Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz
Gabor901127 #160199 üzenetére
Ez a károkozás idejét írja le és, hogy mennyi kilométernél történt. 10000-15000 Euró között volt rá kifizetés elvileg.
A márkaszervizes adatok nincsenek belerögzítve az AUTODNA rendszerébe.Ezek szerint ha valós a km, akkor január óta alig ment pár kilométert. [link]
-
bognar110
őstag
Sziasztok valaki használ Seat Leon 5F-et ? Mostanába nézegetem őket nagyon tetszik, 1.8Tsi 180ps. Valakinek esetleg van ilyen motorral szerelt 5F seatja ? Véleményre lennék kiváncsi.
-
1stVikman
senior tag
válasz
Gabor901127 #160196 üzenetére
Elvileg a jobb oldali B-oszlopnál van egy matrica az alvázszámmal, motorkóddal.
Meg a szervizfüzet első oldalára is be van ragasztva egy matrica, amin a motorkód, váltókód, színkód, felszereltségek kódjai szerepelnek.
Ennek a matricának a pótkerék környékén, a szőnyeg alatt is meg kéne lennie valahol.
Ingyenes előélet lekérdezést én eddig nem találtam.
Lekérdezni akkor érdemes, ha vannak KM adatok, meg esetleg fényképek a kocsiról.
De egy ilyen értékű kocsinál nem sajnálnám azt a 12€-t.Te esetedben ilyen fiatal és keveset futott kocsinál biztosan kell lennie szervizkönyvnek, és a javításról is kéne lennie dokumentációnak. Általában ezeket szakszervizben javítják még, tehát valami feljegyzésnek kell lennie a sérülésről.
Ha szerencséd van, a lekérdezős oldalon jó eséllyel fénykép is lesz a javítás előtti állapotról, biztosítós adatbázisból.Ja és az ígért kép:
[kép] -
Gabor901127
tag
válasz
1stVikman #160183 üzenetére
Szóval bocsi az kimaradt, hogy most már megvan csináltatva a kocsi, ki lett cserélve a jobb lámpa meg a jobb sárvédő, legalábbis ennyit tudunk, szerda esti kívülről lámpázással hibátlannak tűnt a kocsi.
Szombaton megyünk nappali fényben nézni, meg motort megszemlélni.
Elvileg még egy 3-400 -at le tudunk belőle alkudni, legalábbis nagyon hajlottak a 3.6 os árra.
Sajnos rétegvastagságmérőt nem tudok vinni
Nem tudtok olyan helyet ahonnan lehetne szombatra bérelni?Amúgy felnik mind a 4 kereken egyformák rajtuk a gumik 2017-esek voltak, padkázásnak egyéb sérülésnek nem láttam nyomát, tárcsák is látszólag sérülés menteseknek tűntek.
Ha nem találunk különösebb elrettentő hibát majd fotózok párat a jobb kerékről/sárvédőről/motortérről.
Meg még annyit, hogy én nem értem, hogy hol van ezeken a motorkód?
vagy azt az alvázszámból lehet kitalálni?
Alváz szám alapján én csak az autodna.com -on találtam infót, nincs valami olyan oldal ahonnan ingyenesen lehetne élettörténetet kérni? Most olyan 12€ lenne. az se sok, de azért ha van ingyen
Köszi
Amúgy van egy másik kocsiról is infóm amit a hirdetett árért nagyon nem ajánlok, meg még egy másikról extra kép
, mondjuk azokat nem tudom hova kéne megírni
Szerk:
Jah igen még benne van az árban négy darab téli gumi felni nélkül (márkát méretet nem tudni még) -
1. Gyári opcióként megvásárolva is vmi 70-80 e Ft.
2. Szerintem nem lehet. Talán hozzáértőbbek is nyilatkoznak.
3. Ő szifonnal használja.
4. Azt mondja jól működik. Én Androiddal próbáltam apám OFF Suzukijában, az tetszett.@Vili: Most olcsó a benzin. A képeket hiányolom. :/
-
Szia!
Meg kell vásárolni az aktiváló kódot (pl. Ebay ~ 200 euro); majd márkaszervizben online aktiválni további pénzmag ellenében. (Nem biztos, hogy örül a márkaszerviz ha nem náluk vásárolod meg a kódo0, ezt jobb előre tsiztázni velük.)
Egy ismerősöm aktiváltatta pár hónapja a VW Óbudában a B8-on; cakk-pakk 90 e Ft-ot fizetett.
-
orbo
tag
SZiasztok! Passat B8 app. connect aktiválásban van valakinek tapasztalata, illetve bármilyen infója?
Most aktiváló kódot kér az autó. Androidos telefont szeretnék tükrözni. Előre is köszönöm a segítséget. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BUZZLGHTYR #160186 üzenetére
Lehet, hogy a fékfolyadék szinjelző kábele rossz.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
molacika91 #160185 üzenetére
Ertem, esetleg mas variacio lehet?
-
molacika91
tag
válasz
BUZZLGHTYR #160181 üzenetére
Szia.
Szerintem az akksi kezdi megadni magát. Indításkor annyira leesik a feszültség és azért bejelez az ABS. -
1stVikman
senior tag
válasz
Gabor901127 #160170 üzenetére
Mivel ügyesen a jobb oldaláról egy fénykép sincs, így látatlanban nehéz nyilatkozni. Leginkább sumákolás jut erről eszembe.
Hogy mi sérülhetett? Így kb.lehetetlen megmondani.
Kollégám tavaly őzet fogott, de olyan szerencsésen, hogy csak a lökhárító jobb oldala sérült.
Lámpa, sárvédő érintetlen maradt. Lökhárítót visszapattintottuk, és lábon mentünk haza. Ez szakszervizben casco terhére 2000€ volt.
Kívülről annyi látszott, hogy lökhárító, sárvédő belső műanyag dob, ködlámpa, fényszóró mosó biztosan csere, mert eltörtek. Holnap keresek róla képet. -
BUZZLGHTYR
senior tag
Jonnek haza melobol, beinditom, 3 sipolas es piros felkialtojel egy korben.. fekolajat meglestem, volt nalam, kb 1-2 cl fert bele a fekfolyadek tartalyba, szinte tele volt.. fekek kb 2-3 honapja voltak cserelve, a tarsak es betetek!
Abs lampa nem vilagit!
Valahol elfolyik a fekolaj? Vagy komolyabb problema lehet? -
Doki16
addikt
Létezik egyáltalán olyan motor ami nem megy tönkre pár év alatt? 2010-től kezdve szerinted melyik a legjobb motor VAG vonalon?
-
Beri
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Újabb áldozathoz érkezett a GTI projektem, ami egy nem "alap" GOLF VII személyében:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/golf_vii/volkswagen_golf_vii_1_4_tsi_bmt_comfortline_nyiltvegu_pu-re-xenon_navi-par-13244729
Tegnap megtekintettük a kereskedésben amennyire lehetett, mert természetesen már sötét volt mire oda értünk...
Szóval ha minden igaz németből(vagy valahonnan onnan) hozták be pár hónapja törötten, a jobb első lámpa +sárvédőt kellett cserélni.
Kép természetesen nincsen és természetesen a szájukból annyi hangzik el hogy csak ennyi volt és nem komoly...Viszont a kocsi elég szépen néz ki és mivel már kint van jó pár hete eléggé alkuképesek is.
Valaki ismeri a kereskedést/kocsit? Tudtok valamit arról hogy egy ilyen sérülésnél kb még mi mehetett tönkre?
Köszönöm:
Gábor -
Doki16
addikt
válasz
kazsolt #160167 üzenetére
Igen, szinte mindnek van valami betegsége. [link]
Mondom az 1.2 vagy 1.4 TSI a legkevésbé rossz ami belefér a keretedbe is. Vagy egy bizonyított 100e körül futott (nem városban) 2.0 CRTDI, CFFB motorkóddal.
Ha újként veszed mindegyik jó lesz. Használtként gáz mert nem ismerjük, hogy az előző tulaj mit csinált vele.Óriási off: 1.4T Vitara. Jelenlegi tapasztalatok alapján baromi jó motor.
-
Beri
addikt
válasz
kazsolt #160163 üzenetére
Van gyárilag jó 2.0 TFSI, de az olyan friss, hogy még nem fér bele 3 millióba. Az idősebbekből meg kétféle van. Amit már megcsináltak, meg amit meg kell. Ezért írtam, hogy veszel kettő alatt egy bármilyet, ami kívül-belül ép, aztán rászórsz másfelet a motorra, hajtásra, tisztességes szervizre (vezérlés, szűrők, kuplung, fék) és lesz egy jó autód.
-
kazsolt
tag
-
Doki16
addikt
válasz
kazsolt #160163 üzenetére
Ebben a topikban leginkább a 1.2 és 1.4 TSI-vel van tapasztalat. Azokkal a láncon meg a kokszon kívül nagy gond nincs. Azt tudom, hogy a 1.8TSI nem ajánlott konstrukció.
Egyik kollégámnak van 2.0 FSI de tele van gonddal.
Ha valaki ismeri a 2.0 TSI-t akkor biztos ír róla. -
raziel01
veterán
válasz
VGYke #160142 üzenetére
Kipróbáltam én is. Skoda Roomster, 2 éve van nálam.
SÉRÜLÉS JELENTVE
Ország: FRANCIAORSZÁG
Sérülés típusa: TÖRÉSKÁR
Összeg: 1871.22 EUR
2013-04-08Képek viszont 2014-01-23-an készültek. Azokon annyi van,hogy látszik hogy valaki szöggel végighúzta az összes elemet és újra kellett fényezni. Ezt tudtam is mikor megvettük a kocsit.
Töréskár nem tudni mi lehet. Nem írja, hogy pontosan mi sérült. -
-
-
-
VGYke
addikt
válasz
Doki16 #160144 üzenetére
Hát nekem az a bajom, hogy alvázszámra kiírja hogy VW Jetta, ami jó, de minden egyes infót Ford-ra hoz ki
VIN infó-nak mi az URL elérhetősége?
Régebben találkoztam valami fizetős lappal, ahol a tört autókat lehetett lekérdezni, de most már nem találom a linket...Valaki tud segíteni? -
Lacess
tag
válasz
bul07 #160135 üzenetére
Az olajfogyasztás tényleges megállapításával szerintem várj ki egy teljes periódust, de azért persze rendszeresen figyeld a szintet. A sok hidegjárat biztosan benne van a dologban.
A vízhőfok témára meg annyit, hogy nálam is hasonlóan nézett ki a dolog. Nyitott állapotban maradt, amint kapta menetszelet egyből visszahűlt. Gyengébb terhelés mellett. Ősszel vettem észre én is. Csere lett a vége természetesen.
-
VGYke
addikt
Sziasztok! Félve kérdezem, mert lehet volt már itt (nem kerestem utána) mi a véleményetek autoDNA alvázszám lekérdezés-ről?
-
-
1stVikman
senior tag
válasz
diablo1984 #160137 üzenetére
Igen, az a motorvezérlő.
(#160136) MineFox54
Az 1.6 CR szerintem kevés ahhoz a kasztnihoz. Benzinből az 1.4 TSI 122 lovas a legkevésbé problémás, dieselből 2.0 lenne az igazi. 1.6-tal is elmegy, de nem olyan fickós, nincs tartalék.
-
MineFox54
őstag
Sziasztok!
Édesapám szeretne venni egy Octaviat (pref: MK3 kombi, facelift előtt még).
Mindenképp manuális váltóval.
Mit kell tudni (az összefoglalóban írtakon kívül) az 1.4 TSI-ről, illetve az 1.6 CR-ről? Természetesen azzal tisztában vagyok, hogy más világ a kettő, de szóbajöhet benzin, és dízel is, úgyhogy mindkettő érdekelne.Köszi
-
bul07
nagyúr
válasz
Lacess #160134 üzenetére
Na főleg
És tényleg amúgy onnan jöttAkkor nálam még csak ellenőrzés se lesz nem hogy csere, nem megyek annyit
Viszont most van egy dolog ami nagyon zavar
~40napja volt olajcsere, ahogy itt írtam
Most néztem meg mi a helyzet
Hát majd 1000Km alatt olyan 2mm olaj odalett
Bár majd megnézem melegen is de kezdek aggódni hogy ez így elég sok olajfogyasztásBár elég sok a hideg járat, lehet azért(4-5Km leállít másnap haza 4-5Km, 24/48 dolgozok)
Meg a vízhőfok se tetszik
Megyek vele 20Km és nem melegszik fel csak olyan 75fok környékére, ha ekkor megállok 2percre és járatom alapjáraton felmegy 90-re és utána ott marad
Gondoltam hogy a termosztát hamar nyit ki
Munkatársnak Sharan van és ő is erre panaszkodok csak ők már nem egy termosztátot cseréltek de nem oldódott meg -
Kiskokó
veterán
Hellóka
Egy kis érdekesség amihez ha úgy van várok ötleteket.
Fél éve amikor a generátort cseréltettem, az egész elejét kicseréltettem mert gyári volt még így 300e km környékén.
Új görgők, szíjtárcsa, feszítő, termosztát, vízpumpa , szíj... épp hogy fél éve volt... erre elkezdett valami irdatlanul hangos lenni az elejében... látszik is hogy eszi a szíjat, ki van fényesedve a teteje meg picit gumiporos a motortér.Minden jó minőségű, Ina, skf meg hasonló alkatrész.
Nagyon örülök neki 2 hét mire vihetem a szerelőhöz időpontra.
Szerintetek?
-
bul07
nagyúr
válasz
Doki16 #160130 üzenetére
Hmm
Akkor öcsém nem spórolt rajta, mert ahogy nézem ezek árban inkább a drágábbak közé tartoznak
(vízpumpa alkatrész)
Tudom tudom hiába drága attól még lehet sz@rSzervizkönyvbe elméletileg le van írva ha jól gondolom hogy mennyi kilométerenként kell cserélni, meg is van, csak nekem nagyon Német
Itt ni : [kép], [kép] -
Lacess
tag
Szia!
Nem tudom 1,8T-nél is így van-e, de TDI esetében ha 6 sebességes váltót szeretne az ember az 5-ös helyére, akkor kicsit be kell vásárolnia. Konkrétan szükség van magára a váltóra, két féltengelyre, komplett kuplungra lendkerékkel és váltókulisszára mindenképp. Ekkor már érdemes kuplungból meg lendkerékből újat felrakni, váltóolajat lecserélni, etc. Ebből kiindulva én nem hinném hogy az 1,8T-nél csak annyi, hogy 5-ös le, 6-os fel...
Én is akartam 6-ost a TDI-re, de utána számolva rájöttem hogy abból a pénzből amibe a cucc meg a munka kerül elég sok üzemanyagot lehet venni. Egy pár kilométerre fedezi az 5-ös váltó miatti többletfogyasztást.
-
bul07
nagyúr
Touran 1.9PDTi (2005) BRU
Hány kilométerenként kell vezérlést cserélni?Ahogy olvasom 177500Km volt Vezérműszíj szett + vízpumpa cserélve, most 221810Km áll az óra.
Kis rejtvény szervizes írta be a meg pecsételte le és zárójelbe írt egy ilyet
(Conti + Graff)
Gondolom én ez az alkatrészekre utalna, na de milyen márkák lehetnek ezek? -
xain
csendes tag
Üdv!
Egyik barátom autója alatt úgy tűnik haldoklik a váltó. Audi A3 1.8t AGU 1997. A kérdés az lenne, hogy ez alá lehet-e rakni 6-os váltót, és ha igen, melyiket?
Válaszokat előre is köszönöm!
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
BUZZLGHTYR #160105 üzenetére
műanyag csavarral lehetne állítani?
sajnos a belső állító a motort nem mozgatja, mert szar a motor kábel
hogy szokták helyre hozni a kábelezést, nem lenne bonyolult, de olyan mikro kábelek vannak benne -
norrberth
addikt
válasz
1stVikman #160124 üzenetére
Először látni kell a dolgokat, aztán rendelni a lomot bele.
Meg újra tanítottam tanulja meg az útját a motor.
Ha full lehúztam az ablakot nekem koppant az üveg elől és hátsók is!
Most már a motor állítja meg.
Ezt se tudtam eddig, erre is tanítani kell pl akkulevétel után.Teleszkópból STABILUS
(#160124) 1stVikman Az ablakemlő.hu profi cég, ezzel foglalkozik. [link]
Majd ha nem oda zár ahova kéne, meg feszíteni fogja az ablakot megtudod.
Bár valaki ezekből semmit nem lát.
Megy oszt kész. -
1stVikman
senior tag
-
Doki16
addikt
Csak hülyéskedtem és a régi 1.8T-re gondoltam.
CAXA motorkodós talán a "legjobb" 1.4 TSi az itteni infók alapján. -
norrberth
addikt
válasz
1stVikman #160115 üzenetére
Én szo..tam a csuszkákkal annyit..
ááááááElőször Blic, szarul ment vele, sínen alig bírtam tolni kézzel.
Hol ott könnyedén kéne mennie.
Aztán Berner! Azzal meg az utolsó 2cm mikor legfelülre ért az ablak nyögött a motor.
Végül innen amit vettem [link]
Ezzel lett a legjobb POM a műanyag mint a gyári.Még a gyárira is rákóstoltam... Komplett szerkezetre, azt meg visszavittem.
Nem kellett se bowden semmi belőle. -
Beri
addikt
-
kazsolt
tag
Sziasztok!
Milyen turbóbenzinest ajánlotok úgy 2milláig(és abból is melyik széria)? Szeretném a dieselt lecserélni, viszont örülnék,ha erős lenne a benzines is, ezért gondoltam hogy turbós kellene nekem.
2010-es leon 1.4 TSI-t néztem. (125Le azt hiszem) VAGY 1.8TSI 2010 évjárat körül?
Motorkódra rászűrve esetleg? -
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
15 éves korában elkezdtek előjönni sorban a kisebb hibák a Fabia-n. (Skoda Fabia I, 2003, 1.4 benzin, 74kW, BBZ)
Most épp a csomagtartó teleszkóp és a vezető oldali ablakemelő jött a sorban.
Kérdésem lenne, hogy teleszkóp tekintetében van-e kerülendő márka, vagy épp ajánlott? Vagy ennél az alkatrésznél nem számít annyira a márkanév?
2 ajánlatom van eddig, 12€ Magnati marelli, és 10€ valami noname-re.Másik az ablakemelő csúszka.
Kaptam ajánlatot 4€/ csúszka, 28€ komplett mechanizmus, 40€ mechanizmus ajtópanelra fogatva is.
Még nem szedtem szét, reményeim szerint csak a csúszka törött el, és nem gabalyodtak össze a bovdenek.
Ebay-n találtam ~5€-ért 2 db csúszkát Angliából,~ 15€-ért komplett bovdenekkel.
Érdemes innen rendelni (másodlagos autó, nem sürgős a javítás), vagy sem?
Illetve menjek biztosra és cseréjem bovdenestől, vagy szedjem szét az ajtópanelt, és ha olyan, cseréljem csak a csúszkát?Előre is köszi: Vikman
-
beno92
csendes tag
válasz
Mágus2 #160113 üzenetére
A képet dadogás közben csináltam. Csak alapjaraton csinálja, amint minimális gázt adok kisimul. Terhelésen hibátlan. Szerintem az ellátó rendszerrel nem lehet gond, de mérve nem voltak. Ilyen korrekcióval is előfordulhat elemhiba?
Amit észrevettem reggel, amíg megy az utoizzitas addig szépen jár. Kattan a relé és egyből elkezdi
-
beno92
csendes tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
beno92 #160107 üzenetére
A pd fészek kritikus pontja az, ahol a tűzkarika felfekszik. Ha ott ki van kopva, nem keveredik az olaj az üzemanyaggal, egyszerűen a kompresszió szökik és hamar fekete lesz a gázolajszűrő a koromtól. Az üzemanyag csatonában max 7 bar nyomás van, a hengerben 25 fölött. A kormot, füstöt fogha bedolgozni az üzemanyagba. Van rá marófej, amivel az autón javítható a probléma.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
napokban kicseréltem az izzókat az autón, de nem állt be magától a megfelelő helyre a fényszóró. manuálisan be lehet állítani valhogy? a4 b5 (teljesen ki kellett szerelnem mind a 2 lámpa burát az izzok cseréjékért)
-
Buster17
addikt
Hali! Golf 5 1.9TDI ből melyik motorkódút kell kerülni és melyiket érdemes venni?
Illetve honnan lehet tudni hogy az adott kocsiban milyen motorkódú motor van (Forgalmin kívül) ?Pl ha én egy 2006-os dízel 1.9-es 77kw-os DSG-s kocsit nézek akkor milyen motorkodú lesz? Ugyan ilyen kocsi lehet két különböző motorkódú is?
-
beno92
csendes tag
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni az alábbi jelenséggel kapcsolatban, hátha találkozott már valaki hasonlóval. Az alany egy Golf 4 PD, ASZ motorkódos. A hiba egyik napról a másikra jelentkezett, miszerint hidegindítás után kb 1 perc normális járás után elkezd rángatva, dadogva járni alapjáraton. Ahogy melegszik csökken az intenzitása, üzem melegen szinte teljesen kisimul. Pöccre indul, teljesítményre sincs panasz. Diag alapján a korrekció és a bip is hibátlan, hidegen melegen egyaránt, szinkronszög -1 és 0 között, hibakód nincs. Cserélve lett üzemagyag szűrő, veztengely+tőkék, kettőstömegű, pd elem tömítések illetve a Liqui Moly féle injektor tisztítót is kipróbáltam. Utolsó lehetőség lehet a pd elem hiba, viszont akkor jelentkeznie kéne diag alapján is ha nem tévedek. Minden ötletet, tippet, tanácsot megköszönnék mert én már kifogytam belőlük.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gitáros topic
- Windows 11
- BestBuy topik
- Bluetooth hangszórók
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- ZIDOO médialejátszók
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest