Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
marsu
veterán
Ezekszerint tényleg ...
Gondolom azt próbálják meg valami elektronikával megoldani, hogy ne lehessen korom sötétben lekapcsolt lámpákkal közlekedni ... Nem egyszer találkoztam már ilyen autósokkal a városban, akinek nem tűnt fel hogy nem lát ...
Vagy csak lopakodó üzemmódban haladtak, ...
De már nem csak a Skodánál, elég sok autótipusban megtalálható ez az automata elektronika ... -
XaraX
addikt
ŠkodaOctavia Tour
2007. február
Rendelhető extrafelszerelés
4 hangszórós rádióelőkészítés, tetőantenna
8 hangszórós rádióelőkészítés, tetőantenna
''Symphony'' rádiósmagnó
''Symphony'' rádió CD-lejátszóval
ABS (blokkolásgátló)
ABS+EDS+ASR (el. differenciálzár kipörgésgátlóval) / 1.4 -hez nem rendelhető ! /
ESP (elektronikus stabilitásvezérlés) / 1.4 -hez nem rendelhető ! /
Acél keréktárcsák 6Jx15 195/65 R15 abroncsok, teljes dísztárcsa
Automatikus fényszóróaktiválás ( Day light)
Automatikus fényszóróaktiválás ( Day light)
Ez mit jelent?
Azt látom,hogy a Tour-nál is széria tartozék.
[Szerkesztve] -
Nakata
tag
válasz
misimagaki #893 üzenetére
Azta betyár 3,6.millió egy 1.4-es Tour.Ez azért baromi nagy ár egy 1.4-esért sztem.Most majdnem leírtam, hogy más gyártóknál ennyi pénzért mennyivel jobb motorral adják,de utánanézegettem és hoppá semmi oilyan,Opel-nél szinte dettó ugyanez az ár, de az csak egy astrát ad érte.Huuh basszus,de drágák a kocsik,mármint az hogy az 1.4-esért mernek ennyit kérni
-
Nakata
tag
Igen én is ezért tartom halott dolognak a riasztót mert azzal meg sem szenved mert ugy sem figyel senkisem fel rá.A váltózárral meg megkell szenvednie legalább,de sajnos a profiknak már semmi sem akadály
Ezért tartom én garázsban
,de végulis ahol lakom ebben a kisvárosban nem gyakori az autólopás sőtt ritka.Itt csak a hülyegyerekek kukákat dobálnak a kocsikra alíg alkoholos állapotban.
-
misimagaki
aktív tag
Huppsz emelt a Skoda. Tour árak:
[link] -
misimagaki
aktív tag
Nekünk is listán volt a viharkék, de aztán rám maradt a választás. Megnéztem élőben, és bazalatszürkét választottam. A viharkék olyan érdekes....
Azt érzem az 1,4-es Octaviaról, hogy jó lenne benne egy hatodik sebfokozat, akkor mondjuk nem pörögne 3000-t 100-nál - pl.
De mindegy, mert az a váltó drága, és nem is rendelhető ehhez a motorhoz. El kell telni egy kis időnek, amíg a VW autókba is alap lesz a hatsebességes váltó. Addig meg hallagatjuk a motor dalolását.
Furcsa is volt a bejáratás alatt, hogy ahol a Samaraval felszaladtam 3-ban, ezzel vissza kellett váltani 2-be. Igaz nagyon figyeltünk a 3000-es fordulat határra.
Az O2 egyébként még jobb, mint pl. a mi Tourunk, pedig az is kellemes. Főleg, hogy a Tourból kihagytak egy két dolgot.... -
tomej
aktív tag
válasz
misimagaki #884 üzenetére
Nyílván azért kérdezi, mert nem egy hétköznapi párosítás. Nem hiszitek el, de legendákat hallottam arról, hogy mennyire tohonya, mozgásképtelen jószág és emiatt teljesen meglepődtem a tesztvezetésen. Tuti igazatok volt abban, hogy akik ezeket terjesztik, azok nem ültek még o 1.4- ben. Nem akarom minősíteni, de ez teljesen szánalmas magyar mentalitás. Van egy haverom, (aki BMW fan és ennek ellenére nagyon tetszett neki az o2, de különösen a roomster), ő vitt ki tesztre, így beültettem ballasztnak, felmentünk egy jó kis emelkedőre 4 személy + klíma bekapcs, hát azt már rendesen érezte. Elég függetlenül tud véleményt mondani járgányokról és szerinte 1.4-hez képest tök jól megy (sőt azt mondta, hogy belül tiszta passat
). Ami miatt viszont mérges vagyok, hogy végülis kiválasztottam egy bézst, de elvitték az orrom előtt
, így asszem most a viharkék lesz a befutó, ez hétfőhöz 1 hét és megjön. Már nagyon várom, mert egy ideje gyalogos-taxis lettem és ezt nagyon gyűlölöm.
Viva la Octavia! -
Nakata
tag
válasz
misimagaki #886 üzenetére
Nah az jó ott is laktam egy kicsit
-
Peter789
senior tag
az 1.4-es alacsonyabb nyomatékát és teljesítményét egy rövidebb váltóval ellensúlyozták. így a lehetséges végsebessége kicsit kevesebb, viszont alacsonyabb sebességről jobban ugrik. hátránya mondjuk még hogy 100-on ~3300 felett pörög, a nagyobbak meg 2800-2900 között, szóval pici plussz zaj meg kopás - de nem hinném hogy látványos különbséget jelentene...
-
Nakata
tag
válasz
misimagaki #884 üzenetére
Nah akkor látom te is szoktál a 2/A-n autókázni amúgy nekem is ott volt csak hajtottam fel Fótnál.Jó az a 2/A csak lehetne végig 2 sávos,de háát nem az
-
misimagaki
aktív tag
Mindenki azt kérdezi, hogy nem kevés-e az 1,4 motor az 1200 kg-os kasztnihoz?
Lehet, hogy kevés, de ma én is megdöbbentem, pont úgy mint Nakata az övétől.
Kihajtottam a 2/A-ra Dunakeszi után, és nyomtam a pedált. Elvoltam foglalva az elöttem haladó autók előzésével. Aztán az tünt fel, hogy hangosabb a motor, mint szokott lenni. Akkor pillantottam az órára, ami 150-t hagyta el éppen, és 5000 körül állt a fordulatszámmérő. Gondoltam magamban ez derék...
A szép mégis az az egészben, hogy mindez úgy történt, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga. Egyébként az is....
Nem tagadom, gyorsulása nem szorít az ülésbe, de nem haragszom érte.... -
Nakata
tag
jajj de látom az angliaira céloztál
,de mindenesetre ott ingyenesek az autópályák
-
Peter789
senior tag
meg kérdéses az áttételezés is... a 75 lovas 1.6-os az asszem rövidebb fokozatokat kapott és ''csak'' 220-ig van az órája. azt nem tudom hogy az erősebb tdi-k milyen áttételezést kaptak. lehet előbb, lehet később tilt... ez a kép az utolsó előtti pillanatban készült, ahogy elérte a mutató a 220@6500-at, elkezdett rángatni...
-
Nakata
tag
válasz
Peter789 #876 üzenetére
Nyáron Angliában béreltem egy Opel Zafirát 1.8-asat az is ment rendesen.Ott csak 120-al lehet menni az autópályán,de első nap reggel 8-tól hajnal 4 ig vezettem szal már hulla voltam és nem is emléxem rá de mondták akik velem voltak hogy toltam neki rendesen 140M/h körül ami olyan 230km/h
,de egy hónapra rá kaptam egy birságot 100 000Ft-al
háááát de nem semmi volt csak már alig emléxem mert tleg majd elaludtam és mindig beszéltettek hogy ne aludjak el mert nem volt szállásunk
-
Nakata
tag
válasz
Peter789 #876 üzenetére
Ez a régebbi Octavia ugye??ha az 1.6 os megy ennyit akkor az 1.9-es is ugye??
Nekem ezelőtt egy 1.4 es 75Le-as Peugeot 206 volt a gyár szerint 170 a vége nah e fölött mentem autópályán ez is jól bírta még annyira nem is pörgött nem volt a pirosba de utána leszakadt a kipufogó
nem bírta a nagy gáztömeget
-
-
Nakata
tag
Amúgy nekem a ''valami Lock'' van ami oda a lábhoz jön ki és ne félj töle egyszer nem érnek hazzá az emberek még a közelébe sem.A használata egyszerű nagyon:váltó lükvercbe,váltózárba bele a kulcsot betolni forditani egyet mindha kocsit indítanál és be is van rakva a zárba...kinyitás ugyan így.és beszerelés hát figyelj én ezt alap rendeltem a kocsihoz és mikor mentem érte már benne volt,de ezt már nekem sem a gyárban tették bele assszem, és pár óra mert nekem azt mondták mert úgy volt, hogy majd mikor megyek érte akkor fogják betenni,de már benne volt szal nem sok idő és nyugi egyáltalán nem lehet lerúgni mert pont olyan helyen van, hogy a láb nem tud hozzáértni szal ajánlom.
-
tomej
aktív tag
És milyet vettél? Stifteset vagy a Press&Lock-ot? Mennyibe került és meddig tartott berakni? rakhatnál fel róla képet. Néztem néhány képet, de a többség az anyósülés felé nézett, és attól félek, hogy lerúgja vki a kulcsot menet közben. No meg a feleségem nem fogja tudni kinyitni...
-
Nakata
tag
Tegnap mentem a fóti Auchanba
és egy stopp táblánál az istennek sem engedtek ki hát még sosem nyomtam oda neki úgy emberesen,nah ugye van benne kipörgésgátló,de nekem ez úgy megindult basszus
hogy még 2 esben is nyikorgott a gumi
,de jó érzés volt mert eddig azért kímélő fokozatban jártam vele és akkorát nyomott rajtam,hogy jó volt
150 volt eddig a legnagyobb sebesség,de akkor is alig volt szélzaj és még nem is pörgött annyira
-
Nakata
tag
Én a riásztót már utálom,mert senki sem figyel fel rá és kb 5 perc neki kiiktatni.Most én váltózárat rakattam bele inkább ezt kicsit nehezebb kinyitnia elindítani eltudja a kocsit,de csak hátra tud vele menni úgy meg nemkicsit feltűnő
ha azt akarod, hogy ne lopják el, akkor vedd ki az aksit mindíg
és vidd magaddal a kormányt.Mr Bean is így csinálta csak nem vette ki az akksit
,de amugy én váltózár mellett vagyok inkább
-
tomej
aktív tag
válasz
misimagaki #868 üzenetére
asszem riasztó lesz belőle.
-
tomej
aktív tag
válasz
misimagaki #865 üzenetére
Köszi a válaszokat, végül is eldöntöttem, hogy ez lesz. Nem is baj, hogy nem lehet vele nagyon nyomulni, mert van egy kislányom aki rendszeresen velem tart, a mondival meg nem tudtam soha lassan menni. Egyébként elég furcsa a hosszú gázpedál út, meg a motor hangereje, viszont az úttartása nagyon tetszik. Azért is veszem 1.4-el, mert nem szimpi az 1.6 8 szelepes motor (volt már egy o1 1.6 glxi-m anno), abból meg amúgy is csak a tour tudnám most kifizetni. Amit még nem értek az a gyári hifi 10 évvel ezelőtti színvonala. Tök gáz, de nem adok még 130K-t az MP3-ért. Amúgy is meg kell vennem néhány extra szart pluszban (vmi jumbó vacak audio bemenettel, meg vezetékes telefon előkészítés, de a hátsó ablaktörlőt azt amúgy is kértem volna, ja meg 8 hangszóró) mert nincs időm mászkálni szalonokba és sos az autó. Ez van nekik, jövő héten asszem meg is lesz. 4 szín van most nekik, asszem a szatént választom. Ja és az ülése sem nagy szám, de becsületére legyen mondva, a többi ilyen kategóriájú márka is ilyen, vagy rosszabb (kemény ülőfelület, kevés oldal irányú tartás)
[Szerkesztve] -
misimagaki
aktív tag
Teljes mértékben egyetértek jana hozzászólásával.
Végre sikerült meghajtani az autót - így hogy már 2700 km van benne. Hétfőn este 150-nel szaladtunk, és amotorhangon kívül semmi sem jelezte, hogy gyorsabb a tempo, mint illenne lennie.
Egyébként 100 környékén is meglepően rugalmas a járgány - persze csak önmagához képest. -
<>jana<>
senior tag
szerintem az 1.4 es motor neked kevéslessz a mondeo után
több mint 100 pacival kevesebb.egyébként szerintem nemgáz ,gyönyörűen lehet előzni vele még páján is 130nál. aki aztmondta hogy 80 után nemlehet vele előzni az nem ült még octiban .lopásról nemsokat tudok,de szvsz nem skodákra áltak be nagyiparban.ha meg alkatrésznek nézték ki a járgányod akkor meg mind1.
-
tomej
aktív tag
Sziasztok!
Lenne 1-2 kérdésem. O2 ambiente+extrák-at kapnék 1.4-el 3,75-ért. 99%-ban városban használnám. Voltam próbaúton, de sokkal rosszabbra számítottam. Utána mondta egy ismerősöm, hogy országúton meghal, 80-nál nem lehet vele előzni. Ezt nem volt módom kipróbálni, mert beragadtam egy zsiga mögé (direkt 4 fővel mentem tesztelni) ahonnan a régi 190 lovas mondeómmal sem tudam volna előzni. Mennyire gáz ez a motor? Mennyire lopják eme gépeket, valamint mi a jobb? Egy riasztó (pl.ez:[link] vagy egy váltózár? -
misimagaki
aktív tag
Állítólag a váltózárral csak annyi a gond, hogyha nincs alulról megfelelően védve, akkor berakható az autó második fokozatba a váltószerkezet szétakasztásával, és az autó elvihető.
A szervízben bőszen kínálgatták a váltózárat addig, amíg ez előbb leírtakakra rá nem kérdeztem. Utána hümmögve elsunnyogtak más téma irányába.... -
Peter789
senior tag
esetleg egy '99-es 121e-et futott 1.6 101 pacis ''full extrás''?
klíma, abs, asr, dupla lufi, esetleg carpc, etc... ?
-
Peter789
senior tag
most mesélte a bátyám, hogy nemrég ült egy elég új freelanderbe, és iszonyat volt: zajos, csörög, zörög minden burkolat, iszonyú kényelmetlen ülés, stb... és hozzátenném, hogy ő lada fan, egy új kombi ladát vett 2 éve, amit én is a felhozott jelzőkkel tudok csak illetni - szóval ha így hasonlítva ennyivel rosszabb, akkor részemről leírva...
plussz angol minőség is járul hozzá - mint írtad csak xoptál vele, szóval tanulópénznek jó lehetett... -
marsu
veterán
Az az igazság, hogy nem is akartam ilyen autót venni ...
Az úgy volt, hogy volt egy Passatom, 1998-as évjárat, céges autó volt korábban, második tulajként vettem 2005 január körül, 140.000km volt benne, óra szerint 1.800.000.- pénz volt az ára ... Volt egy 3 ajtós Astrám a G sorozatból 1,4 benzin 1999-es, az beszámították, picit még rá kellett fizetni, de végülis jónak tűnt a csere.
Egy évig használtam, aztán kezdtek előjönni a hibák, elkezdte enni az olajat, meg apró motorikus problémák jöttek elő folymatosan ... Már vissztérő vendég voltam a szervízben. Két hónap alatt négyszer mentem vissza... Nem kevés pénzt otthagytam.
Aztán elkezdtem azon gondolkodni, hogy le kellene cserélni... Persze úgy, hogy beszámíttatni valamibe, esetleg ráfizetni. Általában minden kereskedés 1,5-1,6M-ért akarta beszámítani, attól függően, hogy milyen autót szeretnék helyette. Aztán jött ez a Freelanderes lehetőség, amibe 1,8M-ért számították be. 2,8M-s autó ... Fel kellett vennem 1M hitelt ....
Majd talán egyszer nekem is lesz egy vadiúj 0km-es autóm... Remélem egy jó kis Octavia ... -
atka76
tag
Szerintem is elégséges! :
Neked bevállt akkor a riasztód amit vettél?
Mi a neve, típus száma?
Mennyiért szerelték be? -
misimagaki
aktív tag
A miénkbe sem a szalonba tették a riasztót, és már kétszer volt a márkaszervízvbe, de egyszer sem mondtak semmit miatta. Akkor szólnak majd érte, ha valamilyen meghibásodást rá lehet majd kenni.
Szerintem amiket leírtál egyszerübben, és olcsóbban meg lehet oldani szalonon kívül.
Riasztót én itt néztem [link] itt leírnak mindent.
Beszerelés szerintem max. 1 nap (reggeltől estig).
Én úgy csináltam, hogy megkérdeztem egy pár helyen, hogy ez tudja az autó, és mit tenne bele, ha az övé lenne.
Így van benne egy indításgátló rablásgátlás funkcióval, meg egy riasztó, ez adja a rádiós távirányítást is. Meg vettem egy Autolok 2000+ kormányzárat, ezt akkor teszem fel, amikor sokáig marad az autó Olyan helyen. Ez jó a légzsáktolvajok ellen is.
Egy olyan rendszer, amire már azt mondják, hogy elégséges védelmet nyújt az megáll 100 eFt-ig.
A keréknyomás ellenőrzés az ABS jeladó értékeire támaszkodik. Amelyik kerékben alacsonyabb a nyomás, az ksebb lesz az átmérője, ergo többet fordul, tehát alacsonyabb a nyomás benne.
[Szerkesztve] -
atka76
tag
Hát ez már tényleg elég komoly, ennyire azért nem kellene nekem!
Úgy kb 50-60- ra gondoltam beszereléssel! Nem is xar nem is a legprofibb!
Meg egy váltózárat és kész! -
marsu
veterán
Szia!
Nekem előző autóimban volt műholdkövetős riasztó. 24 órás távfelügyelet, ajtónyitás, lopás, illetéktelen használat, minden azonnali riasztás küld a diszpécserközpontba, és telefonon hívnak. Ha nem te vagy az autónál, akkor riasztják a rendőrséget. Elég hatásos, de nem olcsó. A Passatomba a riasztó beszereléssel kb 80-100K, a havi előfizetés 6-7K. Emelett még szinte minden funkciót lehet távvezérelni. Kürt, gyújtás tiltása ... stb.
Viszont nyugodtan alhatsz ...
[Szerkesztve] -
atka76
tag
Ha nem szalonban tetetem be a riasztót akkor nem fog ugatni a szalon? Mert, hogy az nem az ő terméke!
Egy komolyabb riasztó mennyibe kerül és mennyi időt vesz igénybe a beszerelés? -
Peter789
senior tag
Bőr kormány, sebváltókar, kézifék kar, 48000Ft
bőrkormányról eddig 15e-ért hallottam - többek között ők szállítanak be a porsche-nek is, szóval a minőség megvan. igazából nem olcsó, kérdés hogy maradéktalanul tetszik e...
Abroncs nyomás ell: 12000Ft / ez mi és hol van? /
totális zöldség... jeladó szenzorok a kerekekben, és egy központi vevő, ami mutatja hogy melyik kerékben mennyi a nyomás... ha valamelyik ereszt azt úgyis érzed, látod...
Napfény roló: 16800Ft
ez csak a hátsó vagy több is? hátsót már 3e pénz alatt lehet kapni...
Riasztó: 54000Ft
ennyiért már le is kell xopnia!plussz gyári rendszer ami xart se ér, mert minden rákészült tolvaj tudja hogy hová kell nyúlnia, és mit kell csinálnia...
nézz körbe a fórumokon, pl a carstyling-on dolgozik nem egy tisztességes szerelő... az alap távirányítós riasztók 10-15e, pageres 25-35e, sms küldős hiperprofi cuccok meg 50-70e-től a csillagos égig, plusz 5-10-15e munkadíj az igényektől függően... de ez a rendszer védeni is fog... plussz tetess bele váltózárat szintén maszekkal, az is jó rabló riasztó...
Kettős napellenző: 7200Ft / Ez mi és hol van? /
ezt nem igazán vágom hogy mi lehet...
tipikus lehúzás, de minden kereskedésben minden márkánál ez megy sajnos... -
atka76
tag
Tudtok nekem ezekben segíteni? Az lenne a kérésem, hogy tapasztalat, illetve ár alapján megéri a pénzt érte? / Oktavia II Ambiente 1.6 /
Bőr kormány, sebváltókar, kézifék kar, 48000Ft
Abroncs nyomás ell: 12000Ft / ez mi és hol van? /
Napfény roló: 16800Ft
Riasztó: 54000Ft
Kettős napellenző: 7200Ft / Ez mi és hol van? / -
Peter789
senior tag
ez az olcsósított műszerfal, kopogós műanyag az egész, a dizájnja se tetszik, a középkonzol rész is elég használhatatlan... a GLX sztem sokkal jobb lett...
[link]
hát igen, a 7-eseket és x5-ösöket nagyon eltalálták... az 5-ös még elmegy, de az 1, 3, x3 sztem borzasztó lett... lefelé haladva minél kisebb a szám, annál rosszabb
én is kocsi cserén töröm a fejem, egyelőre az 5-7 éves 1.8 TD fókuszok tetszenek a legjobban...
szerk: inkább linkeltem a képet mert kilógott..
[Szerkesztve] -
marsu
veterán
-
Nakata
tag
válasz
Peter789 #834 üzenetére
mi bajod van a műszerfalával??
Jó nem egy Octi II-es az bisztos
,de sztem nincs vele semmi gond.Egy visszafogott,gondolom jó kopogós műanyagból van,de sztem tűrhető műszerfal.Jajjj mostanság bevagyok indulva a 7-es BMW-re,de csak a 730-asra az nem eszik ANNYIRA RENGETEGET mind a 745-ös, és nem érezhető nagy külömbség.Ez is megy 260-at szóval nem rossz
-
Nakata
tag
Már nekem is bejön az oldal
-
Peter789
senior tag
nem láttam semmi különösebb eldolgozást a végénél, de nem biztos hogy nekimennék késsel... mivel úgy 90-100 centit elnyelt csak a perem körbe, így a maradék fél métert feltekertem hátul és nem zavar semmit... az egyik sarokból indítottam körbe, majd ahol kifelé indult, ott betekertem szigetelőszalaggal, így a hátrafelé menő szakasz nem világít, csak körbe a perem... mivel még egyelőre csak féloldalas, ezért nem kötögettem semerre, csak van egy drótvég amit ráakasztok az akkun valamire ha akarom...
-
Peter789
senior tag
no mintha már élne az uw is
[link] -
marsu
veterán
Sziasztok!
Aki még nem tette meg, az jelölje be magát a a TérkéPH-en! [link]
Az esztergomi Skoda szervízt ajánlom mindenkinek! Hivatalos Skoda-VW márkaszervíz. Én a Passatommal jártam oda, és negyon meg voltam velük elégedve! -
Peter789
senior tag
mijazagyárirádijó?
[link] -
Peter789
senior tag
előbbre felmerült hogy a tour az o2 műszerfalát meg motorját kapta.. a motor pont fordítva, az o2 örökölte az előző generációból, plussz kiegészítették egy-két újjal... emlegette valaki hogy hirdetésekben még valami régi műszerfalat lát... az nem régi hanem az olcsóbb kiadás... szerintem iszonyat nyomin néz ki a jobbra elnyúlása, sokkal pofásabb és jobb minőségű a GLX-es...
a tolatóradar kérdése is felmerült: én egy szimpla 4 szenzorost raktam bele - 9e pénz volt valamelyik nagy áruházban. tud mindent amit kell neki: távolságok számmal és színskálán meg persze hang... 1-2 óra volt a beszerelése és azért mégse 6x ezer... -
Peter789
senior tag
wow, itt ilyen topik is van? még nem is láttam...
én is octavia-s vagyok már bő egy éve. 99-es benzines 1.6SR. van itt más is ilyen motorral? (AKL)
nagyon szeretem a kocsit, csak pár apróság van amiben direkt butább mint egy passat: a manuális klímásban a fűtés picit bután állítható, nincsen pl ablak+láb egyszerre, a csomagtartóban nincsen alapból szivargyujtó, de ami leginkább zavar az a hátsó lábtér - ami cirka nincsen...
ami viszont nagyon tetszik benne, hogy rendőr még nem állított meg vele - miért is piszkálnának egy fehér octavia-t?sokszor tolom városban is mint a meszes, de max nézik a tesót...
volt már pár apróbb problémám, és az általános véleményem, hogy a márkaszervízeket nagyon messze el kell kerülni... nevetséges alkatrészárak uralkodnak... döglött jobb első ablakemelővel vettem, majd menetközben beállt a jobb hátsó is. ahogy tavaszodott gondoltam nekiesek. elmentem több skoda szervízbe is, és mindenhol 28e/db lett volna csak a szerkezet... kész röhej... bementem egy biciklis boltba, vettem pár bowdent, 2 óra alatt gatyába ráztam mindkettőt és azóta is mennek... iszonyú nyomi az egész konstrukció, szándékosan olyanra van tervezve hogyha picit is kopik a műanyag persely és lazul a bowden, kapásból bezabálja...azóta kiderült hogy a tlx-nél 14e/db...
egyszer gondolt egyet a jobb első öv is, beakadt és semerre tovább... skodáéknál csak a szerkezet munkadíj nélkül szintén 28e... elmentem egy bontóba és kapott 4e pénzért egy golf2-ből... majd ha lesz felesleges pénzem akkor lehet lecserélem, gondolom a tlx-nél ez is bő 10e körül lehet...
volt még egy kis motor problémám is: elkezdett ingadozni az alapjárat. először csak picit, majd egyre jobban, 2 hónap után pedig azonnal fulladt a motor ahogy levettem a lábam a gázról... egy maszek szerelő kapásból vágta hogy pillangószelep: a sport légszűrőbetét összesározta, és nem tud rendesen alaphelyzetbe állni, ettől szenved... kitörölte petróleumos ronggyal, és máris tökéletes lett... azóta papírszűrő... amíg még csak picit ingadozott addig kérdeztem márkaszervízben hátha valami típushiba... mondták hogy biztos injektor, cserélni kell... el tudom képzelni, hogy végigcserélték volna az AC pumpát, összes injektort, fél gyújtás rendszert, lehúztak volna legalább 100e-el, és még talán az igazi okát se találták volna meg... maradok a maszekoknál...
nálatok +/- tapasztalat? -
<>jana<>
senior tag
tegnapi takarításnál én is észrevettem egy kis marhaságot.az ablaktörlő szép csíkothúzott az üvegbe. nemtudom fogják e cserélni garanciába de marhára idegesít lehet hogy lessz gubancom még belőle a szervízzel
azért egy 3 hónapos autótól ilyet nemvár az ember.kopogást én is szoktam hallani de az a szénszűrő,nem fordulatszám függő nálam de mostanság már nagyon hangos azt is remélem kicserélik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elfelejtettem a film címét
- Háztartási gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Filmgyűjtés
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parfüm topik
- Törékeny-e a Z Fold7? Ki van csukva!
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
- Prémium! Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R 9 9950X / RX 9070XT 16GB / 64GB DDR5 / 1TB 990Pro
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA