Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Baszki itt egy piros rs6-os .. uj.. eleg sulyosan nez ki ez az auto
-
Kiskokó
veterán
Ezt még pont nem hallottam, de amúgy 2006 tól vegyél 3.0 TDI-t nagyon sokat javítottak a 04-05 ösökhöz képest
BMK tól már elég jó.
De itt is vannak típushibák. Porlasztó állapotát kell géppel megnézni, a szívósorok tudnak elkopni vagy annak az állítómotorjáról esik le a kar. ugye automata váltó. illetve az elektromos fűtéscsap ami tipushiba...
lambda szonda ami minden autónál. amúgy nem egy rossz motorok.Részecskeszűrőt kell kibaszni belőle.. egyesek az EGR-t is kiszokták, eddig nem akartam de lehet most énis kiszedetem .
Én most hozom rendbe teljesen, a fojtószelep meg a szívósor fedele kitakarítva, nemsoká viszem turbó geometriát takaríttatni, kap egy új légtömegmérőt.
-
Ck.
addikt
válasz
MunezXBK #93489 üzenetére
Leginkabb az olyan történtektol felek, hogy a nagynyomású szivattyúból leváló fémrészecskék rendet csinálnak mindenhol, és cserélni kell az egész rendszert, szivattyústol, csúcsostúl, csövestűl, mindenestül.
Sajnos hallani pár ilyen hajmeresztő történetet, aminek nem tudom mekkora valóság alapja van, és vásárláskor hogyan lehet kiszűrni. -
Ck.
addikt
Szabad-é 2004-2005-ös, első szériás, 10+ éves 3.0 TDI-t venni, vagy biztos a szopás?
Picit félek a CR dizelektol, pláne ha mar ennyi pénzt kiadnék érte. -
norrberth
addikt
válasz
Dr.Zoo #93484 üzenetére
Ez nagyon bejön! VW BORA 1.9PDTDi VARIANT SPECIAL EDITION 180LE
Hát ez meg
AUDI Q7 3.0 TDI quattro DPF Tiptronic PP ICE tuning S-line
-
Dr.Zoo
őstag
-
rob210
nagyúr
válasz
Mágus2 #93476 üzenetére
Ez még a jobbik eset nálam sajna a "régi" 3 napos olaj több mint fele elment.
Amikor menet közben jött a Service lámpa.
Leáll gondolkozik megnéz elcsodálkozik, feltölt hazamegy anyáz nálam ez volt a sorrend.Most bosszúból 18.000.- es verseny olaj van benne
Full szintetikus 5w30 -
rob210
nagyúr
Jól van urak ne menstruáljatok
Azzal kezdtem mann mániás voltam legyen nektek igazatok.
Ennek ellenére még most is azt tartom minőségi gyártónak.
Minden szűrőm az.
Sajnos gyári hibás mindenhol előfordul én belenyúltam.
Ennyi. Remélem így mindenkinek megfelel.
-
szőröscica
addikt
válasz
rob210 #93473 üzenetére
Ok, csak annyiszor írtad már ezt le, szinte minden alkalommal, mikor felmerül egy autós témában a Mann filter neve, hogy az ember azonnal ezt vonja le a hozzászólásodból. Ha hozzátennéd, hogy sajnos ilyen előfordulhat, és ennek ellenére fogsz még Mann cuccokat venni, akkor más lenne a helyzet.
-
rob210
nagyúr
válasz
szőröscica #93470 üzenetére
Ezt most, hogy kalkuláltad ki?
Szerintem nem írtam, hogy soha többé mann.
Beszívtam vele ennyit írtam.NEM KELL MINDIG A SOROK KÖZÉ LÁTNI FŐLEG HA NINCS IS OTT SEMMI!!!
A következő is mann lesz csak most nem volt más hama hama csak ALCO.
Ennyi a történet se több se kevesebb.Csináltam egy motormosást csak én olajjal
-
rob210
nagyúr
válasz
Mágus2 #93432 üzenetére
10ezres csere mellett ahogy én szoktam nem kell nagyobb.
A mannal meg nagyon durvát szívtam mann filter mániás voltam nagyot csalódtam.
Elszivárgott a peremezésnél az olaj gyári hibás volt.
Még jó, hogy a fedcomp hibára dobta és volt nálam olaj amivel haza tudtam menni.Most alco van fent teszi a dolgát.
-
VR6-Fan
veterán
mint a meleg oldalon, belül is ki lett mártva/ecsetelve/fújva
gondolom bírja a cucc, mert a turbina kerék nem lájkolná a leváló darabokat.....
bár én már semmit nem hiszem el, csak hogy 3 hét után gond nélkül 4x meg tudtam tekertetni a mocit utána meg indított is az akksi -
VR6-Fan
veterán
mióta?
setup maradt (bár mióta láttad már nagyobb haslábú van rajta).
pipált, elmentem tárnokra meg vissza nyélen, emelkedőn lefele 2000-3000 közt majd a végén padlózva, már nem volt semmi itt is járattam a műhelynél, meg durrogtattam picit had szokjákúgy tettem le hogy semmi, majd reggel meg az elköv pár napba kiderül.
TaaT:HF+turbo+PCV csere-felújítás.
jah és csak kénytelen leszek majd azért egy lánc+lánc feszítőt cserélni....
jó ez a kerámiázás főleg hogy ég le
-
TaaT
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #93449 üzenetére
-
-v-
addikt
válasz
FoBCRaistlin #93449 üzenetére
Ehhehe ... kicsit se lehet orrnehéz
-
#10726912
törölt tag
Láttam egy G-s Astra-t. Az is raklap egyszerű, de azzal elkövettek minden borzalmat AngelEyes lámpák lötyögősen berkva, hűtőrács maszkolás szerűen lefújva, kalaptartó kivagdalva, ajtó kárpit szintén, lelakva az egész, hátsó lámpák is le voltak fújva fekete akármivel, hátsó ablakokon pufujkás fólia, meg valami német matrica a csomagtartó nyitó mellett....kormány, sebváltó gomb cserélve...igazán gusztásos darab volt
De amúgy igaz, ezen sem sok mindent lehetne tenni(hál istennek azt a keveset se tették meg
) Köszönöm, igyekszem nem bebambulni
Mágus2: Köszönöm
Kép a belsejéről: -
kk831228
addikt
válasz
FoBCRaistlin #93449 üzenetére
Bazd+ Az a v8 nem gyárilag van benne??
Mint ha beleöntötték volna...
-
bombibmw
veterán
Akivel mennék,annak egy Passat Tdi-je van 260Le-vel,amit ő épített.
Nagyon vágja a Tdi-ket,majd elmondja,mi a pálya.
Én csak egy chipet rakaot majd bele,hogy kicsit nyomatékosabb legyen,többet nem tervezek rákölteni és remélem,nem is kell majd.
Azért én sem vagyok teljesen láma,csak ezzel a típussal nem volt még dolgom.
Én inkább az alkatrészekhez állok közelebb.Köszi ismét!
-
kk831228
addikt
válasz
FoBCRaistlin #93449 üzenetére
Úhhh azt kipróbálnám...
-
tresh
veterán
válasz
bombibmw #93443 üzenetére
Ha törve volt rozsdásodik amúgy nem
Enyémen egy rozsdafolt sincs ez jó kiindulási alap szerintem. De dieselt csak hozzáértővel menjél megnézni ha nem ismered annyira őket. A többi alap dolog meg szokásos amit minden autónál megnézel.
Sokat hoznak be de a nagy részük beteg és azért olcsó erre figyelj.
-
bombibmw
veterán
válasz
Mágus2 #93435 üzenetére
90Le-set gondoltam és mellé írnának nekem chipet.
Az is lehet,hogy 110-es lesz,még nem tudom pontosan,van egy pár kiszemelt.
Akkor "csak" az alap dolgokra kell figyelni.tresh:
A kerekenként 4db lengőkarról tudok,de tudok komplett szettet szilentekkel,stabrudakkal 60k-ért,ami jó minőségű.
A rozsdától félek a legjobban.
Mik azok a helyek,ahol esetleg elrejtve nem láthatom?
Gondolom az alváz is ilyen például.Lehet,hogy megvárom majd,amíg a kolléga ráér,mert ő szakértő a témában.
-
kk831228
addikt
válasz
varsam #93425 üzenetére
Igen nem szoktam sietni...
Nem mondom hogy nem kell, jobb a jó gumi persze
, de nekem a nyári is simán jó... Kellő távolságot kell hagyni, ennyi az egész... Szerinted kamionok, buszok télivel járnak...
Érzi az ember hol a határ. A golf1 télen 30-nál keresztbe állt és csúszott, na annál az autónál szar volt a nyárival menni, kamikaze. Ez viszont ugyanolyan úton 80-al biztonságosan megy... Súly, súly és súly ennyi a különbség...
A golf 800kg, ez meg 1500. Nem mindegy...
Más: Féktárcsa csere lesz , sima Zimmer 7500, a lekezelt meg 11500... Megéri a + költséget vagy sz.. jak rá...??
Betétből mennyire jó a Zimmer?? Eddig Jurid volt fogott de nem voltam elájulva, a bosch viszont na az igen...
-
7600 GS
addikt
A8 3.3 TDI? Ilyen tényleg létezett, Mágus?
-
tresh
veterán
válasz
bombibmw #93433 üzenetére
van egy pár féle 1.9 tdi motor abba a bodéba 90/110 lovas pl
Alap dolgok futómű elől sok lengőkaros + hideg motorvaló indítás( pöccre indul e) aztán a szokásos diesel dolgok, ne füstöljön, ne legyen olajos a turbónál ect ..szerintem nem ártana olyan kolléga aki látott már dieselt és tudja mi a jó,mert anélkül csúnyán mellé lehet lőni. Ami fontos ha jó gépet akarsz akkor az kb 800-1,2M ig van igaz a felső határ már faceliftes pd-s. Alatta az ilyen behozott 500-600k-s gépek romok..
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bombibmw #93433 üzenetére
Szia!
Ha 1.9-et akarsz venni, miért nézegeted az 1.6 szívó benzint?
Az gyenge ehhez a bódéhoz. El lehet vele kolbászolni, de ha meghajtod, motorfelújítás a vége.
1.9 TDi...hmm, milyenre gondoltál pontosan? A 66kw szintén gyenge, a 81kw már elég jól viszi, a forgalom ritmusát probléma nélkül tartja még így 17+ évesen is. AFN kóddal nézd. Hogy mire kell figyelni?? Ezeknél? Mindenre. Mennyire remeg, füstöl, lusta, kopog, ráz, nyöszörög, rohad...
Ha ezek pipa, jól induljon hidegen, melegen, ne torpanjon padlógázon terhelésen, ne füstöljön semmilyen színűt, ne legyen karácsonyfa a műszerfalon, ne legyen 3 darabból összetákolva egy negyediknek a papírjaival és nem lesz gond.
-
bombibmw
veterán
Sziasztok!
Jövőhéten készülök venni egy 1,9Tdi A4-et(1997-98).
Sajnos a kollégám,aki ért az autókhoz nem tud velem eljönni,de elmondja majd,mit kell figyelni vételnél.
Azért megkérdezném itt is.
Mire figyeljen majd ennél a típusnál?
Illetve az 1,6-osak mennyire ajánlottak?
Az alkatrészeket jó árban tudom beszerezni.
Köszi a választ! -
Mágus2
Közösségépítő
4,1-et ír a könyv, ebből majdnem fél liter belemegy a nem kicsi olajszűrőbe. Miután feltöltötte a rendszert az olajpumpa, le kell állítani, hagyni lecsorogni és ismét maximumig önteni.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
varsam
őstag
válasz
kk831228 #93418 üzenetére
Ugye nem komoly, hogy nyári gumival hóba 80-90-el mész??
Még október környékén voltam egy vezetés technikai kis tréningen Zsámbékon a Drivingcamp-nél. Kimondottan téli tréning volt, de volt aki még nyári gumival jött. Mit ne mondjak, a havat szimuláló műgyantán esélyük nem volt. Sem fékteszten, sem szarvas teszten, rántópadon sehol. Kb 3-4szeres fékútjaik voltak és pörögtek mint teknős a hátán, hiába ESP meg hasonlók.
Előtte is azt vallottam, hogy a megfelelő gumiabroncs elengedhetetlen, azóta pláne. -
#10726912
törölt tag
válasz
Mágus2 #93420 üzenetére
Magyar kereskedőtől vettem. Még javítás lesz, bal első lengőkat, kipufogóra szorító bilincs, illtve balhátsó fékmunka henger (engedi az olajat, szivárog, kicseréli).
Olajcsere javasolt lenne. Milyen olaj kell bele, illetve mennyi? Mire én megtalálok valamit, a nap lemegy -
FoBCRaistlin
őstag
válasz
kk831228 #93418 üzenetére
Nem tudom hallod-e, de esélyem nem volt. A frissen fényezett felni kipróbálta alaposan a padkát
Ez egy kereszteződés volt, 90 fokos. Indulás, kettő alapjárat, kormány teker, kocsi megy tovább amerre szeretne. 2 opcióm volt, 1 padka szemből, jó esetben elejét is leszakítja, vagy 2: ráfékezek, és a felni oldalát ütöm meg.
-
kk831228
addikt
válasz
kk831228 #93418 üzenetére
A hegyekbe viszont kell a jó gumi, lefelé jövet...
Egyszer nagyon beszartam Mátrában mentünk télen, oda felé egy upc - es tranzit állt a szalagkorlát tetején, megbillenve a szakadék felé. Na, mondom itt valami gebasz volt... Akkor is "jóképességű" téli gumi volt az autón...
Fölfelé semmi probléma, hanem lefelé.
Lefagyott a letaposott hó, na ott már voltak problémák, előttem kocsisor... Fékezésre gyorsult az autó...
De ott is a legnagyobb baj a g..i tiptronic-al volt mert az a sz.. r nem motorfékezett csak minimálisat 20 alatt meg szét is kapcsolt... Kézi váltónál semmi gond nem lett volna... Mondjuk így se lett mert nem állt meg előttem senki hirtelen. Ott viszont csuszkáltak a jó gumikkal is a jeges havon...
-
mmdms
addikt
válasz
FoBCRaistlin #93411 üzenetére
Esküszöm az a pirelli életveszélyes, egy rommá ültetett mazda 6-ba utaztam, ha avval a gumival megcsúszol, irdatlan nagyot buksz.
K Norbi: és ez csak az indítómotorba kell nem?
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
bajnokpityu #93413 üzenetére
Tuti nem volt öreg..., más 2x ilyen idős gumival is tud közlekedni.
-
bajnokpityu
félisten
nekem egy 6 éves bridgestonet adtak el sok milis profillal. szomszéd gumis volt, azzal a szöveggel, hogy ezt a sajátjára is feltenné.
leesett első hó skoda meg oldalirányban csúszott az árok felé, miközben kb 15el araszoltam, és nagyjából mozgó útakadály voltam. köszi. sima vizes felületen szintén rosszabb volt vele a fékút hidegben,mint a nyári "csehszlovák" gumival.
1 éve kapott sava eskimo S3at, most töltötték második telüket, nagyjából ugyanannyiért vettem újonnan, és minden úgy működik velük, ahogy elvárható. -
válasz
FoBCRaistlin #93411 üzenetére
én 8 évig használtam a téli gumit, profilmélység még jó volt, de amikor körforgalomban a másik mögött araszolva kicsúsztam, akkor tudtam hogy ez kuka. Nagyobb baj hogy a gumis meg tovább adja és járnak vele boldogtalanok...
-
FoBCRaistlin
őstag
Pedig a P Zero... imádtam. (na jó az árát nem) Kapaszkodott irgalmatlanul, de a kopott is rendesen.
Tipikus nyári gumi a lelkem.mmdms: Kb 3 éve volt az a vicces március? Amikor jött egy hét jó idő. Dobom fel a nyári papucsokat. Megy az örömködés. Aztán jött a meglepi hó. Nos... nem tartom magam bénának, van pár 100.000 km a kezemben/lábamban, szerencsére a kocsi ESP-je is elég jó... viszont 20-nál kettőben esélyem nem volt elfordulni havon a Falken ZIEX 914-el
rvilike: Ami mindenre jó, az igazán semmire sem... Ha télen nyáron használnám azt a gumit első tengelyen, 2 évet ha kibírna.
-
mmdms
addikt
válasz
Mágus2 #93408 üzenetére
Nálunk pont hogy sűrűbb volt a forgalom, és az is kamionforgalom volt. Az autók már erősebbek az tény, de kimondtad a kulcsszót, mindenki lassabban járt. Elfelejtették az emberek, ahol 60-al lehet bevenni a kanyart, ott nem megyek 90-el, mert "új autóm van, bírja az" alapon. Pontosan a körültekintés az ami hiányzik, nem csak egy jó gumi.
-
mmdms
addikt
válasz
Mágus2 #93405 üzenetére
Balesetnél persze itt se akarnám tudni. Amúgy meg csak 40 € ha épp egy emelkedőn radírozol egyhelybe. De a statisztikát nem tudom hol nézik, itt hamburgba csak a leglepusztultabb kocsikon nincs téli, bonn környékén is laktam, ott is ugyanez.
Pölö azt se értem amúgy, otthon ha leesik 10 centi hó, mindenki az árokba fordul, vagy otthon ülnek mert nem mernek kimenni kocsival. 3,5 évig jártam elöl nyári, hátul 4 évszakos gumikkal anno a zsigával, télen-nyáron, mindenhol simán elmentem vele, és ez már a gyártásakor egy elavult autó volt, nincs esp meg abs meg isten tudja mi.
Néhány hsz-el ezelőtti gumimizériára is azt mondom, anno a trabantok, vartburgok, ladák, skodák korában még hírről se tudták a környékünkön mi az a téli gumi, mégis mindenki közlekedett a vállalhatatlanul szar ruszki gumikkal. -
mmdms
addikt
Ez gumi már nekem is felkeltette a figyelmem, árat lehet már tudni? Illetve milyen méretekben lesz kapható? Vezetési stílusomat tekintve egyik évszakra se kell nekem pí zéró, tökéletes megoldást jelentene ez.
Németbe nem is kötelező a téli gumi, csak akkor büntetnek meg ha emiatt tartod fel a forgalmat.
-
Piwi
veterán
egy kis "érdekesség" Az első nyári gumi, ami télen is jól tapad
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Akció! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest