Hirdetés
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen videókártyát?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
- Redmi Pad Pro - jól sikerült
- A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen házat vegyek?
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Frostpunk 2 - 350 ezer eladott példány alig néhány nap alatt
gp A készítők szerint a jelenlegi bevételükkel átlépték a játék gyártási és marketing költségeit.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
LZs?!
aktív tag
Sziasztok,
Igyekeztem utánajárni magamtól, de specifikumok mentén hátha nektek jobb a rálátásotok.
Tiguan 2022 MY/FL
A finom dolgok (kárpit, komfort, ergonómia, etc.) tekintetében lesz érdemi előrelépés a 2017-es szériához képest?
A kérdés apropóját az adja, hogy amíg vártam az időszakos szerviz lecsengésére tegnap, addig elkértem egy, a placcon álló Weltauto-s '17-es Tiguan kulcsát, és elmolyoltam vele fél órát.
A marketing halandzsából megvan, hogy most már LED lámpa van, illetve nagyon 'rajos' fénycsík a hűtőmaszkon, meg sok techy-techy kérhető, etc.; ugyanakkor pl. az ajtókárpit úgy kopog, mint a '07-es, mai napig remekül működő Grande Punto-ban; illetve általában a műanyagok a jelenlegi '18-as Octavia-ban, ha egy-két árnyalattal is, de kellemesebbek.
Ugyan november elején meg lett rendelve augusztusi (vagy azután majd egyszer valamikori) átadással, de lehet, januárban esetleg még tudok variálni. Hosszas tipródás és szalonlátogatások után a Tiguan és a Passat maradt a döntőben, és végül a kérdést két dolog döntötte el:
1) Passat-ból '22-es gyártásra már csak kombi volt kérhető és az is fekete/fehér/szürke/ezüst színekben - nem szeretem a szedánokat, de nem annyival ellenszenvesebb egy szedán koncepciója, mint amennyire taszít a 'hullaszállító-kombi' formavilága; egy ezüst szedán Passat-tal remekül meglettem volna
2) Tiguan-ból kérhető legalább egy 'rendes, emberi szín': Nightshade Blue, és belülről kellemes térérzetet ad mind a négy ülésről: bár ez inkább optikai/pszichés a nagy üvegek és a vertikális hangsúly miatt - és ha még púpos gnóm formája is van, az legalább nem morbid, csak szerencsétlen.Köszi előre is!
Nevermind...
-
LZs?!
aktív tag
válasz HUTCHDB #195946 üzenetére
Köszi szépen.
Ugyanakkor lehet, félrevezetően írtam le (ha így van, elnézést): nem '17-es Tiguan választása egy '22 Tiguan helyett lenne a kérdésem.
Hanem a '22-es FL kapcsán [link] várható-e, hogy beltéri anyagokhoz is hozzányúlnak, pl. az említett ajtópaneleken habosított műanyag a kemény helyett, vagy kevésbé utilitárius szövetek.
Egyébként a kocsi 'vétele' lefutott dolog, mivel céges; a felszereltség 'Life', amire még kincstárilag ráhúztak némi csingilingit; illetve én belekértem pár dolgot saját zsebre.
Másrészt az Uno Turbo még 1st Gen volt? Azért odáig voltam anno, és a mai napig az egyik legprofánabb hothatch-nek tartom; de csak egyszer jutottam közel hozzá...igazi varacskos disznó.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
LZs?!
aktív tag
válasz HUTCHDB #195957 üzenetére
Köszi szépen.
"A nagy újrahasznosítási mizéria miatt azért benne lehet a pakliban, hogy sajnos az új autóban már más összetételűek és így kopogósabbak lesznek a belső elemek."
Én ennél cinikusabb vagyok: szerintem van annyira 'trendi' (sic!) a model, hogy a gyártó megengedhesse magának, hogy levágjon a sarkokon. Nyáron erre rá is kérdeztem a VW szalonban, mondom: a Passat és Tiguan között Mozart nem tudná lezongorázni a különbséget (az előbbi javára), mégis egy árban vannak; válasz: a nép mégis úgy viszi a Tiguan-t, mintha holnap már nem lenne kapható.
A Volvo-nál az XC40 - V60 relációban pontosan ugyanezt mondta vissza az értékesítő.
Ugyanakkor az említett ok(ok) miatt részemről objektíven 'egymindegy', hogy mennyire jó/minőségi autó (vagy sem); szubjektíven viszont az emberi gyarlóságot én sem tudom levetni. Mindenesetre amire kell/van, arra abszolút értelemben több, mint jó lesz.
"és belül a kapcsolók, ez utóbbiakat a használók rohadtul utálják."
Csak egyetérteni tudok; ámbár nem feltétlenül rossz, csak egyszerűen borzalmas.
Nevermind...
-
LZs?!
aktív tag
Sziasztok,
'18-as Octavia, manuális 1.6TáDé.
Érdeklődésképpen: amióta nálam van feltűnt, hogy rükvercbe kapcsolásnál néha-néha csattan egyet; leginkább amikor 'slendriánul' bedobom és uccuneki. Előremenetben még nem fordult elő. Általában üresből kapcsolva, állóhelyzetben 'nulláról' történik; pl. gyors ipszilionozáskor még sohasem csinálta.
Ez lenne a kettőstömegű?
Köszi.
Nevermind...
-
LZs?!
aktív tag
válasz tresh #196727 üzenetére
Nem tudom, mi lehet; egyébként pedig rendben teszi a dolgát.
A kérdés apropóját az adta, hogy a múlt héten kölcsönadtam egy útra, és ahogy visszagurultak vele fél métert, először hallottam kívülről: fémes csattanás, mint ha elpattanna valami; egy pillanatra azt hittem, beletolatott egy másik kocsiba.
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iOS alkalmazások
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55s
- Elden Ring
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Nespresso Krups Inissia XN100510 kapszulás kávéfőző
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen