Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
freelanced #86099 üzenetére
1200 +/-100 a gyári előírás, de szerintem nem baj ha 1400 körül ketyeg, én legalábbis úgy jobban szeretem, mert simábban jár.
Hidegen: szívató csutkáig kihúz (ha előtte a motor hetekig nem volt beindítva akkor benzincsap PRI állásba, egyébként mindig ON-ban legyen), gáz nélkül rögtön (egy-két főtengelyfordulatra) be kell indulnia. Szívató rögtön vissza kb. félállásba, hogy 3000 körül forogjon egy-két percig, aztán vissza is tolhatod, nem szabad leállnia. A fél-szívatóval már el tudsz indulni vele, csak ne felejtsd el vissza tolni.
Ha beindult, a benzincsapot rögtön vissza ON-ba, soha ne maradjon PRI állásban!
Ha az akku nincs tökéletesen feltöltve, akkor képes nehezen indulni, de ha jó az akku és a töltés, akkor mindig (hidegen-melegen) pöccre kell indulnia. Melegen pici gázzal, értelemszerűen szívató nélkül.A Weblapomról tudsz letölteni egy - ugyan régi fajt, de legalább magyar nyelvű - Használeti utasítást, és a legjobb (sajnos angol nyelvű) Service manualt. Katt a megfelelő linkekre, és már jön is pdf-ben.
-
freelanced
addikt
Üdv !
A Suzuki GS500-nál mennyi a normális alapjárat?
Illetve (első motorom ne kövezzetek meg
), de mi a megfelelő egy motor indításnál ha hideg a motor? Mármint mi a procedúra és mi vall problémákra?
Köszönöm !
-
vendingo
veterán
válasz
runner 125 #86087 üzenetére
Fogkefe+ motul lánctisztító. Esetleg wd40.
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #86087 üzenetére
Hali. Én is petróleumot használok. Nem bántja a gyűrűket és a gumi részeket. A lánckerekekről is jól leviszi a dzsuvát. Én vettem kínából tisztító kefe szettet, k.va jó!
-
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86067 üzenetére
Meg kell nézni, kipróbálni, ez igaz.
Ha van egy kis szerencsém, akkor meg is teszem.
Yamahának vannak mostanában tesztnapjai (Yamaha-Abarth roadshow), megpróbálom meglesni, hogy milyen is az a sokat emlegetett Wartburg blokkPersze, tudom, messzemenő következtetést egy ilyen pár méteres guruálsból semmit sem lehet megtudni, csak azt, ha nagyonnagyonnemjönbe.
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #86093 üzenetére
-
-Mike-
addikt
válasz
runner 125 #86085 üzenetére
WD40.
-
FIREBLADE78
addikt
Tudnátok videót ahol elmondja,megmutatja hogyan kell láncot feszíteni? Eddig nem mertem hozzányúlni,pedig havonta kéne ezt húzni.
-
emre
veterán
Ez talán még jobb cikk a témában.
-
Teasüti
nagyúr
Nem kéne kukának lennie. Még van bőven állítási lehetőség rajta. Azt mondjuk nem tudom hol a határ. Hogy kell lemérni tolómérővel?
Az előéletét nem ismerem, de mióta nálam van automata láncolajozóval ment, igaz az elején kicsit hektikus volt a kenés, amíg belőttem a fűrészolaj viszkozitásához. -
emre
veterán
válasz
Teasüti #86081 üzenetére
Ha ropog akkor a lánc már kuka, mivel valószínűleg szárazon kenés nélkül futott, és a ropogás a csapok, görgők kopásából adódó méretvesztés miatt van. Legalább is a mezőgazdasági görgős láncoknál ezt tapasztaltam. Ott mondjuk nem gond mellétenni a tartalékot, és ha megadja magát csere, mert kiszámíthatatlan mikor fog valamelyik beállni és elpattanni.
Ja a lánc feszesség állító műszerhez nem értek.
Olyan gondolom formán belövöm, aztán ráülök, és szólok az asszonynak, hogy nézze meg terhelés alatt mennyit játszik, ha megvan kb. 2 cm akkor úgy hagyom. Én inkább lazára szoktam állítani, mert ha beül a gép akkor úgy is feszülni fog, tehát a természetes nyúlástól eltekintve hosszabb nem lesz. -
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #86087 üzenetére
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #86086 üzenetére
Kösz. O gyűrűt nem cseszi szét?
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #86085 üzenetére
Petróleum
-
runner 125
nagyúr
Hi, lánctisztításra kinek mi vált be?
Köszi!
-
Tarill
őstag
[link] ebbe van patent szem vagy azt külön kell megvenni?
-
Teasüti
nagyúr
Srácok!
Láncfeszességet hogy kell szakszerűen belőni? A slack mérését még megoldom, de azt nem írja a kézikönyv, hogy milyen erővel kell kihúzni a láncot.
Aztán vettem egy Chain Monkey feszességmérőt, de vhogy nagyon nem akarja kiadni táblázat szerint. Elvileg be kéne lőni rajta a szükséges slack-et felhelyezés után és addig állítani a láncon, míg zéró kilengése nem lesz az eszközzel rajta. Majd ekkor ha lelazítom az eszközt, akkor éppen jónak kéne lennie a slack-nek. Ezzel az a gondom (mármint a helytelen táblázaton túl), hogy a zéró slack az nekem nem elég egzakt. Milyen erővel kihúzva legyen zéró? Mert ha nagyon erős akarok lenni, akkor nemigen van olyan egészséges feszesség, ami mellett ne tudnám kihúzni egyáltalán a láncot.A lényegre térve, ha ropog a lánc, akkor az túl feszes?
Vagy normális jelenség, ha zajos lesz a lánc feszesség állítás után?
Mert visszalazítva csak akkor múlik el a ropogás teljes mértékben, ha túl laza lesz megint, mint állítás előtt.
Ez normális? -
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #86077 üzenetére
Azt hiszem az egyik többször is járt márkaszervizben és nem haladt előre a dolog. Most ráugrasztották a Kígyós Csabát, aki állítólag nagyon képben van a motorok villamos részével, meglátjuk mit hoz ki belőle.
-
Gaboman
nagyúr
Ma néztem élőben egy Ducati Hypermotard 1100 S-et, tyűha, nem semmi az a gép.
Meglepő benne hogy milyen filigrán és kicsike, kisebb méretre mint a mellette álló KTM EXC 125.
Ülésén csodálkoztam a legjobban, két személy kényelmesen elfér rajta és puhaságra hasonló mint nekem a Pegason.
Tele full minőségi alkatrészekkel, a tulaja 3000 Euro (+ átíratás) vette ami nagyon jó ár a magyar piacon lévő gépekhez képest, ja és 3600 km van benne.
Simán bevállalnék egyet. -
Lomha 8V
addikt
válasz
vendingo #86074 üzenetére
Két Capo van az ismerősi körben, elektromos problémák szórakoztatják őket a leggyakrabban. Mindkettőnek van egy olyan hibája, hogy néha gázadásra elkezd durrogni és hörögni, ilyenkor persze teljesítmény sincs. Ennek az okára még nem jöttek rá, mert természetesen sosem csinálja, mikor a szerelő próbálja előcsalni. Mondjuk azzal is mire menne, ha visszaengedi a gázt, rögtön elmúlik. Olyan diagnosztika kéne, ami menet közben rögzíti a dolgokat, de hol van ilyen. Amúgy amikor rendben vannak, akkor nagyon jó motorok, igazi olasz, ku*va jó futómű, kézen állós fék, masszív, kényelmes, nagy disznó és megy mint az ökör. Az egyik nálam volt egy napot, onnan tudom. És a küllős felni, tömlő nélküli gumival, az valami óriási királyság, azt mindenki imádja, aki látja.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
vendingo #86074 üzenetére
Sajnos az 50 ezres motorrad tesztnel az egyik szerelo a szelepallitasnal a szelephezagot kisebbre vette, igy kitamasztott, es vegig nyitva volt a szelep a hatso hengernel, ennek megfeleloen nagy hoterhelesnek voltak kiteve az alkatreszek.
Tovabbi infot markaforumokon keress, olvasd vegig. Legjobb lenne valamilyen kulfoldi forum, ott joval tobb motort adtak el, mint magyarorszagon.
-
vendingo
veterán
Motorkeresés közben elég sok ETV 1000-et (CAPONORD) látni. Tudtok valamit az adott típusról? Nekem gyanús, hogy elég sok eladó van belőle. Hozza az olasz minőséget?
Illetve belefutottam pár KTM adventure-be is. 950/990. Ezekről infó? Nekem régről valami olyasmi dereng, hogy elég sokat esznek (8-9 liter), illetve van valami nyűgjük.
-
Anulu79
addikt
Szerintetek 18-as gyertyakulcsot honnan tudnék venni?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86061 üzenetére
és Ferdzsoo:
Mint írtam, sosem vezettem még 3 hengerest (MT-09-et sem), úgyhogy egyelőre csak abból tájékozódom, amit kompetens és kevésbé kompetens személyek írnak vagy mondanak az interneten.
Eddig ilyenekkel mentem:
- 1 henger (mind 2 ütemű): MZ ETZ 125, Puch Maxi S, Babetta 207, Simson S50B és egy valamilyen kínai robogó
- soros 2 henger: Kawasaki ER-5 és Honda CB500X
- boxer 2 henger: BMW R1200GS Adventure és R1200RS
- soros 4 henger: Honda CB600F Hornet
-------------------------
Az én exem is híres lett amúgy, bár nálam még gyári állapotban volt. -
Topiccsendőr
addikt
nem azt mondom, hogy rossz, egyszeruen ilyen. Ettol nem rossz. A sornegy van a legjobban kisulyozva, illetve ennel mar csak a sorhat jobb. Egy sornegyet is meg tudsz csinalni alul nyomatekosra, ez gazcsere es tervezett fordulatszam kerdese. Ugyanugy fent el fog fogyni. Epp ezert nem tudsz osszegyurni hengerelrendezesbol adodo jo tulajdonsagokat, mert a hengerelrendezest az kisulyozas miatt talaltak ki, nem azert hogy az egyik nyomatekos, a masik meg porgos. Itt jopar dolog kozrejatszik, lokethossz, szelepek szama, hengerszam...
Versenymotorokat utcaihoz nem tudunk hasonlitani. mar 2003 ban volt 180 lovas v2 es, es nem 1200 kobcentibol, hanem 998 bol. hengerelrendezes ide, hengerszam oda. -
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #86061 üzenetére
Majd meglatjuk.
Jovore (vagy 19-tol?) Triumph 675 blokk valtja a mostani cbr600-at a Moto2-ben. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
Geresics #86063 üzenetére
Alsó gombot kilazítod, utána a markolatot tekered jobbra-balra közben nézed a skálát hogy hány NM-re szeretnéd, majd az alsó gombot visszatekerve fixálod. Elkezded meghúzni a csavart és amikor érzed hogy kattan akkor nem húzod tovább. És ennyi amikor lekattan akkor a beállított nyomatékra meghúztad a csavart...
Párszor utána szoktam még kattogtatni, de a lényeg ha lekattan akkor utána nem húzod tovább mert elállítódik a nyomatékkulcs. -
sajtee
őstag
válasz
horvathkrisz #86045 üzenetére
Több, mint valószínű, hogy nyáron leszek a közelben, csak kérdés, hogy mikor.
Egyelőre pénz és haver kérdése az olasz túra
Kereslek mindenképp, ha úgy alakul. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
tboldi #86038 üzenetére
Vagy inkabb a keThengeres alacsony csucsteljesitmenyet otvozi a haromhengeres kisulyozatlansagaval.
igy lesz egy alulrazos, felul gyengebb motorunk egy sornegynel. De jo lesz a hangja
Egyebkent ugy nezem az egyik munkam hires lett. Annak idejen a bogdani uton lattam, es a szentendrei auchannal, aztan betert a muhelybe es forrasztanom kellett egy uszot neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #86018 üzenetére
Ugy nez ki sikerul.
-
-
FeniX-
senior tag
válasz
runner 125 #86057 üzenetére
Szuper, jó ötlet! Köszönöm, és megnézem a másik fórumot is.
-
runner 125
nagyúr
válasz
FeniX- #86054 üzenetére
Fentebb írttad, h a hátsó kerék blokkolásával.. ezt ne erőltesd, ugyanis a kuplung mögött van az áttételház, tele kisebb fogaskerekekkel, rossz mozdulattól lazán el tudsz benne törni valamit.
Nincs előttem az SH dekli alatti része, de jellemzően a kuplungharangot egy nagy központi anya szoktak ráfogni a tengelyre. Ennek a kilazításához szoktak levegős kulcsot használni, ha ninincs harangmegfogó szerszám.
Esetleg ha van kéznél régi, szíj alapú olajszűrőleszedő, akkor ezzel lehet próbálkozni fixálni a harangot. -
FeniX-
senior tag
Na, de ha már a harang lent van, onnan csak egy lépés a kuplung cseréje.
Sajnos a YT-on leginkább olyan szétszerelős videókat látni, ahol a kedvenc kínai fröccsöntött, lyuggatott papucsban rááll az ipse, és úgy szedik szét a kuplung szerkezetet.Nyílván nem ezt a szerelési metódust szeretném követni én sem. Nyomatékkulcsot elvileg van kitől kérnem.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
tboldi #86038 üzenetére
Én 1 hete mentem a 3 hengeres Tiger-el (XC800). Nem győzött meg, Egyedül az üléspozíció az ami baromira kényelmes. Persze lehet rossz a viszonyítási alapom, a sajátomhoz képest, de menni nemigazán megy. A futóműve is nekem túl bizonytalan volt, ilyen imbolygós össze vissza, nem érzed a stabilitást.
Csak húzkodom a váltót aztán mondom mi van ez nem vált, erre nézem már 6-ban vagyok. Olyan kicsi áttétekkel dolgozik, nagyon furcsa volt. Váltottam, de olyan volt mintha nem is váltottam volna.
Szélvédelem sem az igazi, vagyis jobbat várna az ember egy ilyen szöcske motortól.
Összességében véve nem jött be. Ellenben tavaly a super tenere nah az kurv@ra bejött. De lecserélni egyikre sem cserélném a fasza kis vfr-emet. Ki kellene próbálnom mostmár egy KTM-et is.Ellenben tegnap mentem egy 97-es GSX-R750-el. Ez viszont eléggé tetszett. Term. nemtúrázni, de így Magyarországon elmenni gurulgatni teljesen rendben lenne. Jó a futóműve, nagyon hasonló mint a vfr-é. Akárcsak az üléspozíció, igaz valamivel sportosabb. És hogy megy az a gép... persze nem nyomatékból, kicsit pörgetni kell, de tetszett hogy soha nem akart elfogyni a sebességfokozat.
Valaki tudna segíteni belinkelni azt a cikket ami a futóműbeállításról szól?
Holnap nagyon ráérek, lehet elszöszmötölnék vele. Így 4 év után lehet megpróbálnék hozzányúlni... -
FeniX-
senior tag
válasz
CyberPunk666 #86047 üzenetére
Igen, arra gondolok, hogy úgy tudom, a kuplungot a hátsó kerék rögzítésével is ki lehet lazítani, nem feltétlenül szükséges pl. ez:
[link] -
CyberPunk666
senior tag
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok,
srácok, azt szeretném megkérdezni, hogy egy honda sh 150-esen van-e valami buktatója a kuplung cserének? ( 2001-es model ) nem az egész hóbelevancot csak magát a kuplung tárcsát szeretném cserélni.
Mennyire fontosak hozzá ezek a "mindenféle" célszerszámok? Mi az, amit házilag is meg lehet oldani?
Átlagos szerelői vénával vagyok megáldva.
:-)Széles utat, köszi!
Béla. -
sajtee
őstag
Elegem lett a melegből, és úgy döntöttem, nyeregbe pattanok és júliusban lenézek valahova a tengerpartra. Még semmi konkrét terv nincs, Horvátország, Montenegró, Olaszország, vagy Görögország.. Vagy igazából akármi, néhány napra, sátorral. Ez még a napokban konkretizálódik.
Ha esetleg valakinek lesz kedve, várom szeretettel -
KoVee84
senior tag
válasz
XFishboneHUN #86024 üzenetére
Vegyél inkább rendes motort... [pl]
-
tboldi
nagyúr
-
-Mike-
addikt
válasz
XFishboneHUN #86024 üzenetére
Ugyanott a CB1000R nem nyerte el a tetszésed? Magasan veri a 650-est és ugyanolyan jól manőverezhető, kezes motor.
-
Tarill
őstag
válasz
XFishboneHUN #86024 üzenetére
Naja hamár ennyit kiadsz mocira mértnem hozol el egy0km-est?
egy új sv- t kapsz is yamaha mt-hez se kell sokat hozzátenni vagy akármi
-
Gaboman
nagyúr
válasz
XFishboneHUN #86024 üzenetére
Hasonló évjáratban és árban kicsivel komolyabb gépet is lehet már venni.
Triumph Street Triple 675
Minden tekintetben komolyabb mint CB.
Aztán az MT-07 is jó választás lehet.
Újban is lehet már venni ennyiért, a kategória legjobb blokkjával szeret motort, SV650N. -
XFishboneHUN
senior tag
válasz
dellfanboy #86026 üzenetére
Alapvetően az nyerte el a tetszésemet ezen a mocin, hogy végig lehetett nézni a szervíz történetét, nem volt tekerve km órája, nem lötyögött-kotyogott rajta semmi, nem volt sehol megtörve. A rajtalévő extrák, meghaladták a fél misit, csak ezért.
Még alszom rá, van még mit nézni a piacon.
-
Xaels
félisten
válasz
dellfanboy #86026 üzenetére
Eladni sem könnyű. Lenyomtam a Kawa árát, leírtam mi az amire költeni kell és mi az amire lehet. Küldtem egy rakás nagyfelbontású képet, volt fent 60fps-es videó. Ki jött a vevőjelölt, hagytam elvigye tesztkörre. Utána elvittem szerelőhőz is a kérésére ott sem mondtak újat. Ott vannak a szervizekről a számlák. A motor még is visszajött...
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
XFishboneHUN #86024 üzenetére
Olyanon tanultam. Bár azok nyilván leharcolt motorosiskolás példányok voltak, de nekem nem jöttek be. (a használatára értem)
-
dellfanboy
őstag
válasz
XFishboneHUN #86024 üzenetére
mi tetszett benne? ennyire megvett a tricolor fényezés? az az első plexi szerintem nem szép és tényleg 88 ló? a hornet nem 100 körül van?gurultál vele? gyárilag nem showa-val jött ki? 2 milláért elég szép Ducatikat lehet venni
amúgy örülök hogy neked pozitív tapasztalatod van a használt motorvásárlás/nézésre. én múlt héten egy szép ktg mentes motort néztem meg (hirdetés szerint) amiről kiderült hogy bal kormánycsutkát/láncot meg még ki tudja mit kell(ene) cserélni...
és mindezt egy elég jó nevű yamaha szalonban budaörsön (vagyis idáig én azt hittem...) -
XFishboneHUN
senior tag
Ma voltam megnézni egy Honda CB650F-et, mit ne mondjak teljesen ledermedtem tőle. Egyszerűen waaoow!
Úgy érzem megvan a kövi motorom!
-
Chrys_
addikt
válasz
FIREBLADE78 #86022 üzenetére
Amíg valaki pályázik, OK. De pl. Bayernben kurva gyorsan el lehet keveredni a mellékutakon, ha tudatosan kerülöd a Bundesstrasse-kat meg az autópályát. Jó az a GPS.
Meg az ABS -
FIREBLADE78
addikt
Csak a vilagtalanoknak kell gps. Nézz és láss,ördög szmájli
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #86015 üzenetére
Jóval nagyobb piac,több esély de ott is át tudják b@szni az embert. Sikerült már valamit találni?
Zgospel:
-
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #86014 üzenetére
Kezdődik
-
HSM
félisten
válasz
-Mosquito- #86014 üzenetére
Azért a motor műszaki állapotát ne keverjük már a mintamélységhez...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #86014 üzenetére
Ezert imadok native nemettol motort venni
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #86012 üzenetére
Volt már, hogy osztrákból megjött a +3-5Km másnak a csekk.
Zgospel :
Németben büntették meg a kopott gumi miatt,megkérdezte a rendőr honnan hová fog menni. Majd kiderült +1000km, így kapott egy büntetést és új gumit kellett vennie. Ott, nyugaton jóval komolyabban veszik a műszaki állapotokat és ezért nem szemérmesek büntetni is. Kipufogót meg leirták. Tudod a másik motoros fórum /társaság nem mesemondokból áll,sok országot,Km-t megtett tapasztalt emberek. Nem mint itt a sok lúzer,fotelfizikások,tisztelet a kivételnek.
-
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #86011 üzenetére
Kopott gumiért itthon is büntetnek, ezzel nem mondtál újat. Plusz a nyitott dobot ne keverjük a műszaki állapottal
Voltam már többször Svájcban munka miatt, úgyhogy nem kell bemutatni. Azok a példák meg amiket leírtál igazából tök rendben vannak, csak semmi közük a kipufogóhoz
Az más téma hogy mifelénk nem veszik szigorúan, és lehet a szürkezónában mozogni szinten minden téren.
Ettől függetlenül jobban hiszek annak amit az ott élők mondanak a motorokkal kapcsolatban, mint amit a fórumon egy haver haverja hallott, legyen az akár Svájc akár Ausztria akár Burkina Faso
Ettől függetlenül nem indulnék el a sajátommal egyik országba se, jobb a békesség
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #86011 üzenetére
Az 53 az 58, mert csak +5 felett vakuzik a doboz, de en sem maszkalnek nyitott dobbal ott. Nemetorszagban is csak abe papirral.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
zgospel #86004 üzenetére
Komplett műszaki vizsgát képzelj el ha kinti (Osztrák, Német) ilyen ellenőrzésbe belefutsz. Kopott gumimért simán büntetnek. Svájc meg kb 8 millió rendőr országa.
Onnan kb 2hete jött haza egy motoros.
Következő storyval.
"Havert megbüntették, mert nem a gyalogátkelőn ment át, hanem 30méterrel mellette átlósan. 40chf.
Egy másik kocsival reggel 4:27kor lecsapta a kanyart egy belátható szakaszon, az autó 1/3-a átlógott, a helyszínen elvették a jogosítványát, de két nappal később visszaadták, mert sofőr. Most várja a bírósági időpontot, meg elvileg csak pénzbüntetést kap.
Harmadiknak 50helyett 53kmh 40chf bírság.
Felvidéki magyar srác kocsmai verekedésbe keveredett, neki is, meg a portugálnak is, akivel ütötték egymást 12000-12000 chf helyszíni bírság, 8napon belöl kell fizetni. " -
zgospel
őstag
válasz
Topiccsendőr #86006 üzenetére
Aha, na majd megnézem mielőtt hazaindulok akkor, ezt nem tudtam, köszi
-
zgospel
őstag
válasz
canniball #86003 üzenetére
Azt írja hogy gyári érték + 5 dB. Honnan tudják az összes motor gyári értékét? Én megpróbáltam így hirtelenjében a neten utánajárni az enyémnél mi a gyári érték, de nem találtam ilyet
Folyton ijesztgetnek ezekkel a cikkekkel, de pl a Schaafnál is rákérdeztem egyszer, hogy a berhelt kipujáért szóltak-e már valaha az osztrák rendőrök, és azt mondta hogy még soha meg sem említették, nemhogy rámértek volna. Itthon meg az összes ilyen motoros újság azt írja, hogy azonnal repül a forgalmi meg minden, mert valakinek a valakije azt álmodta
Svájcban élő kollégáimat is kérdeztem, hogy ott milyen a szigor, mire azt mondták egybehangzóan, hogy kb versenyt űznek a helyiek abból hogy kié hangosabb és ott se nagy divat a gyári dob a motorokon
-
canniball
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Háztartási gépek
- PlayStation 5
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Trollok komolyan
- OTP Bank topic
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Újszerű Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9E4MG/A) Ezüst -3 év gari
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest