- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Akciókamerák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Vezetékes FEJhallgatók
- ASUS blog: B650 alapokon
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zeus_2k14
senior tag
válasz
molnarpeter #181496 üzenetére
Okés, az lesz, én is erre gondoltam
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Adott egy VW Jetta ,2007 , 1.9 PDTDI , BXE motor.
Nem tudom, hogy amit most írni fogok, az mennyire természetes dolog ( Eddig benzineseim voltam, első dízelem ez, lehet csak nekem tűnik furcsának
)
Ha az autót indítóm, hideg motornál szépen indul. Mikor meleg a motor , tehát mondjuk le állítom és 5 perc múlva újra indítom, ugye meleg a motor, akkor olyan, mintha egy traktort indítanék, tehát nem úgy indul , mint hidegen. Olyannak látom, tapasztalom, mintha egyet rántana, mikor indul.
A motor szépen jár, hibakód nincs, teljesítmény változatlan.
Kell aggódnóm, vagy ez így jó?
Itt olvastam egy ilyet : [link] . Ez lehet az a jelenség? Nálam nem hosszan teker..
Aki tapasztalt már ilyet, szívesen meghallgatom, sőt, bárkit meghallgatok.
Köszönöm
Gergő
-
iceQ!
addikt
válasz
molnarpeter #181490 üzenetére
Nem tudni még mi a baja.
Turbo már nem garis, felújítva volt. Akkor is csak a geot kellett takarítani. Lapát, tengely rendben volt / van.
Katira jöhet a kontakt, cserébe én is adok egyet óracsoport javításra / cserére
-
iceQ!
addikt
válasz
iceQ! #181447 üzenetére
Sztori ott folytatódik, hogy elhúzta a szerelő.
Sorolom:EGR: egy sz@r. Le fogja falazni valószínüleg, illetve még el is van tömődve.
Turbó: 1 éve lett felújtva, DTK-nál. Sz@r, már be van ragadva, fütyül mint a vesztés. (Magától nem pörög ha megpörgeted, egyből megáll.)
Katatalizátor: kuka, le lesz vágva. Tiszta fertő (Jön a vizsga akkora veszek rá egyet) -
iceQ!
addikt
válasz
macilaci78 #181486 üzenetére
+1
-
scope2007
addikt
válasz
macilaci78 #181486 üzenetére
Igen azt xd
-
Koczó93
őstag
válasz
molnarpeter #181467 üzenetére
Igen, lehetőleg dpf nélkül lenne a legjobb és 1.9re gondoltam. De olyanra ami nem lesz csapágyas, és azért viszonylag nyomatékos. B6ból egy avf szimpatikus lenne, de az még idősebb sajnos.
-
Chereiose
addikt
válasz
molnarpeter #181478 üzenetére
Értem, köszi
-
Chereiose
addikt
Ha a polo 9n (2004-es) acélfelnim tárcsával most 5 csavaros, attól még egy 4 csavaros gyári rámenne szerintetek? [link] Erre gondolok, gyárit keresek rá, tudom az ET szám se mindegy, ha jól tudom a 9n-re ET 43 a méret
-
molnarpeter
nagyúr
Golf 4 és társai tulajok figyelmébe - ha nem működik a külső-belső keringetés állító motor, találtam elég olcsón, én még drágábban rendeltem régebben: [link] € 12,75 | New Air Conditioning A/C Heater Control Motor For VW Bora Jetta Golf MK4 For Seat Leon For Audi A3 TT 1J1907511A 1J1 907 511 A
-
Faby
senior tag
Óracsoport javításban, erre lenne valakinek tippje?
Esetleg Debrecen környékén? -
Pfiucska
aktív tag
válasz
molnarpeter #181467 üzenetére
Es ha mar feljott, benzinesek kozul melyiket szabad?
-
Koczó93
őstag
A4b7et milyen motorral lenne érdemes nézegetni ha dízelben gondolkozom? Egyelőre marad az a4b5 afn, de a jövőben goldoltam egy kis fiatalításra. Vagy jobb ha vadászok egy(nem lelakott)131lovas b6ot majd inkább?
-
Clain
tag
válasz
bul07 #181459 üzenetére
Sajnos nem a felső szőnyeg, hanem az alatta lévő szivacsa réteg szívta fel magát
És mivel ez szinte rá van tapasztva az autó alvázra , nem lehet szellőzést kialakítani és nem szívesen szedném szétA felső szőnyegről szerencsére sikerült eltávolítani a nedvességet, az már szinte száraz
-
negyedes
addikt
Sziasztok urak!
lehet emlekeztek arra a hosszu utra amit bejartam a Boraval(2001, 16 16v, AZD, szedan), ingadozo alapjarat. A problema nem javult meg csak kisebb lett. Van alapjaratom mikor eppen nincs semmi fogyaszto felkapcsolva. Ha felkapcsolom a lampat egybol ingadozik es persze csak meleg motornal. Egy jo pelda: [link] .
Amit csereltek az a fojtoszelep, EGR, ECU. Toltes rendben van, ott is csereltek egy relet.
Kaptam egy tippet a villanyasztol hogy a benzipumpa okozhat meg ilyet. Mielott rohannek vennek egyet a boltam megkerdezem hogy ez lehetseges? Befolyasolhatja az alapjaratot fogyasztok elinditasa ha rossz/nem megfelelo mennyiseget leado pumpa?
Persze az auto minden kotelezo cserelve van idoben(olaj, szurok, stb). -
bul07
nagyúr
válasz
macilaci78 #181458 üzenetére
Nem dörzsölésre gondoltam, hanem 3-4 lapokat egymásra téve megnyomkodni hogy kiigya
-
Clain
tag
válasz
molnarpeter #181413 üzenetére
Közben megoldódott a probléma (alapos sárvédő tisztítás és kompresszoros kifuvatással)
A csapadékot nagyjából sikerült kitakarítani, viszont az autó padlószőnyege (főképp a legalsó réteg közvetlen a váz felett) még nedves
Lenne esetleg ötletek mivel lehetne a maradék nedvességet felszívatni amikor áll az autó? Sajnos nincs mélygarázsom
Nyilván amikor használom az autót megy rá a lábfűtés és szellőztetés -
DJ. Ru$y
nagyúr
Aki hasznal / hasznalt mar Bosoko lapatot Audin, az meg tudna mutatni melyik adapterrel megy fel a 9-bol a kocsira? Tegnap autos boltban kicsomagoltak nekem egyet, nezte a srac is, hogy melyik lehet, de nem jott ra, nem a kocsival voltam, amikor meg oda tudtam volna menni, akkor meg szakadt az eso, szoval a probalgatas offos volt. Ha tuti felteheto a 9 adapter kozul az egyikkel, akkor megveszem vakon, csak ma meg kellene vennem, ha nem, akkor marad Bardi vagy Unix, meg a rohadt draga markas cuccok. Koszi!
-
Zizmand
aktív tag
válasz
mario1012 #181450 üzenetére
Nem az alsó motortakató burkolat rezonál valahogy?
Nekem is b5.5 Passat van és valahogy ismerős ez a hang, de kb. évente 2-3x hallom.
Úgy emlékszem, mintha elöl piszkáltam volna valamit az autón és akkor jöttem rá, hogy honnan jöhet ez a hang. Talán az első lökösnél rezonált valami apróság. -
mario1012
tag
válasz
mario1012 #181438 üzenetére
Kikapcsolt levegőbefúvásnál is hallani a hangot. Bekapcsolt állapotban épp nem is hallottam, mikor rápróbáltam úgy is. De ma nem volt olyan erősen hallható. Időközönként változó erősségű. Talán fékezésnél mikor jobban az első futóműre terhelődik a súly megnyikkant egy kicsit.
-
-
-
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Segítségetekre lenne szükségem:
[link] youtube videoKészítettem egy videót a hibajelenségről, az autó meleg állapotban lüktető,kattogó hangot ad ki, de csak nagy melegbe csinálja amikor meleg a motor, télen hideg állapotban nem.
A hang előlről érkezik a jobb sárvédő felől, esetleg az üzemanyagtank levegőztető szelep tud ilyen hangot adni, vagy a levegő szivattyú ? vagy valamelyik vákuumcső esetleg?
Vízpumpa vezérlés most lett cserélve, hidrotőke is jó állapotban. -
válasz
macilaci78 #181440 üzenetére
Annak a kipuffban nincs helye mert eltömítene mindent. IS.
-
iceQ!
addikt
Üdv
Délelőtti órákban az Audi megadta magát és nem indult. Gyújtás rajta van, teker teker lekapja majd dadogva leáll. Mégegyszer megcsinalom ugyan ez a jelenség. Lökött füstöt is, talán fehér vagy kék nem figyeltem a sokk hatása alatt. Újra nem próbáltam mert nem mertem. Ki mire tippel? Vezérlés most lett cserélve, üzemanyag szűrő tavaly.
Audi a3 8l 2000 1.9 TDI
-
O2 2007 1.9 PD BXE
Pár hete csinálja azt, hogy hidegindítás (pöccre megy) után kb. 3 másodperccel leejti a fordulatszámot egy pillanatra, de utána azonnal visszamegy, és később sem csinál semmi furcsát.
EGR szelep tavaly volt újra cserélve, turbót is akkor megnézték, minden hibátlan volt.Van valami tippetek ennyiből?
-
válasz
macilaci78 #181432 üzenetére
Minek kellene elégnie a kipufban a szerviz szerint?
-
Mágus2
Közösségépítő
A fűtés ventillátora szokott ilyen hangot adni.
-
mario1012
tag
Sziasztok,
VW Passat B5.5 2002 AVF 96kw
Az utóbbi időben megint elkezdett nyiszogni az autó bal elől, felvettem videóra, de ez most mintha fentebbről jönne, lehetséges, hogy lengéscsillapító szilent adná a hangot? Csatoltam a videót a nyiszogásról. Érdekesség, hogy ez egy régebbi videó felvétel és szakaszosan néha jön elő ugyanazon az útvonalon járva. Nincs összefüggés a téli - nyári garnitúra kerekek cseréje között, mindkét esetben előjön néha, mostanra egyre gyakoribb és folytonos a hang.Van valami ötletetek, hogy mi okozhatja ezt?
-
cross56
senior tag
válasz
molnarpeter #181434 üzenetére
Köszönöm szépen
És a DSG váltótól mennyire kell félni? A kinézett autók közül többnyire már csak ilyet találok, kézi váltósat szinte alig.
Azt olvastam egész jók, de ha elromlik az nagyon zsebbenyúlós. -
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
bitpork #181429 üzenetére
Ismerősnek színes volt, de tele lett pixelhibával vagy elfolyt vagy nem tudom, és ő nem akart színeset venni drágábban, így neki színes helyett lett monokróm piros. (Boardcomputer van a kocsiban, és a csere órás is olyan.) Csak neki külföldön csinálták (kint dolgozik) ő betolta a kocsit, ők szerezték az órát és megcsinálták. Szóval infó az 0 róla, de Km-t átírták az előzőben lévőre stb.
-
Dika22
tag
Szevasztok! Kicseréltem a főtengely jeladót, de a kocsi továbbra is csak teker, meg se röffen. Valakinek lenne ötlete, hogy mit lehetne még megnézni? Vw Bora 1.9 tdi, 1999 AHF
-
-
DJ. Ru$y
nagyúr
A4 B7 2006 1.8T, jelenleg piros monokróm műszerfal van benne, úgy néz ki tudnék szerezni ugyanilyen, de színes kijelzős műszerfalat. Gondolom VCDS-sel kódolni kell a műszerfalat hozzá csere után + van valami olyan dolog amit még tárol a műszerfal és probléma lehet? (Tudom a KM-t nem fogom tudni VCDS-sel átírni, arra keresek szakit majd.)
-
zsolt19900
őstag
Asszonykám A3-a mostanában azt csinálja, hogy el-el megy az ereje és motor leállít, elindít és ismét jó....
Vákuumcsöveket lecseréltük és a turbóra menő csövet megnéztem a vákuumpumával ott picit lassan ugyan de eresztette a nyomást (ezt pl. betudom a pumpának, máskor is csinálta sajnos) és amit még észrevettem, hogy amikor gyengélkedett és leállítás után lehúztam a vákuumdobról a csövet akkor szisszent egyet, szóval a vákuumot azt tartja a rendszer....
Ooodis csoportba fb-n azt mondta mindenki, hogy a geo lehet letapadva és a turbó pucolás megérett a járgánynak.... ez valós lehet? (nekem is ez lenne a következő tippem)
Ami az egészben kérdéses, hogy nagyon-nagyon ritkán csinálja.... amikor elindítottuk és jó volt, akkor mentem vele itt ott "kikormolós" menetet, azóta nem igazán jött vissza az erőtlenség
Szedessük le a turbót és pucoltassuk ki, vagy inkább legyen még egy-két normálisabb "kormolós" "megjáratós" menet valahol? -
válasz
macilaci78 #181423 üzenetére
Méricskélni kellene a turbót. Van olaj fogyása a kocsinak két csere között?
-
Faby
senior tag
Sziasztok!
Seat Toledo IV, 2013, 1,6 CRTDI, CAYV, 77kW, Style felszereltség (azt hiszem), elköszönt az óracsoport és a középső LCD (MFD talán?) háttérvilágításának egy része, a képen talán látszik.
Középen a felső sávon kellene lennie az órának, illetve a fokozat jelzőnek és a váltás segítőnek, ott is vannak, csak háttérvilágítás nélkül nem látszanak, illetve a kijelző alsó harmada is halványabb, mint a középső rész, de még olvasható.Valamint a digit klímán nagyon nehezen, szinte egyáltalán nem lehet hőfokot állítani, a gomb forog, kattog, de az értéket nem viszi, csak nagyon erős, a gomb tengelyirányú benyomásával lehet néha-néha állítani.
Mennyire zsebbenyúlósak ezek, egyáltalán lehet javítani, vagy csak a csere a megoldás? -
mesysil
csendes tag
Sziasztok,
Skoda Octavia 3 2016 1.6 CR TDI CXX 110 LE Milyen olajat ajánlotok bele? Én ezt a 2-t néztem ki, de jöhetnek hozzá más tanácsok is:
Castrol Edge Titanium FST 5w-30 LL 4liter
Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 5literÁllítólag a Castrolt nagyon hamisítják.Ez igaz?
Köszi előre is a választ!
-
macilaci78
nagyúr
Sziasztok!
Tegnap öcsém Jettája után mentem egy kicsit (kb 1 km) és észrevettem, hogy kigyorsításkor kéken füstöl.
VW Jetta, 2012 októberi, CAYL, 1.6 CR TDI, 77 kW, 85 k km
Végig szervizelt (Porsche M5).
Nem tolja neki vadul, elvált, amikor a műszerfal jelzi, de így is hagyja a gép, hogy pl 1,1 k rpm-mel 4.-ben menjen városban.
Foglalkozós a sztori, vagy "jó van az úgy?
Köszi! -
válasz
cross56 #181421 üzenetére
Szia!
Ezek már öreg konstrukciók. Hiába a legjobban sikerültek, mindig lesz mit cserélni rajta (tömítés, puNpa, szívótorok állító, turbó vagy rosszabb esetben lánc). Én a 3. három literes tdi-met koptatom és annyit mondhatok h legyen mindig egy 1000€ fájdalommentesen elkölthető ami kocsira van és akkor öröm lesz vele autózni. -
cross56
senior tag
Sziasztok!
2.7 V6 TDI és 3.0 V6 TDI mennyire megbízható motorok?
Javításuk mennyire költséges? Szabad ilyen motorút autót venni? -
-
v450
tag
Sziasztok!
VW Golf 7 1.2 TSI-hez szeretnék rendelni olajat és szűrőket. Melyik a megbízható bolt?
Előre is köszönöm.
-
gzbotii
nagyúr
Csak elméleti síkon kérdem: azonos korú A4 és A6 között mekkora a fenntartási költségben a különbség? Konfortban van jelentős eltérés?
Egyik jóbarátomnak volt A4 B6 cabrio, most A5 Cabrio és A7 van neki, ültem és vezettem mindet, de igazából szerintem az extrázottságon múlik a lényeg (A7 C7 alap ülései vs A4 B6 bőr, etc). Szerinte az A7 azért nem olcsó mulatság. -
gringoka
aktív tag
Sziasztok!
Vw passat B8-on milyen márkájú a gyári fékbetét?
Érdemes gyárit vásárolni , vagy szerintetek melyik a megfelelő márka?
Válaszokat előre is köszönöm -
Clain
tag
válasz
molnarpeter #181409 üzenetére
Köszi, próbáltam, de sajnos csak részleges segített, csak minimálisan szivárog rajta a víz
Esetleg más megoldási javaslat?
-
Clain
tag
Sziasztok,
Volt már valakinek olyan problémája, hogy a tetőablak víz elvezető csöve eldugult?
Sajnos nekem épp ma az esőzésben fordult elő és ezmiatt beázik az autó
Mivel nedves, sajnos a porszívózás nem segít
Lenne esetleg javaslatotok mivel tudnám orvosolni a hibát?Köszi előre is
-
moddingR
aktív tag
Sziasztok!
2004 AMF Ibiza
Féltengely gumiharang bal külső kellene, néztem a ZSU-n de 6 oldalt is kihozott. Segítségre szorulnék kibogarászni a megfelelőt. -
Chereiose
addikt
válasz
molnarpeter #181404 üzenetére
Megkérdezem majd, annyit írt csak, hogy 5x100-asok.
-
Chereiose
addikt
válasz
molnarpeter #181402 üzenetére
Levettem a tárcsát, 5 csavaros az enyém is. Nem hiszem, hogy valami extrém szélességű lenne a hirdetett felni, de megkérdezem az eladót. Elvileg akkor passzolnia kell. Az a baj, hogy 14 esben elég ritka az alufelni főleg a gyári, 15 öset meg a gumim miatt nem veszek mert most vettem nem rég őket.
-
Chereiose
addikt
Sziasztok!
Mivel nem értek hozzá, ezért kérdezném, hogy Polo 9N-re ha van egy 185/60 R14 gumim egy sima acélfelnin dísztárcsával, akkor az alábbi felnire vajon átszerelhető lenne gond nélkül? [link] Tetszenek ezek a 14-es felnik, sokkal jobb lenne mint a dísztárcsás, viszont a gumijaim újak és azokat szeretném átszereltetni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest