Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
RohamDroid #35598 üzenetére
khm.... Dropbox error 403, csak te látod a képeket, mert be vagy jelentkezve, de gondolom nem akarod megadni a jelszavad az egész fórumnak.
-
Gebriel
veterán
válasz
RohamDroid #35598 üzenetére
Itt sincs semmi.
-
RohamDroid
aktív tag
válasz
Mágus2 #35594 üzenetére
Már javítottam a linkeket ha arra gondolsz. xD Vagy ha a motor hangra akkor tényleg hallgat.
Főleg a szilent.
De most hogy kicseréltem azt a szilentet, kiderült hogy az alsó is el van szakadva szóval azt is cserélhetem.
Szegény kocsinak kiderült hogy nem volt gazdijaDe most már jó gazdája van.
-
RohamDroid
aktív tag
válasz
Mágus2 #35589 üzenetére
ÓÓ a kilométerek csak úgy mennek bele. A benzin meg csak megy ki.
Kicseréltem édesapámmal a láncot, meg minden szükséges szűrőt stb. Lánc csere után olyan "hangja" lett mintha hibrid lenne az előzőhöz képest.. És a fogyasztás is csökkent, valszeg a gyújtás eléggé csúszkált mert sokat fulladt a kocsi gázadásra. A láncból akár 2 pár szemet is kiszedhettem volna annyira megvolt nyúlva. A motor szétszedése közben, találtam még egy hibát, mégpedig azt hogy, a vákuum cső is lukas volt és kb kezdett elporladni.
Most termosztát csere jön még, első fékpofa csere, és hátsó kerékcsapágy csere. Állandóan ömlik bele a benzin és akadozik ugyanis alig melegszik fel a motor. Éppen ezért nem nagyon hajtom neki.
Na de beszéljenek a képek hogy milyen lett a kis skodri a "felújítás után".
A kikerült vízpumpa amit állítólag 5 ezer km-el ezelött cseréltek a márkaszervízben :
Érdemes a szilentet megnézni rajta -
válasz
RohamDroid #35588 üzenetére
Megtalálod, leteszsteled, mondasz árat, megalkuszunk és küldheted
-
t1
veterán
Sziasztok.
Tud valaki nekem árat nézni Polo 6N koptatóra?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
RohamDroid #35588 üzenetére
Kicserélted a vezérmű láncot? Mesélj csak, hol tart a skodri?
-
válasz
RohamDroid #35584 üzenetére
A kuttya közönséges SD kártya, 2 gb. És ez 2x. Tehát semmilyen HC v más jelzésű. És mér sok helyről rendeltem, de mindenhonnan csak SDHC jött meg egy vállvonogatás
Mágus2: pont ez a baj h már csak az kapható. Ez meg nem eszi csak az SD-t.
-
válasz
RohamDroid #35582 üzenetére
Autós hi-fit nem érdemes árulni
Ha profi, senki nem akarja megfizetni, ha gagyi, még le is szólnak
Kicsit olyan ez mint a tanács. Okos ember ugye nem adja, mert az okosnak nincs rá szüksége, a bolond meg nem fogadja meg .
(#35581) Mágus2 : én ezért vettem meg az rns-e-t...igaz most meg az SD kártyával szívok, mert nem SDHC kártyát eszik csak, az meg sehol nincs
-
RohamDroid
aktív tag
nem tudjátok hogy autós hangcuccot hol lenne igazán érdemes árulni? mert itt hw aprón nem nagyon kapkodnak utánna pedig amit árulok az a jobbik fajtából van csak nem nagyon ismert
Phonocar erősítő.
Szal ha valaki tud valami jó oldalt akkor írjon pü-t légyszives. Köszönöm.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
JHONNY 79 #35577 üzenetére
Elég rossz helyen van. Lehet, h csak a test kontaktos. Annak is hasonló jelei vannak. Jellemzően párás időben rakoncátlankodik. Ennek is érdemes utána nézni a csere előtt. Hibás relé szintén tud ilyen nem egyértelmű hibát. Többször találkoztam ilyennel régebbi autóknál.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
JHONNY 79 Ezt kell kicserélned: 03G907282A
-
VR6-Fan
veterán
alapvetően nincs gondom a dizel tuninggal előzésnél tényleg jól jön néha a plusz kraft, és ha nem rugod neki tényleg nem fogyaszt sokat.
viszont hogy MO-n a legutolsó korom okádó fos láda is 200le és maximum ha tégla van a gázon 5,5litert eszik, ebből besokalattam, a sok okosból.
értsűk már meg hogy azt a 200le-t elő kell valamiből állítani a lovak zabbal, lehet hogy nem 15l-t fog enni csak 9-10-et ha szét tiporják neki, de nem 5-6.
ez most nem neked szólt sejtem hogy Te is tisztába vagy ezzel.
Golf kupás link hatalmas
-
RohamDroid
aktív tag
japánban golf verseny
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
RohamDroid #35568 üzenetére
Ár?
-
8th
addikt
-
RohamDroid
aktív tag
válasz
rob210 #35567 üzenetére
ph544 ez ami nekem van marhajól szól. Jo mondjuk jbl hangszorokat hajtottam vele de mostmár erősebbek vannak, és ahoz márkában illő erősítőt vettem.
4x 80 watt
vagy 2x 180 watt.
High pass low pass aktív crossover 3 felé kapcsolható.
Csatornánként állítható a gain és a frekvencia is.
2 bizti van benne.
rca bemenetek és high bemenetek vannak rajta. -
rob210
nagyúr
válasz
RohamDroid #35565 üzenetére
Mi a típusszáma?
Mert ettől a gyártótól nagyon jó és drága cucc is van meg nagyon gagyi is. -
8th
addikt
válasz
VR6-Fan #35545 üzenetére
"ez amestersegesen generalt dizel imadat szinte csak magyar betegseg,"
Ez mindenhol jelen van. Itt azért faragják a TDI-t mert ahhoz már olcsó minden. A nálunk jobb életszínvonalon élő népek általában OM606-ot okosítanak nem bohóckodnak 1.9-el, az komolytalan a szemükben. Az amerikaiak a saját V8 turbódízel szarjaikat kalapálják mert ott kb vas árban van hozzá bármi. Kis pénz kis foci nekünk ez jutott. Sokan - én is - azért szeretjük a tuning dízelt mert jól megy és nagyon keveset eszik. Mire nem elég egy 200lovas tdi a mindennapokban? Hármasgolf méretű/súlyú kaszniban utcai gumival diffizár nélkül 7,5s alatt van százon és 6liter fogyaszt átlagban. Lehet, hogy a te szemében ez szarrágás csúcsa de utcára nem mindenkinek van igénye ennél jobbra erősebbre gyorsabbra.
-
RohamDroid
aktív tag
Valakinek nem kell egy phonocar márkájú 4 csatornás crossoveres erősítő ??
-
RohamDroid
aktív tag
ez a dizel a szegény prolik autója téma nem akarok sértegetni senkit de aki dízelt akar az vegyen azt senki se fogja megmondani senkinek hogy milyet vegyen csak elmondja a véleményét.
A proliról meg annyit hogy ha dízelt akarsz akkor nézd meg hogy a benzinesnél mennyivel drágább ugyanaz a kocsi dízelben + az üzemanyag is drágább + common rail és turbó javításról ne is beszéljünk....Szal sztem egyátalán nem a szegények kocsija a diesel.. Én sztem a diesel jobb is de én benzinest vettem
mert nem tudnám a dieselt fenntartani.
Mindenki vegy azt amit akar ha meg kérdése van akkor halgassa meg a juzerek véleményét és kész.
Mindenki vegye magára aki akarja
-
VR6-Fan
veterán
vajon benzin v dizel?
benzin turbo -
-
Én azt nem értem hogy ha a Lambó traktoros gyökerekkel rendelkezik, akkor kinek mi baja a dejzellel?
-
FoBCRaistlin
őstag
Én is benzin fan voltam, sőt most is imádom 1-2 benzines hangját, stb.
Viszont a nyomatékba beleszerettem.Tény én is rühellem, hogy sosem lesz V5-ös HGT hangja, vagy R32... ez nekem is fáj.
A kerregés témára... alapjáraton, meg max ~1800rpm-ig van, aztán már itt sincs.
Folyamatos haladás esetén mellettem nem mondod meg hang alapján, hogy milyen motor van a géptető alatt. -
válasz
Peter789 #35542 üzenetére
Hát, én egy ford scorpioval kezdtem el anno automatázni. És bizony az olaj a sarkalatos pontja. Én innen Szegedről egészen Budapestig eljutottam a legjobb megoldást keresve. Minden szaki megmondta: lehet bele rakni olyan olajat amit a nagy gyárók megfeleltetnek a gyári normáknak, de egyikük sem merte azt mondani hogy biztosan ugyan azt tudja, mint a kocsi gyártója által dobozolt és a dobozon nem specifikált "csoda". Emiatt én úgy döntöttem , hogy az olaj jön a márkaszervizből, a többit meg egy automatára specializálódott ember megcsinálja olcsóbban mint a pohu. A passat 6 évig hiba nélkül supportálta ezt a megoldást. Minden 60-80k után meg kell csinálni, és jó lesz.
A másik: ha Te nem Magyarországon végezteted el, akkor lehet olcsóbb! Itthon a legolcsóbb ajánlat a multitronicra, 140k volt. Viszont mint utóbb kiderült a jóember még nem csinálta előtte, csak utána olvasott, uh maradt a specialista, aki meg 170ben megcsinálta 2 nap alatt Az olaj frissítés 60k-nál megengedett , de minden másodiknak teljes cserének kell lennie, ami bizony a leszedést jelenti. Mondjuk én ettől még automata párti vagyok.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #35527 üzenetére
nem ertem miert kell ebbol azt lehozni h a dizel a szegeny prolik autoja, ezt szerintem sehol sem irtam, de ha igen akkor kerlek mutasd meg.
A dizel, szerintem, arra valo, h aki evens szinten sokat megy az tudjon fogni a fogyasztason, illetve amit te is irtal ha a csaladdal le akar cuccolni az adriara akkor ne kelljen a koltoztetoket hivni.
Erre tenyleg tokeletes, masodik kocsinak en is azt fogok nezni raadasul valoszinuleg szivot is (kerdes h meddig marad az...), es nem kettes golfot, nem tudom h ez megint honnan jott elo szoval se emlitettem.Sport auto mainapig a benzin... Elmerogyantaknal a szivo benzin.... Ez teny, ez amestersegesen generalt dizel imadat szinte csak magyar betegseg, kornyezo orszagokba se jott ki ennyire...
Magyar venne dizel ferrarit a nyakamat ra.... -
Gebriel
veterán
Sziasztok!
Az Audik aut.váltója mennyire megbízhatóak?
97'-04' A6-ban tudomásom szerint elég gyenge volt, meddig használták ezt a típusú váltott és melyik szériáknál még?
Köszi előre is. -
Peter789
senior tag
válasz
Mágus2 #35535 üzenetére
szidom és átváltok rá...
ennyi, nem szeretem de ez van
(#35507) bitpork
huhh, szép számok, biztos vagy benne hogy nem lehúznak? tudom hogy vag márkaszervízben pl a mezei 5w40 castrol-ért ~9e/litert kérnek - a teszkóban is ~4e, normális forrásból meg ~3. fenti árszínvonalon persze hogy 80 meg 150e a másik is... neten nézelődve csupa 100$-170 font közötti számokat találok a hivatalos márkaszervizes/maszekos multitronic olajcserére. itt nyilván nem szedik darabokra, de valszeg nem is kell, a belső szűrő a fatális hibákból adódó leszakadó szemetek ellen lehet, az olaj minőségéért tuti a külső felel amit lehet cserélni simán. az alapos cserére pedig ott van a VAS 5162 néven emlegetett szett. de majd nézelődök kicsit az etka-ban, meg lehet megkérdezek 1-2 márkaszervízt is, hogy ők mit mennyiért csinálnának rajta... ráérek, nem rohanok, úgysem találtam még megvételre érdemes példányt
-
#00809728
törölt tag
Látom ide is bejutott mint anno a milyen autót vegyek topikban a diesel vs benzines v gázos probléma.
Oda sem járok azóta...Diesel annak éri meg aki sokat megy és hozzá jut "okosba" Aztán hozzá kell nyulni vagy nem az más kérdés.Tuningolni ragyásig aztán eregeti a fűstfelhőt azt sem értem...
Mondjuk nincsen tuningolva sok busz ill. kamion sem és azok is eregetik rendesen.Igazából azokat szedném le az utakról.Ha eladnám az auótmat lehet 14t beleugranék..
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #35537 üzenetére
Milyen igaz, vennék is, de nincs kombi(diesel).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #35534 üzenetére
Happy Birthday.
Én meg ámulok itt, h milyen emberek vannak, olyanik szidják a dieselt, akik lpg-vel járnak
VR6-on nem lepődök meg, ő hozza a formáját, ő ilyen.
Visszatérve a körtére, meg az almára:
Ha kiállnék, egy versenyre egy mezei GTI kettes gofal, akkor súlyos vereséget szenvednék, de ha úgy versenyeznénk, ahogyan a diesel autót tervezték, h hátra a csomiba beteszek egy kettesgolfot, meg az övének a tetejére is egyet és le kell menni 1000 km-t akkor már össze lehet hasonlítani a 2 autót, beszélhetünk versenyről.
Nem akarom védeni a dieselt, szar, ráz, morog, kerreg és még drága is, mégis van jövője.
Aki nem tud követni, igyon meg egy fél liter páleszt.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha az emberek nem akarnák a körtét az almával összehasonlítani, akkor, minden jó lenne.
m3tr0 Ha megszervezed, elisszuk az árát.
-
m3tr0
őstag
válasz
FoBCRaistlin #35528 üzenetére
Én is azon agyalok,hogy neki állok inni a fas*om ki van nem találok normális felnit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #35519 üzenetére
a dizel tuning a szegények sportja ez tény Most írtad, h minden tuning olcsóbb az 1.8 T-re.
Más kérdés, h diesel nem versenyzésre való, ez az én véleményem.
Aki fillérbaszónak nézi a dieselest, az nézzen meg egy fenntartási költséget is. Ne turkáljunk egymás zsebében, mindenki azt vezet, amit akar.
-
-
VR6-Fan
veterán
oké itt vannak azért olyan komák akik akár több 10éve csinálják ezt napi szinten, ne akard megváltani a világít netes infok alapján, meg haverok beszámolói alapján, csak ez a gond néha leírsz olyan féligazságokat hogy hihetetlen.
nézd BAM-os mocin lerugód a kiput üresebbre, veszel egy nagy MAF-ot 20 ezeré 100 körül íratsz egy programot, kb 200e össz költség, és ott a 280le-d.
egy értelmes turbo akármire 200e-től indul, pd elemek váltózó akkár 100e/db is lehet, soroljam.meg egy ilyen ~300le körüli r4-es dizel szerinted mit kajál ha rúgják is neki?
a dizel tuning a szegények sportja ez tény, bocs Andris, de szerintem Te is tudod hogy nyugatabbra nem a tuning dizel a tömeg cucc
-
Morris
veterán
-
ESP
őstag
válasz
VR6-Fan #35516 üzenetére
2hónapja bújom a netet, mivel egy normális dízel autót szeretnék kifogni malacka helyett.
Fentebb linkelt golf is egy tuningműhely autója. És ahogy kérdezek körbe egy több autóról tudok meg ismerősi körben is ezt-azt, próbáltam ki őket.Ezt a pénzem is marad tankolni dolgot szeretem a legjobban
-
VR6-Fan
veterán
nem szokásom... de érdekes 1 hónapja még semmit se tudtál kb hogy mi fán terem az autón, most meg már nagy turbo nagy ic, nagy pd elem, azon kívül hogy írod amit máshol olvastál, tudod hogy ezek mik, mire vannak hogy műkődnek mennyibe kerülnek?
amit ott leírtál árba annyiból egy 20VT-t felhuzok ~280le-re (és még pénzem is marad tankolni...) meg olyan 400nm-re és nem kérdés melyiknek lesz jobb karakterisztikája melyik fog jobban menni.
de dizel benzin vita felesleges...
-
sagit
veterán
Valami faja műanyagápolót nem tudtok? ( külső elemekre, lökösökre)
-
zoo8800
veterán
Ehhehe.
N+1 benzin-dízel hitvita.
Hajrá srácok -
VR6-Fan
veterán
hát 1,9 nem megy ekkora tartományba úgy mint egy villany motor, ha meg nagyobb turbo van főleg nem. meg ha nem racing motorod tartósan ne is forgasd 5k fölé...
hallgatok nap mint nap jó párat, tény hogy élhetőbb egy 1,4 pd-hez képst, de csodás pff, te még nem hallottál rendes motort akkor.
ha meg teljesítmény kell turbo benzin, vagy turbo etanol kérdés nincs..
nem kell válaszólnod de az okoskodásodból szerintem pár embert már kezd zavarni...
-
ESP
őstag
válasz
Peter789 #35506 üzenetére
Nincs abba sok tyuning.
Alapból is 150 le. Most olyan 220. Nagy turbó, nagy IC, nagy pd elemek. Ennyi, nem olyan sok az
Szomszéd srác vett új golfot 4éve. Évi 10e km-t megy kb. Alig autózik. Kérdeztem is tőle, hogy minek vett dízelt? Az volt a válasza hogy jobban tetszik a motor karakterisztikája neki. Vehetett volna 1.6 benzint is ugyanennyi lóval jóval olcsóbban de mégsem vett. Fogyasztásba tojik bele. Szerviz miatt meg nem fáj a feje hisz 300e km előtt ezeknek nincs baja. Cserébe ha előznie kell nem kell 90nél visszatolni 2be hogy történjen is valami.
-
válasz
Peter789 #35506 üzenetére
Hát akkor téged nagyon átvertek. A főnököm a4 kabrióját is én hordom szervizelni már pár éve. Az olaj frissítés amiről Te beszélsz, az valóban 4-5 liter olaj cseréje + szűrő. Literenként a gyártó olaja 8,5k. Ha viszont rendesen lecserélik, akkor a multitronic váltót le kell szedni, mert 2 szűrő van benne és az egyik a közepén van amihez szét kell szerdni teljesen. Akkor meg ha jól emlékszem 7,5 liter kell bele.
Nekem az allroadba kell 6 liter (tipronic), + szűrő. És mivel nincs rajta nívó, csak emelőn lehet először hideg állapotban, majd járatva üzemmelegen a töltőcsavar szintján kilötyögésig töltve, miközben vki vagcommal méri a hőmérsékletet. Ez 2 ember munkája. Nekem 80k alatt soha nem volt meg, pedig jó sokáig kerestem a lehetőséget. Persze az olaj frissítés , amikor csak leengedik ami jön és felöntik olcsóbb, de csak amíg meg nem hal a váltó a teljes csere és takarítás hiányában.
-
Peter789
senior tag
válasz
MunezXBK #35503 üzenetére
matek... relatív drágább, hiszen a benzinmotor többet iszik hasonló teljesítmény mellett. gázból mégtöbbet, de az meg olcsóbb. ebbe sajnos most belekevertek honatyáink és sokat rontottak az arányokon, és még egy ugyanilyen keverés várható nemsokára, azzal együt + az autó várható ráköltéseivel a csere mellett döntöttem...
(#35504) ESP
a füstokádó nem ér, hiszen a turbós benzinest is fel lehetne akkor tunyingolni... én a normális közlekedő autókról beszélek, ahol füstpamacs se látszik, nemhogy ikarusz-alázó füstfelhő
én tudatosan gázosításra vettem ezt az autót. volt egy dízelem amit rühelltem. számot vetettem, lecseréltem erre, mentem vele úgy 5e km-t hogy kiderüljön ha valami fatális hibával vettem, majd belerakattam a gázt.
csak válaszoltam a fillérbaxás felvetésre. igen, valahol ez is az, meg a dízel is. de mivel eddig azonos költséggel járhattam az autógázzal, így én ezt választottam...
(#35499) bitpork
was? persze, ahol a superb-re 200e+ egy fékgarnitúra... a márkalehúzdában. most már nemtom fejből hány liter kell bele, de múltkor keresgéltem és úgy 20-25e az anyagár / 60e km-re, plussz a munkadíj ha normális helyen szerzed be az olajat. de a kéziváltósban is illik 80-100e-nél cserélni, ami kb 10e normális minőségben. valamivel drágább, de ad is érte cserébe...
-
ESP
őstag
válasz
MunezXBK #35501 üzenetére
Vagy esetleg itt?
Igazándiból felesleges ezen pörögnünk, nekem is öreg szívóbenzinem van még, de dízel lesz a következő.
(#35502) Peter789
azért vicces dolog ha egy dízeles írja le azt hogy fillérbaxás
Ezen megakadt a szemem. Szerinted ha a kollága fillérbaszó lenne, akkor vett volna egy V6 dízelt ami 10 felett eszik
Mellesleg írod ezt Te, aki az 1.8T-t gázosította el
Amerika az más világ. Él kint rokon épp valami üzemanyag temető V8 fordal terepjáróval jár. Ott ez a megszokott. Kint pl Golf4-t se nagyon lehetett kapni 1.4/1.6 motorokkal csak 2.3 meg 2.8 motorral.
-
Peter789
senior tag
én eddig inkább élveztem az utakon a pörgős turbós benzines szép hangját és erejét, pont egy isuzu dízel astra H-t cseréltem le erre 3 éve, annyira meggyűlöltem a dízelhangot és karakterisztikát. eddig tartott a jólét... azért vicces dolog ha egy dízeles írja le azt hogy fillérbaxás
na jó, én is beállok akkor a sorba, inkább költöm szórakozásra és nyaralásra azt a havi pár tizest...
(#35501) MunezXBK
marketing?
amerikában ahol lexarták eddig a dízelt mert jólét volt, ott szted miért nincsenek dízel futamok? mert ott nem dübörög a reklámgépezet...
(#35498) ESP
TT-ben? mert vannak olyanok akik egy tizen-milliós sport/játékautót megvesznek, de fillérbaxnak
aki meg nem, az vette 1.8-2.0T-vel vagy még nagyobb benzinessel
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Milyen autót vegyek?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 512GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest