Hirdetés
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Chieftec Vista ház: kisebb halaknak
- Apple asztali gépek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házimozi haladó szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
RAiN91
őstag
válasz
-Mosquito- #70679 üzenetére
Esőben nem sokat, azt hittem a szellőzésre jó ez a Goretex.
-
válasz
Daywalker #70684 üzenetére
Való igaz. Most tolta ki azt a kis többletet ami a full fölé ment. Pedig darabokra szedtem a rendszert, átjárható és még volt szerencsém akkor is látni amikor keringett a víz. A betöltő nyíláson a lemellák között ment a víz.a venti nagyon nagyon a határon kapcsol be mikor a vízszint megindul. Hm hm.
Jaj baszki van jobb.
Az emlegetett körforgalom. Na mondom ma symbi csapatja. Beesek a körforgalom szájához, kocsik mellett ki, belső íveb be a körforgalomba. Hát... Ott dekkoltak a motoros rendőrök. Csak lestek!
-
Polemius
senior tag
válasz
Tarill #70687 üzenetére
Mindegyik jó választás.
SV-től nem kell tartanod, oktatómotornak is használják, akár a Gladiust.
Ésszel kell kezelni, hogy a nyomaték ne tréfáljon meg (motorféknél se).
Tudtommal sok típushibája nincs, csak az első gyertya beázása, és a sebességmérő szenzorának meghibásodása amit többen említenek.
Ahogyan tanácsolni szokták: ha teheted, ülj fel ezekre a típusokra, hogy melyik a legkényelmesebb, legszimpatikusabb. -
-Mosquito-
őstag
Rendesen bejáratta..
[link]
-
Tarill
őstag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Jelenleg csinálom az A kategóriás jogosítványt, és ha végeztem vele szeretnék venni egy nagyobb motort. Eddigi motoros tapasztalatom 10 év robogózás/50-es endúróval játszás
szóval a semminél több de nem is túl sok...
Első sorban valami olyan motort szeretnék ami nem lenne túl nagy kihívás első nekifutásnak. De kis köbcentiset pl 250-est nem szeretnék mert olyan volna jó amivel el lehet indulni hosszabb túrákra is nyilván az alap rutin megszerzése után, úgy hogy nem szenved a motor és kellően bírja akár a 2 személyt is.
Leginkább ez a naked bike kategória tetszik fejidom nélkül, de a full idomossal sincs bajom. Amiket néztem motorokat az ott kezdődik hogy Kawa ER-5,600-as bandit, 650-es SV, 600-as Honda Hornet... ezek közül kellene találnom valamit fél millió körül max 600ezres plafonnal. Személy szerint a 650-es suzuki sv tetszik 2003 előttiek vannak ebben az árkategóriában de a V blokktól kissé tartok, hibalehetőségei? mennyire jó konstrukció? rövidebb szervizperiódus? mire kell figyelni nála? Mi a véleményetek? illetve ti melyik motort tartanátok a legjobb választásnak? Illetve motorvásárláshoz is mondhatnátok pár tanácsot melyik típusnál mire érdemes figyelni? nem szeretnék betegágyat venni
köszi előre is!
-
Horvi
őstag
Múlt hét szombaton részt vettem a BMW vezetéstechnikai alapképzésén. Gondoltam megosztom a tapasztalataimat néhány mondatban hátha még hasznos lehet valakinek.
Maga a tréning a kiskunlacházi reptéren került megrendezésre és kb. egy egész napos volt(9-től 5-ig).
A szervezők reggelivel és kv-val vártak minket, utána volt egy kötelező adminisztrációs rész illetve egy kis bemutatkozás.
Utána elosztották a csapatot a két instruktor között. Mivel ez alaptréning volt így az elején volt szó a helyes üléspozícióról/lábtartásról stb.Ezután nyeregbe pattantunk és bemelegítés jelleggel pár kört mentünk a bólyák körül, közben feladatokat kellett végrehajtani:
Csak jobb kézzel fogod a kormányt. Utána fel kellett állni a lábtartóra és úgy menni. Egyik láb fent az ülésen és úgy. Végül mindkét láb fent az ülésen.A következő egy lassúsági verseny volt. 20 méteres táv és az nyert aki a leglassabban végigér lábletétel nélkül.
Utána jöttek a kötelező bójás gyakorlatok, volt lassú illetve gyors szlalomozás is. Az instruktor folyamatosan figyelt és ha valakinél gond volt ahhoz odament és segített.
Az ebéd előtti utolsó feladat egy nagyobb körben lerakott bóják körül kellett menni különböző kanyarodási technikákkal.
Az ebédhez le kellett nyomni egy 15 km-s csoportos túrát szóval abba is belekóstoltunk. Itt is elmondták az alapvető tudnivalókat.
Kaja után jöttek az úgymond komolyabb feladatok. Az egyik ilyen a vészfékezés volt. Az instruktor bemutatta a feladatot, összehasonlítva a féktávokat is(csak hátsó, csak első, ABS-el anélkül, kombinált)
Utána mi következtünk. A cél ezen a tréningen az 50-60-km/h-s sebesség elérése volt. Az instruktor a féktávnál állt és folyamatosan figyelte, hogy csináljuk és mindenkinek a teljesítményét értékelte minden próbálkozás után.Az utolsó feladat a vészkikerülés volt. Itt is bemutatták a helyes technikát. A cél itt is a városi tempó elérése volt. A kikerülendő "Piri néni 4m hosszú matiza" a manőver megkezdési pontjától 10 métere "állt".
Az instruktorok minden feladat előtt bemutatták a helyes megoldást. Utána pedig folyamatosan segítettek, javítottak tehát megvolt a szükséges visszajelzés ami szerintem nagyon fontos.
Menet közben ha felmerült kérdés természetesen azokat is megválaszolták.A végén pedig volt egy kis teljesítményértékelés. Aztán szétszéledt a csapat és mindenki elindult haza.
Összegezve nekem nagyon tetszett az egész tréning, sok újat tanultam, szóval mindenképpen megérte az árát. Ezek után mindenképpen tervezem, hogy a haladó tréningen is részt veszek.
-
dugynok
senior tag
válasz
Kolondrum #70680 üzenetére
Így márt azért világosabb a kép.
Nálam pl. nincs túlfolyó autóba/motorba se, nem hallottam sehol, hogy ilyen megoldást használnak, lévén inkább zárt rendszert használnak, mert túlnyomás alatt magasabb a forráspont.
Azért az jó, hogy nincs gubanc
Én pl. 2 évente cserélek hűtőfolyadékot és ilyenkor mindíg átmosom a rendszert. -
Áhhh fm! Itt egy sor véletlen volt ami miatt ez történt. Eleve lassan jöttem aztán olyan helyre parkoltam ahol a motor eleje enyhén lefelé nézett és jó nagy szögben dőlt a sztenderd felé, kedvezve a túlfolyónak hogy a víz kifollyon. Aztán amint megálltam le is állítottam. Majd berohamtam öltözni . Jöttem ki és rengeteg víz fogadott. Nem dugult el semmi... élő tudom idézni a dolgot bármikor. Az van, hogy ha a motort abban a pillanatban állítom le amikor a venti elindul eeees ebben a fura pózban áll és kicsit állsz mellette akkor biza kitolja a vizet. Ugyanis lásd videón a venti abban a pillanatban indul el amikor a vízszint elkezd gyorsaság nőni és szépen lehűti. A videón látni hogy fortyog a víz utána indul a venti. Na én ekkor állítottam le h elindult. Ennyi. Azért atmostam.
-
dugynok
senior tag
válasz
Daywalker #70676 üzenetére
Nem ismerem a Kawa pontos hűtőkörét, elhiszem ha utánanéztél. Volt eddig is meleg, sokat használja, úgy gondoltam, ha cső hiba vagy sok víz van benne, eddig is kijött volna.
Nekem is ilyen a hűtőköröm, miután nyit a termosztát, addig viszont a kiskörön visszamegy a tartályba. De szerintem minden vizes motornál így van.
Lényeg, hogy se dugulás, se cső hiba. Ahogy írta, alul van tervezve a hűtő.
Egyet tehet, néz másik ventikapcsolót, picit elöbb kapcsolósat, hogy ilyen melegbe ne melegedjen túl. -
Daywalker
addikt
válasz
dugynok #70668 üzenetére
Mitől törne meg? Attól, hogy nagyon sok kókány szerelő van, aki nem úgy rakja vissza a kábeleket, csöveket, ahogy azt a japánok kitalálták és bele is írták a nagykönyvbe.
De most megnéztem az er6 körét, és nem az lesz, mert ahonnan neki jött a víz, az a kiegyenlítő tartály túlfolyója. A motoroknál pedig nem úgy van, mint sok autóknál, hogy a kiegyenlítő a hűtőkör aktív része. Mármint nem áramlik át rajta keresztül folyamatosan a hűtőfolyadék, hanem egy cső van, amin keresztül a rendszer nyomásától függően áramlik ki vagy be a tartályba. Épp ezért nem is lehet feltölteni itt a motorokat hűtőfolyadékkal és épp ezért nem is lehet mindenképp itt légteleníteni, hanem a hűtőn lévő kupaknál kell (sok autónál a kiegyenlítő van legfelül, azon van a szelepes kupak és ott is kell feltölteni).
Tehát ha itt folyik a víz, akkor sok benne a folyadék, ami lehet azért, mert túl meleg van, vagy túl sok a folyadék, vagy mindkettő. Szerintem most baromi meleg volt, és ez az oka, nem dugulás.
Btw, kawánál elég hülyén jelzik a szintet. Elvileg maxnál kell lennie hidegen a kiegyenlítőben a folyadéknak, de (zx9 eseknél legalábbis) akkor melegben szép lassan elcsepegteti a vizet, amíg vissza nem áll hidegen minimumra és akkor melegben lesz maxon. Utána már száraz mint a sivatag. -
válasz
dugynok #70668 üzenetére
A vékony nem tömődött el néztem. Eddig ez a fix, majd reggel kiderül. A víz amúgy tiszta benne, zöldes. Leszedem, kimosom és egyelőre ugyan ezt visszarakom. Elmaszok fagyalloert és ha ebben a 20km-ben jó akkor otthon újra kimosom és új víz új fagyallo. Ha nem akkor valahogy eljuttatom a szerelőhöz. A vizet szoktam nézni és nem fogyott soha. Az tény ismert dolog hogy ennek a motornak a hűtés igen alul van méretezve sokat megy és nem kell neki 30 fok se, hogy bekapcsolni. Még az is tény, hogy ritka lassan kullogva semmit nem megelőzve jöttem most vele, vártam a dugóban is.
Vagyis az tegnap volt hehe.
-
mm89
őstag
válasz
Kolondrum #70645 üzenetére
Bár nem Pesten lakom, de egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy motorral megyek és arra kell várnom hogy beengedjenek a sávba
A linkelt körforgalomnál ha jól értem, a forgalomtól elzárt területen mész, majd onnan be a sávba.
1. Minek mész be előbb a sávba? Ha már szabálytalanul érkezel oda, simán be is mehetsz a körforgalomba onnan.
2. Somatom le is írta a többit -
RAiN91
őstag
Sziasztok
Csizmánál a GoreTex mennyit ér?Mert leírások alapján nagyon tetszik, viszont használtan ritka abban az árkategóriában ahol keresem. (De van pl. sima Alpinestars stb csizmák is GTX nélkül). 1 hónapja keresgélem kb. a használt piacon, eddig egyet találtam ami méretben is jó és nem a világ végén volt, de elvitték, nem tudom érdemes-e várni, vagy jó a GTX nélküli is?
Most épp konkrétan ez.
-
dugynok
senior tag
válasz
Daywalker #70666 üzenetére
Feltételezem a vékony cső a kis kör csője, tehát a termosztát nyitásáig azon keresztül kering a víz. Nyitás után elvileg azon keresztül már nem megy vissza a hűtőfolyadék, a nagy hűtőrendszeren keresztül kering a víz. Ha a kupaknál jön ki a víz, akkor túlnyomás van a rendszerben (vagy hengerfejes/tömítés). Lehet, hogy a cső a hibás, amit írsz, de az idom mögött van, illetve merevek ezek a csövek ahhoz, hogy megtörjön csak úgy magától, ezt ezért kizárnám. Mitől törne meg?
Én átslagoznám a rendszert, biztos ami biztos. -
Tócsa fogadott a motor alatt...
-
Daywalker
addikt
Megint túlgondoljátok. A viszkozitáson felül kismillió dolog van, ami befolyásolja az olajat. Te semmilyen publikus adatból nem fogod tudni megállapítani, hogy az olaj jó vagy rossz, vagy egyáltalán milyen. A viszkozitás osztályokon belül vannak eltérések, sőt, ha jobban belemélyed valaki láthatja, hogy egy 20w50 és egy 10w50 között viszkozitásban nincs olyan nagy különbség, De pl. ha összehasonlítjuk mondjuk a castrol 10w40-et mondjuk egy motul vagy fuchs 10w40-nel, akkor nagy különbségek vannak adott osztályon belül is. Szóval két dolog számít (az MA minősítésen felül): API besorolás, viszkozitás osztály. Ezen kívül minden más legenda...meg egyéni tapasztalat, ami két egyforma montornál is lehet tök eltérő...de a motorosok általában a váltóból következtetnek a minőségre, ami hiba, mert azon kívül sok más alkatrész van, aminek kell a kenés. Szóval betartva a gyártó ajánlását mindenki vegye azt amire pénze van, vagy amit akar, feleslegesek az ilyen kinyilatkoztatások, hogy ez jobb, az jobb. Kinek, mikor, hol, mibe, milyen körülmények között? Na, ezek amik nem egyformák általában, és itt bukott meg az egész.
-
ath
senior tag
hát nem tudom. én kikértem a fuchs MO-tól a technikai adatlapot, abban ugyan az 5w40-et küldték, de még az is alulmarad az 5100-nek. az 5100 egyébként is SM, ill. csináltam még korábban egy összehasonlító táblázatot, abban ugyan nem szerepel az 5100, de a fuchs 5w40 így összehasonlítható az előbb linkelt 5100-el: [link]
-
amdk7
aktív tag
Nah, 4 nap alatt lenyumtunk majdnem 2000km-t.
Erdély, Sováta-Marosfő és környéke.
Szép volt, jó volt, 'hál Istennek, esőt sem kaptunk, szóval minden adott volt a kellemes túrához.Jómagam FZ6-al, a feleségem ER6N-el és az egyik barátom 1000-es RSV-vel.
SymbianOS
Most olvastam azt a 250-300 hozzászólást, amit elmulasztottam és látom felvetetted az olajok minősítését.
Elméletileg a legjobb ha ezt nézed. Én most Fuchs olajat vettem de még nem tudok róla érdemben semmit mondani, mert még messze a csereperiódus. Elméletileg faszányosab (API SL), mint a Motul 5100 10W40, amit most használok az FZ6-ba.
Ha cserélek és lesz tapasztalat, majd megosztom. -
-
#79335424
törölt tag
válasz
Kolondrum #70645 üzenetére
Erre gondoltam én is. Balra ott az a b..ott nagy sáv, amelyiken keresztben csíkozással tüntették fel, hogy motorosoknak van.
Arra én tempóból szoktam ráesni, majd egyből be a körforgalomba. Persze, reggelente ott is araszolnak. Olyankor jobbra leborítok, mintha az Auchan felé lekanyarodnék, majd átvágok azon a kis huplin, ami szintén a motoros sávot jelenti, és onnan szintén egyből be a körforgalomba. Ha ott is állnak, akkor pedig leborítok az Auchan felé, majd visszafordulok, és az Auchan -ból kifelé vezető sávból támadok.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
A hétvégi szlovák túrámról szeretnék fontos infót megosztani! Van már Citrusos és Cseresznyés Kofola. Mindkettő nagyon jó, jobb mint a sima. A cseresznyés viszont mindent visz.
-
válasz
#79335424 #70637 üzenetére
[link] - Aki erre sokat jár az tudja, hogy könnyen bedugul itt minden annyira, hogy a felüljáróra való feljutást is lassítja a dugó. Ezért én a bal szélen érkezek és sorolnék be a sávba, hogy onnan legalább szabályosan menjek be a körforgalomba. Na ez nem egyszerű dolog. Egyszerűen nem engednek be pedig kint az indexem. Finoman jelzik sokan, hogy nem engedlek be, pontosabban kb mellém áll be amikor már a sávban vagyok. Meg szoktam köszönni azon keveseknek akik egyetlen pillanatra nyomnak egy féket még beférek. Nem hat meg mert igen fürgén mozgok, de a jelenség azért meg van. Ez tetézni már csak azzal lehet néha, ha magában a körforgalomban is tőlem 2 centire közlekedik. Ennyi.
Erről mit tudtok? Se - kamerákat nem láttam. Gyalog mentem fagyizni. Mondtam is, hogy utoljára. Bezzeg sok autós lendületből ment át itt még ettem a fagyit.
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #70643 üzenetére
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #70634 üzenetére
Régen minden jobb volt
-
Horvi
őstag
válasz
Something_ #70639 üzenetére
Rendben köszi. Gondolom ez az előtte való nap lesz véglegesen eldöntve.
-
StoneBridge
senior tag
válasz
Kolondrum #70635 üzenetére
Véletlenül nem az árpád fejedelem útján szoktál járni amúgy?
Római part:
Tegnap majdnem megcsesztek 30 ezerre. Római parton a gát mellett van egy rész, ahova már csak engedéllyel lehet behajtani, tábla jelzi is. Persze parkoláshoz nem volt kedvem betolni 20-30 métert, így szépen begurultam, semmibe véve a közterest, aki kint tevékenykedett. Na hát a közteres nem volt rest, jött is utánam a rendőr kollégával, hogy mutassam a behajtási engedélyt vagy 30 ezer bírság. Kidumáltam, elspuriztam. -
Horvi
őstag
válasz
yodamastah #70561 üzenetére
Szokott lenni útközben valami találkahely ahol bevárjátok egymást vagy mindenki egyből megy a ringre?
-
válasz
demars #70631 üzenetére
Napi szinten gondot okoz nálam az, hogy a békás előtti auchan kördorgalomnal nem engednek besorolni és már már idegesítoen közel jönnek hogy ők ugyan nem engednek be. Azon szoktam agyalni mi van ha megérinti a motort a lökhárító. Agyonverem vagy bemegy a bukó a szélvédőn. Veszélyes világ.
Sziiiijeeee csapom! Max csúnyán nézek amúgy.
-
yodamastah
őstag
válasz
Daywalker #70629 üzenetére
Hát mondjuk 10 éve előfordult hogy 1 héten 2 pályanap is volt. 2007ben volt olyan hét hogy 3 napot voltam kint
Igaz ebben volt gsxr klub hétvége is. Most sacc olyan fele lehetőség van felmenni a hungaroringre. mint akkoriban. Be is telnek a helyek gyorsan.
Az új aszfalttal amúgy kb 2 másodperccel gyorsabb lett a pálya. És továbbra is zabálja a gumikat. Reméljük az f1 csökkent majd ezen.
-
etnies
senior tag
válasz
canniball #70626 üzenetére
Igen, google dobta ki, ott olvastam el az eléggé vaskos véleményét.
Érdekelt volna, hogy mekkora túrákat ment a versenycsizmájában.
Én speciel mentem London-Alpok-Budapest-London túrát (10 nap, 4400 km) VTR250-el, feleségemmel magam mögött, de ennek ellenére sem állítanám azt, hogy a VTR250 túramotor vagy azt, hogy különösebben alkalmas túrázni.
Alpokban is lát néha az ember SS motort ugye... 1%-a kb. De ha megkérdezed a gazdáját, akkor elmondja neked bármikor, hogy az R1-nél nincs jobb túramotor a világon
Csizmával is ez a helyzet. Neki jó túrázni, szerintem vannak sokkal jobb megoldások (random Daytona vagy középdrága Sidi).
Na mindegy -
demars
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #70627 üzenetére
Idén nagyon,sok időpont volt, sokkal több, mint tavaly. Csak most jön az f1, azért nem lehet, de augusztusban meg szeptemberben tuti lesz még egy csomó.
-
canniball
nagyúr
válasz
etnies #70586 üzenetére
Jó "friss" témát vettetek elő.
Sajnos a kollégát mostanában nem láttuk errefelé, nem tudom tőle kapsz-e választ.Feree13!
Csecse lett! Várjuk a tesztről szóló beszámolót!
Kb. másfél hete én is rájuk írtam fb-on hogy megérdeklődjem mennyi arany meg idő lenne, de eddig nem jött válasz...úgy tűnik más csatornán kell felkeresni őket. -
-Mike-
addikt
válasz
yodamastah #70618 üzenetére
Igen. Tavaly is voltam, annyira nem szégyenkeztem vele.
Ath kösz az infót, akkor résen kell lenni, a jobb délutáni időpontok általában fél óra alatt elfogynak.
-
JóGéza
aktív tag
válasz
canniball #70337 üzenetére
Köszönöm a tippet.
A következő tréning július 23-án lesz. Mától lehet rá regisztrálni, van még 20 hely. -
polimorf
tag
Most értem haza 2 nap majdnem 1000km. Most le lett tesztelve a bálna. Volt autópálya is meg faluzás is, pályán 6l lett a fogyasztás 130-160-as tempóval. Faluzáskor nem mértem.
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #70614 üzenetére
RC modellautózáshoz talán elég
Feree13: szép lett!
Reméljük megérte a befektetett összeget, mert gondolom eléggé $$$.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Ferdzsoo #70589 üzenetére
Elég minőségi lett az ülés, meg is lett emelve picit, meg megszüntették a lejtést, ez az anyag amit a tetejére raktak valami brutál tapadós, az oldalán a karbonminta meg iszonyat megy a tankpadhoz.
A gyöngyházfehér csík pedig hab a tortán.
Kényelemről majd egy hosszú túra után tudok beszámolni, de dizájn ügyileg top.
kép1 2 3 4 5 -
vlevi
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #70613 üzenetére
Motokrosszpályát, esetleg
Nem ismerem az árakat, de azok a beruhazások, amiben az aszfalt szó szerepel, azok milliardos neruhazasok szoktak lenni... -
yodamastah
őstag
válasz
FIREBLADE78 #70613 üzenetére
jah, ugy 100 méterre elég....
-
FIREBLADE78
addikt
Szerintetek mennyi pénz egy pálya elkészítése? 50 milla takarja?
-
-Mike-
addikt
válasz
yodamastah #70610 üzenetére
Mindenképpen.
-
pityaa23
senior tag
Na sikerült 130-al megfejelnem egy kisebb madarat, aztán meg majdnem telerókázni a bukómat, amikor megláttam, hogy a tankomon landoltak szerencsétlen állat belsőszervei.
-
-Mike-
addikt
Következö motoros nyíltnap: 2016 augusztus 04. (csütörtök) Hungaroring
-
Xaels
félisten
Faszom, nem szokás kitáblázni ha valahol útszűkület van és lámpával egyirányosítják?
-
pityaa23
senior tag
válasz
yodamastah #70598 üzenetére
És a benzinkúton a kiömlött benzintől csúszós talajon.
majdnem megborultam már így.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Elektromos autók - motorok
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Motoros topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Chieftec Vista ház: kisebb halaknak
- További aktív témák...
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Állapot: 10/10 6 hó jótállás!
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest