Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bnorci71
addikt
válasz
Tyrel #226942 üzenetére
egyáltalán nem értem a népszerűségét,
flotta, ezt látják 4-5év után piacképesebbnek
eltérés lehet még ott amit nem látsz, de lényeges lehet a hangszigetelés pl.
Szép lenne nekünkha a SuperB ugyan olyan lenne mindenben mint egy Arteon vagy mint egy A6
Citan/Kangoo lehet eddig is sok volt csak nem figyeltem de mióta Citanba ülök sokat látok pedig ugye a 2 autó ugyan az de gondolom a csillag miatt a flottakezelő ezt gondolja könnyebben értékesíthetőnek
-
bnorci71
addikt
Passat B8 R-line-on a futómű is keményebb, illetve van napfénytető és panoráma tető is? Ezek elhúzhatóak is vagy csak kibillen
-
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #226904 üzenetére
nejem meg pont arra panaszkodott első vezetése ami ablakmosást igényelt után hogy előbb spriccel aztán töröl ő meg nem lát ki. Mondtam neki ez pont így a jó a szélvédőnek meg az ablaktörlő lapátnak is. Csak kicsit hosszabb a szünet mint amit az XC60-on megszokott. meg ugye B8 spricni szétfröcsköl az ablakon nem 6sugárba pisil.
Merci Citan viszont idióta megoldás, hogy ha kicsit nyomsz töröl ha nagyot és egyből akkor spriccel mindezt az index végén ugye -
bnorci71
addikt
válasz
chopin42 #226786 üzenetére
nem védelemből csak a gondolatot folytatva
Marta Benz autóját melyikünk tudná elvezetni vagy akkori korból valamit? Ott ugye előgyújtástól kezdve a frász tudja miket kellett állítani menet közben a kis karokkal a kormányon, kurblis indítás stb. Aztán jöttek az önindítók a mechanikus vákuumos stb előgyújtás szabályzok automata szívatók stb. Kicsit nekünk furcsa, hogy hopp eltűnik egy alkatrész, viszont az infotaiment rendszertől kihullik a hajunk ami a mai fiataloknak természetes. Változik a világ.Félretankolás.
Szerencsére sose tankoltam félre, kutas meg az elmúlt 30-35éveben 1x vagy talán 2x na jó lehet 3x akarta megtankolni az autómat. Sose hagytam ha a UAZ-t az ezeröcsit nem akarta megtankolni az XC60 Mazda6-nál se esik le a gyűrű az ujjamról, hogy magamnak tankoljam sőt köszi az ablakot se mosd le majd összemaszatolom magamnak ha akarom -
bnorci71
addikt
válasz
imyourfriend #226728 üzenetére
én úgy vagyok ha van elektromos az csak plusz, de legyen kihúzható ronyggyal tudományosan törölgethető és nézegethető.
Egyébként ha tudom hogy az autóm olajcsere között nem kér ritkán huzigálom a Passaton még ismerkedési szakaszba vagyunk így még sokat nézegetem, na meg az XC60 1500/0,5L zabált így van bennem egy kis para de szerencsére úgy néz ki a CRLB nem motorolajjal megy -
-
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #226715 üzenetére
pedig az okot szívesen hallanánk
mi vagyunk boomerek és autószeretők és azért hiányzik és van generáció/réteg aki amúgy sem nézegeti ezért felesleges.
Én az XC60-nál vettem hozzá mert létezik gyári cikkszámmal és beraktam.
Egy ok miatt tartom értelmét az elektromos a pofájába tolja az embernek 130-nál pályán is ,hogy tölts rá 0,5l-t ami elég para ez XC60 volt.
Na mondjuk azt utáltam, hogy csak gyújtáson volt hajlandó mutatni ha meg beindította z ember akkor nem is tudom mennyi idő múlva lehetett csak megnézni. Renyón jobb szerettem indításkor a ledekkel kijelezte mennyi az annyi.1stVikman
na ugye hogy nem is olyan para
-
bnorci71
addikt
válasz
1stVikman #226697 üzenetére
ésszel kel ezért kel a nyomatékkulcs, ha nem jön akkor jöhetnek a csoda módszerek vagy szerelő, van szeelő akinek van spéci levegős kulcsa ami szépen kis nyomatékkal de ütve kiszedi. Lehet én is az aksis fúróval recegtettem nem is emlékszem....
Én vettem kerámia pasztát azzal raktam össze, ártani nem használ -
bnorci71
addikt
válasz
1stVikman #226658 üzenetére
én hidegen estem neki, na jó nem szó szerint hanem nyomatékkulccsal, tudom kifelé nem pontos, de mégis csak ad valami támpontot. Vagy 6-8 éve egy izzítót a nyomatékkulcsommal egy kiszereltet próbálgattam mikor szakad, a meghúzási nyomatéktól elég messze nem emlékszem pontosan, de szerintem a dupláját kibírta. Semmi varázslás nem volt előtte és kijött mind a kettő a harmadik 2 héttel korábban volt cserélve az nem volt kérdéses csak mondom legyen már egyforma amiket cserélek.
-
bnorci71
addikt
válasz
tibbike01 #226591 üzenetére
Akkor egy érdekes sztori
Pug Led hátsó lámpa gyártás bevezetés előtt kiderült a forrasztási eljárás miatt nem biztos hogy a gari időt ki fogja bírni. Autógyár a beszállítónak nem baj maradjon íg már nem változtatunk rajta ,de adjátok olcsóbban a másodlagos piacon a gari után majd többet fogtok eladni.
Na akkor a "gyári" a jó vagy az utángyártott?
Szóval mindenre lehet példát hozni sajnos, de tény ez erős és ritka kivétel lehet a gyári első lépcsős beszállítói terméknek jobbnak kel lennie. De azt is tudjuk ugyan ott ugyan úgy készül az utángyártott is csak más dobozba kerül.
Van otthon a polcon egy gyári dobozos üzemanyag szűrőm nem tudod ki gyártotta mert csak annyi van rajta Made in Austria. Persze aki nagyon benne van ki tudja deríteni melyik szűrőgyártónak van Ausztriába üzeme.https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2021/11/15/beszallitok-sotet-ugyei/
-
-
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #226510 üzenetére
na most rákerestem mi az az MHEV
tényleg 120-130-nál jó az ha indul a generátorral majd azonnal 3000-re forog a motor
nem a hideg motor miatt hanem a vezérműszíj pl. mennyire szereti ezt a tempót
sokan mondják nem szabad berántani betolni egy autót mert a hirtelen rántástól átugorhat a szíj, -
bnorci71
addikt
válasz
imyourfriend #226491 üzenetére
Ép ezt beszéltük a szerelőmmel amikor ott volt az autó, hogy bár ezek Eu6 meg magasabb meg minden csodával ellátott motorok, de amíg hideg a kipufogógáza olyan büdös elviselhetetlen mint egy régi IFA-nak
1stVikman
ha a gyári cikkszámra egyezik simán rendelném ennyiért a Skodásat.
meg is nézem a Lángba az én motoromhoz ha Skodát nézek milyen árban van, van-e különbség a gyáriak közöttfocvis
nem akarok hülyeséget mondani, de 1,5Tsi 2015 A3 DSG pályán 130-nál simán leállította a motort nem hogy vitorlázott üresbe. Nem rémlik hogy e-tsi lett volna
Wartyogón kézzel kapcsoltad vagy volt minden sebességbe szabadon futás vagy nem -
bnorci71
addikt
válasz
1stVikman #226480 üzenetére
Ha már ott jársz cseréld ki a másik kettőt is.
Nekem vétel előtt cserélték rá 2eKm hozta a következő a hibát.
Lehet vele jönni menni az indítás lehet kicsit döcögősebb meg talán ezek a modern motorok utóízzítanak is de az csak a károsanyag kibocsájtás miatt
én NGK-ra szavaztam januárba -
bnorci71
addikt
válasz
bandi0000 #226444 üzenetére
én majd 1 hónap különbséggel használtam csereautóként Octáviát B8-t
Nekem a beülés volt 3 nap után kényelmetlen az Octaviába de onnantól semmi problem pedig ha jól emlékszem az csak 1.6Crtdi volt a Passat 3nap után megvett így amikor elment az XC60 azt vettem.
Próbáld ki mindkettőt az a biztos. -
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #226338 üzenetére
Supra-ba utazik nagyon, Supra-s Gerinek is hívják.
Nagyon én sem követem a munkásságát anno ezekből a videókból láttam 3-4t így tudom ki a srác
Azt hiszem ő is itt volt Miskolcon az egyetem 2 hete "előadást" tartani, de talán Győrbe is járt már.
Nagyon remélem a Norbi idén is behúzza a bajnokságot mert az egy hatalmas érdem lenne nem csak neki hanem mindenkinek aki ebbe most beletette a tudását és ahogy ma a Vályi Pista az AMTS-en mondta a magyar gógyin nem lehet kifogni#226337
mi kel ehhez pontosan van valahol valami leírás erről.
CarNet regisztráció mert azt elkezdtem csak nem fejeztem be -
bnorci71
addikt
akkor az egy jó flotta szerződés nálunk csak ha tréler viszi el akkor kapunk és akkor is csak 10 napra, utána megy a kulcsos kocsizás/ sakkozás az autókkal.
Én 1x kaptam így egy BMW X5-tpersze akkor mindenki irigykedett bezzeg az Astra 1,2 három hengerre senki.
Passat is azért lett az XC60 után mert volt egy nálam és nagyon bejött, Octavia nekem ki/be szállás miatt nem jött be túl hátul van az ülés a B oszlop takarásábaHa sok a víz kevés a fagyálló nem csak a fagyás a gond hanem a kenőképesség elvesztése, korrózió állóság, és a hővezetése is rosszabb a víznek mint a hűtőfolyadéknak.
-
bnorci71
addikt
van hogy én se szeretem a céges, de olyankor megfordul a fejemben ha kiesik alólam magammal cseszek ki. Ettől függetlenül a Partnernek 90eKm alatt egyszer nem néztem meg a vízszintjét a motorolajszintjét.
focvis
Vagy a helyi VW-nél is tudsz venni.
amilyen áron van a G12evo sima boltban is a márkaszervizes árát nem is akarom tudni
gyereknek volt Mazda6 2016 Bose hifivel az XC60 gyári alapja körberöhögte, nem tudom a Bose szakemberek ott mit csináltak..Ha már hangrendszer.
Passat B8 2016 az első ajtókban lévők olyan katasztrófa középhangon szólnak, hogy a fader szinte teljesen hátra van állítva.
A gyári ilyen szar vagy a hangszórónak lehet valami baja?
Ha cserélem mi a javasolt gyári/Focal/JBL egyéb ,mindenképp valami típus specifikust szeretnék mert nem akarok barkácsolni kárpit le hangszóró ki-be kárpit vissza sör ciccentés -
bnorci71
addikt
válasz
Mágus2 #226261 üzenetére
Túlfolyó szelep?
a tágulásiba ha sok a folyadék és kevés a levegő megnő a nyomás melegen ezt a sapkában lévő szelep elengedi. Vagy rosszul gondolom tudom a zárt rendszer működését?
Bandit21
önthetsz bele ioncserélt vizet is kicsit csökken a fagyállósága de ugye amilyen telek vannak…. -
bnorci71
addikt
válasz
focvis #226176 üzenetére
Nekem vagy 6-7éve egymás után 2 cserét fizetett a Casco.
Az első javítható lett volna, de cserét kértem a második nem volt kérdés mert a szélvédő széle a fekete részen kapta a kavicsot azt nem is vettük észre csak a repedést az ablaktörlő alatt.Cserét nekem utángyártottat önrész nélkül cserélték mindent a szélvédős intézett. Aztán volt egy gyári cserém is azt önrésszel csinálták. Javításom soha nem volt.
-
bnorci71
addikt
válasz
Winchester95 #226161 üzenetére
amennyire én beleástam magam az új is idővel ilyen lesz 50-70eKm-ért meg biztos nem cseréltetem ki
-
bnorci71
addikt
válasz
Winchester95 #226140 üzenetére
én nem igen hallok semmit talán ilyesmi
vákuumpumpa azt írják mindenhol ez ilyen, ja és 200e körül van egybe az olajpumpával -
bnorci71
addikt
válasz
zeus_2k14 #226092 üzenetére
osztom én is a többiek véleményét
3-4M közé nincs nagy értelme váltani ha nem akarsz csak muszályból
most eladni nettó ráfizetés ha eddig karban tartottad és tudod milyen és megbízható szereted kiszolgálja az igényeid.
A turbó csöveket is nézzétek át nincs-e repedés kifújás valahol. -
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #225949 üzenetére
sajnos ez ilyen
vagy tudsz "harácsolni" vagy van saját olyan profiterős céged amiből tudod magadnak finanszírozni
pedig egy végtelen szimpatikus, szerény srác ,de sajna pénz az nincs, ha lenne simán nyerné a kategóriát a legnagyobb ellenfele a Cliónak a motorjára többet költött tavaly mint amiből a Norbi szerintem az egész évet lehozta és most a motorerő az ami nagyon hiányzik mert a gyors hosszú egyenesekkel tarkított pályán nem tudja felvenni a versenyt a Clióval a kanyargós technikás pályákon meg tudja fogni. -
bnorci71
addikt
válasz
ArthurShelby #225926 üzenetére
Jól tudod az lesz az alapja a motornak, de ha jól rémlik a második generációs motor lesz vagy valami ilyesmi elvesztem a motorkódokba a videóban
#225929 Corsa02
konyhapénzből csinálja szinte az egészet, DE nagyon okosan sakkozik a szabályrendszeren belül. A szívó motor kevés volt már kellett a turbós és ez a motor az amihez minden is van és ki is van járva az ösvény "csak menni kel rajta"
A kasztnit>futóművet ismeri illetve a váltás egy zsák pénz lenne pedig ott is sokat lehetne a szabályrendszerben fogni ha csak 4ajtós lenne a kasztni kombiról meg nem is beszélve, de mint írtam sok-sok pénz az meg nincs. Tavaly Debrecenbe beszélgettem vele ott mondta a kasztnis dolgot.
Érdekes szabályrendszere van a hegyi EB-nek itt elég jól elmondják
Érdekesség a jelenlegi kasztni egy 30D jobb kormányos alapból készült, szóval igazi öszvér autó lesz idénre -
bnorci71
addikt
válasz
focvis #225904 üzenetére
2022.11 hó 126420Km
vezérlés csere+vízpumpa G13 hűtőfolyadék előző tulajnález már nálam
2024.12hó 151773Km
vezérlés csere+vízpumpa, G13 folyadék, kiegyenlítő tartály csere szilikát nélkülire a régit nem lehetett kitakarítani a rozsdás szennyezett hűtőfolyadéktól ,sajna nem kértem el a tartályt és nem néztük meg van-e benne szilikazsák és hogy milyen állapotban. Ekkor 2-3x át lett öblítve talán ecettel is.Corsa02
ha elindul a golyó az dugulást okoz gondolom, az szerencsére nincs hűtés fűtés minden rendben van.
Ez a szilika golyó "oldódik"
Én hülye elfelejtettem elkérni a tartályt most amikor cserélve lett hogy a zsák benne van vagy nincs -
bnorci71
addikt
hát fogalmam nincs mit csináltak vele, flottás autó volt, de a lényeg most már tiszta
itt a story részletesen -
bnorci71
addikt
válasz
sanzi89 #225874 üzenetére
az XC60 190Le/440Nm AWD Automata volt 1,9t
érzésre jobban mozgott a bodé mint a Passat 150Le 1,5t és nincs 4motion
Hyunday Kona van tapasztalatom nem tudom a 134 vagy a 200Le 1,6t de mindkettő letépi az ember fejét pályán is megy neki a 150-160 és 130-ról még nagyon tisztességesen gyorsulvillanynál nem a lóerő számít annyira mint az azonnali minden helyzetben teljen nyomaték rendelkezésre állása
-
bnorci71
addikt
válasz
yodamester10 #225867 üzenetére
ja hogy 34Km tévedett hatótávban a fedkomp....
simán benne van.Érdekes,hogy dízelek nem nagyon tolták neki
én meg csak erre írtam, tolják azok csak nem a fogyira koncentrálnak tudják ,hogy nem kel aggódni ha 900Km a pálya egybe akkor se változik a fogyia napokban azért is kérdezgettem a GTE fogyit mert kicsit felkeltette az érdeklődése de azt hiszem ha a fogyi a lényeg marad a diesel.
Ha Pesten kellene dugózni igázni elgondolkodnék rajta de úgy nézz ki a nejem napi 2x40Km fog járni dolgozni az XC60 AWD Aut. 8L átlagot hozott 3év alatt. A Passat szerintem 6 alatt lesz az teljesen elfogadható.
Ja megnéztem ezt a videót nagyba befolyásolta a döntést. Na meg 3 hónapja vettük még bizonyítani se tudott igazán. -
bnorci71
addikt
válasz
Tom1939 #225849 üzenetére
de milyen motor?
osztrák bünti az alap 30juró én annyit kaptam tavaly 50 helyett 70alatt volt valahol.
A pályán az I-lg-re kel figyelni mert az 2x szorzósyodamester
ez egy Miskolc-Debrecen kevés pályával 2x20Km a többi országút 100-110 ahol lehetett
ebbe van pálya is bőven szinte mindenhol a megengedett felett 5-10Km/h óra szerint Miskolc-Innsbruck-Miskolc ,de sok egy helyben motormelegítés torzítja kb 4-6órát szerintem elpöfögtem a garázsba, illetve Pesttől kifelé és vissza végig motorhiba lámpával, ami a DPF nyomásszenzor hiba miatt volt nem tudom az beleszólt-e a fogyiba szerintem nem.
2.0Crtdi 150Le Dsg
-
bnorci71
addikt
válasz
imyourfriend #225794 üzenetére
ha a turbó nem hordja az olajat, minek javíttatod, csináljanak egy bevizsgálást és annyi
Volt olajfogyásod?
Amennyire megvan a sztori én arra tippelnék a rossz befecsi miatt tökéletlen égés ez telehordta a DPF-t > sok regenerálás. A korom ugyan eltűnik, de a hamu ott marad.
Na azt nem tudom ezt ki tudják-e takarítani belőle géppel leszerelve vagy csak a kormot mossák ki. -
bnorci71
addikt
válasz
Morris #225747 üzenetére
Szép a vetített kép az vitathatatlan.
Egy dolgot nem látok sehol a forgalmazóknál.
Egy összehasonlító mérést a szórt fényes területen.HUTCHDB
hát nem olcsó, de egy normális Xenon izzó is itt kezdődik
Ez az egy dolog amiért nem bánom, hogy a Passat B8 halogén lámpás. Xenon/vetítőlencsés halogén hiába jobb az elején, de a vetítőlencse idővel elopálosodik valahogy jobban érzékeny a bejutó finom porra mint a sima halogének, így mire használtan hozzám kerül egy ilyen autó a halogén alapból is jobb fényt ad mint a 5-10éves vetítőlencsések hiába xenon. Valószínű nálam is befigyel majd egy Osram led idővel.
Na jó a gyári Led2-t is elviselném
izzókereső
[link] -
bnorci71
addikt
válasz
Sza_Sa #225722 üzenetére
DPF monitor, feltettem de nekem még kapcsolódni se akart vagy én vagyok bamba
visszakértem az árát a céges droidra meg feltettem a VAG DPF-t
mondjuk annak is nehéz volt az elején rájönni hol kel beállítani, hogy WIFi a kapcsolódás.
OBD nekem egy ilyen vanAtish19
én meg csak jót hallottam róluk úgy, hogy Bp autókereskedő hordja hozzájuk az autót. -
-
bnorci71
addikt
válasz
imyourfriend #225625 üzenetére
Továbbá kérdés az, hogy ezt a sok kormot maga a turbó vagy a 250ezernél kiszedett 2db teljesen rossz porlasztó hozhatta össze?
Ezt hogy érted? A turbó nem csinál kormot ezt a kormot a motor csinálta ami a tömítettlen helyen kijutott és nem a katalizátorba DPF-be landolt.
-
bnorci71
addikt
nézegettem, 0,7
-8,2 Ok ez a két szélsőség a legnagyobb halmaz az a 3,8L/100Km ,de az a baj abból nem derül ki a használati szokás
és szerintem nagyon nem mindegy azt a napi 2x20Km városban vagy pályán teszi meg az ingázó és akkor még a Pest vidék dugó faktor nincs is benne.
Meg arról sincs fogalmam tisztán elektromosan mire elég az a verda, ha egyáltalán van ilyen mód.Jártam pár napot egy Konával. Nagyon nem volt mindegy hogy csak bejövök melóba országút+pálya 1Km város ,de az is folyamatos haladásos vagy a 200Km-be van 50-100Km városi szaladgálás mert ott szinte nem fogyaszt áramot.
-
bnorci71
addikt
válasz
Csaby25 #225578 üzenetére
oda már a dieselen is elgondolkodnék, mondjuk én diesel párti vagyok hibridtől még parázok kicsit a tsi motorok miatt, de lehet a következő nekem is az lesz.
napi 70Km heti 350Km havi 1400Km évente 15,5eKm plusz a nyaralás és egyebek ez csak a munkába járás ha jól gondolomHa már szóba került a GTE "fokozatos" váltós vagy CVT mint a Toyota/Lexus?
GTE fogyija napi 2x40Km-re mennyi lenne úgy, hogy város nincs benne csak ki a településről 1Km utána országút+pálya tehát 40Km-ből nem sok a hibridnek tényleg előnyös szakasz.
-
bnorci71
addikt
válasz
BigBlackDog #225575 üzenetére
Műanyagra nem jobb a PTFE?
Zsírba/olajba ragad a kosz utána ami nem előnyös -
bnorci71
addikt
válasz
grizlisandor #225506 üzenetére
igen tudom az FL előtti volt
#214
az is sérült volt, arra nem is emlékeztem csak most a GTD-reSzada85
na velük van rossz tapasztalatomMiskolc
XC60 alul a szélvédőfűtés szalagkábelénél kimaradt egy tűhegynyi ragasztás. Persze mikor derül ki az ilyen félév múlva ősszel. 1hétig kerestem hol ázik be amikor meglett már nem volt kedvem azért összerakni, hogy visszavigyem nekik asztalt borogatva. Mivel panoráma tetős volt az volt az első számú gyanúsított nem a szélvédőcsere.
Viszont pl. gyerek Mazda6 cserével semmi gond nem volt. -
bnorci71
addikt
válasz
dellfanboy #225435 üzenetére
na ezzel is csak a hozzászólás szaporodott
Corsa02
köszigrizlisandor
na ez nem tudom miért nem jutott eszembe -
bnorci71
addikt
2016 1.8 Tfsi meg szabad venni van ismert gond vele?
-
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #225390 üzenetére
na szép már ez sem a régi
és ez gondolom egy szép zöld környezetbarát megoldás
na ma is tanultam valamit
és azon amikor a mérnök ezt kitalálta akkor elgondolkodott, hogy a szerelő a 150db csőbilincs csatlakozás a 2hűtő 2hőcserélő EGR hűtő és társai között, hogy fogja megtalálni hol fogy a víz....
beszélgettem ma a szerelőmmel említettem neki hogy amire gyanakodott a vízpumpa hangja az a vákuum szivattyú hangja hidegen ami az EA288 motornál normális. Azt mondta nem. De mondtam csere és 50-70eKm és ilyen lesz. Akkor meg kel szokni a szart. Ebbe maradtunk.
Ja és ugye az olaj+vákuum pumpa 200e környéke -
bnorci71
addikt
-
bnorci71
addikt
válasz
grizlisandor #225310 üzenetére
aztaaaaaa rajta vagyok a listán, nem is tudtam
-
bnorci71
addikt
válasz
yodamester10 #225306 üzenetére
pedig nagyon jó akár információ szerzésre, akár könyvelésnek. Én pl. a második autóm a Passat amit ott vezetek, szervizt is így egybe látni minden költséget egyebeket.
-
bnorci71
addikt
válasz
johnny82 #225266 üzenetére
Nem tudom milyen verda, de ezek az EU6 mild hibridnek vagy minek csúfolt autók ha nem igényli az aksi akkor csak toló üzemben töltenek. Tehát a sok pálya nem jelenti, hogy rendesen fel is tölti az aksit.
Citan, full fűtésventi, motorfék üzemben hallhatóan jobban forog mint gyorsításkor haladáskor, pont fordítva mint anno a Lada -
bnorci71
addikt
válasz
kazsolt #225233 üzenetére
Felemelve rángathat a folyamatos differenciálás miatt is.
Az egyik kerék könnyebben forog mint a másik.realist
nekem egy ilyen van 10+éve van egy olcsóbb változata is ehhez a telefonra telepítve a Car Scanner App az ingyenes is kilvas lehet töröl is de 2.490Huf a Pro verzió azzal már kódolásos szerviz részeken is lehet babrálni -
bnorci71
addikt
válasz
Mágus2 #225169 üzenetére
vezérlés csere előtt is ilyen hangja volt az enyémnek is és most utána 2eKm-el is
illetve nem fentről a vezérlés burkolat alól jön a hang, elég egyértelműen a karterből.
De nem az olajpumpa hanem a vele egybe épített vákuum pumpa adja a hangot a második videón hallható szépen a hang és működés közben is pontosan ugyan ezt hallani. -
bnorci71
addikt
válasz
molnarpeter #225166 üzenetére
köszi linkeket majd átnézzem
-
bnorci71
addikt
Urak kicsit szakmai frontot is nyitnék
Link1
Link2
EA288 kombinált olaj és vákuumszivattyú
Miért lötyög így, bár ezzel még nem is lenne baj hiszen a centrifugális erő mindig odaszorítja illetve mégsem a falhoz.
De miért? Tényleg normális ez ahogy a megjegyzésekbe írják?
Ha jól tudom az olajszivattyú is változó szállítási kapacitású. Hogy is működik ez pontosan?
Lehet doksi -angolul nem értek de gugli majd segít- videó is -
bnorci71
addikt
Vásárlói elégedettségtől függetlenül ha jól tudom az Euro NCAP ha nincs fizikai gomb bizonyos dolgokhoz fűtés/rádió gondolom kevesebb pontot fog adni.
Az egész egy nagy bulshit.
20db fizikai gomb tekerentyű drágább mint egy tablet amire bármit rá tudnak programozni és mivel divat meg menő még drágán is el lehet adni a Usernek.
Gombos indítás. gomb 3 juró hagyományos gyújtáskapcsoló 30juró és milyen menőn lehet reklámozni, hogy nem kel a kulcsot bedugni. -árak csak hasra még a nagyságrend se biztos-
Azt a nagy lószerszámot akkor lenne kényelmes ha a kulcs nélküli nyitás is menne hozzá. Renyó 2003-ba már kínálta nem horror összegért, amikor más márkák a bicskakulcssal menőztek. -
bnorci71
addikt
válasz
szőröscica #225137 üzenetére
A Citanba ugyan az a kormánykapcsoló van mint a 40M GLS-be.
Az érintős hangerő csúszka az ahogy írod nettó balesetveszély ráadásul még csak nem is lehet normális hangerőt beállítani vagy hangos vagy halk és az érintőkijelzőn se jobb a helyzet amire ráadásul ahogy írod 3x kell odanézni, de lehet ebből 2x másra fogsz rábökni.
Érdekes a másik oldalon a tempomatot 1Km/h lépésekben lehet állítani ugyan olyan csúszkával.
Üdvözlöm az programozót -
bnorci71
addikt
Hát amikor maga a gyártó kommunikálja azt ,hogy ideje nem olcsó hanem minőségi autót gyártani... VW akkor nincs min csodálkozni
jut eszembe a vízről
a gyári utasítás azt írja a szerviznek hogy ha nul revizión magasabb a szint mint a max nem kel leszívni mert még lehet levegő a rendszerben és majd lemegy.
Ebből nekem az jön le hogy a vákuumos feltöltés se 100% amit tapasztalok is mert igaz a Car Scanner app csak a motorjárás nélküli légtelenítést tudja és szerintem csak a töltőlevegő hűtőt járatja de így is jön ki levegő. A másik szivattyút mondjuk nem nehéz működésre bírni mert ha fűtést kapcsol az ember elindul a szivattyú.Még valami
valakinek ötlet tuti módszer hűtőrendszer átmosásra?
a hatodik vizet engedtem le és még mindig opálos.
a 2-3 és 5. feltöltésbe Mannol öblítő is volt. -
bnorci71
addikt
válasz
focvis #225092 üzenetére
Igen egy száraz karteres motor indítása teljesen más procedúra, de ha nem száraz karteres akkor is van, hogy úgy van megcsinálva az indítási rendszer, hogy gyújtás nélkül tudsz indítózni és amikor felépült olajnyomásod van akkor adsz gyújtást és indítózol újra és ezt még meg lehet fejelni egy olajnyomás puffertartállyal
De ugye amikor 10e juró egy motor reverzió amit nem magadnak csinálsz hanem küldeni kel a gyárba akkor kicsit másként gondolkodnak a kopásokról.Corsa02
nem hinném, hogy van utcai autó amibe ilyen rendszer lenne hacsak nem valami nagyon egzotikus hypersportautó -
bnorci71
addikt
válasz
imyourfriend #224897 üzenetére
este én is felraktam a multilanguage és van magyar
kezdődik az ismerkedés.
De ma a hűtőfolyadék cserével vagyok elfoglalva, reggel csak addig jutottam mit ír cserefolyamatra és amit eddig videókon senki nem csinált az az olajleeresztő csavarnál lévő segédszivattyú megbontása.Valaki meg tudja mondani a CRLB motorkódos 2.0tdi-be mennyi hűtőfolyadék kel.
Láng adatbázisa 9,x litert ír de csak 5L jön le a 2 hűtő és a szivattyú megbontása után. -
bnorci71
addikt
válasz
focvis #224710 üzenetére
XC60-ba se volt gyárilag, én vetem hozzá és beleraktam régi vágású vagyok
kezelési szerint 1/4-3/4 szint között nem is szabad rátölteni, csak ha az autó ezt kéri és akkor is 0,5L nem kellemes amikor pályán 130-nál kivillan, hogy alacsony olajszint töltsön rá 0,5L-t de ilyenkor nem alsó nívón van hanem 1/4 alá esikAz én elméletem az adblue rendszer nélküli regenerációnál ugye gázolaj kerülhet az olajba ami emeli a szintet és nehogy te felső nívóra töltöd és 2-3 sikertelen regeneráció alatt túlfusson az olajszint.
User ne nézegesse ha kel bele majd szól -
bnorci71
addikt
válasz
ArthurShelby #224698 üzenetére
igen, sajnos nem vagyok Grétsy sőt pont az ellentéte nem tagadom
az ellenőrző meg nem húzza alá mert ugye a kel az egy növény
rendszeresen így írom pedig többször szóvá tették már -
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #224692 üzenetére
Akkor csak azt tudom elképzelni, hogy későn és nincs idő a módosításra mert a terméket be kel vezetni.....
Pug ledes hátsó lámpa forrasztásos story
tudjuk, hogy szar, de a másik techológia bevezetése idő és drágább, gyártsd olcsóbbanígy ahogy van majd gariba cseréljük, te meg úgy is több lámpát fogsz eladni aftermarket
426os
és amikor a gari idő után majd eladod az autódat neked viszik vissza szavatosságba, hogy sok az olajfogyasztás, vagy eladhatatlan lesz vagy nyomott áron,egy 1500Km/0,5L olajat fogyasztó 2,4D 5hengeres XC60-ból szálltam ki ami világvége állónak van hirdetve.
Gyári előírás 2000Km ha nem pályáznak vele, pályán vagy 1000 vagy 1500-ra ez a megengedett.
A Passat első útja 2x1000Km volt. Volt némi gyomor idegem lesz-e olajfogyasztás. Szerencsére nincs.nviper
nekem ami teljesen elfogadható az az ha olajcsere között nem kel foglalkozni az olajszinttel. Cserekor maxra töltik amikor leengedik még legyen min felett. Az 0,5-1L általában.Céges Pug
40e periódus és nem kellett soha rátölteni a nívót nem húztam ki soha pedig kapott szegénykém 3Km a pálya tőlem és felhajtva 130 azonnal. 95ekm most lett leadva 3 olajcsere volt rajta ezalatt amikor kérte a műszerfalon.
De előtte a Doblóra se. -
bnorci71
addikt
válasz
426os #224687 üzenetére
Én kb 1éve kezdtem el megváltozni abban a tekintetben, hogy rájöttem nem a mérnök a hülye sőőőőt
Ma a mérnökök munkája zseniális csak nem a végfelhasználó oldaláról kel megvizsgálni, hanem a manager/pénzügyes/politikus oldalról. Kap egy lehetetlen feladatot, "még -2mg Co2" és megoldja. Az ,hogy közbe az autó lassan bonyolultabb mint az Apolló1 hát arról nem tehet.Corsa02
én csak azt nem értem még mindig. A teszt fázisba ezek a dolgok nem derülnek ki tényleg a felhasználónál kel kiderülnie....
Persze ahogy Göbi mondja a Usernél nincs gyilkosabb tesztelő. Na de akkor is.
Beszélgettem egyszer egy sráccal aki a motorok tesztelésével foglalkozott külsősként. Feladat. Beindít > felmelegít. Visszahűt. Nem hagyni kihűlni hanem hatalmas hűtőkkel hűtötték vissza a motort és ez folyamatosan 24/7 -
bnorci71
addikt
Hűtőfolyadék csere CRLB 2.0Tdi gyárilag ugye G13
elég a G12+ vagy kell a G12Evo? -
bnorci71
addikt
válasz
dellfanboy #224650 üzenetére
perszer ha Jóska Pista jön akkor adunk neki szart ha meg nepper meg a PoHu akkor a gyári minőséget
ezt azért te se gondoltad komolyan?
-nyilván a PoHu nem megy oda csak írtam valamitEgyébként szó volt róla hogy nem egyszerű azt onnan kivenni ez egy dolog amiért esetleg már megéri a szerviz, másik előírhatnak sok mindent a garanciához pl. diagot munkalapot a szerelésről stb. másik ok a szerviz mellett.
De mindenki eldönti mit és hogyan csinál én egy lehetőséget linkeltem. Ennyi.
margóra
felhívtam vagy 2 éve egy DPF foglalkozó szervizt mert NoX tároló katalizátor vagy mivel volt probléma.
Válasz
-kiírjuk belőlle
köszi nem kel
szerencsére nem volt gond vele csak 1x valamiért betárolta a hibát -
bnorci71
addikt
becsületesnepper a Clió Rs-hez náluk csináltatta, Ő meg nem nagyon adja a nevét a szarhoz
Új hozzászólás Aktív témák
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Nest doorbell gen2
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12500 16GB DDR4 512GB SSD RTX ROG 2080 8GB Rampage SHIVA Seasonic 550W
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- 103 - Lenovo Legion 7 (16IRX9) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4070 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest