- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- ASUS ROG Ally
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz KTTech #167192 üzenetére
A múltkor volt ilyen kitéve autósboltban, én lehidaltam, hogy hogy lehet piacon olyan rádió, aminél ha megérinted a kijelzőt, akkor 2 másodperc múlva történik valami, addig meg zajlik az animációs átmenet lassítva, ráadásul elég nagy márkától. Aztán lehet valami elfuserált példány volt.
mod: nem, mindegyik ilyen szar, a youtube videókban is, hogy lehet ezzel így élni?
-
válasz KTTech #167202 üzenetére
Jaja lejatszassal nem volt gond, csak a menu, scrollozas ilyen laggolos, meg az animok az en szememnek, de lehet csak ilyenre sikerult az animacio. Nekem 3 androidos fejem van (1g ram 4.4, 2g ram 7.1, 4g ram 8.1), a kozepso kombo picit gondolkozos (az 1 gigas nem sokkal rosszabb) , de szaggatni nem szaggat csak neha varni kell, ha pl navirol valtasz at spotifyra, a 4gb memorias az popec, azt kell mondjam. 👌🏻
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KTTech #167272 üzenetére
Mindenki temeti itt a befecskendezőket. Melegen milyen gyorsan forgat az indítómotor? Exakt szám érdekel. Diaggal lehet nézni motorfordulatot indítózás közben. Nézze meg a szerelő hidegen-melegen. Ha melegen 250 fordulat/perc értéket nehezen éri el, pontosan ilyen tüneteket produkál. Ha ez rendben van, akkor lehet injektor tömítés után néelődni, vizsgálni a pd elemek állapotát.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz KTTech #167542 üzenetére
A kis lámpában lévő akkumulátornál igazad van, de az indítóakkumulátorról igenis tudja a kocsi, hogy milyen van benne. Márka, kapacitás, indítóáram, sorozatszám/cikkszám. Ezek mind be vannak táplálva a kocsi agyába és ezek alapján dönti el, hogy mit mennyivel töltsön.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz KTTech #167555 üzenetére
Igen magától nem tudja ezért kell megadni a gyárban vagy cserekor, hogy éppen milyen akkumulátor van benne. De onnantól kezdve az amit ráprogramoztak gyárban típusokat, olyan elven fogja tölteni és használni ahogy azt a mérnökök megálmodták. Pár hónapja tanítottam rá VCDS-el egy akkumulátort. Az adott BEM code tartalmaz mindent ami az autó agyának kell.
Abban igazad van, hogy elég "buta" az egész rendszer. Ha egy sima asztali töltő tudja, hogy én milyen li-ion vagy ni-cd cellát teszek bele és automatikásan állítja az optimális töltést, akkor nem igaz, hogy a gyártók még ezt se építik bele az ECU-ba. Nyilván azért, hogy még egy akkumulátor csere miatt is menni kelljen a márkaszervizbe.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz KTTech #167895 üzenetére
Azt mondjuk te is "elfelejtetted", hogy egy napig sem hasznalhatod a magyar rendszamos autod, ha dolgozol es adot fizetsz, ezek szerint szerencsed volt, hogy nem allitott meg senki.
Havi 60k vagy nagyon fiatal vagy, vagy nagyon rossz helyen laksz es vagy ez a ketto egyutt
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz KTTech #167898 üzenetére
A fele elveszett a hsznek, ahogy látom.
A Golffal párszor állítottak meg, apróságokért (pl. nappali menetfénnyel mentem éjszaka, mert nem vettem észre, hogy elfelejtettem felkapcsolni a lámpát, de büntit soha nem kaptam), de soha nem volt gondjuk vele, hogy itt használom, pedig beletekertem sok ezer km-t. Aztán a kiköltözés előtt nem sokkal cserélt kuplung 25E km után feladta a küzdelmet, kicseréltettem, hogy hazamenjek vele műszakira, de az már nem történt meg (túl sok rozsda volt, a küszöb és az alváz tökéletes volt, azt megcsináltattam kiköltözés előtt, de a hátulja szétrohadt), állt még otthon egy évet, aztán elment a bontóba. Mondjuk folyamatosan tudott munkát adni, úgy tűnik, ha autót veszek azzal megszívom.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
CharlieDrop
veterán
válasz KTTech #169110 üzenetére
Ironikus leszek. Bocsi.
Ha a turbó füstöl, akkor ne ECU-t írj, hanem újítsd fel, ha még lehet.
Ha a víz fogy talán nem hengerfejes, de folyhat még pár helyről (pl. Termosztát, vízpumpa) amúgy a termosztát jó, ha már melegedés problémáid vannak? (Ez összefügghet a vízfogyással).
Megoldás: jó, màrkaspecifikus szerelőt keress
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
csabi324
tag
válasz KTTech #169400 üzenetére
Ma reggel elindultam munkába és kB 3 km-ig jó volt(nem világított az olaj lámpa és a fordulat mérő is jó volt) utána leesett megint a mutató és villogott tovább.
Mentem vele 20 km-t beszaladtam a boltba és utána be sem indult.
Ki derült hogy az akksi rossz,10.3 V volt a feszültség és amiatt nem indult be,mar indító áram sem volt az akksiban.
Most cseréltem ki az akksit és pöccre indul de az olaj lámpa továbbra is villog a fordulat ugyanúgy nulla és az akksi jel is vibrál kicsit.
Beleraktam azt az órát amivel vettem és annál is villog az olaj lámpa.
Hol keressem a testpontot a motortérben?
A km órának van külön tes pontja? -
macilaci78
nagyúr
válasz KTTech #169551 üzenetére
Tehát vettél használtan egy hengerfejes autót márciusban, aminek most derült ki a hibája és a konszern menjen a picsába?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTTech #169557 üzenetére
Kollégám előző autója is hengerfejes lett vásárlás után 6 hónappal, az azelőtti sem volt főnyeremény a mostanival volt bő 1,5 jó éve, de most több hűtővizet fogyaszt, mint üzemanyagot. Mind VW és nem a konszernt szidja, még csak nem is az adott autót. Egyszerűen tudomásul veszi, hogy használt autónál előjöhet bármi. Hát még ha az eladó is rossz szándékú.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
válasz KTTech #169570 üzenetére
Itt kint pont a leglutribb választás egy vag tdi. Majdnem a legnépszerűbbek, boldog boldogtalan megveszi, mert dízel, alig fogyaszt. Főleg a balkáni népek, de az olcsó autót kereső angolok is előszeretettel. Olajcserét sosem lát, a szerviz drága, azt sem tudják mi az a motor az autóban. Jól menjen meg keveset egyen. Ha baja van gyors swap vagy eladás, szopjon vele más.
-
freaghill
őstag
válasz KTTech #169616 üzenetére
Böngésztem és megtaláltam az autónak egy korábbi hirdetését és felhívtam a számot.
Megkérdeztem, hogy mit lehet tudni róla, milyen hibái voltak, azt mondta, hogy nem volt baj vele eladásnál.
Rákérdeztem erre a hengerfej és turbócsere javasolt dologra és mondta, hogy levették a hengerfejet, elküldték megcsináltatni, felújították, még mindig nem volt jó, átengedett, és akkor vettek bele egy vadi újat.Szerintem rámozdulok.
[ Szerkesztve ]
-
tomrRRR
senior tag
válasz KTTech #171979 üzenetére
Itt vannak a hibakódok amik voltak s ezek kerültek megoldásra (vagyis egy üzemanyagszűrű megoldotta a problémákat)
P0441- Párolgási emisszió szabályzó rendszer nem megfelelő szellőztetés áramlás
P0171- Rendszer túl szegény (1. hengersor)
P0420- Katalizátor rendszer hatékonyság határérték alattS ezeket a hibákat a bezinszűrű megoldott 2 hibát.
Most nincs benne hibakód, de ennek ellenére csak melegben indul, hidegben nem, ötödjére indul be csak teker.The easy day was yesterday!
-
atos19881101
senior tag
válasz KTTech #173443 üzenetére
Legyen igazad.
c00per
szara vagy a szára?
Ma melóba menet kb 20km-en nem tapasztaltam különösebb rázást vagy ütést, hogy nem gumiágyas. Magyarul teljesen tökéletes (kivéve, hogy még a futóművet be kell ma állíttatnom)./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
w333
félisten
válasz KTTech #177378 üzenetére
Annyit tudok hogy megy a túrbó csak valószínűleg már kicsit lóg a tengely és emiatt hordja az olajat, de járható állapotban van (mondta telefonon hogy "most is ezzel jöttünk el Nyiregyházára csak utána kell tölteni") ... ezen kívül rendben van az autó !
Holnap felhívom, lehet ránézek mert közel van ... egy Bömbi 320D is amit megnéznék !
Valami autó kéne mert az 1.4 Leonomat pár órával ezelőtt vitték el !
B5.5 Passat mennyire lutri 1.9 PD (131Le) van belőle bőven választék azért !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-