Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
válasz
zsolt19900 #103294 üzenetére
Hahó!
Ha jól emlékszem te rakattál tempomatot a passatodba pár hete, végül melyiket rendelted meg? -
kk831228
addikt
válasz
zsolt19900 #103294 üzenetére
Én a zimmert 11-12 körül vettem darabját a fekmesterről a passatra és teljesen jó. A betét is 10-11 volt a zimmer vwsanyitól...
A fékmesteren nem volt zimmer betét a weboldalon akkor így 2 helyről rendeltem...
Mire is kell??
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
trance89 #103295 üzenetére
És csendesebb, vagy nem vettél rajta észre semmit? A szar anyagú csapágy és a 30 000-es periódus nyírja ki.
Többé nem lesz vele baj, az új csapágy jobb anyagból van és a periódust is minimum a felére csökkentve megelőzhető a kopás.
BXE motor amúgy hiánycikk, a fent említett hiba miatt ahol befog a csapágy, ott megy a blokk is.
-
trance89
őstag
nos ma mehettem a golfért, hajtókarcsapágyak kicserélve és bizony katasztrofális állapotban voltak, pont ugyanaz a problémás széria amire rengetegen panaszkodnak:
045701D - felsők amiknél már a rezet is látni és az alsók - 045701E
ugyanez volt a helyzet náluk is, nagyon hasonló kilométeróra állásnál (nálam 179e): [link]
[link] [link]
hozzáteszem amíg hozzám nem került a kocsi másfél hónapja csak márkaszervizt látogatott olaszban, rendszeresen cserélték az olajat és nem szarra szóval erre se nagyon fogható a dolog
szóval aki szintén BXE-s okvetlenül és a lehető leghamarabb cseréltesse ki ezeket a szarokat, inkább ez mint motorcsere!! -
zsolt19900
őstag
oksi
köszönöm szépen, igazából a juridra ránéztem annyira nem vészes az ára, és a powerdiscre is ránéztem, annak sem valami vészes az ára, ha lejön belőle a kedvesség, csak unixban nem találom, hogy melyik az pontosan.... máshol néztem (fékmester) oda ugye nincs kedvezmény, de ott a shoppos ára is 20k/db alatt volt pl. a tárcsának az meg annyira nem vészes, azért nem egy párezer forint per darabos tárcsát és betét szettet szeretnék az autó alá tenni
unixban hogy találom meg a jobb fajta zimm és ate betéteket? cikkszámotok van esetleg? ill. tárcsákat
-
Morris
veterán
válasz
zsolt19900 #103288 üzenetére
Nekem sima ATE tárcsám és betétem van. Tökéletes minden szempontból!
-
Mágus2
Közösségépítő
Octaviara 170 euró a gyári 288-as első szett tárcsa és betét.
-
TaaT
nagyúr
válasz
zsolt19900 #103288 üzenetére
Mondanám hogy Ate Powerdisc + Ate Ceramic de nem örülnél a végösszegnek
Mágus: Jó választás volt, te igazán ki fogod használni az adottságait.
-
tresh
veterán
válasz
zsolt19900 #103288 üzenetére
Zimmermann bevonatolt ate vagy zimmer betétekkel és fejre áll az autó
Ha ennél több kell akkor veszed ateból a bikábbikat
-
zsolt19900
őstag
jaj igen még valami lesz napirenden: féktárcsa ill betét előre, visszaolvasgattam és nem igazán lettem okosabb
zimmermannt vagy ate-t javasoltatok, de abból is van szellőztetett meg lyuggatott meg bevonatolt meg ez is az is, kb. középkategóriát venném rá, azok melyikek lennének? unixból lenne rendelve, ha minden igaz
-
Mágus2
Közösségépítő
Már az is elég megnyugtató, hogy nem marad a karácsonyfa beindítás után. Ebben ha 10V alá esik a feszültség, minden vezérlő csinál egy újraindítást, és a hozzá tartozó pilács addig világít. 2-3mp, de engem zavart, mert tudtam, hogy ezután a töltés program következik az emelt alapjárattal.
Remélem is hogy hamar feltöltődik, mivel van hozzá egy 140A generátor.
-
tomcsi23
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Criton
veterán
válasz
tresh #103276 üzenetére
hívtam szerelőt, szerinte gőz volt és semmi más..... de ha nagyon parázom, akkor reggel még út előtt rá tudnak nézni.... gőz semmiképp sem volt, mert égett gumi szagot lehetett érezni, de azóta megtettem vagy 100km-t és azóta nem jelentkezett semmi sem. Menet közben bekapcsoltam azokat a gombokat amik a mosás után is voltak, és most nem volt füst. Szerelő szerint ha nagy baj lett volna, akkor kigyullad a kocsi..... de reggel ránéznek.....
-
-
Criton
veterán
A vicc az, hogy azóta jönnek elő hibák, hogy márkaszervizben volt a kocsi, addig ilyen sem fordult elő.... lehet voltak olyan okosak visszakötni?
(#103267) TaaT : holnap utazunk, szóval most nem nagyon tudom elvinni, max hétfőn, a kérdés, mennyire lehet így most közlekedni? Semmi negatívumot nem tapasztalok menet közben.... valamint valami hibaüzenetnek nem kéne lennie?
-
Criton
veterán
válasz
Criton #103265 üzenetére
Valami ilyesmi volt, nálam is Webasto van, de amennyire tudom, ki van kötve....
-
Criton
veterán
A fehér füst bal oldalt a motor aljából jött, mikor kinyitottuk a motorháztetőt, akkor nem nagyon lehetett semmit sem látni..... de éget szaga is volt...... a fent belinkelt fotón mind a két gomb be volt nyomva, és mikor kikapcsolták, akkor abbamaradt a füst, és már hang sem volt, addig mint ha ment volna valami. Állófűtés van a kocsiban, de rossz, így az ki van kötve..... mosó srác szerint ő már látott ilyet, és akkor az volt, hogy az állófűtést sikerült bekapcsolniuk.....
-
Criton
veterán
-
knuckle
aktív tag
válasz
tresh #103239 üzenetére
az időponttól függ, de úgyis szavazás lesz, aztán a kötetlen munkaidőmnek hála, csak csak megoldom valahogyMágus2: nem rossz ötlet, én már voltam a vassal Poprád és környékén tavaly augusztusban, és csipáztam a szerpentiket, a vasnak sem volt gondja vele, csak úgy nyeste a kilómeterek
-
do3om
addikt
Ködlámpát akarok rakatni a G6-ba. Van valami ajánlott shop hozzá?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #103230 üzenetére
Talira sem jársz már.
Januárban lecseréltük a verdát.
-
kk831228
addikt
válasz
FoBCRaistlin #103230 üzenetére
Pedig minden topikot úgy kellene kezdened hogy elolvasod az összefoglalót, minden belépéskor, nem-e változott valami...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #103228 üzenetére
1. hsz. vótmá?
-
knuckle
aktív tag
válasz
tresh #103215 üzenetére
annó volt munkahelyemen egyik kolleganő volt atom profi
elindult postára a céges vassal, és az istennek nem tudott rájönni miért sikít, pittyog a gépvas, és hogy mi a pisztoly lehet az az izé, ami pirosan világít a műszerfalon
azt mondta, nyomkodott ő mindent, de nem akart eltünni, így inkább gázt adott...
ahogy kifordult az udvarból, mögötte a kanyarban megjelent egy kamion, de a vas csak nem akart rendesen menni, ezért még több gázt adott...
a malomig, ami 200m lehetett, ment ez így, ahol nagy pukkanással ért véget a mutatvány, illetve némi szikrázással
a kézifék volt az a pittyogás, illetve az a piros izé, amit nem tudott sehogy sem eltüntetni...
a jobb hátsó kerék végig blokkolt állapotban volt, és ezen a 200m-en sikerült ledarálja a vadi új gumikat, illetve egy "hangyányit" ledarált a felniből is -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #103223 üzenetére
Csak a lököst levéve megy vissza a helyére. Majd otthon vissza teszed, kap az elég levegőt.
-
kk831228
addikt
válasz
!Overdose! #103216 üzenetére
Köszönöm...
Szolnok megyébe kellene valaki...
-
tresh
veterán
válasz
zsolt19900 #103220 üzenetére
Map szenzor g3 ba oda van téve (gondolom keresztmotornál mind ott van) hossznál meg itt:
A terelő lemezt meg nem ártana helyére tenni levegőt kap így is csak lehet nem annyit -
tresh
veterán
válasz
zsolt19900 #103218 üzenetére
-
zsolt19900
őstag
kíváncsiságból kérdezném, az új cooler felső kimeneti csövénél van egy olyan eldugaszolt lyuk, ami teljesen hasonlít arra a lyukra, mint ahol van a légtömegmérő -ilyen rombusz alakú lyuk- ez mire lehet jó? oda is be lehetne ő szerintük szerelni valami mérőműszert?
-
tresh
veterán
válasz
knuckle #103214 üzenetére
csak ahogy elnézem nem volt ez rendesen karban tartva, mert még a gyári alkatrészket szedegettük ki eddig javarészt
Isten hozott a magyar autó tulajdonosok között
90% csak használja a maradék 10% meg autó buzi és itt beszélgetsz velük plusz nem adják el az autójukat
Sose felejtem el amikor hozta haver a nője micráját hogy olajcsere szűrők cseréjét kéne megoldani mondom ok hozd 1-1,5 óra alatt letudjuk. Na most az autóban 60ezer volt kb 5 éves , nem lehetett kinyitni a moci tetőt mert be volt rohadva a bovden meg egy erősebb húzásra szakadtNem kicsit sz*ptam vele mire kinyitottam majd kiderült mert hívtam őket hogy itt valami nem oké a csaj 5 év alatt egyszer se volt vele szervizbe mert neki senki se mondta hogy kell
Gondolhatod mi fogadott amikor kinyitottam a motorháztetőt..rögtön 1 hétig sz*ptam vele de laza 150ezret belelocsoltak és most jó..meg már tudja hogy van kötelező szerviz és nem ártana betartani. Amúgy ha ez nem egy japán autó lett volna tuti széthullik
-
knuckle
aktív tag
válasz
tresh #103213 üzenetére
ahogy mondod, csak cserél és nem állít be semmit, vagy még nem is cseréli ki amit mondasz...
hálistennek nagy bajok nincsenek, de az én vájtfülemnek meg lábamnak ha valami apróság van, már idegeskedek
szeretném végre elérni a gyári állapotát ennek a vasnak, mert szeressem nem kicsit, csak ahogy elnézem nem volt ez rendesen karban tartva, mert még a gyári alkatrészket szedegettük ki eddig javarészt, és a vas most októberben lesz 10 éves...
ha nagyon úgy van, öcséméknél a 13-ban van garázsazon nem múlik
-
tresh
veterán
válasz
kk831228 #103211 üzenetére
Azért ehhez az is hozzá tartózik hogy ki és hogyan cseréli az alkatrészeket. Kompletten kikaptam a kormányművem felújították majd visszaraktam és elvittem a futóművesemhez első kérdése az volt a mérés után hogy minek hoztam kb semmit se kellet állítani rajta..összetartásba volt egy minimális eltérés amit ha úgy hagy akkor is hibátlan csak én maximalista vagyok szóval mondtam neki hogy az se legyen. kb 1 óra alatt kiszedtem és ennyi volt be tenni is amúgy , de én vagyok olyan hülye hogy mindent megmértem felírtam milyen beállítások voltak így visszatenni se volt nehéz. ellenben sok szerelő csak cserél és nem állít semmit.
(#103212) knuckle: bakker ezek szerint megint bérelnem kell garázst , mert van mit szerelni ?
-
knuckle
aktív tag
válasz
kk831228 #103211 üzenetére
nekem legalább be tudták állítani a futóművet, meg kormányközepet, de azért még a művelet elkezdése előtt az ideg lebombázott...
láttam hogy a szerelő zsákkal, és a kulccsal a kezében kolbászolt a vas felé...
felálltam a székről, és odaszóltam neki, hogy vigyázzon, mert ültetve van..mondta hogy oké.
erre azon a kis padkán úgy odakúrta az orrát, hogy rendes arasznyi részen mintha gereblyével húzták volna meg az orrát alulról...
mikor mutattam neki, már emelés után, hogy ez meg mi? szóltam hogy alacsonyabb és csak odabasztad?volt arca azt mondani, hogy az már ott volt...
látszani nem látszik, de zavar, hogy ennyire nem törődöm, és hogy ott hiányzik a festék róla...én amúgy a szerelőkkel vagyok így...
már a 4-diket fogyasztom másfél év alatt, és a szokásos módon, az első egy két alkalommal minden fasza, aztán még azt sem csinálja meg amit kérsz, vagy nem rakja fel a motorvédőt rendesen...
és mikor ezt szóvá tettem, azt mondta, hogy az úgy volt, nem is kellett leszedni a toronycsapágycseréhez...
a vicc az, de ezt már nem mondtam neki, hogy akkor volt olaj, és szűrőcsere is, az olajhoz meg tuti le kell venni a motorvédőt....
úgyhogy ismét új szerelőt keresek...haver mondta van egy nagyon jó szerelő, hozott anyagból olcsó munkadíjjal dolgozik, és ő nagyon elégedett. ő lesz a következő, hátha végre beválik -
kk831228
addikt
válasz
tresh #103209 üzenetére
Az a baj én még normális futóművest nem nagyon találtam... Egyszer lett cserélve egy kormány összekötő, majd "be lett állítva" azóta húz az enyém is... Otthon állítottunk rajta húrral, jobb lett a gumit nem eszi csak minimálisan de húz azóta is.... Az a baj elviszed valakihez beállítja, kifizeted és szar, akkor mit csinálsz vele? Hiába viszed vissza másodjára se fogja tudni beállítani... Jó esetbe vissza adja a pézt de addigra lehet lekopott a gumid... Ráadásul kérdezgettem egyik ember azt mondja neki jó lett, másik autón meg le ette az 1 éves gumikat (ugyanaz a" szerelőről" van szó) ...
-
!Overdose!
őstag
válasz
chrisnagy13 #103201 üzenetére
Az egy dolog, hogy nincs kötött forgásiránya a gumiknak, de ahogy elkezted használni úgy kell végig, különben nagy esélyed lesz egy szálszakadásra.
-
tresh
veterán
válasz
chrisnagy13 #103207 üzenetére
Vidd el normális futóműveshez aki tudja hogy kell belőni vagy megmondja mit cserélj hogy egyenesen haladjon újra a vas
-
chrisnagy13
senior tag
válasz
Mágus2 #103204 üzenetére
Nemtom, állítólag 25 éve van a pályán a kedves autószerelő mester, így gondoltam ért is ahhoz amit csinál.
60e km van az autóban, a rendőrségen teljesített szolgálatot nyomozói autóként. Végig vezetett szervizkönyvvel, leinformálva. Úgyhogy törve nem volt.
(#103205) VR6-Fan: én eddig ~2000km-t mentem az autóval, a gumi pedig új rajta. Nincs még rajta kopás se.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
chrisnagy13 #103201 üzenetére
A G6-ban állítható a hátsó futómű is. Miért csak az elsőt mérték?
Olyan nincs, hogy javíthatatlan, ha csak nem volt ropira törve és megcsavarodott az alváz. Ha ilyen baleset nem volt, javítható az autó. Vidd másik helyre.
-
tomcsi23
veterán
válasz
chrisnagy13 #103201 üzenetére
Két első kereket megcserélni
csak próbára vagy levették a gumikat?
Mikor húz? Gyorsítás, fékezés közben vagy szimpla gurulásnál is? -
chrisnagy13
senior tag
Sziasztok!
Adott egy VW Golf VI 1.4 TSI CAXA. Voltam ma vele futóművesnél, mert jobbra húz az autó.
Ezt mérte:Szerintük az utánfutás miatt húz az autó, amit viszont nem tudnak állítani. Annyit csináltak, hogy megcserélték a két első kereket, de nem lett jobb. Kezdhetek megbarátkozni a gondolattal, hogy ez végig ilyen lesz tényleg és nem tudok csinálni vele semmit? Volt már valakinek ilyen problémája?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G6 - i7-8GEN I 16GB I 512GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! ASUS TUF GAMING X670E-PLUS WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest