Hirdetés
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gigantikus fordulatot vett a GeForce RTX 50 Super sorozat törlése
- Milyen processzort vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- SSD kibeszélő
- Valami baja van a tápomnak
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
senior tag
válasz
adrian360
#3343
üzenetére
Soha nem volt ilyen gondom, a mostani szezonban viszont minden versenyen megy a packet loss. És nagyon sokszor csak a versenyszerevren, előtte a practice az hibátlan. Nálam max annyi változik a hardverben, hogy épp hány macska ül a laptopon, amúgy semmi. Szoftvereresen sem csináltam semmit. Win10-11 frissítés sem változtatott semmit.
-
adrian360
őstag
ugyan nálam semmi ilyen nem volt mostanában, de redditen olvasva sokaknak van mostanában connection gondja, szerintem iRacing probléma lehet
-
Amantius
senior tag
válasz
pRoject22
#3339
üzenetére
Szombaton ugyan ez volt az NEC (korábban VLN) bajnokságban is. Az utolsó négyórás volt idén. Sajnos nagyon szerencsétlen volt az idei évem. 2 futamot dobtam is, de a többin is mindig csak "kármentés" volt.
Borzasztó óvatos, egyben gyenge rajtom után kapaszkodtam fel a 21. helyről, de az első órában szörnyű volt a kapcsolat. Meg is lepődtem, nem szokott ilyen lenni, de aztán láttam, hogy jönnek sorban a nevek, akiket ledobált, persze nem vigasztalt, hogy nem nálam van a probléma. Aztán minden pöpecül ment tovább, semmi gond nem volt, haladtam előre, kb. másfél órán át. Ekkor újra rázendített, de most már én is mentem a lecsóba, az 5. helyről. Mire visszaléptem, meg lement a vontatás, már újra a 21. helyen voltam, körhátrányban. Arra az egy és negyed órára már maradtam, de nem hiszem el, hogy ilyen lúzer vagyok. Mindegy, pont olyan lett ez a futam is, mint az egész év, 151. hely lett végül, kicsit csalódtam. Na nem baj, a Ferrárinál is mindig azt mondják: Majd jövőre. -
Elképesztő, hogy vagy azért bukom a wint mert megtorpedóz a 40iq vagy mert van egy szerver disconnect miközben a netem nem ment el, teljesen stabil volt

Simán vezető helyen mentem, mire vissza léptem 7. voltam, majd végül levont 65 iR-t
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345
#3333
üzenetére
Nem közvetlenül utána, hanem ez úgy nagyjából nyáron kezdődött el. Igazából 1 főn lepődtem meg nagyon, mert egyébként tök jól együtt tudtunk működni (szerintem), de aztán azt láttam, hogy elment versenyezni egy másik csapatba egy szó nélkül. Ez amúgy nem baj, mert tök jó tartozni valahová, akik komolyan gondolják - én is ezt keresem - , csak nem értem miért nem érdemeltem egy szót, nyilván nem haragudtam volna érte. Most sem haragszom, csak nem értem. Majd nem találtam utána már a barátlistámon se.
A tavalyi esetet meg mi úgy emlékszem letisztáztuk. -
drsanya
aktív tag
-
drsanya
aktív tag
válasz
pRoject22
#3330
üzenetére
Szédülök tőle. És ez főleg kanyarban vagy megcsúszáskor okoz problémát. Ugye annyira real az érzés, hogy ha megindul a kocsi, akkor - és ezt nem tudom szebben mondani - nem megy utána a s?ggem, és ez összekócolja az agyamat. Amikor utoljára próbáltam, mondjuk az már jó régen volt, 3 napig voltam rosszul. Elengedtem aztán inkább ezt a vonalat.
-
drsanya
aktív tag
Én vevő lennék ilyesmire, főleg hogy egyébként is állandó és értelmes csapattársakat keresek, akik szeretnek taktikázni és gondolkodni, neadjisten számolni is(mert én nem tudok
) . De én most nem fértem volna oda, mert stabilan 3000 körül szoktam mozogni. Engem amúgy nem izgat ki hány ájrétinges, mert azért ez már nem sokat jelent, lehetsz attól gyorsabb tőlem, hogy 1000-el kevesebb van neked. Komolyabb eventeken szoktam indulni, mert a család mellett azért ki kell logisztikázni a hogyan és mikort, és úgy érzem a születésnapos Daytonám veszélyben van, mert akikkel eddig mentem szó nélkül lepattintottak és barátlistáról is töröltek anélkül, hogy tudnám mi történt...
-
IMSA practice win, igaz nem verseny de win
-
Laby
őstag
Van itt valaki akivel valaha is beszéltem 1 mondatot, szeretjük egymást és 1300-1800 irating között van sportscar-ban és ráérne ma este 20:00-tól 3 órás GT3 Suzuka endurance-ra csapattársként?
Lehetőleg nem a végig mikrofonba mindenkinek k.rva anyázós hanem inkább a viccesen, irónikusan egymást csesztetős stílust képviseli személyiségre.(5-en baráti körben indulunk, kellene egy 6. ember és 1300-1800 irating közötti emberrel tudnánk beátlagolni azt, hogy mind a 3 csapat hasonló iratinggal legyen, hátha összedobna minket egy splitben.)
Nincs végeredményre ráfeszülés, tök mindegy hányadikok leszünk, csak egy jó közös élményt szeretnénk kihozni belőle, de a másik 2 baráti csapatot azért csak le kéne nyomni...

-
válasz
drsanya
#3324
üzenetére
Reportoltam, még nem jött rá válasz, viszont pl practice szerveren gyors köröm kezdem meg, GT3 vakegér jön ki a boxból és a T1 előtt simán nekem jön, ami miatt kiforgok ő meg megy tovább, ezt reportoltam és az a válasz jött ,hogy szerintük ez így oké, de korábban már volt ilyenem csak fellebbeztem és elfogadták, olyan sok a report, hogy néha csak felületesen nézik és szarnak rá.
-
drsanya
aktív tag
válasz
pRoject22
#3323
üzenetére
Reportoltad azért? Én felnyomom az ilyeneket, nem érdekel hogy sokat látják a nevemet. Volt már olyan, hogy azt kaptam válasznak, hogy befűzték a reportomat a kolléga ellen a többi nagyon hasonló report miatt egy mappába. Gondolom neki repült a ban. Már emiatt megéri azt a 10 percet, mert lehet nem te leszel az első.
Én sem vallom magam szentnek, van hogy az én redőnyöm is lemegy, de szándékosan ilyet sose teszek. Ezért is akadtam ki a héten a két saját esetemre. Meg az iRacingre is, mikor ellenem ítéltek. -
válasz
drsanya
#3304
üzenetére
Most mentem egyet megint, azt hiszem ideje abba hagyni, megint kilökött a szararcú, a szokásos történet, megelőzöm tisztán majd a kanyar előtt a bal elejével megkoccintja az én jobb hátsómat ami miatt kipörgök és a falba csapódok a roggia-ban, vissza néztem és teljesen egyértelmű, szándékosan forgat meg, a büdös gyökér, de persze ha vissza adom neki akkor én kapok bant.
-
frenky501
csendes tag
válasz
adrian360
#3321
üzenetére
Köszönöm a visszajelzést! Időközben ráleltem. Mivel már korábban megvettem, így hiába kerestem a shop-ban...
A My Content -ben kellett volna keresnem, ahogy Te is írtad. Nem kicsit benéztem.
Most kezdek visszaülni a kormány elé, eddig többet olvastam a fórumot mint vezettem az IR-ben 😁 -
frenky501
csendes tag
Sziasztok!
Valószínüleg én vagyok a béna, de nem találom a Road Atlanta pályát az alkalmazásban. A böngészőben IR weblapon szerepel, persze hiszen nemrég esemény is volt ezen a pályán. Konkrétan a weblapról: Michelin Raceway Road Atlanta ctrl+c/ctrl+v bemásolva sem találom a PC applikációban. Minden szűrő ki van kapcsolva a pálya listában.
Mit cseszekel?
Köszi! -
válasz
drsanya
#3317
üzenetére
Már többször kérdezték de én ugye VR-ban megyek és ez a 45 perces futam a max ami kényelmes nekem, ilyen több órás futamokat nem tudok bevállalni, esetleg úgy ha lennénk pl hárman és egy pl 40-50 perces stintet bevállalok, más;
most mentem egyet, 2400 sof 2. split, direkt nem porsche, caddyvel mentem, időmérőn rontottam és csak a 11. helyről rajtoltam, aztán a kiállások után már a 8. voltam és a 7. ember után mentem amikor a parabolicában egy lmp2 fogta magát és simán megállt az ideális íven amikor mögötte közvetlen egy GT3 én meg közvetlen azután, mindketten telibe vertük egymást, 8 perc box 8x végül 14. hely, irtam neki ,hogy kapod a reportot, erre azt válaszolta a barom állat, hogy neki 5 fps-el megy az iR és ezért ő megáll néha, nem akartam neki megírni te ostoba hát miért mész 5 fps el?
Pedig a verseny utolsó harmadáig hibamentes voltam, elképesztő, hogy ezt így megcsinálja...
-
András12345
aktív tag
Nem tudom magamat meggyőzni hogy vegyek megint egy év előfizut BF ide vagy oda...
-
Mbru
tag
Elindult a Black Friday. Végre
December 2ig lehet 25% kedvezménnyel vásárolni 1 illetve 2 éves előfizetést -
adrian360
őstag
válasz
Bandit21
#3301
üzenetére
csak akkor tudsz iracing oldalon fizetni, ha iracinges az fiók, steamest csak steamesen lehet.
erre az a megoldás, hogy át kell rakatni a steamről iracingre. Supportnak kell irni egy levelet, hogy az fiókodat szeretnéd átvinni steamről, és ők átrakják (csak ők, te nem tudod magadnak megcsinálni) -
Helló, Steam en vettem annó accountot, lejárt most meg agyalok hogy Bf alatt újítom hogy ha újra tudok vezetni ez is meglegyen. Ha most az ir sajat oldalán akarok újítani akkor ott okoz gondot hogy korábban steam account volt?
-
válasz
drsanya
#3298
üzenetére
Én már rájöttem mi a titok, nem szabad napi több futamot tolni, én már csak heti 1x vagy 2x ülök bele és nem stresszelek rá, megnézem a mezőnyt, ha olyan megyek qualt ha nem olyan akkor megyek hárulról, sebringen nem szoktam menni, az halál IMSA-ban, én is voltam már ilyen helyzetben mint te, tedd le 1-2 hétre aztán ha visszatérsz majd jobb lesz
-
drsanya
aktív tag
válasz
pRoject22
#3297
üzenetére
Legalább valakinek szerencséje volt. Én küszködök mostanában. 1 jó verseny után jön 3 katasztrofális. Múlthéten Sebring 3x indultam, mindháromszor hibáztam. A legszebb, hogy egyik lengyel srác azt mondta reportol, mert "blokkoltam" miközben csak a hajtű előtt középen mentem és fékeztem, emiatt nem tudott előzni. Nem tette, helyette más esetben tette meg, miszerint eldobtam az egyik kanyarban, szalagkorlát, pályára visszaestem, emiatt, ahogy ő írta "kerülnie és vészfékeznie kellett". A legszebb, hogy az iRacing szerint igaza volt. Oké, legközelebb megpróbálok 360-as piruett közben kormányozni, hogy ne kelljen az igényes versenyzőknek kikerülnie engem... Szánalom, komolyan...
Tegnapi eset, Monza, célegyenes, előzök, kolléga levezet a fűre 4 kerékkel, visszahúzom a pálya szélére, de jön az egyes, ahol én belül, ő meg kívülről rámfordul, kiforog 90 fokkal, jön a privát, hogy report... Írtam neki, hogy oké, de majd vágd már be azt is, hogy amúgy az egyenesben letoltál a pályáról, úgy lesz hiteles a történet. Nemtudom megtette e, én viszont igen, mert a f?-*/4m tele van az ilyen idiótákkal.
Ugyanez a futam rajt, parabolicában 3-an fordulunk, kapok egy ütést, megforgok a mezőny előtt, azt mondja egy másik, hogy kiütöttem őt forgás közben mert nem fékeztem. Amúgy de, de ha keresztben csúszok irányíthatatlanul, mégis mi a bánatos lóf-*/+t csináljak???
Mikor lett itt ennyi hülye amúgy? És a legszomorúbb, hogy már itthonról is találkozok ilyenekkel...
-
Ritka jó és tiszta IMSA versenyem volt, sima dobogó még úgy is, hogy gyakorlás nélkül csak beültem a legfosabb GTP-be ( Ferrari ) aminek a hátúlja még magas TC mellett is úgy csúszkál mint mari néni a fagyott piacon, viszont GT3-ak észnél voltak végig és a GTP-ben is rendben volt minden, ennél rosszabb sose legyen
-
asb88
tag
VSR Nascar Xfinity 7. forduló:
Összességében nagyon király bajnokság volt kevés sárga zászlóval, sokat fejlődött az elmúlt 2-3 évben a teljes mezőny. Nekem egy 6. hely jött össze ami annak is köszönhető, hogy páran nem indultak minden futamon, de a tempó alapján is ott lettem volna a top 10 végén, ami jobb annál néhány pozícióval, mint amit előzetesen vártam.Jön egy hónap szusszanás és december elején érkezik a téli bajnokság a Next Gen autókkal. A VSR Discord szervere, ide jönnek majd a részletek: [link]
-
JulesTS
addikt
Köszi a setup segítséget. Nem tudom, de nedves aszfaltra nem mentem volna ki slick-kel... Volt már Daytona "elálló eső" előrejelzéssel végig vizes pálya, amin slickkel korcsolyáztam végig, akkor elég volt...
Qualy: száraz körülmények között utolsó 18. hely.
1. futam: 4. hely (itt mindenki kiesett előlem, vagy lassan botorkált, szerintem csak mi 4-en indultunk eső gumival)
2. futam: 6. hely, itt viszont már nem tudom, hogy mi lelte a gyorsabbakat (száraz hideg aszfalt sok pocsolyával és szerintem mindenki slick-kel ment). -
biker
nagyúr
Tegnap kegyetlen jó futam sikeredett. Legalábbis én rohadtul élveztem, mert imádom az ilyen körülményeket, de amit kaptam érte, hisztit, sírást, baszogatást, azt inkább olvassátok el a FB-on ha meritek
iRacing TCR bajnokság (Simunation Series) 4. forduló - Spa Francorchamps, félig esőben

Qual: 13
1. futam P3
2. futam P9 (itt első körben vízre futottam, és homokoztam kicsit sajna) -
asb88
tag
Tegnap Lőrinczy Mátéval beszélgettem Twitch-en az épp zajló VSR NASCAR Xfinity bajnokság történéseiről, ez most megtekinthető Youtube-on is:
-
-Rolika-
senior tag
Lassan kezdés. Jó hosszú lesz reméljük

link -
marko05205
friss újonc
Sziasztok!
Holnap reggel 9kor indulnánk a 24 órás Le Mans-on Porsche 963 GTP-vel, viszont a létszámunk megcsappant és csak ketten maradtunk a versenyre. Valakinek nincsen kedve csatlakozni hozzánk? (2,1k és 2,6k iRatingen vagyunk) -
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345
#3286
üzenetére
Rendben, semmi gond. Ha indultok, akkor egy kalappal.

-
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345
#3284
üzenetére
Szia! Tudtam, hogy valami kimaradt

Gt3 Aston lesz. -
-Rolika-
senior tag
Üdv Urak!
Hétvégén indulunk a 24 órás Lemans-on és egyenlőre 4-en vagyunk(3-an 3k környékén és 1 1600 körül).
Keresnénk 1 vagy 2 embert. Az sem baj, ha szeret az ember éjjel is vezetni
Ha bárkit érdekelne, írjon és küldök egy discord linket. -
asb88
tag
VSR Nascar Xfinity 5. forduló most élőben:
-
-Rolika-
senior tag
válasz
drsanya
#3279
üzenetére
Köszi

Egész héten ugyanez volt az időjárás(rohadt meleg). A hét elején még szenvedtem, hogy meglegyen a 43 alatti idő konzisztensen, aztán a végére egész jól belejöttem. Még érzem, hogy ha 1 hétig ez a pálya lenne, akkor esetleg még tudnék gyorsulni. Ma akartam még indulni a 8.45-ösön, de egyedül voltam a rajtnál
Sajnos egész héten alig voltak. Általában csak 1 split. Nekem is volt olyan amikor elrontottam az időmérőt és a végéből indultam, aztán az előttem lévő sráccal nem tudtam mit kezdeni(gyorsabb voltam Nála 1 mp-el) ha elmentem mellette, akkor a következő kanyarban jött divebomb.
Én Coach Davere vagyok előfizetve, de itt Apexet használtam.
Algarve amúgy egyik kedvenc pálya és itt végre a Porsche is versenyképes, csak nem túl népszerű track sajnos. -
drsanya
aktív tag
válasz
-Rolika-
#3274
üzenetére
Belenéztem, egészen jó időket mentél, nem tudom minden futamon ugyanazok e a körülmények, de én 42:5-7-től jobbat nem tudtam itt menni Astonnal. Mondjuk én nem használok külsős setupokat, officiallal szoktam menni, max azon reszelek magamnak kicsit. Meg nem is jött ki nekem a héten az az egy futam, amire időm van, szerencsétlenül alakultak a lekörözések, meg volt vagy három ökör, akik divebomboltak, meg nekem jöttek. Viszont ebben a szezonban több mint 300 iratinget kapartam már össze, ilyen még sose volt.
-
-Rolika-
senior tag
Ma elértem végre a 3 ezer iratinget. Igazából már tegnap megvolt egyszer
de azt vissza is buktam gyorsan
Ami a legszebb az egészben, hogy ezt a kedvencemmel a Porschéval sikerült elérni, ráadásul iracinges pályafutásom egyik legjobb vezetésével.
Ha esetleg valakit érdekel vagy csak unatkozik, bedobom ide a videót. [link] -
Laby
őstag
-
camaro79
aktív tag
Sziasztok!
van olyan magyar bajnoksag, ahol formula / lmp autok mennek? -
JulesTS
addikt
-
asb88
tag
Megvolt a road is, tegnap Charlotte Rovalt vettük be a VSR-en:
Szvsz ez is korrekt futam volt, szépen megtanult menni a mezőny ezzel az autóval! Mondjuk Martinsville még hátra van, de bízzunk a legjobbakban
-
bardi
senior tag
Érdekesség az óvásokról, LeMans, repülőrajt, az utolsó sikánban jobb oldalán voltam egy autónak. A replayen látszik, hogy látnia kéne, de úgy baszott ki, mintha ott se lennék, a rajtvonalig nem jutottam el.
Az óvásomra a válasz, hogy köszönik szépen, erre a versenyzőre jött másik óvás is, hasonló körülményekkel, szóval egyben kezelik.
Kíváncsi vagyok kapok e még bármit róla a jövőben. -
asb88
tag
A tegnapi VSR NASCAR Xfinitiy Playoff Series 2. fordulója Kansas-ből:
Ez ismét minőségi futamra sikeredett, mindössze egy 3. körös sárga zászlóval, amely után gyönyörűen kijött az ovál futamok szépsége. -
Nem tudok mert én ugye nem mentettem el mivel megsem fordult a fejemben ,hogy ezért én bármit is kaphatok, sőt még inkább nekem kellett volna reportolni.
Viszont már meg is jött a válasz a fellebbezésre, fordítottam magyarra úgy teszem be:

Szóval végül nekem adtak igazat, a gyerek a 100-as táblánál fékezett miközben én az 50-es táblánál szoktam, ez volt a baj, ja meg ,hogy a szerencsétlen féktávon berántja a másik kocsi elé az övét aztán meg csodálkozik, hogy baleset van.
Viszont!
Ezek szerint aki elsőre nézte meg az valóban useless volt és csak össze csapta, ennyi erővel majd akkor fellebbezgetek az ilyen hibás döntések ellen is...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Nahh, egyre jobb a helyzet, az elmúlt 2 napban beadtam 3 reportot és mindhármat elutasították, viszont ma kaptam egy emailt ,hogy szándékos károkozásért egy hét bant kapok

Megnéztem melyik verseny volt és Fuji IMSA fixed T1 ben megelőztem egy GTP-t majd vissza támadott a T3 nál már előttem volt mert nem jól gyorsítottam ki, viszont a normál féktáv előtt nagyon sokkal berántotta a kormányt elém majd nyomott egy satu féket én meg nem tudtam elkerülni így a bal elsőm csapta meg az ő jobb hátulját, még fékezni sem volt reakcióm, ez a barom megreportolta nekem meg jött az email.
Viszont fellebbeztem ellene és elmagyaráztam mi történt, ha ezt nem vonják vissza akkor nekem ez a maradék 2 hónap az utolsó az iR-ből, gyakorlatilag useless balfaszok nézegetik ezeket a visszajátszásokat, ha egyáltalán megnézik rendesen.
-
frenky501
csendes tag
Sziasztok!
Valamelyikötök váltott 7800x3d prociról 9800x3d-re? Szignifikáns a különbség?
Gép fejlesztés elött vagyok, de nem tudok dönteni. Jelenleg 5700x3d-n vagyok,erről megyek AM5 platformra. A videókártyám csupán egy erős közepes 6900XT. Leginkább IRACING pörög nálam. Nekem egy monitoros megjelenítésem van UW felbontáson, 120-140 fps -ben megelégszem. Tehát ezek a paraméterek mellett van-e értelme a 9800x3d-nek? Véleményem szerint a 7800x3d is elegendő kellene , hogy legyen.
Köszönöm! -
asb88
tag
Elindult a VSR Xfinity Playoff Series bajnoksága, az 1. forduló Bristolban volt. Nagyon nehéz pálya, de korrekt futamot toltunk. Az alábbi linken lehet visszanézni:
Itt pedig a streamem: [link] -
bardi
senior tag
válasz
András12345
#3250
üzenetére
Megcsúszik az autó, megfogod, majd nyomsz egy padlógázt, egy olyan kanyarban, ahol szinte végig pattog az autó. Szerintem ez nem csak a gumimodell hibája.
A tc ezen az álláson csak a hosszanti gyorsulást nézi, vagy az oldalirányú csúszást is? Az Astonban van két mód, 1-7 csak hossz, 8-x meg oldalirányút is néz. 1-7-en valószínű pont ugyan így eldobja. -
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345
#3250
üzenetére
Én a 4 órásit toltam le egyedül. Második helyről indultam és 8. lettem. A legnagyobb baj az lmp2-esekkel volt

link -
válasz
András12345
#3250
üzenetére
Én most a GT3 EU 20 perces versenyekkel próbálkozok, az audit vettem elő, hozzáteszem előtte próbálgattam az LMU-t meg az ACC-t, pár nap ACC és LMU teszt után amikor vissza ültem iR-be akkor megintcsak úgy gondoltam ,hogy minden hibája ellenére sokkal jobb mint a többi még így is, nincs jobb opció jelenleg, nem rossz a többi sem, de az iR az más liga, és most itt nem konkrétan arról beszélek ,hogy csúszik-e a kocsi vagy nem, hanem pl a többivel pl a buttkickert sem lehet normálisan össze hozni, rezeg össze vissza, az iR-ben meg pont ott és pont úgy ahogy kell, a beépített open XR foveated rendering stb stb.
Ami még érdekes lehet az majd az R3E nagy update, hasonló schedlu lesz mint az iR és LMU-ban, jön LMDh kocsiból három is, teljes grafikai update, én biztosan rárepülök majd
-
András12345
aktív tag
Rábeszélt haverom egy 2.4H IMSA endura. Csodálatos volt... Itt semmi sem változik.
Itt megtekinthető az állítólagosan TELJESEN új gumimodell, ami úgyanúgy viselkedik mint a "régi", csak valamivel kevésbé erőteljesen. Vszeg a "régivel" nem 3x fogom meg csak 1x, és forgok tovább ugyanúgy mint itt a 3.-ra...
https://www.youtube.com/watch?v=Av_780pjm84
-
VincentVG
senior tag
válasz
JulesTS
#3248
üzenetére
koszi. hat nem tudom most szenvedtem vele 1 orat de nem lett jobb.
app.ini-ben azt hiszem legutobb az FFB360HzInterpolated atallitasa 0-ra segitett azonnal, de ez most nem jott be.
ilyen elkepeszto idegesito "mocorgo" neha kattano plusz effekt. ha jol ertem ez Damping, ezeket probaltam ossze vissza allitgatni app.ini-ben es a Fana ajat app-jaban is, de meg nincs meg a tuti

u..i. szuper amikor van 1 orad es versenyzes helyett ezzel megy el. koszi PCMasterRace

-
JulesTS
addikt
válasz
VincentVG
#3247
üzenetére
Nekem DD1-en jött elő iRacing és Raceroom is boxban álló helyzetben tekergetve, először normális, aztán pár kör és 2..3 box után már álló helyzetben recegősen jár. Lehet, hogy a legújabb driver okozza. De az is lehet, hogy az SPR, DPR 100-on használom és azon jön valami rossz jel. Megpróbálom majd azokat levenni 0-ra, elvileg a szimulátoroknak nincs rá szüksége.
-
VincentVG
senior tag
válasz
pRoject22
#3246
üzenetére
sziasztok, volt par honapja ez a problemam es ujra elojott az uj update-el:
"
sziasztok, utolso update ota ti nem ereztek force feedback "valtozast"? Fana CSL DD-m van ( 8nm) es ugy tudnam leirni az erzest mintha kanyarodasnal ( barmilyen iranyvaltasnal - kiveve allo helyzetben, tehat amikor nincs tempo akkor ok ) - olyan erzes mintha "homok" kerult volna a szerkezetbe, minimal vibracio- nehez leirni, de nem ereztem regebben.
a kormanyhoz nincs "quick release"-em az alappal hasznalom, elso korben arra gondoltam ( meghuztam ), de nem."ugy emlekszem itt adott valaszt valaki ( es meg is szunt a prolem, talan valami ini file-ban kellett atirnom valamit ) - de nem talalom - lehet h az oldal osszeomlas utan nem jott vissza
pls help ha valaki tudja ra a valaszt - nagy koszonet
-
válasz
András12345
#3245
üzenetére
Átküldöm nemsokára
-
válasz
András12345
#3242
üzenetére
Most engem is felbaszott már, közben ma reggel megjött a harmadik report válasz is, szerintük nem volt szándékos, miközben az Oulton park GT3 tour versenyen történt a csávó az első és a második bólya között a másodikhoz érve direkt rátolt a jobb oldali bólyára, az le is fogta a kocsit majd akik hátul jöttek kb 3-4 ember mind nekem jött ,ez meg simán tovább ment, teljesen egyértelmű volt, hogy nem fog elférni mivel eleve jobbra húzódtam, hogy meg se próbálja ott, erre csak pont annyit tolt rajtam ami elég volt ahhoz, hogy végem legyen, és hiába reportoltam ezt is, simán leszarták, 19-20K ember van online este, az számít nekik, más nem, ennyi erővel mehetek én máshol is.
Mondjuk úgy komplett az egész a hangok meg minden még mindig itt a legjobb, próbálgattam most az ACC-t meg az LMU-t de azok olyan gagyinak tűnnek az iR után, legalább is én igy érzem
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22
#3239
üzenetére
Na pont erről beszélek. Semmit nem ér a reportolás, hacsak nem 250-el mész neki valakinek szándékosan. Akkor kapsz egy ejnyebejnye emailt... Hűha, ijesztő. Nyilván ha megcsinálod még 2-3x akkor vszeg kapsz egy hét bant.
"Normális" verseny szituációkra nagy ívből szarnak, még akkor sem ha van benne némi szándékosság, csak nem veri ki a szemüket. Aztán csoda megy a redneck iT wAs hArD rAcInG mentalitás
-
kismadar12
kezdő
válasz
András12345
#3233
üzenetére
Emlékszem fél évvel ezelőtt mikor ugyanezeket elmondta a Pénzes Ádám youtubeon olyan népharagot kapott, hogy mai napig rájárnak a csatornájára kötekedni...Akkor én nem tudtam mit kezdjek a véleményével mert kicsit nyers volt de sajnos kurvára igaza volt/van. Egy lehúzós lusta banda ez jó marketinggel, de összecsapott átgondolatlan frissítésekkel.
(Egyébként ő visszament LFMezni ahogy látom) -
válasz
András12345
#3237
üzenetére
Ebben a szezonban eddig 3 versenyt mentem, mindhárom úgy ért véget, hogy nem bírt elmenni 2-3 próbálkozásból akkor a következővel oldalba vert miközben kanyarodtam, mindhármat reportoltam és mindhármat elutasították, a harmadik már felbaszott, futam vége után amikor megállt nekimentem, arra persze jött, hogy akkor ezt ne csináljam stb, új UI replay közben úgy akadozik, már napok óta kipróbáltam mindent de nézhetetlen a replay.
-
válasz
András12345
#3237
üzenetére
Én már kaptam 1 hét pihit, egy gyökér kitolt a falba, vontatás közben kielemeztem és már a cockpitben jól gondoltam, szemét húzás volt, fel is kúrt mert 2. helyről tolt ki tök feleslegesen, szóval vissza mentem pitbe, javítás majd bevártam és 250-el telibe vertem, aztán írtam neki ,hogy remélem megérte főnök.
Verseny után bereportoltam, jött is az email ,hogy elfogadták, utána jött az is, hogy megértik az indulatot de nem lehet megtorolni az esetet és ezért 1 hét pihi, ha folytatom ezt a magatartást akkor a kövi több lesz, szóval van ott bünti, első kézböl tudom.
LFM? Na igen, az családiasabb szigorral dolgozik, és milyen jól teszi, néha elagyalok rajta, hogy vissza kellene menni ACC/LFM versenyekre.
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22
#3236
üzenetére
Én nem vettem még észre hogy bármi negatív hatása lenne egy reportnak. Egy ideje beharangozták azt is, hogy változtatni fog a versenyeredményeken is a sikeres report. Ilyet szerintem még nem látott senki...
Extrém mértékű, és mennyiségű szándékos balesetet kell okozni ahhoz hogy itt egy kis pihenőt kapjon valaki.
Ebben LFM egyedülálló, már amikor hozzáértő stewardok vannak, ott is előfordult pár baromság. De legalább van egy aktív rendszer...
-
válasz
András12345
#3233
üzenetére
Egyetértek, de sajnos ez az egyetlen szim ahol a szándékos kilökéseknek van némi következménye és itt a legnagyobb az esélyed befejezni egy versenyt, de amúgy igen, néhol túl van tolva a potméter az biztos
-
András12345
aktív tag
Persze, a többi sim sem tökéletes, sőt...
Egyedül azért LMU-zok, mert ott jó vezetni az autókat. Abban is van egy csomó hiba, meg probléma, de maga az hogy hogyan működik az autók fizikája, a gumimodell, stb. a legfontosabb szerintem. Mindkét pilótacserés eventet is lenyomtuk, az is működik, bár még 1-2 funkció ki volt kapcsolva, pl. a csapattárs nem tudott állítani a box menün, az aktuális pilótának kellett magának, mint ACC-ben, de ez egy ilyen minimális dolog szerintem.Iracingben egyszerűen rossz élmény menni ezekkel, sőt a "régi" gumimodellt használó autókkal főleg...
És emiatt volt extra nagy csalódás amit kihoztak belőle baromi hosszú beetetési idő után.Raceroomot nem ismerem, AC max arra jó hogy offline szétmodolt játékkal gurulgass. ACC meg egy igazi rakás szar a borzadvány FFB-jével, és a nemlétező lengéscsillapító fizikájával együtt... Ott egyedül a gumikezelés, nyomás állítás, fékkel való hőmérsékleti összhang, grain, blister ami talán egyedülállóan jó, ezt hiányolom is a többi simből, de azon kívül kuka számomra az egész...
-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#3233
üzenetére
értem, és nagyjából mindegyikkel egyet is értek, de azért nézzük meg a többieket?
AC? csak a modderek tartják fenn, és én mondjuk hányok attól hogy szétmoddoljak valamit, és utána egy verseny fele azzal teljen, melyik patch melyik updatjével megy a kért autó az adott pályán
ACC? az új autókon és pályákon kívül érdemi frissítés volt? fizikát érintő?
Raceroom? 2019 óta várjuk az új graf enginet, unreal vagy DX12 valami, de nem jön. pár új livery meg új gumimodell volt ott is az elmúlt években
itt azért valóban aktívan dolgoznak rajta, még ha el is ba..ák néha. igen, az új ui csak egy skin, igen, minden évben van 2-4 nagy update, aminek van 4 patche, amely 4 petchnek 16 hotfixe. -
András12345
aktív tag
Lehet hogy már írtam ide erről, de az a véleményem 3 év iracing után hogy a frissítések nagyrésze egy összecsapott teszteletlen szemét, amit utólag, jó esetben 3 hónap alatt, rossz esetben egy év alatt, vagy soha nem foltozgatnak valamennyire...
Emellett extra elszomorító tényező, hogy a bevételük sokszorosa az összes konkurens simek bevételénél összeadva is.Nyomják le a torkunkon hogy milyen sokat és keményen dolgoznak, és ez messze a legrealisztikusabb sim ami valaha létezett. Közben egy vicc az egész. 3 év alatt egyedül ami értékelhető frissítés volt az az eső maga, és hogy ki tudod hordani a kavicsot az útra. Ez tényleg ad a realizmushoz.
Ellenben...
GTP vezethetetlen volt esőben. Kellett nekik egy év hogy ne legyen abszurd, csak nettó irrealisztikus Most sem az igazi, de sikerült annyira befoltozniuk hogy ne öljön meg egy tócsa ha hozzáérsz 60km/h-val"Új" gumimodellek, ugyanúgy csinálják azt hogy megcsúszol, elmelegszik a felülete, aztán egy bevásárlókocsiban ülsz fél percig. De legalább (ami eddig nem volt) hidegen ugyanolyan ostoba mód forogsz meg mindenféle visszajelzés nélkül mint az eső bevezetésekor (ez GTP-re igaz főleg) Magyarul ez nem egy új gumimodell, hanem a régit paraméterezgették át, és előadták a mártírt hogy mennyit dolgoztak, és ez a legrealisztikusabb gumi ami valaha volt és lesz (köze nincs hozzá)
GT3 gumi szintén ugyanez, némileg máshogy paraméterezve.
Alapvetően az egész fizikája el van cseszve, mert ahogy elindulsz hideg gumin az eleje gyorsabban melegszik. Egy 600 lóerős hátsókerekes autón
. Aztán gondol egyet és elveszti a hátulja a tapadást, és forogsz, megint csak, minden visszajelzés, vagy bármiféle átmenet nélkül.
Ilyet versenyautó nem csinál hideg gumin... Az első tengelyen lesz kevesebb tapadás, tolja az orrát a végtelenségig ha gyorsabban mész be a kanyarban, mint amit a tapadás megenged, nem betapad az eleje, és piruettezel...Az FFB egy trágya 6x60Hz-es fake 360Hz. Egy ember által megírt (Marvin) app jobb, élesebb FFB-t eredményez, mint amin "olyan keményen" dolgoznak évek óta.
Grafikailag olyan amilyen, ezer éves textúrák a régi pályákon. Az újakon kinéz már valahogy, viszont LMU-hoz képest, ami lényegesen jobban néz ki, sokkal kevesebb FPS-em van.
Emellett mióta hozzányúltak a fényekhez, ha nem full napsütés van, akkor olyan fakó mintha ködben mennél. Ja és egy filtert is használok, hogy az alap fakóság ne legyen olyan szembetűnő...Nagy nehezen "megoldották" a GTP hybrid modelljét, avagy belockolták balancedra, 50% akksi a target, az alatt nem deployol, ha felette vagy igen. Semmit nem tudsz állítani, és a kemény munka kimerült abban hogy végre nem erősebb az autó ha megy a deploy... Jár a keksz... Virtual energy minek? Imsában nincs is... Ja de, van
#mostrealisticsim
Ja és a Ferrari 200KW maximum deployát limitálták 100KW-ra
Annyit nem tudnak megoldani, hogy ne legyen maximálisan limitált autótípus egy szériában. Kivették az Audi GT3-at Imsából, hogy az Aston beférjen. Ez 2005-ben oké. Csak eltelt 20 év...
Ehhez hozzájön hogy stewarding nem létezik. Az nem stewarding, hogy valakit beleraksz a falba és kapsz egy ejnyebejnye emailt. Esetleg ha ezt sorozatosan csinálod egy hétig, lehet kapsz egy hetes bant? Egyszerűen elképesztő...
És akkor itt van ez az "új" UI, ami egyáltalán nem új, hanem kapott egy skint, meg pár dolgot át tudsz méretezni, vagy a replay bart mozgathatod? Másfél éve mutogatják, hogy "keményen dolgozunk rajta"... Ez már tényleg a szánalmas kategória...
Még valószínűleg volt pár dolog az évek alatt, ami így hirtelen reggel nem jut eszembe, de remélem elég lesz...
-
biker
nagyúr
válasz
András12345
#3231
üzenetére
meeeee? mijéééé? tessék értelmes nyelven csettelni
-
biker
nagyúr
az új UI sajnos a chatben változást hozott, nem UTF8 karakterkódolással mennek az üzenetek, így az ékezetes karakterek mind hibásak
Én már reportoltam, visszaírtak hogy köszi, feljegyeztük, de lehet jó lenne ha minél többen jelentenénk, hogy foglalkozzanak vele
-
Mbru
tag
-
Laby
őstag
Én is rámentem az Aston Martin GT3-ra.
Hangja elég frankó, olyan mindenes kocsinak tűnik. Semmiben sem kiugró, de mindenben jó. Open szériában kíváncsi leszek, mennyire lehet fickósra állítani setuppal. Most elég könnyen vezethető, de azért érződik, hogy setup miatt ennyire könnyű. Mégsem annyira stabil és steril (értsd: halál unalmas
), mint a BMW, de talán nem is lesz olyan marha nehéz vezetni sem összességében.Pont valami ilyesmire számítottam, frankó lett.
Nyomtam a sprint futam élőket, volt 1-2 izgalmas ha érdekel valakit a kocsi vagy a stream:
[youtube link] -
-
drsanya
aktív tag
Szerintem igen, de nem vezetünk egyformán, így csak a magam nevében beszélek, meg ugye beállítás kérdése is. Ami biztos, hogy egyelőre lassabb vagyok vele, mint a BMW-vel, vagy akár a Mercivel. Ezek nálam az etalonok, mindig ezekkel mentem. Gyakorlás lesz vele, mert amúgy kárpótol mindenért a hangja.
-
Mbru
tag
válasz
Sziszifeca
#3203
üzenetére
Én is várom mikor lesz kedvezmény. Ahogy olvastam, november előtt nem várható csoda
-
drsanya
aktív tag
A friss tartalmak a Demo Drive-ba mindig a következő szezon váltásakor kerülnek bele, nem véletlenül nem tudsz vele menni. Egyébként pedig egy beteg állat az Aston, jó is vele menni, de a hangja, főleg kívülről eszméletlen. Egyébként pedig én is csapattagokat keresek a Veteran Fathers-hez, ami a neve is elárulja, nem hardcore e-sportolókból áll, hanem hozzám hasonló 40-es, XL-es (kor és méret
) időhiánnyal küszködő, de annál lelkesebb családapákat foglalja össze, akik szeretik az endurance versenyeket. Akit érdekel, írjon
. Ja és nem kompetitív szempontok szerint választunk autót, hanem arra amire feláll (ez nálam most az Aston), de rugalmas vagyok. Ezt a szezont a GT-nek szentelem a magam részéről. -
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345
#3209
üzenetére
Ohhhh, akkor sorry. Azt hittem ez is olyan lesz, mint a gt4-nél, de tévedtem.

-
bardi
senior tag
válasz
-Rolika-
#3208
üzenetére
Nem vettem még semmit, a demo driveban mentem vele.
Kipróbáltam a gtp-t is, na azzal biztos nem fogok menni.
Az astont meg hiába töltöttem le, gondolom új contentnél nem lehet demo driveban menni vele.
Creditek miatt amúgy vagy egy autó vagy egy pálya most ingyen lehetne nekem.
-
-Rolika-
senior tag
Ha nem vetted meg, akkor nem az evo lesz

Ugyanúgy meg kell venni, mint az Astont. Gondolom akkor Neked a régi van meg, de azzal az új szezonban már nem tudsz menni.
Nekem meg kellene már vennem az Astont, mert a többiek már azzal akarnak indulni Fuji 24 óráson

Ebben a szezonban én az Imsa-t fogom tolni. -
bardi
senior tag
válasz
-Rolika-
#3205
üzenetére
Szerintem az evo lesz, mert a vln szériás autókat tudtam letölteni.
Amúgy az új Astont gondoltam megvenni, mert az biztos sokáig használatban lesz. Meg az orrmotoros a bmw-vel együtt. Hamár utcára is bmw-m van
Nem akarok játékban mégegy Porschét, sportkocsi szériákban csak azzal mentem az utóbbi időben.
A 40 perces futamok lesz a széria erre a szezonra szerintem. -
adrian360
őstag
hát én most megnéztem az új regionális GT3 naptárakat, az európai még okés, de az amerikai meg ázsia... GT3-mal Tsukuba ,Lime Rock, Summit Point stb ... SR temető széria lesz szerintem
-
-Rolika-
senior tag
Ha a 20 perces GT3-at mész az ugye fixed, ott nem tudsz állítani semmit. Openre én Coach Dave setupokat használok. Setupoláshoz hülye is vagyok, meg türelmem sincs tesztelgetni, ezért nem szoktam rajta változtatni. A fékezéshez annyit tudok hozzátenni, hogy ritka az, hogy full féket nyomok, de azt mondom inkább nézz pár videót yt-on, hogy a profik hogy csinálják

Nem tudom, hogy a BMW amit próbáltál az az új vagy még a régi? Ugye most abból is kijött egy (talán) Evo változat. -
#214
aktív tag
válasz
Sziszifeca
#3203
üzenetére
Meglévő profilnál 25% kedvezmény lesz az éves és 2 éves előfizetésre, ennél nagyobb kedvezmény nem szokott lenni. Sőt BF-en kívül nem is szoktak máskor akciózni.
-
Sziszifeca
őstag
Hali!
Lassan lejár az éves licenszem, Black friday-kor milyen akció szokott lenni?
Vagy ilyenkor tudtok majd valami okosságot? Jó lenne a 40% kedvezmény
-
bardi
senior tag
válasz
-Rolika-
#3198
üzenetére
Ki tudtam próbálni az M4 GT3-at gyorsan, rosszabbra számítottam, meg azért már több segítség van a setupnál, mint régen, vagy mint sok másik autónál, legalább ott van melyik pályára melyik downforce szett javasolt. GTE-nél nem volt semmi ilyesmi.
Kigyorsításon meglepően játékos tud lenni, fékezni viszont nem tudom hogyan kéne az ABS miatt, hagyni dolgozni, vagy ABS nélkül rövidebb, 5 kör alatt nem derült ki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Gear S3 - második kör
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gigantikus fordulatot vett a GeForce RTX 50 Super sorozat törlése
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
- Motorola Edge 40 / 8/256 GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



) . De én most nem fértem volna oda, mert stabilan 3000 körül szoktam mozogni. Engem amúgy nem izgat ki hány ájrétinges, mert azért ez már nem sokat jelent, lehetsz attól gyorsabb tőlem, hogy 1000-el kevesebb van neked. Komolyabb eventeken szoktam indulni, mert a család mellett azért ki kell logisztikázni a hogyan és mikort, és úgy érzem a születésnapos Daytonám veszélyben van, mert akikkel eddig mentem szó nélkül lepattintottak és barátlistáról is töröltek anélkül, hogy tudnám mi történt...
).

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



