Hirdetés
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Tigerclaw #152098 üzenetére
Saját, új motorral tuti nem állnék neki a jogsinak, pedig nekem nem volt gondom a terelgetésével. Amikor bizonytalan voltam, megálltam és meg tudtam tartani a motort, de főleg a termetem okán.
A GB350S hagyományos, lábbal kapcsolandó váltóval rendelkezik. Szóval váltós motoron vizsgázz!
Én is sok évnyi 50-es robogózás és mégtöbb autóvezetés után csináltam a korlátlan A jogsit. A rutin nem lett meg elsőre, a forgalom igen. Még véget sem ért az első rutinóra, már mondtam az oktatónak, hogy a forgalomtól nem félek, közlekedni már tudok. A motorkezelést kell megtanuljam.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
fattyu #152091 üzenetére
Köszi a válaszokat.
Mikroszkopikus az esélye, hogy ne legyen elég az A2, sőt nagy az esélye hogy még az A2 limitet sem fogom megközelíteni. Eleve új motort veszek amiknek az ára húsba vágó, de nagyobb teljesítmény/súly arányra abszolút nincs szükségem, féláron sem. Használva nagyrészt helyben lenne, hétvégi pár órás túrákra (betonon) és ritkábban 1-2 havonta közepes távolságú utakra, esetleg évi 1-2x “hosszabbakra”. 3 féle motor áll közel hozzám. Robogó, Cruiser és ennek teszkósabb verziója a retro/classic. Egyikhez sem kell nekem se nagy teljesítmény, se nagy utazósebesség, nagy súly meg pláne nem. A Top 5-be olyanok kerültek be nálam mint az Xmax 300, Honda GB350S, Benda Rock 300/Chinchilla 500.Akkor nincs értelme saját motorral tanulni, vizsgázni. Főleg azt szerettem volna kikerülni, hogy valami csotrogánnyal kelljen tanulni, vizsgázni, eleve hátránnyal.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Tigerclaw #152089 üzenetére
Ahol én szereztem a jogsit, ott volt elméleti lehetőség saját motorral órákat venni és vizsgázni is. Az óradíj kb 25%-kal volt olcsóbb. De pár dologra felhívnám a figyelmed:
- Az oktatómotorok fel vannak készítve a kezdőkre: bukókeret erre-arra, egy-egy eldőlés nem is látszik rajta, de ha a forgalom nem adja ki, azt is jó eséllyel átvészeli. A tieden ilyesmi nem lesz.
- A tanórára, vizsgára el kell juttatni a motort. Ha te mész vele forgalomban, nyilván a kategóriára szóló érvényes vezetői engedély nélkül, megütheted a bokád, akár a jogsiszerzéstől is eltilthatnak egy időre.
- Amilyen motoron vizsgázol, olyanra szól a jogsid. Tehát ha automata, akkor benne lesz, hogy váltóst nem vezethetsz. Az A2 mindent tud, amit a nagyok, de csak max 35 kW. Az azért nem olyan sok annak tüksében, hogy meddig megy el a skála.
- Ahol én szereztem a jogsit, ott ugyanannyiba került az A2 és az A is. -
bacus
őstag
válasz
fattyu #152088 üzenetére
Én is mentem egy kicsit, nincs változás Visegrádon
. A Bárka étteremben akartam volna enni vmit, de zárva volt, kanyarodok ki, mikor jön két motoros, intek nekik, hogy zárva... Elindulok, majd látom a visszapillantóban, hogy még két ember csatlakozott hozzám.
Dunabogdány, Gondűző pizzéria előtt megállok, a két motoros is, bemutatkoznak, majd megkérdezték ülhetünk e egy asztalnál. Mondjuk ők nem ettek, csak ittak egy teát..
Maci: Az egyik egy QJ motorral volt, élőben jónak nézett ki, ez állítólag 90 lovas, v2 motor. Nagyon meg volt elégedve vele a srác, egy vstrom 650-t cserélt erre. Idei terveik, mennek Moszkvába motorral. Közben eszembe jutott, hogy a motoralkatresz.eu tulaja F.Peti-nek is volt ilyen, eladta, egyetlen ok miatt, nem fértek el rajta ketten az asszonnyal, de szintén elégedett volt vele. Mondjuk én még mindig inkább az 1000.es DL-t vennék. Persze ha az ár nem számít, akkor maradnék a GS- nél.
-
bacus
őstag
válasz
Tigerclaw #152089 üzenetére
A2 vizsgán CSAK A2-es motorral mehetsz, nagy A-n meg csak A-nak megfelelőt, hiába néha alig van különbség, súlyban, stb, nem lehet.
Ahogy már javasolták, ne állíts magadnak korlátot, legalábbis A korlátot ne, jobb az A korlátlan.
Ha saját motorral akarsz gyakorolni és megfelel a kategóriának, van ahol van rá lehetőség, pl ott tudod tárolni a motort, de nem fognak nagyon vigyázni rá..
-
Biqci
aktív tag
válasz
Viiktor1989 #152090 üzenetére
7 kg? Az biztos nem okoz semmit, az kb egy fél tank benzin, nem hiszem, hogy észreveszed. Én 240 kg-os gépről ültem át egy 190 kilósra, na ott olyan volt, mintha egy bringával mennék
-
fattyu
veterán
válasz
Tigerclaw #152089 üzenetére
Úgy tervezem, hogy A2-re vizsgáznék idén
ne. ha mégis majd olyan motorba szerelmesedsz, akkor meg szívod a fogad a plusz egy jogsi szopás miatt. ha nincs valami ami miatt nem lehet akkor csak a korlátlan ALehet-e saját motorral, saját benzinnel tanulni, vizsgázni? és hogy hozod viszed legálisan?
valamint jogi buktatók miatt sem hiszem.
Lehet-e robogóval tanulni, vizsgázni ahol ugye nincs váltás?
lehet de akkor be is kerül a jogsiba automata váltó korlátozás. ergó nem tennémYamaha Tricity/ Piaggio MP3?
iskoláknál fent van a járműflotta.
szinte esélytelen. -
Viiktor1989
aktív tag
Sziasztok. Nagyon kíváncsian várom az új Triumph Tiger Sport 800-at. A kisebb testvérét sem próbáltam még ki,de szerintetek az a plusz 7 kg többlet súly mennyire vehető majd észre a kezelése során?
-
Tigerclaw
nagyúr
Úgy tervezem, hogy A2-re vizsgáznék idén. Az összes motor/robogó belefér ebbe nálam ami szóba jöhet az ára, illetve személyes preferencia miatt. B van ezer éve, 50cc-s robogóm is van már régen.
Pár kérdésem lenne:
Lehet-e saját motorral, saját benzinnel tanulni, vizsgázni?
Van-e ennek anyagi előnye a tanfolyam díjban?
Lehet-e robogóval tanulni, vizsgázni ahol ugye nincs váltás? (Nem azért kérdem mert úgy egyszerűbb, hanem mert jelenleg 50% az esélye hogy maxi robogót veszek és nem motort)
Lehet-e pl. olyan “egzotikus” járgánnyal tanulni, vizsgázni mint pl. Yamaha Tricity/ Piaggio MP3? (Ezek is rajta vannak a listámon, még ha kicsi is az esélye ezeknek a magas áruk miatt) -
fattyu
veterán
jó idő volt me kimentem egy karikát a huskyval. sokkal vidámabb lettem
-
bacus
őstag
válasz
macilaci78 #152085 üzenetére
Nem fogsz örülni (anyagilag), de a 2014 utáni 1000-st ajánlom, a fék és a futómű klasszisokkal jobb. Meg az ára is.
-
kriszti21
csendes tag
válasz
macilaci78 #152082 üzenetére
Ezzel a kardánnal tényleg erőteljesen leszűkült a kör.
Bacus listáját még Motoguzzi Stelvioval, Triumph Tiger 1200-vel, Yamaha Super Tenerevel tudom bővíteni. -
bacus
őstag
válasz
macilaci78 #152082 üzenetére
túl sok kardános nincs, bmw GS-k, RT-k, honda crosstourer, deuville, nem is nagyon tudok más kardánosról. De persze ettől még lehet..
-
kriszti21
csendes tag
válasz
macilaci78 #152080 üzenetére
Jah így értelek.
Én meg a másik végletről tudok beszámolni, hogy van 2db 15+os motorom és egyikkel sincs semmi bajom, pedig az egyik kifejezetten "hányattatott" sorsot él és lát túrától kezdve napi rohangáláson át mindent is (nem olvadok el az esőben és 8-10foknál mindig kikerül a garázsból). Ennek ellenére (lekopogom) csak kopó/fogyó alkatrészeket kellett cserélni.Akkor mondjuk az igény nem olyan magas, mi a kereted? Meg jól emlékszem, inkább a túrásabb vonal érdekelt régebben?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
kriszti21 #152079 üzenetére
Egy jó ABS, futómű és fék már elég.
A robogómon az utolsó években mindig volt valami. Hol az egyik cső engedett, hol a másik, hol a tavaly cserélt, hol a gázbowden szakadt el, vagy épp a km-spirál, a különolajozásnál az olajpumpa engedte az olajat álltában és légszűrőből csepegett, eltört a segédváz... Ezek a korból adódtak és egy hasonló korú motortól sem lepne meg. Csak míg a robogót városon belül használtam és mindig volt az ülés alatt egy 10-es gyűjtő, azért egy motorral kiszakadnék a városból.
Volt 25 éves Passat, 30 éves Lada is. Egyik sem volt egy betegágy, de mindig volt valami, amivel meglepett.
-
kriszti21
csendes tag
válasz
macilaci78 #152078 üzenetére
Azért a motoroknál csak mostanában indult be igazán ez a telebasszuk elektronikával vonat (kivétel pár gyártót akik hamarabb kezdték).
Pár éve a japán vonal még kis túlzással ugyan az volt mint 10-15 éve, kb csak az került bele amit az EU miatt muszáj volt belerakni.
Simán lehet, hogy elbeszélünk egymás mellett és te több technikára vágynál és ezért mondtad, hogy nem vennél 10+ évest. Neked milyen kényelmi és biztonsági felszereltségre lenne igényed? -
macilaci78
nagyúr
válasz
kriszti21 #152076 üzenetére
Ha az autókból indulok ki, akkor motorikusan ott sincs jellemzően gond, csak a motorra aggatott szir-szarokon, meg a kényelmi, biztonsági berendezésekkel. Turbó, DPF, elektromikus bisz-baszok.
A motor másképp amortizálódik, viszont sokkal kevésbé értek hozzá, hogy fel tudjam mérni az állapotát. Volt újonnan vett robogóm, ami alattam öregedett 25 évet, ráadásul a futás 60%-a az utolsó 5 évben volt. Aki látta, aszerint nagyon egyben volt a gép 25 évesen, de az én szememben az emlékeimmel összevetve elég viseltes volt a burkolat alatt. -
vlevi
nagyúr
válasz
macilaci78 #152075 üzenetére
Nekem itt az a furcsa, hogy az ára kezd közelíteni a V-Strom 650-hez.
Jó, tudom, papíron agyon van pakolva extrával, brembo, ésatöbbi, de mégis jobban bízok a japán technikában. -
kriszti21
csendes tag
válasz
macilaci78 #152071 üzenetére
Külföldi fórumokon már vannak 1-2 éves darabokról hírek 10en ezer km futásokkal, eddig senkinek semmi baja vele, dehát még kell pár év mire okosabbak leszünk. Mivel amcsiban nem használják és euban is a keleti országokban kezdték el venni, lassan gyűlnek az infók. CFMoto, Benelli meg KOVE jobban pörögnek, ott már kezd körvonalazódni a dolog.
10+ éves motor témára:
Nem gondolom, hogy a motoroknál a kort olyan szigorúan kéne venni, gondolj bele sokaknál 10év alatt lehet a garázson kívül csak 1 évet (vagy annyit se) él a motor és fut az alatt 30-40k km-et (ez sok híres túramotornak az éppen, hogy bejárattad kategória).
Azért ha egy ismert megbízható modell karban van tartva és nem az utcán élte le az életét, nem lehet vele nagy gond. Kb ugyanolyan rizikónak érzem, mint a kínai új motor vételét.
Nézd meg hány BMW, Honda, Yamaha, Suzuki, stb. rohangál nagy km számmal.
Ismerni kell a típus gyengeségeit, illetve az általános jeleket amikből lehet következtetni, milyen életet élt addig a motor. -
bacus
őstag
válasz
macilaci78 #152073 üzenetére
A GS nem számít rendkívül erős motornak szerintem. Az enyém 125 Le 125Nm max értékekkel.
A futóműve viszont tényleg szenzációs, a fék kiváló, nem alattomos. A motor részt is szeretem, passzol hozzám (és még sok emberhez), de azt sokan nem szeretik.
-
bacus
őstag
válasz
macilaci78 #152071 üzenetére
Mire gondolsz? Hogy mentek e vele?
Sztem van fent teszt, meg vhogy volt itt is egy link a manusról, aki vagy 18 motort vett 5 év alatt, abban a repertoárban is volt - lehet nem pont ilyen kínai - de ott se véletlen cserélte. Nekem nem kéne, pedig elég jóba vagyok a Mamisokkal, akik nézegették.. sőt, beszélgettem is róla, de engem nem győztek meg. Gyenge nekem a futómű, a motorteljesítmény is, pedig papíron jó, de mégse.. Annyit kell rákölteni, hogy abból pont veszel egy olyat amiben eleve jobb van.És pont az ilyenektől tartok, hogy jónak néz ki, de 35e km-nél feladja. A mostani motorom 50e km-el vettem, az előtte lévőt is 55e-el, és nem aggódtam, hogy tönkre megy, mert mind a suzuki, mind a bmw ezen típusaiból találkoztam már 250e feletti futásteljesítménnyel.
A múltkor szembe jött egy yt videó, srác vhol ázsiában elektromos motorral, 65e km-nél komplett motorcsere, elindult kínába, mert hiába a mellette lévő ország, oda nem szállítanak alkatrészt sem, ha nem ér oda a motorral, akkor vége a túrának, mert európába kéne visszaszállítani a motort, javítani, az meg számára elfogadhatatlan költség...
Valószínűleg csapágyas, típushiba.., de ezt is egy fórumon tudta meg.Eszem megáll, egy elektromos motor, 65e km alatt meghal... mikor ezeknek kellene az ezerszeresét birják..
-
macilaci78
nagyúr
Ha már itt tartunk: a QJ Motors SVT650-nel kapcsolatban van már tartós használaton alapuló tapasztalat? Azt tudom, hogy a MAMI-sok szemléztek egyet tavaly télen, de menni nem tudtak vele. Azóta van változás?
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
Oppenheimer #152067 üzenetére
Na elertem oket telefonon. Azt mondta a kereskedes akiktol veszem, hogy a svajci triumph supporttal beszeltek, es mondtak nekik, hogy az eredeti camshaft tul gyenge anyagbol keszult ezert anyagfaradas miatt elofordulhatnak ilyenek. Az ujat amit rendeltek bele az mar egy updatelt verzio ami problemamentes lesz.
Nagyon elegedett vagyok ezzel a kereskedessel, milyen lelkiismeretesen megcsinaljak.
Mo-n szerintem atkurtak volna, vagy kiszamlaznak nekem. -
Oppenheimer
nagyúr
válasz
norbert1998 #152068 üzenetére
Nem én fizetem, és 3 hónapig garanciális is
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Oppenheimer #152067 üzenetére
Ha nem te fizeted a szervízt, akkor szarni le. Ha te fizeted, akkor gyanúsan lehúzás szagú. Ennyi infóval kicsit tákoltnak tűnik a "probléma".
-
User_2
tag
válasz
Oppenheimer #152065 üzenetére
látni kéne azt a veztengelyt,
mi a konkrét tünet? -
Oppenheimer
nagyúr
Triumph Thunderbird 1700-amat meg nem tudtam atvenni, mert kertem valve clearance checket ra (sajnos 20k km-enkent el kell vegezni es ebben 35k km van, szoval miert ne).
Milyen jol tettem, mert mikor szetszedtek a motort kiderult hogy a camshaft hibas (vezermutengely).
Muszakilag iskolazottakhoz szol a kerdesem, miert lehet hogy camshaftot kell cserelni egy 35k km-t futott motorban? Nem csereltek benne olajat vagy mi?
Ilyen tipushibarol egyaltalan nem regel az internet. Inkabb arrol lehet olvasni, hogy emberek a valve clearance checket felvalrol veszik, mert szinte mindig a toleranciatartomany kozepen szokott lenni.
-
7Sony7
addikt
válasz
macilaci78 #152063 üzenetére
Valószínűleg ugyanazt a típust rendeltem végül. Figyelembe véve az árakat, és egy külföldi tesztoldalt is, szerintem jó lesz.
-
A Zéé
addikt
válasz
7Sony7 #152058 üzenetére
Pro2 L2K
Ugyan lukacsos szivacs a háta, de teli...Teljes felületen kontaktban van a háttal, esélytelen, hogy kicsit is mozogjon ott a levegő.
Bár azóta tudom, hogy nyáron nagyjából úgyis mindegy, mert tényleg minden rádrohad, ezért kell az izzadtság elvezető aláöltöző, az kicsit javít a helyzeten. Lehet, hogy azzal nem zavarna a Forcefield sem, de sima bolti próbán nekem nem igazán adta -
A Zéé
addikt
válasz
7Sony7 #152055 üzenetére
Forcefield fasza, nagy, csak meleg, mint a barom, legalábbis én már a boltban bele izzadtam. Én azért vettem az Alpinestars KR-1 Cell teknőspáncélt, mert az is ilyen rácsos szellőzős. Abból is van kabátba rakhatós verzió, bár nem ennyire lyukacsos, mint a fentebb linkelt Dainese.
-
7Sony7
addikt
válasz
dellfanboy #152052 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy nem jó, hanem kérdeztem, hogy az a lyukacsos, alig anyag szerkezet hogy tudja a level2-t, mikor a gyártók nagy része szinte tömör anyaggal tudta ezt elérni. Egyébként pont ilyet keresek, nem leszólni akarom, csak érdeklődök.
-
7Sony7
addikt
válasz
vihartigris #152041 üzenetére
Üdv. H4 est Osram Silverstar 2 -t vettem egyszer. Jobb, mint a sima, de ne várj tőle csodát. Én nem sokkal láttam messzebbre vele.
-
vihartigris
őstag
Napokban téma volt a LED izzó.
Én egyelőre maradok a halogénnél, de emelt fényerejűt vennék.
Kinek mi vált be? -
7Sony7
addikt
Srácok, kabátba rakható gerinc protektor mind 17-20mm vastag, vagy létezik vékonyabb is? (Level2)
Ok, azt gondolom, hogy minél vastagabb, annál jobban véd, csak nem tudom, hogy férnek el ezek. -
atomanti19
aktív tag
765 RS- hez valaki használ gyári módosított vagy nem gyári lábtartó szettet?
-
soldi3r
veterán
válasz
macilaci78 #152035 üzenetére
En a neten is csak 1 helyen talaltam, ott meg 50m-es tekercsben. 300D van tobb helyen, illetve 1100 egynel.
-
soldi3r
veterán
Jo reggelt! Nem tudjatok veletlen Cordura 500D vasznat kapok e valahol itthon?
-
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #152030 üzenetére
A hátad hogy bírja a VFR üléspozícióját? Írtad még, hogy van valami a gerinceddel.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #152029 üzenetére
Köszi a váalszt még ilyen régre visszanyúlóan is
Jelenleg most az a terv, hogy a haver A jogsi megszerzéséig a VFR-t én hajtom, ez kb párilis vége - május eleje. Meglátom, mennnyire jön be a túrasport vonal. Ha nem, akkor maradok a magasabb motorokon és újra nekivágok ennek a Multistrada / DL1000 stb vonalnak. Viszont amiket írtál feljegyeztem, és ez alapján fogok nézelődni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #151613 üzenetére
Inkabb multi 1100. Kilencven akarhany loero, azt nem mondanam, h joval erosebb a dl nel, de egy sokkal jobban motorozhato motor nala. Ugyanaz, mint a multi 1000 nagyjabol, es ugyanugy nez ki. A stepper motor itt is beszarhat, de eleg sok km nel. A legnagyobb problema, h a futasteljesitmenyt nem fogod tudni egy olcso motornal sosem, es ezek szet vannak ganyolva, mert vmi olcso olasz/osztrak/nemet importmotorok. Tehat ebbol olcsot nem kellene venni. Amugy mint korabban mondtam, 2 szelepes olajhuteses desmodue, igenytelen, megbizhato. De a szelephezagellenorzes 10e km kent van, amit meg kellene fizetni, ellenben az olajcsere is 10e km-kent van. Gyertyabol 4 van, az olcso. A szijbol a gyari az draga. 5 evente csere.
Ha olaszban gondolkodsz 1.5M ig azt otthon nem tudod javitani, mint egy dlt. szervizbe kell vinni. En ezt egy olcso motornal nem vallalnam be. Akkor egy kicsit radobnek, es egy nemesebbet vennek desmoquattroval. Sajnos a desmoquattro (testabassa inkabb) blokkos st4/ st4s is 10e km es intervallummal rendelkezik de 106/116 loerovel, ezek inkabb guzzi breva ulespoziciohoz vannak kozel, tehat turasport, mint a vfr, de a vfrnek hegyesebbek. A desmodue-nel joval kulturaltabb, 4 szelepes, joval porgossebb v2, ami joval erosebb egy dl nel. Ha mar szervizbe kell vinni, en az st4s-t vennem kikapcsolhato abs-el, (Versenypalyara, vagy keresztbordaknal erdemes, mert kezdetleges, amugy jol mukodik normalis uton) Ohlins futomuvel, elol titannitrid showa, 320 as fek alap. De leginkabb nem vennek ilyeneket, mert draga fenntartani, ha nem te csinalod otthon magadnak. Es ennyi penzbol egy eleg jo szar futomuves es szar fekes japant vehetsz, amivel nem kell veszodni.
-
bacus
őstag
Én 8 éve még a vstromban az egyiket kicseréltem, mert alig láttam. Utána állítottam, meg kieg lámpákat is tettem fel (szintén ledes), a legszarabb kinait, mert arra volt pénzem. Sokkal többet láttam, sokkal jobban látható voltam, nem vakítottam (nagyon), azaz kb minden 100. szembe jövő villantott egyet..
Sosem büntettek meg, a műszaki vizsgán sem problémáztak, ehhez persze a led szinhőmérséklete ne 6000K feletti legyen, az izzóé meg 2300K, mert azért azt még a vak is kiszúrja.
Néha most is villantanak, talán még többen is, pedig most is be van állítva, bmw aszimmetrikus ledes lámpája jól világít, ezért a kieg lámpák inkább azért vannak, hogy engem lássanak, nappal 50%, este pedig 30% körüli teljesítménnyel megy.
Néha mikor valaki nagyon villog (talán mert nem érti, hogy 3 lámpa van..), akkor néha vissza villantok.. itt utána abba is marad a szembejövő villogás, mert megüti a nappali fényár.
Sztem ez a változás életszerű és azt igazolja, hogy a ledek leváltják a normál izzókat. Ha nem lenne ledes a lámpa, én ma is cserélném az izzót. -
7Sony7
addikt
Érdekes.
-
csongi
veterán
válasz
Des1gnR #152016 üzenetére
Egy ket tesztben, panaszkodtak a labtarto helyzetere. Hamarabb leer mint kellene. Persze az nem derult ki milyen futomu beallitasok mellett, es mennyire sulyos pilotaval.
AT alapokon, biztos jo kis vas lett. AT nezted?Sajnalom, hogy nem lett 800ccm verzio 210Kg tomeggel.
De ahogy kezd a piac alakulni, az ez alatti szegmenst ki kanalazzak maguknak a Kinai gyartok. -
vlevi
nagyúr
válasz
Des1gnR #152016 üzenetére
Én csak pár km-t gurultam valamelyik évben az NT1100-al, de bejött az a túragőzös feeling.
Persze az a néhány km, egyenes szakasz, az nem jelent semmit. Legfeljebb akkor derül ki valami, ha nagyon nem olyan, mint elképzelted.
Mert annakidején a KTM 1290 se volt rossz. Csak, hát, ugye, ki mer (vagy egyáltalán hogy van ez?) KTM-et venni, így, hogy becsődölt a cég? -
válasz
Des1gnR #151986 üzenetére
Voltam ma bent a Hondánál megnézni az NT1100-at. DCT-s verzió nem volt bent, csak a manuális váltós. Ebbe nem volt elektromos futómű se, azt viszont meg tudtam nézni egy African. Nagyon tetszett, már jött érte a vevő, elvileg a Milánói bemutató után egyből megrendelte, ezért volt már itt a szalonban. Azért rá tudtam ülni, full kényelmes volt. Később lesz teszt motor, majd akkor ki is tudom próbálni, mutatta, hogy miket rendeltek be.
Azt mondta, hogy a beszamitassal nem járok túl jól, annál már az is jobb ha eladom, vagy náluk rakjuk ki mint eladó motor, de akkor 5% jutalék az övék.
Egyelőre nem tudom, hogy-hogy lesz ebből jó alku, de majd kiderül. Február elején meg szeretném rendelni, mondta, hogy utána még el tudok majd állni a vásárlástól, de ha motort akarok, akkor rendeljünk kell, mert nincs túlgyártás.
-
7Sony7
addikt
Köszi a borostás válaszokat!
-
bacus
őstag
Nekem meg még a vstromra megvett sw-motech alu dobozok is megvannak. A konzolos megoldás lehet picit több súly, de én pont azt imádom, hogy motort cseréltem és a dobozok meg jók a bmw-re is.
Amúgy az alu dobozokat 2x használtam az 5 év alatt, kempingezéshez, ott jó, mert jó széles lesz a moci, rá lehet még kötni a sátrat, kempingszéket, stb. Az egyik doboz elnyel minden egyéb kempingcuccot, pumpa, matrac, felfújható kispárna, hálózsákok, stb. A másikban meg elfér minden ruhám. A topcase meg a szokásos. Ritkán kempingezem, de eladni nem akarom a dobozokat.Én a puha táskákat szeretem, mert az csak annyira széles, amennyire meg van tömve, pl hazafele, mikor már elfogyott a víz, kávé, stb amit vittem magammal sokkal könnyebb és laposabb, ami kell is hogy a koszos ruhákat nem kell össze se hajtani
A másik ok, ha meg csak kevés cucc van, egy doboznál utálom, hogy üres. Nem csak én, mert láttam olyat, mikor csak az egyik oldalra rakott vki fel dobozt. Na az k. hülyén néz ki... Szóval az nálam kizárt. Puha táskánál üresen se néz ki hülyén, nem lötyög benne semmi, stb.A konzol továbbá védi a motort, kipufogót, pl volt mikor mellettem felborult a motorral, jól jön, ha nem csak a gyenge műanyag van ott vagy a drága kipu dob, ami sérül.
Ha majd lecserélem a mocit pl rászánom magam egy 1300GS-re, arra is elegendő lesz megvenni a rá való sw motech konzolt, minden más jó, táskák, dobozok, stb. Szóval én meg konzol párti vagyok !!
(a vizes LC GS-k gyári dobozai önmagukban olyan nehezek, hogy simán kitesz két konzol súlyát is, persze abban ugye van az a mechanika, amivel lehet szélesíteni/keskenyíteni. Éppen a súlya miatt szokták eladni és csak egy sérülékeny múanyag.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
7Sony7 #152006 üzenetére
Decathlonban vettem full face maszkot, nagyon bevált.
Vékony, elvezeti az izzadságot, télen a nyakamnál nincs cúg, nem törik le a fülem, mikor felveszem a sisakot, sokkal később lesz
szagaszemélyisége a sisaknak. (Ózongenerátorral szoktam fertőtleníteni a sisakot.) A borosta sem gond a maszkkal. -
-
7Sony7
addikt
Üdv Srácok. Bukósisakot vennék majd tavasszal, de eszembe jutott egy érdekes kérdés: Milyen belső anyagok vannak általában, melyiknek mi az előnye/hátránya, és melyik bírja jól a borostát? Úgy értem, van esetleg olyan belső, ami hamar tönkremegy, ha borostás valaki, vagy mind bírja a strapát? Persze minden váéasztási szempont érdekel, csak erről általában nem esik szó.
-
Nekem a dobozokból ,ha gyári akkor az 1300GS , az tetszik . Mondjuk egy 2. motornak vagy busznak elfogadnám mikor feleségemmel megyek bárhová....
3800+
Az a jó a gyáriba , hogy nincs egy plusz 20kg vas konzolnak (pl givi) hanem a hátsó segédvázra csak rá tudod akasztani.Gyári suzuki 1050xt be ezt nem szerettem , hogy megvettem mindenből a gyárit és csak a két konzol topbox és az oldalsó szerintem volt 20-30kg++++
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Állapot: 10/10 6 hó jótállás!
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!