
De jelenleg egy csepp olajat sem eszik.Ami nem egy új VW technik.
-
ha évenete megeszik 2l olajat, az max 8e Ft és akkor shell hélixet kapott benzinkúton.
ha szétszedik a motort, felfúr, tömít kicserél, az falun háznál is 200e Ft
tehát egy osztás és kiderül, hogy nem éri meg 2l miatt bontani a motort, mert 25 év mire behozná az árát.
amíg meg bkv busz füstölhet, addig nem miattam fognak leeseni a verebek és kihalni a fák, szóval szuperzöld. -
VR6-Fan
veterán
válasz
DeadMeat #10158 üzenetére
nem az nem normális nekem legalább is.
tibi666:ott van az ellenpélda édes apám autója szög ugyan az a motor még se eszi érdekes...
vagy ott az én motorom 23 év kb 240e km és nem tojással a pedál alatt jártak velem előtte olaj cserétől olaj cseréig nem kajol meg egy liter, a korból fakadóan a tömítések is könnyeznek már némely helyeken..
lol "VW technik"
-
tibi666
senior tag
válasz
DeadMeat #10165 üzenetére
te figyu, a garanciális javíttatások bármilyen hihetetlen is, de ingyenesek.
egyébként a w210 tényleg egy rakat szar, ha már itt tartunk. ezt asszem a bmw topikban leírtam már. az első szériások rohadnak, elektronikai hulladékok. fura, hogy nagyon nagy volt a minőségbeli szórás. -
DeadMeat
nagyúr
válasz
tibi666 #10163 üzenetére
ujkorában?első tulajdonosok voltak.Mit tudom én mikor vették,majd megkérdem.
Lol vagy te is... qrva nagy lúzerség kell ám ahhoz,hogy vegyél egy uj autót,aztán eladd 2 éves korában,mert egy rakás fos,használhatatlan.Ráadásul márkaszervízben szervizelt,hogy a garancia megmaradjon.Én konkrétan nem eladtam volna,hanem felgyújtom,hogy más ne szopjon ilyen fostalicsak felső kategóriás rommal.Ami sem széthajtva,sem törve nem volt.Remélem te jobban jársz a lagunával majd,nem kivánnám senkinek az ilyen autónak nevezett romhalmazt.
-
Kickass
őstag
par nappal ezelott eszrevettem h a frissen feltoltott fagyallo szepen eltunt a tartalybol, rohadjon meg gondoltam, vhol elfolyik de nem am gyorsan hanem szepen lassan, na hamar meglett a problem, repedt volt a tartaly, ok csere
hozza fater csere utan kinyitjuk rohadjon meg a valton meg egy ket helyen megint van valami folyadek, hat a termosztatnal ossze volt kokanyolva a tomites ott is folyt a trutyi belole, most az is cserelve lett remelem ezzel a kalvaria be is fejezodott
most a nagy hidegbe kiderul az akksim hogy birja, ranezesre nem sok jot josolok magamnak de eddig meg minden reggel poccroff indult...
egyebkent ha valaki esetleg tud facelift elotti Cordobahoz (99.06 elotti) kezikonyvet az sikitson, ClubSeat-on is kerdeztem ott meg nem kaptam valaszt, elore is koszi!
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
tibi666 #10161 üzenetére
végül is jó érzés lehet 1x milláért megvenni egy autót,aztán rákölteni még 2 millát,csak hogy menjen....... aztán óriási bukóval eladni,majd egy kisebb,roszabb autót venni,csak azért mert az megy
igy engedd meg nekem is,hogy én is ugyan ezt mondjam a mercire
[link] ilyen volt,mint ez,csak vaj színű volt a bele. -
tibi666
senior tag
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
tibi666 #10159 üzenetére
Még mindíg olcsóbb mint amit a 300D kombi mergájukra költöttek.
2milla volt az összes,csak hogy menjen az autó.A ötös csak az olajat eszi..... És javítanám 16 szelepes nem 8.
Előfordul,attól még nem minden mega szar,és nem minden vw eszi az olajat.Az enyim pl 15k km alatt evett 2dl olajat. vw technika..... -
DeadMeat
nagyúr
válasz
VR6-Fan #10156 üzenetére
Nem normális?Haverék borája ua motorral 1000km/ fél lityit evett,szerviz azt mondta rá,gyári adatokon belül van.A mostani 5-ös szintén a 8 szelepes változat 1000/litert eszik,ugyan ezt mondták rá....
Márkaszervíz rulez.......
Esetleg benzinszűrő eltömődés?Nekem csinált ilyet miatta,talán pillangószelep pucolás?
-
VR6-Fan
veterán
hát 15e-nként 2 liter baromira nem normális, az opel, ez meg VW (audi).
édes apámnak is szög ugyanez a motor van a kocsijában közel a 200e-hez egy gramm olajat nem eszik.
és ott már nem csak az olaj lehúzoknál szökhet el (füstől kéken mi?), hanem a tömítéseknél is.
15e-s csere periodúst meg leredukálhatod 8-10e-re főleg generál után.
-
-
ÉM
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Egy 5-ös golfban szeretném a fedélzeti komputer nyelvét átállítani. valaki meg tudná mondani, hogy tudom ezt megtenni? Sajnos csak olasz kezelés útmutatóm van hozzá. Esetleg ha valaki tudja, hol lehet ilyet magyar nyelven beszerezni, azt is megköszönném! -
izé help:
adott 1.6 a3, 2000-es régi 8szelepes benzines.
a múltkor előzéskor kedves delikvens rámgyorsított, én meg nem hagyom magam cimszón visszakapcsoltam, odaléptem, de mivel alapvetően kimélem az autót, 5000 felett sose volt a fordulat, fél szem most is figyelt, de a vas megfogott és 5000-nél mintha leszabályozott volna.utána ki is próbáltam, 3-asban 5000es fordulatnál hirtelen megáll a tudomány, kb 50-100-at ingadozva ugrál a fordulat. üresben persze kipörg hatezer valameddig.
tudjam rá hogy ez van, vagy valami komolyabb baj lehet a motor tájékán?
két olajcsere között benyel már 2l-t, de ezt nem fognám rá a kopásra. -
mokus1
addikt
Picit offolnék.
Mennyit érhet reálisan egy Renault laguna 1.9Dci motor?2005-ös. 2 év itthon áll és van benne 70000km. -
DeadMeat
nagyúr
válasz
Winner_hun #10133 üzenetére
Nálam ez ugy működik,ha nem nyúlok hozzá,vagy csak simán elindulok akkor megy az automata szivató,viszont ha 2x pumpálok a gázon akkor kikapcsolja az automata szivatót,és ~800-as fordulatra áll be.Ezt a pillanatnyi fogyi mérő is megerősíti jól,2-3 dl/órával leesik a fogyasztás.Meg érezni is menet közben,hogy kicsit lassabb a gázreakció mint meleg motornál,vagy ha megy a szivató.Azt nem tudom minek rakták bele ezt az opciót,nem szokom használni tul sűrűn.
-
attrax
aktív tag
válasz
tomcsi23 #10143 üzenetére
és egy ütközés vele?[link]
linket kiszedtem. máskor ne linkelj ilyet.
[ Módosította: bolondember ]
-
tomcsi23
veterán
válasz
werszomjas #10140 üzenetére
Ez milyen érzékelő már
-
werszomjas
addikt
válasz
werszomjas #10138 üzenetére
megvan a válasz
a hátsó üléstámlát jelzi
nem volt rendesen bekattanva -
tomcsi23
veterán
válasz
werszomjas #10138 üzenetére
Hali!
Hát arra egy piros van szerintem, az a vízé. Nem lehet ez?
De hogy pillanatra is felvillanna, azt nem hiszem. Hacsak nem az érzékelőjével van valami.
Mindenesetre a vízszint (hűtőfolyadék) megfelelő? -
werszomjas
addikt
Sziasztok.
Segítségre volna szükségem.
Adott egy:
Skoda Fabia - 2005ös - 1.4PDTDI - KombiMenet közben a világítás és a távolsági visszajelző között 1-1 pillanatra felvillan valami, pirossal.
A kézikönyv szerint ott nincs is lámpa, pedig van, csak nem tudom mi az.
Sajnos csak egy pillanatra villan fel, így nem tudom leírni hogy hogy néz ki.Aki esetleg tudja hogy mi az, árulja el.
köszi
-
#27070592
törölt tag
válasz
fekeandras #10131 üzenetére
bonyolultabb rendszer, több alkatrészből áll, drágább az előállítása
Én is pont erre gondoltam,
plusz azt olvastam hogy az euro5 normát csak egy extra koromszűrővel tudja teljesíteni, ami nem javítható csak cserélhető ha tönkremegy, de legalább pofátlanul drága. Itt jött képbe a common-rail.
-
prmcsk
addikt
válasz
rob210 #10134 üzenetére
Ez, az automata szivató...
Egy thermoelem érzékeli a motor hőjét és egy mechanikán keresztül egyre jobban megnyitja a karbi pillangó szelepét, hogy a delikvens, mikor reggel beül könnyebben indítson. (kvázi, gázzal indít)
A motor beindul és gázfröccsre a mechanika visszaáll az eredeti helyzetbe...Osz't van ám elektromos is, de ugyanez a szerep.
-
rob210
nagyúr
válasz
Winner_hun #10133 üzenetére
Hát nem tudom,de nekem reggelente a régi favoritomnál is úgy működött.
Indítás alapjárat a 2500-as fordulatig.
Kicsi gázfröcs, hogy 2500fölé menjen és már ment is vissza 900-ra ahogy az kell -
Winner_hun
félisten
válasz
DeadMeat #10132 üzenetére
A léghűtéses kispoláknak nem elég 2 gázfröccs hogy a szivatót visszatoljam teljesen, akkor egy újabb, korszerűbb autónak indítás után 2 gázfröccstől szerinted ki fog kapcsolni az automata szivatója? Lehet hogy a gázfröccs után lejjebb megy az alapjárat de vissza is fog kúszni utána egy bizonyos fordulatszámít (vagy csak nálam működik valami rosszul
)
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
Winner_hun #10128 üzenetére
?
-
tomcsi23
veterán
válasz
fekeandras #10129 üzenetére
hát nem kitakarja egy pohárral?
-
fekeandras
őstag
válasz
Winner_hun #10128 üzenetére
-
#27070592
törölt tag
válasz
attrax #10126 üzenetére
Köszi, de oroszul nye gavarju
.
Természetesen nem a PD hanem szigorúan az ős adagolós 90 vagy 110 lovas TDi motorral veszem az autót, ezek a turbos-cooleres megoldások egy rendes generállal elgurulnak félmillát simán. A PD egy technológiai zsákutca a VW szerint is, ezért álltak át CR dizelekre. Csak az még annyira friss a VW-nél hogy nincs fölös keret kipengetni egy CR Passat árát. Meg mintha azt írnák több helyen hogy a legjobb széria a B5/B5.5 volt a Passatból, azóta csökkent a színvonal.
-
#27070592
törölt tag
Sziasztok!
Némi piacelemzés után arra jutottam hogy egy VW Passat B5 1.9TDi Variant tipusú személygépjárművet szeretnék vásárolni, 99-es vagy 2000-es évjáratból.
A kérdésem a köv: tudtok nekem linkelni esetleg a bicajhoz való hivatalos service manual-t? Tehát nem az autóhoz adott "óvatosan polírozzuk" vicclap érdekelne hanem a mindenre kiterjedő fullrészletes szervíz kézikönyv. Ha létezik ilyesmi és fellelhető valahol. Én nem találtam. -
Kickass
őstag
na szelep takaritva meg kapott NGK gyertyaszettet a Cordoba, megy mint az alom, ingadozas erotlenseg megszunt
eloszor majdnem belerugtam mert reggel megint magasabb volt az alapjarat aztan mikor bemelegedett visszaallt a normalra akkor leesett hogy az automata szivato miatt...
igen, nyilvanosan ki lehet rohogni....
-
rob210
nagyúr
válasz
szállitó #10116 üzenetére
Akkor írd már meg pontosan a hibajelenséget.
Nekem a golfom mot csinált olyan jelenséget, hogy az 1-2-esben dadogott mint az állat megnőtt a fogyasztásom, hidegen alig akart elindulni, nem volt benne erő.
Nálad mi a pontos hiba?
Mert most elég képzett vagyok az ilyen jellegű hibákban sajnos -
m3tr0
őstag
válasz
fekeandras #10112 üzenetére
Hát a tiéd sem piskóta ...
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #10112 üzenetére
nem tetszik
?
időnként elenged olyan gyöngyszemeket
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #10109 üzenetére
2,9 only EU. corrado or syncro-s.
csak egy példa hogy hiába több vagy u.a. papiron még könnyebb is nem megy úgy mint tomcsi FR-je.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
tomcsi23 #10106 üzenetére
kis kékség... lupo 1,4 pdtdi, felhúzva 110le-re, kicsit nagyon feltart minket és még szívó volt, még overmaxi is forgalmi akadály.
aztán kb 250nm volt az a VR motor.
nem minden a papír nyomaték
-
tomcsi23
veterán
válasz
werszomjas #10105 üzenetére
Majdnem annyi a nyomatéka, mint az enyémnek.
-
tomcsi23
veterán
válasz
werszomjas #10103 üzenetére
Te figyi, most végülis milyen motoros a fabiad? RS?
-
werszomjas
addikt
válasz
werszomjas #10101 üzenetére
na sikerült
óra beállítva, és most már azt is tudom, hogy 2 memóriával dolgozik, amiket tudok váltogatni is.
Úgy érzem uralom mostmár az autót
kicsit fapados ugyan, de gurul, dudál -
rob210
nagyúr
válasz
werszomjas #10101 üzenetére
A tekergetés forgatás teljesen rendben van, csak nehogy csavargasd is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 4 - i7-11G I 16GB I 256SSD I 15" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest