- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Kompakt vízhűtés
- iPad topik
Hirdetés
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
ph Ehhez a TSMC 3 nm-es eljárása ad alapot, ráadásul új technológiák is érkeznek.
-
Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
ma Nagyon nyomul a Xiaomi tablet fronton, és nagyobb méretben is jól megy nekik. Jól. Nem tökéletesen.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trance89 #102731 üzenetére
200 euróba belefér munkával együtt. Nem sok előjele szokott lenni, csak hangosabb lesz a motor kicsit. Sokan észre sem veszik, csak beáll a hajtókar és szétveri a blokkot.
Ilyen hangja van, amikor már csöndes.
Nem kell szétszedni az egész motort, csak az olajkádat kell levenni. Minden egyéb marad a helyén. Nem kell kivenni a hajtókart, a csapágya cserélhető.
Ilyen, amikor már kopott:
[ Szerkesztve ]
-
Mi5u
tag
válasz trance89 #102731 üzenetére
Csináltasd meg minél előbb.
Nekem 3 hete ment szét mindenféle előjel nélkül a BXE(2008.08-i gyártás) motoros Octaviámban a 3. henger hajtókarja szintén emiatt. Mint utólag kiderült már az előző tulaj is így járt, akkor cserélték. Sajnos a donor sem bírta sokáig.
A szerencsém az volt, hogy a vásárlás után 3 héttel történt, és márkakereskedésben vettem. Így nem kellett futnom a pénzem után, hanem szó nélkül visszavették az autót.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trance89 #103295 üzenetére
És csendesebb, vagy nem vettél rajta észre semmit? A szar anyagú csapágy és a 30 000-es periódus nyírja ki.
Többé nem lesz vele baj, az új csapágy jobb anyagból van és a periódust is minimum a felére csökkentve megelőzhető a kopás.
BXE motor amúgy hiánycikk, a fent említett hiba miatt ahol befog a csapágy, ott megy a blokk is.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
!Overdose!
őstag
válasz trance89 #105220 üzenetére
Abba nem 505.01 kell, mint minden nem DPF-es, nem R5, nem V10 és nem 3L PDTDI-be?
Kezdek már én is belezavarodni.
"VW 505 01 minősítésű dízelmotorolajok (ma már többnyire kombinálva a VW 502 00/505 00 specifikációkka):
- 3, 4 hengerű, részecskeszűrő nélküli PD TDI motorokhoz rögzített, 15 000 km/ 1 év csereciklusra."[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
kk831228
addikt
válasz trance89 #105327 üzenetére
Mindenkinek hinnie kell valamiben... Én ebbe nem, momentán... 2 megeggyező viszkozitású, egyező normát teljesítő olaj, teljesen mindegy melyik márkás olajat locsolom bele... Én a fajtát a gyártóra értettem... Amúgy ha ugyanazt normát teljesíti az 5w30 mint az 5w40 akkor se hiszem hogy nagy baj történik...Nem attól fog széthullani a motor elhiheted...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trance89 #106163 üzenetére
120 euróért teljes féltengely csak a kínaiaktól lehet. a két csukló is 100 euró fölött van. Mennyi km van a verdában, hogy már ráz? Első próbának megéri felcserélni a két belső csuklót, ha marad a rázás, akkor nem az lesz a ludas, hanem a kettőstömegű vagy a befecskendezők, vagy a kopott vezérmű tengely.
tomcsi23 Mint ahogy azt a próbaúton is említettem, a dízel csak érzetre hűde megy, aztán megnézed a mutatót, ja még csak 70-el megyünk. Gyorsulásban jobbak az azonos teljesítményű benzinesek. Aztán, hogy emelkedőn melyiken kell hamarabb visszaváltani, az már más kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz trance89 #107112 üzenetére
Olvass vissza, hasonló problémával küzd a haver is... Nem rég érdeklődtem kedd vagy szerdai hozzászólásban volt...
Persze a szerelő ott is tagad... De hát ezt elég nehéz megmagyarázni... Meg szerintem ezen nincs is mit...
Van aki benyeli, vagy annyira hülye hozzá hogy elhiszi.
Még mindig jobb ha bepróbálkozik, mint ha saját költségen szerelheti megint az autót...Mondjad neki jó, akkor nyugodtan cserélje ki a kormányművet saját költségen, mivel Ő qurta el...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trance89 #107178 üzenetére
Azért veszélyes, mert ezek nehéz autók. Lehet vele menni egyébként csak veszélyes, mert hirtelen manővert nem lehet csinálni alacsony sebességnél a rásegítés hiánya miatt.
tresh Lehet bennem van a hiba, de nincs elég szép konszern felni? Kell a konkurensek kereke? Attól prémiumabb egy golf vagy egy octavia vagy bármi..., ha merci felni van alatta, közben meg kurblis az ablak?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Gaming notebook topik
- Steam topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- OLED TV topic
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen