Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #163795 üzenetére
2 év?? Azthittem elég vezérléscserekor, vízpumpával együtt.
A fékolajat azt tudtam.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Tudom, hogy kérdeztem már a az A6 C6-ot, de most lenne egy konkrét:
Audi A6 .2008.topp.aut kapcs .2,7 tdi
Mire kell odafigyelni?Köszi!
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #163793 üzenetére
5 éve
-
tibbike01
őstag
Termosztát cserénél fog elfolyni hűtővíz? Ha igen mennyi? Vagy szűrés után vissza lehet tölteni, ami kifolyik?
-
tibbike01
őstag
Termosztátból melyiket vegyem? A Gates 3 évet bírt...
Leon 1.6 BCB
-
7Sony7
addikt
Mági, vagy aki tudja: Mk4 mondeo olajszivattyú láncnál mennyi nyúlás ami megengedett? (tudom, hogy off, de itt vagyok jobban).
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Winchester95 #163773 üzenetére
Ennyiből ezt nem lehet megmondani,
-
Winchester95
őstag
Elnézést, neked szólt a fenti hozzászólásom.
Ránézésre mit mondasz?
Tömítésnek lehet baja? -
Csabadi
tag
válasz
Mágus2 #163771 üzenetére
Nem lett mérve,kompresszió,mert minden új és úgy gondolják hogy jó,ilyen téren.Van tank ac ez AVF egyébként.Ja és azért kérdeztem az (ecu reset dolgot) meg mert a pd szaki elvileg csinált rajta.Csak mivel én nem hallottam még ilyenröl ezért érdekelt.Kicsit furcsa is egyébként a történet mert összerakás után vitték az egész kocsit a pd szakihoz ,hogy füstöl rossszul indul stb.Ezek után nézte géppel a szaki és csinált ilyen "gyári beállitás (reset)"dolgot+ jelezte ha kizárják a levegősödés és mégis rossz akkor gariba újból megcsinálja az elemeket.Na ezért nem merem én felújíttatni a saját kocsimba,mert 260ezer volt a srácnak a 4db ,bár még nem biztos ,hogy az a rossz de mivan ha mégis..
Igen a saját elemei vannak,benne vagyis amivel vette a srác a kocsit azok lettek felújítva.Nem tudom hogy vezérlő számából megmondható esetleg a pd elem betűjelzése..
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Csabadi #163769 üzenetére
Ez az ECU reset az adagolósra lett kitalálva, ott az adagoló tanul, PD-nél nincs ilyen, szóval nemhiszem, hogy ez segítene bármit is. Levegősödés egyszerűen kiszűrhető. Átlátszó csöveket a tandem és a gázolajszűrő közé, akér egy visszacsapó szelepet is be lehet építeni a bejövő ágra. Onnantól nem tud levegősödni. Láttam már szar felújított turbót, de láttam szar felújított hengerfejet vagy akár PD elemet. Ha ennyi minden volt egyszerre csinálva és maradt a hibajelenség, akkor nem a motorban keresendő, vagy valaki nem végzett alapos felújítást. A vezérlőhöz való PD elemek vannak benne? Kompresszió volt mérve a felújítás után?
-
Csabadi
tag
válasz
Mágus2 #163768 üzenetére
Kinlódik vele,de a pd felújító szerint levegösödik,azért füstöl és habog.A hengerfej teljes felújításon esett át a pd fészkek perselyezésével együtt.Azért irtam neki ,hogy nézze meg a keverőcsövet,mert lehet nem került vissza..
Mit értesz az ecu reset alatt azon hogy a pd-n elvileg nem állit semmit?
-
Winchester95
őstag
Szia!
Segítséggel fordulnék hozzád.
Alany egy 1.9 TDI AFN Passat 1999 110LE.A probléma hogy fogy a hűtővíz.Nem füstöl, jól megy, stb..
Levettem a burkolatot, átnéztem a csöveket, sehol nem volt szivárgás szemmel láthatólag.(Meleg motornál és hidegnél sem).
Viszont az alsó motorburkolat alatt szivárgott a víz minimálisan.
Hengerfej tömítésnél láttam szivárgást, amit le is fotóztam.
Szerinted lehet tömítés csere kellene?Ahol még szivárgás volt az az olajszűrő környéke, de ott sem a csövek, és ott is víz állag volt.De ott a csöveknél nem láttam szivárgást.
Még egy érdekes dolog:
Mikor rányomtunk a gázra (melegen) kicsit lehetett érezni a fagyálló szagát.
De fentről nem lehetett látni semmit.
Nyilván szerelőhöz kerül az autó, de hátha neked mond valamit ez a kép: -
beno92
csendes tag
Sziasztok!
Van esetleg tapasztalatotok A3 8pa 2.0 pd-vel kapcsolatban? Létezik belőle kevésbé kehes verzió? Motorkódra lennék kiváncsi. Illetve az sem lenne hátrány ha dsg-s. Pro-kontra javaslatokat megköszönném!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Csabadi #163756 üzenetére
EDC15 esetében Alapjáraton ketyegő üzemmeleg motornál, minden fogyasztó kikapcsolva, ha van tempomat kar, ON állásban, hibatároló üres: Basic settings, 000 csoport, start. PD-nél elvileg nem fog történni semmi.
Milyen színű a füst, kék, vagy szürke, olajat most mennyit fogyaszt és mennyire megy rosszul? Turbó milyen?
-
Csabadi
tag
Még annyi ,hogy jeleztem neki ,hogy nézze meg a keverőcsövet,mert lehet nem tették vissza
-
Csabadi
tag
válasz
Mágus2 #163754 üzenetére
Főtengely köszörülve,csapágyak,hajtókaron is új dugattyúk,hf perselyezve,szelepvezetö,szimeringek ,uj vezérműtengely/csapágyai,pd elem felújítva,új csavarok,uj vezérlés,már a második tandem.Nehezen indul és füstöl is még ki nem mozdul a hőfok mutató.Még a régebbi üzemanyag hűtéses,ami rossz levegősödés szempontjából.Új höfokjeladók,uj kuplung/kettöstömegű...1.2millió eddig
Leirhatnád az ecu reset dolgot,egyébként...
Azért lett a-z-ig minden cserélve mert ette az olajat a kocsi,és ugyan igy viselkedett előtte is...tehát nem lett jobb mint volt
-
hdman
őstag
Mágus Uram!
Akksicsere után kötelező feltanitani az uj akksit VCDS-sel, vagy maradhat? 68 as AGR Varta volt benne, most 70 es szinten AGR Varta van. Az inditóáram is nőtt.
Ugye pár hónapja cseréltem, azóta nem vette észre, hogy baj lenne abbol, hogy nem tanitottam fel.
-
-
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Audi A6 C6 quattro, 3 fokozatos levegős felfüggesztése van.
Ugyanaz mint, az allroadnak?
Illetve, mennyire fiabilis ez a felfüggesztés?
Köszi! -
válasz
do3om #163741 üzenetére
Kb. amit Mágus ír. Annyival egészíteném ki, hogy ez valóban nem custom cucc, általánosan minden CHHA / CHHB kódú motorhoz passzol. Vélhetően alaposabban meg lett írva, mint amit egy magyar tuner 2 óra alatt összehoz. A CHH motorhoz első verzióval még 2013-ban kijöttek, azt fejlesztették tovább. 95-ös benzinnel is használható. Angol cég, a helyi piacon 1 év motorgaranciát biztosítanak, ez nálunk nem érvényes. Bármikor vissza tudom tenni a gyári szoftvert 20-30 perc alatt, és fordítva is.
500€ volt postával és egy K&N sport levegőszűrővel, ez 160 ezer forint, ha el tudom passzolni a levegőszűrőt, akkor kb. 140 e Ft.
Itthon megbízhatónak tűnő helyről nettó 110 ezer Ft-os árajánlatot kaptam, ami tartalmaz 2x fékpadi mérést is. (Vélhetően a nettó az a fizetendő is egyben.)Mérlegeltem, és a Superchips mellett maradtam az ártöbblet ellenére is, több bizodalmam van benne, ill. 30 napig visszaküldhető. A cég Fordban és VAG-ban erős.
Más komolyabbnak tűnő cégek - pl. Oettinger, ABT, MTM - 1000-1200 eurót számláz hasonló dobozos tuningért.Azt élem meg hátrányként, hogy 1: nekem túl erősnek érződik, ne nyekkenjen meg a technika időnek előtte; 2: elsőre magasnak tűnt a fogyasztás, majd vasárnap megyek vele hosszabb utat, akkor ismét figyelem.
Ha szar lesz, visszaküldöm; eladom az autót; veszek vmi dízel kotványt (A4 / Volvo D5 / E39).
-
Csabadi
tag
válasz
Mágus2 #163742 üzenetére
Jó reggelt,csak kíváncsiságból kérdezem 1.9pdtdi.Nemrégiben fel lett újítva egyik csoporttag passatja,de a-z -ig minden.És a kocsi mégis rossz.Nehezen indul füstöl stb.Mind a 4 pd is kapott új csúcsot.Na mindegy is,a lényeg csak annyi ,hogy a pd szaki,aki csinálta az elemeket,azt javasolta a kocsi tulajának,hogy csináljon egy gyári visszaállitást.Mert mikor ki vannak cserélve az elemek meg kell csinálni,hogy minden tuti legyen.Létezik ilyen egyáltalán?Géppel kell csinálni állitólag.Én úgy gondoltam eddig ,hogy minden egyes ilyen beavatkozásnál a vezérlő tanul,vagy max akku saru le és annyi.Menni kell vele és kész...Rosszul gondolom?2001évj edc15 a kocsi,köszi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
do3om #163741 üzenetére
Bluefin. Megírták egy autón, letesztelték és azt töltik fel egy gépre, amit elküldenek postán, arról otthon feltöltöd az autóra, onnantól bármi is lehet.
Jobban szeretem az egyéni chipet, az autóra szabva, amit meg is mérnek, nem hasraütésre annyi, hanem mérve. Árban annyi, mint a pados custom.
-
válasz
molnarpeter #163736 üzenetére
Kicsit aggódok, hogy széthullik a fékpadon
, ezt most komolyan gondolom.
De jelentkeztem, ahogy 1,5 éve is megtettem.(#163740) K Norbi: A szíja egész vállalható.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsolt19900 #163722 üzenetére
Nézelődtem a kategóriában,tulajdonképpen vagy T5 1.9/2.0, Trafic/Vivaro 2.0... Hasonló évjáratú Sevel és Ford rozsdával erősebben sújtott saját, nem hiteles népi megfigyelésem szerint. 2.0 dCi húzható, ha több ló kell, vagy Francia oldalon 2.3 Iveco motor jó, kettőstömegű sincs, láncos.
-
gergo5991
őstag
sziasztok, lenne egy gyors kérdésem: az normális ha egy skoda fabia jobb hátsó féke fékezéskor kopog? hidegen csak, 10-15 perc után már abbamarad. Ha nem, mi okozhatja a gondot, és mennyire biztonságos igy menni vele?
-
molnarpeter
nagyúr
Focvis, nem kéne megnézni erőmérőn, mennyivel tud többet alapból a gép, és mennyit hoz a csipsz?
🚙💨
-
b4zsi-
őstag
Most olvastam a face Polo/Lupo csoportban, hogy egyes Polo modelleknél gyárilag nem volt műanyag motorburkolat. Ti tudtok ebben segïteni, hogy ezen a modellen kellett volna lennie vagy az évek során tűnhetett el.
VW Polo (9N) 2006, 1.4 TDI (BNM).
-
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Audi A6 C6 allroad quattro-ból a 2.7 vagy a 3.0 TDI ajánlott?
Esetleg van ajánlott motorkód is?
Köszi! -
zsolt19900
őstag
T5-ös Transporterekben elegendő lehet az 1.9tdi motor a maga 105lóerejével (és plusz egy kis optimalizáció természetesen)
vagy mindenképp érdemes a 2.5tdi felé nézelődni?
Tudtok esetleg buktatót, "nagyonnézdmeghaeztveszel" pontokat ezekkel az a autókkal kapcsolatban?
Szemezgetünk a személyszállítással és ez is képbe került, mint típus
-
ABE
őstag
válasz
focvis #163382 üzenetére
Na, írtam az importőrnek, pár napja visszaírtak, hogy a hivatalos csatorna az a márkakereskedő, és majd rájuk szólnak, hogy vegyék fel velem a kapcsolatot. Ma felhívtak a szervizből, hogy az általam tapasztalt jelenségek normálisak, vagy pedig a videón nem jön át igazán, hogy mi a problémám. Most érzem úgy, hogy legszívesebben felgyújtanám ezt a tragacsot...
BTW: hogyan tudom széttaposni a váltót?
-
Reggie0
félisten
Bosoko ablaktorlo lapatokat lehet kapni valami normalis boltban, vagy csak rendelos helyeken? Sajna elcseszett meretben, 60 es 50 cm.
-
válasz
Mágus2 #163713 üzenetére
Csipsz egy hete jött meg:
1. Állat módon megy, kicsit sok is: 80-nál padlóra rendesen eltekeri a 205-ös téli gumit (persze ilyenkor visszavált a dsg).
2. Bp-i nyugodt tempónál semmi extra, azonban autópályán kb. 10%-kal többet eszik, konstans sebességnél is. Aztán lehet, hogy pont rosszak voltak a körülmények...A héten nem-síelni vagyunk barátokkal, 1.6 TDI Octavia 3-mal jöttünk, ez 5,2-5,3-as fogyasztásokat produkál autópályán és hegyen: nagyon szimpatikus.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
focvis #163707 üzenetére
Bögre jettájával mentem anno egy karikát. Mondjuk az 1.4TSI volt DSG-vel. Nekem kicsit vérszegénynek tűnt és nagyon nehéz autó benyomását keltette. Hogy ez most a DSG miatt volt, vagy csak az 1.4 volt lusta, nem tudom. Érzetre súlyban olyan volt, mint a kombi octaviam, ami 1.5 Tonna üresen. Az is lehet, hogy én vagyok elrontva, mert megszoktam a nyomatékot alacsony fordulaton, aztán ha ez elmarad, elkönyvelem rögtön lustának.
Chip már otthon?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zoo8800 #163709 üzenetére
Az lehet, hogy ott dobják össze, de a lengéscsillapítón, kerékagy-on, futómű vonalkódon mexico virít.
Egyébként nem ez volt a meghatározó indok, amiért végül nem ezt vette. Szervizelek német golfot és mexikóit többet is. A mexikóiak mintha hangosabbak lennének.
Objektíven akkor lehetne megítélni, ha azonos felhasználás mellett, azonos km állásnál lehetne összehasonlítani akét autót. A mexikói sem akar széthullani látványosan.
-
válasz
Gaben92 #163696 üzenetére
Bocsánat, le voltam maradva ~ 200 hozzászólással, valaki TK Jettat akar venni, neki szólt.
Európai piacokra a 3/5 ajtós Golf Wolfsburgban készül, a kombi asszem Zwickauban. A GTE-t passzolom, az e-Golf pl. Drezdaból jön.
(#163698) negyedes: Olcsóbb, amerikai sztenderd a bele.
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Anime filmek és sorozatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest