Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Milyen videókártyát?
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Hobby elektronika
- Fujifilm X
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen széket vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #26097 üzenetére
Sajnos a gyári idom mindenhol domború és egész évben úgy volt, hogy hamarosan megy rá a versenyidom
Persze mindenhol lasabban megyek mint Talma, de azokban a kanyarokban rosszabbul megyek mint a többiben. Amikor fáradok 4-5. etap környékén, akkor néha kimentem a bukótérbe. Lassitottam kicsit
persuader: le van áttételezve, úgy érzem 12k felett végig tol
Persze 5-6-ban már kevésbé.
-
yodamastah
őstag
Nem jó ez a fejre szerelt kamera. Egyáltalán nem érezni milyen tempót mész. Azért az látsik hogy náhány helyen korábban kéne húzni neki a gázt. Itt ott a féktávok is hosszabbak mint kellene. De ilyen 08-10 körüli időnel általánosságban igaz kb mindenhol lassabban mész mint lehetne. De nincs gond nem kell ezt erőltetni, menni fog az. Jó kombó az R6+Dunlop, ezekkel könnyen meglesz a 05
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #26094 üzenetére
Igy hogy van róla belső kamerás felvétel, tisztán látszanak, hogy hol vagyok iszonyat lassú a többiekhez.
1, 3, 6 sikán végig, és célra rá. Leginkább itt kellene javulnom. Sokszor be/ki jövet kanyarban nem férek hozzá a váltóhoz a nélkül hogy jelentősen meg ne változtatnám a motor stabilitását. Szóval sokszor nem ideális sebességben gyorsitok ki, pl. az első kanyar után mindig 3-ban jövök ki 2 helyett.Milyen fordulatnál lehet az ideális váltás?
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #26092 üzenetére
Gyárival, de elől már rugó volt cserélve. 05nél ahol elakadtam sokáig nagyon erőltettem a tempót hogy még faragjak az időből, nem lazán mentem, inkább görcsösen Ez ment egy ideig. Aztán visszaléptem kicsit, elkezdtem máshogy menni. Inkább lendületből, nem erőltetve. Meg persze néztem máshok hogy mennek, hol veszíthetek sok időt. És hát a sikán utáni 4 kanyarban kellett gyorsulnom sokat. Ez egy technikás rész, jól elő kell készíteni, és nagyon lendületesen kell menni a 2 gyors kanyarban. És ehhez csak úgy tudsz felgyorsulni, ha előtte a 2 lassú kanyart megfelelően kombinálod.
00 átlépéséhez már kellett a dunlop és a jól belőtt futómű. Használt pirellivel nem tudtam jól menni igazán. A dunlop tudja azt, hogy félig kopottan is egészen jót tudsz vele menni. Futómű tuningnban nem is annyira maga a csillapítás javulás volt a segítség, hanem a geometrián módosítottam olyanra ami szimpatikus lett. Meg az erősebb rugók jól tarotották a geometriát. A k4-5 750nek a villája eléggé maszatolós bizonytalan érzetű lapon. A nagy hátsó dunloppal az előre döntött motor nem az igazi. Mivel meg is volt emelve hátul, addig emeltem hozzá az elejét, amig el nem kezdett lapon stabilnak tűnni. Kicsit nehezebb volt ledönteni a megemelt elejével, de lapon stabilabb lett. Na innen már jöttek a 00 küröli idők.
Sajnos 58 nem jött össze, pedig közel voltam többször is. Nem egyszer megvolt az 59 úgy, hogy abban a körben előztem. Volt egy edzés nap, ahol nagyon akartam az 58at, tudtam melyik kanyarban vagyok lassú, erőltettem és aznap ott el is estem. Először estem el magamtól, úgy hogy külső körűlmény nem játszott közre. (olaj, mással összeakadás stb) Ezután örültem hogy nagyon nem törtem össze a motort meg magamat, és abban az évben már nem erőltettem tovább az 58at.
Következő évben meg már sajnos jelentősen csökkentek az anyagi lehetőségek, és ez azóta is tart
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt a 3 mp siman talalsz dolgot majd mukodo koridomerovel megbeszeljuk
Nalam pont forditva mukodik a dolog. Ha ugy ezem most aztan krva gyors voltam, az pont rosszabb szokott lenni egy lazan de jol osszerakott erolkodes nelkuli kornel. Szoval minel kevesbe faradtam el utana lattam h annal jobb volt az ido is. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #26092 üzenetére
Ez engem is érdekel. 3 másodpercet meg simán találok, de azért a 2:00 messze van
hát még az 1:52
Ennyit sikerült eddig megvágni, feltölteni:
első - bemelegités
második - itt meg szethullik a motor, ami vicces, persze a kör felét a fel és lejövetellel kellett töltenem
harmadik - itt mentem a leggyorsabban -
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #26082 üzenetére
A 05 ot gyari futomuvel sikerult? Illetve mi volt az, ami tullenditett, es tudtal gyorsulni tovabb?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #26089 üzenetére
Nem tudunk elszakadni a cikktol ugy latom
Egyreszt 2T nel erezni ha szar olaj van benne a szagabol, ugyhogy engem nem erint a dolog, de szerintem teged sem. De ez durva h ennyire sikerult beszaratnia egy ilyen cikknek. Nem kell vakon elhinni barmit ami le van irva. Semmilyen konkret szamokkal nem tud szolgalni az ember. Vagy ha tudna levadasznak ugyis
Ha ennyire parazol vegyel az autoba tescobol olajat, en most majd fele aron vettem jobb besorolasut mint a mol essence 5w40. Csak azert mert ismeretlen a marka es ott fog megrohadni a polcon. A multik a beszallitokkal nem szarakodnak, mondhatni nagyobb biztonsag van ilyen szempontbol. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #26088 üzenetére
"...Ezert jo a 2T. Ott nincs faradt olaj..."
Azért ha az AROL 2T-t adják el valami versenyolajnak csomagolva, az azért elég ciki... -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #26087 üzenetére
Ezert jo a 2T. Ott nincs faradt olaj
A cikkben a hordos olajokat emliti hamisitasra legjobban alkalmasnak.
Persze a QR kodos dolog valamennyire biztonsagossa teszi azt is.
Cimket legyartani ofszetnyomdaban, felragasztani, ujracsomagolni... Majd egyesevel eladni (!) literenkent
Eletszeru ez? Ismeretlen szarmazasu 200l es hordo olcson. Az eletszeru.
Valami sufniszerviz megveszi es rakja a szar olajat a kocsikba. Az ugy oke. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #26086 üzenetére
Na, de a kiválasztott olajat végülis kinél szabad megvenni?! Engem speciel csak ez érdekel! Nem az 500 forint literenkénti spórolás, hanem az, hogy az legyen a flakonban, ami rá van írva. Az nem zavar, ha nincs termékdíj befizetve, de a motoromat nem akarom tönkre tenni.
Most valami ótvar - a cikk szerint valószínűleg hamis - Castrol Magnatec 10W-40 van a kocsiban, 10e km után most cserélném, valami jobbra, megfelelőbbre. A gépkönyv viszkozitásra 5W-30-at ajánl, az Eneos specifikáció szerint megfelelő lenne (teljesítményszint, stb.) -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #26085 üzenetére
Vegigolvastad a cikket?
Ez csak egy hatasvadasz adocslo statisztikabol saccolt szam volt.
Nincs ekkora aranyban hamis olaj. Csak a termekdij be nem fizetes. Es a behozott olaj illetve termekdijas olaj kulonbsege alapjan kiaszamolta a cikkiro h ennyi a hamis olaj.
Azert na! -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #26084 üzenetére
Az a döbbenet - hogy ha igaz a 2/3 résznyi hamisított olaj - akkor mi dumálhatunk optimális kenőanyag-választásról, ragozhatjuk napestig, mégis idő előtt ki fogjuk nyírni a motorunkat, autónkat... ...de közben legalább nyugodt a lelkiismeretünk, hogy megpróbáltuk a "legjobbat" biztosítani gépünknek.
Most éppen a kis Yarisomhoz keresek olajat, Eneos 5W-30 személyében. Nagyon sok helyen árulják, igencsak eltérő áron, talán a Szakálmetálnál fogom megvenni, mert ha jól tévedek, akkor ők a Mo.-i hivatalos disztribútorok. Már regisztráltam is a webshopjukba.
Anyag : Full Synthetic
API : SN/SM/CF
ACEA : C3 (10) A3/B3/B4 (08)
Kiszerelés : 1L
Name : ENEOS Premium Hyper 5W-30
SAE viszkozitási osztály : 5W-30
VW/PORSCHE : 505 00/505 01/502 00
MERCEDES BENZ : MB 229.51 & 229.31
GM : Dexos 2 -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #26083 üzenetére
Az igeretes szalagcim es a bevezetoben leirt hatasvadasz "senki nem akart szerepelni" utan kiderul, h a statisztika alapjan saccolta a hamisitast a cikkiro. Az is erdekes, h becsuletkassza alapjan mukodik a termekdij (????) de termeszetesen nem ezzel kapcsolja ossze, hanem azzal h hamis az olaj
Ez igen. -
Bogyó bá'
nagyúr
-
yodamastah
őstag
08 az már alakul
05 környékére igen gyorsan eljutottam én is. Ott aztán el voltam akadva egy ideig.
D211-et általában fordítva használtam hátul. Többnyire jobb oldalt kopottakat tudtam venni, és így mindíg fordítva raktam fel. Elsőket sosem forgattam. Azokból lehet találni olyat amit nem kell forgatni.
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #26079 üzenetére
nice
Most vágom a legutóbbi videókat és szar volt a köridőmérőm, de az biztos, hogy volt 2:08-as köröm
Az 3 sec javulás az előzőhöz képest.
d211-et te használtad fordítva is első-hátsót?
-
yodamastah
őstag
jaigen pluszba a szerszámokat meg az egyebeket tanktáskába, mert már csak oda fért.. Kb így nézett ki, csaka hátsó táska kb 2x ekkora volt. Semmi gondom nem volt soha ennyi csomaggal. Néha kiröhögtek, de ez nem érdekelt
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #26077 üzenetére
Ezt megnézném
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #26069 üzenetére
Az sajna nincs. Iszonyat drága és kérdés hogy szállítom ha a motort is lábon viszem ki?
Amúgy ingyen adnak áramot minden pályán, vagy kuncsorogni kell?Divi27: kezdetnek menj el a superzone-ba. Van minden és az kb. a közép árat képviseli, de van amiből tényleg az a legolcsóbb (új).
150-ből amúgy simán megoldható, de akkor a bőrruha a legolcsóbb, 60 körül van a louisnak két részes. Nekem volt probiker, szintén tőlük, és teljesen használható. 55-ért vettem, komplett bőr ruha, koptatókkal, protektorokkal. Ár-érték arányban nagyon jó. 100-150 között van a következő lépcső a bőrruhában és nagyon sok közül lehet már válogatni. A különbség a jobb minőségű bőr és kidolgozás. -
-
fagylalt
senior tag
válasz
Topiccsendőr #25950 üzenetére
A szívem még továbbra is az RS felé húz. A fogyasztás nem rettent el túlságosan, mert úgy sem használnám naponta. Hétvégente használnám, akkor túrázgatnék vele,...stb.
Tehát nem munkába/iskolába járós motornak venném, arra ott a bicikli.
MZ-t nem vennék, mert nem tetszik a másik, hogy már ki tudja mennyit tett(ek) bele"Józsi bácsi, aki csak a hobbiba kijárni használta.".A Freccia nem jön be kinézetre, bár csábító.
(#25951) Archer: A motorozás közel áll hozzám, ezt ki merem jelenteni, de, hogy mennyire azt valóban a jövő dönti el.
A ruhákon nem akarok spórolni.
Tudtok Pesten jó üzleteket ajánlani, ahol a nagy választék mellé kellő szakértelem is társul?(#25953) Daywalker: Pályázni nem szeretnék (egyenlőre) az biztos, de ki tudja. Ha nem sokkal drágább egy koptatós ruha, akkor belemegyek a vásárba.
(#25963) mocsanisi: 2 részeset néztem én is. Overált nem akarok venni.
Használtan ruhát nem vennék. Főleg a méretbeli gondok miatt...(#25968) TommyGun: Volt egy srác, akivel együtt rutinoztam, annak egy 2012-es Yamaha YZF-R125 -e volt. Igaz 4T az a motor és nagyon kevés km volt benne (talán, ha jól emlékszem 800), de 900eFt adta el (elég hamar elkelt). A vicc az egészben az, hogy 950-975eFt körül vette, szóval (szinte) semmit nem bukott rajta.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #26065 üzenetére
Kérdés, hogy hidegben mennyire érdemes feszegetni a pofonos ládát
Mondjuk kéne két fékbetét meg lecserélni a két tárcsát (ami már megvan), akkor tényleg nem lenne vége
-
KoVee84
senior tag
-
Integra
titán
végre..
még pár év és talán már elérhető közelségbe kerülnek az egyénre gyártott sityakok -
Daywalker
addikt
válasz
Bogyó bá' #26059 üzenetére
Meló van bakker...motor?! Ugyanmár...hétköznap sötét van mire oda jutok, akkor már kedvem sincs hozzá. Múlt hétvégén voltam, most nem volt időm, és ezen a hétvégén sem lesz előreláthatólag. Nekem szerintem annyi a szezonnak. Csak úgy krúzolgatni nem szoktam, melóba nem motorral járok (7 km, arra nem veszem elő), ezekben nincs élvezet, a pályák meg szép lassan bezárnak. Szerintem jó ha 2-3K-t mentem idén...
Erre egy simson is elég lenne...
-
ALI_G
veterán
25-en hungaroring nyilt nap. Valaki tervezi hogy kilatogat? 15 fokot mutat az elorejelzes
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #26055 üzenetére
Engem miért bánta.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #26051 üzenetére
Azert ennyire ne bantson h nem lehet fssagokat irogatni a topicba
A "hallottam" sztorikat a sportmotoron lehet irogatni. -
TommyGun
őstag
válasz
hurenzon #26008 üzenetére
Nem akarlak rábeszélni a 400-as burgonyára, de leírom amiket tudok róla.
Kb 3,5-4-et eszik, 100-at megy 2 személlyel, jól pakolható, segged alá 2 bukó befér, egész kezes mivel jól lent van a súlypont, közép sztenderdig simán be lehet buktatni. 5-600-ból elég szépeket kapni már, 2004-2006-os modellek is beleférnek. Kényelmes krúzolós, túrázós, jó szélvédettséggel. Lóerőre nem tud sokat de a váltónak köszönhetően van benne erő, jól megy végre is és jól gyorsul, a 2007-esek gyári adat szerint 7,3mp alatt van százon. Haverom elég nagy burgman kajáló volt neki vagy három 650-ese meg Kb ugyanennyi 400-asa. Ha karban van tartva nagy baj nem lehet vele. Variátor szíj a húzós, meg a váltó ha valami baj van vele, ha megáll akkor trélezezés. De ez más nagy motornál is így van , ha lerohadsz és nem vmi egyszerű a hiba akkor tréler. A szíj asszem a 400-asba vmi 80-100 ropi és attól függ mennyire van agyontépve a gáz rajta elvileg 50-70 ezreket bír el. Sok van belőle, elég megbízható darab, 98-tól csinálják és alapvetően sokat nem változott. A 650-es se sokat változott az elmúlt 10 évben alapvetően ugyanaz az idei is, 1-2 dolgot átraknak meg más műszerfal máshol van a kézifék de a blokk és a váltó gyak. változatlan, ami nálam azt jelenti hogy ami jó ahhoz nem kell nagyon nyúlni.
Használhatóságban verhetetlen szerintem, nekem még dono is van rajta, úgy mentünk acconnyal nyaralni hogy a seggem alá meg a dobozba minden belefért, még hátizsák sem kellett. Városban sem vészes ha már van egy pici hely már király vagyok, a váltónak köszönhetően meg nem kell 418646x kuplungolni a redvás forgalomban. -
yodamastah
őstag
"Egy atlagos magyar palyagepet verseny hasznalat mellett hany km utan cserelnek olajat?"
4-8 pályanap. Lehetne több is, az olaj lehet bíná tovább is, de igazából egy idő után ez már nem tétel. Olajat kicserélni nem egy hajj de nagy meló, éns is magam csinálom mindíg. A gyakran cserélt olaj a rendszeres pályázás, esetleg versenyzés mellett már nem egy nagy extra költség. Ha sokat mész és begyorsulsz eléggé megszaladnak az elköltött pénzek, és nem nagyon számít az a 10k amit 1-2 havonta erre ki kell dobni. Szóval akkor már inkább legyen benne friss
Persze itt pályanap alatt nem a kecsót értem ahol elgurulászol lendületből lájtosba és jól érzed magad. Nagy pályákon ahol eléggé sokat mész nyélen, és 8e alá nem megy soha a fordulat... Ott azért kap minden rendesen, nem árt ha viszonylag friss olajjal forgatod reggeltől estig 14 ezren a gépet.
-
ALI_G
veterán
válasz
Archer #26045 üzenetére
Szerintem marha sokat kell menni rendszeres olajcserevel ket kulonbozo olajjal ahhoz hogy kijojjon a kulombseg. Rengegeg legyen mondjuk 50.000 km tura/atlagos felhasznalas mellett.
Persu?
Egy atlagos magyar palyagepet verseny hasznalat mellett hany km utan cserelnek olajat? 1-2000 km?
Edzo motornal 2-3-4000?
Atlagosan 8 kort lehet megtenni egy etapban a hungaroringen, pancsi hasonlo. En 4-5-ot birok egy nap, max duplaja egy profi. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Archer #26045 üzenetére
Hat a 300 v nek valszeg nagyobb tobbek kozott a viszkozitasstabilitasa, es nem kokszol annyira valszeg, ami a gyuruknel teljesitmenycsokkenest okozhat. Ezeket adalekolassal a felhasznalas modjahoz igazitjak. A dupla ar biztos nem realis, de siman el lehet adni pont a nepharag miatt, mivel joforman senkit nem erdekelnek a szamok, csak a marka.
Ugyhogy valoban az olaj a legnagyobb atbszas tobbek kozt a piacon. -
vendingo
veterán
válasz
Topiccsendőr #26044 üzenetére
Poénnak szántam
-
Archer
őstag
válasz
Topiccsendőr #26042 üzenetére
Igazából már tökmindegy, mert megvettem az olajat, csak számok alapján próbáltam rájönni, hogy a másik mi a franctól kerül több mint duplájába. Mindegyik fullszintetikus észter, azonos teljesítményszint, közel azonos viszkozitás értékek 40/100 fokon, stb., a marketing csak nem igazol több mint 100%-os felárat. Tudom, sokan elintézik annyival, hogy vedd meg a legdrágábbat aztán jóvan" de ha a másik is közel olyan jó akkor minek. Majd kiderül a 10W40-hez képest hogy fog muzsikálni. Na de nem merek írni erről többet mert elsöpör a népharag
-
vendingo
veterán
Na már megint olaj a téma...
Beszéljünk inkább a Hondákról, még mindig nem romlanak el?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Archer #26039 üzenetére
Ezt en nem tudhatom.
Amit en az utanaolvasgatasokkal leszurtem, az alapvetoen az, h az alapolaj viszkozitasa felel a kenesert. A szoroolajozasoknal, felkeneses allapotoknal pedig az ep adalek. A tobbi a kenesert nem, vagy kozvetve felel, azaltal, h konzervalja az olaj allapotat, de ennyi.
A tobbi adalek csak a csereperiodust hivatott hosszabbitani. Minden adalek folyamatosan reagal, azaz mondhatni csokken. Felhasznalastol fugg gondolom hogy adagoljak ezeket. Versenyolajoknal ugye a rovid csere miatt nem gondolnam, h a savasodassal kell fogalkozni annyira.
Szerintem nem kulon kell nezni az adalekokat. A hamutartalom a gyuruknel dugattyu tetejen kokszosodo olajat jelenthet, esetleg lakkosodast a gyuruk alatt. A savasodas az alkatreszek korroziojat tudna kihozni, de olyat en nem nagyon lattam. Nem mintha millio blokkot szedtem volna atomokra. Elobb fog iszaposodni ha leszarja az ember a cseret.
Szerintem. -
Archer
őstag
válasz
Topiccsendőr #26037 üzenetére
"Teljes bázisszámy (TBN)
Az olaj savsemlegesítő hatását adja meg. Mérésének menetét az ASTM D2896 rögzíti. Feltüntetett mértékegysége a mg KOH/g, ami a kenőanyag milligrammban kifejezett kálium-hidroxiddal egyenértékű savtalanító tulajdonságát jellemzi grammnyi kenőanyagra vonatkoztatva. Jellemző értéke benzinmotorba való olajok esetén 5-8, dízel erőforrásokba ajánlott olajok esetén 9-14. A magasabb érték ugyan nagyobb savasodással szembeni ellenálló képességet jelent, viszont egyúttal emeli az olaj hamutartalmát is. Az olaj használata során a TBN értéke folyamatosan csökken."
Linkeltem régebben a Ravenol 5W-30-at és összehasonlítva az über Motul 300V 5W-30-cal, jelentős eltérést eben az értékben láttam. Motulé 8,8 vagy mennyi, Ravenol meg 10 körül. Ha jól értem, a magasabb értékű hatékonyabban semlegesíti a savas hatásokat viszont nő(het) a lerakódás tőle? Melyikkel jár jobban az ember?
#26036: a 2-es videó jobb, az a kékes szín jobban kiemeli a vonalakat
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #26037 üzenetére
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
hurenzon
senior tag
ERRŐL vélemény?
-
HUfantom
őstag
válasz
hurenzon #26028 üzenetére
Csak ötlet szinten gondolkodj el.
2 motort fenntartani miközben egyet használsz ?
Szaladgálni pont egy 50-es papírokkal rendelkező kis szöcske a jó....
Nem lenne inkább gazdaságosabb egy túra-sport hibrid. Ott van hátul is elég hely kényelmes két embernek és megy is ha kell. Persze 4 litert el kell felejteni, de motoron minden kilométer 3-nak érződik autó után.--Gondolat--
2 motort fenntartani miközben egyet használsz ?
Persze ha a párod is motorozni óhajt van ráció benne. De nők valamiért inkább a 250 / 400 -asokra mondják, hogy milyen cuki... Szerintem az jó is nekik könnyűek és már egy 250es ninja is repíti őket. Persze APPPPA majd utoléri a nagy-vassalutóirat: Nem vagyok soviniszta, biztosan vannak nők akik jobban szeretnek 1000 sportmotort vezetni
--Gondolat vége-- -
.mf
veterán
válasz
hurenzon #26023 üzenetére
Na most akkor döntsd el, hogy mi is kell neked.
Gyorsasági nem olcsó, nem takarékos és nem kétszemélyes túrázásra való. Aki mögötted ül, nem fogja megköszönni.
Ezek a tulajdonságok inkább a túramotor kategória, úgysmint a már említett Deauville, vagy DL650, stb. Viszont 4l még azokkal sem életszerű (Alvarot kivéve, de neki mániája az alacsony fogyasztás, aminek érdekében olyan tempót megy, amibe nekünk eldurranna az agyunk). Kopó-fogyó alkatrészeket, autónál sokkal gyakoribb olaj- és gumicserét azokkal sem úszod meg. S a felszerelést még nem is említettük... -
hurenzon
senior tag
válasz
yodamastah #26024 üzenetére
köszönöm az infót, írtam pü-t.
-
yodamastah
őstag
válasz
hurenzon #26023 üzenetére
Hát nekem mindkettő volt ebből a modellből. 600 és 750 is. Most 750 van. Azt hiszem terepezésen kívül minden szempontból maximálisan kihasználtam őket
Ajánlani tudom, elég nehéz őket szétütni. Tudok szépeket mesélni
Amennyiért mennek nagyon megéri. A 750 nagyon jól eltalált a blokk, tol lent is, de nem olyan barom idióta erős mint egy 1000. Sokkal kezesebb. Talán egy hátránya van, hogy ha mégis széthajtod, akkor nehéz csere blokkot szerezni, mert a k4-5 750-ből keveset adtak el.
2005 óta a két motorral mentem talán 100e km-t ebből több mint 10e km versenypályán. Soha 1x nem kellett műszaki hibával szervízbe vinni. A karbantartásra viszont nem sajnáltam pénzt, kapta mindig a lejgobb cuccokat. Szóval szerelve volt nem keveset, főleg az esések után
-
hurenzon
senior tag
Suzukiról mi a vélemény, mert lehet tavasszal veszek egyet, mert szeretnék egy 600 max 750-es gyorsaságit venni. Vagy van jobb választás?
Sok a fenntartási költségei?
-
#25954560
törölt tag
válasz
yodamastah #26020 üzenetére
ertem en, uraim. csak szorakoztam. en is esszerusegi okokbol valasztottam a viharmacskat, mikor vehettem volna akarmit is. csak kicsit szomoru latni h egyre tobben kell feladjak a hardcore motorozast. erre reagaltam, csak nem jott be
-
yodamastah
őstag
válasz
#25954560 #26018 üzenetére
Hát ésszerűség is létezik a világon. Az GSXR arra való hogy 130al lapon menj a kanyarokban. Erre is van belőve. Én meg most 50el gurulászok a forgalomban. Ráadásul városban 7 litert eszik nem 4et. Pakolni nem tudok bele semmit, egy cipő nem fér bele.
Néha kiviszem még pályára, de pl idén sem voltam mert másra kell most nagyon a zseton. Azért vettem a GSXR-eket mert ezek erre valók, de erősen lefelé cseng nálam a pályamotorozás. Toltam is sokat, szép volt, jó volt. De ha már nem kenem neki akkor minek a pályagép?
Mindegy most még nincs szívem lecserélni, de már érik a dolog egy ideje.
-
#25954560
törölt tag
válasz
yodamastah #26016 üzenetére
ajjajj, hat teged is beszippant a sotet oldal?
-
yodamastah
őstag
válasz
hurenzon #26011 üzenetére
Hát én nem vagyok burgman szakértő, de ismerek pár embert akik 2003 környéki burgmannal járnak melózni, és nincsenek nagyon lelakva ezek a gépek. Persze ehhez karban kell őket tartani
De elvannak 4 literrel, és kényelmes 2 személlyel is. Fotel
Igazából én is sziívesen használnék ilyet, tök fölösleges sportmotorral melóba járni, de hát most per pillanat ezért nem tudok 2 külön motort tartani.
-
polimorf
tag
válasz
hurenzon #26008 üzenetére
Én saját tapasztalatból tudom ajánlani ami nekem is van mi ketten a feleségemmel túrázgatunk vele 90-120-as tempóval és 4-4,5l a fogyasztása, minimális a karbantartása (mert kardános). Árban szerintem beleférsz bár az enyém 2001-es (lehet neked ez már túl öreg, de megbízhatóak.
Honda deuaville 650.
V2-es, kardános
Nyugis túrázáshoz ideális és még kényelmes is, bár én csak 175cm vagyok.
Szóval bátran merem ajánlani! -
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #26009 üzenetére
Mondjuk átlag 8-10 évesek azok is, amik beleférnek az árba...kérdés, hogy az nem számít-e öregnek
-
.mf
veterán
válasz
menyko #25986 üzenetére
Egyáltalán nem baj, hogy enduro, sőt, pont előny, ha lábon vinnéd ki a városból, vagy ha városban járkálsz vele. Papír, lámpák, rendszám kéne, tehát enduro. Nekem spec. városban futkorászós, aszfaltról letérve egyszerűbb terepezős kirándulós, dobálós-játszós-tanulós motor kell, amit nem sajnálok eldobni és lehetőleg kár nélkül túléli.
Igen, a DT125 egy lehetőség. Sajnos a hirdetések döntő többsége papír nélküli, 50-esként használt. Mégha forgalmi ellenőrzésre egyszer sem állítottak eddig meg, de ha azzal mégis megtennék, az csúnya lenne.
Ami még érdekelt volna, az XT250 (szögegyszerű, igénytelen, elpusztíthatatlan léghűtéses 4T -- John Rambo is ilyennel ment a Rambo-ban, kell többet mondanom?), de persze az ilyen modelleket itt nem forgalmazták és még most se teszik.
A piacon egyre több a kínai és egyéb (Keeway, meg Bazuka meg Zhongshen, meg stb), de azoktól kiráz a hideg, már a képeken is látszik a gyártási igénytelenség... Tőlünk nyugatra és keletre is léteztek 250-es, 350-es japán endurok, érthetetlen, hogy ide miért nem hozták őket... -
hurenzon
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani egy jó motort.
Keret : 500.000 Ft
min. utazó sebessége 2 személy alatt: 100 km/h
fogyasztása max 4 liter legyen
olcsó legyen a fenntartása
ne legyen öreg motor
jól nézzen ki.
korlátlan jogosítványom van.Köszönöm.
-
Daywalker
addikt
-
whYz
őstag
Ha a (valoszinuleg) gyari zold hutofolyadekot ujratoltottem egy kek tescos cuccal az nem problema ugye? Ettol nem karosodhat semmi?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- VoLTE/VoWiFi
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen videókártyát?
- OpenWRT topic
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- További aktív témák...
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- LG UltraGear Gaming Monitorok -30%
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest