Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz alibaba78 #46373 üzenetére

    A forgalmiban benne van a motorkód.

    Van az olajpumpában egy 6 szögű tengely. Az kb. 150 000km alatt gömbölyűre kopik és el tud fordulni a pumpában. Lassú halál a turbónak, mert ez néha-néha átfordul benne, olyankor kenés nélkül dolgozik a motor. A legkritikusabb a turbó és a bütykös tengely. A turbó képes beállni pár másodperc kenés kimaradás után.
    Mivel algoritmus(20km/h fölött,1500 fordulat fölött több mint 3 másodpercig, kevesebb mint 1 bar nyomás) szerint jelez az olajnyomás lámpa, mire jelez, addigra a turbó kuka. Ha állsz a lámpánál, akár percekig is mehet szárazon, meg sem nyikkan a jelzés, hogy valami gond lenne. Az a tengely vagy 3,5 euró, de nagy galibát képes okozni.

    Az új csigusz 600 euró körül van, a tengelyt kicserélik, akkor megint jó lesz egy darabig, de ellenőrizni kell az olajnyomást, cserélni a turbó olajozó csöveit, mert ha néha nem kent, tele lesz karbonnal. Én olyan 1000 euró fölé saccolom munkával anyaggal a javítást.

Új hozzászólás Aktív témák