Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Mágus2 #48392 üzenetére
Ez igen. Ilyen rendes, segítőkész topikban is rég jártam.
Természetesen mind a kettőt cserés.
Mint eddig mindent próbáltam megadni neki. Szinte lassan minden ki van cserélve szegénykén.
Egy lelakott banki visszavett autó volt. Semmi nem volt jó rajta.
Nagy vonalakban. Vezérlés csere, katalizátor pótlás, Gömbfejek, szilentek cseréje. Fékpofák elől hátul. És még rengeteg apró hiba javítása. -
narancsnn
senior tag
Na akkor kérnék mindenkitől egy privátot aki akar jönni.
És akkor Velence kontra Siófokusz?!
Hányan lennénk, milyen kajára gondolnátok...stb...stb... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
cool13 #48385 üzenetére
Csak egy műanyag csapágy van benne ami, ha teljesen megszorul, eltöri a rugót. Ha már ott leszel, a gumi fészket is cseréld ki. 14 euró körül van egy ilyen készet a gumival és a csapággyal. Az új csapágyba ne felejtsetek el olajat csepegtetni, ezzel meg lehet 3x-ozni az élettartamát.
1J0412331C a gyári száma készletnek, ha mindkét oldalon cseréled(illik), akkor ebből kettő kell.
-
-
-
narancsnn
senior tag
Látom lassan eszetekbe jut a tali.
Akkor jó lenne mostmár lassan fixálni időpontot+helyszínt.Nos?!
-
net84
őstag
válasz
bitpork #48377 üzenetére
Szetszedjuk legkozelebb
az talan kijon a helyerol.
Viszek magammal legkozelebb celeszkozoket ahhoz is...ha nem felejtem el.
En jovo heten hagyom majd el a tokomet...uhhogy rapihenek. Gepet sem akarok latni a het vegen.
Hol lesz a Golf tali?
Egyebkent en a narancs altal rozsaszinhez szervezett (majd modosult helyszin) talira gondoltam... -
-
latyak17
tag
válasz
bitpork #48370 üzenetére
már meg van csinálva ! obiből gardéna 800Ftos konkrétan, és hibátlan, szélvédő befolyás, padló rohadás, már szerelőnél mire visszamegyek sopronba suliból kész is, és nem is lesz zsebbenyúlós, mert nagyon korrekt volt a mesterúr !
net84: 4 mentes azért van benne utóbbi meg be van ragasztva, nincs újrafényezve, mosva van pervollal, de kicsi de le kell ültetnem, mert nagyon magas
-
Sziasztok!
Felfedeztem hogy van itt egy topik. Fel is tenném a kérdésem, hátha van ötlet a hibára. Gép Golf IV.
Nemrég jelentkezett egy hiba. Ha kitekerem teljesen a kormányt majd vissza, hallok egy roppanó, ugró hangot. Olyan mintha a toronycsapágy nem tudna elfordulni és a rugó megfeszül, majd továbbugrik. Tuti rugó, mert a hangja olyan pengő, rezgő, és érzem hogy a rugó az. A bal elejénél érzem. Mi lehet a bibi, merre induljak?
Köszönöm! -
net84
őstag
válasz
latyak17 #48369 üzenetére
Az egyikbe egy csavar fej van beragasztva, a masikba negy?
Ujrafestve vagy csak megmosva? Nem kicsi az a gumi ra?
Egyebkent jol nez ki az auton (csak a merci jelet maratnad le rola).
bitpork - dvd egyseg? Megpucoltad, cserelted? Vagy meg mindig "hule"?
cool13 - nekem a toronyra gyanakodnak, az inkabb hupog, kong.
Az viszont egyre valoszinubb, hogy feltengelyes a Torpedo
hetven probalok villas emelot intezni, hogy a csapagyat es a lengokart kizarjuk...
-
válasz
latyak17 #48369 üzenetére
Most tényleg ez a legfontosabb, amikor a vízelvezetőd halódik?
MÁS: ma véletlenül D helyett Sbe raktam a váltót...először megijedtem ,mert 3k alatt nem engedi elváltani és azt hittem betérgyelt ez a sz@r, de utána rágyöttem h én vagyok a hülye. Érezhetően jobban szedi a lábát, meg láthatóan jobban fogy az üzemanyag...
-
-
net84
őstag
Urak!
Leszen valami osszeroffenes szeptemberben?valaki megsasolhatna az autot...nekem gyanus, kezd ellustulni, 4. fokozatban 50-es temponal eppenhogy megvan az 1500-as fordulat, meglodulni is a 2000-es fordulat elott nem sokkal hajlando. Aztan lehet, hogy csak meg kellene kergetnem korgyurun egy kicsit magasabb fordulaton...?
Erdemes valamit kitakaritani? cc 7000km van bent a nagyszerviz ota. -
matarese82
csendes tag
válasz
tomcsi23 #48353 üzenetére
Köszi, megtörtént, mértünk, néztük.
Hamar ki is derült, hogy mit nem vettünk észre cserekor...
Ahol a fékbetét csatlakozik műanyagnál, van egy kopás, szakadás.
Leszigeteltük, utána már nem jelzett a komputer.
Hétfőn vadászok hozzá olyan műanyagot, remélem lehet ilyet külön venni és akkor cserélem.
Köszi a segítséget.
Esetleg ha tudtok tippet adni, hogy vajh, hogy hívják azt az alkatrészt (a fékbetét arra csatlakozik rá), azt még megköszönöm.
Meg az eddigieket is. -
narancsnn
senior tag
Na ezt is megéltem, tető alatt van a gépezet
-
-
tomcsi23
veterán
válasz
matarese82 #48350 üzenetére
Elvileg el kéne aludnia, csatira rá kéne nézni, ill. amit írtam, érzékelőt, betétet leellenőrizni.
Az még lehetne, hogy hátul is érzékelős, de az szerintem golf 5-nél még nincs. -
14adam
addikt
-
válasz
matarese82 #48350 üzenetére
Fék kopás. De ha cserélve lett akkor madizag meg csati csekk.
-
TaaT
nagyúr
válasz
matarese82 #48348 üzenetére
Ilyen jel? [link]
tomcsi23: na ebből nem sokat látni
-
tomcsi23
veterán
válasz
matarese82 #48346 üzenetére
Melyik világít konkrétan?
-
tomcsi23
veterán
válasz
matarese82 #48344 üzenetére
Igen, TaaT tolta is a következő lépést, össze lett dugva rendesen?
Esetleg ránézni, hátha nem érintkezik. Ill. rövidzárral megnézni, működik-e az érzékelés, meg a fékbetétet kimérni.. -
tomcsi23
veterán
válasz
matarese82 #48341 üzenetére
Visszajelzős fékbetétet kapott a masina?
-
matarese82
csendes tag
Sziasztok!
Golf V-ös, 2005-ös évjárathoz lenne egy kérdésem.
Fékbetét csere előtt/után világít a hibát jelző szervízlámpa.
Ezt csak kiszedetni lehet, vagy el kellene tűnjön, vagy ki lehet szedni a kijelzőről a hibajelzést, mint mondjuk a kötelező szervíznél?
Köszi előre is a segítséget.m
-
-
válasz
Peter789 #48335 üzenetére
Hát-hát... én sem tervezem itt megrohadni, pláne nem így és ilyen ...elit elnyomásától. Elkövettem a hibát h hazajöttem dolgozni. De Kanada váááár
Ezért is mondom h ne tervezz előre. Ha mázlid van és bekerülsz a Tudodkinek a klánjába, akkor ok, de különben ...áh hagyjuk. Szóval megértelek, meg nem is.
mekkelek: hát mi a nevem ha nem az arczom?
narancsnn: tényleg kend hun van onnan? -
Peter789
senior tag
válasz
bitpork #48329 üzenetére
Azért 4 évre csak tervezzen nagyvonalakban az ember ilyen dolgokkal... Többet azért sem írtam volna, mert ismerve magamat addigra már rég másik autóval járok majd, de ha nem szakad a nyakamba a nemzeti bank, akkor relatív ésszerű döntést fogok hozni akkor is szerintem
Egyébként alternatívaként pont az volna, hogy keresek melót pesten és fel is költözök - akkor a néha néha kimozduláshoz elég lenne a swift, a mindennapokat meg megoldaná a BKV vagy egy robogó. Viszont elgondolkodtam hogy semmi jövője ennek az országnak, miért költsem itt a pénzemet ingatlanra, abból jó nem sülhet ki ha idekötöm magam évekre. Szóval helyette kellene egy olcsón megvehető és fenntartható autó - amiben mellesleg reménykedhetnék hogy ismét megmentené az életem, ha arra lenne szükség - amivel kihúzok még 1-2 évet itthon, aztán meglátjuk hogyan tovább - van 1-2 terv, ami ha bejön, lehet többet hoz mint a lottó 5ös, de mivel előre nem iszok a medve bőrére, ezért nem veszek olyan autót amivel addig feleslegesen terhelném a költségvetésemet... Éppen elég az, hogy a Superb után a kutya nem fog fizetni, mivel eltűnt a balesetet okozó harmadik fél - örülhetek neki, ha legalább a rendőrség végre lezárja az ellenem folyó nyomozást és hatalmas buktával, de mehetnek tovább a mindennapok
-
-
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
Az miért van, hogy a kicsi '99-s Felíciámon az egyik oldalra könnyebb a kormányzás, mint a másikra? Szóval én úgy érzem, hogy jobbra könnyebb a kormányzás, mint balra és a tapadásom is sokkal gyengébb. Mi okozhatja?
-
Peter789
senior tag
válasz
MunezXBK #48314 üzenetére
Azért más vw motorokon nem kopnak le előszeretettel a vezérműtengely bütykök alig pár százezer km alatt - ha csak a tekerés lenne a háttérben, akkor ez ugyanolyan jelenség lenne az 1.9 TDI, PD stb motoroknál is... De még ha csak 1-2 felkapott sztorin alapulna az egész tévhit, a fogyasztása gondolom akkor is annyi amennyi... Nekem most nagyon nem mind1, hogy 5-5.5 vagy 7-7.5-el járok évi ~30e km-t - 4 év alatt 1M csak az üzemanyagon a differencia (ha nem drágulna semennyit), és akkor még nem néztük azt hogy a karbantartása is jóval költségesebb, mert mindenből 1.5-2x annyi db kell bele, mint a kisebb tesóba... Ha sikerülne a horvátok felé tendálnom a jövőben, akkor jöhetne egy 3.0 benzin gázos A4 B6 cabrio a 200Ft-os LPG ár mellé...
-
Rolli
aktív tag
Sziasztok.
2004-es PDTDI passatom chip után egy hónappal 1500-2000-es fordulat között elkezdett rángatni.
Találkozott hasonlóval valaki?
Az egr hibában,nem tudom van-e köze hozzá. -
Jaded
őstag
Azt hiszem el kell kezdenem spórolni garázsra..most verte el a kocsimat a jég..
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Peter789 #48302 üzenetére
Olyan 0.5-1.0l között szokott tévedni. Belefér, buzukiból ültem át, ilyenekre meg nem adok. Sejtettem, hogy nem 4literes lesz az átlagfogyim, de ha már leraktam a nagymotort, fájdalomdíjul nem 1.4-75loval vettem.
Ha spúrolni akarok, akkor a városba az 1.6os fókával megyek,azzal el tudok járni 5.5körül.
-
AMD Power
titán
Azt néztem ,hogy egy normálisabb 12-14 éves Audi A3 is 1 millió.
-
Peter789
senior tag
válasz
bajnokpityu #48298 üzenetére
de azon belül pontos, vagy random téved? Az octavia 1.6SR benzines (40e km-t volt nálam) fedkompja is pontos volt nekem, csak konstans 2-3 decivel pesszimistább volt mindig a valóságnál. Utána jött egy H Astra 1.7CDTI - ennek a fedkompja totál random számokat írt ki, mostmár nem emlékszem hogy alá vagy fölé de véletlenszerűen 1-2 decitől akár 7-8 deciig tévedett. A Superb-é viszont atomóra pontosságú volt, minden tankolásnál pontos érték jött ki. A gázzal sajnos elpontatlanodott - ott csak nagyságrendileg tudtam saccolni belőle, hogy az adott szakasz az átlag alá vagy fölé fog esni, km alapján nagyságrendileg mikor menjek tölteni...
-
Peter789
senior tag
válasz
Balupapa #48296 üzenetére
Mindig szoktam követni - írni azért nem írtam soha, annyira nem vagyok pedáns, de minden tankolásnál kiszámolom hogy mennyi az annyi. Bő 10e km-t toltam bele tavasz óta Édesanyám régi 1.3 benzines swift-jébe - ez 110-es nyugis ingázásnál 5.3-5.5L-t "vedel" - kicseréltem a gyújtótrafó után minden kábelt, elosztófejet, rotort, gyertyát - előtte +0.5L volt
A napokban volt pár kép valamelyik híradóban: egy ilyen swift aláment egy platónak - zéró esély... A Superb magas ora befeszült a plató alá, a jobb alsó hátsó lengőkar felpúposodva félbehajlott úgy préselődött le, így a plató sarka már épp csak elérte az A oszlopot. A lökösvas sérülésmentes, a lámpába vágódott be a pót "aláfutásgátlója" (gratula az elhelyezéshez), szétütötte a légszűrőt de a blokk, turbó, légkondikompresszor mellette már sértetlen. A jobb A oszlop elkezde lenyomni a tetőt, de elég jól ellenállt. Viszont még a C oszlop hátsó tövében a csomagtérfedél mellett is torzult a váz, valamint az alváz főidomok is megroppantak kicsit az anyósülés alatt. Már így se nagyon lenne mit menteni rajta, de erre rájött hogy sajnos a kolléga nem volt bekötve, ezért nagyon rondán sérült - a tűzoltók levágták a tettőt, két jobb ajtót... Én be voltam kötve, így az arcom jobb felét csak a repülő üveg és műanyagszilánkok vágták össze, és szerencsémre elkerülte mind a szememet, pedig rendesen körbelőtték.
De a lényeg, hogy megmentette az autó az életünket, így biztos nem veszek ennél kisebb platformot soha többé pályázásra...
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest