Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
IO.sys
őstag
válasz
1stVikman #186191 üzenetére
Ezeket én is megtaláltam, köszi. Olyan kalkulátor gondolom nincs, ami a magamfajtának megmutatja, hogy milyen gyári mérethez képest mennyire lehet eltérni szélességben és et-ben.
A civil életben programozó és rendszerinformatikus vagyok. Kb ilyen nehéz lehet megérteni azt is, amit én mondok.
-
1stVikman
senior tag
válasz
1stVikman #186189 üzenetére
Ez jobb állapotban van, és talán szebb is : [link]
Ez meg kidobandó gumival, de olcsóbb felni [link]
ET-re: a felni szélessége +et együtt értelmezendő.
Azért van hogy 5" széles felninek 35 az et, 6 és 6,5" széles felninek meg pl. 43. Ez mm-ben van kb. 10-et lehet " csalni" többet nem ajánlott.
Lefordítva: 6-6,5j felniknél az ET legyen 43-hoz minél közelebb, de max. 33-53 között még jó lehet. (Egyiknél beljebb másiknál kijjebb kerül a felni, azaz vagy nagyon bent van a sárvédő ív alatt, vagy nagyon kint. -
1stVikman
senior tag
-
válasz
IO.sys #186184 üzenetére
Beírtam a Jófogáson, hogy 5x100 és 1089 találatot adott. Keresheted úgy is hogy VW alufelni, Volkswagen alufelni, Polo alufelni, vagy simán csak felni az alufelni helyett. Sok estét el lehet
csesznitölteni ezzel, saját tapasztalat. Ilyenkor olcsóbb, tavasszal drágább lesz. Gumit még ne vegyél, hátha kifogsz egy jó komplett szettet. -
IO.sys
őstag
válasz
focvis #186183 üzenetére
Egyetértek, attól félek, hogy zöldfülűként belenyúlok valami problémásba. Nem üt nem ráz, aztán üt is, ráz is, ilyenek. Keresni is hiába keresek, a legtöbben azt se tudják, mit kéne a felniről leírni.
Amúgy fazonokat tudtok mutatni akár saját autóról? A konvex pókhálós pl kifejezetten nem tetszett. Tudom, olyat fogok venni, amire lesz pénzem, de azért kíváncsi vagyok.
-
válasz
IO.sys #186182 üzenetére
Én is a 195/50-et javaslom, bár már megbizonyosodtál róla, hogy az a nyerő méret.
Túl sokat ne tapsolj el a felnire, eladáskor nem fogják megfizetni. Vegyél egy jó kiállású használt szettet, akár gyárit, akár vmi más jó minőségűt. Olyant ne vegyél amit fel kell újítani, a normális felújítás kb. 50 ezernél kezdődik.
-
IO.sys
őstag
válasz
molnarpeter #186179 üzenetére
Van és ismerem a méreteket, csak a tapasztalatra lettem volna kíváncsi.
195/55 a hivatalos méret, de 195/50-ből van árukeresőn egy gumi, amit agyon ajnároznak (Toyo TR1 Proxes).
A 195/50 nem hivatalos méretben 14k/db, 195/55 hivatalos méretben 24k/db. -
IO.sys
őstag
Még egy kérdés a gumival kapcsolatban.
R15-ből
195/55 vagy 195/50 vagy 185/55 inkább? -
1stVikman
senior tag
válasz
Asbee #186173 üzenetére
Én nem venném.
Hella régebben lámpákat, izzókat gyártott, azok minőségi darabok voltak.
Manapság már "mindent" , ami valószínű a legolcsóbb cucc átcsomagolva.
Ablaktörlőt vettem (rábeszélt a boltos), már feltevéskor nyikorgott, egy pontban csíkoz, hidegebb időben el is ugrál a szélvédőn. Tudom kevés minta ez a sokaságból, de trafóból én berut vennék esetleg ngk-t. -
Asbee
veterán
Sziasztok, Hella gyújtótrafóról mi a véleményetek? (1,6 bse) Fele annyiba lenne mint Beru, Bosch.
-
Nagyfejű
aktív tag
-
IO.sys
őstag
Sziasztok, nem rég érdeklődtem Polo 4 9N 2003 kerék méret ugrásról 14-ről 16-ra. Rengeteget segítettetek és sokat tanultam azóta.
Most 185/60 R14 van fent, 205/45 R16-on gondolkodok. Pécs egyik legjobb gumisával megtárgyaltam a kérdést és azt mondja, hogy a 205 szélessel nehezebb lesz irányítani az autót, elvisz a széles gumi. Mit gondoltok erről? -
Reggie0
félisten
Nem, a kabel nem csinal semmit csak atalakitja a feszultsegszinteket es protokolt, de az adattartalom nem erdekli. Az pedig ellenorzokoddal vedett, szoval veletlen hiba eseten kibukik. Gyakorlatilag ha egy kabel kommunikal a kocsival akkor biztos lehetsz benne, hogy az erkezik meg az ECU-ban, mint amit a szoftver ki akar kuldeni, vagy eldobasra kerul. A lenyeg a szoftver es a felhasznalo, mert ezektol fugg, hogy mi lesz az adat.
-
-
-
Alu
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom mennyire tabu téma a csoportban, remélem maradhat:
Saját autóm szereléséhez szeretnék megfizethető áron vcds -t vásárolni. Érdeklődnék, hogy létezik olyan normálisabb klón kábel, amivel biztonságosan lehet programozni és nem kódolja félre az adott modult? Vagy a klón kábeleknél ez zsákbamacska? -
1stVikman
senior tag
válasz
hdanesz #186154 üzenetére
Ha motorkód CUTA, akkor szűrők: [Mann katalógus ]
[Filtron katalógus]
Cikkszámok alapján tudsz más márkát is nézni.
Szűrőből Mann, Ufi, Purflux, olcsóbban Filtron ajánlott.
Olajat ajánlanak a többiek, de van kimondottan ezzel foglalkozó topik : [link]
4,1 liter kell, 15000 km vagy 12 hó a csereperiódus.
Jó minőségű 5w30-at tennék bele, ami tudja az előírt vw szabványt. -
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Pár napja vásárolt, 2016-os kombi Skoda Fabia 1.4 TDI-hez szeretnék szűrőket venni. Olaj-, lég-,pollen- és üzemanyagszűrő. 105LE-s változat. Valaki tudna nekem segíteni hogy pontosan milyen típusú szűrőket érdemes venni hozzá?
Rákerestem a Bárdinál és a Kauffer-nél is....és rengetegféle van csak levegőszűrőből is. Különböző méretekben. Természetesen elég nagyok az árkülönbségek is. A kezelésiben természetesen ilyesmit nem írnak le.
Valamint motorolaj ajánlásokat is szívesen fogadok. 182 ezer km van a kocsiban jelenleg. Egy volt kollégámnak 2.0 TDI Superbje van, ő Castrol olajat tesz bele.
Köszönettel,
Dani -
1stVikman
senior tag
válasz
daniel2121 #186151 üzenetére
Nyilván amit kell, azt cseréljék, ki. De végezzék el a munkát tisztességesen.
Szenzortartókat újraragasztották mind, látszik is az előtte-utána képeken, hogy mennyivel jobban állnak.
Csak nem értem elsőre miért nem lehet jól megcsinálni?Bitpork
Köszi, de most kívülről koszosan vittem oda, mert mondták, hogy ne mossam le, mivel az eset utáni állapotot kell megörökíteni. Bár kértem, hogy ne mossák le, csak későn.
Belseje az rendben volt. (Szélvédőt viszont újra kell takarítsam, mert valamivel összekenték, és este foltos/fátyolos. Pedig kimondottan nem szeretem, mert belülről szenvedés szépen megcsinálni az üveget. Még jó, hogy kb.2 héttel előtte vágtam rendbe csíkmentesre.) -
daniel2121
őstag
válasz
1stVikman #186143 üzenetére
Hát figyu van itt pro és kontra is. A lökösön simán lehetett törés vagy repedés kint ez csere már, megjegyzem hogy már itthon is. A lökhárító ennél a típusnál úgy tudom hogy nem furattal jön pdc-nek hanem fényezés előtt kell kifúrni, be van jelölve a helye. Kell hozzá a pdc tartók amit be kell ragasztani, lehet hogy nem szépen ragasztották be azért nem került pontosan középre a pdc-ék. Összeségében azért elég trehány munkát végeztek. Itthon mi ilyet nem adunk ki a kezünkből.
-
-
1stVikman
senior tag
Sajnos.
Ja és grátiszban a rendszámtáblatartó füleinek felét letörték, kormányra új karc került (nem ismerték el), "kitakarították" (tisztán tartom az autót, nem kértem, cserébe akkora ujjlenyomatfolt volt a zongoralakk felületen, hogy a CSI filmek is megirigyelték volna), "lemosták" (szintén nem kértem, de előírás a belsővel együtt), így a jó kis kemény víz csodaszép vízkőpöttyöket hagyott szerte a kocsin.
Ezeket már elengedtem, mert "idegállapotba voútam Maunika". -
1stVikman
senior tag
válasz
1stVikman #186143 üzenetére
Képek:
Szenzorok szemből nézva balról jobbra haladva, felül az eredeti munka, alul a reklamáció után. Nagy képen még az eredeti munka.
Ködlámpákat annyra nem adja vissza a kép, de jó nagy hézagok voltak mindenhol, ahol lehetett.
Most visszanézve, lakkozás javítás biztos nem volt, csak leszedhették a sorját és polír.
Nem lett tökéletes, de ahogy eredetileg átadták, ahhoz képest ég és föld. És ez nem Jóskapista zugműhelye volt, hanem egy hivatalos szerviz, vastag számlás caso javítás. Mondjuk a kenyerüket nem kóstoltam, lehet az finom. -
1stVikman
senior tag
válasz
1stVikman #186099 üzenetére
Ígértem egy márkaszervizes tapasztalatot.
Szóval aki lemaradt róla, volt egy nem tervezett találkozásom egy nyúllal, aki megrendezte kicsit az autó elejét.
Ami bontás nélkül is látható volt, az a bal első ködlámpa tartófüleinek és belsejének törése, fényszórómosó fúvóka és /vagy szélvédőmosó tartály törése/repedése. Illetve valószínűsíthető volt, a fékezés elmulasztása és a sebesség , mint tényező miatt, hogy valami még sérülhetett.
Casco-m volt (2 héttel a lejárat előtt), fix 200€ önrésszel, így belevágtam.
Egy szerdai napon leadtam, következő hét péntekre lett meg (volt 1 ünnepnap közben, illetve késve küldték el a biztosítónak a számlát), de mivel már munkában voltam, csak szombaton mentem átvenni.
A nyilvánvalókon kívül cserélték az első lökhárítót, mert állításuk szerint alul repedt volt (nem feküdtem alá, de kívülről nem látszott).
Szenzortartók, lökhárító tartó, ilyen-olyan anyag, új lökös, fényezés, szerelés, új ködlámpa, beállítás, ablakmosótartály, fényszorómosó fúvóka és a számla máris 1367€.
Nem is lett volna gond, de sajnos volt pár esztétikai hiba, amit hétfőn megnézettem , majd következő hétfőn (ezen a héten) vissza is vittem reklamációra.
Képeket dobok, röviden: frissen fényezett lökhárító több helyen összefogdosva 2K ragsztóval, egy helyen nagyobb bumszlit is otthagyva.
Szenzorok úgy néztek ki, mintha belehányták volna, továbbá sorjás volt az összes furat, az egyik ráadásul arrébb is van, mint a kijelölt helye..
Ez azért is érdekes, mert a szerviz állítása szerint a gyári klökös kifúrva érkezik hozzájuk, biztosan nem ők fúrták.
Mondom akkor fényezés után valaki odaragasztotta a sorjákat.
Ködlámpa takarók szembetűnően elálltak. (Most sem olyan, mint volt, de jobb.)
Slusszpoén: középső légbeömlő rácsot (ami több helyen is repedt, de nem törött volt) nem is cserélték, mert állításuk szerint x-szel meg volt jelölve hátulról, ami ugyebár a biztosítók cserére felvett jelölése.
Így kihagyták, mert félő volt, ha felveszik a kártörténetbe, és észreveszik, akkor visszadobják az egész történetet, és fizethettem volna a teljes összeget magam.
Mostani állapot: szenzorok szebbek, ragasztó nyomokat lepolírozták, talán lakk is ment rá, arrébb fúrt lyuk maradt, de csak közelről b@ssza ki az ember szemét, ködlámla takarók jobban, de nem 100%, középső rács repedt, szerencsére ez is csak közelről látható.
Összegzés: nem érte meg...
Szervizről annyi, hogy hivatalos skoda szalon, vw műhely,és volt magasabb pozícióban ott dolgozó ismerős. (Az ő közbenjárásával lett aztán gyorsan lezavarva a reklamáció és az ejnye-bejnyézés.
Képeket válogatok, és feldobom csökkentett méretben. -
Gyula84
veterán
Szerintem a klokkerholm nem rossz mint után gyártó
-
salesman
őstag
válasz
molnarpeter #186139 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
salesman #186133 üzenetére
Ha nem sürgős műszaki miatt pl, akkor kivárnék egy színhelyes bontottat, fb csoportokat érdemes figyelni. Ha találsz jót, akkor azért arra is érdemes egy kis időt szánni, pici kavics nyomokat kipöttyözni, belsejét is átnézni, hogy tartós legyen
Én is úgy láttam, hogy az utángyártottak rosszabbul szoktak illeszkedni.
-
-
-
salesman
őstag
Urak,
adott egy A6 c5 2,4 V6. A bal első sárvédőt cserélni kell.
Melyik opciót válasszam:- bontott, majd fényezés
- utángyártott, majd fényezésA kocsi 20 éves.
A szine LZ5K. -
balazs8907
tag
Sziasztok! Egy ismerősömnek szeretnék segíteni. Az alany egy B7 passat 2012 1.6cr tdi.
Hiba jelenség: Az autót beindítom, jár alapjáraton kb 4-5 másodpercig, majd leáll. Ezt követően automatikusan próbál újraindulni sikertelenül. Folyamatosan teker míg ki nem veszem a kulcsot. -
papg79
tag
válasz
atos19881101 #186129 üzenetére
Köszönöm szépen, akkor megpróbálom, hátha van náluk.
-
papg79
tag
válasz
atos19881101 #186127 üzenetére
Szia,
Ezt nem értem.
-
papg79
tag
válasz
molnarpeter #186124 üzenetére
Hát azt az egyet, ami megmaradt, azt becsavartuk a termosztátház aljára, én mégegyszer onnan ki nem műtöm, mert olyan lehetetlen helyen van
. A felső csavar helyére kéne, mert oda becsavaroztunk egy vékonyabbat, csak teflon szalaggal be lett tekerve, de ez nem tudom mennyire atombiztos megoldás. Szerinted a Bárdinál érdemes lenne megkérdezni?
-
papg79
tag
Nem, egyáltalán nem indokolt a speckó fej. Akkor szerinted egy sima csavar-kötőelem boltban is kapni ilyet?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
papg79 #186120 üzenetére
Egyébként van valami különlegessége pl szerelhetőség szempontjából, ami miatt indokolt a speckó fej? Csak mert ha hozzá lehet férni, akkor simán csavarbolt, ott a menet a linken, és olyan csavarból venni imbusz vagy hatlapfejűt, ami épp kényelmes/elfér
Azért jófogásra is érdemes ránézni, hátha bont valaki háznál, és oda tudná adni hétvégén/olcsóbban. -
papg79
tag
válasz
molnarpeter #186119 üzenetére
Szia,
Köszönöm szépen a választ. Megpróbálom akkor a Porsche Győr-nél, hátha szerencsém lesz. Próbálkoztam interneten, hátha lehetne valahonna rendelni, de csak a Skodánál találtam, de horror áron szállítanak.
-
papg79
tag
Sziasztok!
Szerintetek ilyen csavart, [link] hol lehet kapni Mo-n? Ma kicseréltük a termosztátot a Sharanban, és nyoma veszett az egyik csavarnak. Ideiglenesen megoldottuk vékonyabb csava+teflonszalag, de ez nem valami szabványos
.Köszönöm előre is a segítséget.
-
válasz
1stVikman #186099 üzenetére
Én is jártam így régen. A frissen felújított rész az M1-en Tatabánya és BP közt néhol ráz. És mivel leggyakrabban ott jártam, azt hittem valami gond van a kocsival, merthát mégiscsak friss burkolat. Fenéket, csak ott rázott, futoműves, gumis nem talált semmit, máshol nem volt gond.
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
2015-2017 közötti benzines octavia közül melyik ajánlanátok jobban? Az 1.4, vagy az 1.8 TSI motorokat? (Csak megbízhatóság, illetve komfort szempontjából (ha pl. az erősebbe más futóműt raknak) fontos a kérdés, mert teljesítményben az 1.4 TSI is elegendő lenne).
-
enddav
aktív tag
válasz
simonjoe #186106 üzenetére
Nekem ha már használtam egy ideje, akkor kezd ilyen magas cicergő hangot adni a befúvó venti, mintha tücsök lenne benne, viszont van, hogy magától menet közben elmúlik, illetve a kormányzás iránya és a fékezés is befolyásolja a hangot, szóval érdekes. Viszont tárol hibakódot a climatronic. Neked volt hibakód? [kép]
'14 Jetta 2.0 CR TDI CFFB 180k km -
Nagyfejű
aktív tag
Sziasztok. Polo 9n 19pdtdi 101le mennyire megbizható.?tipushibái mik lennének? Vagy jobb elkerülni ezt a motorost?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
simonjoe #186108 üzenetére
A Golf ventijét 3 gumi pöcök tartotta össze, amiket benyomva lejött a fedél, úgy fértem hozzá a másik csapágyhoz (plusz a két kábel rövid volt a motor és a csati közt, szóval de-pin, re-pin
).
Ami azt illeti, egyszer a kedvenc önindítós, generátoros szakink nagy duzzogva segített a nagy hűtőventik egyikét megjavítani, azóta is jó (vettünk bontottat először, csak nem tartott sokáig ekkor elvittük mindkettőt neki és megoldotta). Ahol tudnak pl turbót és hasonló gyorsan pörgő dolgokat balanszírozni, ott elviekben ezt is meg kéne tudják nézni, kérdés a munkadarab befogása a gépbeHa szét kéne szedni, akkor lapát törés esetén füst az egész, talán az a legnagyobb kockázat.
-
válasz
molnarpeter #186107 üzenetére
Nem tudom Peti!! Egy darabig tökéletes volt, tette a dolgát, pár hónapja kergült meg. A lapátok némelyikén vannak pici fém súlyok, valszeg azok a kiegyensúlyozás miatt. A csomagolásban benne volt egy figyelmeztetés, h a lapátokat nem szabad megfogni, teljesen jól sikerült csere. A gyárit ma néztem, nehezen lehet lehet az alsó csapágyhoz hozzáférni, de nem hiszem, h szenvedek vele, majd tavasszal ha jobb idő lesz, megejtem ismét a cserét, veszek bele új, gyárit. Mondjuk azt sem értem, h nincs cég aki ezeket felújítaná.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
simonjoe #186106 üzenetére
Golfban még a gyári van valószínű, nyekergett az is hidegben, alacsony fokozaton. Kiszedtem, csapágyaknak adtam olajat, kommutátornak csiszolópapírt, és tűreszelőkkel felérdesítettem a szénkeféket is. Egyelőre jónak tűnik, de még meg akarom hallgatni, mikor rendes mínuszok lesznek
A cseredarab talán nincs olyan tökéletesen kiegyensúlyozva? -
válasz
rob210 #186102 üzenetére
A gyári volt a Denso ami csak egy kicsit nyikorgott, nem volt annyira vészes, csak nekem b@...ta a fülem. (Nem dobtam ki, valaki mondta, h ügyesen meg lehet olajozni a csapágyakat, nemtom
) A cseredarab lett a Nissens. Ez azt hiszem berezonál, kicsit olyan morgós hangja lett, de csak az első két fokozaton. Ez tuti mechanikus hiba! De, h mitől? Ne kérdezd!
-
zsolt19900
őstag
hallo
[link] ehhez hasonló hibajelenséget produkál a Passatom.... előzmény annyi volt, hogy levettem a fesszabályozót, átnézésre, csatik kipucolására és visszatettem és magasabb fordulatkor (de csak akkor) kijelzi ezt a hibaüzit....
Mi lehet a baj?
Fejegységemen van feszültség visszajelző (közvetlenül van táp húzva az akkuról ráadásul hozzá) és ott 14,1 V-ot ír ami gondolom megfelelő, de van amikor 13,8 V az akkufesz
Cseréljek fesszabit, vagy nézzem meg újra a kötéseket? -
válasz
q13579 #186103 üzenetére
Mit jelent h a tiédbe megfelelő típus? a képen nem a tiéd van?
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Még egy kérdés. Van egy termosztát a kocsinkban, amit ki kellene cserélni, de sehogy sem találom a miénkhez megfelelő típusát.
Autó még egyszer:
Ha esetleg pontos típusra lenne szükség:
- Audi A4 B8 2012 (facelift) avant 2.0 diesel
- 88 KW - 120 LE
- Kézi váltó
- Motorkód: CJCElképzelhető, hogy ezt csak egyben lehet megvenni más alkatrésszel?
-
Ennyi probléma van van velük??
Nem éri meg a gyárit megvenni?? Azért nem kis munka cserélni, fizetni annak árát is. Én tuti biztos, h a gyárit venném meg a CC-be, még akkor is ha többszöröse lesz az ára, mint ezeknek. Nem akarok idegeskedni. Közel két éve kicsit nyikorgott a belső befúvó ventilátor. Hagytam magam rábeszélni egy Nissens gyártmányúra, (a forrásom azt mondta, gyári beszállító) az 35eHUF-volt míg a gyári 90 akkor. Nem volt ez sem annyira vészes különbség. Én magam cseréltem ki, hát nem Nissens volt benne, Denso! Még nincs két éve, h cseréltem és már fura morgó zavaró hangja lett ventilátornak!
Cserélhetem ismét.
Szóval nálam nem játszanak az alternatívák.
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Anime filmek és sorozatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest