Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- ZIDOO médialejátszók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #70092 üzenetére
A honda.hu-n már nincs is egy ideje.
De a CBF1000 (asszem így hívják) se lesz már.
-
BoB
veterán
CBR600RR: Vége, nincs tovább.
-
yodamastah
őstag
válasz
Daywalker #70080 üzenetére
Végigcsinltam már jó sok 30+ fokos napot, de ha lehet válogatni akkor inkább akkor megyek amikor kicsit kellemesebb. Nem ez a munkám hogy 36 fokban is menni kell.
De mondom mehet kánikula napon is, max délelőttre korlátozva. Ha kell felkelek 6kor, az kevésbé kellemetlen
-
Chrys_
addikt
Akinek lábszárvédős csizmája van, mivel keni az illesztéserknél, hogy ne nyikorogjon? Valami szilikonos cuccal? Ehhez kellene.
-
Daywalker
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
imibogyo #70075 üzenetére
Tavaly Erdélyben az olcsó, de amúgy tényleg vízálló csizmáim talpai leváltak. Ott Romániában vettünk direkt cipőragasztót: élt 2 napot. Haza szigszalaggal körbetekert csizmákkal jöttem, itthon az ismerős cipész nem vállalta el a javítását. Teljes tisztítás és zsírtalanítás után megcsináltam magam FBS-sel. Élt 5 hónapot, és februárban megint elkezdtek leválni a talpak. Találtam viszont egy másik cipészt, aki minden további nélkül elvállalta. Na, azóta - kop-kop - még hibátlan. (Időközben vettem másik csizmát, de mivel a régebbi sokkal kényelmesebb, így az újat egyáltalán nem használom, amíg végleg le nem rohad rólam.)
-
Archer
őstag
válasz
-Mike- #70057 üzenetére
Eleve az ilyen mindenféle bizbaszt szállító autókat meg a sóderes IFÁ-t és társait én vagy minél gyorsabban lekerülöm vagy lemaradok tőlük. Sajnos a fuvarozók gyöngyei sokszor lesz@rják, hogy pakolta fel a gép az anyagot a platóra, sietnek, hogy jöhessen a következő fuvar, ilyenekről, hogy ponyvával letakarás, ne is álmodjunk, aztán a mögötte menőnek meg folyik minden a nyakába. Nagyon sok felelőtlen meg lesz@rom ember mászkál az utakon akit magán kívül más nem igazán érdekel.
Videóhoz: én amit csináltam volna valószínűleg: balra ki aztán "satufék". Nincs itt olyan nagy tempó ez meg valami sportmotor, pikk-pakk meg lehetett volna vele állni, viszont megpróbálni megelőzni szerintem neccesebb mert mi van, ha pont balra indul meg.
-
Something_
őstag
válasz
yodamastah #70076 üzenetére
Nekem is jó lehet a következő csütörtök, Daywalker hétfő körül tudja meg, hogy jó-e neki.
-
yodamastah
őstag
Nekem a péntekek a jók, bár csütörtökre eleht át tudom tenni. De 30 fok felett most kihagyom elég volt egy 35 fokos nap legutóbb
Eselteg azt lehet ha nagyon meleg van (30+) akkor csak délelőtt.
Na mindegy bármi is lesz, rengeteg gumit vettem, szóval el kell motorozni őket
-
imibogyo
veterán
válasz
Bogyó bá' #70072 üzenetére
Oké, de mivel? Én melós bakancsot (brutális terhelést kapott, sokszor azzal állítottam meg a szállítószalagot stb.) ragasztottam otthon vagy 7 éve rugalmas epoxy-val és sok mindent lehet rá mondani de azt nem, hogy nem tartott... Konkrétan már az anyagában kezdett szétmállani a talp, de a ragasztás még mindig tartott.
-
pityaa23
senior tag
Ejj bakker de motoroznék, van is időm de a csizma csak péntekre lesz megragasztva. Fuck. Hülye voltam, hogy beadtam, megrahaszthattam volna én pár óra alatt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
stereodead #70065 üzenetére
Michelin Pilot Street Radial
-
doc
nagyúr
válasz
stereodead #70065 üzenetére
nekunk az ER6-f-en Michelin Pilot Road 3 van, bevalt (a 2-essel voltak idonkent kopaskepi problemak, de ez jonak tunik)
-
Mikor érdemes motort venni?
Mikor esik be jobban az áruk? Ősszel?("sokáig" eladhatatlan lesz) Télen?(karácsony?)
Vagy valami másik időpontban?A motoros ruházatot ha jól láttam télen akciózzák keményen, de ha tévedek majd kijavítotok.
-
stereodead
csendes tag
Kawasaki ER5-re, utcára milyen gumit ajánlanátok? Dunloppal vettem de már rommá vannak kopva, úgyhogy kellene rá új.
-
Horvi
őstag
Valaki kakucs? Két hét múlva valamelyik hétköznap.
-
Kroni1
veterán
válasz
yodamastah #70062 üzenetére
Nyilván semmi nincs, sőt nagy valószinűséggel ha jön ott autó az le is tudott volna fékezni, vagy elmenni mellette. Csak azt mondom, h szerintem ez lehetett az oka, hogy miért nem mert rendesen kerülni és átmenni a másikba. Az is igaz, hogy pont arra próbált kerülni amerre az a szar elindult, pech..
-
yodamastah
őstag
válasz
Kroni1 #70061 üzenetére
És akkor mivan ha ott van valaki a másikban. Motorral elférsz 1 méter széles helyen. Gázelvétel nélkül nyugodtan balról kikerülhette volna az egész szitut. Sőt ha van valaki a másikban akkor is valószínű hogy elfér 2 autó közt. A gond inkább az lehetett hogy nemigazán látni hogy merre fog elindulni a szivacs ami leesett. Most merre kerülje jobbra vagy balra. Aztán meg csak beleállt a fékbe lesz ami lesz.
Az esettől függetlenül azt mondom hogy kegyetlenül le lehet agyilag blokkolni egy amúgy higgadt állappotban egyszerűen megoldható vész szituban.
-
Geresics
addikt
válasz
yodamastah #70058 üzenetére
Egyszerűen "nem merte kikerülni", pont mint sokan, amikor "nem mernek" bevenni egy kanyart...
-
-Mike-
addikt
A kikerülés ismeret teljes hiánya (avagy arra mész amerre nézel) + rövidnadrág kombó: [link]
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #70055 üzenetére
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #70035 üzenetére
De örülnék ha az enyém így nézne ki 2 szezon után
-
mm89
őstag
Na megtörtént a műszaki.
Beraktam a dbkillert, bár nem csavaroztam be, mert nem bírtam (). De komolyan, sehogy nem bírtam behajtani a csavart ami rögzítené.. Végülis beszorult.
Erősen gondolkozok rajta, hogy bent is hagyom állandóra, mert alsóbb fordulaton sokkal jobb lett a gázreakció. A hangja se rossz, bár egy picit lehetne hangosabb és nagyon hiányzik a durrogásJah és a vizsga: (nem nkh)
Első amit néztek a kipufogó. Mivel nem gyári, ezért rögtön kereste az E betűt. Szerencsére van benne, és műbizonylat is van hozzá, amiben benne van, hogy ehhez a típushoz való. Készült róla kép is, és a sorszámát be kellett vezettetni a forgalmiba. Ez kb 10 percet és 2300 erős magyar forintot vett igénybe a helyi kormányablakban.
Utána következett a rendszámtábla. Ez már neccesebb volt, mert nem igazán állt elfogadható szögben. A szabály ugye az, hogy a függőlegestől legfeljebb 30 fokban térhet ki. Egy "elegáns" mozdulattal le is hajtotta a táblámat, tartóval együtt, kicsit görbült is a tábla, de vizsga után vissza-egyengedtem. A pozívióján kívül fontos jellemzője még a táblának, hogy rendelkezik világítással. Na ez az enyémre nem igaz, így ment a tanakodás, hogy mit kéne odaragasztani ami világításnak néz ki. Elszaladtam a helyi motorosboltba, vettem egy ledes világítást (3600ft), meg ha már úgyis mentem, megkért a vizsgás-fiú, hogy vegyek neki is, jól jön az még a hasonlóan felkészült motorosok kisegítésére. Egyébként ha már megvettem valószínűleg fel is rakom rendesen, ezzel is csökkentve a támadási felületet egy esetleges igazoltatásnál
A világításon kívül még a prizma is fontos, ez sincs, de végülis nem is raktunk fel.
Mást nagyon nem firtattak, bár igazából a többibe nem is lehet belekötni (E betűs ledes indexek, rövid kuplung és fék karok, nem gyári tükrök).Tehát a lényeg az, hogy aki nem gyári dobbal gurul az készüljön fel a következő vizsgára. Bár az sem teljes megoldás, mert egy igazoltatáskor elég könnyen ki lehet szűrni..
-
emre
veterán
válasz
FIREBLADE78 #70044 üzenetére
-
Geresics
addikt
válasz
Geresics #70048 üzenetére
Ja, amúgy nekem ez az A.R.C. Battleborn az álmom, és csak 150$ az ára! Egy baj van: csak az USA-ban árulják!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
Something_ #70046 üzenetére
Csak annyira érdekes,mint a kopott kabátod.
-
-Mike-
addikt
válasz
Something_ #70035 üzenetére
Le kéne fogyni és akkor nem kopna a hasadnál.
-
Something_
őstag
válasz
FIREBLADE78 #70044 üzenetére
Koszonjuk, hogy megosztottad velunk. Helyedben elgondolkodnek egy blogban, igy tobb emberhez eljutna.
-
FIREBLADE78
addikt
Most végeztem a motor mosással és lánc tisztítással. Fasza volt sötétben telefon vaku mellett.
-
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #70041 üzenetére
Ja hát ha direkt koptatod akkor mit csodálkozol...
-
Kroni1
veterán
válasz
Kolondrum #70034 üzenetére
Ez a másik PLUS tourmaster kabát amit linkeltél szintén ugyanolyan gagyi érezni már amikor felveszed, hidd el, én is próbáltam asszem a Biker13-nál, de azonnal otthagytam.
Én kiverném náluk a balhét, és visszakérném az árát!!! Ha jól tudom 6 hónapon belül jogod van hozzá, és akkor nem kell a louis-os sz@rok közül választanod, mehetsz más boltba is.. Persze nem mondom, hogy 40-ért könnyen találni fogsz jobbat, sőt! Én mikor futárkodtam ugyanilyen köröket jártam, vittem vissza mindent ami 1 hónap alatt kipurcant a napi használattól, és be kellett látnom, hogy a drága kabát hosszútávon mindig olcsóbb!A Dainese bőrruhám 5 évesen úgy tudtam eladni, hogy makulátlan volt, szinte alig buktam rajta.. Az előző kordura kabátom 10 évet kibirt!!! A mostaniban nincs még sok km, de kb. egy éves kutatás, és majdnem a teljes magyar kínálat felpróbálása után tudásra, és minőségre a legjobban ez tetszett: Spyke Pathfinder WP
Elég konkrét elképzelésem volt, hogy minek kell megfelelnie, és ez maradéktalanul minden igényemet kielégiti. Igaz a kabát nem volt annyira olcsó, akciósan kifutó típusként 125ezer helyett 90ezer ft körül volt, de ha ez is kibír annyit mint az előző (remélem) akkor az évi 9e ft-ot jelent, és egy olyan kompromisszummentes kabátom van, amit tudok használni hidegben, melegben, esőben, stb... Megjegyzem nem azt mondom, hogy legyünk sznobok, és ész nélkül vegyük meg a legdrágábbat, pl. egy BMW Rally ruhát közel félmillió forintért, (egyébként az a ruha például az én igényeimhez sokkal kevésbé lett volna megfelelő) hanem hogy legyünk tisztában azzal hogy a kabáttól mit szeretnénk, és azzal is, hogy a ruhán nem szabad spórolni, a márkás gyártók cuccai a legtöbb esetben nem véletlenül drágábbak!pityaa23: Az A-PRO-t tavaly ősszel én is próbáltam a Motoroázisban, nekem is egyik befutó volt, tetszettek a szellőzési lehetőségek, tök jó nyári kabátot is lehet belőle csinálni! Szóval én Symbi-nek is minimum ezt ajánlanám!!!
A tulaj amúgy nagyon rendes volt. Már majdnem megvettem de mondtam neki, hogy ha a pénz nem számít akkor megvenné-e vagy tudna-e jobbat. Erre elmondta, hogy ez max középkategória, a Clover amit még forgalmaznak az jobb anyagból késziti a kabájait, de olyat jelenleg nem tud adni.. Tavasszal jött a Clover de az meg nem tetszett és 100ezerért olyat nem veszek, ugyhogy végül is a Spyke lett az A-Pro helyett, és egyenlőre nagyon nem bánom. -
Something_
őstag
válasz
canniball #70036 üzenetére
Ez nem uj dolog, ez fokozatosan kopott be, ahogy a tankhoz er. Csak gondoltam Symbinek megmutatom, hogy nem csak a 26e-es kabat hal el
Daywalker: bar csak motoroznank
a heten sem fog osszejonni palyanap, de akkor kovetketo heten megoldom valahogy a melot, ugy is en vagyok a fonok
csak majd irj, hogy mit tudtal lefixalni.
Amugy a draga ujgazdag kabatra meg reagalnek, hogy olyan jol szellozik es olyan komfortos, hogy mindig azt hiszem nincs behuzva, pedig nyakig fel van. -
laccczka
tag
Július végén szabadság címszó alatt egy hetet töltök a Dunántúlon.
Tervezem, hogy minél több márkakereskedést felkeressek a motorok élőben való megtekintése végett
Így még is csak könnyebb ráizgulni egy adott típusra mint a netet böngészve.Nagyon köszönöm mindenkinek a segítségét, tanácsát, észrevételét!
Sok mindenre ráirányítottátok a figyelmemet amin amúgy simán átsiklottam volna.
üdv.
laccczka -
Daywalker
addikt
válasz
Something_ #70035 üzenetére
Nem értem, mit sírsz
Használod rendszeresen, ezért kopik. Semmi sem tart örökké, teljesen mindegy, mennyibe került. Ezért rossz a fehér bőr, mert azon minden meglátszik, egyébként meg újra be lehet színezni, ha zavar, és akkor olyan lesz, mint az új. Btw, az ilyen drága cuccokat az újgazdagoknak találták ki, akik kétévente úgyis újat vesznek, mert már nem divatos, nem megy az új motorhoz stb. Kb. pont leszarom, hogy kopott a kabát. Most motorozunk vagy divatozunk?
-
Grillo
őstag
válasz
Something_ #70035 üzenetére
Mer úgy mentek, mint a zállatok...
-
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #70035 üzenetére
Mindenki kabát-gondokkal küzd?
Mi lelte? Úgy néz ki mintha kidörzsölte volna valami. -
Ez?
Textil kabát - Tourmaster dzseki
A Textil hosszú kabát 600 D Heavy Duty poliészter anyagból készült.
Airvent cipzár elöl és hátul.
Vízálló cipzár az ujjaknál
3 M fényvisszaverő az első és hátsó oldalon
Zsebek elöl és hátul.
Mesh thermo bélés belsejében használt további Membrán.
Védőfelszerelés: Protektor a váll, könyök és a gerinc résznél a maximális biztonság érdekében.Nem tudom már kikerülni jövő héten le kell cserélni mert jeleztem.
Már arra is gondoltam ,hogy veszek valamit csak nyárra erre a 45 fokra.
Ezt meg csak úgy! [link]
-
Már hetek óta megjött a töltés visszajelzőm, meg van a biztifoglalat, a vezetékezés minden, DE a kapcsoló nincs. Egyszerűen nem kapni olyat ami esztétikus nem gány, motorhoz illő darab. Az meg a másik, hogy mindegyik nagy és nem fér el sehol. Találtam egyet 7 rongyért, de egy sima kapcsolóért ami vízálló nem adok ennyit. Most azon agyalok felszerelem, de a kormányon egyeőre csak össze lesz sorodva a két vezeték aztán majd kialakul a kacsoló, de ez már igazi gány lenne. Nem fér össze a motor küllemével.
-
Fejlemény! Olyan dologra tudok ráfizetni ami a louis-nál elérhető. Onnan mit ajánlatok? 40-45k-ig kabát.
-
pityaa23
senior tag
válasz
Kolondrum #70023 üzenetére
Én most vettem nemrég A-PRO márkájú túrakabátot, meg hozzá gatyát. Minőségre eddig kifogástalan, igényes varrások, látszik, hogy nem szar anyagból van. Az üzlet tulajdonosának is ahol vettem ilyen van, gondolom megtehetné, hogy vesz akármit, de neki is megfelelt. [link] Szürke színben vettem. Lecipzározható az eleje, vele együtt a karod alja és az egész háta. Akkor tiszta háló az egész. Rosszabb időben vissza, van szélálló bélés és thermó is. Mondjuk én még melegben sem szedtem szét teljesen, csak lehúztam a cipzárt.
-
válasz
Kroni1 #70022 üzenetére
Na azt mondták megmutatják a beszállítónak a hibát, elhoztam hordom mert fizu előtt vagyok és azt javasolták ne cseréljük, mert ilyen futással amit én meséltem nekik nem fogja bírni, mit ajánlatok? Az amit ajánlottatok milyen lehet? Szinte bármit megszereznek és akkor erre ráfizetnék.
-
Yoshida
aktív tag
Ez meg mi: "...viszont néhány órával később Dunlopot diszkvalifikálták a versenyről, szabálytalan vezérműtengelybütyök bevonat miatt"
Ki vizsgálja, és hogyan?
és mit számít a bevonata? Gondolnám hogy egy versenyt kibír bármilyen bevonattal...
A folytatása se gyenge:
"Mivel más választása nem maradt, magánúton vásárolt még kedden egy másik blokkot Robin Appleyard egykori versenyző, jelenleg csapattulajdonostól, szerzett egy magángépet két pilótával, és átrepítette a blokkot Man-szigetre. Az új motor összeszerelése kedd este kezdődött, éjjel tizenegykor már a fékpadon próbálták, de Dunlop így is csak fél négykor került ágyba a versenynap hajnalán." (majd ment egy második helyet, pár napra rá meg pálya csúcsot döntött
)
-
demars
addikt
Üdv!
Egy kis infóra lenne szükségem. Bontott motorokkal, motor alkatrészek (használt) forgalmazásával foglalkozó cég vagy bolt érdekelne. Néznék a paripámra fehér index búrát, sokat dobna rajta. Esetleg ha valaki tud bontás alatt álló cbf600 s -ről az kérem ne tartsa magában.
Köszönöm -
HSM
félisten
válasz
Bogyó bá' #69979 üzenetére
Épeszű oktatók először kismotort raknak alád nagymotoros jogsinál is.
(#69998) runner 125: Átérzem. Én is jártam így a robogóval. Konklúzió +1.
(#70009) laccczka: Ez is csak 16LE. Én elfelejteném, ami nincs legalább 25 körül, de ideális inkább 40-50 lenne. 16 nagyon kevés. Lassú, erőtlen, az autósok meg sokszor idegbetegek, nem árt, ha előre is tudsz menni, nem csak a fék van vagy az árok.
Ami az anyagiakat illeti... Használtan az új VanVan árának bő harmadából már kapni már pl. GS500 Suzukit, na, egy olyat el tudnék képzelni erre a feladatra.
-
canniball
nagyúr
válasz
Kolondrum #70003 üzenetére
Jártam már én is így egy nadrággal, igaz csak egy helyen volt rajta ilyen de az nagyobb volt pedig szinte nem is használtam. Visszavittem, keresztkérdés nélkül mondták hogy anyaghiba, gari. Hajrá!
laccczka!
Nem is tudtam hogy van 200-as VV is. Viszont ha A2 akkor már tényleg inkább korlátlan, nem hiszem hogy sokkal drágább lenne de később ha megtetszik a dolog még jól jöhet.Továbbra is azt mondom első körben nézz inkább használtat. Ha később úgy gondolod nagyobb kell akkor nem buksz sokat, ha pedig elégnek ítéled akkor még mindig ráérsz később egy újra beruházni.
-
Geresics
addikt
válasz
laccczka #70009 üzenetére
Nem ismerem ezeket egyáltalán, de azt látom, hogy 11LE helyett ez már 16LE, ami határozottan életképesebb! (Az Inazuma 24LE...)
Stílusról, ízlésről vitatkozni felesleges, van akinek ez jön be, van akinek a pályagépek, és van, akinek az endurók. Ami nekem nem tetszik, az a 6,5 literes üzemanyagtank! Biztos alig eszik, de azért lehetne nagyobb is, pláne, hogy Neked egy utad 120km!
Ráadásul a 200-as ára már majdnem 1,5MFt! Annyiért azért már bőven van választás, más gyártóknál is! Ha jól tévedek, pl. a BMW G310 is csak 1,6MFt lesz, és az 34 LE ! Tudom, hogy tök más stílus, de azzal már nem csak túlélni lehet, hanem jót motorozni is!De a többi gyártó is biztos kínál valamit már ilyen áron, én sajnos nem ismerem a teljes kínálatot...
A Yamaha, amit linkeltél már sokkal jobb volna, ha nem kérnének érte irreálisan sok pénzt (2,1-2,2MFT!)Csak azt tudom mondani, hogy szánd rá az időt, és menj el, próbálj ki több motort! Ülj rá, vezesd, akár használt változatban is! Ekkora beruházást hosszú távra tervez az ember, és ha most rosszul döntesz, akkor annak hosszú ideig iszod a levét! Épp ezért mindenképp megéri az a pár nap, amit beleölsz a mászkálásba!
Az, hogy ki mennyire gyorshajt, téged ne érdekeljen. Én sem vagyok egy "táblabálványozó", de aki betartja a KRESZ szabályait, arra még olyankor sem mondok csúnyát, amikor épp sietnék. Apám, aki 50 évig vezetéssel kereste a kenyerét (és a mienket egy ideig), azt mondta nekem, amikor 98-ban leraktam a jogsim: "mindig annyival menj, amit Te biztonságosnak érzel! Ha valaki gyorsabban akar menni, ne hagyd, hogy belehajszoljon a nagyobb tempóba! Ha menni akar, úgy is elmegy amint tud, Te legfeljebb segítsd a biztonságos előzésben!" Szerintem tök igaza volt. Annyira még sosem siettem, hogy ne érjek oda...
-
válasz
kisninja #70012 üzenetére
De ha valakit nem fog úgy meg akkor megette a fene. Jön egy kis hideg nem ül fel, költeni kell
. Hát abból látni ahogy hozzááll. Nem bántás ,de te azzal a fejjel mondod amit ahogy te látod, valakit nem fog meg. Én pl a kocsival vagyok úgy mint a kolléga a motorral. A 20 éves swift jó lenne csak ne legyen drága és elvigyen A-ból B-be, de motorra kiadtam 5-6x annyit mint a fenti autó ára lenne. -
kisninja
őstag
válasz
laccczka #70009 üzenetére
Ha ennyit tervezel motorozni Tedd le az A-t nem buksz vele semmit, hidd el nem bánod meg. Illetve
azt a vizsgát nem veszik el. Minimum valami 400 as 500 as kellene azt nem hajtod szét, és megy is. Tavaszól őszig ott lesz a széles mosoly ha olyan motort veszel. Én is 0 a tudással 750 est vettem. Nem bántam meg és nem is vagyok azért már olyan fiatal se. Én hobbinak vettem. -
Debilon
addikt
válasz
laccczka #70009 üzenetére
bár nem nekem szólt a kérdés, de a 200-as VAN VAN nem fog beleférni a A1-be a 12KW miatt, mert tudomásom max 125 cm3 és 11 kW a határ
de szerintem is minimum A2 amit érdemes, hiába vagy hozzászokva hogy a biciklivel folyton letolnak stb. motorral azért más lenne, országútra minimum 3-400 ccm, főleg ha forgalom is van rajta és nem vidéki mellékút
-
laccczka
tag
válasz
D1Rect #69947 üzenetére
Az A1 akciósan mostanság olyan 30 akárhányezerben állna meg.
Feree13:
ez esetben inkább az idővel spórolnák illetve persze kényelmesebb lenne utazni is és nem kell senkihez, semmihez igazodni. Úgy, hogy a munkáltatóm fedezi az utazásom egy részét így havi 10.000 HUF bukóban vagyok. Ha átállnék motorra a munkáltató által adott összeg bőven elég lenne az üzemanyag költségre plussz maradna havi 10 db ezresem a motor fenntartására. Tulajdonképpen erre az összegre irányult az eredeti kérdésem, hogy elég lenne-e havonta.Archer:
Igen, hasonlóan tervezem a nem motoros hónapokat(november-március)geresics:
Az a probléma, hogy a többi típus nem jön be. Mi a véleményed a 200-as VAN VAN-ról?SymbianOS:
Igazad van, nem tudom milyen lesz egy 125-sel közlekedni. Most is csak a szükség visz rá. A leelőzésekhez hozzá vagyok szokva mert bicajjal túrázom és tudom milyen érzés amikor egy türelmetlen gk meg akar hágni. Attól, hogy jogkövető állampolgár vagyok aki megpróbálja betartani a szabályokat(esetünkben a KRESZ, sebességhatár) meg tudlak érteni amikor valaki a 90 helyett beáll mondjuk 70-re. Ilyenkor én is olyat mondok, hogy Isten csak kötőszó a mondatban.
canniball:
Ha motort veszek akkor hosszú távra tervezek, így meg csak új éri meg.
Bár az is előfordulhat, hogy nem lesz elég a 125-ös (amire TI is felhívjátok a figyelmemet) és kevesebbet bukok egy használttal.bogyo112:
Kicsit én is így érzek. Mi lesz ha egyáltalán nem nekem való a motorozás?
Inkább bukjak egy 30-ast mint 100+ ezer forintot.Végezetül mint tapasztalt szakértők mit szóltok a B tervemhez?
-
mm89
őstag
válasz
FIREBLADE78 #70007 üzenetére
Ez volt a válasz
: Gandalf mondja meg.
Én holnap megyek műszakira. Már telefonban elmondták, hogy csak gyári kipuff, vagy E betűs de akkor +3000 mert be kell jegyezni a forgalmiba. Szerencsére E-s, és van dbkiller is.
-
Plus Roller Piros XL a neve.
Xaels! Belül meg nyúlik az anyag ami a protektorokat tartja és attól tartok hamarosan elenged. Már eleve a tépőzárakat nagyon óvatosan kell oldani.
De még mutathatok 16x ennyi szakadást gyengülést, leendő szakadást. Még csak nem is kicsit rám és csak használom semmi extra.
-
Xaels
félisten
válasz
FIREBLADE78 #70001 üzenetére
Szürke Gandalf... Hülye kérdésre, hülye válasz...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nintendo Wii U
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Autós topik
- ZIDOO médialejátszók
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával