Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- ZIDOO médialejátszók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vihartigris
őstag
válasz
yodamastah #144087 üzenetére
Meg kellene szüntetni az "engedjünk össze mindenkit" forgalom irányítást.
Egyszerre csak egy irányból lehessen elindulni, akkor az ilyen balesetek nem történnének meg. Picit hosszabb lenne a csomópontokban a várakozási idő, de megérné. -
Mentolka
senior tag
válasz
yodamastah #144087 üzenetére
Én biztos nem kezdtem volna ilyen manőverbe a motoros helyében - a busztól semmit nem lehetett látni a szembeforgalomból.
-
LógaGéza
veterán
Sok lesz, csere
Mecseki-féle ajánlott, ha jól rémlik 5 vezetékes kell, és jó az IC nélküli is, de csörögj rájuk, és megmondják mi kell. Beszerelésnél meg engedd el a saruzást, forraszd közvetlen mindet.
Nekem is ideje lenni megcsinálni a generátor-átalakítással együtt... -
pepucs
tag
válasz
#48584626 #144095 üzenetére
0.25x sebességgel jól látszik, hogy 0:31-nél tehát 1mp-en belül történt az egész, 0:32-nél a motoros már a földön. Nem bántanám az autóst, amint kikerült a takarásból már csattantak, valószínűleg megijedt és nem tudta kezelni a helyzetet ezért gurult tovább. A kollégát se bántanám, kap eleget a facebook csoportokban
Kíváncsi lennék DanDanTheFireman, mit mondana a szitura.
-
A Zéé
addikt
válasz
JoinR #144093 üzenetére
Szerintem nincs benne a pakliban, ilyent nem lenne szabad hibáznia senkinek sem. Nem akarok álszent lenni, én sem tartok be mindig minden szabályt, mert nem lehet. De az ilyen kerszteződésekben, pláne takarásból mindig különösen figyelni kell szerintem. Én legalábbis ilyen buszok, kamioknok mögött mindig attól fosok, hogy valaki nem vesz észre, és kilöki alólam a motort.
Ez egy nagyon hülye manőver volt a pilótától, ami egy teljesen elkerülhető balesetet okozott, szóval nem árt ha pörög rajta egy kicsit. -
#48584626
törölt tag
válasz
yodamastah #144087 üzenetére
Szerencséje volt hogy egyben van.
Mellesleg nem tudom ki vezette az autót de úgy tűnik mintha az ütközés után sem nyomott volna padlóféket. Mintha bambán gurulna tovább....
-
JoinR
őstag
válasz
yodamastah #144089 üzenetére
Hát a kibújást elrontotta, de amúgy ez benne van a pakliban. A busz szinte elkezdett kanyarodni, ilyet bárki hibázhat, kár ezen pörgetnie magát.
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
VFR 2009-esről van szó, azt figyeltem ma egy autó mögött ebben a borús időben, hogy ahogy a fékkart elengedtem, "villant" egyet a fényszóró erőssége, mintha egy pillanatra lassan szabályzott volna az elmúló terhelésre.
Itthon nekiálltam mérni, alapjáraton és fordulaton is csak fényszóróval 14,7V körül van a fesz, viszonylag stabilan. Nem sok egy picit? Fullra töltött akksival.
Vészvillogóval kicsit ugrál a fesz, nyilván a terhelésre, de 14V felett van még.
Ha kapcsoltam távolságit, vészvillogót, féket, kieg ledes lámpát (tehát kb mindent), akkor esett 13-13,5V körülre alapjáraton, nyilván ekkor minden terhelés rajta volt.
Ami viszont egy kicsit zavar, ha volt terhelés rajta, akkor fordulaton (~4-5k) simán 15V fölé töltött pár tizeddel.Tudom, japán és fesz szabályzó, nem jó ómen, (a generátor már át van alakítva olajosra) de itt kell már kezdeni aggódni rajta, vagy ez még így rendben van?
-
pepucs
tag
válasz
yodamastah #144089 üzenetére
Nagyon nagy szerencséje volt szerintem, hogy minimális gear-be megúszta komolyabb sérülés nélkül.
-
yodamastah
őstag
válasz
csongi #144088 üzenetére
Érhető a szitu valamelyest. Én is gyakran szoktam más járművet "védelemként" használni. Ebben a szituban előtted a jármű balra elkezd kanyarodni, akkor arra számítasz hogy véd téged, szemből már nem jöhet senki. Csakhogy a busz előtt még kanyarodás előtt még befért egy autó, és közben a busz teljesen ki is takarta. Ráadásul még el sem kezdett kanyarodni a busz, már el akart slisszolni mellette... ááh ezt rondán elk*rta....
-
csongi
veterán
válasz
yodamastah #144087 üzenetére
A nagy busz mögött a fene figyeli a lámpát.
Szar ügy. -
yodamastah
őstag
válasz
Oppenheimer #144062 üzenetére
Na haver lebukott, itt bizony ő volt a hunyó
[link] Nekem nem így mesélte
Szegény kivan, még a híradóba is berakták a balfaszkodásátMázlista nem lett semmi baja senkinek. Biztosítók majd fizetnek, az internet népe meg csámcsoghat megint a szabálytalan motorosokon. (itt épp jogosan)
-
válasz
Topiccsendőr #144079 üzenetére
Neeee, erzelmi elvakultsag nelkul ki fogja megvenni 50 ezerert a 3 filleres muanyag mobiltartot
-
Biqci
aktív tag
válasz
bajnokpityu #144083 üzenetére
Az sem rossz, az egyik szomszédomnak is az van, de ő valami csúnyán elb.szta, mert az ikerlámpákat átcserélte egy KTM projektoros fejidomra. Hihetetlenül gnóm kinézete lett, de neki így tetszik...
-
Biqci
aktív tag
válasz
yodamastah #144081 üzenetére
Akkor tévedtem, egy másik kollégának volt, vagy még van is talán, sorry
-
Biqci
aktív tag
válasz
yodamastah #144073 üzenetére
Az RS ötletet csak támogatni tudom... Alig vagyok elfogult...
De jól emlékszem, hogy volt neked is? Vagy tévedek? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zoli bácsi #144076 üzenetére
Orulok, hogy sikerult olyan motort venned, ami szamodra telitalalat, de sracok, azt a mennyisegu reszrehajlo kritikat, ertelmetlen szempontok egymassal szembeallitasat, amit az utobbi idoben itt olvastam gumi vagy motor temaban...
Szedjuk ossze magunkat.
Kulonben kenytelen leszek zsandárkodni. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #144076 üzenetére
Azt azért tudod, hogy egy CVT váltós robogót hasonlítasz egy manuális váltós motorhoz?
Emelkedőn, ellenszélben, meg úgy általában a manuális váltóval van befolyásod a nyomatékra, ami egy alapvető eltérés a menetdinamikában. -
neutron23
csendes tag
válasz
Zoli bácsi #144076 üzenetére
Inkább egy érzést próbál átadni ez a cikk, mint inkább egy rendes motortesztet. Nekem baromira bejön ez a stílus egyébként, nagyon tetszenek
-
Zoli bácsi
őstag
Nagy lelkesedéssel álltam neki a cikknek, a tesztnek, ami most került fel a Totalbike oldalra: [link]
3 hónapja, 1500km-t belerakva használom a típust. Na, azért ennél többet vártam. (A teszttől)
Nekem pont azért kellett ez a motor, mert nem mindennapi. Erős, masszív az ember úgy érzi, szembe megy a mai világgal. Bár erősen kínai, de úgy tűnik nem arra tervezték, hogy pár év, és 30e. km után blokkfelújítás legyen. Vannak a neten 70 ezret futott példányok, olajfogyasztás nélkül. A váz is masszívnak tűnik. Sárvédő is fém, vastag, masszív. Na meg a küllős kerekek.... A robogóm után furcsa, hogy semmi speciális csavar, minden szerelhető egy otthoni alap szerszámkészlettel. Egyértelmű hogy nem nekünk, európaiaknak tervezték, de szerintem rájöttek, hogy azért itt is lenne rá igény.
Nem, nem szerettem bele a típusba, de ha azt látom hogyan zuhan megint a forint, nem sajnálom hogy 2m ft alatt lett egy 3 év garis motorom konzollal, dobozzal, áfával, regadóval. Kollégám egy Honda cb500-ast vett ennyiért 3 évesen. Megtörte most szívja a fogát, mennyibe kerül rá egy idom. (Állítólag 750e, bár nem hittem el)
Egy 125-áös robogót cseréltem le, egy Piaggio Liberty-t erre. Alig használtam. Induláskor szinte meg kellett lökni a hídon felfele hogy elinduljon a bojler testem alatt. A forgalomban villanybiciklinek nézték, sokszor nem kaptam elsőbbséget. A térdeimbe beleért a kormány...Ezzel a döggel nem kellett vészfékeznem, mert látják, és motornak nézik. Tökmindegy milyen emelkedő van, elindul szinte alapjáraton.
80-nál, ahol egy 125-ös elkezd üvölteni, 3500-as fordulaton pöfög. És visszakapcsolni sem kell, igaz hogy kissé lomhán, de megindul. Szembeszél, emelkedő nem ellenség, mint a 125-ösnek, azért nagyobb emelkedőn vissza kell kapcsolni, de 4. fokozatban nekem mindenhova felment eddig. Igen, a pörgés. Világéletemben nem szerettem a visító sportgépeket. Az Imperiale kb 80km/h sebességig kényelmesen "rotyog" meg lehet számolni a gyújtások számát két utcasarok között. Felette sincs pörgés, visítás, szépen megy 5 ezres fordulaton is, ez órája szerint 115- 120km/h körül van, szerintem ezt tartósan, napokig bírná. Ha olyan bogaram van, indulás után szinte 10m-rel lehet kapcsolni a 3. fokozatot, kis fordulaton is van ereje, ötödik fokozat 55km/h-tól használható, ezen a városi sebességen iszonyú retrós rotyogással megy, és lehet gyorsítani is.Gázelvételkor fickósan dörmög, és bele-bele pukkan a kipufogóba, a hang nagyobb gépet sejtet.
Én hobbi motornak használom, kisebb túrákra, kb 150 km sugarú körben a lakhelyemhez. Az a baj, annyira kezdem élvezni vele a városi rotyogtatást, hogy hamar belevágok a kisvárosunkban is 30 km-t, csak úgy......
Látom ki a motoros (Akár lélekben csak) a gyalogosok között, főleg az idősebb korosztály odafordul a hangra. Bár rajta ülve tohonya érzés, gyanítom hogy amiatt érzem így mert ugye nem pörög. Városban senkit nem tartok föl, kereszteződés után azonnal utolérem aki után kifordulok, pedig finoman gyorsítok, és hamar felkapcsolok.
A másik kinézett, amikor vettem, a TRK 251 volt. Nem tudom azzal mi lenne a helyzet, egyenlőre úgy érzem jól döntöttem, sokszor kedvem támad egyet rotyogtatni vele.
Ha az árát nézem, azt mondom jó döntés volt. Ugyan autópályán két személlyel nem mennék le vele a tengerpartra, de nem is erre vettem. Jó ráülni a különleges, rugós nyeregre, kényelmes. Jó a lámpánál megállni, rátenni a kezem a tankra, és érezni az egy szem dugattyú minden ütését. Tényleg, olyan érzés, hogy elmegy mindenhova. És el lehetne vele húzatni egy autót......
Egy stílus, ami passzol hozzám. 20 évesen persze nem ezt venném...Akkor ETZ-t vettem. (Újonnan azt is). De 50 felett más a prioritás......Az ember kiszáguldozta magát. Nem mondom hogy nem jó elkapni valami sportgépet egy körre, de az emberhez közelebb áll ez a nagypapás gép.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Oppenheimer #144067 üzenetére
Piros lámpánál enyhe lejtőn kb 3 métert gurult rám az előttem lévő, miközben nyomta a dudát.
Sajnos ami működne, az törvénytelen. -
csongi
veterán
válasz
pepucs #144071 üzenetére
Ugye van benne 92Le, ehez hozza adod a letiltott 42, es maris megvan a szukseges ertek az eladashoz
Vagy ilyesmi.
De komolyan, az a blokk mar 95Le-re visssza van fojtva, es onnan megblejebb. Valahol a 150Le benne van a blokkban.
Ezt kaphatod meg, mondjuk ugy, teljes ertekben. -
pepucs
tag
Miért reklámozza az egyik kereskedés az GSX-S 950-et 152LE-s opcióval? Szoftveres tiltásnak még értem a 49 - 92 Le verziókat
de konkrétan hogy lesz belőle 152?
Nyílván 3.7m -ért jobb deal mint az ezres 4.6m-ért
-
Debilon
addikt
válasz
Oppenheimer #144067 üzenetére
attól még simán elütnek
maximum mindenki nézi majd
inkább normálisan figyelve kell, a duda semmit sem, ér a megkülönböztetős jármű elé is simán kijönnek, pedig az hangosabb mint bármilyen duda
-
Oppenheimer
nagyúr
Egyébként kb annyira defenzíven kell menni forgalomban motorral hogyha látsz egy kereszteződést ahol benne van a pakliban hogy nem adják meg az elsőbbséget, dudálva kell végigmenni. Én ki fogom próbálni...
-
HoaryFox
őstag
válasz
Zoli bácsi #144063 üzenetére
Első képen látszódik, tippre valami SUV vagy kisteher
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
Oppenheimer #144062 üzenetére
Szerintem nem autó, valami nagyobb....
Motor helyett lesz, vagy megcsináltatja, legalább sérülés nem történt. -
Oppenheimer
nagyúr
válasz
yodamastah #144061 üzenetére
Sajnálom, jobbulást neki, az autósnak meg forgalomból eltiltást örökre
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #144058 üzenetére
"Jobb lenne pedig melyebben belemenni, mert nem pontosan erted, h mirol is beszelsz, es felreerted az ehhez kapcsolodo hsz eket: azt gondolod, h az injektorszinkron nem javasolt. Vagy uldozve van."
Félreértetted, én a kifejezést látom üldözve, mindig ha valaki leírja jön egyből a válasz hogy csak a karbit lehet szinkronizálni. Én mindenképp el akarom vinni mert kiderült a szerviz-előéletből hogy még nem volt, és már több mint 60k km van benne.
De igazából elsődlegesen a szelephézag ellenőrzés lenne fontos, viszont ha ennyire szétszedik, az injektoroknál szétnézni már nem nagy meló (így tájékoztattak).
Viszont köszi hogy a technikai részét kifejtetted
-
válasz
Topiccsendőr #144057 üzenetére
Köszi
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Oppenheimer #144054 üzenetére
Nem tisztitjak az injektort es nem igy hivjak a szinkront. Ellenorizni akkor fogjak a befecs rendszert, ha barmilyen jele van, h rossz. Ha ezeket, amit gondolsz, megcsinalnak, 3-4 ora ki lenne neked szamlazva a semmire. Aminek te is nagyon orulnel.
Jobb lenne pedig melyebben belemenni, mert nem pontosan erted, h mirol is beszelsz, es felreerted az ehhez kapcsolodo hsz eket: azt gondolod, h az injektorszinkron nem javasolt. Vagy uldozve van.
Nem ez van uldozve. hanem a "szakemberek" eloadasmodja, ahogy ezt kommunikaljak injektor- karbiszinkronkent, a mukodesre gyakorolt hatasat hogyan hatarozzak meg, es hogyan generalnak ra igenyt. A vilagon ennyi fojtoszelepszinkront nem csinalnak, mint mo-on. Mivel kis penzbefektetesbol veszel egy piezoelektronikus vakuummerot, amit ossze tudsz kotni egy laptoppal, es mutogatod az ugyfelednek, hogy odanezz, milyen szar az egyik hengernel ez a kepernyon piros szinu szegmens, nade jovok egy csavarhuzoval es most figyelj, beszarsz. Megjavitottam!
Zold lett a szegmens mindenhol. Harmincezer lesz. -
yodamastah
őstag
válasz
Oppenheimer #144055 üzenetére
Én is nagyon szeretem a gsxr-t! Imádom. Ha egyszer talán eladom be is vallok majd 4-5 esést a 15ből
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
yodamastah #144053 üzenetére
Írtam hogy szerette. Azóta is bánja hogy eladta
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
tboy93 #144052 üzenetére
Nem, nem karbis. Szervizesek telefonban is injektorszinkronnak hívják, én is így fogom.
Meg itt is: [link]
Lehet hogy az injektorokat nem szinkronizálják, hanem csak ellenőrzik és tisztítják, de a köznyelvben így nevezik és én ennél mélyebben nem akarok belemenni.Jaja, mindenképp viszem majd szelephézagra. Akkor szokták az üldözött injektorszinkront is csinálni.
-
yodamastah
őstag
válasz
Oppenheimer #144051 üzenetére
Nem az a kérdés hogy jól karban volt e tartva, vagy hogy szerették-e. Hanem hogy mennyit és mekkorákat estek vele.
Ez utóbbi témában általános a sunnyogás amikor a motor eladásra kerül.
-
válasz
Oppenheimer #144051 üzenetére
Injektor szinkron? Marmint karbi szinkronra gondolsz? Injektort szerintem nem szokás piszkalni.
Szelephezag ellenorzest javaslom, nekem a hondan 24e km alatt elmaszott a hezag elegge.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
yodamastah #144048 üzenetére
Pont most csalódtam egy pozitívat ilyen téren. Mikor vettem a motort az öregtől, látszott rajta hogy mennyire szereti és jó gazdája volt, így normális szerviz dokumentáció nélkül megvettem tőle. (Nagyon bejött élőben a színe és hogy van 3 gyári doboz hozzá azonos színben)
Mivel egyszer csak kéne egy szelephézag ellenőrzés és injektorszinkron, megadta a szervizt ahová vitték és megkérdeztem ott hogy miket csináltak vele.
Motorom típushibája hogy random leéghet a generátor, ezeket orvosolták generátorfelújítással és fesz.szabályzó cserével. Volt láncszettcsere és gyertyacsere is nem olyan régen, szóval tényleg jól karban volt tartva. Injektorszinkronra meg majd én elviszem.
-
válasz
pepucs #144012 üzenetére
Nem veletlenul imadtam en is a twingot, azzal lampatol lampaig gyorsulhattam barhogy, nem volt veszelyes, nem is ereztem, hogy az autoban hude hude sok minden maradt volna, a bukkben is egesz szorakoztato volt vele kanyarogni, pedig nem mentem gyorsan.
Aztan pl egy octaviaval mar veszelyesebbnek ereztem, ott azert boven nagyobb sebessegek voltak mindenhol...
A kicsi, amit "ki tudsz hajtani" szerintem mindig nagyobb moka lesz
-
d@vee
őstag
válasz
yodamastah #144048 üzenetére
"Felborult = estek vele egy k-vanagyot"
Úgyérted eldőlt álló helyben = estek vele egy k-vanagyot
Még vagy 2 éve hirdetett egy környékbeli srác egy GSR600-at. Bukott vele egy keményet, motor is nagyot kapott majd megcsináltatta, a hirdetésben az volt hogy gyönyörű állapot, megkímélt, sosem buktak vele. -
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #144039 üzenetére
Ahogy itthon megy a hazudozás a motorok előéletéről. Felborult = estek vele egy k-vanagyot
Attól még hogy 2023-as simán lehet hogy ketté volt törve
Én is vettem 4 hónapos, előtte vázra tört motort. (Át is vertek vele szépen, de legalább szakszerűen javították)
Hallottam már storyt váz egyengetett vadi új szalon motoroktól. Leestek a trélerről. Mindezt a vázat egyengető szakember mesélte.
-
Biqci
aktív tag
válasz
pepucs #144043 üzenetére
Nekem 675 van, de a 765 csak jobb tőle. De már a régi is nagyon igényes. A tiszta műszaki adatok illetően jobb mint a SV, a Gsx8, az MT09 vele pariban van a Duke másabb, sz S1000 sokkal nagyobb nehezebb. Szóval az MT-n kívül mindegyik más, márcsak a 3 hengeresség miatt is. Ha csak meg nêzed, sokkal igényesebb a többinél, nagyon szépek a hegesztések, de pl a rudazat csuklóknál mindenhol szivacs szigetelés is van, szóval erre is adtak. A megbízhatóság pedig nagyon jó, pedig Thaiföldön gyártják. A márkaszervizben ahová viszem, alig van javításra váró, max a kötelező szerviz miatt, nemúgy mint BMW-ből. Ja, hamár BMW, a szomszéd R NineT-jén az ülés egyszerűen ferde, a bal oldalon közelebb van a tankhoz mint a jobb oldalon, de legalább 5-6mm-rel. A szeeviz szerint ez ilyen, nem tudnak vele mit csinálni...
-
Xero
nagyúr
-
pepucs
tag
A street triple 765-t ti hol helyeznétek el az SV , gsx8s, MT09sp, Duke 890, Gsx S1000 között? Érdemes lehet arra is ránéznem?
-
Biqci
aktív tag
Nem tudom, mostanában annyit olvastam itt s kormány végsúlyról. Az a furcsa, hogy a Tripla- gyakorlatilag nincs, illetve van, de egy normális végsúlyhoz képest csenevész. Kérdeztem a szalonban, azt mondta a szervizes, ez ilyen...
-
V.Stryker
nagyúr
Tudja vki mi a BMW RT-sek f@szbuk csoportja?
-
zgospel
őstag
válasz
pepucs #144029 üzenetére
Én 2019-essel mentem, nagyon sima motor volt. Semmi vibráció, semmi rázás.
Egyszerű de jól összerakott csomag, a spórolást persze mindenhol tetten lehetett érni rajta, de ettől függetlenül harmonikusan, szépen és jó pozícióban tudtam vele motorozni, nekem nagyon tetszett. Ugyanazon évjáratú MT-09 üléspozíciója szerintem sokkal-sokkal rosszabb. -
Xero
nagyúr
válasz
pepucs #144034 üzenetére
Ment jo par 2000+ km-es turat vele haver es palyazgatunk/szerpentinezunk is. Ilyesmire a budos eletben sem panaszkodott, sot altalaban o szallt le a legpihentebben a motorrol hosszabb utak utan, pedig o is uti-vagja, nem kimeli.
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #144030 üzenetére
yodamastah
uppsz a tipust nem meztem.
600 banditon van a konzol alatt.
A motor tarto is gumizott. -
Xero
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #144031 üzenetére
En is mentem 2015-os GSX-S 1000-essel ami akkor kb 60e km-t futott. Nem razott semmit, vibralas is alig, sot a CB650R-em 6000-nel lenyegesen jobban vibral.
Ott valami mas gebasz van. Ezek nem raznak mint egy V2/Sor2.
-
pepucs
tag
válasz
Topiccsendőr #144020 üzenetére
2023 Suzuki GSX-S 1000. Nincs gumilabtarto arra direkt rakerdeztem
En is ezzel a tudattal ultem ra
Es hatalmas csalodas volt amikor a labtarto es a kormany fájdalmasabb (magas) frekvencian razott mint az sv.
A vaj puhatol kilometerekre volt mint emlitettem a duke,mt09sp,gsx-8s egyiken se volt ennyire zavaro. Nagyon szorakoztato motor es tudasomhoz merten meg is hajtottam. Az allitolagos teszteloi akcios ar ajanlat helyett egy gsxs950 hahu linket kaptamMeg egy F900 R -t szeretnek kiprobalni es nagyjabol kepbe is fogok kerulni mi lesz a kovetkezo lepes.
-
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #143994 üzenetére
Szerencsére nem
-
csongi
veterán
válasz
yodamastah #144023 üzenetére
Vagy elfáradt a rezgéscsillapító szilent, és átjön a vázra a rezonancia nagyobb része.
Egy öregebb markolat is jobban bizserget.
De átjön egy letaposott lábtartón is, vagy ha nincs rajta gumi.
Sok mindentől átjön. Az öregebb vasakon meg főleg. Legalábbis ezt tapasztalom. -
Oppenheimer
nagyúr
válasz
yodamastah #144024 üzenetére
Koszi a tippet, nap kozben tartok majd jo hosszu pihenoket hogy birjam sokaig
-
yodamastah
őstag
válasz
Oppenheimer #144022 üzenetére
Nem volt rossz amúgy, tudtunk jót motorozni, de amiért kivettem azt a napot szabinak, arra nem volt alkalmas ez a rendezvény. Az kellett volna, hogy több velem hasonló tempójú emberrel tudjak menni, de ez nem jött össze.
Neked hibátlan lesz. Egy tipp 4-6ig már mindenki fáradt lesz, késő délután lehet üresebb pályán menni
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #144020 üzenetére
Kérdés mi a rázás. Ha magas frekvenciájú zsibbasztó vibráció jön át a kormányon, arra két tippem van. Nincs meghúzva egy-egy blokk tartó csavar, és/vagy nem a gyári jó nehéz kormánysúly van fent.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
yodamastah #144021 üzenetére
Nekem azert tetszik ez az esemeny mert kevesebben lesznek es talan a lassu csoportban sem kell annyi motorosnak engem kerulgetni.
Megertem ha neked tul lassu a gyors csoport is. -
yodamastah
őstag
válasz
Oppenheimer #144018 üzenetére
Lehet hogy nem. Voltam legutóbb, és a beigért "nagyon gyors csoport"-ból nem lett semmi. Persze most is van ígéret hogy lesz, de múltkor is amikor végül rákérdeztem mi a nagyon gyors csoport, akkor a válasz "52 alatt" volt.
Az egész kb olyan volt mint egy sima hétköznapi átlag pályanap. Tömeg nem volt, de time attackozni ugyanúgy nem tudtam normálisan mert a gyors csoport is lassú volt. Bár most már annyira nem is erőltetem a time attackozást, az idei köridő terveket megfutottam már.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
pepucs #144012 üzenetére
Egy sor4 minden fordulaton jobban raz, mint a te karbis sv650 esed??? Kisse koltoi tulzasnak erzem.
Azt a sor4 et 1500 tol be tudod rakni 1 be es semmit nem fog rangatni. A te sv d olyan 3000 tol lesz rangasmentes, es alul eleve nagyon raz. A sor4 nek mikrorezgesei ugyan vannak, de azert osszehasonlithatatlan egy v2 vel. Es teny, hogy vannak sor4 ek, ahol a vibracio tenyleg zavaro, de ez nem minden fordulatszamtartomanyban jelentkezik, illetve ezeknek is van kiegyenlitotengelyuk altalaban, hiaba screamer sor4 ek.
Tehat eleg vajpuhak szoktak lenni egy v2 hoz kepest ezek az ujabbak. Raadasul, ha naked bike-os az attetel akar 50 el is tudsz 6. ban menni, rangatasmentesen.A deszka ules az legyen mar egy ezres sor4 en! Ez nem bug, ez feature. Erezned kell, mi tortenik a motorral, ezt egy szarra puhitott ulessel nem fogod erezni. Ha kenyelmes motor kell, ott van a harley, de egy ezres sor4 gep inkabb motorozasra van keszitve, nem bameszkodasra, meg gyöngyfűzésre.
Ha eldoles miatt raz a motor, az azt jelentene, hogy a generatorra esett ra a motor, es elhajtogatta a fotengelyt. Keves eselyt latok erre.
-
Vasshammer
tag
válasz
DJGABI #143932 üzenetére
Szia!
Kissé megkésve, de pár gondolat: az ER6N szerintem jó választás, én elején Fazer-rel mentem rutinon, ami nekem nem jött be, játszani kellett nagyon a gázzal (néha titokban kuplunggal), hogy jó legyen. Ehhez képest a Kawasakit megindítottam és egyesben szinte végig alapjáraton tudtam menni. Ezt csak azért írom, hogy szerintem a másik opció (a Fazer) nem biztos, hogy jobb lenne. Én még a régi rutinpályán mentem, öcsém Fazerrel az újon. Csigavérnél csinálta, az oktatója sokszor motorral ment mellette a pálya szélén és nézte mit csinált, vagy szólt mikor mit kéne. Az nekem jobban tetszett volna, mint amilyen instrukciókat én kaptam: "menj a robogós után és utánozd le"
Rutintechnikában nem adnék kéretlen tanácsot, mert már más a pálya és elvárás, mint akkor, mikor én csináltam. Kitartás, arra nézz amerre mennél (ez tényleg bejön, régen BS-nek gondoltam) és rohadtul nem szabad menet közben arra gondolni, hogy "mi lesz ha".
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
yodamastah #144017 üzenetére
Jössz az aug 28-i hobbipályázós csoport eseményre Kakucsra?
Szívesen megnéznélek a GSXR-en is, én még csak a robogóval láttalak menni.
Én továbbra is beszarva fogok menni, nem akarom összetörni a kis mocim.
Majd egyszer veszek egyet amit nem sajnálok. -
yodamastah
őstag
válasz
A Zéé #144015 üzenetére
KÖzelében nincs, azt úgy értettem hogy kurva messze van tőle
Ha nagy pályán (ahova rendszeresen jár) 5-7 másodpercet hagy csak a motorban, arra azt mondom hogy korrekt. Azért ide sok amatőr el tud jutni. Ez mondjuk hringen 1:55-1:57. Sok drága motort látni bőven 2:00 felett.
Szerintem nincs baj azzal ha valaki drága motort vesz, ha futja rá. Nyilván én is ezt tenném. A gond inkább az, hogy gyarkan azt látom hiába futja a drága motorra, mégiscsak jobban féltik mint a negyed-ötöd annyit érő korábbi pályamotort. Aztán megy a beszarva motorozás.
-
vlevi
nagyúr
válasz
hroberto #144014 üzenetére
Megint csak a fotelszakértő szól belőlem.
Pár éve Sylvain Guintoli kipróbálta az utcai Gsxr-t Doningtonban. De annnyira utcai, hogy tükör, index, rendszámtábla, gyári utcai gumi...
Csak a nyomást vették lejjebb a gumiban.
[link]
Nos, a vége az lett, hogy Doningtonban kb 10mp-el ment rosszabb időt, mint Dani Pedrosa MotoGP-s körrekordja... Abból a 10-ből még valószínűleg lehet faragni, ha jobbak a körülmények, és valamennyit akkor is, ha egy Panigale-n ül, de szerintem átlagember nem tudna ezeknek a köridőknek a közelébe se menni. -
A Zéé
addikt
válasz
yodamastah #144007 üzenetére
Miért, egy ilyen kategóriájú motor tudásának hány ember van a közelében? Az a pár tucat, akik a VB-n mennek, meg még 2x 3x ennyi "amatőr", meg visszavonult versenyző aztán szerintem ennyi.
És őszintén szólva, ha bármikor az életben lenne pénzem ilyenekre, én is egy V4-es Ducatival pályáznék, és pont leszarnám, hogy ki mivel előz meg, mert tudom, hogy úgyis én ülök a legdögösebb gépen! -
hroberto
veterán
válasz
yodamastah #144007 üzenetére
Jól motorozik az illető, nem ma kezdte. Rallyzott is, a bátorsággal sincs gond. Mondjuk szerintem értelmetlen 30-40 milliót kidobni amatőr szinten ilyesmire.
-
pepucs
tag
Tegnap tudtam menni Bicskén - Etyek - alcsút - felcsút - Bicske GSX-s1000-rel minimum TC és maxos profil.
Egyszerűen nem tudom hova tenni...
Az a motor jobban ráz minden fordulaton mint a karbis V2-m, Mt09SP, GSX-8S, Duke890... annyira jó, de annyira kár utcára, hogy 2-esben 180 körül van vége, feljebb se kellett váltani.
Ár/érték arányban nagyon jó, de basszus... hogy az upgradelt üléssel is deszkán ülök, jobban rázza a kezem mint a v2 és eszméletlenül fűt.Lehet, hogy hamis emlék de Bajna-Héregen az Mt09Sp mintha szórakoztatóbb és kényelmesebb lett volna. Úgy emlékszek annak a szélvédelme is jobb volt. A rázásra a srác azt mondta, hogy eldőlt a szervízben és talán azért
Kértem egy árajánlatot mert ár/érték jó lenne, viszont az SV-re visszaülve nem éreztem azt a technológiai kőkorszakot mint a 8S vagy MT után.
Így nagyobb mintával már kezdem érteni miért mondják sokan, hogy "kisebb" motort kihajtani szórakoztatóbb mint a naggyal ugyan az a tempó. -
RAiN91
őstag
Sziasztok,
van valakinek tapasztalata a tank oldalára ragasztható tank grip-ről?
Átlátszóban szeretnék ilyet venni. Egyszer már ragasztottam ilyen átlátszó szilikonos bútorütköző pöttyöket a tankra, de mindig megfogta a gatya anyaga, és pár használat után már elég csúnya volt. Ezek is ilyenek, akinek van?
Ha igen, akkor a másik opció, hogy feketét szerzek.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Oppenheimer #144005 üzenetére
"egy M1000 RR-el elégedettlen és lecseréli"
Valamelyik speedzonban volt egy beszélgetés a KTM-es sráccal (göbi), és ő mondta, találkozott olyannal, aki szerint neki a ... valahanyas exc enduró kevés. Megnézték a telemetriát, és talán egyszer húzott neki félgázt, de inkább negyedetEnnyierővel én is lecserélhetném a Tracer900-at egy MT10-re, csak azért, mert kakucson nem úgy gyorsul... Ja, hát kérem, aki egyszer berakja harmadik sebességbe, a kipörgésgátlót meg hülyebiztos módba, és 20 percig úgymarad, és úgy próbál kifordulni a célegyenesre, annak tényleg nem fog úgy húzni, mint aki 1-2 tiltáson, TC OFF csinálja végig a pályát. De én úgy is nagyon élveztem.
-
dellfanboy
őstag
válasz
yodamastah #144007 üzenetére
99 oszen? aug-sep volt a motor revü cimplapjan az mv augusta f4. gyonyoru motor kva jo 4.4be kipu. sztem limitalt volt, csinaltak belole 1000t?nemtom ma. fene se gondolta jovo tavasszal a hringen hallhatom eloben, raadasul magyar rendszamos volt. nemtudom ki vezette de meg a celegyenesbe is latszott, hogy lassabb mint a szokasos japo gepek, sot meg 1-2 naked is elkapta. az egyenesben.
szoval jah, hogy mivel guritasz kvara nincs osszhangban a tehetseggel-tudassal meg plane.de most h krosszozok, irhatnam hogy aki a legujabb ford pickup-al hozza a vacsi uj ktm-t nos altalaban ok a leglassabbak, es mindig a kondira fogjak
-
yodamastah
őstag
válasz
Oppenheimer #144005 üzenetére
Esélyes hogy közelében nincs ahhoz amit a motorja tud. Nem egy 10+ milliós motort kerülgettem már a szakadt csótány vén gsxr-el. (kis és nagy pályán egyaránt) Pedig annyira én sem vagyok gyors (sőt).
Persze vannak kivételek. Talma pl elég jól megy az M-es BMW-vel
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #144003 üzenetére
Perecelt vele emlékszem. Pont az volt a baja, hogy esések után az alkatrész beszerzés az nem úgy volt mint egy tucat japán sportmotornál. Hagyta is a fenébe.
-
hroberto
veterán
válasz
Topiccsendőr #144000 üzenetére
Egy ismerősöm nemrég vett egy Superleggera-t kizárólag pályázni. M1000 RR-ről ült át. Hogy mivel foglalkozik, azt senki sem tudja, de valamit biztos jól csinál.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #144002 üzenetére
Epp elottem perecelt a hringen. De akkor nem piros volt emlekeim szerint. De mar nagyon regen volt.
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #144000 üzenetére
-
norbert1998
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nintendo Wii U
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Autós topik
- ZIDOO médialejátszók
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gombászkönyvek egyben
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari