Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sza_Sa
senior tag
Akit esetleg foglalkoztat: Konnwei Kw906 és a DPF monitor for Vag ios-en működik bt-on keresztül.
Azt már látom, hogy ezekkel a rövid utakkal km-ben rövidek lesznek a regen. ciklusok. -
4D4M
senior tag
Touran 1T1 2004 AXW motor. Nem találok üzemanyagszűrőre ábrát. Valaki esetleg tudna segíteni, hogy merre van az előre?
Egyébként ilyesmi a szűrőház a motortérben.Illetve olajleeresztő csavar tömítés cseréje minden esetben szükséges? Réz vagy alu?
-
válasz
T0mBd1gg3R #225966 üzenetére
Ezt valaki véleményezné? Nyilván LUK kettőstömegűvel, mondta hogy 1-2 gumiharang még pluszban előfordulhat, kuplungot nem kell bántani, váltóban olajat-szűrőt kéne cserélni de mivel most volt novemberben, 6000km-rel ezelőtt így nem kell.
-
Zsolt_16
tag
válasz
Zsolt_16 #225797 üzenetére
Kaptam az elöző tulajtól egy dpfsc p6171 ezt beleöntsem a kocsiba vagy inkább ne?
Megmondom őszintén inkább megkérdezlek titeket mert mikor mondtam h mentem átíratni a 7 sebeséges száraz dsg-t azt se értették hogy minek
Mióta megvan a kocsi többségében prémium dieslt kap -
Keef_Lee
senior tag
válasz
T-master #225983 üzenetére
Szerintem ugyanolyan értékű, mert a színe ugyanaz, de a fény felé néztem és nekem olyan bordónak tűnt, azért írtam, hogy piros, de közben utána néztem és kiderült, hogy a vörös a 10-es, ami én meg pirosnak hívtam az barna hivatalosan.
Köszönöm még egyszer.
Ez a sípolás ezek szerint volt a leállítás után eddig is...Corsa02 #225981
Igen. Az 58-as volt a beltérben.
Amiről kép nélkül nem tudtam volna, hogy melyik, mert semmi felirat nincs mellette, ami olvasható. -
Qru
MODERÁTOR
-
Atish19
őstag
válasz
imyourfriend #225984 üzenetére
Pont így jártam a B6 Passatommal. Porlasztók bemondták az unalmast. Az autó ment és dinamikus volt nem csörgött vagy zörgött a motor csak arra eszméltem, hogy megtankoltam és szó szerint nagyon rövid táv alatt kiszipkázta a tankot illetve nonstop regenerált. Megtankoltam újra és kiszámoltam gyorsan a fogyasztást napi km számláló és betankolt mennyiség alapján. 140le 2.0CR motor ami addig 6-6.5l körül evett 16l/100km fogyi jött ki
a kombi műszer meg mutatott 4.4-et
Mind a 4 injektorom teljesen kuka lett és vitte magával a DPF-et. Injektorokból gyáriakat kapott. DPF-ből is gyári újat kapott, de a kiérkezett új DPF hiába egyezett cikkszámra pontosan totál máshol voltak a rögzítési pontjai. Így nekem is a DPF Expert cserélt betétet. Profin megcsinálták és hibátlan lett szerencsére. 650-700km-t tudott regenek között ami szerintem kiváló érték. Nálam még 15000et futott hibamentesen aztán eladtam.
-
imyourfriend
őstag
válasz
F_Zolee #225978 üzenetére
Ebből átlagos felhasználóként semmit sem látna az ember, hajtaná a szereket rossz porlasztókkal amíg a hangjára fel nem figyelne a szerelő, hogy álljunk meg csere mert rossz az autó hangja (hibakódot nem dob). DPF p2000-00-t szintúgy nem dobja be elsődleges hibaként, sőt még hibalámát sem ír az autó maximum a fogyasztása növekszik. Miért adnám el azután, hogy rendbe teszem? Azt nézem ott van egy magasnyomású szivattyú, önindító, generátor, klímakompresszor + kuplung amivel történhet valami.. apropó eladás után nézni kell egy bódét ismét, 6 millió körül hogy ne kelljen elölről kezdenem? Ebben úgy nem látok relációt, bár könnyen meglehet én vagyok túl szenzitív és nem kellett volna ennyit foglalkozni a történettel.
-
T-master
tag
válasz
Keef_Lee #225980 üzenetére
Örülök, hogy sikerült.
Viszont szerintem nem a legjobb ötlet más értékű biztosítékot betenni. Amit kivettél 7,5A-s, amit betettél helyette, piros színű az 10A-s. Nem nagy különbség, de senki sem szeretné, ha ebből lenne baj....
Ha most nem jelez hibát az autó, akkor valószínűleg nem lesz gond, de egy hibatörlés nem árt...
-
-
Keef_Lee
senior tag
válasz
T-master #225979 üzenetére
Köszönöm! akkor mégis a műszerfal alattiban van a biztije.
Hihetetlen, de ez volt a probléma. Már vasárnap azzal kezdtem, hogy itt műszerrel végigmértem mindegyiket. Most is megmértem és mind a két oldalán ott volt a 12 volt. De azért kivettem és ki volt olvadva. Raktam bele egy ránézésre ugyanolyan vastag olvadószállal rendelkezőt. A régire rá volt írva, hogy 7,5A, ez csak piros, nincs ráírva. Gondolom a szín azt jelzi, hogy ugyanaz az érték.
A lényeg, hogy működik.
Köszönöm mindenkinek. (chatGPT szerint a 14-es bizti a hibás és annak 10-es az értékeValójában 58-as és 7,5-es.)
Még annyit mondjatok, hogy a motortérben tegnap tévesen kivett szintén 7,5A-es bizti, ami miatt egy darabig kijelezte a hibát is a műszerfalon, azon ugye nem kell aggódnom. (mert írtam, hogy halkan sípol valami a leállítás után még egy darabig, de lehet, hogy eddig is ezt csinálta. Az asszony jár vele, nem figyeltük a sípolást eddig.)
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
imyourfriend #225977 üzenetére
Én ebből az egészből csak annyit fogok fel, hogy már az egész autó ki van cserélve lassan de még mindig nem jó.
Nem lenne egyszerűbb megválni tőle?
-
imyourfriend
őstag
Helyzetjelentés: elkészült a DPF kapott gyári új szűrőbetétet + visszahegesztették olyanra, mint volt az alkatrész. Megemlítette a tulaj, hogy a 2015 környéki verziók még strapabíróbbak amelyikben benne van az adblue az már katasztrófa.. csak ajánlani tudom a dpfexpert céget, korrekt gyors munkát végeznek elhozhattam munkaidő után is hisz mindkét nap este 8kor találkoztam a szakival. 0.9 mbar torlónyomást mértek összeszerelt állapotban, kipufogó szelepeknél minimális száraz korom található. Turbónál a meleg oldalon megütötte valami idegen anyag a lapátokat így középrészt kell cserélni a geometria állító szerkezet megfelelő kitakarítják és szerdán küldik is.. tömítésekre csavarokra várok remélem megjön és hétfőn összeszerelik a szekeret.
Nyilván költségvetés szempontjából nagyobb hangvételű leszerelni a kipufogó oldalról minden kacatot, de a szerelés díját és 250ezer után az alkatrész meghibásodás esélyét figyelembe véve ajánlott az egészet egyben csinálni ha gond van + porlasztók természetesen.
-
ParmaBoy
tag
válasz
szabonagyur #225972 üzenetére
A GTI az mas.
Tuti 0w30.
-
J&P
aktív tag
Jó a b5.5 emelő a b8-hoz.
Sikerült kinyitni a motorháztetőt, jó nagy szívás az egész. Kiszakadt a bowden a toldásból, ugyanis két részből áll a bowden.
Ennek a videónak a segítségével nyitottam ki és szedtem ki a zárat.
Itt hagyom hátha valakinek majd szüksége lesz rá, de ne legyen mert nagy cirok ez a műtét. -
Keef_Lee
senior tag
válasz
T-master #225952 üzenetére
Nem megy a hátsó sem, (de ezeknek egy tartályuk, egy motorral van nem?)
Megnéztem az 58-as biztosítékot. Hát nem tudom, hogy mi tartalmazza a sorszámot, de nem látom a dobozán sem sehol. Ezért kivettem egy 7,5A-est, mert annak kell lennie. Nem az volt. Leállt a motor.Visszaraktam, aztán a műszerfalon nem akart elaludni a motoralakú led jel. Beijedtem.
Azóta már a motoralakú hibajelző eltűnt, de leállítás után sípol a motortérben valami egy darabig. Ez normális? Eddig nem hallottam, de nem is figyeltem. Lehet, hogy szokott eddig is.Szóval a spriccelő nem oldódott meg.
-
válasz
T0mBd1gg3R #225940 üzenetére
Megvan az első ajánlat a kettőstömegű cserére, 300. Ha kérek számlát +27%
-
válasz
ArthurShelby #225964 üzenetére
"olajnyomás/olajzás/olaj szállítási mennyiség"
Én ezt nem látom akkor problémának, pont ezért vannak a szabályzott olajpumpák, amikor kell akkor tud tolni többet, jellegmező alapján működnek.
"Aztán amit Krisz mond az olajfogyasztással kapcsolatban (bevallom, ezt kevésbe értettem): kartergáz szellőztetés, kisebb rugóerő, eltömődő gyűrűk."
Ez teljesen valid amit mond, ezzel küzd minden gyártó. Súrlódási együttható csökkentése mindig cél, vele jár pedig a gyűrűk tangenciális erejének csökkentése a rugó által...ezt nagyon nehéz belőni, hogy olajfogyasztás minimális legyen és a súrlódás is. (Lásd, VW erősebbik dízel 2023-tól)
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Corsa02 #225962 üzenetére
Infóként, illetve hogy ezeket a kérdéseket te hogy látod?
Pl, hogy az olajnyomás/olajzás/olaj szállítási mennyiség tényleg az alsó határnál van, ha igen az euro normák miatt (divat mindent erre fogni)?
Gondolom cél, hogy nyomaték minél kisebb fordulaton legyen, viszont ott még az olajnyomás kicsi. Vagy ez már nem probléma, és mindenhol elektromos olajszivattyúk vannak?
Aztán amit Krisz mond az olajfogyasztással kapcsolatban (bevallom, ezt kevésbe értettem): kartergáz szellőztetés, kisebb rugóerő, eltömődő gyűrűk. -
Kickass
őstag
válasz
Corsa02 #225955 üzenetére
& BBD
Köszi mindkettőtöknek!
Volt egy tippem, hogy nem lesz benne, de a remény hal meg utoljára. Most meghalt.
Nincs benne, az asszisztens rendszerek listájában is csak a sávelhagyó meg a front assist van.
Egy hetet kibírok vele, bár 10+ éve nem volt olyan autóm amiben semmilyen tempomat nincs.Ja és 1.0 eTSI, mire visszaadom megtanulom értékelni az 1.5 eTSI-t is.
-
válasz
ArthurShelby #225961 üzenetére
Mi a kérdés? vagy csak infóként küldted?
-
válasz
ArthurShelby #225959 üzenetére
Az olajnyomásokra és mennyiségekre stb. gondolsz?
-
Kickass
őstag
Corsa (vagy bárki más)
ACC nélküli Golf 8-ban hogyan tudom a tempomatot aktiválni?
Az ACC gombjára csak a limiter aktiválódik.Van nálam egy csere autó szervíz idejére, de nincs ACC. Ilyenkor tempomat sincs vagy csak én nem jöttem rá hogy kellene bekapcsolni?
-
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #225949 üzenetére
sajnos ez ilyen
vagy tudsz "harácsolni" vagy van saját olyan profiterős céged amiből tudod magadnak finanszírozni
pedig egy végtelen szimpatikus, szerény srác ,de sajna pénz az nincs, ha lenne simán nyerné a kategóriát a legnagyobb ellenfele a Cliónak a motorjára többet költött tavaly mint amiből a Norbi szerintem az egész évet lehozta és most a motorerő az ami nagyon hiányzik mert a gyors hosszú egyenesekkel tarkított pályán nem tudja felvenni a versenyt a Clióval a kanyargós technikás pályákon meg tudja fogni. -
bnorci71
addikt
válasz
ArthurShelby #225926 üzenetére
Jól tudod az lesz az alapja a motornak, de ha jól rémlik a második generációs motor lesz vagy valami ilyesmi elvesztem a motorkódokba a videóban
#225929 Corsa02
konyhapénzből csinálja szinte az egészet, DE nagyon okosan sakkozik a szabályrendszeren belül. A szívó motor kevés volt már kellett a turbós és ez a motor az amihez minden is van és ki is van járva az ösvény "csak menni kel rajta"
A kasztnit>futóművet ismeri illetve a váltás egy zsák pénz lenne pedig ott is sokat lehetne a szabályrendszerben fogni ha csak 4ajtós lenne a kasztni kombiról meg nem is beszélve, de mint írtam sok-sok pénz az meg nincs. Tavaly Debrecenbe beszélgettem vele ott mondta a kasztnis dolgot.
Érdekes szabályrendszere van a hegyi EB-nek itt elég jól elmondják
Érdekesség a jelenlegi kasztni egy 30D jobb kormányos alapból készült, szóval igazi öszvér autó lesz idénre -
válasz
Keef_Lee #225939 üzenetére
Az Elsa szerint ez a bizti a motortérben van, szerintem érdemes itt megnézni az 58-as számút:
Ha az 58-as is rendben van akkor érdekes a kérdés, mert ugye nem direktben kapcsol, ha nem befut a jel egy vezérlőbe és az adja ki a parancsot. Meg kellene nézni, hogy van-e jel a kapcsolótól. Erre most csak így hirtelen diagnosztikai műszerrel van ötletem (VCDS/ODIS)
-
3 helyet hívtam fel eddig a kettőstömegű-csere miatt.
- A helyi szaki utánanéz és szól, nála általában lehet "munkalapra" kérni a javítást.
- A Kecskeméti márkaszervíz küld ajánlatot gyári és utángyártott alkatrésszel is
- A Szabó Autójavító azt mondta, a kettőstömegűt szinte mindig a DSG kuplunggal/kuplungtárcsával együtt kell cserélni, és ez egy szép nagy összeg lesz.
De, vigyem be, átvizsgálják, lehet nem is az a baja. -
-
válasz
ArthurShelby #225926 üzenetére
Hmm, nem is tudtam
(kicsit irónikus is
)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #225926 üzenetére
Nekünk B5.5 Passat-ban is az volt anno. Egész frankó kis gép volt az.
-
Keef_Lee
senior tag
Seat (2018-as) ablakmosó motor (szivattyú) nem kap áramot. Az ablaktörlés működik (úgy tudom, hogy ennek ugyanaz a biztosítéka), tehát nem bizti a probléma.
Kormánybajusz kapcsoló lesz a hiba, vagy van még valami, amit meg lehet próbálni előtte? -
válasz
TrollBalint #225911 üzenetére
Szvsz azért javult meg, mert írtál ide.
(Tőlem hetente megkérdezi, milyen volt a hangminőség.)
A legfontosabb, hogy működik! -
Alcsi69
senior tag
-
rbalint88
addikt
-
Alcsi69
senior tag
Sziasztok!
Az 1.8T motor mennyire számít megbízhatónak (163 LE, manuális)? Egy B6 A4 S-Line-t nézegetek most, mivel amennyi bajom van mostanában a 3-as Focus-szal, illetve amennyire keveset használom (szerintem kb. 250 km/hónap max, de van amikor ennél is kevesebbet), lehet "downgrade"-elnék inkább egy megbízhatóbb, illetve kisebb kocsira.
Illetve az sem mindegy, hogy ez az A4 azért szerintem jobban néz ki mint a kombi focus. -
TrollBalint
addikt
válasz
focvis #225665 üzenetére
Kipróbáltam másik kábellel, azzal még annyira se működött, még a Samsung sem. (Nyilván ugye nem gyári, de én úgy emlékeztem, hogy valami minőségi kábel, ezek szerint mégsem
)
Viszont azzal a kábellel, amivel eddig nem működött, most tökéletesen működik...
Két dolgot tudok elképzelni, vagy azért javult meg, mert írtam ide
Vagy mert volt egy Android frissítés a héten (ez megmagyarázná azt is, hogy mikor használtam, utána miért kérdezte meg a telefon, hogy milyen volt a hangminőség AA-val, amit még sose csinált)
Az a lényeg, hogy most jó -
JoAzUgyse
csendes tag
Üdvözlök mindenkit!
Érdeklődöm, hogy a Skoda Octavia 4 kombihoz (2020.12 havi, 2.0 TDI 116 Le) előírt 0w20-as motorolajhoz van ajánlottabb márka-típus? -
bnorci71
addikt
válasz
focvis #225904 üzenetére
2022.11 hó 126420Km
vezérlés csere+vízpumpa G13 hűtőfolyadék előző tulajnález már nálam
2024.12hó 151773Km
vezérlés csere+vízpumpa, G13 folyadék, kiegyenlítő tartály csere szilikát nélkülire a régit nem lehetett kitakarítani a rozsdás szennyezett hűtőfolyadéktól ,sajna nem kértem el a tartályt és nem néztük meg van-e benne szilikazsák és hogy milyen állapotban. Ekkor 2-3x át lett öblítve talán ecettel is.Corsa02
ha elindul a golyó az dugulást okoz gondolom, az szerencsére nincs hűtés fűtés minden rendben van.
Ez a szilika golyó "oldódik"
Én hülye elfelejtettem elkérni a tartályt most amikor cserélve lett hogy a zsák benne van vagy nincs -
válasz
bnorci71 #225903 üzenetére
Sajnos a G13 könnyen szétesik és onnantól kezdeve korrozív, a szilikát zsák is ezért van, mert a glicerin alapú. A szilikát a hűtőfolyadékban elősegíti az alumínium alkatrészek korrózió védelmét a hűtőkörben. A G13 szilikáttartalma idővel csökken, pláne ha a motor nagy hőterhelésnek van kitéve. A hűtőfolyadék szilikát tartalmának csökkenését ellensúlyozza a kiegyenlítő tartályban tárolt szilikát. A zsák pedig szeret kilyukadni és a golyók elindulnak a rendszerben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Battlefield 6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óvodások homokozója
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen videókártyát?
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- 12 GB-os RTX 4070Ti - garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest