Hirdetés
- ZIDOO médialejátszók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrys_
addikt
-
Orbb
aktív tag
válasz
vendingo #90097 üzenetére
Videód van a hangjáról?
nekem van 1 yoshi barát, de még nem rakattam fel, a gyári meg nagyon nehéz amúgy, meg 22évesen is villanymotor.
Kormánymagasítót bármikor, bárhonnan, hasznos extra, nekem nincs, mert szerencsémre nem kellet.
Ülés szerintem az első, amit átalakítanak az AT-kon, ez a (gyári) banán ülés, hosszú távra vállalhatatlan.(napi 500 600km-er).
Természetesen mindenki Szentendrére, Zsoltihoz hordja, akinek szintén AT-je van, kell szám, szólj.(nekem is Ő szabta át)a legjobb döntés volt, amit meghoztam motorvásárlás terén, 2 VFR után.
gumifákat, ingyen benyát, száraz utat, nedves p....
Szép, vigyázzatok egymásra. -
Lajkó
őstag
válasz
tboldi #90086 üzenetére
Szerintem nem olvastátok el rendesen,de sebaj.
Elmondásuk szerint nem torzít semennyire. Ajánlják szemüvegre, fényképezőgép lencséjére, stb.. De a lényeg az, hogy mindenféle ÜVEG felületre ajánlják, de műanyagról, plexiről nem esik szó egyáltalán.
Mosquito34: Nem azt várom tőle hogy ne törjön be a plexi, hanem hogy ha törölgetem ne mattuljon be a hajszálkarcoktól.
-
vendingo
veterán
Idén kapott paris dakar kipufogót, de szeretnék még egy Mra vario plexit, fém koffer rendszert, egy komolyabb hátsótagot, kormány magasítást, mert kiállva szar motorozni, mert dőlnöm kell előre a magasságom miatt, nem ártana 2-3 centit emeltetni a hátulján, hogy kényelmesebb legyen. Gondolkodok egy ülés átalakításon is, csak sajnálnám szétbarmoltatni a mostani gyári ülésemet.
Jó látni, hogy van itt más is AT-el.
Én több évig rágódtam a vételén, de végül idén sikerült szereznem egy RD04-et HRC színben, 89-es gyártású, 1990 3. havi üzembe helyezés, full első széria. -
Chrys_
addikt
válasz
McReay #89864 üzenetére
Ha már mehet az A, akkor csakis az, egy 650-s gép. Én ezzel kezdtem, előtte sosem motoroztam, eddig esés sem volt (14k km alatt)
Hagyd a GS500-t meg a többit, mert gyorsan kevés lesz, aztán eladás és újabb motor választás megint idő. Én GSX650F-re ültem (kb. 86LE), persze kezdőként meg messze vagyok ennek a határaitól is, de bizonyos helyzetekben jobb lenne egy erősebb motor.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
freelanced #90090 üzenetére
Ne gondold: [link]
-
vendingo
veterán
Az AT tudja ezeket a paramétereket, igaz 5.5 a fogyasztása. 1 tank benzin ~400km. Futómű tuning jó dolog, ajánlott is. Én hátsó tagot cseréltetem majd komolyabbra, az elsőt viszont nem piszkálom. Nekem még rd04 van, azon állítható a levegő nyomás egy sima pumpával, így nem gond, ha pályáról terepre keveredik az ember. Egyedül a magas ára a gond, az indokolatlanul sok. 7-800 ezer körül lenne reális, de annyiért csak fényezett romok vannak. A szebbek millától indulnak. Nekem 1,3 millába van már ráköltésekkel, de nem bánom. Jövőre tuti rálocsolok 200-300 ezret extrákra.
-
Orbb
aktív tag
válasz
Geresics #90084 üzenetére
Nálam a két személlyel, csomagokkal, a 110utazó ne legyen gond, egy könnyebb előzés váltó rugdosás nélkül megoldható legyen, legyen rá plexi, és kényelmes ülés, utasnak is, és ha gond van, akkor elég legyen egy szerszámos készlet.
5L fölött ne egyen, min 20L tank, elöl 21, hátul 17, fűzött.
Rezonancia van akkora táv, hogy zavaró kormányon, lábtartón?
A 140 150 nálam már nem játszik, imbolyog, meg nem erre lettek kitalálva, szóval a leírásodból számomra élhető.Pontosan mire gondolsz?
a futásra, a blokkra, vagy az extrázhatóságra? -
Lajkó
őstag
Plexivédelem...
Ilyet használt már valaki? Élhető megoldás lenne szerintetek? -
Geresics
addikt
Kinek mi az élhető? Én elvagyok vele, sőt! Most készülünk épp Bulgáriába és Isztambulba, de voltam már vele Montenegróban, Albániában is, sőt autópályáztam vele Pécs-Maribor-Graz ill. Szarajevo környékén is! Sehol sem éreztem kevésnek - igaz egy személlyel! Továbbá 140-150-nél jobban sehol nem hajtottam, mert ahhoz már tényleg kevés! Persze egy-egy előzés erejéig mentem vele 160 ölé is, de nem arra való!
Az AT legendáit meg nem kell mindet elhinni... -
Orbb
aktív tag
válasz
Geresics #90069 üzenetére
Egy ilyen Apriliat nagyon kipróbálnék amúgy.
Felmálázva, két személlyel amúgy kevés, vagy még élhető?(fék, motorerő)AT-nál annyiban javítanálak, hogy nem soktízezer, hanem százezer.
de itt nem km-ben mérünk, hanem óra átfordulásban.
A megoldásai mai napig hibátlanok, a blokkja doxa, a fékei elegek, ha nagyon nem bírja valaki a hajós érzést, akkor kell alá pattintani 1 narancs futóművet, vagy felnézni az AQ-re, és lám, megoldva.(rongyá alakítható, extrázható)A DL 650et támogatom, családban van, lassan bejáródik (100 000km), nagyon szerethető, és élhető motor.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
freelanced #90079 üzenetére
Persze, 2017 van.
Ne aggódj, az utángyártottat 1-2 évente cserélheted majd! -
Pocee
senior tag
válasz
freelanced #90079 üzenetére
Nem kell megijedni,nem fogja pont a féktárcsát meglocsolni hirtelen,sokáig fog az még könnyezni.nekem az állástól makkant meg.próbáld meg kitakarítani hátha,de simán lehet öreg és csereérett.
-
PoLizei
aktív tag
válasz
freelanced #90079 üzenetére
Előtte ezt a módszert még kipróbálnám, hátha...
-
freelanced
addikt
Az normális ha a 2008as 29000kmes GS500 teloja könnyezi az olajat? Vegul szerintem csereltetek szimeringet. Eddig azt hittem az állástól van de most par hetet nem mentem vele es megint csinalja a fene se erti. De olyan nagyon sokat meg nem allt. Felek hogy rakuldi az egeszet a vegen a fekre.
-
tboldi
nagyúr
De vicces ez a MABISZ...
Tegnap írtam a kárrendezőmnek, hogy cirka 2 hónappal a legutolsó levelük után van-e valami fejlemény. Visszaírt, hogy sajnos még nem, de megsürgeti őket.
Ma szintén kaptam egy e-mailt a kárrendezőmtől, hogy válaszolt a MABISZ, hogy bizonyítsam be egy km-óráról vagy a szervizkönyvről készült fotóval, hogy tényleg csak ~6200 km-t futott a motor, nem pedig 12500-at, mint ahogyan az Eurotax-értékelésben szerepel.1, Most ha nem szólok/szólunk nekik, akkor simán üldögélnek az ügyemen?
2, A motor elektromos hálózata is sérült, nem lehetett csak úgy leolvasni a km-t.
3, A MABISZ által megbízott kárszakértő 2015. szeptemberében lefényképezte a szervizkönyvet is. Azzal mi lett?
4, Idén áprilisban a hitel lejárta után visszavette a Red Baron a roncsot minden papírjával együtt (a szervizkönyvet is). -
Novics
senior tag
válasz
Geresics #90075 üzenetére
Azért sem írtam konkrét számot, meg volt az egész ilyen bizonytalan, mert még messze van a megvalósítási fázis.
(Még van előttem egy költözés, munkahely váltás, aztán majd ha ott megmelegedtem akkor keresek valami motoros sulit.) De addig is ráérős időmben informálódok, hogy ha eljön a vásárlás ideje, akkor ne legyek teljesen homály.
baboss
Tudom, azzal is számolok, de bízok benne, hogy nagyon extra ruhákra - protektoros full bőr szerkó - nem lesz szükség. -
Novics
senior tag
válasz
Polemius #90066 üzenetére
&vendingo&geresics
Keretet valóban nem írtam, mert az elég képlékeny még, de első körben szerintem 500-1misi között kellene találni valamit. Igaz csak 2-3 év múlva tervezem, mert gyakorlatilag most a nulláról kezdem el gyűjteni a gubát rá, mert vannak még előtte egyéb pénznyelők is.
A 191 cm még nem extrém magas, ugye?
Mint a motorokat nem nagyon ismerő csóka, eddig a Pegasoról nem is hallottam, pedig ez a Trail tényleg jól néz ki. (Egyelőre csak gugli, és képek, teszteket nem olvastam egyik említett motorról sem.) De valahogyan a Suzukira nem is gondoltam, mint szóba jöhető márka. Mármint olyan, ami ilyen kategóriában is gyárt vasakat.
A baráti körben van 2 motoros, de nekik túragépeik vannak, de azért majd lehet megfűzöm őket - ha hazamentem valamikor -, hogy kicsit motorozzunk. Bár lehet, hogy tavasz lesz belőle. Szerencsére nem sietek sehova.
-
vendingo
veterán
válasz
Geresics #90069 üzenetére
Transalp azért szokott lenni olcsóbban is. Csak az africa ára szaladt meg, de a transalpé is megindul szerintem, mert már nem gyártják őket. Az xt660z is remek túragép, nekem örök favorit, csak ugye az 1 henger tántorított el. Ha megint motorvétel előtt állnék, akkor biztos mennék egy próbakört az új 300-as versys-el, esetleg várnék a 310-es GS-re.
-
Geresics
addikt
válasz
Novics #90065 üzenetére
Tök jól állsz hozzá szerintem, hajrá-hajrá!
Egy fontos dolgot felejtettél ki, hogy mekkora anyagi kerettel akarsz motort vásárolni?
Túraendúrókból is, mint mindenből más-más keret mellett, más-más a jó ár/érték arányú motor!0-500eFt között én a régi Pegaso-kat gondolom Best Buy gépeknek. Ugyan az a Rotax blokk van bennük, mint a BMW F650GS-elben (Totalbike cikk). 2000-ig karbis, utána injektoros (Cube és IE válozat)
Árban kicsit felette sokan szeretik az F650GS-eket, de ezek kb. ugyan azok, mint a Pegaso, csak drágábbak, mert BMW. Extrém magas embereknek viszont az F650GS Dakar egy kötelezően megnézendő darab!Következő árkategóriában szintén a Pegaso a Best Buy szerintem, csak épp a 2005 utániak! Azokban már ugyan az a blokk van, mint a Yamaha XT660 ill. Tenere változataiban! (Teljes lista - érdemes megnézni!) Ezek a Pegasok már kevés km-el is jó áron megvehetőek. 3 modellel rendelkezik: Strada (amolyan plexi nélküli változat), Trail (túraenduro változat), és Factory (valahol a kettő között, szép felnivel, Akrapovic kipufogóval, stb.) Nekem Trail van, és marad is még pár évig!
(Bejártam vele a Balkánt, és most készülünk Bulgáriába, és Isztambulba!)
Ebben a kategóriában már ott a méltatlanul hanyagolt Suzuki Freewind is! Az is egy remek paripa, majdnem olyat vettem!
Több terepezés esetén még jó vétel egy Suzuki DRZ400E, ami ugyan úgy 48 lóerős, mint a fentiek!1MFt felett már kinyílik az ember előtt a lehetőségek tárháza, ezek már 50LE+ kategóriák! Itt a korábban említett Suzuki DL650 V-Strom lehet igazán jó vétel! Egy igazi mindenes! Nemrég jelent meg egy cikk egy srácról, aki világ körüli útra indul, érdemes végigolvasni!
Sokan szeretik a Transalpot és az Africa Twin-t még, de ezek iszonyatosan túlárazott gépek szerintem! 90-es évekből származó soktízezer kilométeres futással is 1MFt felett adják. Persze így is van, aki megveszi! Ugye vendingo?
Persze 1MFt felett már kapni minden földi jót! Nekem a következő motorom 4-5 év múlva szinte biztos, hogy KTM lesz! Vagy BMW! Vagy Suzuki. Vagy Aprilia. Áhh, majd meglátom! Állapotot kell venni, nem márkát!
-
imibogyo
veterán
2:37-től de jól nyomja (persze van ott még több frankó megmozdulás)...
-
Novics
senior tag
Üdv szakik!
Egy ideje motoszkált már a fejemben, hogy kéne nekem egy nagymotor, és idén nyáron határozott elképzeléssé érett. Nem vagyok egy technikai zseni, nem értek az autókhoz sem, hát még a motorokhoz. Nem érdekel, hogy hány hengeres, hogy a blokk hogyan van elhelyezve, milyen elektronika dolgozik benne. Használni akarom.
(Tudjátok, mint a nőknél, a legfontosabb szempont az autó színe.
)
Szóval technikai analfabétaként szeretnék kis útbaigazítást kérni.Nem érdekel a száguldás, viszont a kényelem igen. Első körben valami olyan gép kellene, amivel mondjuk 300-400 km-t - aztán persze ha meglesz a rutin, akkor lehet az 1000 km is - kényelmesen el lehet menni, jól lehet pakolni, és a - jó minőségű - földút sem jelent akadályt. Valami túra-endurora gondoltam, ezek az országúti hajó túramotorok nem is tetszenek, meg tényleg feltétel, hogy valamilyen szinten bírja a terepet.
Nem eszem forrón a kását - kell még jogsi meg lóvé is a dögre -, szóval egyelőre az is elég, ha irányba tesztek, hogy merre érdemes olvasgatni. (Mint említettem egyáltalán nem ismerem a motoros "szubkultúrát", nem tudom, hogy mit érdemes olvas, és mi a hülyeség.) Esetleg jöhet pár ötlet, hogy milyen típussal érdemes kezdeni az ismerkedést. (Van-e valami relatív könnyen beszerezhető, kezes jószág, ami nem is egy vagyon?) Mekkora motor - LE/kW - kell ahhoz, hogy megpakolva is bírja a 100-as utazót, és maradjon benne még szufla? Nem gondolnám, hogy feltétlenül a 110 LE-s BMW-t kell ehhez megvenni.
-
PoLizei
aktív tag
válasz
horvathkrisz #90046 üzenetére
Ha meglátom magam előtt az árnyékomat, mint a medve
, akkor alap, hogy megy föl a refi. De napsütésben eleve sokszor megyek úgy, és csak az árnyas, erdős részeken veszem le.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #90060 üzenetére
Az oké, mert 15-18 között mennénk.
Várom a beszámolót. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Teasüti #90058 üzenetére
A GS500 is hajlamos rángatni terhelésváltáskor, de igazán zavaró a kis 125-ös csopperemen volt: abban nincsenek csillapító gumibetétek a hátsó agyban, a lánckerék az agyhoz volt fixen csavarozva gyárilag.
A GS-ben tökéletesek a gumibakok, de a kislánckerék eléggé lötyögős a bordás tengelyen plusz még a láncot is szeretem lazára hagyni. -
Teasüti
nagyúr
Laza vez. láncnak milyen tünetei vannak?
Milyen esetben szokás manuális előfeszítőre cserélni a gyárit?Van vmi zörgés, mikor nagyobb fordulatról elengedem a gázt, esetleg rev match + motorfékezésnél. Majd ez a zörgés alábbhagy ahogy esik a fordulat.
Ugyanakkor álló helyzetben üresben húzogatva a gázt nem zörög.
Talán a meghajtó lánc zörög nekem?MÁS:
azzal együtt kell élnem, ha megfelelően beállított slack-nél a motorfék-gáz átmenetnél ugrik/ránt egyet a motor?
Kanyarban kis sebességnél pont imádom, ahogy rángat.
Ilyenkor csapkod a lánc?
Ha meg ki akarom venni belőle ezt az idegesítő jelenséget, akkor meg túl van feszítve a lánc. -
RAiN91
őstag
Kopásjelző közelében is ugyan az a gumi összetétel általában? (még nem vagyok kopásjelzőn, de közel hozzá). M7 RR, ma elég csúszkálós volt városban, kigyorsításnál többször kipörgött, meg kanyarban is csúszkált finomabb gázadásokra. Az ősz miatt, vagy a kopás miatt? Már cserélem, de azért kíváncsiságból megkérdezem.
-
canniball
nagyúr
válasz
Micsurin #90024 üzenetére
Nem tudom nekem van szerencsém vagy neked nem, de az enyém kétszer ennyi idős, igaz fele ennyi kilométerrel és az általad említett hibákat nem tapasztaltam. A héjméret meg ilyen, nem tudom a többi gyártó dolgozik-e kettőnél többel; nekem ebből a szempontból szerencsém van: az M-es pont a kisebből készül.
-
Ferdzsoo
addikt
Szarajevó környékén mondjuk 30km-es körzetben valaki valahol szállt már meg?
Reggelre ott lesz még a motor? -
Teasüti
nagyúr
válasz
horvathkrisz #90046 üzenetére
10 kmph és csonttörés, meg bordatörés? Az érdekes.
Igaz ha mondjuk nekifutok az oszlopnak úgy teljesen gyanútlanul, az biztos fájna. -
baboss
őstag
válasz
Bogyó bá' #90048 üzenetére
Rendesen átlátok, a magasítás azért kellett mert így a menetszél pont elmegy a sisak felett, 100 nál még lehet cigizni nyitott sisakkal, de szoktam.
Teasüti
Az első pillanatban nem tudtam, hogy balról, vagy jobbról kerüljem, a videón látszik is a szándék, de a végén jól választottam. Azt már megtanultam, hogy ilyen helyzetben fék és ha látom, hogy nem fogok tudni megállni akkor fék elenged és kikerülő manőver. -
Teasüti
nagyúr
-
sajtee
őstag
-
baboss
őstag
Felvidék "tortúra"
A videó végén a rendszámot nem kellett volna kitakarnom ? -
horvathkrisz
addikt
válasz
baboss #90031 üzenetére
Aztaqrva!
Én a "nem igaz" helyett asszem valami mást mondtam volna.A múltkor apámnál voltam, rohan át a szomszédasszony, hogy vigyem el ausztriába mert motorbaleseteztek a lányáék. Beszéltem a kórházban az orvossal, mondta, hogy eléjük is pont így mentek ki, kb. 12m-es féknyom, a rendőrök szerint kb. 10km/órás sebességgel történhetett a becsapódás, a kislánynak (17éves) bordatörés,a srácnak (18éves) kulccsont-törése lett amit pár nappal a baleset után Magyarországon műtöttek. A srác bukója betörött. Az osztrák öregasszony nem vette észre őket, mert valószínűleg a szemébe süthetett a nap. Az egyik ismerősöm mondta, hogy azt szokta hasonló esetben csinálni (ha a háta mögül süt a nap) hogy felkapcsolja a reflektort, mert szerinte így talán könnyebben észreveszik...
-
baboss
őstag
-Mike-
Már szétfoszlott a zászló vége, majd kicserélem nagyobbra.Most töltöm fel a Felvidéki "tortúra anyagát, Hamarosan linkelem. Sajnos mobilos felvétel, mivel a kamerát elvitte a fiam Máltára.
-
runner 125
nagyúr
-
freelanced
addikt
válasz
Topiccsendőr #90039 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
freelanced #90036 üzenetére
Ket anya koze gumi. Ahogy meghuzod, osszenyomja a gumit, megfeszul a kormanyban.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
freelanced #90036 üzenetére
Csak a gumit kell a felső anya alá betenni, aztán meghúzni annyira, hogy szorosan menjen bele a kormánycsőbe. Gumikalapáccsal is meg lehet ütögetni hogy tövig bemenjen, aztán meg kell húzni a csavart és kész.
-
baboss
őstag
Ez így nem jó szerintem nekem az anya után van egy kb 2cm es gumi azt feszíti neki a cső belsejének az anya ha megvan húzva.
-
sajtee
őstag
Van itt olyan, aki lakásban tartja a gépét?
-
baboss
őstag
válasz
Ferdzsoo #90033 üzenetére
Van kint neki neki egy tükör, hogy belássa a kanyart, de szerintem nem használta.Ha a felezőn mentem volna akkor is kijött volna, abból a pozícióból lehet, hogy bele is szálltam volna. Én láttam, hogy ott áll, és igencsak meglepődtem amikor azt hallom, hogy gázt ad és kifordul elém.
-
Ferdzsoo
addikt
-
baboss
őstag
Hülye szépművészet agyagedény, hogy kapta volna be a ceruzámat.
[link]
-
mAtech
aktív tag
válasz
runner 125 #89920 üzenetére
Ezzel arra gondoltál, hogy szerencsésebb lenne az általam említettek helyett egy ilyet nézni?
Az egy jó motor. Néztem azt is. Csak a súlya....210 kg nettóban kb. -
Polemius
senior tag
válasz
Geresics #90026 üzenetére
Ha gyárira cseréled, biztosan minden passzolni fog.
Némi keresgélés után (más gyártótól megfelelő típus drágább lett volna, de még a bontott is (!) ) én innen rendeltem eredetit mikor meghajtogattam a gyárit. Ma még pont ingyenes szállítással lehet rendelni tőlük dolgokat.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Geresics #90026 üzenetére
Gondold végig mik a szempontok! Jó a mostani szélessége? Magassága? Veszel egy riser bar-t, azt még hosszanti pozícióban is tudod állítani forgatással. Persze hátrahajlástól függően.
Nem ismerem a motoros kormányrudakat, de bringánál ezek a szempontok: terepen a szélesebb könnyebben kontrollálható, általában legalább olyan széleset választanak, hogy a két alkar párhuzamos legyen mikor kiállsz a gépen. Ehhez választanak egy hátrahajlási szöget, hogy kényelmes és stabil fogása legyen, egyenes csuklóval tudd fogni. A széles rudaknak van még egy felhajlási szöge is. Azután a magasságát egyéni preferencia alapján lehet választani, ha szeretnél jobban felegyenesedni, vagy inkább előre dőlni.
De ez mind mtb, így nagyon nagyon off.
Gondolom az alapelvek ugyanazok lehetnek.Motoron még annyi, hogy el kéne férnie a kormánynak és a kezelőszerveknek a plexi mögött és a tank felett. Jah és ha nagyon megemeled a kezelőszerveket, akkor számíts arra, hogy újra kell vezetékezni, bovdenezni, fékcsövezni mindent!
Ez a legnagyobb buktató. Ha megnézel egy kormány kit-et neten, általában ezért olyan qrva drága, mert mellékelik hozzá a módosított alkatrészeket is.
Bár nyilván motorfüggő, nálam a csutkakormány egyenesre való cseréjéhez kisebb vagyonba kerül az átalakító készlet. -
Geresics
addikt
Még a tavaszi esésnél elgörbült szerintem a kormányrudam picit. Télen elég sok mindent szeretnék megcsinálni a motoron, többek között egy új kormányrudat is szeretnék. Nem röhögni, még tök az elején vagyok, konkrétan itt kezdem!
Szóval mire kell figyelni? Hol keressek? Mik a buktatók? Mik a kerülendők? Aki cserélt már kormányt magának (vagy csak egy ismerőse túl van már rajta), ők mi alapján választottak?A gyári kormány volna a legkézenfekvőbb, de arra gondoltam, akkor már nem biztos, hogy arra cserélném...
-
Micsurin
nagyúr
válasz
canniball #90001 üzenetére
Mert nem csak ez fogja a "vesztét" okozni. Az L-es héjmérete akkora mint valami kínai bukónak.... Rugós a napszemüvege, visszahúzni !elvileg egy gombnyomásra kéne!. A sisak tavaly júniusi (A kis fekete 125-ös miatt vettem nyárra.... mert nem bíztam a nyitható állú MT Fluxba.)
Szóval 1,5 szezont (15.000 km van benne eddig.) használtam ez alatt: Kezd megmakkani a napszemüveg rugós vacka, és zavaró, hogy félútról néha kézzel kell visszatoljam, hangos nem is kicsit. És a bélés dísz műbőr alja pár helyen már most kezd megpattogzani.Tavasszal mehet a keresgélés 60-80 közt mi az ami elfogadható és zárt.
Erre a párhónapra most jó lesz, november körül én amúgy is letettem tavaly is, olyan 8-10 fok alatt én már nem élvezem.@Teasüti: No offense volt, csak az a sor hirtelen megmosolyogtatott.
Nekem ezzel a Lidis cuccal volt szerencsém, Annyira nem volt gáz, arra amikor városbam suliba beszaladtam nyári gyakszira bőven jó volt, csak nehezen járt az álla.... abból lett a Flux anno, ami szintén nem lett nagy eresztés...
-
HSM
félisten
válasz
horvathkrisz #90020 üzenetére
És éppen annyit is ér.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
horvathkrisz #90020 üzenetére
Igen eddig is ezt csinálam, csak eléggé rühellem nyitogatni, meg ugye amikor bepárásodik akkor az pont azért van mert hideg van és 7-8 fokban nem nagyon esik már jól a homlokomra ömlő 7 fokos levegő résnyire nyitott plexinél.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #90018 üzenetére
Vigyázzá', mert a végén még hozzád is készül egy ilyen szótár.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #90015 üzenetére
Ideje beszerezned egy magyar billentyűzetet!
Vagy magyar bill alkalmazást? -
Teasüti
nagyúr
válasz
Micsurin #90000 üzenetére
Nem tudom mivel magyarázni. Talán semmi köze a sisakhoz, talán csak a gravitációs erők dolgoztak meg kicsit.
Vagy csak beképzeltem magamnak, annyira felgyorsultak az események körülöttem. Az volt az első élményem, amikor úgy teljesen nyitott fojtószeleppel mentem egy régi CB500-ason. Naked, így megrángatta rendesen a sisakot.
Utána legközelebb már jóval később a GPZ600-asnak tekertem meg a bajszát. Az egy full idomos sporttúra volt, és egy jobb fajta bukóval 200-nál se volt ilyen gondom többé. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #90011 üzenetére
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #90007 üzenetére
Sajna nem is nagyon találok.
Egyet mondtak, 70/100 R19 crossot a mitastól, de nekem 100/90 a mérete.
Kötve hiszem hogy feltehető az én 100 felnimre a 70-es. -
Gaboman
nagyúr
Első kerékre cross gumiból szeretnék a következő méretből 100/90 R19.
Én akárhogy keresek semmit nem találok, esetleg valakinek lenne tippje hogy lehet ilyen méretben venni? -
Ferdzsoo
addikt
Egy schubert sisakhoz adott pinlockot be tudok tenni egy AGV-s sisakba is nem? Ezek elvileg univerzálisak...
Mondjuk a pleximéret nemugyanaz az AGV-s nagyobb ez számíthat?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ZIDOO médialejátszók
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Path of Exile (ARPG)
- Elektromos cigaretta 🔞
- EAFC 25
- Autós topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E6400 - Intel P8400 I 3GB I 160GB I 14,1" I Intel VGA I Garancia!
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron