Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LZs?!

    aktív tag

    Sziasztok,

    Igyekeztem utánajárni magamtól, de specifikumok mentén hátha nektek jobb a rálátásotok.

    Tiguan 2022 MY/FL

    A finom dolgok (kárpit, komfort, ergonómia, etc.) tekintetében lesz érdemi előrelépés a 2017-es szériához képest?

    A kérdés apropóját az adja, hogy amíg vártam az időszakos szerviz lecsengésére tegnap, addig elkértem egy, a placcon álló Weltauto-s '17-es Tiguan kulcsát, és elmolyoltam vele fél órát.

    A marketing halandzsából megvan, hogy most már LED lámpa van, illetve nagyon 'rajos' fénycsík a hűtőmaszkon, meg sok techy-techy kérhető, etc.; ugyanakkor pl. az ajtókárpit úgy kopog, mint a '07-es, mai napig remekül működő Grande Punto-ban; illetve általában a műanyagok a jelenlegi '18-as Octavia-ban, ha egy-két árnyalattal is, de kellemesebbek.

    Ugyan november elején meg lett rendelve augusztusi (vagy azután majd egyszer valamikori) átadással, de lehet, januárban esetleg még tudok variálni. Hosszas tipródás és szalonlátogatások után a Tiguan és a Passat maradt a döntőben, és végül a kérdést két dolog döntötte el:

    1) Passat-ból '22-es gyártásra már csak kombi volt kérhető és az is fekete/fehér/szürke/ezüst színekben - nem szeretem a szedánokat, de nem annyival ellenszenvesebb egy szedán koncepciója, mint amennyire taszít a 'hullaszállító-kombi' formavilága; egy ezüst szedán Passat-tal remekül meglettem volna

    2) Tiguan-ból kérhető legalább egy 'rendes, emberi szín': Nightshade Blue, és belülről kellemes térérzetet ad mind a négy ülésről: bár ez inkább optikai/pszichés a nagy üvegek és a vertikális hangsúly miatt - és ha még púpos gnóm formája is van, az legalább nem morbid, csak szerencsétlen.

    Köszi előre is!

    Nevermind...

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz HUTCHDB #195946 üzenetére

    Köszi szépen.

    Ugyanakkor lehet, félrevezetően írtam le (ha így van, elnézést): nem '17-es Tiguan választása egy '22 Tiguan helyett lenne a kérdésem.

    Hanem a '22-es FL kapcsán [link] várható-e, hogy beltéri anyagokhoz is hozzányúlnak, pl. az említett ajtópaneleken habosított műanyag a kemény helyett, vagy kevésbé utilitárius szövetek.

    Egyébként a kocsi 'vétele' lefutott dolog, mivel céges; a felszereltség 'Life', amire még kincstárilag ráhúztak némi csingilingit; illetve én belekértem pár dolgot saját zsebre.

    Másrészt az Uno Turbo még 1st Gen volt? Azért odáig voltam anno, és a mai napig az egyik legprofánabb hothatch-nek tartom; de csak egyszer jutottam közel hozzá...igazi varacskos disznó.

    [ Szerkesztve ]

    Nevermind...

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz HUTCHDB #195957 üzenetére

    Köszi szépen.

    "A nagy újrahasznosítási mizéria miatt azért benne lehet a pakliban, hogy sajnos az új autóban már más összetételűek és így kopogósabbak lesznek a belső elemek."

    Én ennél cinikusabb vagyok: szerintem van annyira 'trendi' (sic!) a model, hogy a gyártó megengedhesse magának, hogy levágjon a sarkokon. Nyáron erre rá is kérdeztem a VW szalonban, mondom: a Passat és Tiguan között Mozart nem tudná lezongorázni a különbséget (az előbbi javára), mégis egy árban vannak; válasz: a nép mégis úgy viszi a Tiguan-t, mintha holnap már nem lenne kapható.

    A Volvo-nál az XC40 - V60 relációban pontosan ugyanezt mondta vissza az értékesítő.

    Ugyanakkor az említett ok(ok) miatt részemről objektíven 'egymindegy', hogy mennyire jó/minőségi autó (vagy sem); szubjektíven viszont az emberi gyarlóságot én sem tudom levetni. Mindenesetre amire kell/van, arra abszolút értelemben több, mint jó lesz.

    "és belül a kapcsolók, ez utóbbiakat a használók rohadtul utálják."

    Csak egyetérteni tudok; ámbár nem feltétlenül rossz, csak egyszerűen borzalmas.

    Nevermind...

  • LZs?!

    aktív tag

    Sziasztok,

    '18-as Octavia, manuális 1.6TáDé.

    Érdeklődésképpen: amióta nálam van feltűnt, hogy rükvercbe kapcsolásnál néha-néha csattan egyet; leginkább amikor 'slendriánul' bedobom és uccuneki. Előremenetben még nem fordult elő. Általában üresből kapcsolva, állóhelyzetben 'nulláról' történik; pl. gyors ipszilionozáskor még sohasem csinálta.

    Ez lenne a kettőstömegű?

    Köszi.

    Nevermind...

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz tresh #196727 üzenetére

    Nem tudom, mi lehet; egyébként pedig rendben teszi a dolgát.

    A kérdés apropóját az adta, hogy a múlt héten kölcsönadtam egy útra, és ahogy visszagurultak vele fél métert, először hallottam kívülről: fémes csattanás, mint ha elpattanna valami; egy pillanatra azt hittem, beletolatott egy másik kocsiba.

    Nevermind...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés