Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zzz03
őstag
válasz
BUZZLGHTYR #137195 üzenetére
Ja ugyanaz.
-
zzz03
őstag
válasz
BUZZLGHTYR #137191 üzenetére
Nekem skoda oktaviaba van ilyen 1.8t 150lo. Igaz mar megszoltak erte, de szerintem jol megy. Nekem bejon. Enyembe 42x.000km van. Baja nincs.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
1.8T ről vélemények?
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/audi/a4/audi_a4_1_8_t_quattro_business-11507282Bocsi, mobilról linkelek
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz
Mágus2 #137187 üzenetére
Utána jártam, nem vészes annyira: videó
Ennek még neki mernék állni otthon. Köszi ismét a segítséget!
Csak hogy továbbadjam a jótettet: Zala megyében tudok segíteni VCDS-sel bárkinek, és nagyon maximum egy sört fogadok el cserébe - de inkább azt se.
Mágus2 Neked is barátnőd Elsa? A szemét, azt hittem csak velem randizgat
A haverja viszont nem akar elindulni sehogy sem, Etka makacs.
Mágus2 2. szerk: Az én bütykeimet nem sajnálom, a kocsijét annál inkább. Egyébként múltkor már összebarátkoztunk, keveredtek a testnedveink. Vér és olaj volt mindenfelé, pedig csak egy légszűrő cserét csináltam.,
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
ToMmY_hun #137185 üzenetére
Majd valamikor megpislogom, mennyire vészes.
A VCDS- hez szerezz be egy VAG info System nevű adatbázist, abban sokmindenre választ kapsz. No meg barátnőm.. Elsa win is sokat tud segíteni.
Látni egy dolog, kivenni úgy, hogy minden bütyköd megmaradjon... megfizethetetlen.
-
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz
bitpork #137178 üzenetére
Igaz, nekem azért bejön ez a matchbox is.
Mágus2 VCDS-em van csak, de megnézem hogy azzal mit lehet kezdeni. Köszi a tippet!
Szerk: Átlagban amúgy 8.8-at evett vidéken, de én elég óvatosan megyek vele. Néha van vadulás, de szar utakon nem nagyon lehet.
Az előző tulaj már elkezdte cserélni a trafókat, szóval már csak folytatni kell.
Lambda csere mennyire vészes? Eddig nagyon húzták a szájukat a szerelők, akinek mondtam hogy V8-as a
gépállatmatchboxtomcsi23 Ez nem 8-as, csak 6-os.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
ToMmY_hun #137175 üzenetére
A lambdának nem kell különösebb tünet, zabálni fog, mint a disznó, a trafókat érezni pici remegések formájában, egyébként mindkettő kideríthető egy rendes diagnosztikával.
Missfire counter a VCDS adott menüpontjában.
a lambada meg szétég egy idő után, azért illik cserélni. A 4 lambda fogyasztásban hamar visszahozza az árát, ha már öregek voltak.
-
-
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz
Gyula84 #137173 üzenetére
Nyilván, de jól esik hisztizni is néha.
Egyébként lambdának és a trafóknak van valamilyen tünete? Mire figyeljek ha ki akarom deríteni, hogy cserés-e?
Gyula84: Azért nem, mert nem voltam annyira aktív fórumozó, inkább csak olvastam és így nem láttam értelmét. Persze ha igényt tartotok rá, akkor lehet róla szó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
ACAB95 #137161 üzenetére
Senki nem akar valami izgalmas motort venni? 2.7T vagy 4.2???
Muszáj lesz nekem bevállalni.
A mókusok elmenkültek a pitsába.
V6 benzin két K04 csigával. A csigákat azért állva hagyja.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
diablo1984 #137162 üzenetére
Benzin. Amúgy trafók, de mivel épp elég a kasznihoz, csak finoman hajtottat érdemes venni. Fogyasztás spritmonitor.
-
ACAB95
tag
Üdv
Mennyire megbízható az Audi A4 B6 1.6 75kw motorral? Olcsóbb fenntartani, mint egy 96kw PDTDi -t? Mennyi a reális átlagfogysztása az 1.6 osnak? Előre is köszönöm -
diablo1984
veterán
válasz
aero. #137155 üzenetére
Köszi az infót ès mágusnak is!
4,5l ment bele, most hogy lecsorgott elèrte a max jelet.
Jó ez a skoda, jól szerelhetőnek tűnik(franciám volt előtte, na ott szoptam eleget, mert nehezen lehetett hozzáfèrni a dolgokhoz), jó megoldások vannak rajta, bár mindenfelè szenzoro,k elektromos motorok(vizet is leállítás után mèg keringteti pár másodpercig, vagy mi a szösz), szelepek mindenfelè, ha bedöglik valami azt kèzrátètellel nem fogom tudni megállapítani.De ne legyen baja ès akkor haverok lehetünk sokáig!
A szívóbenzin nem feketíti az olajat, az nem kormol, abban az agyonhasznált olaj max sötètedik, olyan narancsos zavarèkká válik, rövid távos használatnál meg benzinszagú is lesz....
-
-
aero.
veterán
válasz
diablo1984 #137153 üzenetére
4,3 liter, de fórumok alapján 4,8-nál lesz a nívó maxon. Szvsz elég lesz bele.
Mágus2: off verda, na de néha-néha előjön a téma, hogy nem baj, ha sötétebb az olaj, mert lebegteti a szennyeződéseket, stb. Mivan akkor, ha 10e km után is olyan, mint a flakonban? K*urvajó meg tiszta a motor, vagy van valami amin aggódnom kéne?
Igen, egészen biztos vagyok benne, hogy eredeti ment bele, de még ha nem is, az is sötétedne szerintem. (szívóbenzin)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #137153 üzenetére
Fölöslegesen vetted le az EGR csövet, kifér mellette, csak a kis elektromágneses vákuum szelepet kell levenni a szívósorról.
Ha már lent volt a cső, remélem kipucoltad..
KB 4,3 vagy 4,5 liter megy bele.
-
diablo1984
veterán
Mennyi olaj kell 1,6 cr tdi-be?(Cayc) Mert megejtettem az olajcserèt, már 4,5 liter olajat beletoltam, de mèg nem èrte el nívón a maxot!
Az olaj szűrő cserekor az egr csövèt is le kellett bontanom, a korom már a cső harmadát befoglalta a keresztmetszetből, abból a 20-30 centis rèszből 2 marèk korom jött ki, mi lehet a motor többi rèszèben.....
Hengst ès mahle cuccok voltak eddig benne, most mindenből Hengst lett. Hálisten lègteleníteni nem kellett, pöccre röffent, a kartervèdőből a köveket ès a sárt is kipucoltam, az sem fog már rezegni.
Furcsán nagynak tűnik a blokk 1,6-os ellenère, viszonylag tele van vele a tèr a váltóval együtt.
-
Brumi˘
addikt
válasz
FoBCRaistlin #137149 üzenetére
Hibatár ell, akár a climatronic öndiagnosztikával (nem tudom seat-é tudja e). Aztán lehet nekiindulni. Kompresszor kuplungja összekapcsol?
-
Kiskokó
veterán
válasz
FoBCRaistlin #137149 üzenetére
Hol is kezdjem a szopást?
Először is gyűjtsd össze a lehető legtöbb nyálad, aztán térdelj le és deréktájt keress egy rúd szerű dolgot
Amúgy lehet csak a gáz ment el, vidd el klímáshoz csináljanak nyomás próbát.
Meg hallgasd meg hogy a kompresszor kapcsol e vagy nem. Esetleg ha elérhető helyen van nézd meg nincs e beállva -
FoBCRaistlin
őstag
Na gyerekek engem is elért a klíma szopi.
Ülök ma Luiba nyomnám automatára a cuccost, hát nemhogy hideget, de még hűvöset sem fúj.
Hol is kezdjem a szopást?
A levegőt fújja, csak semmivel nem hidegebbet.
-
Gyula84
veterán
nemrég velem szembejött egy autó magus1 rendszámmal
-
do3om
addikt
Mágusnak megint intéztem egy szép, olajban gazdag délelőttöt.
Ha mindenkitől elrakná a leengedett olajokat ő lehet Jockey Ewing -
-
Qru
MODERÁTOR
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kalandor #137137 üzenetére
2,5 hónap nem olyan gáz, külföldön dolgozó ismerős autója simán áll ennyit sokszor. Csapágyak meg a gumi nem szereti a sok helyben állást de ezt még lábon is kibírja simán. Ha jó az akksid akkor riasztót se lőném le, a gyáriak kevés áramot vesznek fel nagyon (kivéve ha riaszt). Főleg, hogy nem egy lapos elem van benne hanem egy bikább telep.
Esetleg utazás előtt/után rátenném egy okos töltőre és akkor be vagy biztosítva.
-
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
Megyek USA-ba, így 2.5 hónapra le kell tegyem az autót. Hogy tegyem el? Felbakolni? Vagy ha néha valaki odébbtolja fél métert, felesleges?
Akkuról leszedjem a sarut? Vagy csak a riasztót kapcsoljam ki?
Pincében, zártan, hűsen lesz. Az akku gondolom lemerül ennyi idő alatt, de van töltő a helyszínen. -
Topy77
csendes tag
válasz
bitpork #137126 üzenetére
Neked is koszonom a valaszt!
Pont ezt akartam elkerulni... tudod lustasag felegeszseg, de en teljesen egeszseges vagyok.
Marad a bontas-meres-osszerakas-rendeles-ujrabontas-beepites-ujra osszerakas sora.(#137131) bitpork: ez jáó!
ezt en is megtalaltam, csak elbizonytalanitott az h meg 2 masik lehetoseget is talatak az alkatreszbotbe...
de a bontast nem uszom meg, ezt mar erzi kistestem. -
válasz
Topy77 #137129 üzenetére
http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4/year/1996/drive_standart/156/hg_ug/615/subcategory/615020/part_id/261393/lang/e
Eszerint 280X13MM 5/112 méret volt gyárilag.MOD
És nem ismer semmilyen VIN-t az oldal (vagy legalábbis én még nem találtam olyat), kézzel kell kikeresni az általad is megadott adatok alapján
-
-
pocokxx
Közösségépítő
Bár legtöbbször read only vagyok, de, ez is mehet összefoglalóba, ha befogadtok.
[link]
VW Sharan - 2001-es évjárat - 1.9 PD TDI (AUY) - 116 LE -
válasz
Topy77 #137124 üzenetére
Szia!
Ha többféle tárcsa van neki felírva, akkor a PR kódok tudnak segíteni, de 100%-s biztonsággal csak a levett kerék utáni tárcsamérés fogja beazonosítani neked, hiszen a kocsi korából adódóan azóta cserélődhetett a méret.
(#137123) zzz03 Mondd, és a tömegközlekedési vállalatok , teherfuvarozók és Le Mans győztes v12 tdi-t gyártó audi is tudja ezt ?
-
Topy77
csendes tag
-
-
-
-
[HUN]Dani
őstag
Basszus a srác lazába tolja..
-
-
Kiskokó
veterán
válasz
Danex #137107 üzenetére
Mire gondolsz megbízhatósági szépségük. alatt ?
A tiptronic wandleres ( citromos)
A DSG-ben ami nem tettszik nagyon az a fék-el való elindulás D-ben...
Még ugye a wandler szépen lassan mozgatja az autót és fékkel fogod... addig a DSG tualjdonképpen csúsztatja a kuplungot ahogy engeded fel a féket... és hát meg megtud ugrani sőt picit néha már olyan mint ha le is akarna fulladni(ezért érdekelne milyen Benzinesben )
Ez a legnagyobb bajom a DSG vel.Brumi : igazad van valóban, újabbakban már vannak erősebbek tényleg. Olyan 2013 körültől.
Ugye a 245Le 3,0 TDI A6 is S-tronic.. -
norrberth
addikt
-
[HUN]Dani
őstag
Sziasztok!
2002-2004 körüli octavia rs csak 1.8 turbós létezik vagy van dízel is? 1.8t mennyire macerás?
-
Danex
addikt
válasz
Kiskokó #137106 üzenetére
De valahol meg a régi citromos automatáknak is megvan a megbízhatósági szépségük.
Nekem ugye a száraz DSG-nél nagyon nem tetszett az, hogy 52-nél már 1100-as fordulaton gyilkolódott a rendszer, meg, hogy kb 5km/h-nál már beváltotta 2. sebességet jó hosszan csúsztatva a kuplungot.
Persze 0 km autóként pont leszarhatná az ember, mert mire szétkopik el kell adni, csak mint 2. vásárló már mint kötelező ráköltésként kell vele számolni.
-
Kiskokó
veterán
válasz
Doki16 #137085 üzenetére
Én is örülök egy jó duma partynak
Multitronic nekem is volt 2.0 PDTDI 140Le-vel.
Én imádtam, sztem egy rohadt jó váltó. Ugye fokozat mentes ezért más érzetet ad de szerettem.
Jól ment vele a kocsi, néha még nekem is csinálta hogy padlógáznál a fordulat csökken de a sebességed meg nől(inkább a benzinesnél jellemzőbb a mutatvány- ez nem hiba ugye hanem a multitronic jellegéből jön.)
Viszont kényesebb az olajra mint a Tiptronic (annyira kb mint a DSG) és ha baja van ezt javítani drágább mint a tiptronicot..sőt az ilyen 2012 -13 után Multitronicot nem lehet javítani, csak csere... 1milla.
DSG jelenleg is van, (ugyan az az S tronic tudtommal is) nem rossz váltó, szép gyorsan vált tök rendben van bár őszintén Benzinesbe még nem vezettem DSG-t. Érdekelne mert Dízelbe annyira nem jön be, de amúgy jó csak nekem nem tettszik.
Nálam a Tiptronic a favorit (erősebb autókon ugye DSG amúgy is kilőve)
Ez is nagyon igényli az olajat, és amúgy DSG-ből rettentő sok féle fajta van (egész konszernen belül) azért van jó pár típus ami nem olyan jó széria mint a többi.
kb majdnem hogy típushibásak.A tiptronic ha jó állapotban van, szépen vált szinte észre se venni, nem ránt stb.
Ezen kívül én is sok automata fajtával találkoztam már és vezettem is.
Ez tény és való hogy a Németeken kívül más nem igazán tud rendes automatát összedobni... főleg ha még régebbiek is.
Egyszerűen botrányos a vezetési élményük...
Van egy Hyundai H1 kisteher sztem kb Európában az egyetlen darab ami Automata váltós.
Annak a váltója már annyira egyszerű hogy már szinte jó. De azért kisteherhez képest. Személyautóban már azért necces lenne.Volvo váltók mint a takony. mondjuk karakterisztikára a Merci váltók se jönnek be annyira.
-
mn72
csendes tag
Sziasztok!
Vw polo 2015 1.0 CHYA 44 kw motorral kapcsolatban kérném a véleményeteket:tartósság,megbízhatóság.
szervizigény stb kapcsolatban!Előre is köszönöm! -
-
kungzi
veterán
VW Jetta 2012-ben nem működik a kürt! Próbáltam keresni a biztosítéktáblához diagramot, de sehol se találok. Valaki tudna segíteni? Kiszeretném zárni a kiégett biztosítékot.
Köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 512GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- PS Plus előfizetések
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest