- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- Hardvereket hozott a májusi cserebogár
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- DUNE médialejátszók topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Lenovo Thinkbook, Yoga széria
- Mini PC
- iPad topik
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bulitt
addikt
válasz
Mágus2 #215195 üzenetére
Köszönöm, hogy meg "szeretnél" tanítani, hogy használjam a kocsimat.
A turbó 1750-tól kapcsol be és 1800-tól érezhető. Most lett felújítva az egész kocsi A-Z-ig. Az előző motor megfeküdt olajzási probléma miatt. Ami most benne van egy teljesen felújított motor + turbó + dpf...etc. De ha már ezt meg kellett csinálnom, kapott egy teljes új futóműrendszert, elől-hátul mindennel. Kuplung+flywheel új. Az a 56.000 mérföldes motort vittem felújítatni amit a régi helyére vettem. Mondhatnám, hogy 0killóméteres a motor, de hát kapja a kilométereket. Kettő dolog van ami még eredeti. Üzemanyagpumpa a tankba, és az ECU.
Nincs még remapingolva. Ez lett volna a terv.(Angliában használom. 80km/h-nál hagy ne kocsikázzak már 4.-ben mert az úgy tök jó a motornak, mert dízel).
-
vlevi
nagyúr
válasz
Mágus2 #215195 üzenetére
"Érdekes már maga a tény, hogy ilyen alacsony fordulaton valaki használja az autót."
1.5TSI benzines oktáviám van, és a váltófokozat kijelző már ott is 2000-es fordulat alatt jelzi, hogy ideje lenne felváltani. Szóval simán el bírom képzelni, hogy aki komolyan veszi azt a váltó kijelzést, az így használja
Pedig a nagyon alacsony fordulatszám tényleg nem tesz jót a motornak.
Volt, jó régen, még 2 szelepes, 1.6benzin Renault Megane-om, annál lehetett hallani, hogy kelletlenül morog 1500-as fordulat alatt. -
Corsa02
őstag
válasz
Steve_Brown #215191 üzenetére
Ahogy Magus is írja, hengerfej le, szelepeket átnéz :)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Bulitt #215194 üzenetére
Érdekes már maga a tény, hogy ilyen alacsony fordulaton valaki használja az autót. Ha manuális váltós, akkor 1500 alá alapból nem engedjük, mert
szétbassszatönkre teszi a lendkereket.Szerintem csak simán televertél mindent korommal a fent említett felhasználással.
DPF ki, kipucolni szétszedni az egész sívó traktust és utána normális fordulaton használni a gépet. Turbó nyomás 1500-as fordulattól lesz, de szerintem majd csak,ha megtanulod használni.
2500-ig kell forgatni 2,3,4,5 fokozatokat. Kezd el így használni, aztán majd visszatérünk a többire.
Van valmi tuning a motoron, vagy minden gyári?
Abban a fordulatszám tartományban csak a motorban lévő kompresszió és a befecskendezett üzemanyag viszi előre a bódét, ezért is nem ajánlott azon a fordulaton főleg emelkedőn erőltetni. ha már 1-es fokozatban is csinálja indulásnál, akkor ott valami nagy gebasz van a befecskendezőkkel vagy valamelyik üzemanyag szivattyúval.
Ha meghajtod rendesen, van rendes teljesítmény? Ezek a 170 lovasok már elég kellemesen mozgatják a bódét.
-
Bulitt
addikt
Hali
Nah most kellene egy igazán jó szaki nekem. Eset a következő.
2011 VW Passat CFGB 170Le. dizel
Tünetek: Minden sebesség fokozatban, 1100-1300rpm között ráz a motor, mintha dadogna. Nincs teljesítmény, emelkedőn folyamatosan veszít a teljesítményből még tempomattal is. Fordulatszám mutató váltáskor felugrik. Alapjárat nem remeg, fordulatszám mutató nem ingadozik. Ebben a tartományban elég hangos is a motor. Folyamatosan egyel kisebb fokozatba kell kapcsolni, hogy legyen erő. Megemelkedett fogyasztás. Átlag 5-6L-ről -10L vannak napjai amikor 12-14L 100km megtett távolság alatt. Mindegy milyen finoman váltasz, ránt az autó. Van, hogy piroslámpánál megfolytja magát. Fordulatszám beesik nullára, észrevétlenül megáll. Nem ránt ilyenkor, nem csinál semmit, csak szépen csendben kifekszik. Utána újrainditva, mintha teljesen más motor lenne. Mint forrókés a vajat úgy csinál mindent. Hiba kód nincs, sem a műszerfalon, se géppel kiolvasva. Taposod neki és hallod, hogy dolgozik a motor de nem akar menni.
Eddig: Folytószelepház cserélve, javult a motor hangereje, kevésbé érződik a dadogás, de továbbra sem múlt el teljesen. Nem ugrik fel a fordulat váltáskor, de úgyan úgy ránt. Kisebbet, de érezhető. Üzemanyag rendszer rendben van, injektorok rendben vannak stb. Igazából minden rendben volt, de egy idő után elkezdte. Kb 1 hónapja és azóta kutatom a hibát. DPF filter és társai nem dobnak hibát. VCDS-el átnézve, nincs kiiktatva az EGR és a DPF.
Ha valakinek van ötlete szerettel várom. Most van a motorban 105km
-
Jövök mószerolni.
A szomszédos totyikban egyik szakértő véleményezte az RS6-ost.
Ez a konklúzió részéről:
"rideg, unalmas, közhelyes német vas" -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Steve_Brown #215191 üzenetére
Hengerfej le, repedt szelepet kicserélni, becsiszolni és mehet tovább. Az 1-es henger kipufogó szelepe el lesz repedve.
-
Corsa02
őstag
válasz
Steve_Brown #215189 üzenetére
Sajnálom, volt egy ilyen gyanúm nekem is. Mik az értékek?
-
Whynot?
aktív tag
válasz
ArthurShelby #215181 üzenetére
A tetőablakon fogok kimászni...
-
gyulaszu
senior tag
válasz
ArthurShelby #215181 üzenetére
Gondolom csak az ajtó ilyen szűk és bent már van hely.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #214906 üzenetére
SDI hajónapló: jobb hátsó féknyereg múltkor csak egy dugattyút kapott, most a kézifék miatt szét lett kapva, sok új tömítés beépítve, stb. Múltkori rugó leakadt, cserélve oda valóra (bár ez az utángyártott nem olyan erős, mint a gyári). A vége 15k plusz a rugó.
-
válasz
ArthurShelby #215176 üzenetére
Vele már megfutottuk a kört de nincs helyi vagos embere
-
Van itt vki Móvárról? Kellene nekem egy kis seGGíCSég
-
Whynot?
aktív tag
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy egy 2020-as évjáratú A4 tükörtől tükörig hány centiméter? Vásárláshoz nézegetem a kocsikat és nem tudom, hogy beférne-e egy A4-es a panelgarázsba. Csak a kocsi szélességét találom mindenhol…
-
-
gippazoid
senior tag
A szilika tasak benne lehet a CZD motor kiegyenlítő tartályában? Mely motorok érintettek?
Olajfogyaszás jellemző? Normális? -
-
-
-
válasz
TrollBalint #215146 üzenetére
Ne aggódj különösebben, az enyém évek óta nagyjából stabilan 1,5 dl/1000 km olajat "kér".
Pozitív gondolkodás -> belülről keni a kipufogót, később fog kilyukadni.
(Ezt persze baromság, mert előtte elég a motorban.) -
Corsa02
őstag
válasz
gippazoid #215151 üzenetére
Hali!
Alapvetően jó motor, 120e km-nél még simán rendben van, ha a megfelelő karbantartásokat megkapta. Amivel érintett lehet: Turbo wastegate zörgés, vizpumpára érdemes odafigyelni, bár 2018-ra minden hiba le lett dolgozva, egy-egy trafó és injektor hiba, de lehet már cserélték is mire hozzád kerülne.
-
gippazoid
senior tag
Sziasztok!
2018-as gyártású CZD motorral szerelt O3-mat nézegetek. 1.4 TSI 150 LE. 120e km van benne, első gazdás. Érintett ez a motor a szilika tasakos problémával? Van egyéb gond ami előfordulhat a motorral, a típussal?
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzemidőre és teljesítményre gyúr a OnePlus Nord 5
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Hardvereket hozott a májusi cserebogár
- Kerékpársportok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Xbox Ultimate előfizetések
- Honor Magic 7 Pro 512GB / 12GB RAM / Fekete / Független / Újszerű állapot / 3 év gyári garanciával!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest