Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
válasz
Peetey91 #18099 üzenetére
a Safety tanfolyam arra is jo, hogy ott vezethetsz 125-ost motort (pl. CBF125), igy latni fogod hogy mennyire all 'kezre' a meret.
a 'helybol nagyobb kategoria' meg alapvetoen ket dolog fuggvenye: egyreszt anyagiake (egy konnyitett A1 szinte fillerekbol megvan, talan 30ezer korul mindennel egyutt, mig egy korlatlan A-s tanfolyam 100ezer felett van) masreszt mentalis hozzallasa: ha eleg higgadt tudsz maradni egy szaz loeros motor nyergeben, akkor lehet hogy erdemes belevagni. en is a korlatlan A-t csinaltam meg egybol, es igy ket ev utan meg mindig elek
-
Peetey91
senior tag
Ez a Safety Hungary jo otlet, koszi!
Csak ha mar egyszer motor vasarlasra adnam a fejem, akkor annak legyen valami motor formaja, meg jo lenne vele turazgatni, stb, egy robogot nem tudnek sajatomnak erezni.
Helybol nagyobb kategoriat bevallalni meg gondolom eleg felelotlenseg lenne.
Ejj, nem tudom. :/ -
KoVee84
senior tag
válasz
canniball #18090 üzenetére
Ha nagyon szorított a kisebb, akkor nem. Viszont ha annyira nem, akkor ezek a sityakok majdnem egy fél méretet tágulnak melegben.
A kicsit nagyobb sisak alá viszont bármikor tudsz venni maszkot, szóval az is lehet jó megoldás.Más:
Vettem egy ilyen carbon védő szettet. Ilyet esetleg tudtam volna itthon olcsóbban szerezni? -
doc
nagyúr
válasz
Peetey91 #18086 üzenetére
ugye azt tudod, hogy mi az autovasarlas masodik szamu szabalya?
(az elso: NEM markat, hanem allapotot veszunk, legalabbis hasznalt autonal)
szoval a masodik: NE vegyel cabriot
valamiert a nemetek pl. imadjak oket, az evi 2-3 napsuteses napon fulig ero fogsorral cirkalnak nyitott tetovel - a maradek 362 napon meg sz*pnakha nem motoroztal meg, akkor nagyon ajanlom hogy menj el a Safety Hungaryhez, van direkt abszolut kezdoknek kitalalt tanfolyamuk, ahol az alapoktol kezdve tanitanak motorozni (mar amennyire ezt ket nap alatt lehet), sokkal tobbet er mint 20 oranyi toketlenkedes egy normal tanfolyamon (es meg olcsobb is szerintem
)
utana mar eleg jo esellyel vaghatsz neki az A1-es vizsganak
viszont 125-os motorbol nem fogsz olyat talalni, ami a 190 centiddel nem a 'majom a koszorukovon' effektus lesz... esetleg valami nagyobb robogo (Burgman 125, stb) meg passzolhat, de egy 125-os speed moci el fog veszni a labaid kozott
-
KoVee84
senior tag
válasz
Djuree #18085 üzenetére
Tegnap jöttem haza egy hét snowboardozásból Szlovákiából. Azt kell, hogy mondjam, hogy a magyar utaknak semmi baja, panasz nem lehet rájuk. De komolyan.
60-60 km-et mentünk olyan kátyús utakon (főút), hogy esélyem sem volt kikerülni, azt hittem, hogy kiszakad a kocsi alól a futómű.
Oda-vissza direkt más irányba jöttem/mentem, de ugyan az volt a helyzet.Meg a szlovák rendőr le akart venni zsebbe 60 euróra, amiből a magyar rendőr flekó felmutatása után papíros 30 euró lett
-
canniball
nagyúr
válasz
Peetey91 #18088 üzenetére
Hát nem tudom, én ehhez a magassághoz nem biztos hogy ebben a kategóriában sportos gépet néznék...
Másrészt meg itt van ez a vélemény, a "jelöltek" az a CB500 kategória. -
Peetey91
senior tag
-
-
doc
nagyúr
válasz
Peetey91 #18082 üzenetére
"hogy tartja meg az embert a motort amikor az ut tiszta katyu, suppedes, stb?"
nem megy bele
bar van amivel akar meg jo is lehet (pl. enduro), de az alaphelyzet az, hogy a katyukat meg egyeb uthibakat ki kell kerulni ha nem akarsz elszallnia konnyitett A1-et tervezed megcsinalni?
motoroztal mar korabban? (Simson, robogo, stb) -
Peetey91
senior tag
Sziasztok! Tok uj vagyok a motoros temaban, igazabol meg csak tervben van a dolog, lehet tavasszal beinvesztalok igy kezdesnek egy 125os hobbimotorba. Igazabol meg csak erdeklodom, az vetodott fel bennem, hogy a szuper magyar utakon egyaltalan hogy tartja meg az embert a motort amikor az ut tiszta katyu, suppedes, stb? Neha az autot se egyszeru, plane ha egy kis eso is esik. Majd jelentkezem meg.
-
csongi
veterán
Szombaton en is gurultam egyet, combom es a terdemhez bekavart a szel a 8 fok meg nem eppen baratsagos. De mar nagyon kellett
. Az uj elso gumi meg valami fenomenalis, foleg hogy az elodje egy 2002 es pirelli volt.
-
fattyu
veterán
válasz
Archer #18075 üzenetére
amint leszálltam én is fáztam
nem szálltam le. Csavarogtam 170kmt a hétvégén. Nekem ez elég meleg már. Amugy én is furállottam. tábla +20% mellett még volt akinek útban voltam a városon belül. De a legjobb a hetvenes táblánál 110 mellett az elég erős hungária forgalomban jött a zx9r rajta asszony pajtival a jóember és úgy hagytak ott mint annak a rendje... fél perc mulva már nem is láttam előttem őket.... Nemtom. én utassal óvatosabb vagyok.
-
Archer
őstag
Ma mentem én is egy karikát. Nem győztem kerülgetni a kátyúkat, tavaly szárazabb tél volt, nem tette ennyire tönkre az aszfaltot. Meg valamilyen okból kifolyólag egy normál, dinamikus tempó mellett mindenki meg akart előzni mindenáron, még az 1.2-es Corsás is
Elég sok motoros is előkerült már. Úgy 2 óra után már nem nagyon volt melegem, azért a jó időre még várni kell 1-2 hetet.
-
Gaboman
nagyúr
Mai csavargás.
-
lujo10
aktív tag
Bakker, fogyunk
Még nem tudom ki volt, ill. hogyan történt, de majd informálódom. Mondjuk arrafelé elég sz@r az út + elkezdődtek a tavaszi földmunkák és felénk biztos, hogy nincs olyan traktoros, aki legalább a sár egy részét levakarná mielőtt felhajt a közútra, másrészt azon az úton elég sok román is jár (tulajdonképp hajt mint a vaddisznó) lehet, hogy vmelyik egy kicsit "besegített". -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Jakab66[hun] #18055 üzenetére
jó sok motorod volt akkor
felületesség az van rendesen mindenkinél.
ha én erre alapoznék: honda vt 500 al vizsgáztam. mindkettő beszart alattam.
de már kiveséztük néhányszor ezt -
vendingo
veterán
válasz
teppik_amon #18066 üzenetére
Nagyrészt nekem is szerpentinen hegymenetben hiányzik az erő.
Normál körülmények között elvagyok vele. -
teppik_amon
tag
válasz
vendingo #18050 üzenetére
"Csak közúton megyek, és oda kevés a 70 ló, főleg túrázni."
Mondod te. Persze hogy minnél több a lóerő annál jobb, de saját tapasztalat, hogy a kis stromommal (64LE) nem éreztem magam hátrányban sosem. Bejártam vele pár országot, nem kicsit felmálházva, Alpokon keresztül-kasul, de nem sűrűn éreztem hogy kéne még kraft. Persze, váltogatni kell hegymenetben, dehát motorozunk! Élvezzük
Igaz, csak egy személyel közlekedek vele. (!) Így belegondolva, utassal a hegyekben... határeset
-
zsolt19900
őstag
-
vendingo
veterán
válasz
zsolt19900 #18061 üzenetére
Én folyamatosan nézegetem a hirdetéseket, elég sok típus tetszik.
Jelenleg: Afrika Twin, Varadero, Cbr1100XX, VFR, XT660Z, X, R., SV1000, Triumph tiger, F800GS
Nálam eléggé vegyes a felhozatal.Ezek közül most bármelyiket elfogadnám hosszútávra.
-
zsolt19900
őstag
-
vendingo
veterán
Mostanában egyre több gyöngyszemet találok.
Bátran vállalja az okirat hamisítást és az adócsalást.canniball: Köszi kihagyom. Nem vágyok pályára, főleg nem ilyen géppel
Az általam említett gépek némelyikét 500-600-ért meg lehet venni. -
canniball
nagyúr
válasz
vendingo #18050 üzenetére
"...125-össel mennék"
Ha minden jól megy és hamar túl leszek a különbözetin akkor nyáron lecserélem a kiscsikót, ha nem zavar hogy ez "néhány" LE-vel kevesebb..."...pl egy bandit... Az említett motorok egy része még mindig nem az a bivalyerős gép..."
Na erről éccsapám ugrik be: amikor megemlítettem neki hogy nézegettem a banditákat is (mint lehetséges váltást) szépen elkerekedtek a szemei, látszott rajta hogy megállt benne az ütő hogy én ilyenre akarok ülni...merthogy volt szerencséje kipróbálni az egyik ismerőse 1200-esét és szerinte az a gép amelyiknek a gázkarján nincsenek fokozatok az nem motor.Innentől már hiába magyaráztam hogy én csak a 600/650ccm kategóriát néztem.
Amúgy persze van ráció abban amit írsz, de a nevezett gépek már sajna árban is egy másik kategória. -
vendingo
veterán
válasz
zsolt19900 #18053 üzenetére
Ez olyan mint hogy az összes olasz szar, mert olasz. A legszarabb a ducati, meg az Mv agusta..
Nálam járművásárlásnál utolsó szempontok között van a márkanév.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
zsolt19900 #18053 üzenetére
Inkább tapasztalat.
-
fattyu
veterán
Hülye kérdés. Villahídra kéne nekem óra. Semmi más nem kell mint az időt mutassa lehetőleg olcsón nem drágán.
-
zsolt19900
őstag
válasz
Jakab66[hun] #18052 üzenetére
ez most valami hipotézis, hogy me honda? az nem romoohat elfel?
ennyi erővel bármelyik komolyabb márkát ide sorolhatunk, hogy asse fog eromalni
előélet függő is a dolog azért....
-
pityaa23
senior tag
válasz
vendingo #18050 üzenetére
Igen ilyen szempontból igazad van, de tetszik a motor, meg először mindenféleképp valami olcsóbb, használtat akarok venni, amivel rendesen megtanulok motorozni, utána majd látom, hogy mire vágyom. Száguldozni nem akarok, hobbi lesz a motorozás. Kocsim is megy 200-al ha kell, mégsem megyek annyival. Nyugodt túrázgatás, jó időben kikapcsolódás lenne a cél. Azon is gondolkoztam, hogy mivel most van időm lerakni a jogsit, ezt mindenféleképp megcsinálom és legfeljebb majd kipróbálok pár motort és télen kicsit nyomottabb árakon veszek valamit.
-
vendingo
veterán
válasz
canniball #18049 üzenetére
Soha nem pályáztam, nem is tervezem. Ha még is pályáznék, akkor 20-30 ló körüli 125-össel mennék
Csak közúton megyek, és oda kevés a 70 ló, főleg túrázni.A hozzászólásába azt olvastam, hogy kezdőmotornak venné, amiből azt feltételezem, hogy később váltanak komolyabb gépre. Ha első motornak egy kategóriával feljebb nézeget akkor spórol egy kis pénzt, időt, arról nem is beszélve, hogy pl egy bandit, hornet, sv, fazer, er6, z750..... mennyivel több élvezetet tud nyújtani.
Az említett motorok egy része még mindig nem az a bivalyerős gép, de rendelkeznek kellő tartalékkal, ha szükség lenne rá. Nem kell folyton a váltót csattogtatni, nyugodtabban lehet előzni, jobb a menetdinamikájuk, karakteresebbek...Mint írtam, nem lebeszélni szeretném, csak irányt mutatnék. Ha CB a szíve vágya, akkor vegye azt, de ha később szeretne komolyabb gépet, akkor nem feltétlenül kell lentről kezdeni.
Ha csak célirányos használatra(melóba járni, futkosni) vennék motort, akkor én is valami hasonló kategóriát nézegetnék, de én szeretek motorozni. -
-
vendingo
veterán
válasz
pityaa23 #18047 üzenetére
Nem tudom miért van az, hogy kezdő motornak mindenki er5-öt, cb500-at akar venni.
Léteznek más márkák, más típusok is. Nem lebeszélni szeretnélek róla, csak annyi szép jó motor van.
Mindenki első mocinak gyenge lélektelen igáslovat akar venni, mert fél, hogy mi lesz ha jobban megtekeri a gázkart. Nem azt mondom, hogy 1000-es gyorsaságival kell kezdeni, de sok jól kezelhető, élvezhető motor van, amik ki is néznek valahogy és nem növöd ki a szezon végére.Én tavaly vettem egy 70-75 lovas gépet, de a szezon végén már éreztem hogy kevés lesz nekem amire használom. Most ott tartok, hogy lecserélném, de annyira megszerettem, hogy nem tudok megválni tőle.
Persze ha azért szeretnél cb-t cbf-et, mert az az álmaid netovábbja, akkor bocs.
Attól meg nem kell félni, hogy kiugrik alólad egy erősebb gép. Minden fejben dől el. -
pityaa23
senior tag
Most készülök letenni a jogsit és csorgatom a nyálam.. Igaz pénzem nincs még rá, de kezdő motornak megfelelne nem?
Vagy mit tudnátok ajánlani amikben gondolkozhatok?
cannibal: Uhh ez a cb500 is gyönyörű ebben a színben..
-
pityaa23
senior tag
Sziasztok, meg tudnátok, mondani, hogy ez milyen honda? [link]
CBF 500 -ra tippelek
Köszi -
vendingo
veterán
válasz
canniball #18039 üzenetére
Ha kellemetlenül nyomott több helyen is, akkor jó hogy nem vetted meg.
Ha körbe végig szorított az nem jó, ott nem nagyon tágulnak már.A sokat mozog/lötyög a fejeden, akkor kellemetlen lehet rázós úton, hogy össze vissza csúszkál a buksidon.
A füleknél lévő nyomás az gyakori probléma, idővel megszokod, illetve a sisak is megszokja a füled -
zsolt19900
őstag
válasz
Szakbarbár #18029 üzenetére
szép szép lajstrom gratulálok
-
canniball
nagyúr
válasz
vendingo #18037 üzenetére
"Az én előző sisakom is nyomott 1-2 helyen..."
A kisebb néhány perc után nekem mindenhol nyomott. Na jó, az arcom persze "alkalmazkodott" így ott nem, de a koponyámon körben szorított, eléggé kényelmetlennek találtam."...faragjak le a sisak belsejéből és akkor jó lesz..."
Nem tudom hogy sírjak vagy nevessek..."Ha az L-es nem mozog sokat egyik irányba se, jó a tartása, kényelmes, akkor nincs probléma."
Nem tudom mennyit jelent a sok mozgás.Nem vagyok gyakorlott vásárló, megnéztem ezt és ez alapján próbáltam tesztelgetni. Valamivel többet mozog mint a kisebb, de el nem fordul/csúszik a fejemen. Annyira persze nem rángattam meg mint amekkorát egy esetleges esésnél kaphat (amire remélem nem kerül sor).
Kényelmesnek amúgy kényelmes, úgy érzem szépen körbeveszi a fejem és nem nyom, legfeljebb a füleimnél kell kicsit igazgatni. -
canniball
nagyúr
válasz
KoVee84 #18036 üzenetére
Erről az egyik ismerősöm anekdotája jut eszembe: kérik ki a büfénél a kaját, a büfés kérdi a haverját: ketchup vagy mustár?, mire a srác válaszol: igen.
Szóval melyik igen:
1. igen, tágult volna az M-es úgyhogy ha legközelebb megint úgy alakul inkább azt hozzam
vagy
2. igen, jól tettem hogy az L-est választottam? -
vendingo
veterán
válasz
canniball #18035 üzenetére
Az én előző sisakom is nyomott 1-2 helyen amikor megvettem, de egy idő után jó lett.
A barom eladó megpróbált rábeszélni valami oknál fogva az egy mérettel kisebbre, de az nyomta a homlokom.
Erre az volt a válasza, hogy faragjak le a sisak belsejéből és akkor jó lesz...Ha az L-es nem mozog sokat egyik irányba se, jó a tartása, kényelmes, akkor nincs probléma.
Minimálisat tágulnak/idomulnak még. Lényeg, hogy te jól érezd magad benne.Én próbáltam nagyon sok sisakot, mielőtt a jelenlegit megvettem.
Pl shark sisak alig ment fel a fejemre annyira szűk volt az alja, de amikor bepréseltem magam, akkor meg kényelmes volt, tartott rendesen. A fel/le vétele szinte fájdalommal járt, úgyhogy egyből le is rostálódott.
X lite sisakokba szinte egytől egyig simán belement a fejem, belül tartottak rendesen, de alul kicsit lötyögős volt mind. Elég fura volt, mintha alul nem lett volna benne elég párna, és erre többen is panaszkodtak már. Ettől függetlenül teljesen jól illeszkedett, nem mozgott/lötyögött.
A scorpion sisakom meg olyan, mintha a fejemre öntötték volna, tart mindenhol, könnyű le-föl venni, ráadásul pumpával passzentososabbá is tudom tenni. -
canniball
nagyúr
No tegnap elmentem megvenni a sisakot. Felpróbáltam egy L-eset, az eladó azt mondta túl könnyen tudtam felhúzni próbáljak egy M-eset is. Utóbbi rácuppant a fejemre, a lehajtható napszemüveg is kb. jó helyen volt, de pár perc után szorított kb. mindenhol. Az L-es kényelmesen körbeölelte a kobakom, egyáltalán nem szorított, de "megrángatva" több volt a "mozgástere" (le azért persze nem csúszott) és a napszemüveg is előrébb csúszott le a kelleténél. A szorítás miatt végül is az L-est hoztam el.
Bár már eső után köpönyeg de a jövőre nézve: jobban jártam volna az M-essel, mert esetleg idővel tágult volna annyit hogy ne szorítson vagy jól tettem hogy a nagyobbat választottam? -
-
Roys
csendes tag
válasz
zsolt19900 #18028 üzenetére
Ezek a banki lefoglalt motorok már a kitételkor tuti elkeltek én is próbálkoztam eggyel de még választ sem kaptam az ajánlatomra!
-
Roys
csendes tag
-
ujskodas
tag
válasz
Szakbarbár #18029 üzenetére
Attól függ, hogy kinek a kicsodája. Mo.-on ez számít.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Lehet hogy nem a legjobb topik erre, de nagyjából milyen büntetésre számíthat az aki:
- jogosítvány nélkül
- gondolom biztosítás nélkül
- segédmotorral (Simson) 2 személlyel
- sisak nélkül
kapnak el a rendőrök? A szomszédomat pont most állították meg a rendőrökHogy meglegyen az ON is: Ma már előszedem én is a motoromat a garázsból és felkészítem a szezonra.
-
zsolt19900
őstag
válasz
Topiccsendőr #18027 üzenetére
ebben lehet valami
csak gondoltam hát ha, esetleg még alkudni is lehet a 350ből
de lehet hogy olyan ramaty állapotban van hogy egy kanyilót se ér
van egy érdeklődő a motoromra, ha elmegy majd bombázlak titeket 1-2 kiszemelt masinériával
ha nem gond
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolt19900 #18026 üzenetére
a jó fogások előre le vannak zsírozva mint mindenhol. És még telefonba se nagyon titkolják, persze nem ilyen szavakkal.
-
#81556480
törölt tag
válasz
zsolt19900 #18022 üzenetére
ezek nem banki lefoglalt cuccok? mi lenne ebben a pályázat ?
-
boogie84
veterán
válasz
zsolt19900 #18020 üzenetére
Ha erre a két kérdésre megkapod a választ oszd meg velünk is! Köszi.
-
zsolt19900
őstag
még egy kérdés
ilyen kis bizgentyű alkatrészeket hol nézegessek neten? pl gs500e műszerfal tömítő gyűrűt vadászok.... szétkaptam és jobb lenne egy újat beletenni, gondolom nem nagy költség -
zsolt19900
őstag
gyári színkód lista van fent valahol a neten? vagy az idomban belül vannak valami számok betűk, azok közül valamelyik az lenne? gs500 e ezüst metálra lennék kíváncsi
-
válasz
vendingo #18017 üzenetére
Ez bizony probléma. Igazából már eldöntöttem, hogy 251-es ETZ lesz a kiválasztott motor, de egyik ismerős bogarat tett a fülembe a CB400-assal, de ha tényleg így van, hogy nehézkes az alkatrészellátás, akkor szerintem felejtős lesz a dolog. Persze Honda, sose romlik el, de ha mégis...
De várom a további válaszokat!
-
vendingo
veterán
válasz
csabyka666 #18016 üzenetére
Szerintem belpiacos. Alkatrészt nem nagyon fogsz hozzá találni.
-
Üdv!
Újabb kérdésem lenne. Mik a vélemények/tapasztalatok a CB400N-es Hondákról? Tudom, nem mai vasak, szerintem nem is nagyon találni 30 évnél fiatalabb példányt, de mégis...volt/van valakinek ilyenje?
Típushibák? Alkatrészellátás? Neten nem nagyon találtam tesztet, szóval ennyire ritka lenne? -
-
Gaboman
nagyúr
válasz
csabyka666 #18004 üzenetére
Felhívod az okmányirodát és meg is tudod egyből mennyibe kerül.
-
Erre valaki?
-
Daywalker
addikt
válasz
Jakab66[hun] #18001 üzenetére
Hát, én is GS-en tanultam meg azon kívül is mentem vele. Szaladgálós motornak teljesen jó, közlekedni jól lehet vele. De hát kinek mi az igénye. Erősnek nem nevezném
-
Üdv!
Valaki papírozott le mostanában külföldi motort? Mennyi költséggel jár, és mik ellenek hozzá? 400ccm, 50LE.
Köszi!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #18001 üzenetére
Ezekre a jó minőségű utakra lassan lánctalpas kell nem motor, viccet félretéve egy SM vagy Túraenduró amire azt mondom hogy elviselhető velük az utazás a sz@r útjainkon.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
#81556480 #17997 üzenetére
Ha jól tudom, a gyári 8.5gramm. Ettől függetlenűl, 7-8grammos is jó lehet. Figyelj rá, hogy a görgőkkel együtt, a variátor csúszkákat is cseréld. Az a 3db kis műanyag kütyü. Pár száz forint, és sokat számít. Illetve még figyelj a görgő méretre is, hogy jót vegyél bele. (mérete 16x13 súlya 8.5gramm)
Remélem segíthettem. Ez a lista jó segítség lehet. (tact-ot nem találsz közte, de minden honda ez a méret)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Elite: Dangerous
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V110 - i3-6GEN I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest